زیبا جوی عزیز به مجموعه ی زیبایی آراد خوش آمدید

آدرس:

اصفهان خیابان توحید میانی

تلفن تماس:

09130323292 09130041218

ایمیل:

info@clinicarad.ir

پیکر تراشی هزینه لیپوماتیک شکم و پهلو

پیکر تراشی هزینه لیپوماتیک شکم و پهلو

پیکر تراشی هزینه لیپوماتیک شکم و پهلو

هزینه عمل لیپوماتیک شکم و پهلو در سال 1401 بین 20 الی 35 میلیون تومان است.

لیپوماتیک یکی از بهترین شیوه ها برای رسیدن به تناسب اندام در ناحیه شکم و پهلو است.

این عمل، بدون نیاز به بیهوشی و با استفاده از بی حسی موضعی انجام می شود.

به دلیل اینکه عوامل زیادی بر قیمت این عمل تاثیر دارند نمی توان هزینه معینی را برای آن تعیین کرد،تنها می ‌توان به طور حدودی این هزینه را مشخص کرد.

قیمت لیپوماتیک شکم و پهلو در سال 1401 بسته به عوامل زیادی متغیر است.

مانند هر عمل دیگری هزینه لیپوماتیک هم نسبت به سال ‌های گذشته دچار افزایش شده است.

عوامل دیگری هم در تعیین هزینه این جراحی تاثیر می گذارند.

اصلی ترین عامل در تعیین قیمت لیپوماتیک شکم و پهلو، مهارت جراح است.

پر  قصد داریم توضیحات مختصری در رابطه با پیکر تراشی هزینه لیپوماتیک شکم و پهلو بدهیم لطفا تا انتها ما را همراهی کنید.

کلینیک آراد
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد-کلینیک آراد

عمل لیپوماتیک چیست؟

از آنجایی که چاقی و اضافه وزن به یکی از معضلات جهانی تبدیل شده است روش های لاغری نیز در سراسر جهان رو به گسترش می‌باشند.

به دلیل سبک زندگی و کم تحرکی ، چاقی موضعی به خصوص در نواحی شکم و پهلو ها به مشکلی برای همه تبدیل شده است.

روش های مختلفی برای از بین بردن چربی ها و لاغر شدن وجود دارد که رایج ترین آن ورزش کردن ، رژیم های غذایی و … هستند که در اکثر مواقع به علت فشارهای بالای رژیم های سنگین غذایی و داشتن وقت کافی برای ورزش مستمر با شکست همراه می شود.

در اکثر مواقع با لیپوماتیک می‌شود این مشکل را حل کرد ، وقتی گزینه ورزش و رژیم نتیجه نمی دهد گزینه جراحی باقی می‌ماند. در حقیقت لیپوماتیک را میتوان عملی نامید که جهت تخلیه ی چربی های موضعی بر روی بدن افراد استفاده می شود.

عمل لیپوماتیک یا پیکرتراشی با دستگاه‌های مختلفی انجام می‌شود که بهترین دستگاه پیکر تراشی دستگاه ویزر یا ویزرلیپو می‌باشد.

این دستگاه ساخت کشور آمریکا می‌باشد که با سیستم اولتراسوند کار می‌کند و به صورت کاملا انتخابی فقط چربی‌ها را خرد و جدا می‌کند.

عمل لیپوماتیک نوعی پیکرتراشی محسوب می‌شود که در آن چربی اضافی از بدن خارج شده یا به قسمت دیگری از بدن منتقل می‌گردد.

عمل لیپوماتیک ممکن است به عمل لیپوساکشن شبیه به نظر برسد، اما تکنولوژی به کار رفته در آن برای تخریب و ساکشن بافت چربی بسیار متفاوت است. با توجه به ظرافت پیکرتراشی با ویزر این دستگاه برای پیکر تراشی ورزشکاری و ایجاد شکم شش تکه یا six pack ونیز برای لیپوماتیک غبغب و بازو از سایر دستگاه های مشابه بسیار مناسب تر می باشد.

نحوه انجام عمل لیپوماتیک

دستگاه لیپوماتیک به وسیله امواج اینفراسونیک و ارتعاش و نوسان ثابت حول محوری به راحتی قادر است سلول های چربی را به جایی که به آن وصل شده اند جدا کند .

این جداسازی بدون کوچکترین آسیب و تخریب سلول های چربی صورت می‌گیرد. نتیجه این عمل خروج سلول های چربی از زیر پوست است .

در این تکنیک به دلیل خروج سالم سلول های چربی امکان استفاده مجدد از این چربی ها جهت فرم دهی و حجیم سازی گونه ها ، صورت ، باسن و لابیا وجود دارد.

عمل لیپوماتیک برای فرم‌ دهی و لاغری موضعی بسیاری از نقاط بدن همچون بازوها، غبغب، سینه، پشت، شکم، پهلو و ران‌ها کاربرد دارد.

به دلیل اینکه عمل لیپوماتیک با ارتعاش انجام می‌شود روشی کم خطرتر از روش‌های دیگر مانند لیپوساکشن و لیزرلیپولیز شناخته شده و سبب آسیب به بافت‌های دیگر بدن نخواهد شد.

اگر شما هم قصد انجام عمل پیکرتراشی دارید می توانید به کلینیک زیبایی پوست و مو آراد واقع در اصفهان بهترین کلینیک و باسابقه ترین کلینیک در استان اصفهان مراجعه کنید و بدون هیچ گونه ترس و استرس در این کلینیک تحت درمان قرار بگیرید.

عوامل موثر بر هزینه پیکرتراشی چیست؟

در ادامه می‌توانید فاکتورها و عوامل موثر بر روی قیمت نهایی جراحی پیکرتراشی را مشاهده نمایید:

  • میزان تخصص و مهارت پزشک
  • بیمارستان و یا کلینیک خصوصی
  • روش انتخابی برای انجام جراحی
  • هزینه آزمایشات مورد نیاز قبل از عمل
  • نواحی مورد نیاز برای جراحی پیکرتراشی
  • میزان چربی که در نواحی مختلف وجود دارد.

در جلسه مشاوره پس از اینکه پزشک تمامی بررسی‌های لازم را انجام داد و روش مناسب را برای انجام این عمل با مشورت بیمار انتخاب کرد، می‌تواند هزینه عمل پیکرتراشی را به صورت دقیق‌تر به بیمار منتقل نماید.

لیپوماتیک در نواحی مختلف بدن

تجربه نشان داده است که حتی پس از دست دادن وزن اضافی، چربی های سرسخت همچنان در برخی از قسمت های بدن باقی می مانند و ممکن است باعث ایجاد ناراحتی در تصویر کلی بدن شوند،اما یکی از روش هایی که بهترین نتیجه را از آن خواهید گرفت، لیپوماتیک است.

