زیبا جوی عزیز به مجموعه ی زیبایی آراد خوش آمدید

آدرس:

اصفهان خیابان توحید میانی

تلفن تماس:

09130323292 09130041218

ایمیل:

info@clinicarad.ir

هزینه،  مراحل و روش های لیفت سینه

هزینه،  مراحل و روش های لیفت سینه

هزینه، مراحل و روش های لیفت سینه

همه خانم ها نسبت به حالت افتادگی سینه ها احساس خوشایندی ندارند. به همین دلیل وقتی که به دلایل مختلفی از قبیل افزایش سن،  گذراندن دوران بارداری و شیردهی،  کاهش وزن و هر دلیل دیگری سینه های آن ها از حالت طبیعی خود خارج می شود به دنبال راهکاری مناسب برای بالا کشیدن و  سفتی سینه های خود هستند. تا با کمک آن  جوانی و زیبایی اندام خود را باز گرداند.  لیفت سینه یکی از روش‌ های جدید و پیشرفته است که سینه‌ ها را به حالت قبل باز می‌ گرداند.  این عمل را می توان به روش های مختلفی انجام داد.

همه خانم ها قبل از اقدام به بالا کشیدن سینه دچار نگرانی و اضطراب می شوند. زیرا برخی فکر می‌کنند که با لیفت سینه،  سینه های آن ها نا متقارن می ‌شود و یا فرم خود را از دست می دهد. عده‌ای دیگر از عوارض پس از لیفت می ترسند و برخی دیگر تصور می ‌کنند که ممکن است پس از پایان دوره ماندگاری روش مورد نظر،  سینه ها به حالت قبل برگردد و یا وضعیت بدتری پیدا کند. بنابراین از انجام این عمل ها خودداری می کنند.

همه نگرانی ها و تشویش های ذهنی به دلیل آگاهی نداشتن از روش های انجام لیفت و نتایج آن می باشد. ما در این مطلب سعی می‌کنیم با ارائه توضیحاتی جامع و کامل در مورد چند روش مفید،  نگرانی های شما را رفع کنیم و در طی مقاله به سوالات شما عزیزان پاسخ دهیم. پس اگر شما تصمیم دارید که لیفت سینه را انجام دهید تا پایان مطلب ما را همراهی کنید.

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان

لیفت سینه چیست؟

سینه ها یکی از اندام های حساس خانم ها می باشد که در زیبایی اندام، نقش مهمی ایفا می کنند. سینه ها ممکن است به دلایل مختلفی از حالت طبیعی خود خارج شوند که شامل گذراندن دوران بارداری و شیردهی، چاقی و لاغری،  افزایش سن، ژنتیک و نیروی گرانش زمین می باشد‌. پس از ایجاد این مشکل بهتر است به دنبال روشی مناسب برای بازگرداندن فرم طبیعی سینه ها باشید تا بتوانید همه چین و چروک های ایجاد شده در این ناحیه را برطرف کنید. لیفت سینه یکی از جدید ترین روش ها برای بالا کشیدن سینه می باشد که زیبایی و جوانی را مجدداً به سینه ها باز می گرداند. با این روش ها می توانید شرایط خوش فرم شدن سینه ها را مهیا کنید تا بتوانید اعتماد به نفس بالایی داشته باشید.

باید به این نکته توجه کنید که نسبت به لیفت سینه نباید فقط با هدف زیبایی نگاه کرد بلکه در بعضی مواقع افتادگی و شلی سینه ها آن قدر شدید است که به عضلات گردن و شانه فشار وارد می شود و حتی در بعضی مواقع باعث مشکلاتی از قبیل عرق سوز شدن و التهابات پوستی در زیر سینه ها می شود . با کمک لیفت و بالا کشیدن سینه ها می توان مشکلات ایجاد شده را رفع کرد و زیبایی و سلامتی را به خانم های زیبا و با سلیقه هدیه داد.

