زیبا جوی عزیز به مجموعه ی زیبایی آراد خوش آمدید

آدرس:

اصفهان خیابان توحید میانی

تلفن تماس:

09130323292 09130041218

ایمیل:

info@clinicarad.ir

معجزه برداشتن پف چشم با بلفاروپلاستی

معجزه برداشتن پف چشم با بلفاروپلاستی
محتوا پنهان
2 بلفاروپلاستی چیست؟

معجزه برداشتن پف چشم با بلفاروپلاستی

بلفاروپلاستی یا جراحی پلک، درمان بسیار مناسبی برای اشخاصی است که مبتلا به افتادگی و پف غیر طبیعی در یک یا هر دو پلک چشم خود می باشند.

زمانی که سن بالا می رود به دلیل کم شدن خاصیت ارتجاعی و  کاهش تولید کلاژن و الاستین، شادابی و رنگ و ضخامت پوست تغییر خواهد کرد و چروک ها با گذشت زمان در پوست ایجاد خواهند شد.

زمانی که خاصیت ارتجاعی پوست کم می شود باعث می شود که عضله پلک توان حفظ و نگهداری از بافت چربی زیر پلک را نداشته باشد.

در انتها میزانی چربی به زیر پوست تراوش خواهد کرد و کیسه چربی ساخته خواهد شد که پلک را پف آلود نشان خواهد داد.

با بالا رفتن سن، تغییراتی و تحولاتی در ساختمان پلک‌ها ایجاد می‌شود که سبب می‌ گردد، شخص ظاهری سالخورده و خسته پیدا کند.

به منظور درمان جهت برداشتن پف چشم و بر طرف کردن افتادگی پلک از تکنیک های مختلفی می توان استفاده کرد که شیوه های برداشتن پف چشم با لیزر، به منظور یکی از روش های مناسب رفع پف چشم می باشد که برای انجام این روش متخصص به کمک انجام تکنیک بلفاروپلاستی ابتدا پف نواحی چشم را برداشته و بعد برای بستن برش ها از لیزر کمک می گیرد.

جراحی اصلاحی پلک یک تکنیک جراحی زیبایی است که به منظور اصلاح این تغییرات و ایجاد چهره جوان تر و شاداب ‌تر انجام می‌ شود.

بلفاروپلاستی که یکی از رایج ترین عمل های جراحی زیبایی است با برداشتن پوست، چربی و عضله اضافی و اصلاح موقعیت پلک، باعث بهبود قابل توجهی در صورت شخص شده و ظاهری جوان تر و سرحال تر به فرد می‌ بخشد.

نتایج مفید این جراحی تا سال‌ ها و گاهی به صورت مادام العمر برای فرد باقی می‌ ماند.

برای معجزه برداشتن پف چشم با بلفاروپلاستی کلینیک آراد اصفهان و آگاهی در مورد هر آنچه که مربوط به پف چشم است با ما تا انتهای مقاله همراه باشید.

معجزه برداشتن پف چشم
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد-برداشتن پف چشم

بلفاروپلاستی چیست؟

علت اساسی برای بسیاری از مراجعه کنندگان جراحی پلک، افتادگی و پوست اضافه پلک‌ها است.

این جراحی، می‌ تواند پوست نواحی اطراف چشم را سفت و لیفت کند و ظاهری جذاب‌ تر، جوان‌ تر و هوشیار تر به صورت شما هدیه دهد.

گاهی وقت ها هم از بلفاروپلاستی به منظور رفع موانع بینایی ناشی از پلک‌های افتاده استفاده می‌شود.

در روند درمانی، پوست اضافی، عضلات و گاهی وقت ها بافت چربی از ناحیه پلک بالایی و پایینی برداشته می‌ شوند.

گاهی هم فقط پوست اضافی از پلک برداشته می‌ شود.

البته بلفاروپلاستی پلک بالا که گاهی به آن لیفت پلک یا بالا بردن پلک هم می‌ گویند، نباید با جراحی بر طرف افتادگی پلک (جراحی پتوز) اشتباه گرفته شود.

در جراحی افتادگی پلک، عضلات و تاندون‌های پلک بالا که مسئول بالا نگه داشتن پلک هستند، سفت می‌ شوند تا مشکل رفع شود.

بلفاروپلاستی هنگامی موجب رفع افتادگی پلک می‌شود که پوست اضافی سبب سنگین شدن و افتادن پلک شده باشد. بنابراین، این دو جراحی با هم متفاوت‌اند ولی هر دو می‌ توانند افتادگی پلک را رفع کنند.

  • بلفاروپلاستی زیبایی

بلفاروپلاستی زیبایی به کاربردی از این عمل جراحی اشاره دارد که از دیدگاه پزشکی ضرورتی جهت انجام آن نیست ولی می‌تواند موجب زیبایی و جوانی صورت شما شود.

متاسفانه پلک بالایی و گاهی پلک پایینی شما در اثر بالا رفتن سن و جمع شدن چربی، پف کرده و متورم شده و دچار افتادگی می‌شوند.

همین فرآیند پیری گاهی سبب افتادگی و تورم پلک ها هم می شود. با بالا رفتن سن با گذشت زمان پوست پلک شما شل، عضلاتش ضعیف و بالشتک‌های چربی مربوط به آن‌ دچار تورم شده و بیشتر به چشم می‌آیند.

از نظر زیبایی، این موارد می‌ توانند جذابیت و زیبایی چشم‌ها و صورت شما را کاهش دهند و موجب می شود که پیرتر و خسته به نظر برسید.

متخصصان متعددی مجاز به انجام جراحی زیبایی پلک هستند. متخصصان چشم، جراحان پلاستیک و متخصصان گوش و حلق و بینی می‌ توانند این جراحی را انجام دهند.

  • بلفاروپلاستی درمانی

منظور از بلفاروپلاستی درمانی آن مجموعه از جراحی‌های پلک هستند که باعث وجود مشکلی در پلک‌ها یا ساختارهای آن انجام می‌ شوند.

این مجموعه از جراحی‌ ها از نظر پزشکی ضروری یا مهم هستند.

در بیشتر موارد بلفاروپلاستی درمانی هنگامی انجام می‌ شود که پوست اضافی پلک‌ها به اندازه ای سنگین شده که دید شخص مختل شده باشد.

بعضی وقت ها هم تورم پلک بالا یا پایین عینک زدن یا قرار دادن لنزهای طبی را سخت می‌ کند که در آن صورت هم می‌ توان از جراحی پلک جهت رفع مشکل استفاده کرد.

درمان التهابات پوستی ناشی از قرار گرفتن چین‌های پلک روی هم، از دیگر کاربردهای این عمل جراحی است.

گاهی اوقات پوست اضافی پلک‌ها به حدی پلک را سنگین می‌کند که شخص مجبور می‌شود جهت بالا نگه داشتن پلک از عضلات پیشانی استفاده کند. در این حالت خستگی و ناراحتی عضلات پیشانی پیش می‌ آید که با جراحی پلک قابل درمان است.

همانند بلفاروپلاستی زیبایی، جراحی درمانی پلک هم می‌تواند توسط متخصصان چشم، جراحان و متخصصان گوش و حلق و بینی انجام شود.

پف چشم چیست؟

تورم چشم، که تحت عنوان پف چشم نیز شناخته می‌شود، به حضور مایعاتی اضافه در بافت همبند نواحی چشم، عموماً پلک‌ها، اطلاق می‌شود.