این نوع از جراحی پیکرتراشی معمولاً در نقاط مختلف بدن مانند کمر، شکم، زیر چانه، بازو، ساق پا اعمال می شود و پس از کاهش وزن از طریق این عمل زیبایی، علاوه بر اینکه عضلات بدن سفت می شود، چربی های سرسخت از بین می رود و در نتیجه لاغری منطقه ای حاصل می شود.

شایع ترین نواحی که از انباشته شدن چربی رنج می برند عبارتند از: لگن، ران، قسمت داخلی ساق، بازو، سینه و شکم که لیپوماتیک در تمام این نقاط جوابگو است و افراد بالای ۱۸ سال که بیماری مزمن ندارند می توانند با این روش چربی خود را از بین ببرند.

زیباجوی عزیز اگر قصد انجام پیکرتراشی شکم و پهلو خود را دارید می توانید به کلینیک زیبایی پوست و مو آراد واقع در اصفهان مراجعه کنید و بدون هیچ گونه ترس و استرس در این کلینیک تحت درمان قرار بگیرید و از نتایج کار لذت ببرید. همچنین در این کلینیک تمامی خدمات پوست و مو صورت می گیرد.

مراحل انجام لیپوماتیک

جراحی لیپوماتیک با دستگاه لیپوماتیک انجام می شود و به وسیله این دستگاه است که چربی را از نواحی مورد نظر خارج می کند. برای انجام این عمل زیبایی پزشک از وسیله ای لوله مانند به نام کانولا استفاده می کند. هنگامی که جراح سوراخ هایی را برای لوله های کانولا زیر پوست ایجاد می کند، بدن از شر چربی های استفاده از لوله های کانولا خلاص می شود، به معنای دیگر این دستگاه چربی های اضافی را می مکد و به همین دلیل لیپوساکشن را می توان کم و بیش با روش لیپوماتیک یکی دانست. مکش سلول های چربی با استفاده از چنین فناوری تضمین می کند که آنها کاملاً بدون ایجاد آسیب تمیز می شوند. سلول های چربی که توسط لیپوماتیک از بدن ساکشن می شوند می توانند به عنوان پرکننده در سایر قسمت های بدن برای تقویت یا جوان سازی استفاده شوند.

در واقع می توان گفت در لیپوماتیک سلول های چربی با استفاده از فناوری مادون صوت، ارتعاش و نوتاسیون توسط لیپوماتیک شکسته می شوند.

در این فرآیند لوله های کانولا وارد بافت چربی شده و با استفاده از حرکات چرخشی و ارتعاشی آن را از بین می برند. با توجه به مقدار چربی که باید مکیده شود، فرآیند عمل لیپوماتیک ۲ تا ۳ ساعت طول می کشد و در طول عمل نیز با استفاده از یک تکنیک ساده، ایمن و جدید تحت بی‌حسی موضعی در بیشترین ناحیه کاربردی اعمال می ‌شود که به شما امکان می ‌دهد روز بعد زندگی روزمره خود را مجدداً شروع کنید.

در طول این فرایند هیچ آسیبی به عروق یا سلول های چربی وارد نمی شود اما مانند هر عمل زیبایی دیگری، جای زخم و اسکار از عوارض جانبی عمل لیپوماتیک محسوب می شود، اما جای نگرانی نیست و زخم های به جا مانده از سوراخ ها در عرض چند هفته ناپدید می شوند.

برخلاف لیپوساکشن، این روش حداقل از دست دادن خون و اسکار را ایجاد می کند و زمان بهبودی نیز کوتاه تر است.

لیپوماتیک
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد-لیپوماتیک

چه افرادی کاندید مناسب لیپوماتیک هستند؟

برای درک عملکرد بهتر هر روش جراحی زیبایی، لازم است تا افراد کاندید انجام آن را بشناسید. افرادی که می‌توانند کاندید خوبی برای استفاده از معجزه لیپوماتیک باشند، شامل:

  • افرادی که اضافه وزن زیادی ندارند.
  • افرادی که چاقی موضعی دارند.
  • افرادی که دچار ناهمواری چربی و سلولیت هستند.
  • افراد که بیماری خاصی ندارند.
  • افرادی که علاقه‌مند به تغییر فرم اندام‌شان هستند.
  • افرادی که به هر دلیلی امکان ورزش و رژیم برای کاهش چربی در ناحیه‌ای خاص ندارند.
  • افرادی که حداقل بالای ۱۸ دارند و بیش از ۱۰ اضافه وزن دارند.
  • افرادی که نیاز دارند سریع وزن خود را کاهش دهند.
  • افرادی که در ناحیه ای مشخص از بدن مثل شکم توده چربی انباشته شده دارند.
  • افرادی که به ثبات وزن رسیدند و نیاز به فرم دهی ناحیه خاصی از بدن دارند.

چه افرادی نباید برای لیپوماتیک اقدام کنند؟

به همان میزان که اطلاع از افراد کاندید انجام عمل لیپوماتیک اهمیت دارد، اطلاع از افرادی که نباید از این روش استفاده کنند نیز، حیاتی است.

در واقع، شما با دانستن این نکات، می‌توانید به‌راحتی برای انجام یا عدم انجام لیپوماتیک تصمیم بگیرید و هیچ پشیمانی احتمالی بعد از جراحی را تجربه نکنید.

اقدامات و مراحل قبل از لیپوماتیک شکم و پهلو

برای انجام عمل لیپوماتیک لازم است مقدماتی را فراهم کنید. قدم به قدم پیش رفتن، یکی از موثرترین عوامل در نتیجه‌ی موفق پیکرتراشی است.

شما باید با رعایت این اصول، بهترین و مناسب‌ترین شرایط را برای دستیابی به نتیجه مطلوب ایجاد کنید.

در ادامه به جزییات دقیق‌تری از نحوه اقدام برای لیپوماتیک اشاره می‌کنیم:

۱- تحقیق و انتخاب پزشک متخصص و باتجربه

یکی از مهم‌ترین مراحل بعد از تصمیم گیری به انجام لیپوماتیک، انتخاب پزشک متخصص پیکرتراشی و باتجربه در این زمینه است.

متاسفانه در سال‌های اخیر شاهد ورود افراد غیرمتخصص و بدون صلاحیت در حوزه پیکرتراشی هستیم.

آسیب‌های جبران ناپذیر روحی، جسمی و حتی جانی، از پیامدهای مراجعه به چنین افرادی است. پس اگر دغدغه شما زیبایی اندام‌تان است، باید سلامتی را در اولویت قرار دهید و به پزشک متخصص و باتجربه‌ای مراجعه کنید.