بهترین کاندیدای لیفت سینه چه کسانی هستند؟

متخصصان لیفت سینه را برای بانوانی توصیه می کنند که سینه های شل و آویزان دارند. این مشکل معمولاً در خانم های مسن بیشتر دیده می شود. اما ممکن است در افراد جوان نیز بر اثر دلایلی مانند کاهش وزن و یا ژنتیک این مشکل ایجاد شود. پس می توان گفت که بالا کشیدن سینه ها برای کسانی مناسب است که سینه های شل و افتاده دارند،  همچنین افرادی که به دلیل افزایش سن پوست این ناحیه چروکیده شده است و چربی های آن تحلیل رفته باشد کاندیدای مناسبی برای انجام روش های زیبایی لیفت می باشند. با کمک عمل لیفت می توان اندازه هاله  سینه را نیز تغییر داد .برخی افراد به دلیل گذراندن دوران بارداری و یا ژنتیک هاله بزرگی دارند و با کمک لیفت اندازه آن را متعادل می کنند.

به طور کلی لیفت برای خانم هایی که:

  • به طور ژنتیکی سینه های شل و آویزان دارند.
  • افرادی مسنی که به مرور زمان و تحلیل رفتن چربی ها حجم سینه خود را از دست داده اند .
  • فرم و زیبایی سینه خود را از دست داده اند.
  • کسانی که با مشکلات پوستی از قبیل عرق سوز شدن و التهابات پوستی زیر سینه مواجه هستند.
  • خانم هایی که به دلیل فشار آمدن به عضلات گردن و شانه ها باید از روش های لیفت بهره مند شوند.
  • کسانی که می خواهند این فرآیند زیبایی را انجام دهند باید از نظر سلامتی در شرایط مناسبی قرار داشته باشند .
  • وزن خود را ثابت نگه دارند.
  • این فرایند برای افرادی که سینه های نامتقارن دارند روش مناسب و مفیدی خواهد بود.

متخصصان توصیه می‌کنند که لیفت سینه باید در سنین بالاتر از ۱۸ سالگی انجام شود. زیرا فرم سینه در این سن ثابت شده است و اندازه آن ها تغییر نمی کند. اما یکی از توصیه‌ های مورد توجه در این زمینه این است که بهتر است لیفت را به زمان پس از دوران بارداری و شیردهی به تعویق  بیاندازید تا نیاز نباشد مجدداً از روش های ترمیمی استفاده کنید. برخی افراد به صورت ژنتیکی سینه های افتاده و شل دارند این افراد با صلاحدید پزشک در سنین پایین می توانند به لیفت سینه بپردازند.  در دوران بارداری و شیردهی حجم سینه ها تغییر می کند و از حالت طبیعی خود خارج می‌شود. بنابراین اگر عمل قبل از بارداری از یکی از روش‌های لیفت استفاده کرده اید باید منتظر حالت افتادگی سینه باشید. زیرا در این دوران نوسانات وزنی رخ می‌ دهد و سبب کشیدگی و شلی سینه خواهد شد.‌ متخصصان به خانم هایی که تصمیم دارند در آینده باردار شوند پیشنهاد می کنند که قبل از این دوران از روش های لیفت استفاده نکند. معمولا کسانی که سینه های بسیار افتاده و شل دارند ترجیحاً لیفت با نخ را انجام می دهند تا به طور موقتی از نتایج آن بهره مند شوند.

▪لیفت سینه با نخ

روش زیبایی لیفت با نخ با کمک نخ  های  PDO که نوعی نخ بخیه است انجام می شود. این نخ ها با بدن انسان سازگار هستند و به مرور زمان جذب می‌ شوند متخصصان در جلسه مشاوره محل ورود و خروج نخ های PDO را تعیین می کند و سپس با کمک سوزن هایی ظریف و نازک در زیر بافت سینه قرار می گیرد. با کمک این نخ ها سینه به سمت بالا کشیده می شود و به فرم  مورد نظر خود دست خواهید یافت.  پس از پایان مدت ماندگاری نخ ها  اثرات لیفت از بین می رود و شما باید در جلسه دیگر این عمل زیبایی مجدداً تمدید کنید.  پس نتیجه می‌ گیریم که لیفت با نخ جز روش‌ های موقتی است و برای افرادی که تصمیم دارند در آینده صاحب فرزند شوند کاملا مناسب می باشد.

