زیبا جوی عزیز به مجموعه ی زیبایی آراد خوش آمدید

آدرس:

اصفهان خیابان توحید میانی

تلفن تماس:

09130323292 09130041218

ایمیل:

info@clinicarad.ir

 خود ارضایی بعد از کاشت مو

 خود ارضایی بعد از کاشت مو

 خود ارضایی بعد از کاشت مو :

رابطه جنسی یکی از نیاز های ضروری همه انسان ها است که به روش های مختلفی تامین خواهد شد . یکی از راه هایی که برخی افراد برای رفع این نیاز انتخاب می کنند خود ارضایی می باشد که می تواند عوارض بسیار خطرناکی بر جسم و روح افراد داشته باشد. این رابطه روشی غیر معقول و غیر طبیعی است و در همه ادیان و فرهنگ ها منع شده است. همیشه وقتی صحبت از خود ارضایی می شود فکر همه مردم به سمت جوانانی که تا کنون موفق به ازدواج نشده اند و یا به هر دلیلی شریک جنسی ندارند گرایش پیدا می کند. در صورتی که این مشکل حتی در بین افراد متاهل نیز رواج دارد و به دلیل عدم تامین نیاز های جنسی انجام می شود.

نحوه انجام خود ارضایی به شکل های مختلفی است اما شیوه انجام آن اهمیتی ندارد در هر شرایطی با انجام طولانی مدت این عمل عوارض بسیار خطرناکی به همراه دارد . افرادی که برای رفع نیاز های جنسی خود از این روش استفاده می کنند اعتماد به نفس پایینی دارند و خلق و خوی آن ها تغییر می کنند. حتی از نظر ظاهری تاثیر زیادی بر آن ها خواهد داشت.  ریزش مو یکی از عوارض رایج خود ارضایی می باشد .کسانی که به چه دلیل خود ارضایی دچار ریزش مو می شوند معمولاً با الگوی ریزش مشخصی مواجه می شوند. معمولاً این افراد در بخش های کناری مو های خود دچار ریزش می شوند و به دنبال راهی مناسب برای بازگرداندن مو های خود هستند .

کاشت موی یکی از راه کار های موثر برای داشتن مو هایی زیبا و طبیعی خواهد بود . در طی این مطلب قصد داریم توضیحاتی در مورد انجام عمل جراحی پیوند مو برای شما ارائه دهیم البته پس از انجام این عمل باید از انجام خود ارضایی خودداری کنید تا مجدداً با ریزش مو ها مواجه نشوید همچنین  در این مقاله توضیح می دهیم که برای خودداری از خودارضایی چه راهکارهایی موثر می باشد.

کلینیک آراد
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد-کلینیک آراد

کاشت مو چیست ؟

کاشت مو  یکی از روش های موثر برای بازگرداندن زیبایی و افزایش حجم مو ها می باشد.  این فرایند به صورت جراحی انجام می شود عمل جراحی پیوند مو با تکنیک های مختلفی انجام می شود و باید توسط متخصصین با تجربه و حرفه ای انجام شود. در این روش متخصصین با برداشت گرافت های قوی و محکم از پشت سر و یا بغل گوش قسمت های کم پشت و طاس سر را می پوشانند.  در گذشته این عمل با تکنیک FUT  انجام می شد که به صورت برداشت نواری با برشی از پشت سر استخراج می شوند. اما امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی در زمینه پیوند مو تکنیک های مدرن با تهاجم کمتری مورد استفاده قرار می گیرد. تکنیک های اصلی SUT،  Micro Graft،  FUE و موارد دیگر راه های دیگری برای انجام پیوند مو خواهد بود .

در این روش ها دیگر نیاز به برش و بخیه بر پوست سر نمی باشد. گرافت ها را ابزار های مناسب  و با تهاجم بسیار کمتر استخراج می شود،  سرعت عمل در این تکنیک ها نیز بسیار بالا است به طوری که پیوند مو در یک جلسه انجام می شود. برای انجام این عمل باید بدنی آماده و شرایط مساعدی داشته باشید. پس بهتر است قبل از انجام این عمل بدن خود را تقویت کنید. تغذیه مناسب،  پرهیز از خود ارضایی و شرایط روحی مناسب می تواند درصد موفقیت عمل را بالا ببرد . در ادامه مطلب شما را با مراحل انجام پیوند مو آشنا خواهیم کرد.