پوست نواحی چشم به علت ترکیب منحصر بفرد خود که از لایه‌ی محافظتی نازک و عروق خونی فراوانی تشکیل شده‌ است، در معرض پف آلودگی و عارضه‌های گوناگونی قرار می‌گیرد.

هر چند پف چشم‌ها احتمال دارد نشانه‌ای از یک بیماری بسیار جدی باشد، لیکن غالباً این مسئله می‌تواند به علت استرس، بالا رفتن سن و کمبود خواب ایجاد شده باشد. خوشبختانه، اینگونه پف کردگی چشم‌ها به راحتی قابل درمان خواهد بود.

دلایل پف چشم چیست؟

مهمترین دلیل برای ایجاد پف و تورم پلک ها تجمع مایعات و لایه های بافتی ظریف و نازک در اطراف چشم می باشد. هر چند این عارضه می تواند به دلایل مختلفی مانند:

  • کمبود خواب
  • کم آبی بدن
  • حساسیت
  • تغذیه نا مناسب
  • ژنتیک
  • استعمال دخانیات

و عوامل دیگری باشد.

اما مهم ترین دلیلی که می توان معرفی کرد روند طبیعی افزایش سن می باشد به این علت که، هر چه سن ما افزایش پیدا می کند مایعات بیشتری در زیر پوست پلک جمع می شود و به دلیل کاهش کلاژن در پوست اطراف چشم نازک تر شده و تحولات ایجاد شده در نواحی چشم بیشتر نمایان خواهد شد.

بنابراین اگر با این عارضه روبرو شوید بایستی هر چه سریعتر برای درمان و بر طرف کردن آن اقدام کنید.

پس اگر پف و تورم چشم ها یکی از رویداد های طبیعی زندگی شما باشد بهتر است که با یک پزشک متخصص مشاوره داشته باشید.

یکی دیگر از دلایل این عارضه ابتلا به بعضی از بیماری‌ های جدی چشم یا سایر بیماری ها می باشد که در صورت ورم مزمن حتماً بایستی توسط پزشک متخصص مورد معاینه قرار گیرید.

در ادامه در مورد بعضی از علت های ایجاد پف و تورم پلک ها توضیح خواهیم داد.

  • کم خوابی

کم‌ خوابی و یا خوابیدن روی صورت موجب تجمع مایعات در اطراف چشم می ‌شود. اختلالات خواب، تشک نامناسب، وقفه تنفسی در خواب، تغییرات هورمونی میانسالی، مناسب نبودن خواب شبانه به دلایل شغلی مثلا اشخاصی که کارهای شیفتی انجام می دهند، در این موارد ضروری است پوزیشن خوابیدن به صورتی باشد که شخص به پشت خوابیده و بالا تنه بالاتر از سطح بدن باشد استفاده از بالش مناسب زیر سر و گردن امکان خواب مناسب را فراهم می نماید.

همچنین خوابیدن حداقل 8 ساعت در طول شبانه روز از بروز پف زیر چشم ناشی از اختلالات خواب تا حد زیادی پیشگیری می کند.

  • فشار آوردن به چشم ها:

مالیدن بیش از حد چشم ها، گریه کردن، استفاده از لنز های چشمی به صورت مداوم، استفاده از چسب مژه، استفاده از محصولات آرایشی نظیر ریمل یا سایه چشم استفاده از کرم ها و دارو های استروئیدی، محصولات و محلول های شست و شو دهنده، استفاده از بعضی از محصولات مراقبتی موجب می شود که پوست پیرامون چشم حساس و تحریک شود و گواه عارضه پف و تورم چشم ها خواهید شد.

اگر از لنز چشمی استفاده می کنید لنز خود را به صورت منظم عوض کنید و از محصولات نا مرغوب و فرآورده های عطری خودداری کنید.

محصولات آرایشی خود را هر سه ماه یکبار تعویض کنید و از محصولات آرایشی دیگران نیز استفاده نکنید.

بعضی از محصولات پاک کننده و دارو های ضد آکنه را در پوست پیرامون چشم خود استفاده نکنید و از پوست این نواحی به خوبی مراقبت کنید زیرا پوست نواحی چشم بسیار حساس و تحریک پذیر است و با عدم مراقبت مشکلات زیادی در این ناحیه به وجود خواهد آمد.

  • درماتیت:

پف و تورم پلک ها می تواند به علت بیماری درماتیت،  بلفاریت،  خشکی چشم،  التهاب ملتحمه، گل مژه و دیگر عفونت های چشمی ایجاد شود.

بنابراین اگر پف پلک چشمتان بیشتر از چند روز ادامه دار شد باید پزشک خود را در جریان قرار دهید.

  • آلرژی: 

آلرژی های محیطی از نظیر گرد و غبار، حیوانات خانگی، ادویه جات، عطرها، چسب های مژه و غیره… می توانند التهاب و قرمزی و خارش پلک و به همراه آن تورم و پف زیر چشم را ایجاد کنند.

بهترین راه برای پیشگیری از بروز پف زیر چشم به علت حساسیت، دوری کردن از عوامل آلرژی زا است.

  • التهاب بافت چشم:

التهاب بافت چشم سبب قرمزی،  حساسیت خفیف،  آبریزش،  ورم و انقباض در ناحیه چشم ها خواهد شد.

ورم بافت داخل چشم برای کسانی که به بیماری گریوز مبتلا هستند سبب تورم و برآمده شدن چشم ها می شود.

اگر با تورم و برآمدگی در این ناحیه مواجه شدید برای بازیابی عملکرد تیروئید به متخصصین غدد مراجعه کنید.

همچنین از غذا هایی که سبب التهاب می شود مانند فلفل دلمه ای،  گوجه فرنگی،  بادمجان،  سیب زمینی و … خودداری کنید.

  • غذا های غنی از سدیم:

 غذاهای سرشار از سدیم نظیر سوپ، تنقلات شور، فست فود، نودل، غذاهای فرآوری شده، لبنیات، شیرین کننده مصنوعی، جلبک و نوشیدنی ‌های انرژی ‌زا در ایجاد پف زیر چشم و پلک نقش بسزایی دارند.

بهتر است رژیم غذایی با کربوهیدرات پایین داشته باشید، غذاهای فرآوری شده کمتری مصرف کنید و مصرف لبنیات را متوقف کنید. مصرف لبنیات می ‌تواند منجر به بروز آلرژی، احتباس آب، نفخ، پف کردن پلک، آکنه، جوش و مشکلات دیگر شود.

  • نور خورشید:

قرار گرفتن در معرض نور خورشید ، آفتاب سوختگی،  آسیب دیدگی چشم با باد،  منابع حرارتی و مصرف برخی دارو ها باعث تورم و پف چشم خواهد شد. پس برای از بردن این عارضه باید حتماً موقع خارج شدن از خانه از عینک آفتابی مناسب استفاده کنید.

عینک آفتابی با رنگ روشن در ساعت های پایانی روز از نفوذ ذرات و گرد و غبار به چشم هایتان پیشگیری خواهد کرد.

  • کم آبی بدن:

نوشیدن آب کافی باعث احتباس آب خواهد شد و مشکلاتی از قبیل پف و تورم پلک ها و سیاهی اطراف چشم،  خشکی پوست و مشکلات دیگر را به همراه دارد.

بنابراین برای از بین بردن این علائم توصیه می‌ شود که در طول روز آب کافی بنوشید.

 در طی روز بایستی آب مصرفی شما با حجمی معادل نصف وزن تان باشد و هر بار که غذای شور استفاده می کنید و یا در معرض هوای گرم قرار می گیرید بهتر است که مصرف آب را بیشتر کنید.