میزان ماندگاری نخ های جایگذاری شده تقریباً دو سال می باشد و یکی از مزایای مهم آن نیاز نداشتن به بیهوشی عمومی و یا عوارض پس از جراحی می باشد.  پس از انجام لیفت شما می توانید نتایج را مشاهده کنید و نیاز به گذراندن دوره نقاهت و بستری شدن در بیمارستان و خانه ندارید. انجام فعالیت های روزانه پس از لیفت با نخ مانعی ندارد. اما باید به این نکته توجه کنید که تا مدتی از انجام فعالیت های سنگین خودداری کنید.

▪لیفت سینه با جراحی یا ماستوپکسی

این روش زیبایی و درمانی برای خانم هایی انجام می شود که میزان افتادگی سینه های آن ها شدید باشد، یا فرم سینه های آن ها به شکل مشخص شده ای دچار تغییر شده باشد. البته برخی افراد در موارد خفیف نیز از این روش استفاده می ‌کنند البته اگر مورد تایید پزشک قرار گیرد. لیفت با جراحی همراه با بیهوشی عمومی انجام می شود. اما نیاز به بستری شدن در بیمارستان نمی باشد و شما می توانید دوره نقاهت را در منزل سپری کنید. پس از بیهوشی کامل متقاضی طبق مشاوره های انجام شده در جلسات اولیه پزشک ناحیه مورد نظر سینه را برش می دهد.

لیفت با جراحی در مدت ۲ تا ۳ ساعت انجام می شود. و بر اساس شرایط بیمار و انتظارات او برش های متفاوتی در این ناحیه ایجاد خواهد شد. برش ها به سه شکل کلی ایجاد می شود.

  • برش های دایره ای که در اطراف هاله سینه به وجود می آید.
  • برش های دایره ای و عمودی در دوره هاله و برش عمودی در زیر هاله زده می شود .
  • برش سوم در کنار برش دایره ای و عمودی برش افقی می ‌باشد که در زیر سینه به وجود می آید.

وقتی برش ها ایجاد شد از محل برش بافت سینه را به سمت بالا می کشند. در این عمل فقط بافت سطحی سینه کشیده می شود پس هیچ آسیبی به بافت های حساس و عروق سینه وارد نخواهد شد. این کشیدگی به گونه ای ایجاد می شود که فرم سینه به شکل مطلوب تغییر کند و افتادگی و حالت شلی سینه از بین برود و نوک سینه و هاله در جای مناسب قرار گیرند. جراحان می ‌توانند در هنگام لیفت با جراحی اندازه هاله سینه را کوچک کنند. در طی این عمل پوست اضافه در ناحیه سینه برداشته می شود و در نهایت برش ها با بخیه های ظریفی پایان می یابد.

متخصصان ماهر و کاربلد برش ها را در نواحی ایجاد می کنند که پس از بهبودی دیده نشود و اگر برش ها در ناحیه سطحی سینه زده شود با بخیه های بسیار ظریف و جزئی بسته می شوند و پس از مدت بهبودی هیچ اثری از آن ها بر سطح پوست مشاهده نمی‌ شود. پس، پس از جراحی نباید نگران جای زخم برش ها و بخیه ها باشید. چون متخصصان بهترین محل را برای برش زدن انتخاب می کنند و پس از عمل توصیه های لازم را برای شما ارائه می دهند تا زخم ها سریعتر بهبود یابند.

پس از جراحی لیفت سینه با مقداری تورم و درد مواجه می شوید. این عوارض کاملاً طبیعی هستند و در مدت زمان کوتاهی برطرف می شود. پس از، از بین رفتن ورم شما می‌ توانید اثرات جراحی را مشاهده کنید. اما برای مشاهده نتایج قطعی و تثبیت شدن نیاز به چند ماه گذر زمان خواهید داشت. نتایجی که از این فرایند حاصل می شود دائمی است و تقریباً برای همیشه با شما همراه خواهد بود. عواملی مانند افزایش سن ممکن است بر حالت سینه ها تاثیر گذارد اما شما می ‌توانید با سبک زندگی صحیح، ثابت نگه داشتن وزن و تغذیه مناسب و سالم روند پیری را کند تر کنید.