مراحل انجام کاشت مو :

شما از زمانی که تصمیم می گیرید که عمل زیبایی و جراحی پیوند مو را انجام دهید قطعاً مراحل اولیه این عمل را طی می کنید. پس اولین قدم برای انجام این عمل انتخاب کلینیک معتبر و متخصص با تجربه و حرفه ای می باشد.  پس از این که توانستید در این زمینه موفق شوید در جلسات مشاوره حضور پیدا خواهید کرد.

متخصصین در این جلسات در مورد مراحل انجام عمل،  عوارض احتمالی،  مراقبت ها و نتایج عمل توضیحات کاملی برای شما ارائه می دهند. همچنین با مشاهده نمونه کار های پزشک درک واقع بینانه ای نسبت به نتایج پیدا می کنید.  متخصصین برای بررسی شرایط جسمانی آزمایش ها و معاینات لازم را در نظر می گیرند . شما باید قبل از آغاز پیوند مو آزمایش ها را انجام دهید و نتایج آن را در اختیار پزشک خود قرار دهید.  پس از مساعد بودن شرایط شما پیوند مو در طی سه مرحله مهم انجام می شود که به شرح زیر می باشد.

۱. استخراج گرافت ها

متخصصین برای استخراج گرافت ها بانک موی مناسبی را انتخاب می کنند .معمولاً در این شرایط متخصصین ناحیه ای را انتخاب می کنند که گرافت های قوی و محکم تری داشته باشد . پس از انتخاب بانک مو این ناحیه بی حس می شود و با کمک ابزار های مناسب استخراج گرافت ها انجام خواهد شد.  در هر یک از تکنیک های این عمل نحوه برداشت گرافت ها متفاوت می باشد خوشبختانه امروزه میزان تهاجم در این روش به حداقل رسیده است.

۲. معاینه و ذخیره سازی گرافت ها

پس از استخراج گرافت ها در زیر میکروسکوپ آن ها را مورد معاینه قرار می دهند. سپس در مخزنی حاوی مواد مغذی قرار می گیرند تا برای رسیدن به مرحله کاشت آماده شوند. در این فاصله ناحیه گیرنده یا همان قسمت کم پشت سر برای جایگذاری گرافت ها آماده می شود.

۳. کاشت مو

مرحله آخر پیوند مو مرحله جایگذاری گرافت ها در شیار هایی است که در ناحیه اهدا کننده ایجاد می شود. متخصصین گرافت ها را بر اساس جهت خواب مو ها بر شیار ها قرار می دهند. در این روش نیاز به هیچگونه برش و بخیه ای نمی باشد و متقاضیان می توانند پس از پایان عمل جراحی دوره نقاهت را در منزل سپری کنند. مدت زمان انجام پیوند مو برای همه افراد بر اساس میزان طاسی و کم پشتی مو ها متفاوت می باشد.

مزایای کاشت مو :

پیوند مو جزء روش های قطعی و طبیعی برای درمان ریزش مو می باشد.

با پیشرفت علم و تکنولوژی در جهت انجام این عمل میزان تهاجم و عوارض پس از جراحی به حداقل رسیده است.

در تکنیک های پیشرفته در مدت زمان کوتاه تری می ‌توان شاهد نتایج پیوند مو بود.

گرافت هایی که در ناحیه کم پشت و طاس سر کاشته می شوند نسبت به عوامل مختلف ریزش مو مقاوم و سر سخت می باشند.

گرافت های کاشته شده رشدی طبیعی خواهند داشت و پس از رویش مو ها کسی متوجه پیوند موی شما نمی شود.

این عمل جراحی را می توان برای بخش های مختلف سر انجام داد.

حتی در جهت کاشت ابرو، ریش و سبیل نیز کاربرد دارد.

پیوند مو نیاز به ترمیم مجدد نخواهد داشت و شما یک بار برای انجام این عمل زمان و هزینه در نظر خواهید گرفت .

به دلیل پیشرفت  تکنولوژی در  این عمل جراحی دوره نقاهت کوتاه مدتی را سپری خواهید کرد .