مصرف برخی از دارو ها نیز سبب و تورم چشم ها می شود که توصیه می شود مصرف آب روزانه خود را افزایش دهید.

  • افزایش سن:

همانگونه که در بخش های قبلی مقاله ذکر کردیم مهمترین عامل پف و تورم چشم ها بالا رفتن سن است زیرا با گذشت زمان با ضعیف شدن بافت پیرامون چشم و قرار گرفتن در برابر عوامل متعدد پوست این قسمت دچار آسیب خواهد شد و شرایط برای جمع شدن مایعات افزایش می یابد.

  البته توده های چربی ژنتیکی در دوران جوانی نیز در اطراف چشم مشاهده می ‌شود.

پس  کسانی که از این عارضه ناراحت هستند می توانند از روش های مختلف درمانی استفاده کنند.

متخصصین برای رفع این عارضه عمل بلفاروپلاستی را گزینه مناسبی می ‌دانند که در طی این جراحی مایعات و چربی های حبس شده در زیر پلک استخراج می شوند.

 پف چشم
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد- رفع پف چشم

برداشتن پف زیر چشم با بلفاروپلاستی چیست؟

پف زیر چشم به علت جمع شدن مایع یا چربی شل شده زیر چشم ایجاد می شود و علت واضح بودن این تغییرات در صورت، نازکی پوست زیر چشم است.

به همین سبب، بروز پف زیر چشم و عدم درمان آن می تواند موجب ایجاد تغییرات واضح در چهره و ایجاد حالت خستگی در چهره شده و شما را از ظاهر زیبا و جوان خود دور سازد.

در این مقاله همه چیز درباره علت، راه های درمان و بهترین و به روز ترین متد درمانی پف زیر چشم توضیحات مفیدی ارائه کرده ایم.

اگر شما عزیزان احتیاج دارید که عمل برداشتن پف زیر چشم با بلفاروپلاستی را انجام دهید می توانید با مراجعه به کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی آراد واقع در اصفهان تحت نظر بهترین پزشک متخصص و با مهارت این کلینیک به انجام این جراحی بپردازید و از نتایج آن بهره مند شوید.

کاربرد ها و مزایای بلفاروپلاستی

  • درمان پف چشم
  • درمان افتادگی پلک
  • رفع چین ها و التهاب سطح پلک ها
  • درشت تر شدن چشم ها
  • افزایش میدان دید
  • بر طرف کردن سنگینی و خستگی چشم ها
  • شادابی و جوانی چهره
  • استفاده راحت تر از عینک های چشمی
  • بر طرف کردن مشکلاتی نظیر خارش، التهاب و سوزش چشم ها
  • بالا بردن اعتماد به نفس
  • داشتن چشمان هوشیار و جذاب

بایستی به این نکته توجه داشته باشید که عمل جراحی بلفاروپلاستی تاثیری بر خطوط و چین و چروک های پیرامون چشم مانند خطوط پنجه کلاغی نخواهد داشت و بایستی از  راهکارهای زیبایی دیگر از قبیل لیزر تزریق، بوتاکس تزریق ژل و تزریق چربی استفاده نمایید.

همچنین کبودی و تیرگی زیر چشم با تزریق چربی و ژل همچنین مزوتراپی درمان و رفع خواهد شد.

مزایا

  • عمل جراحی بلفاروپلاستی نتایج دائمی و ماندگار خواهد داشت. عوارض ناشی از این عمل با انتخاب متخصصین ماهر و با تجربه بسیار خفیف و ناچیز است و در طی یک تا دو هفته بر طرف می شوند.
  • تمامی مراحل جراحی بلفاروپلاستی به شیوه سر پایی و با بی حسی موضعی صورت می گیرد و احتیاج به بی هوشی و تجربه عوارض بعد از آن نمی باشد.
  • با این عمل جراحی بلفاروپلاستی چهره از حالت خستگی و پیری خارج شده و حالتی جذاب و هوشیار پیدا می کند.
  • همزمان با درمان و بر طرف کردن پف پلک می توان افتادگی پلک ها را همچنین مورد درمان قرار داد و تاثیر منحصر به فردی بر میدان دید خواهد داشت.
  • هزینه عمل جراحی بلفاروپلاستی نسبت به نتایج طبیعی و ماندگار آن بسیار نادر است.
  • بنابراین هنگام انجام این جراحی احتیاجی به دوره نقاهت طولانی مدت نخواهید داشت و بعد از ۵ تا ۷ روز می توانید به فعالیت های روزمره خود ادامه دهید.

مراحل برداشتن پف زیر چشم با بلفاروپلاستی چیست؟

با توجه به پیشرفت هایی که در حوزه های گوناگون پزشکی شده است، امروزه می توان هر مشکلی را رفع کرد. جراحی زیبایی پلک یکی از روش هایی است که می توان با کمک آن هر مشکلی را در اطراف پلک ها بر طرف کرد.

در طول عمل جراحی بلفاروپلاستی همه بافت های چربی، عضلات و پوست های اضافی برداشته می شود.

در بیشتر موارد برای بهتر شدن نتیجه کار، اغلب جراحی پلک را همراه با جراحی هایی نظیر جراحی افتادگی ابرو، لیفت صورت و… انجام می دهند.

جراحی پلک می تواند چهره خشمگین، ناراحت و پژمرده شما را به ظاهری زیبا، جوان و شاداب تبدیل کند.

اصولا عمل جراحی پف زیر چشم، از داخل پلک انجام می شود و برش و بخیه ای از بیرون زده نمی شود و روش های متعددی جهت درمان آن وجود دارد.

جراحی اصلاح پف زیر چشم  با بی حسی، داروهای خواب آور و یا بیهوشی صورت می گیرد و پس از آن که پزشک متخصص قسمت داخلی ملتحمه را باز کرد وارد ناحیه چربی های زیر چشم می شود. جهت رفع این چربی ها دو روش وجود دارد:

1-روش اول اگر چربی ها زیاد باشند برداشته می شوند.

2-روش دوم برای رفع گودی چشم و پر کردن مناطقی از زیر چشم، چربی های موجود را به سایر قسمت های مورد نظر پیوند می زنیم.

استفاده از چه روش هایی جهت درمان پف زیر چشم مناسب می باشند؟

  • تزریق ژل
  • مزوتراپی
  • جوان سازی با لیزر
  •  استفاده از لایه بردار های شیمیایی
  • مزوتراپی زیر چشم
  • کربوکسی ‌تراپی دور چشم
  • ︎کرم‌ دور چشم
  • بلفاروپلاستی:

بلفاروپلاستی بهترین و بروز ترین راهکار درمانی جهت درمان پف چشم می باشد که مراحل انجام آن به دو صورت سر پایی و با بی حسی موضعی انجام می‌ شود.

متخصصین در این روش با برداشتن مایعات و پوست اضافه در بالا و پایین پلک تورم و پف چشم را بر طرف می کنند، تا پوست پیرامون چشم صاف و جوان تر شود.

این عمل جراحی نتایجی دائمی و ماندگار دارد و به ندرت احتیاج به ترمیم مجدد خواهد داشت.

تورم پلک ها پس از این جراحی به صورت کامل از بین می رود و نتایج آن پس از ۲ تا ۳ ماه قابل مشاهده است.

مراجعه کنندگان پس از عمل جراحی بلفاروپلاستی می توانند با طی کردن دوره نقاهت کوتاه مدتی فعالیت های روزمره خود را شروع کنند.