لیفت سینه با جراحی در کلینیک زیبایی آراد اصفهان توسط بهترین متخصصان و کادر مجرب انجام می شود. در این مطلب ما شما را با انواع روش های لیفت آشنا می کنیم تا بتوانید بر اساس شرایط و اهداف خود بهترین روش را انتخاب کنید.

▪لیفت سینه با  CACI

روش CACI در گذشته برای برطرف کردن آسیب های عضلانی مورد استفاده قرار می گرفت. اما هم اکنون می توان به عنوان یکی از روش های لیفت سینه معرفی کرد. درطی این روش با کمک دستگاهی دستی، پالس های برقی به سمت بافت سینه هدایت می شوند. این پالس ها با به وجود آوردن شوک های جزئی بافت سینه را به سمت بالا می کشند و سطح سینه را صاف می کنند. میزان اثرگذاری این روش به طول موج هدایت شده و نوع پوست متقاضی بستگی دارد. همچنین انجام این عمل در طی چند جلسه انجام می شود. متخصصان بر اساس وضعیت متقاضیان و میزان افتادگی سینه تعداد جلسات را با فاصله های معین تعیین خواهند کرد.

▪لیفت سینه با طب سوزنی

لیفت با طب سوزنی برای سینه هایی که میزان افتادگی آن ها خفیف است مناسب می باشد. این  روش یکی از طولانی ‌ترین روش‌ های درمانی محسوب می شود. برای انجام لیفت با طب سوزنی ۱۵ تا ۴۵ در جلسه درمانی برگزار می ‌شود. فواصل جلسات طب سوزنی بسیار نزدیک و تقریباً دو روزه می باشد که به مرور زمان فواصل آن افزایش می‌ یابد. تا نتایج آن  ماندگار شود.  نتایج این روش طولانی مدت است اما به عنوان روشی دائمی شناخته نمی شود و جزء کم عارضه ترین روش ها برای لیفت محسوب می شود.

لیفت سینه
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان – لیفت سینه

مزایای لیفت سینه

یکی از برترین مزیت های لیفت سینه ها خوش فرمی و زیبایی سینه ها می باشد و بافت سینه جوان تر خواهد شد. این موضوع سبب بالا رفتن اعتماد به نفس خانم ها می شود و میزان جذابیت را افزایش می‌ دهد.

باکمک لیفت نواقصی که به دلیل گذراندن دوران بارداری و شیردهی یا نوسانات وزنی ایجاد شده برطرف می شود و مشکلاتی از قبیل افتادگی و شلی سینه ها، بد شکلی و بد فرمی آن ‌ها نیز رفع می ‌شود.

در کنار زیبا سازی بافت و فرم دهی به سینه این عمل سبب صاف و یکدست شدن پوست سینه خواهد شد و همه چین و چروک ها برطرف می ‌شود. بنابراین ظاهر سینه ها جوان و زیبا به نظر می رسد.

کاربرد های لیفت سینه

  • رفع افتادگی و شلی سینه ها
  • جلوگیری از فشار آمدن به عضلات گردن و شانه
  • بالا کشیدن سینه
  • خوش فرمی و زیبایی سینه ها
  • ایجاد تقارن
  • کوچک کردن هاله سینه
  • افزایش اعتماد به نفس در خانم ها
  • تناسب اندام
  • جلوگیری از عرق سوز شدن و التهابات پوستی

عوارض و معایب لیفت سینه

اگر شما انواع روش های لیفت را توسط متخصصین با تجربه و حرفه ای انجام دهید هیچ خطر و عارضه ای برای شما ایجاد نخواهد شد. از عوارض جانبی لیفت با روش های غیر جراحی یا جراحی می توان به درد، قرمزی،  تورم و التهاب ناحیه سینه اشاره کرد. این عوارض در مدت زمان کوتاهی از بین می رود و هیچ خطری برای شما به همراه ندارد. پس از، از بین رفتن اثرات دارو های بی حسی یا بیهوشی شما کمی احساس درد خواهید داشت. این عارضه کاملا موقتی است  و با مصرف مسکن های تجویز شده کنترل خواهد شد. اگر مدت زمان عوارض طولانی شود بهتر است با پزشک تماس بگیرید تا پزشک توصیه های لازم را برای شما ارائه دهد.