کاشت مو
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد-کاشت مو

بهترین کاندیدای کاشت مو چه کسانی هستند ؟

عمل جراحی پیوند مو امروزه یکی از پر طرفدار ترین روش های زیبایی و افزایش تراکم مو ها می باشد.  این عمل برای همه افراد اعم از خانم ها  و آقا انجام می‌ شود اما چون خانم ها ریزش الگوی مو آن ها با آقایان متفاوت است کمتر این عمل جراحی را انجام می دهند. زیرا ، ریزش مو در خانم ها به صورت پراکنده است و از بانک موی مناسبی برخوردار نمی باشند .‌اگر الگوی ریزش خانم ها همانند آقایان باشد این عمل امکان پذیر خواهد بود .

متخصصین سن بالای ۲۵ سال را برای انجام عمل پیوند مو مناسب می‌ دانند زیرا قبل از این سنین هنوز الگوی ریزش مو ثابت نشده است. همچنین هورمون های بدن نا متعادل می باشد.‌ بنابراین اگر افراد به سن مناسب این نرسند پس از انجام عمل پیوند مو ممکن است مجددا دچار ریزش مو شوند. برخی افراد به دلیل عوامل محیطی از قبیل جراحت،  بخیه ، شکستگی یا سوختگی حجم مو های خود را از دست می دهند . عمل جراحی پیوند مو برای این افراد گزینه مناسبی می باشد .به طور کلی افرادی که از نظر جسمانی در شرایط مساعدی قرار دارند  نمی توانند از مزایای بی نظیر پیوند مو بهره‌مند شوند.  افرادی که با مشکلات زیر مواجه هستند نمی توانند این عمل زیبایی را انجام دهند.

  • افرادی که به بیماری های خاص مانند سرطان ها،  دیابت،  بیماری های خود ایمنی مبتلا هستند.
  •  افرادی که درگیر بیماری های پوستی و عفونی می باشند.
  •  خانم های بار دار و شیرده
  • افرادی که بانک موی مناسبی ندارند.

البته تنها فردی که می تواند تشخیص دهد که چه کسی کاندیدای مناسبی برای انجام پیوند مو می باشد متخصص زیبایی خواهد بود .‌ متخصصین با انجام آزمایش ها و معاینات لازم شرایط جسمانی متقاضیان را مورد بررسی قرار می‌ دهند تا در صورت عدم مساعد بودن شرایط متقاضیان از هدر رفتن زمان و هزینه های آن ها جلوگیری کنند.  متخصصین ما در کلینیک زیبایی آراد اصفهان قبل از انجام پیوند مو موقعیت جسمانی و بدنی شما را می سنجد تا شما بتوانید نتایجی عالی در این زمینه حاصل کنید.

عوارض کاشت مو چیست ؟

خوشبختانه امروزه روش‌ های پیشرفته پیوند مو جایگزین  روش قدیمی و سنتی  FUT شده است بنابراین در تکنیک های پیشرفته هیچ برش و بخیه ای بر پوست سر ایجاد نمی شود و شما دیگر عوارضی مانند خونریزی،  درد شدید ، تورم و کبودی گسترده را تجربه نخواهید کرد.  این عوارض بسیار خفیف و سطحی اتفاق می افتد. پس از انجام پیوند مو با روش های پیشرفته زخم های بسیار ظریفی بر پوست سر ایجاد می شود که در طی پنج تا هفت روز التیام می یابد. تورم و کبودی نیز بسیار خفیف است و با کمپرس سرد بر طرف خواهد شد. به دلیل عدم نیاز به برش و بخیه احتمال بروز خونریزی و یا درد بسیار خفیف می باشد.

اگر شما برای انجام این فرایند زیبایی به کلینیک های معتبر تخصصی مراجعه کنید عوارض چندانی پس از عمل پیوند مو تجربه نخواهید کرد اما در صورت عدم توجه به این موضوع با عوارضی مانند خونریزی شدید،  تورم و کبودی گسترده،  درد شدید،  رویش پراکنده مو ها و بی اثر ماندن نتایج عمل و عفونت مواجه می شوید. پس قبل از این که بخواهید برای انجام این جراحی اقدامی کنید ابتدا در مورد میزان مهارت و تخصص پزشک خود اطلاعات کافی حاصل کنید . ممکن است پس از انجام پیوند مو در ناحیه پیوند و اهدا کننده با بی حسی مواجه شوید که این عارضه در طی یک تا دو هفته بر طرف می شود.‌

مراقبت های پس از انجام پیوند مو موضوع بسیار مهمی می باشد پس برای کسب نتایج مطلوب به توصیه پزشکان دقت داشته باشید.  در کلینیک زیبایی آراد اصفهان انواع تکنیک های پیوند مو توسط متخصصین مجرب و کار بلد انجام می‌ شود و شما عزیزان می توانید بدون تجربه عوارض خطرناک و نا خوشایند به این نتایج عالی و موفقیت آمیز دست یابید.