تحقیق در خصوص سوابق پزشک، مشاهده نمونه کارهای واقعی و پرس‌وجو از مراجعه کنندگان و در نهایت، شرکت در جلسه مشاوره، از بهترین راه‌کارهای انتخاب بهترین و مناسب‌ترین پزشک متخصص برای انجام لیپوماتیک است.

۲ – شرکت در جلسه مشاوره با پزشک متخصص لیپوماتیک

عجله و تحقیقات ناقص موجب نا آگاهی افراد و در نهایت، آسیب‌های جدی به زیبایی و سلامت آن‌ها می‌شود.

پس بهترین کار برای پیشگیری از چنین وقایعی، شرکت در جلسه مشاوره با پزشک متخصص است.

شما بعد از انجام تحقیقات و انتخاب پزشک، باید برای جلسه مشاوره وقت بگیرید. سعی کنید در این جلسه تمامی انتظاراتی که از انجام لیپوماتیک دارید، بیان کنید.

پیدا کردن پاسخ تمامی پرسش‌های ذهنی، به شما کمک می‌کند تا بهترین نتیجه را از لیپوماتیک مشاهده کنید.

یادتان باشد که در این جلسه، باید در خصوص مراقبت‌ها، محدودیت‌ها، مزایا و معایب احتمالی لیپوماتیک سوال کنید. حتما لوازم موردنیاز بعد از لیپوماتیک را بشناسید و قبل از تاریخ انجام پیکرتراشی، تهیه کنید؛ تا با آمادگی فراوان در روز عمل حاضر شوید.

سعی کنید در همین گفتگو و مشاوره با پزشک متخصص، میزان تعهد پزشک به نتیجه جراحی، تجربه و تخصص و پزشک و پرسنل متعهد در مطب را ارزیابی کنید و در صورت تمایل به درمان توسط پزشک، وقت عمل لیپوماتیک را تنظیم کنید. در صورتی‌که سابقه بیماری خاصی دارید، حتما با پزشک متخصص‌تان مطرح کنید.

۳ – آمادگی قبل از لیپوماتیک

یکی از مهم‌ترین کارهایی که پیش از عمل‌های جراحی زیبایی، به شما کمک می‌کند تا نتیجه خوبی از عمل مشاهده کنید، آمادگی برای انجام آن است.

پزشک در جلسه مشاوره، در صورتی‌که وقت جراحی لیپوماتیک بگیرید، برگه آزمایشی برای‌تان می‌نویسد تا پیش از جراحی چکاپ‌های مورد نیاز را انجام دهید.

ارائه معرفی‌نامه به پزشک متخصص قلب و عروق نیز، موضوع مهم دیگری است که باید نسبت به چکاپ و تائید نتیجه آن در معرفی‌نامه اقدام کنید. معمولا با انجام دادن این مراحل، کم‌ترین ریسک را از عمل مشاهده خواهید کرد.

سعی کنید براساس نوع لیپوماتیک، نسبت به تهیه گن بعد از لیپوماتیک، اقدام کنید. گن‌های پزشکی برای ساپورت بهتر، بعد از جراحی استفاده می‌شوند تا کم‌ترین میزان تورم، بیشترین میزان بهبودی اتصال بافت به پوست، برای افراد ایجاد شود.

آماده کردن یک لباس مناسب جهت استفاده پس از لیپوماتیک نیز، به شما کمک می‌کند تا دوران نقاهت و ترخیص از بیمارستان را راحت‌تر بگذرانید. عدم مصرف آسپرین، الکل، سیگار و قلیان حداقل دو هفته پیش از جراحی ضروری است

۴ – نحوه انجام لیپوماتیک توسط پزشک متخصص

اگر در تاریخ تعیین شده توسط پزشک متخصص به مرکز جراحی یا بیمارستان مراجعه کنید، با طی کردن مراحل پذیرش به اتاق عمل راهی می‌شوید (پزشکان برحسب تشخیص در خصوص نیاز به بی‌هوشی یا عدم نیاز به آن، جراحی را در کلینیک یا بیمارستان انجام می دهند).

پزشک متخصص درصورت نیاز اقدام به بی‌هوشی عمومی یا بی‌حسی موضعی می‌کند.

سپس با استفاده از دیامتر سوراخ‌های موردنیاز را در نواحی مشخصی ایجاد می‌کند تا امکان ورود لوله کانول به داخل بدن وجود داشته باشد.

برحسب نوع دستگاهی که پزشک از آن استفاده می‌کند، عملکرد آن در مواجهه با چربی‌ها متفاوت است.

دستگاه لیپوماتیک بدون ایجاد آسیب در بافت پوست، عصب و عضلات، اقدام به شکستن بافت چربی می‌کند.

ظرافت دستگاه‌های جدید لیپوماتیک مانند لاغری با لیپوست، پیکر تراشی با واترجت و… این اجازه را به پزشک متخصص می‌‌دهد تا با ظرافت بسیار زیادی اقدام به کانتورینگ اندام نماید.

معمولا بعد از انجام لیپوماتیک جهت تخلیه خونابه‌ها، از لوله‌های درن استفاده می‌شود.

این لوله‌ها به مخازن پلاستیکی متصل هستند که با پر شدن آن‌ها، باید سر درن را به وسیله دکمه مخصوص ببندید و سپس مخزن درن را خالی کنید و به حالت بدون هوا، آن را به لوله درن متصل کنید.

معمولا ۵ الی ۷ روز بعد از جراحی درن‌ها کشیده می‌شوند و محل ورود درن به بدن، با چسب مخصوص یا بخیه مهار می‌شود.

✓نکته: هر چه تخصص و تجربه پزشک در استفاده از دستگاه لیپوماتیک بیشتر باشد، نتایج بهتری حاصل می‌شود. پزشکان بی‌تجربه، ریسک بروز عوارض را در لیپوماتیک اندام افزایش می‌دهند.

مراقبت‌های بعد از لیپوماتیک شکم و پهلو چیست؟

اگر سابقه جراحی زیبایی داشته باشید، قطعا اطلاع دارید که مراقبت‌های بعد از جراحی‌های زیبایی تا چه اندازه اهمیت دارد. درواقع، نتیجه نهایی جراحی زیبایی و رضایت‌مندی افراد وابسته به همین مراقبت‌ها است.

در لیپوماتیک نیز، مراقبت‌های بعد از انجام آن از اهمیت زیادی برخوردار است. شما باید مقدمات مراقبت‌های بعد از لیپوماتیک را فراهم کنید.

در ادامه به مهم‌ترین مراقبت‌های بعد از لیپوماتیک می‌پردازیم.