اگر شما برای انجام لیفت به مکان های غیرتخصصی مراجعه کنید همچنین این عمل توسط افراد کم تجربه انجام شود با عوارض خطرناکی از قبیل آسیب به بافت سینه،  درد شدید، خونریزی، عفونت، نامتقارن شدن سینه ها و … مواجه خواهید شد. پس قبل از اقدام به هر عملی از میزان مهارت و تخصص پزشک خود و معتبر بودن کلینیک اطمینان کامل حاصل کنید.

کلینیک زیبایی آراد اصفهان بهترین کلینیک تخصصی زیبایی پوست و مو در اصفهان می باشد. در این کلینیک انواع روش های لیفت سینه توسط بهترین متخصصان انجام می‌ شود. بنابراین شما می ‌توانید از نتایج این روش ها اطمینان کامل حاصل کنید. همچنین در این کلینیک انواع روش های لیفت با هزینه های مناسب ارائه می شود. تا شما با پرداخت مبلغی مناسب حس زیبایی و جوانی  را مجددا تجربه کنید.

هزینه لیفت سینه چقدر است؟

انجام روش های لیفت به دلیل اینکه جز عمل های زیبایی محسوب می شوند  تحت پوشش بیمه ای قرار نمی گیرد.  بنابراین همه هزینه ها بر عهده متقاضی می باشد. هزینه های روش های غیر جراحی نسبت به روش‌های جراحی کمتر است.  عواملی مانند موقعیت جغرافیایی کلینیک، میزان مهارت و تخصص پزشک، میزان افتادگی و شلی سینه ها و تجهیزاتی که مورد استفاده قرار می گیرد  بر هزینه ها تاثیر گذار می باشد.  همچنین شما باید هزینه آزمایش ها و معاینات و همچنین دارو های مصرفی را به لیست هزینه های خود اضافه کنید. برای دریافت اطلاعات کامل  هزینه ها در کلینیک زیبایی آراد اصفهان می‌توانید با مشاوران و کارشناسان با تجربه ما تماس حاصل فرمایید.

شاید این مطلب هم برای شما جذاب باشد:

https://clinicarad.com/%d8%b7%d8%a8%db%8c%d8%b9%db%8c-%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%d8%a2%d8%b3%d8%a7%d9%86-%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%d8%b1%d9%88%d8%b4-%d8%a8%d8%b2%d8%b1%da%af-%da%a9%d8%b1%d8%af%d9%86-%d8%b3%db%8c%d9%86%d9%87/

https://clinicarad.com/%d8%b1%d9%88%d8%b4-%d8%a8%d8%b2%d8%b1%da%af-%da%a9%d8%b1%d8%af%d9%86-%d9%88-%d8%ae%d9%88%d8%b4-%d9%81%d8%b1%d9%85-%da%a9%d8%b1%d8%af%d9%86-%d8%b3%db%8c%d9%86%d9%87-%d9%88-%d9%be%d8%b3%d8%aa%d8%a7/

https://clinicarad.com/%d8%aa%d8%b2%d8%b1%db%8c%d9%82-%da%86%d8%b1%d8%a8%db%8c-%d8%a8%d8%b1%d8%a7%db%8c-%d8%a8%d8%b2%d8%b1%da%af-%d8%b4%d8%af%d9%86-%d8%b3%db%8c%d9%86%d9%87/