به علت نتایج بی نظیر و ماندگار عمل بلفاروپلاستی قصد داریم ادامه مقاله را به این تکنیک زیبایی اختصاص دهیم.

بنابراین برای کسب آگاهی های بیشتر در این زمینه تا انتهای مطلب با ما همراه باشید.

بهترین کاندیدا برای برداشتن پف زیر چشم چه کسانی هستند؟

پف زیر چشم موجب می شود افراد، پیرتر از سن واقعی خود به نظر برسند، لذا در شرایطی که پوستی شل در پلک تحتانی خود دارید یا پلک زیرین تان حالتی پف آلود دارد، فرد مناسبی برای بلفاروپلاستی پلک پایین می باشید.

دقت داشته باشید که با جراحی پلک پایین، نمی توان تیرگی زیر چشم و خطوط عمیق پیرامون چشم را بر طرف کرد.

از این رو بایستی اشاره داشت که به صورت کلی چنانچه انتظارات واقع بینانه از عمل جراحی پلک تحتانی دارید و می توانید دستورالعمل های پس از عمل را دنبال کنید و زمان مورد نیاز برای بهبودی کامل از جراحی را دارید ، شما کاندید مناسبی جهت عمل جراحی پلک پایین خواهید بود.

چه افرادی نباید عمل برداشتن پف زیر چشم را انجام بدهند؟

بعضی از افراد به علت داشتن بیماری‌های خاص نمی‌توانند بلفاروپلاستی را انجام دهند، البته لازم به ذکر است این موضوع بستگی به نظر پزشک متخصص دارد و بایستی در جلسه مشاوره این موارد را با پزشک متخصص خود در میان بگذارید. این اشخاص عبارت‌اند از:

  • بیماران مبتلا به فشار خون بالا،
  • بیماران قلبی عروقی،
  • افراد دارای سابقه دیابت،
  • افراد دارای سابقه کم کاری تیروئید یا مشکل گریوز،
  • افراد مبتلا به خشکی چشم،
  • افرادی که مشکلی را در مجاری اشک خود دارند.
  • افرادی که دچار مشکل جداشدگی شبکه هستند.
  • افرادی مستعد کلوئید یا تغییر در ظاهر زخم.

عوارض درمان پف چشم با بلفاروپلاستی چیست ؟

قطعاً تمامی عمل های جراحی و غیر جراحی با عوارض رایجی همراه هستند و عمل بلفاروپلاستی نیز از این مقوله مستثنی نخواهد بود.

البته، شما با انتخاب پزشک ماهر و با تجربه و مراجعه به کلینیک های معتبر می توانید درصد عوارض را تا ۹۵ درصد کاهش دهید. با انتخاب درست متخصص بعد از جراحی بلفاروپلاستی شاهد عوارض نادری از نظیر:

  • تورم
  • التهاب
  • کبودی
  • درد خفیف
  • خشکی چشم

خواهید بود.

تمامی موارد ذکر شده زودگذر و موقتی هستند و با اعمال مراقبت ها برطرف خواهند شد .

عوارض ذکر شده ناشی از تحولاتی است که در پلک بالا و پایین ایجاد می شود و کاملاً طبیعی خواهد بود.

بنابراین نباید شما نگران عوارض بعد از جراحی باشید. در صورت عدم دقت و اطمینان از مهارت پزشک شاهد عوارض ناخوشایندی نظیر:

  • دو بینی
  • اختلال در بینایی
  • عفونت پلک ها
  • خونریزی
  • درد شدید
  • نا متقارن شدن چشم ها
  • کوتاهی پلک ها
  • برجای ماندن پوست اضافه

خواهید بود و با این عارضه ها دوره نقاهت طولانی مدتی را طی خواهید کرد.

 اگر پزشک متخصص شما در این زمینه تجربه و مهارت کافی نداشته باشد احتمال دارد با برداشتن بیش از حد پوست، بستن پلک ها را برای شما ناممکن کند و با گذشت زمان موجب آسیب به بینایی و خشکی چشم ها خواهد شد.

در صورت مشاهده این عارضه ها بایستی سریعاً به کلینیک مراجعه کنید تا عمل های ترمیمی پلک برای شما انجام شود.

درد ناشی از عمل بلفاروپلاستی با استفاده از مسکن های تجویز شده کاهش می یابد.

 بعضی افراد بعد از انجام عمل بلفاروپلاستی نگران بر جای ماندن جای بخیه بر سطح پلک ها خواهند بود.

 در شرایطی که متخصصان ماهر و با تجربه برش ها را در این قسمت ها ایجاد کنند، بعد از بهبودی هیچگونه اثری از آن ها باقی نمی ماند.

بنابراین جهت کاهش عوارض و دستیابی به نتیجه مطلوب پیش از انجام عمل جراحی از مهارت و تخصص پزشک خود اطمینان کامل حاصل نمایید و به کلینیک های معتبر و تخصصی مراجعه فرمایید. در کلینیک بین المللی پوست و مو زیبایی آراد اصفهان انواع خدمات زیبایی و درمانی چشم نظیر:

  • بلفاروپلاستی
  • تزریق ژل
  • تزریق چربی
  • پلاسما جت
  • لیزر
  • لایه برداری
  • لیفت با نخ

 توسط پزشکان حرفه ای و با تجربه صورت می گیرد و زیبا جویان عزیز شاهد عارضه خاصی بعد از درمان نخواهند بود. هر کدام از این روش ها بر اساس شرایط اشخاص و انتظارات آن ها انتخاب خواهد شد و نتیجه عالی و رضایت بخش به دنبال خواهد داشت.

هزینه برداشتن پف زیر چشم با بلفاروپلاستی:

هزینه جراحی پف چشم بستگی به عوامل م مانند روش‌ های به‌ کار گرفته شده، پزشک معالج، بیمارستان خصوصی یا دولتی داشته و در کشورهای مختلف، متفاوت است.

عوامل مختلفی از جمله تجربه و مهارت جراح، محل انجام عمل،  گستردگی عمل، نتایج تضمین شده، بیهوشی و بی حسی روی هزینه عمل پف زیر چشم تأثیر می‌گذارند.

در ایران نیز هزینه این عمل بین 4 تا 8 میلیون تومان در سال بوده است.

شما می توانید با مشاوران و کارشناسان حرفه ای ما در کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی آراد تماس بگیرید و در خصوص بهترین عمل زیبایی صورت ، هزینه انجام درمان و هر سوال دیگری که دارید اطلاعات کامل به دست آورید و با خیالی آسوده به انجام این درمان بپردازید و از نتایج بیشمار این روش درمانی بهره مند شوید.

عوامل تعیین کننده هزینه بلفاروپلاستی

نوع جراحی :

نوع جراحی پلک و این که آیا جراحی با هدف رفع افتادگی پلک انجام می شود یا رفع کیسه ها و پف های زیر چشم، از جمله عواملی است که بر هزینه نهایی اثر می گذارد.

هزینه جراحی پلک بالا با جراحی پلک پایین متفاوت است، آن هم به این دلیل که در هر یک از این روش ها، بافت و چربی به مقادیر مختلف برداشته می شود و تکنیک های به کار رفته نیز متفاوت خواهد بود.

  • دستمزد جراح : هزینه دستمزد جراح متخصص با توجه به مهارت، تجربه و آگاهی جراح مشخص می شود و هر چه پزشکی که انتخاب می کنید، با تجربه تر باشد، هزینه جراحی به مراتب افزایش می یابد اما در مقابل، از حاصل شدن نتایج ایده آل مطمئن خواهید بود. توصیه ما این است که حتما قبل از تصمیم به انجام جراحی بلفاروپلاستی، در خصوص انتخاب بهترین جراح در این زمینه تحقیقات لازم را انجام دهید و صرفا برای پرداخت هزینه های کمتر، پلک های خود را دست افراد غیر ماهر نسپارید.