  • اگر لیپوماتیک شما در ناحیه پایین تنه است، حتما از جوراب مخصوص استفاده کنید تا از آمبولی پیشگیری شود.
  • حتما درصورت صلاح‌دید پزشک، ۱۲ ساعت بعد از عمل و هوشیاری کامل، با کمک پرستار یا همراه قدم بزنید تا بدن دچار مشکل نشود. خوابیدن و بی حرکت بودن بعد از جراحی عوارض متعدد و گاه جبران ناپذیری را ایجاد می‌کند.
  • استفاده از گن مخصوص لیپوماتیک بعد از انجام لیپوماتیک، تاثیر فوق‌العاده‌ای در نتیجه عمل خواهد داشت. پس استفاده از آن را جدی بگیرید و بلافاصله بعد از تایید پزشک، پوشیدن گن طبی را آغاز کنید.
  • اگر روی تخت استراحت می‌کنید، حتما هر ۱۵ دقیقه جابه‌جا شوید و اصلا و تحت هیچ شرایطی به پهلو نخوابید.
  • تا سه روز بعد از انجام لیپوماتیک، دوش گرفتن ممنوع است؛ مگر با صلاح‌دید پزشک متخصص.
  • شست و شوی منظم محل زخم و تعویض پانسمان مهم‌ترین بخش مراقبت بعد از لیپوماتیک است.
  • تحت هیچ شرایطی از پانسمان‌های طولانی مدت استفاده نکنید و روزانه پانسمان را تعویض کنید و وضعیت زخم را مشاهده کنید.
  • استفاده از پمادهای ترمیم کننده محل زخم را، بعد از توصیه پزشک آغاز کنید و به‌طور منظم استفاده کنید.
  • از انجام ورزش‌های سنگین بپرهیزید و برای شروع هرگونه فعالیت سنگین، از پزشک متخصص مشاوره بگیرید.
  • گن مخصوص لیپوماتیک را فقط برای زمان کوتاه درآورید. استفاده از این گن حدود ۳ الی ۶ ماه توصیه می‌شود.
  • استفاده خودسرانه از داروهای رقیق کننده خون ممنوع است، مگر با تجویز پزشک متخصص.

کاربردهای عمل لیپوماتیک

  • لیپوماتیک دارای تاییده معتبر از ISO,CE,FDA,KFDA می باشد.
  • شما می توانید بلافاصله بعد از لیپوماتیک نتیجه را مشاهده کنید و نیازی به بستری نخواهد بود.
  • چون کانولا باعث آسیب بافت های دیگر نمی شود به همین دلیل احتمال آمبولی  به حداقل خواهد رسید.
  • در روش لیپوماتیک جراح پلاستیک می تواند تمامی چربی های سطحی و همچنین عمیق را خارج کند.
  • برای دریافت مشاوره تخصصی در زمینه جراحی سینه، لیفت صورت و لیپوماتیک با مشاورین ما در کلینیک زیبایی پوست و مو آراد واقع در اصفهان در ارتباط باشید.

مزایای لیپوماتیک

اگر بخواهیم به مهمترین مزایای لیپوماتیک در مقایسه با سایر روش ها اشاره کنیم به موارد زیر می‌رسیم:

  • احتمال آسیب به سایر بافت‌های بدن مثل بافت عصبی یا خونی وجود ندارد.
  • امکان تزریق مجدد چربی جدا شده به قسمت‌های دیگر بدن وجود دارد.
  • عمل لیپوماتیک یکپارچگی چربی زیر پوست را حفظ می‌کند.
  • مدت زمان تثبیت فرم دهی بدن بسیار کوتاه است.
  • در این جراحی از بی حسی موضعی استفاده می‌شود.
  • تورم و ترشحات در این جراحی بسیار کم است.
  • احتمال عفونت بسیار کم است.
  • احتمال آمبولی چربی کم بود و تاکنون هیچ موردی گزارش نشده است.
  • نیازی به بستری شدن در بیمارستان نیست و فرد پس از درمان مرخص می‌شود.
  • هزینه لیپوماتیک نسبت به سایر روش‌ها ارزان‌تر است.
  • در این روش به دلیل عدم صدمه به پوست فرآیند جمع شدن پوست بسیار بهتر و یکنواخت تر خواهد بود.
  • عمل لیپوماتیک نیاز به بستری شدن ندارد و زیباجو همان روز ترخیص خواهد شد.

معایب لیپوماتیک شکم و پهلو

متورم و کبود شدن قسمتی که چربی های آن خارج شده اند، از جمله معایب این روش می باشد.

البته این تورم و کبودی مدت دار نیست و پس از چند روز برطرف می شود.

بازگشت به کار در روش لیپوماتیک سریع انجام می شود. اما به این معنا نیست که بیمار می تواند هر فعالیتی که بخواهد را انجام دهد، بلکه باید از فعالیت های سنگین خودداری کند.

پس از عمل لیپوماتیک، پوشیدن گن ضرورت دارد. این کار به مدت 9 هفته انجام می شود که گاهی برای بیماران سخت و دشوار است.

این روش قابل استفاده برای قسمت هایی همچون زانو و غبغب نیست و تنها برای نواحی بزرگ از قبیل شکم، سینه و ران کاربرد دارد.

خطر آمبولی یکی از مواردی است که به تخصص و مهارت پزشک بستگی دارد.

در صورتی که پزشک در کار خود مهارت نداشته باشد، احتمال این عارضه افزایش می یابد. بنابراین در زمان انتخاب پزشک باید به کارهای قبلی و تجربه او توجه شود.

اگر چه جراحتی که برای خارج کردن چربی های اضافه ایجاد می شود، کوچک است، اما باید توجه داشت که این جراحت نیز می تواند مکانی برای رشد باکتری ها و ورود میکروب به داخل بدن باشد.

بنابراین مراقبت طولانی از جراحت ضرورت پیدا می کند. روش لیپوماتیک برای افرادی که سابقه بیماری قلبی دارند، گزینه مناسبی نیست.

ارتعاشات حاصل از دستگاه تاثیرات نامطلوبی بر روی قلب دارد که سلامت بیمار را به خطر می اندازد.

خونریزی از دیگر مشکلاتی است که ممکن است در برخی از بیماران رخ دهد. علت آن مصرف برخی داروها قبل از انجام لیپوماتیک است، اما اگر پزشک به کار خود مسلط باشد به راحتی می تواند خونریزی را متوقف کند.

کوفتگی بیمار به دلیل ضربات و ارتعاشات حاصل از دستگاه از دیگر معایب دستگاه لیپوماتیک می باشد. در صورتی که استفاده از دستگاه به آرامی و با صبر و حوصله باشد، این عارضه رخ نمی دهد.

با وجودی که تلاش می شود تا پس از درمان پوست صاف و یکدست باشد، اما نمی توان فیبروبلاستها و کلاژن سازی را تحریک کرد. به همین دلیل تضمینی برای از بین بردن چروک ها وجود ندارد.

یکی از اشتباهات رایج برخی از بیماران اینست که تصور می کنند با لیپوماتیک می توانند فرآیند کلاژن سازی را تحریک کرده و در نتیجه پوست صاف و یکدست داشته باشند، اما چنین چیزی وجود ندارد.