هزینه کاشت مو چقدر است ؟

کاشت مو جز عمل های زیبایی و نوعی عمل جراحی می باشد بنابراین هزینه های این عمل مشمول هیچ کدام از بیمه ها نمی باشد بنابراین همه هزینه ها بر عهده متقاضی می باشد. قیمت عمل پیوند مو در همه کلینیک ها و مراکز درمانی بر اساس تعرفه آن محاسبه می شود. عواملی از قبیل میزان مهارت و تخصص پزشک، هزینه های اتاق عمل،  دارو های مورد نیاز در حین جراحی،  میزان کم پشتی و طاسی سر، تعداد گرافت های مورد نیاز،  مدت زمان انجام عمل جراحی و موقعیت جغرافیایی کلینیک هزینه ها را تحت تاثیر قرار می دهد .‌شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد هزینه ها با مشاوران و کارشناسان ما در کلینیک زیبایی آراد اصفهان تماس حاصل فرمایید. در این کلینیک مشاوران ما به صورت رایگان شما را راهنمایی خواهند کرد و پاسخگوی سوالات شما عزیزان می باشند.

مراقبت های قبل از کاشت مو :

مطمئنا پس از مراجعه شما به کلینیک های تخصصی پزشکان به بررسی علت ریزش مو های شما می پردازند در صورتی که به این موضوع توجه نشود شما نمی‌ توانید به نتایج مورد نظر خود دست یابید . با از سر راه برداشتن علت ریزش مو هادرصد موفقیت عمل افزایش می یابد.‌ متخصصین در طی جلسات شرایط جسمانی شما را با انجام آزمایش ها و معاینات لازم می سنجند و در مورد مراقبت هایی که باید قبل و بعد از عمل انجام دهید توضیحات کاملی برای شما ارائه خواهند داد .‌مراقبت های قبل از انجام پیوند مو  شامل موارد زیر می باشد.

  • شما باید در جلسه مشاوره شرکت کنید و پزشک را در جریان بیماری های خود و یا دارو هایی که مصرف می‌ کنید قرار دهید .
  • دو هفته قبل از انجام جراحی از مصرف غذا ها و دارو های رقیق کننده خون از قبیل آسپرین ، پروفن،  دم نوش ها  و مکمل ها خودداری کنید.
  •  دو هفته قبل از جراحی پیوند مو از استعمال انواع دخانیات مانند سیگار و قلیان و مشروبات الکلی بپرهیزید .
  • در روز به مراجعه به کلینیک آرامش خود را حفظ کنید.
  •  شب قبل از جراحی مو های خود را به خوبی شست و شو دهید و تا حد  امکان آن ها را کوتاه کنید .
  • هنگام مراجعه به کلینیک از محصولات مراقبتی و زیبایی مو ها مانند لوسیون ، ژل،  اسپری و… استفاده نکنید.
  •  شب قبل از عمل استراحت کافی داشته باشید.
  •  از گرفتن رژیم های غذایی خودداری کنید و وعده های غذایی خود را به طور کامل دریافت کنید.

مراقبت های پس از کاشت مو :