مراقبت های قبل از لیفت سینه

  • یکی از مهم ترین نکاتی که قبل از انجام انواع روش های لیفت باید اهمیت داده شود حضور در جلسات مشاوره می باشد. در این جلسات شما می توانید اهداف و نظرات خود را بیان کنید و با توجه به توضیحات پزشک درک واقع بینانه ای نسبت به نتایج عمل پیدا کنید. همچنین در این جلسات پزشک بدن شما را معاینه می کند تا بر اساس میزان افتادگی سینه ها و وضعیت بدن شما بهترین روش پیشنهاد را کند.
  • اگر به بیماری خاصی مبتلا هستید و یا دارو استفاده می کنید پزشک را در جریان قرار دهید.
  • انواع روش های لیفت در دوران بارداری و شیردهی به هیچ وجه انجام نمی شود. زیرا در این روش فرم سینه ها دائماً در حال تغییر کردن است و نمی ‌توان نتایج مطلوب و رضایت ‌بخشی حاصل کرد و اثرات درمان از بین می رود.
  • اگر قبلاً از روش های لیفت استفاده کرده ‌اید یا در ناحیه سینه جراحی داشته‌اید حتماً پزشک را آگاه کنید .
  • دو هفته قبل از انجام هر روش لیفت از مصرف انواع دخانیات و مشروبات الکلی امتناع کنید .
  • دو هفته قبل از درمان از مصرف دارو ها و غذا هایی که غلظت خون را کاهش می دهد بپرهیزید.
  • آزمایش ها و معاینات ماموگرافی را حتما انجام دهید. متخصصان با نتایج آزمایش ها و معاینات سلامتی بدن شما را مورد بررسی قرار می ‌دهند تا بهترین روش لیفت برای شما انتخاب شود.

 مراقبت های پس از لیفت سینه

  • تا چند روز از بستن سینه ها و استفاده از سوتین خودداری کنید. اگر مجبور به استفاده از سوتین شدید حتماً از سوتین های طبی استفاده کنید.
  • از ماساژ دادن و هرگونه فشار به سینه خودداری کنید .
  • تا بهبودی کامل از انجام فعالیت های ورزشی و جابجایی وسایل سنگین بپرهیزید.
  • دارو هایی که توسط پزشک تجویز شده را سر وقت مصرف کنید.
  • سبک زندگی خود را تغییر دهید و رژیم غذایی سالمی داشته باشید.
  • پس از انجام لیفت هنگام خوابیدن و استراحت به صورت طاق باز بخوابید از هرگونه فشار به سینه و خوابیدن بر روی سینه ها خودداری کنید. زیرا اثرات درمان را کاهش می دهد.
لیفت سینه
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان – لیفت سینه

اثرات و نتایج

با انجام لیفت سینه نمی توانید سایز سینه های خود را تغییر دهید و یا آن ها را پر و بزرگ تر جلوه دهید. در این عمل فقط سینه ها به سمت بالا کشیده می ‌شوند و فرمی  زیبا و جوان پیدا می کنند.  اگر شما  می‌ خواهید سینه های پر و بزرگ تر داشته باشید در کناره انجام همه روش‌ های لیفت، پروتز سینه را نیز انجام دهید.  پروتز سینه در کلینیک زیبایی آراد اصفهان انجام می شود.

اگر فرایند لیفت با جراحی انتخاب شود جراح این دو عمل را در کنار یکدیگر انجام خواهد داد. تزریق ژل و چربی نیز دو گزینه  مناسب و موثر در پروتز سینه می باشد.

با گذراندن دوران بارداری و شیردهی سینه ها فرم طبیعی خود را از دست می دهند و به سمت پایین حرکت می کنند. بنابراین سعی کنید لیفت را به زمان پس از بارداری و شیردهی موکول کنید. در این دوران وزن شما دچار تغییر و نوسان است و پوست این ناحیه کشیده و شل می شود. اگر قصد  باردار شدن ندارید می توانید از هر کدام از روش های لیفت بهره مند شوید  و در غیر این صورت اثرات بارداری نتایج لیفت را از بین می برد.

در طی مقاله بیان شد فرایند لیفت و بالا کشیدن سینه ها به روش های مختلفی انجام می شود. لیفت سینه با جراحی نتایج طولانی مدت به همراه دارد .لیفت با نخ روشی موقتی است پس ماندگاری همه روش ها با هم متفاوت است.