اگر پس از لیپوماتیک و خروج چربی ها، پوست افتاده و شل شد می توان از روش لیفتینگ استفاده کرد. هیچ روش لاغری موضعی دائمی نیست، بلکه به حذف چربی های فعلی کمک می کند. در صورتی که رژیم های غذایی مناسب و برنامه ورزشی در پیش گرفته نشود، احتمال بازگشت چربی ها زیاد است.

درد پس از لیپوماتیک امری طبیعی است.

البته درد زیاد نیست و  با استفاده از داروهای مسکن می توان به درد غلبه کرد.

عوارض پیکر تراشی با لیپوساکشن

  • کبودی شدید: که تا چندین هفته باقی خواهد ماند.
  • تورم: بهبود ورم حاصل از لیپوساکشن ممکن است ۶ ماه طول بکشد. همچنین ترشح مایعات از زخم ها می تواند مدت ها ادامه داشته باشد.
  • ترومبوفلبیت: شامل تشکیل لخته خون درون یک رگ که موجب التهاب و عوارض دیگر می شود.
  • عدم تقارن در فرم دهی بدن: در صورتی که قابلیت کشسانی پوست پایین بوده و زخم ها به شکل غیر طبیعی بهبود پیدا کنند، و یا اگر برداشت چربی از قسمت های مختلف بدن با دقت و به اندازه انجام نگرفته باشد، پوست بدن پس از لیپوساکشن خشک، چین خورده و برآمده به نظر می رسد.
  • بی حسی: بخش لیپوساکشن شده ممکن است دچار بی حسی شود. البته این حالت معمولا موقت بوده و به زودی از بین خواهد رفت.
  • عفونت: ممکن است در مواردی بسیار نادر، عمل لیپوساکشن موجب عفونت پوستی شود. در برخی مواقع این مشکل تنها با جراحی حل شده و ممکن است جای بخیه حاصل از آن باقی بماند.

✓سایر عوارض پیکر تراشی با لیپوساکشن:

  • سوراخ شدن ارگان های داخلی بدن: این مشکل بسیار نادر است.
  • مرگ: بیهوشی می تواند به ندرت خطر مرگ را به همراه داشته باشد.
  • مشکلات قلبی یا کلیوی: از آنجایی که مایعات به بدن تزریق شده یا از آن ساکشن می شود، تغییراتی در سطح مایعات بدن پدید می آید که می تواند منجر به مشکلات کلیوی یا قلبی شود.
  • آمبولی ریه: چربی ها می توانند پس از لیپوساکشن وارد جریان خون شده و به ریه ها وارد شوند که این اتفاق مانع گردش خون در ریه ها و نهایتا مرگ می شود.
  • ادم ریوی: تجمع مایعات ناشی از تزریقات به بدن می تواند ادم ریوی را در پی داشته باشد.
  • واکنش آلرژیک: بیمار ممکن است به داروها یا مواد مورد استفاده طی جراحی لیپوساکشن حساسیت داشته باشد.
  • سوختگی پوست: حرکت کانولا (لوله ساکشن) می تواند موجب اصطکاک و سوختگی پوست و اعصاب شود.

اگر شما هم قصد انجام پیکرتراشی شکم و پهلو خود را دارید و از عوارض بعد از عمل می ترسید می توانید بدون هیچ گونه ترس و استرس به کلینیک زیبایی پوست و مو آراد واقع در اصفهان مراجعه کنید و در این کلینیک تحت درمان قرار بگیرید.

لیپوماتیک بهتره یا لیپوساکشن

عمل زیباسازی با لیپوماتیک در مقایسه با جراحی چربی با لیپوساکشن سنتی جایگزین عاقلانه‌تری است.

لیپوماتیک از جدیدترین متدهای روز دنیا برای حذف چربی اضافی از بدن استفاده می‌کند.

نتیجه‌ی درمان کاملاً متفاوت‌تر و باورنکردنی‌تر در مقایسه با سایر روش‌های از بین برنده‌ی چربی مانند لیپوساکشن است.

سلولهای چربی به جای راه حل تابشی یا گرما به صورت کاملاً فیزیکی امولسیون می‌شوند.

چربی امولسیون شده به آرامی از بدن خارج می‌شود تا به تنظیمات بدن کمک کند.

از طرفی ایمنی این روش در مقایسه با روش لیپوساکشن سنتی بسیار بیشتر خواهد بود.

در لیپوماتیک برخلاف لیپوساکشن احتمال وقوع سندرم آمبولی چربی بسیار پایین است.

به دلیل حرکات سه بعدی ارتعاشی لوله کانولا، تخلیه چربی بسیار طبیعی‌تر از روش لیپوساکشن انجام می‌شود که موجب می‌شود ظاهر طبیعی‌تری از پوست خود را تجربه کنید.

برخلاف لاغری با لیپوساکشن، با حرکت سه بعدی که در لیپوماتیک اتفاق می‌افتد، پوست در ناحیه مورد نظر تحریک شده و شروع به کلاژن‌سازی می‌کند و در نتیجه سفت شدن پوست شما را تسریع می‌بخشد.

امواج مافوق صوتی در این دستگاه تخصصی لاغری (لیپوماتیک) باعث ایجاد بی‌حسی و شل شدگی پوست شده و شرایط بهتر و راحت‌تری به نسبت جراحی با بی‌هوشی کامل در لیپو سنتی، برای بیمار در حین و بعد از عمل ایجاد می‌کند.

دستگاه لیپوماتیک تضمین می‌دهد که آسیبی به بافت اطراف ناحیه درمانی وارد نشود و از سه بافت مهم شامل عروق ، اعصاب و ماهیچه‌ها محافظت می‌کند.

لیپوماتیک پیشرفته‌تر از لیپوساکشن بوده لذا مدت زمان جراحی کمتری نیاز دارد و از لوله کانول ظریف‌تری استفاده می‌شود، در نتیجه درد، کبودی و تورم کمتری بیمار را تهدید می‌کند.

با مشاهده این علائم حتما با پزشک تماس بگیرید!

طبق تحقیقات انجام شده در آمریکا، از مهم‌ترین نگرانی‌هایی که افراد برای انجام جراحی‌های زیبایی دارند، ریسک مشکلاتی است که سلامتی آن‌ها را به خطر می‌اندازد.

شما می‌توانید با افزایش آگاهی‌تان در این حوزه، نگرانی‌ها را کاهش دهید.

معمولا واکنش بدن افراد بعد از انجام لیپوماتیک، متفاوت است. شرایطی که در ادامه درخصوص آن صحبت خواهیم کرد، معمولا به‌صورت نادر اتفاق می‌افتد، اما شما به عنوان کاندید انجام لیپوماتیک، باید درخصوص آن بدانید تا درصورت مشاهده، سریعا با پزشک تماس بگیرید و اقدامات لازم را انجام دهید.