  • پس از ترخیص از کلینیک مراقبت های توصیه شده را به خوبی اعمال کنید .
  • استراحت کافی داشته باشید .
  • از خاراندن ، لمس کردن و ماساژ دادن پوست سر بپرهیزید.
  •  از قرار گرفتن در معرض نور خورشید گرد و غبار و آلودگی‌ های محیطی خودداری کنید .
  • زیر سر خود را کمی بلند تر از بدن قرار دهید و سر خود را در زاویه مناسب نگه دارید.
  •  تغذیه مناسب داشته باشید .
  • مایعات زیاد بنوشید.
  •  از انجام فعالیت های شدید بدنی و ورزشی و جا به جایی اشیای سنگین خودداری کنید.
  •   برای کاهش تورم و کبودی از کمپرس سرد استفاده کنید.
  •  تا سه روز از شست و شوی مو های خود خودداری کنید.
  •  هنگام شست و شو از شوینده های مناسب که توسط پزشک تجویز شده استفاده کنید.
  •  از رفتن به زیر دوش پر فشار،  جکوزی یا استخر بپرهیزید.
  •  دارو های تجویز شده را سر وقت مصرف کنید و از مصرف خودسرانه دارو ها بپرهیزید
  • در صورت مشاهده عوارض طولانی مدت و تورم و کبودی شدید پزشک خود را در جریان قرار دهید.
  • پس از انجام عمل پیوند مو از برقراری هر گونه رابطه جنسی خودداری کنید. متخصصین به دلایل مختلفی انجام این عمل را ۱۰ تا ۱۵ روز پس از جراحی توصیه نمی کنند که در ادامه مطلب علت آن را شرح خواهیم داد.

چرا پس از انجام کاشت مو نباید رابطه جنسی برقرار کرد ؟

عمل جراحی کاشت مو بدون نیاز به بیهوشی و با بی حسی موضعی انجام می شود اما به دلیل سر پایی بودن این عمل نمی توان گفت که این عمل غیر جراحی است وشاید فکر کنید که این عمل با عمل های جراحی دیگر متفاوت است. پس از انجام جراحی پیوند مو باید مراقبت ها به طور جدی اعمال شود.  نکته مهم پس از انجام این عمل زیبایی این است که شما باید از هر گونه فعالیتی که باعث عرق کردن شما می شود خودداری کنید و رابطه جنسی دقیقا یکی از این فعالیت ها می باشد.‌ با انجام فعالیت های شدید بدنی سلامتی عمومی بدن شما نیز به خطر می‌ افتد و شما دوره نقاهت طولانی مدتی را سپری خواهید کرد.

با رابطه جنسی پس از پیوند مو با تغییرات فشار خون و سرعت گردش خون مواجه خواهید شد . گرافت های کاشته شده در روز های اول پس از جراحی آسیب پذیر می باشند و هر تغییر شرایطی در بیرون و درون بدن باعث آسیب دیدگی گرافت ها خواهد شد. در هنگام برقراری رابطه جنسی با افزایش ضربان قلب و تغییر کردن سطح هورمون های بدن،  فشار خون و سرعت گردش خون افزایش می یابد و در نتیجه به گرافت های کاشته شده فشار زیادی وارد می شود. بنابراین گرافت ها نمی توانند با شرایط ایجاد شده سازگار شوند بنابراین شما با فراهم کردن انرژی خود  برای برقراری رابطه جنسی،  از تامین کردن مواد مغذی مورد نیاز گرافت ها جلوگیری می کنید.

در هنگام برقراری رابطه جنسی هر چقدر شما و شریک جنسی تا مراقب باشید نمی توانید به طور صد در صد اطمینان کامل حاصل کنید که هیچ آسیبی به پوست سر و گرافت های  کاشته شده وارد نمی شود و یک حرکت کوچک ممکن است باعث افزایش گستردگی زخم ها،  افزایش التهاب و احتمال خونریزی شود.

چه زمانی بعد از کاشت مو برقراری رابطه جنسی امکان پذیر می باشد ؟

پاسخ این سوال به شرایط بدنی و بهبودی هر فرد بستگی دارد و نمی‌ توان در مورد آن نظر قطعی داد. در واقع دوره بهبودی،  عوارض و پاسخگویی گرافت های کاشته شده ، شدت التهاب پوست و بهبودی زخم ها در همه افراد کاملاً متفاوت است.‌ متخصصین ما در کلینیک زیبایی آراد اصفهان انجام فعالیت های جنسی را پس از ده تا پانزده روز مناسب می‌ دانند البته در این شرایط باید مراقبت ها و نکات ایمنی توصیه شده را جدی بگیرید و از انجام فعالیت های شدید بدنی خودداری کنید.

