امروزه روش های بسیار زیادی برای جوان سازی پوست صورت و گردن به وجود آمده. یکی از روش های کاربردی و ایمن انجام تزریق بوتاکس است. که این روش کاملا ایمن بوده و یکی از پرطرفدار ترین روش ها برای رفع چین و چروک صورت است. که تحت نظر پزشک متخصص انجام می شود.

دلایل استفاده از تزریق بوتاکس:

همانطور که گفته شد روش های زیادی برای جوانسازی پوست وجود دارد. اما یکی از ایمن ترین روشها انجام تزریق بوتاکس است. که هیچ عوارضی برای فرد به وجود نمی‌آورد و ماندگاری بین چهار تا شش ماه دارد و می تواند چین و چروک صورت را به طور کامل برطرف کند.

روش انجام تزریق بوتاکس:

برای انجام تزریق‌بوتاکس از بی حسی های موضعی استفاده می شود و نیازی به بیهوشی کامل ندارد به این صورت که شما پس از انجام مشاوره و دریافت زمان انجام درمان به کلینیک مراجعه می کنید و پس از ضدعفونی پوست صورت و تزریق داروهای بی حسی موضعی مواد مخصوص توسط سوزن های مخصوص به زیر پوست تزریق می شوند که این کار توسط پزشک متخصص و ماهر انجام می شود و با فلج کردن ماهیچه های صورت چین و چروک را از بین می برد و عضله ها هیچ تحرکی نداشته و چین و چروک از بین می رود که با توجه به مراقبتهای پس از انجام درمان ماندگاری این روش که بین ۴ تا ۶ ماه است افزایش یا کاهش پیدا میکند.

چه افرادی برای تزریق بوتاکس مناسب هستند:

تزریق‌بوتاکس یکی از ایمن ترین و آسان ترین روش ها برای از بین بردن چین و چروک پوست صورت و گردن است که برای هر فردی با هر سنی قابل استفاده است و می توانند از این روش استفاده کرده و مشکلات صورت خود را از بین ببرند و این روش هیچ عوارضی برای فرد به وجود نمی‌آورد.

مزیت های استفاده از روش تزریق بوتاکس:

از مزیت های استفاده از تزریق بوتاکس می توان به رفع سریع و آسان چین و چروک صورت اشاره کرد که بلافاصله پس از انجام درمان می توانید نتیجه فوق‌العاده کار را مشاهده کنید البته برای جلوگیری از بروز عوارض و دریافت بهترین نتیجه باید به مراکز زیبایی معتبر مراجعه کنید.

مراقبتهای قبل از تزریق بوتاکس:

قبل از انجام تزریق بوتاکس به مراکز زیبایی مراجعه کنید و پس از انجام مشاوره اطلاعات کافی را از درمان به دست آورید و از حدود ۱۰ روز قبل از انجام درمان از خوردن مشروبات الکلی و مصرف دخانیات بپرهیزید.

مراقبت های پس از تزریق بوتاکس:

پس از انجام تزریق بوتاکس تا بهبودی کامل از رفتن به استخر و سونا بپرهیزید و از برخورد آب گرم و بخار آب به پوست صورت بپرهیزید و از فشار آوردن و ماساژصورت جلوگیری کنید همچنین تابش نور مستقیم خورشید می تواند باعث بروز حساسیت و آلرژی شود پس از آن دوری کنید.

هزینه:

هزینه تزریق بوتاکس با توجه به مقدار مواد تزریقی و مقدار چین و چروک، ناحیه تحت درمان تعیین می‌شود که شما باید برای دریافت اطلاعات کافی در مورد درمان و هزینه های آن و مراقبت های قبل و پس از درمان به مراکز زیبایی مراجعه کنید.

نتیجه:

یکی از بهترین روش ها برای از بین بردن چین و چروک صورت و گردن استفاده از روش تزریق بوتاکس است که می‌تواند در سریع ترین زمان ممکن چین و چروک ها را برطرف کند و صورتی شاداب و جوان به فرد هدیه دهد اما انجام این روش نیاز به تخصص و مهارت کافی دارد و باید به مراکز زیبایی مراجعه کنید در غیر این‌صورت امکان بروز عوارض شدت یافته و سلامتی شما را به خطر می‌افتد.
شما می‌توانید برای دریافت بهترین نتیجه از تزریق بوتاکس به کلینیک بین المللی آراد مراجعه کنید و از مشاوره رایگان برای دریافت اطلاعات کافی استفاده کنید و درمان را تحت نظر پزشک متخصص و ماهر کلینیک جناب دکتر علیزاده انجام دهید همچنین می توانید از تخفیفات ویژه و روزانه کلینیک برای پرداخت هزینه مناسب استفاده کنید.
شعبه مرکزی تهران سعادت آباد:
09128809963
شعبه اصفهان:
09130323292
دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 1 به سامانه 10005848
آیدی اینستاگرام:
@clinic.arad
آدرس سایت:
Clinicarad.com
لینک کوتاه: https://clinicarad.com/i6ev
برای اطلاعات بیشتر درمورد خدمات کلینیک بین المللی آراد از لینک زیر استفاده کنید:
https://clinicarad.com/j20b
ashkan300

پست‌های اخیر

چرا منافذ صورت باز می‌شود؟

چرا منافذ صورت باز می‌شود؟ باز بودن منافذ صورت یکی از دغدغه‌های پوستی برای بسیاری…

3 هفته پیش

جوانسازی گردن با پروفایلو در اصفهان

جوانسازی گردن با پروفایلو در اصفهان بالارفتن سن و عوامل دیگر ممکن است باعث ایجاد…

4 هفته پیش

اوزون تراپی زخم دیابتی در اصفهان

اوزون تراپی زخم دیابتی در اصفهان زخم پای دیابتی (DFU) یکی از مشکلات شایع افراد…

4 هفته پیش

قرص راکوتان برای جوش صورت

قرص راکوتان برای جوش صورت قرص راکوتان، یکی از داروهای بسیار موثر برای درمان جوش‌های…

1 ماه پیش

انواع دستگاه های لاغری موضعی

انواع دستگاه های لاغری موضعی در دنیای امروز، زیبایی و سلامتی برای بسیاری از افراد…

1 ماه پیش

درمان قطعی پسوریا زیس

درمان قطعی پسوریازیس پسوریا زیس ، یک بیماری پوستی مزمن و التهابی است که باعث…

1 ماه پیش