با چنین اقدامی، ریسک بروز مشکلات بعدی کاهش می‌یابد.

  • اگر میزان خون‌ریزی از درز ها بیش از حد بود، حتما با پزشک تماس بگیرید.
  • درصورتی‌که ترشحات از محلی خارج از درن به بیرون هدایت شود باید حتما موضوع را پیگیری کنید.
  • اگر محفظه تخلیه درن در روزهای ابتدایی بعد از جراحی پر نمی‌شود و تورم در ناحیه لیپوماتیک شده زیاد است، باید با پزشک مطرح نمایید.
  • مشاهده تغییر رنگ پوست بعد از لیپوماتیک، ریسک علائم مشابه با نکروز دارد؛ پس درصورت مشاهده با پزشک تماس بگیرید.
  • درد غیرطبیعی و بیش از اندازه نیاز به پیگیری جدی توسط پزشک متخصص دارد. (درصورتی‌که درد بدون دلیل به‌صورت صعودی افزایش یابد باید با پزشک مطرح نمایید)
  • اگر پس از لیپوماتیک نواحی شکم، دچار دردهای شکمی و خونریزی‌های غیرطبیعی در ادرار شدید، حتما با پزشک تماس بگیرید.
  • درصورتی‌که به هر دلیل در ناحیه قفسه سینه، سر، دست و پا دچار درد شدید و غیرعادی شدید، حتما به مرکز درمانی مراجعه کنید و پزشکتان را از این موضوع مطلع نمایید.

هزینه لیپوماتیک چقدر است؟

از منظری دیگر، هزینه لیپوماتیک، هزینه‌­ای اضافی در زندگی نیست، در طی مطالعات متعدد ثابت شده است که افراد پس از انجام عمل لیپوساکشن، با توجه به بهبود اعتماد به نفس قابلیت تحرک بیشتر و همچنین افزایش انگیزه، دچار تغییر سبک زندگی شده که کل زندگی فرد را متحول کرده و باعث بهبودی در کارآیی و توانایی‌های شخص می­‌شود.

لیپوماتیک هزینه نیست، سرمایه­ گذاری است.

انجام اعمال لیپوماتیک از دید برخی افراد به عنوان عمل جراحی زیبایی محض، فرض شده و باعث پیش داوری ها و قضاوت‌های نادرست نسبت به عمل و نتیجه آن می­‌شود.

از سویی دیگر هزینه لیپوماتیک، علاوه بر ایجاد زیبایی و فرم مناسب شخص با کاهش ذخایر چربی و کاهش وزن باعث پیشگیری و درمان بیماری‌هایی همچون کبد چرب، آرتروز‌های مفصلی زانو و لگن، درد‌های ستون فقرات، اختلالات هورمونی در خانم­‌ها، کنترل قند خون و بهبود وضعیت دیابت فرد می­‌شود.

پس هزینه لیپوماتیک، هزینه یک عمل زیبایی نیست و هزینه تغییر سبک زندگی است که اثرات کوتاه مدت و بلندمدت بر زندگی فرد دارد.

هزینه‌ای که بسیاری از افراد برای رسیدن به ظاهری مطلوب، زندگی سالم‌تر، بالابردن اعتماد به نفس و حتی پوشیدن لباس‌های دلخواه خود حاضرند بپردازند.

هزینه لیپوماتیک در سال ۱۴۰۱ از حدود ۵ تا ۳۰ میلیون تومان است و به طور کلی و دقیق  هزینه آن با توجه به عواملی تعیین می‌شود که در زیر گفته شده است.

✓هزینه لیپوماتیک به چه عواملی بستگی دارد؟

هزینه لیپوماتیک به عوامل متعددی مانند تخصص پزشک، هزینه بیمارستان یا کلینیک، تعداد و نواحی موردنظر برای انجام عمل لیپوماتیک ، حجم توده چربی و همچنین تعداد جلسات بستگی دارد.

اگر عمل لیپوماتیک با روش‌های دیگری همچون تزریق مجدد چربی به عنوان فیلر برای افزایش سایز یا لیفت پوست و بعضا جراحی پلاستیک ترکیب شود بر هزینه آن افزوده می‌شود.

✓هزینه لیپوماتیک شکم و پهلو

با توجه به اینکه عمل لیپوماتیک یک روش تخلیه چربی و لاغری موضعی است و بیشتر از نقاط دیگر بدن در ناحیه شکم و پهلو به کار برده می‌شود.

 جالب است بدانید که هزینه لیپوماتیک شکم و پهلو گران‌تر از سایر قسمت‌های بدن است از آنجا که بافت چربی در این نواحی بسیار پیچیده و گسترده‌تر است همچنین عمل لیپوماتیک به تجربه و مهارت هر چه بیشتر پزشک متخصص وابسته است.

پس در انتخاب پزشک متخصص بیشتر تأمل کنید تا با صرف وقت و هزینه مناسب به نتیجه دلخواه دست پیدا کنید.

لیپوماتیک
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد-لیپوماتیک

سوالات متداول زیباجویان کلینیک زیبایی آراد

معمولا برای انجام جراحی‌های زیبایی، دسترسی به اطلاعات نقش مهمی در کاهش استرس متقاضیان دارد.

سوالات متعدد درخصوص انجام لیپوماتیک، عوارض و آمادگی‌های موردنیاز آن وجود دارد که با مطالعه آن در ادامه، می‌توانید اطلاعات مطلوبی در این زمینه کسب کنید.

1-آیا لیپوماتیک خطر نکروز دارد؟

معمولا پزشکانی که با تجربه کافی اقدام به لیپوماتیک می‌کنند، درصورت عدم وجود سابقه بیماری در مراجعه کننده و همچنین نبود ریسک نکروز ناشی از عدم توجه به مراقبت‌های بعد از لیپوماتیک و کاهش خون‌رسانی به بافت پوست، شاهد نکروز نیستند،اما پزشکانی‌ که بدون توجه به اصول لیپوماتیک، اقدام به از بین بردن درصد زیاد از حد چربی می‌کنند و توصیه‌هایی جهت مراقبت‌های بعد از لیپوماتیک به مراجعه کننده ندارند، ریسک مشاهده نکروز خواهند داشت.

به یاد داشته باشید که نکروز حاصل عدم خون‌رسانی به بافت پوست در افراد است.

اگر در زمان‌های مشخص اقدام به تحرک  (طبق دستور پزشک) انجام ماساژ، باز کردن گن طبی در زمان‌بندی‌های مشخص نکنید و محل پانسمان را به‌طور منظم بررسی نکنید، ریسک مشاهده نکروز و ایجاد آن را افزایش داده‌اید.