اثرات و نتایج :

نتایج حاصل از انجام پیوند مو قطعی ، دائمی و طبیعی خواهد بود . اگر شما برای انجام این جراحی به متخصصین با تجربه و حرفه ای مراجعه کنید و مراقبت های توصیه شده را به خوبی اعمال کنید می‌ توانید نتایجی عالی حاصل کنید. سه هفته پس از انجام عمل جراحی پیوند مو ، مو های شما به صورت پراکنده رشد خفیفی خواهند داشت اما در در این زمان شاهد ریزش مو های خود خواهید بود . این مرحله جزء روند طبیعی این عمل خواهد بود و موضوع نگران کننده ای نمی باشد. پس از ریزش مو ها،  رویش مو ها مجددا آغاز می شود و شما پس از ۶ تا ۹ ماه شاهد نتایج قطعی این عمل زیبایی خواهید بود. نتایج پیوند مو برای همه متقاضیان متفاوت است پس نباید نتایج خود را با دیگران مقایسه کنید. مراقبت هایی که پس از انجام این فرایند  زیبایی انجام می دهید نقش مهمی بر نتایج درمان خواهد داشت.

پس از انجام پیوند مو شما مو هایی پر پشت ، ضخیم و خوش حالت دارید و می توانید برای همیشه از زیبایی و جوانی چهره خود لذت ببرید.‌ در کلینیک زیبایی آراد اصفهان انواع خدمات زیبایی و درمانی پوست و مو توسط متخصصین زیبایی و با تجربه ارائه خواهد شد.

دوره نقاهت پس از کاشت مو چقدر است ؟

متخصصین پس از انجام پیوند مو توصیه های لازم را در دوره بهبودی شرح خواهند داد.  پس از انجام این عمل شما به سه تا چهار روز استراحت نیاز خواهید داشت.  البته دوره ی بهبودی در همه افراد کاملاً متفاوت است.  ناحیه گیرنده پس از هفت روز و اهدا کننده پس از ۱۴ روز التیام می یابد درد  ناشی از جراحی با مصرف مسکن های مناسب کنترل خواهد شد . تورم و کبودی را می‌ توانید با استفاده از کمپرس سرد کاهش دهید.  متخصصین توصیه می کنند پس از انجام پیوند مو از برقراری هر گونه رابطه جنسی خودداری کنید .‌زیرا با ایجاد واکنش های بدن نسبت به روابط جنسی ممکن است گرافت ها دچار آسیب شوند.

در هنگام برقراری رابطه جنسی با بالا رفتن فشار خون و ایجاد هیجان بدنی شرایط برای گرافت های کاشته شده سخت می شود .‌پس بهتر است تا دو هفته تا محکم و تثبیت شدن گرافت های کاشته شده از برقراری هر گونه رابطه جنسی خود داری کنید.

یکی از خطراتی که پس از پیوند مو نتایج درمان را تحت تاثیر قرار می دهد عادت به تکرار  خود ارضایی می باشد زمانی که این افراد با انجام این عمل به ارگاسم می رسند منی استخراج شده و بدن با کمبود مواد معدنی و مغذی مواجه می‌ شود.  بنابراین بدن نمی تواند مواد مورد نیاز گرافت های کاشته شده را تامین کند و در نتیجه باعث کاهش تاثیرات پیوند مو خواهد شد.

علت دیگری که متخصصین بر عدم خود ارضایی پس از پیوند مو  تأکید می‌ کنند افزایش هورمون تستسترون در بدن می باشد . زیرا این هورمون از تقویت و تغذیه مو ها جلوگیری خواهد کرد و در مدت زمان کوتاهی می تواند گرافت های کاشته شده را دچار آسیب کند.

همانطور که می دانیم مواد مغذی مورد نیاز مو ها برای افزایش ضخامت و پر پشتی مو شامل سلنیوم، منیزیم ، روی،  مس ، آهن و آنتی اکسیدان ها می باشد که باید از طریق مواد غذایی دریافت شود . با تکرار عمل خود ارضایی افراد با کم اشتهایی مواجه می شوند و با عدم تغذیه مناسب نمی توانند مواد مورد نیاز بدن و مو های خود را تامین کنند. به دلیل اهمیت این موضوع این بخش از مطلب را به ارائه راه کارهای پرهیز از خود ارضایی اختصاص داده ایم.  با انجام راه کار های ارائه شده می توانید شرایط مناسبی را برای خود فراهم کنید از نتایج موفقیت‌ آمیزی از عمل کاشت مو حاصل کنید.

شما می توانید برای پرهیز از خود ارضایی با روانشناسان با تجربه مشورت کنید.‌ راه کار های مناسبی که متخصصین در اختیار شما قرار می دهند به شرح زیر خواهد بود.