دقت داشته باشید، در شرایطی که پس از جراحی، نتیجه ایده آل شما حاصل نشود و یا مشکلاتی پس از جراحی ایجاد شود، لازم خواهد بود تا جراحی ثانویه با هدف رفع مشکلات ایجاد شده انجام شود که خود هزینه های بیشتری را به همراه خواهد داشت.

  • هزینه های کلینیک یا بیمارستان :

 یکی دیگر از پارامترهایی که بر هزینه جراحی پلک تاثیر می گذارد، هزینه ها و تعرفه های کلینیک یا بیمارستان است و هر چه مرکزی که جراحی در آن انجام می شود، مجهزتر باشد و از دستگاه های استاندارد و به روز استفاده کند، هزینه نهایی جراحی پلک افزایش خواهد یافت. گاهی اوقات میزان افتادگی و پوست و چربی اضافی به حدی زیاد است که لازم به استفاده از تجهیزات بیشتر و به کار بردن تکنیک های خاص تر خواهد بود. که در این زمینه کلینیک بین المللی زیبایی پوست و مو آراد واقع در اصفهان با کادری مجرب و متخصص می توانند کمک شایانی به زیبا جویان عزیز کنند.

مراقبت های قبل از درمان پف چشم با بلفاروپلاستی

مهم ترین اقدام قبل از انجام عمل جراحی پلک حضور در جلسه مشاوره و گفت و گو با پزشک می باشد.

پزشک در این جلسه ابتدا میزان پف و  تورم چشم ها را مورد بررسی قرار می دهد و علت بروز این عارضه را تشخیص خواهد داد تا بتواند بهترین راه کار درمانی را ارائه دهد.

همچنین برای کسب اطلاعات در مورد شرایط جسمانی و بدنی شما آزمایش ها و معاینات لازم را تجویز خواهد کرد.

شما در جلسه مشاوره می توانید در مورد مشکلات خود با پزشک گفت و گو کنید.

همچنین با مشاهده نمونه کار های پزشک درک واقع بینانه ای نسبت به نتایج پیدا کنید.

پزشک نیز در این جلسه توضیحات کاملی در مورد عوارض احتمالی،  اعمال مراقبت های قبل و پس از جراحی در اختیار شما قرار می دهد.

از مهم ترین مراقبت هایی که قبل از عمل بلفاروپلاستی باید اعمال کنید می توان به موارد زیر اشاره کرد :

  • اگر به بیماری خاصی مبتلا هستید و یا مجبور ید دارو مصرف کنید به پزشک خود اطلاع دهید.
  • دو هفته قبل از انجام عمل جراحی مصرف انواع دارو هایی که باعث اختلال در سیستم گردش خون می شود مانند آسپرین و پروفن،  مکمل ها و ویتامین ها خودداری کنید.
  • از مصرف سیگار قلیان و مشروبات الکلی بپرهیزید.  زیرا ، با افزایش غلظت خون عوارض پس از جراحی را افزایش می دهد و شما دوره نقاهت طولانی مدت را پشت سر خواهید گذاشت.
  • در روز جراحی با آمادگی کامل در کلینیک حضور داشته باشید و از آرایش کردن چشم ها خود داری کنید.
  • از قرار دادن لنز آرایشی و طبی در چشم بپرهیزید.
  • شب قبل از عمل به خوبی استراحت کنید و استرس خود را مدیریت کنید.
  • توصیه می شود چند ساعت قبل از انجام جراحی از مصرف خوراکی و نوشیدن مایعات خودداری کنید.
  • از یکی از اعضای خانواده بخواهید تا روز جراحی با شما همراه باشد تا هنگام بازگشت به خانه از شما مراقبت کند.

مراقبت های بعد از برداشتن پف زیر چشم:

درست است که عمل جراحی پلک پایین یک عمل سرپایی محسوب می‌شود، اما رعایت برخی دستورالعمل‌ها و مراقبت بعد از عمل بلفاروپلاستی نقش مهمی در بهبود سریع ‌تر بیمار دارد. جراح معمولا دستورالعمل‌های زیر را تجویز می‌کند:

  • استفاده از کمپرس سرد برای کاهش کبودی و تورم
  • رعایت بهداشت و پاکیزگی چشم‌ها
  • بالا نگه داشتن سر حین خواب و موقع استراحت
  • استفاده از قطره چشمی جهت حفظ رطوبت و خیس نگه داشتن چشم‌ها
  • عدم مصرف لوازم آرایشی طبق تجویز پزشک
  • تماشا نکردن تلویزیون
  • عدم استفاده از لنزهای تماسی حداقل ۷۲ ساعت پس از عمل بلفاروپلاستی
  • مصرف به موقع داروهای تجویزی
  • عدم انجام کارهای سنگین.

اثرات و نتایج برداشتن پف زیر چشم

بلفاروپلاستی به عنوان بروزترین عمل جراحی جهت درمان پف چشم، زیبایی و ترمیم پوست پیرامون چشم محسوب می شود که در سر تا سر جهان به عنوان یکی از محبوب ترین عمل های جراحی زیبایی شناخته می شود.

این عمل جراحی به اصلاح افتادگی پوست پلک، بهبود کانتور پلک ها و از بین بردن کیسه های چربی در نواحی چشم می پردازند.

با این عمل جراحی می توان اولین نشانه های بالا رفتن سن را رفع کرد تا چشم ها حالتی جوان و شاداب پیدا کنند.

این نوع عمل جراحی را می‌ توان روی پلک بالا و پایین نیز انجام داد و نتیجه قطعی و ماندگار به همراه خواهد داشت.

نتیجه قطعی این عمل جراحی ۳ تا ۶ ماه قابل مشاهده خواهد بود.

بعد از انجام این جراحی، شاهد تورم و کبودی به مدت ۲ تا ۳ هفته خواهیم بود که به مرور زمان رفع می شود.

عمل جراحی بلفاروپلاستی در کنار درمان و تورم چشم ها،  افتادگی پلک، التهاب ناشی از چین ها ، و  مشکلات بینایی را درمان خواهد کرد تا چهره ای جوان و زیبا به متقاضیان هدیه  دهد.

نتایج حاصل از عمل جراحی بلفاروپلاستی دائمی است و  به مدت ۱۰ تا ۱۲ سال نتایج آن پایدار خواهد بود .

اما متاسفانه  روند پیری پوست ادامه دار است و  نمی توان جلوی آن را متوقف کرد.

بنابراین،  ممکن است چندین سال بعد به عمل ترمیم مجدد نیاز پیدا کنید.  البته این موضوع به جنس پوست، روند پیری پوست و اعمال مراقبت های پس از جراحی بستگی خواهد داشت .

توصیه می شود پس از انجام این جراحی سبک زندگی خود را تغییر دهید، مثلاً برای همیشه استعمال دخانیات را کنار بگذارید،مایعات زیاد بنوشید،ورزش کنید، تغذیه مناسب داشته باشید و پوست اطراف چشم های خود به خوبی مراقبت کنید تا بتوانید از نتایج ماندگار و همیشگی بلفاروپلاستی لذت ببرید.