هرچند باتوجه به مقاله دکتر ادواردو مادالوسو زانین که در سال ۲۰۲۰ منتشر شده است، ریسک نکروز در لیپوماتیک وجود دارد و بروز آن بستگی به عملکرد پزشک و واکنش بدنی بیمار نیز دارد.

2-آیا لیپوماتیک خطر آمبولی دارد؟

باور عجیبی که در میان بسیاری از افراد وجود دارد این است که جراحی زیبایی لیپوماتیک، خطر آمبولی زیادی دارد،اما واقعیت ماجرا چنین نیست.

درواقع، لیپوماتیک نیز مانند هر جراحی دیگری ریسک آمبولی دارد. احتمال بروز آمبولی زمانی ایجاد می‌شود که هر چیزی مثل مایع یا گاز وارد عروق خونی انسان شود.

این ریسک در تمامی جراحی‌های تهاجمی زیبایی و درمانی وجود دارد و نمی‌توان احتمال اندک آن را انکار کرد. این احتمال برای لیپوماتیک نیز، مانند هر جراحی دیگری وجود دارد. پس می‌توان گفت که جای نگرانی نیست. زیرا آمبولی عارضه رایج و شایعی برای لیپوماتیک نیست و مانند بسیاری جراحی‌های دیگر،  تنها احتمال آن وجود دارد.

3-ژنیکوماستی آقایان با استفاده از لیپوماتیک چگونه است؟

به گزارش ‌ انستیتو لیپو لندن، حدود ۴۰ الی ۶۰ درصد مردان، دچار ژنیکوماستی یا افزایش بافت سینه و افتادگی آن می‌شوند. در آقایان، امکان استفاده از روش لیپوماتیک برای کاهش حجم چربی وجود دارد. اما باید درنظر بگیرید که این عملکرد تخلیه چربی در افرادی که دچار افتادگی گرید ۱ و ۲ هستند نتیجه مطلوبی دارد.

درحالی‌که نمی‌توان عملکرد خوبی برای استفاده از این روش در گرید ۳ و ۴ ژنیکوماستی مشاهده کرد. در این روش نیز پزشک متخصص با استفاده از لوله کانول، اقدام به خروج چربی‌های اضافی در ناحیه سینه آقایان می‌کند تا از آویزان شدن سینه براثر چربی، پیشگیری کند.

آیا لیپوماتیک برای کاهش حجم سینه خانم‌ها مفید کاربرد دارد؟

یکی از سوالات رایج درخصوص لیپوماتیک، امکان استفاده از این تکنیک در کاهش حجم سینه است.

همان‌طور که از نحوه کار لیپوماتیک مطلع هستید، این روش با استفاده از دستگاه انجام می‌شود و با ایجاد سوراخ‌های کوچک در پوست ادامه می‌یابد.

بافت سینه در خانم‌ها پر از عصب، غدد شیری و ماهیچه است.

بدیهی است که استفاده از این روش برای کاهش بافت چربی سینه، چندان توصیه نمی‌شود.

ضمن این‌که کاهش بافت سینه به همراه لیفت، ظاهر مناسبی برای سینه ایجاد می‌کند،پس بدیهی است که این روش برای کاهش بافت سینه مناسب نیست.

4-آیا لیپوماتیک بهتر از ویزر است؟

به گفته دکتر رالف کوزارت متخصص جراحی پلاستیک (در پاسخ‌گویی به همین سوال که توسط یکی از کاربران سایت انجمن جراحان پلاستیک آمریکا پرسیده شده است)، پیکرتراشی با استفاده از لیپوماتیک به نسبت ویزر چندان ویژگی منحصربه‌فردی ندارد. درواقع، استفاده از ویزر بسیار گران‌تر است و مسئولین بازاریابی شرکت‌های ارائه دهنده آن، براساس جراحی‌هایی که با ویزر انجام می‌شود، پورسانت دریافت می‌کنند.

همین موضوع سبب بازاریابی قوی‌تر ویزر و هزینه زیاد آن شده است (این موضوع در کشور آمریکا صدق می‌کند). موضوع اصلی که باید درخصوص آن اطمینان حاصل کنید، تخصص و تجربه جراح و مهارت دست جراح است، دستگاه تنها چند درصد از موفقیت نهایی پیکرتراشی را تضمین می‌کند؛ پس سعی کنید پزشک باتجربه‌ای برای لیپوماتیک پیدا کنید.

5-دوران نقاهت لیپوماتیک چند روز است؟

عملکرد بدن هر فرد براساس سبک زندگی، متفاوت است. در لیپوماتیک نیز، بدن هر فرد به‌طور خاص و منحصربه‌فرد نسبت به بهبودی پاسخ می‌دهد.

متوسط زمان برای دوران نقاهت بعد از لیپوماتیک، حدود ۳ الی ۷ روز است.

گرچه این مدت زمان برای بهبودی کامل و آغاز فعالیت‌های روزانه‌ عادی، برآورد نشده است، اما معمولا افراد با یک هفته استراحت، توانایی بازگشت به زندگی نسبتا عادی را دارا هستند.

اگر شاغل هستید، باید شرایط‌تان را برای کارفرما توضیح دهید و فعالیتی سبک در محل کار داشته باشید.

6-آیا بیمه، هزینه های لیپوماتیک را پوشش می‌دهد؟

جالب است بدانید که طبق اطلاعات سایت خبری تخصصی در حوزه پزشکی WebMD، شرکت‌های بیمه آمریکا نیز، هیچ‌یک از خدمات زیبایی را تحت پوشش بیمه قرار نمی‌دهند.

استفاده از روش لیپوماتیک نیز در حوزه زیبایی است و قطعا هیچ شرکت بیمه‌ای، آن را در ایران نیز تحت پوشش قرار نمی‌دهد.

پس بهتر است، در همان جلسه مشاوره نسبت به برآورد هزینه انجام لیپوماتیک با پزشک خود صحبت کنید.

آیا لیپوماتیک و سزارین ریسک نکروز را افزایش می‌دهد؟

طبق گفته  دکتر دانیل بارت ، پزشک متخصص عضو هیئت جراحی پلاستیک آمریکا، اگر لیپوماتیک پیش از بارداری انجام شده باشد و سزارین نیز طبق پروتکل‌های رایج و استاندارد توسط پزشک متخصص انجام شود، ریسک بروز نکروز و مشکلات این‌چنینی وجود نخواهد داشت.

شاید این مطلب هم برای شما جذاب باشد:

انجام پیکر تراشی کل بدن در کلینیک بین المللی  آراد

بهترین راه پیکر تراشی شکم برای زیبایی

عمل پیکر تراشی در تهران

نتیجه گیری

اگر شما تجربه  این را داشته باشید که  قصد لاغری با استفاده از رژیم غذایی و یا ورزش را کرده اید،می بینید با وجود کم کردن وزن برخی از مناطق به صورت موضعی چاق باقی می ماند، لیپوماتیک می تواند این مشکل را برطرف کند.