اگر بالا کشیدن سینه ها توسط بهترین متخصص و در مکان های معتبر انجام شود؛ شما نتایجی از قبیل موارد زیر حاصل خواهید کرد.

  • رفع شلی و افتادگی سینه ها
  • بازگرداندن حس زیبایی و جوانی
  • خوش فرمی سینه ها
  • ایجاد تقارن در دو سینه
  • پیشگیری از فشار آمدن به عضلات گردن و شانه
  • افزایش اعتماد به نفس
  • رفع مشکلات و التهابات پوستی زیر سینه

پس قبل از اقدام به هر عملی باید با متخصصین مجرب و حرفه ای مشورت کنید تا بر اساس شرایط شما بهترین روش لیفت  پیشنهاد شود.  همچنین می توانید با سبک صحیح زندگی ،  تغذیه مناسب و ورزش کردن منظم نتایج درمان را افزایش دهید و روند پیری  را به تعویق بیندازید.

دوره نقاهت پس از لیفت سینه چقدر است؟

بالا کشیدن سینه ها به روش های متفاوتی انجام می شود که شامل لیفت با نخ،  CACI،  جراحی و  طب سوزنی می باشد.  پس از لیفت با جراحی باید چند روزی در منزل بمانید و استراحت کنید تا زخم های ناشی از برش ها التیام یابد.  اما روش های دیگر نیاز به استراحت در منزل ندارد و شما می توانید فعالیت های روزانه خود را آغاز کنید.

در دوران بهبودی هر کدام از روش ها باید از انجام فعالیت های سنگین و ورزشی بپرهیزید و تغذیه مناسب داشته باشید تا روند بهبودی سرعت یابد.

زخم های ناشی از جراحی کم کم التیام می یابد.  برش ها در ناحیه ای در سینه ایجاد می شود که در معرض دید نیست  و اگر در سطح سینه  ایجاد شود بسیار ریز و ظریف خواهد بود و به مرور زمان از بین می رود.  در روش لیفت با نخ هیچ اثری از نخ ها  در سطح پوست مشاهده نمی ‌شود و به مرور زمان نخ ها  در پوست تجزیه و جذب می شوند.

تعداد جلسات لیفت سینه چقدر است؟

لیفت با نخ و جراحی پس از گذراندن جلسات مشاوره در یک جلسه انجام می شوند.‌ فرایند CACI در تعداد جلساتی مشخص شده بر اساس میزان افتادگی و شلی سینه ها انجام می شود. تعداد جلسات بر اساس شرایط فرد ، توسط پزشک تعیین می شود.

در طب سوزنی تعداد جلسات طولانی مدت است این جلسات تقریباً  ۱۵ تا ۴۵ جلسه می باشد.  فواصل جلسات به هم نزدیک خواهد بود و به مرور زمان فاصله بین آن ها افزایش می ‌یابد تا میزان ماندگاری این روش افزایش یابد. البته این روش جزء روش های دائمی لیفت نیست.

متخصصان ما در کلینیک زیبایی آراد اصفهان در جلسات مشاوره با شما گفت و گو می کنند و بر اساس عواملی مانند وضعیت عمومی بدن،  میزان افتادگی و شلی سینه ها و اهداف و نظرات شما بهترین روش را برای شما انتخاب می کنند .‌ هرکدام از روش ها با بهترین تجهیزات و مهارت بالا انجام می ‌شود تا شما نتایجی مطلوب حاصل کنید. حضور در جلسات مشاوره به شما کمک می کند با نوع درمان آشنا شوید و انتظارات خود را بیان کنید تا نتایجی عالی حاصل کنید.

نتیجه گیری

فاکتور های مهم و موثر برای داشتن سینه های زیبا و خوش فرم، قبل و بعد از انجام هر کدام از روش های لیفت سینه،  داشتن رژیم غذایی مناسب،  سبک صحیح زندگی و ورزش منظم می باشد. پس سعی کنید از مصرف غذا های پر کالری و چرب بپرهیزید و غذا های سالم،  مغذی و مقوی را در برنامه غذایی خود قرار دهید. همچنین ورزش را به طور منظم و مداوم انجام دهید تا پوستی زیبا و اندامی متناسب داشته باشید.