میزان ماندگاری در عمل برداشتن پف زیر چشم:

هر عمل زیبایی با در نظر گرفتن ساختار بدن دارای ماندگاری مشخصی است. اما به صورت معمول بلفاروپلاستی ماندگاری بسیار عالی دارد. اما دقت داشته باشید که این‌ عمل از روند پیری پوست شما پیشگیری نخواهد کرد. این عمل بسته به پوست و ساختار بدن شما چیزی حدود ۷ الی ۱۰ سال بر روی زیبایی چشم و پلک ها ماندگار است.

شما عزیزان هم می‌توانید از نتیجه عمل برداشتن پف زیر چشم در کلینیک تخصصی پوست و مو و زیبایی آراد واقع در اصفهان تحت نظر پزشک متخصص و با تجربه این کلینیک بهره مند شوید.

همچنین در کلینیک آراد اصفهان با ارائه خدمات زیبایی پوست و مو نیز تحت نظر پزشک متخصص و حرفه ای صورت می‌گیرد که می توانید از مزایای و کاربردهای این خدمات همچنین بهره مند شوید.

دوره نقاهت برداشتن پف زیر چشم:

بیشتر اشخاص بعد از یکی دو روز می توانند مطالعه کنند یا تلویزیون تماشا کنند.

بعد از 5 تا 7 روز که تمامی بخیه ها برداشته شدند و جای زخم تقریبا جوش خورد می توان فعالیت های شغلی را آغاز کرد.

از این پس با صلاحدید پزشک متخصص می توان از مواد آرایشی جهت پنهان کردن کبودی و جای برش استفاده کرد.

اصولا تا 3 الی 4 هفته بعد از عمل جراحی چشم ها به نور آفتاب، باد شدید و گرد و غبار بسیار حساس هستند. در این زمان بهتر است از یک عینک آفتابی بزرگ و یک کرم ضد آفتاب مخصوص دور چشم استفاده کرد.

تا 4 الی 5 روز بهتر است شخص فعالیت های خود را محدود کند و در حد امکان استراحت نسبی داشته باشد به علاوه 3 تا 4 هفته احتیاج است از فعالیت های سنگین (مثل خم شدن، برداشتن اشیا سنگین از زمین و ورزش های قدرتی) پرهیز کنند.

تعداد جلسات درمان پف چشم با بلفاروپلاستی چقدر است؟

متخصصین پیش از اقدام عمل جراحی در جلسه مشاوره ابتدا علت ایجاد و تورم چشم ها را بررسی مینمایند، سپس توضیحات مورد نیاز در رابطه با نحوه جراحی و مراقبت هایی که باید انجام شود در اختیار تان قرار می دهند و مدت معینی را جهت عمل جراحی انتخاب می کنند.

شما در روز عمل جراحی باید با آمادگی کامل به کلینیک مراجعه کنید این عمل جراحی در طول یک جلسه به مدت ۳۰ تا ۶۰ دقیقه صورت خواهد گرفت و البته اگر بخواهید همزمان با بلفاروپلاستی سایر عمل های زیبایی دیگری انجام دهید زمان بیشتری را در نظر خواهید گرفت.

بنابراین بعد از اتمام مراحل جراحی شما از کلینیک مرخص می شوید و دوره نقاهت را در منزل سپری خواهید کرد.

 بعد از این عمل جراحی احتیاجی به بستری شدن در بیمارستان نخواهید داشت.

بعد از ۴ تا ۷ روز جهت برداشتن بخیه ها مجدداً باید به کلینیک مراجعه کنید. متخصصین در این جلسه مجدداً شرایط جراحی را بررسی می کنند و در صورت لزوم داروهای مناسب را برای سرعت بهبودی تجویز خواهند نمود.

سوالات متداول در این زمینه

1-بعد از عمل افتادگی پلک پایین چه نتایجی مشاهده می‌شود؟

بعد از انجام عمل پف زیر چشم، بیمار ظاهری جوان تر و شاداب ‌تر پیدا می‌کند. چین و چروک های اطراف ناحیه دور چشم از بین رفته یا کمتر می‌شوند.

در بیمارانی هم که افتادگی پلک پایین و بالا باعث کاهش دیدشان شده بود، میدان دید بیشتر می‌شود.

2-آیا درمان پف زیر چشم بدون بیهوشی انجام می شود؟

این جراحی بین 1 تا 3 ساعت طول می کشد و برای این که هنگام جراحی راحت باشید از بیهوشی استفاده می شود.

با بی حسی هم می توان این جراحی را انجام داد.

داروی بی حسی پلک و ناحیه اطراف آن را بی حسی می کند و شما متوجه جراحی نمی شوید،اگر از بی حسی هراس دارید می توانید قبل از جراحی اطلاع دهید تا از بیهوشی برای شما استفاده شود.

3-برای جراحی پف زیر چشم باید به چه دکتری مراجعه کنم؟

انجام عمل و انتخاب روش انجام عمل پلک پایین معمولا توسط متخصص زیبایی و جراح پلاستیک انجام می‌شود.

ولی اگر قصد انجام این جراحی را دارید، بهتر است ابتدا برای انجام مشاوره به چشم پزشک مراجعه کنید تا از سلامت چشم‌ها خیالتان راحت شود و سپس برای هماهنگی و آمادگی های لازم نزد جراح زیبایی بروید.

4-چه افرادی گزینه های مناسبی برای عمل پف زیر چشم هستند؟

بیمارانی که افتادگی پلک پایین یا مشکل پوست پلک اضافی دارند یا در قسمت پلک پایین و بالایشان چین و چروک زیادی دیده می‌شود و افرادی که در قسمت ناحیه زیر چشم، پف دارند از جمله گزینه های مناسب برای انجام عمل بفلاروپلاستی هستند.

5-جای بخیه و زخم بعد از عمل بلفاروپلاستی پلک باقی می‌‌ماند؟

تجربه جراح و شدت افتادگی پلک از فاکتورهای مهمی هستند که بر باقیماندن جای زخم و بخیه تأثیر دارد.

معمولا بعد عمل، از لیزر برای از بین‌ بردن جای زخم استفاده می‌شود.

6-آیا برداشتن پف زیر چشم محدودیت سنی دارد؟

سن ، مؤلفه تعیین کننده ای برای انجام جراحی پلک پایین نمی باشد ؛ چرا که وضعیت پوست، شرط  لازم به منظور انجام جراحی پف پلک پایین می باشد.

با این حال ، بیشتر کاندیداهای بلفاروپلاستی بیش از 35 سال سن دارند ؛ زیرا افتادگی جزئی پلک ها در این بازه زمانی مشخص می شود.

7-مدت زمان بهبودی پس از عمل چقدر است؟

معمولا در چند روز اول، کبودی و ورم اطراف چشم دیده می‌شود، اما طی یک هفته تا ده روز از بین می‌رود. بهتر است برای حضور در مکان‌های عمومی از عینک آفتابی استفاده شود.

8-ماندگاری جراحی پف زیر چشم چقدر است؟

نتیجه جراحی پف زیر چشم تا ۱۰ سال باقی می‌ماند.

9-عمل پف زیر چشم محدودیت سنی دارد؟

معمولا محدودیت سنی برای انجام عمل افتادگی پلک پایین وجود ندارد، اما بیشتر مراجعان این عمل، معمولا در محدوده سنی ۴۵ سالگی هستند.

10-آيا بلفاروپلاستی در از بین بردن چین و چروک‌‌های اطراف چشم تأثیر دارد؟

هدف عمل بلفاروپلاستی رفع پوست و چربی اضافی زیر چشم است. برای از بین ‌بردن چروک های پنجه کلاغی باید سراغ بوتاکس، مینی لیفت، لیزر و لایه برداری شیمیایی رفت.