از دیگر مزایای لیپوماتیک در زیر عنوان شده است.

بهتر است بدانید که فرآیند خارج کردن چربی ها با استفاده از دستگاه لیپوماتیک به هیچ عنوان با حرارت زیاد و همچنین سوختن چربی ها انجام نمی گیرد به همین دلیل پوست ها حتی به صورت سطحی دچار سوختگی نمی شوند و بافت های پوستی سالم باقی خواهند ماند.

زمانی که شما وزن کم می کنید و یا اینکه از دیگر روش های لاغری استفاده می کنید بعد از مدتی پوست به صورت شل و آویزان می شود اما امواجی که در عملکرد دستگاه لیپوماتیک به کار برده می شود باعث می شود سلول های فیبروپلاست ها تحریک شوند و کلاژن سازی صورت بگیرد که در نهایت از اینکه پوست افتاده شود جلوگیری خواهد شد.

با استفاده از روش لیپوماتیک به عروق خونی آسیبی وارد نخواهد شد و مقداری خونریزی در روش لیپوماتیک در مقایسه با دیگر روش ها کمتر خواهد بود.

در لیپوماتیک نیازی به وارد کردن ضربه توسط پزشک وجود ندارد و به همین دلیل برداشت چربی ها در بدن به صورت هموار و یک شکل انجام خواهد گرفت.

یکی از فاکتورهای زیبایی در فرد داشتن تناسب اندام می باشد. افراد برای تناسب اندام اقدام به استفاده از رژیم های غذایی سخت و طولانی کرده و به انواع روش ها روی می آورند.

استفاده از این روش ها موقت بوده و در صورتی که مداوم نباشد نتیجه موثر نمی دهد. در برخی افراد نیز این روش ها موثر نمی باشد.

به دلیل تنوع روش های لاغری افراد به دنبال موثرترین روش می باشند.

یکی از روش های موثر لاغری با لیپوماتیک می باشد.

لیپوماتیک نسبت به سایر روش های لاغری موثرتر بوده و تا طولانی مدت نیاز به لاغری نمی باشد.

باید به این نکته توجه داشت که فرد با لیپوماتیک کاهش وزن پیدا نمی کند بلکه با برداشتن بافت های چربی اضافی نواحی مورد نظر سایز کم می کند.

اگر شما عزیزان قصد انجام پیکرتراشی شکم و پهلو خود را دارید حتما به کلینیک زیبایی پوست و مو آراد واقع در اصفهان مراجعه کنید تا در این کلینیک توسط، مشاوران ما مشاوره شوید و بعد تحت درمان قرار بگیرید  در این کلینیک تمامی خدمات زیبایی صورت می گیرد.

کلینیک آراد
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد-کلینیک آراد

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی تخصصی آراد با کسب برترین رتبه رضایتمندی مرجع جهانی گوگل 5 ستاره درخدمت زیباجویان عزیز  می باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره رایگان و واتساپ می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:

09130323292

دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 1 به سامانه 10005848

جهت دریافت کد تخفیف و هدایای ویژه کلینیک ، حتما پیج ما را فالو کنید و علاوه بر دریافت کد های تخفیف در قرعه کشی یک عدد 206 هم شرکت کنید:

آیدی اینستاگرام:

https://instagram.com/clinic.arad

ارائه مراقبت های مربوط به خدمات زیبایی در کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان توسط کادرحرفه ای انجام می‌شود که میتوانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر از طریق لینک زیر استفاده کنید :

clinicarad.com/مراقبت-ها/

سایت تخفیفات پزشکی جهت دریافت تخفیف:

https://takhfifannet.com

سایت انجمن جهت پاسخ به سوالات زیبایی شما توسط برترین متخصصین زیبایی کشور:

https://harfhayetazeh.com

لینک کوتاه:https://clinicarad.ir/cutb

تلگرام

https://t.me/cliniczibaeiiarad

گپ

https://gap.im/join/OTM4NzkxMjUwNDIzMDU5MDgxMjM4NTI1NDExODY1MjI1NTI5OTM3MDQ1MDIwODY0MzMyNjA3NTMzNjEzMTIyOTU3NTUzMjYyNjA1NTH

سروش

https://splus.ir/cliniczibaiiarad

ایتا

https://eitaa.com/cliniczibaiiarad

روبیکا

https://rubika.ir/clinicarad

نماشا:https://www.namasha.com/v/j3EYzWvd

آپارات:https://aparat.com/v/92l3U

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین مقالات

دسته‌ها

آخرین پروژه ها

آیا ژل کوچک کننده بینی تاثیر دارد؟
برگشت گوش بعد از اتوپلاستی
جراحی منتوپلاستی
برای ماندگاری فیبروز چه کنیم؟
آموزش شیدینگ ابرو
فیبروز ابرو چقدر ماندگاری دارد؟

برچسب‌ها

اطلاعات تماس

  • اصفهان خیابان توحید میانی
  • 09130323292
  • info@clinicarad.com

خدمات پزشکی آراد

کلینیک  زیبایی آراد با تجربه چندین ساله خود در خصوص جوانسازی، لیفت با نخ ، برداشتن پف چشم ، کاشت مو،هایفو ،برداشتن تاتو ،زیبا سازی چشم و ابرو ،درمان قطعی ریزش مو ، تزریق ژل و چربی به کلیه اندام های بدن ،بوتاکس و…به هزاران زیبا جو خدمات ارزنده ای ارائه کرده است .بطوریکه سطح رضایت این کلینیک در گوگل به پنج ستاره رسیده است و این حاصل تلاش همه پرسنل زحمت کش کلینیک آراد و همراهی شما زیبا جویان عزیز است.

آخرین خدمات کلینیک

آیا ژل کوچک کننده بینی تاثیر دارد؟
برگشت گوش بعد از اتوپلاستی
جراحی منتوپلاستی
برای ماندگاری فیبروز چه کنیم؟
آموزش شیدینگ ابرو
فیبروز ابرو چقدر ماندگاری دارد؟
مرکز تخصصی افزایش قطر اندام خصوصی در اصفهان
ماندگاری ژل خط خنده
تبادل نظر در مورد تزریق چربی به صورت
  • 09130041218-09130323292
  • اصفهان خیابان توحید میانی
  • info@clinicarad.ir

شروع مکالمه

یکی از اعضا را انتخاب و در واتساپ گفتگو کنید

نازینین بیاتی

مدیریت کلینیک

نازینین بیاتی

تمامی حقوق این سایت متعلق به شرکت کو آراد می باشد.