استعمال دخانیات و مصرف مشروبات الکلی تاثیرات مخربی بر زیبایی و جوانی هر فرد خواهد داشت. پس سعی کنید از این موارد دوری کنید تا روند پیری را به تعویق بیاندازید.

در کنار انجام روش های لیفت می توانید با ماساژ دادن سینه ها با روغن زیتون،  روغن خردل و ژل آلوئه ورا از افتادگی و شلی سینه ها جلوگیری کنید. این روش ها سبب افزایش گردش خون و سفت شدن پوست می شود.

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان با کسب برترین رتبه رضایتمندی مرجع جهانی گوگل 5 ستاره درخدمت زیباجویان عزیزمی باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره رایگان و واتساپ می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:

09130323292

دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 1 به سامانه 10005848

جهت دریافت کد تخفیف و هدایای ویژه کلینیک ، حتما پیج ما را فالو کنید و علاوه بر دریافت کد های تخفیف در قرعه کشی یک عدد 206 هم شرکت کنید:

آیدی اینستاگرام:

https://instagram.com/clinic.arad

ارائه خدمات زیبایی در کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان توسط کادرحرفه ای انجام می‌شود که میتوانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر از طریق لینک زیر استفاده کنید :

سایت تخفیفات پزشکی جهت دریافت تخفیف:

 https://takhfifannet.com

سایت انجمن جهت پاسخ به سوالات زیبایی شما توسط برترین متخصصین زیبایی کشور:

 https://harfhayetazeh.com

لینک کوتاه: https://clinicarad.com/eytn

لینک آپارات: https://www.aparat.com/clinic.arad

لینک نماشا: https://www.namasha.com/clinic.arad

ویکی پدیا: https://fa.wikipedia.org

فیسبوک:  https://www.facebook.com

تویتر: https://twitter.com

لینک یوتیوب: https://www.youtube.com

تلگرام: https://telegram.org

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین مقالات

دسته‌ها

آخرین پروژه ها

دستگاه لیفت صورت
لیزر کم توان برای جوانسازی
عمل درشت کردن چشم
استاندارد زیبایی در ایران
آیا ژل کوچک کننده بینی تاثیر دارد؟
برگشت گوش بعد از اتوپلاستی

برچسب‌ها

اطلاعات تماس

  • اصفهان خیابان توحید میانی
  • 09130323292
  • info@clinicarad.com

خدمات پزشکی آراد

کلینیک  زیبایی آراد با تجربه چندین ساله خود در خصوص جوانسازی، لیفت با نخ ، برداشتن پف چشم ، کاشت مو،هایفو ،برداشتن تاتو ،زیبا سازی چشم و ابرو ،درمان قطعی ریزش مو ، تزریق ژل و چربی به کلیه اندام های بدن ،بوتاکس و…به هزاران زیبا جو خدمات ارزنده ای ارائه کرده است .بطوریکه سطح رضایت این کلینیک در گوگل به پنج ستاره رسیده است و این حاصل تلاش همه پرسنل زحمت کش کلینیک آراد و همراهی شما زیبا جویان عزیز است.

آخرین مقالات

آخرین خدمات کلینیک

دستگاه لیفت صورت
لیزر کم توان برای جوانسازی
عمل درشت کردن چشم
استاندارد زیبایی در ایران
آیا ژل کوچک کننده بینی تاثیر دارد؟
برگشت گوش بعد از اتوپلاستی
جراحی منتوپلاستی
برای ماندگاری فیبروز چه کنیم؟
آموزش شیدینگ ابرو
  • 09130041218-09130323292
  • اصفهان خیابان توحید میانی
  • info@clinicarad.ir

شروع مکالمه

یکی از اعضا را انتخاب و در واتساپ گفتگو کنید

نازینین بیاتی

مدیریت کلینیک

نازینین بیاتی

تمامی حقوق این سایت متعلق به شرکت کو آراد می باشد.