وقتی عضلات حمایت کننده پلک چشم ضعیف می شوند، چربی یا fat pad زیر چشم دچار بیرون زدگی شده و پایین می افتد که نتیجه آن ایجاد پف زیر چشم است.

از طرفی  ممکن است عامل پف‌ کردگی زیر چشم، تجمع آب باشد که به دلایل مختلفی به ویژه مشکلات کلیه و تیرویید بروز پیدا می کند.

استفاده از راهکار های خانگی و طبیعی جهت درمان پف چشم :

  • ژل آلوئه ورا:

این ژل فقط برای سوختگی استفاده نمی‌شود.

آلوئه ورا حاوی بی شمار آنتی اکسیدان است و دارای خواص ضد باکتریایی، ضد قارچی، ضد ویروسی و سایر داروهای درمانی است.

با مرطوب سازی پوست و ایجاد تسکین می‌تواند به تسکین چشم‌های خسته کمک کند. همچنین ممکن است در به حداقل رساندن چین و چروک نیز کمک کند.

  • شیر

در بسیاری از دستورهای خانگی پوستی، از شیر استفاده می‌شود،زیرا حاوی اسید لاکتیک است که باعث افزایش سفتی پوست می‌شود.

یک پنبه را به شیر سرد آغشته کنید و مقدار اضافی آن را فشار دهید.

روی هر چشم بسته خود قرار دهید تا به تقویت بافت زیر چشم کمک کند.

  • آب سرد:

صبح زود صورت خود را با آب خنک شستشو دهید.

این کار قطعاً شما را برای شروع کار خود آماده خواهد کرد و اگر در زیر چشم‌هایتان احساس پف اضافی می‌کنید، صورت خود را در آب یخ فرو کنید یا دست خود را در آب سرد قرار داده و آن را روی چشم خود بگذارید.

آب سرد به عنوان منقبض کننده عروق برای محدود کردن جریان خون در منطقه عمل می‌کند، که به نوبه خود هرگونه قرمزی و تورم را کاهش می‌دهد.

  • چای سبز یا سیاه:

کیسه‌های چای یکی دیگر از درمان‌های محبوب خانگی هستند. چای های سبز و سیاه حاوی کافئین هستند که باعث سفت شدن پوست و جلوگیری از تجمع بیش از حد چربی در سلولها می‌شود، دلیل اصلی پف زیر چشم ناشی از افزایش سن است.

چای حاوی کافئین همچنین حاوی تانن است که گردش خون را تحریک می‌کند و آنتی اکسیدان‌هایی را تولید می‌کند که از پوست در برابر اثرات پیری محافظت می‌کنند.

  • خیار خنک:

سال‌هاست که خیار به دلیل خاصیت سم زدایی و ادرار آور بودن، به عنوان یک درمان خانگی برای پف زیر چشم استفاده می‌شود.

آن‌ها حاوی اسکوربیک اسید، ویتامین C ، آنتی اکسیدان‌ها و فلاونوئیدها هستند که می‌توانند به تسکین و حمایت از پوست کمک کنند.

بعلاوه، از آنجا که اغلب در یخچال نگهداری می‌شوند، عملکرد خنک کننده می‌تواند به کاهش تورم و سفت شدن پوست، حداقل برای کمی تسکین کمک کند.

روی هر چشم بسته خود یک خلال خیار خنک قرار دهید و به مدت 15 تا 30 دقیقه استراحت کنید. پس از آن، شما احساس خوب و سر حالی خواهید داشت.

  • خلال سیب زمینی خام:

سعی کنید به جای خیار از سیب زمینی برش خورده استفاده کنید.

آن‌ها نه تنها طولانی تر از خیار خنک می‌مانند، بلکه دارای خاصیت انقباض و جمع کنندگی هستند، که ممکن است به کاهش تجمع آب زیر چشم کمک کنند.

همچنین می‌توانید با رنده کردن 1 تا 2 قاشق غذاخوری سیب زمینی خام و قرار دادن آن در چند لایه پارچه نازک، یک پماد برای زیر چشم خود درست کنید. آن را روی چشمان بسته خود بگذارید و از مزایای آن بهره مند شوید.

  • سفیده تخم مرغ:

ماسک سفیده تخم مرغ را بزنید و آن را با قلم مو یا انگشتان خود زیر چشم قرار دهید (مطمئن شوید که آن را در چشم خود نمی‌ریزید و پس از استفاده دست‌ها را بشویید).

با خشک شدن این ماسک، پوست سفت و محکم می‌شود. بگذارید 10 تا 15 دقیقه بماند و صورت خود را سپس به آرامی بشویید.

این ماسک همچنین می‌تواند گردش خون را تحریک کرده و التهاب را کاهش دهد.

برای درمان جدی ضد پف چشم، یک تخم مرغ، مقداری خیار و یک قاشق غذاخوری گلاب را با هم پوره کنید و ان را برای تسکین خنک شدن، به آرامی به زیر چشم خود بزنید.

  • قهوه:

با افزودن یک دوز قهوه به برنامه مراقبت از پوست، چشم‌های خسته و پف کرده خود را درمان کنید.

کافئین موجود در این ماسک خانگی برای چشم‌های پف کرده مفید است.

یک یا دو قاشق چای خوری قهوه آسیاب شده را به یک تخم مرغ اضافه کرده و زیر چشم قرار دهید، یا کرم دور چشم تزریق شده توسط قهوه را امتحان کنید. این ترکیب هم تورم چشم و هم خطوط ریز را بهبود می‌بخشد.

 پف چشم و بلفاروپلاستی
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد- پف چشم و بلفاروپلاستی

معرفی کلینیک معتبر برای مشاوره درمان پف زیر چشم با بلفاروپلاستی

در ابتدا در یک کلینیک باید علت اصلی ایجاد پف زیر چشم مشخص شود.

بعد از آن بهترین درمان برای از بین بردن پف زیر چشم با توجه به شرایط شما که شامل پرونده سلامتی و میزان آن مشخص میشود.

کلینیک پوست مو و زیبایی آراد را به شما معرفی می‌کنیم، در این کلینیک ما به همه متقاضیان درمان پف زیر چشم مشاوره رایگان ارائه می دهیم تا بتوانند با ذهن آگاهی اقدام به انتخاب شیوه درمانی موثر کنند.

همچنین تمام روش های گفته شده برای از بین بردن پف زیر چشم در کلینیک پوست مو و زیبایی آراد انجام می گیرد.

اگر می خواهید نمونه کارها و خدمات ما را مشاهده کنید، می توانید از لینک های موجود در انتهای متن برای مشاهده شبکه های اجتماعی ما استفاده نمایید.

همچنین به منظور اینکه شما هم میتوانید از مشاوره رایگان کارشناسان کلینیک پوست مو زیبایی آراد استفاده کنید شماره آنها در زیر قرار داده شده است.

نتیجه گیری:

چشم ها یکی از مهم‌ ترین و حساس ترین عضو های بدن محسوب می شود که اولین نشانه‌ های پیری و افزایش سن در این ناحیه مشاهده می‌ شود.

یکی از نشانه های افزایش سن، ایجاد تورم و پف در بالا و پایین چشم ها می باشد و تاثیرات نا خوشایندی بر زیبایی،  اعتماد به نفس روابط اجتماعی افراد خواهد داشت.

زیرا، حتی در صورت استراحت کردن نیز چهره همچنان پیر و خسته به نظر می رسد و این موضوع برای این افراد آزار دهنده خواهد بود.

