لیزر مو های زائد

از بین بردن موهای زائد یک مشکل همیشگی برای افراد است. که استفاده از اپیلاسیون ،وکس و یا شیو کردن برای از بین بردن موقتی موها کاربرد دارد. اما برای رفع همیشگی موهای زائد می توان از روش های جدید استفاده کرد. که یکی از این روش‌ها لیزر مو های زائد است که در مراکز زیبایی انجام می‌شود.

دلایل انجام لیزر موهای زائد:

همیشه همه افراد با مشکل رشد سریع موهای زائد در گیر هستند که استفاده از ژیلت و تیغ برای از بین بردن آنها علاوه بر افزایش رشد موها پوست را تیره می‌کند و موها ضخیم‌تر می‌شوند و انجام اپلاسیون و وکس بسیار دردناک و آزاردهنده است که شما می توانید با انجام لیزر مو های زائد برای همیشه مو های زائد بدن خود را از بین ببرید.

روش انجام لیزر موهای زائد:

یکی از روش های کارآمد برای رفع همیشگی مو های زائد استفاده از روش لیزر مو های زائد است که این روش بی خطر بوده و دوره درمان ۶ تا ۸ جلسه دارد که اگر این دوره درمان کاملا گذرانده نشود رشد موها از سر گرفته می شود اما با گذراندن دوره درمان کامل، رشد موها برای همیشه متوقف می‌شود در این روش با استفاده از دستگاه های مخصوص اشعه به ریشه مو اصابت کرده و باعث سوزاندن ریشه مو می شود تا از رشد دوباره آنها جلوگیری شود این روش بدون درد و ناراحتی انجام می شود و انجام آن برای کل بدن حدود نیم ساعت زمان می برد که این درمان برای قسمت های مختلف بدن انجام می شود و برای رفع مو های زائد بیکینی نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد.

لیزر موهای زائد برای چه افرادی مناسب است:

لیزر مو های زائد یک روش ایمن است که همه افراد از جمله دختران مجرد می توانند از آن برای رفع موهای زائد خود استفاده کنند و هیچ عوارضی ندارد اما باید پس از گذراندن دوره بلوغ این درمان را انجام دهند تا برای همیشه موهای زائد آنها از بین برود.

مزیت های انجام لیزر موهای زائد:

از مزیت های لیزرمو های زائد می توان به از بین رفتن همیشگی مو ها اشاره کرد که علاوه بر از بین بردن موهای زائد تیرگی پوست را نیز برطرف می کند اما این تیرگی فقط به خاطر ریشه‌های مو است که برطرف می‌شود و تیرگی های پوستی را این روش از بین نمی برد.

مراقبت های قبل از انجام لیزر مو های زائد:

از حدود ۶هفته قبل از انجام لیزر مو های زائد از اپیلاسیون و شیو کردن موهای زائد بپرهیزید و بگذارید تا همه موها رشد کنند و دو ساعت قبل از انجام درمان آن ها را با تیغ بتراشید.

مراقبت های پس از انجام لیزر مو های زائد:

پس از انجام لیزر مو های زائد اگر دچار خارش و یا حساسیت شدید از آسیب رساندن به پوست جلوگیری کنید و به پزشک متخصص مراجعه کنید تا کرم های ضد خارش برای شما تجویز شود همچنین از قرار گرفتن در معرض تابش نور مستقیم خورشید بپرهیزید تا پوست دچار حساسیت و آلرژی نشود.

هزینه:

هزینه انجام لیزر مو های زائد بستگی به ناحیه تحت درمان دارد که برای اطلاع از آن باید به مراکز زیبایی معتبر مراجعه کنید و از هزینه های درمان و مراقبت های قبل و پس از درمان مطلع شوید.

نتیجه:

از بین بردن مو های زائد بدن جز مشکلات همیشگی افراد است که با انجام لیزرموهای زائد می توان مو های زائد را برای همیشه از بین برد که این روش کاملاً ایمن بوده و هیچ عوارضی برای فرد به وجود نمی‌آورد و دوره درمان شش تا هشت جلسه دارد که با گذراندن این دوره می توانید برای همیشه مو های زائد خود را از بین ببرید و این روش برای همه افراد مناسب است.
شما می‌توانید برای دریافت بهترین نتیجه از لیزر مو های زائد به کلینیک بین المللی آراد مراجعه کنید این کلینیک یکی از معتبرترین و بهترین مراکز زیبایی است که از کادر پزشکی متخصصی تشکیل شده که از پیشرفته ترین امکانات استفاده می کنند و همچنین شما می توانید درمان ها را تحت نظر جناب دکتر علیزاده انجام دهید و از امکانات فوق العاده و استثنایی کلینیک مانند امکان مشاوره رایگان و تخفیفات ویژه بهره مند شوید.
شعبه مرکزی تهران سعادت آباد:
09128809963
شعبه اصفهان:
09130323292
دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 1 به سامانه 10005848
آیدی اینستاگرام:
@clinic.arad
آدرس سایت:
Clinicarad.com
لینک کوتاه: https://clinicarad.com/pknj
برای اطلاعات بیشتر درمورد خدمات کلینیک بین المللی آراد از لینک زیر استفاده کنید:
https://clinicarad.com/kyyl
ashkan300

پست‌های اخیر

چرا منافذ صورت باز می‌شود؟

چرا منافذ صورت باز می‌شود؟ باز بودن منافذ صورت یکی از دغدغه‌های پوستی برای بسیاری…

1 ماه پیش

جوانسازی گردن با پروفایلو در اصفهان

جوانسازی گردن با پروفایلو در اصفهان بالارفتن سن و عوامل دیگر ممکن است باعث ایجاد…

1 ماه پیش

اوزون تراپی زخم دیابتی در اصفهان

اوزون تراپی زخم دیابتی در اصفهان زخم پای دیابتی (DFU) یکی از مشکلات شایع افراد…

1 ماه پیش

قرص راکوتان برای جوش صورت

قرص راکوتان برای جوش صورت قرص راکوتان، یکی از داروهای بسیار موثر برای درمان جوش‌های…

1 ماه پیش

انواع دستگاه های لاغری موضعی

انواع دستگاه های لاغری موضعی در دنیای امروز، زیبایی و سلامتی برای بسیاری از افراد…

1 ماه پیش

درمان قطعی پسوریا زیس

درمان قطعی پسوریازیس پسوریا زیس ، یک بیماری پوستی مزمن و التهابی است که باعث…

1 ماه پیش