در کنار افزایش سن عوامل مختلف دیگری از قبیل استرس، کم خوابی، کم آبی بدن، رژیم غذایی نا مناسب و بی کیفیت، اختلالات هورمونی،  بیماری ها و مشکلات بی شمار دیگر سبب وجود این عارضه خواهد شد که قبل از ارائه درمان مناسب باید علت آن مشخص شود.

معمولا با روش‌های خانگی و مصرف کرم‌ های ضد پف می‌توان مشکلات خفیف را برطرف کرد.

اما رفع پف‌ ها و افتادگی پلک پایین شدید، نیازمند انجام عمل جراحی، برداشتن پوست اضافی و چربی زیر چشم است. مصرف دخانیات و الکل هم با اختلال در هورمون‌ ها موجب ایجاد پف زیر چشم می‌شود.

روش‌ های زیادی برای از‌بین‌ بردن این پف وجود دارد، از روش‌های جراحی گرفته تا روش‌ های غیر تهاجمی و غیر جراحی. روش جراحی عمل پف زیر چشم شباهت زیادی به بلفاروپلاستی دارد.

عمل جراحی پلک بهترین و جدید ترین تکنیک زیبایی و درمانی خواهد بود زیرا نتایج حاصل از این عمل دائمی و همیشگی است و با برداشتن مایعات و چربی های انباشته شده در زیر پلک حالت چشم ها زیبا تر می شود.

با عمل بلفاروپلاستی همزمان با رفع پف و تورم چشم ها می توان مشکلات دیگری از قبیل افتادگی پلک،  اختلالات بینایی، التهاب پوست اطراف چشم و سنگینی چشم ها را مورد درمان قرار داد.

 این عمل جراحی در کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی آراد اصفهان توسط پزشکان مجرب و حرفه ای انجام می شود البته در این کلینیک خدمات دیگری برای داشتن چشمانی زیبا و خوش فرم مانند کانتو پلاستی و اپی کانتوپلاستی ارائه می شود.

شما عزیزان می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این خدمات با کارشناسان و مشاوران ما تماس حاصل فرمایید.  مشاوره و ارائه خدمات در این کلینیک کاملا رایگان می باشد.

 درباره کلینیک

کلینیک تخصصی پوست و مو و زیبایی آراد اصفهان با دارا بودن مجموعه کامل از بهترین تجهیزات و برندهای روز دنیا و کمک گرفتن از بهترین متخصصین با تجربه و حرفه ای و پرسنل دوره دیده در تمام زمینه های مربوط به مشکلات پوست و مو و استفاده از روش های گوناگون برای رفع مشکلات پوستی موفقیت‌های زیادی را در کارنامه فعالیت خود ثبت کرده است.

تمام خدمات مربوط به انجام در این کلینیک با بهترین روش های موجود که مورد تایید وزارت بهداشت قرار گرفته است، موقعیت مناسب آن و استفاده کردن از بهترین تکنولوژی و دستگاه‌های پیشرفته سبب شده خدماتی که در این کلینیک انجام می پذیرد، بتواند اطمینان متقاضیان را جلب نماید و نتایجی که به دنبال دارد باعث ایجاد رضایت در آنها شود.

انجام تمام خدمات مشاوره در این کلینیک توسط مشاوران و کارشناسان برجسته و حرفه‌ای برای شما عزیزان به صورت رایگان فراهم است تا با کمک مشاوره بتوانید بهترین روش ها جهت رفع مشکلات پوستی خود استفاده کنید و بهترین نتیجه را برای خود رقم بزنید.

بلفاروپلاستی پلک
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد-کلینیک آراد

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی تخصصی آراد با کسب برترین رتبه رضایتمندی مرجع جهانی گوگل 5 ستاره درخدمت زیباجویان عزیز  می باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره رایگان و واتساپ می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:

09130323292

دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 1 به سامانه 10005848

جهت دریافت کد تخفیف و هدایای ویژه کلینیک ، حتما پیج ما را فالو کنید و علاوه بر دریافت کد های تخفیف در قرعه کشی یک عدد 206 هم شرکت کنید:

آیدی اینستاگرام:

https://instagram.com/clinic.arad

ارائه مراقبت های مربوط به خدمات زیبایی در کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان توسط کادرحرفه ای انجام می‌شود که میتوانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر از طریق لینک زیر استفاده کنید :

clinicarad.com/مراقبت-ها/

سایت تخفیفات پزشکی جهت دریافت تخفیف:

https://takhfifannet.com

سایت انجمن جهت پاسخ به سوالات زیبایی شما توسط برترین متخصصین زیبایی کشور:

https://harfhayetazeh.com

لینک کوتاه:https://clinicarad.ir/cutb

تلگرام

https://t.me/cliniczibaeiiarad

گپ

https://gap.im/join/OTM4NzkxMjUwNDIzMDU5MDgxMjM4NTI1NDExODY1MjI1NTI5OTM3MDQ1MDIwODY0MzMyNjA3NTMzNjEzMTIyOTU3NTUzMjYyNjA1NTH

سروش

https://splus.ir/cliniczibaiiarad

ایتا

https://eitaa.com/cliniczibaiiarad

روبیکا

https://rubika.ir/clinicarad

لینک آپارات: https://aparat.com/v/vfCKD

لینک نماشا: https://www.namasha.com/v/fpqRMCER

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین مقالات

دسته‌ها

آخرین پروژه ها

برگشت گوش بعد از اتوپلاستی
جراحی منتوپلاستی
برای ماندگاری فیبروز چه کنیم؟
آموزش شیدینگ ابرو
فیبروز ابرو چقدر ماندگاری دارد؟
مرکز تخصصی افزایش قطر اندام خصوصی در اصفهان

برچسب‌ها

اطلاعات تماس

  • اصفهان خیابان توحید میانی
  • 09130323292
  • info@clinicarad.com

خدمات پزشکی آراد

کلینیک  زیبایی آراد با تجربه چندین ساله خود در خصوص جوانسازی، لیفت با نخ ، برداشتن پف چشم ، کاشت مو،هایفو ،برداشتن تاتو ،زیبا سازی چشم و ابرو ،درمان قطعی ریزش مو ، تزریق ژل و چربی به کلیه اندام های بدن ،بوتاکس و…به هزاران زیبا جو خدمات ارزنده ای ارائه کرده است .بطوریکه سطح رضایت این کلینیک در گوگل به پنج ستاره رسیده است و این حاصل تلاش همه پرسنل زحمت کش کلینیک آراد و همراهی شما زیبا جویان عزیز است.

آخرین مقالات

آخرین خدمات کلینیک

برگشت گوش بعد از اتوپلاستی
جراحی منتوپلاستی
برای ماندگاری فیبروز چه کنیم؟
آموزش شیدینگ ابرو
فیبروز ابرو چقدر ماندگاری دارد؟
مرکز تخصصی افزایش قطر اندام خصوصی در اصفهان
ماندگاری ژل خط خنده
تبادل نظر در مورد تزریق چربی به صورت
فیشیال صورت در کلینیک پوست،مو و زیبایی اصفهان
  • 09130041218-09130323292
  • اصفهان خیابان توحید میانی
  • info@clinicarad.ir

شروع مکالمه

یکی از اعضا را انتخاب و در واتساپ گفتگو کنید

نازینین بیاتی

مدیریت کلینیک

نازینین بیاتی

تمامی حقوق این سایت متعلق به شرکت کو آراد می باشد.