  • ورزش کردن

زمانی که شما به ورزش کردن می‌ پردازیم می توانید انرژی و قوای از دست رفته خود را مجددا  باز یابید و با این حرکات می توانید ذهن خود را از مسائل جنسی دور کنید . انجام فعالیت های ورزشی جسم در روح شما تسلی می بخشد و شرایط روحی و بدنی مساعدی حاصل می کنید.

  • از پوشیدن لباس های تنگ و تحریک کننده خودداری کنید.‌

یکی از دلایل تحریک شدن افراد برای گرایش به خود ارضایی پوشیدن لباس های تنگ و تحریک کننده می باشد . پس بهتر است که لباس های گشاد و راحت را جایگزین لباس های تنگ و چسبان کنید.‌ تا از تحریک شدن به انجام این عمل جلوگیری کنید.

  • مطالعه کردن

شما می توانید با مطالعه و کتاب خواندن ذهن خود را از مسائل مربوط به امور جنسی دور کنید.  تا ذهنتان به سمت موضوعات دیگر سوق داده شود.  از نظر متخصصین مطالعه کردن یکی از بهترین راه کار ها برای عدم تکرار و انجام خود ارضایی می باشد.

  • کوتاه کردن مدت حمام رفتن

مطمئناً زیاد ماندن در حمام باعث می شود که شما در شرایطی قرار گیرید که دست به خود ارضایی بزنید.  کسانی که با این مشکل مواجه هستند باید شرایط خود را تغییر دهند مثلاً به مدت زیاد در حمام نمانند و حمام کردن خود را به حداقل زمان برسانند تا از درگیر شدن ذهن آن ها به این مسئله جلوگیری شود.

  • پرهیز از پرخوری

بر اساس تحقیقات حاصل شده یکی از دلایل گرایش افراد به خود ارضایی پر خوری است  پس بهتر است که حجم وعده‌ های خود را کاهش دهید و قبل از سیر شدن از خوردن غذا دست بکشید.

تعداد جلسات کاشت مو چقدر است ؟

کاشت مو نوعی عمل جراحی است که تعداد جلسات آن بر حسب نوع تکنیک پیوند مو،  تعداد گرافت های مورد نیاز و میزان طاسی و کم پشتی مو ها تعیین می شود.  با استفاده از تکنیک های پیشرفته و ابزار های مدرن و هوشمند معمولاً این عمل جراحی در طی یک جلسه به مدت ۶ تا ۸ ساعت طول می کشد.  متخصصین در جلسات مشاوره پس از بررسی شرایط شما تعداد جلسات و تعداد گرافت های مورد نیاز را اعلام می کنند. همچنین پس از انجام پیوند مو شما باید برای بررسی نتایج عمل به کلینیک مراجعه کنید.

متخصصین پس از بررسی نتایج،  دارو های مناسب را تجویز می‌ کنند و یا در صورت نیاز راه کار های درمانی از قبیل پی آر پی،  و مزوتراپی را پیشنهاد خواهند کرد.  این دو راهکار درمانی در جهت افزایش درصد موفقیت عمل جراحی و تقویت گرافت های کاشته شده انجام می شود.  در کلینیک زیبایی آراد اصفهان انواع خدمات زیبایی و درمانی مو از قبیل تجویز دارو ها،  کاشت مو،  مزوتراپی،  لیزر تراپی و پی آر پی ارائه می شود.

شاید این مطلب هم برای شما جذاب باشد

https://clinicarad.com/%da%a9%d8%a7%d8%b4%d8%aa-%d9%85%d9%88-%d8%a8%d9%87-%d8%b1%d9%88%d8%b4-bht-2/

https://clinicarad.com/%d9%85%d8%af%d8%b1%d9%86-%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%d8%b1%d9%88%d8%b4-%d9%87%d8%a7%db%8c-%da%a9%d8%a7%d8%b4%d8%aa-%d9%85%d9%88-%d8%af%d8%b1-%d8%a7%db%8c%d8%b1%d8%a7%d9%86/

https://clinicarad.com/%d9%87%d8%b2%db%8c%d9%86%d9%87-%d9%87%d8%a7-%d9%85%d8%b2%d8%a7%db%8c%d8%a7-%d9%88-%d9%85%d8%b1%d8%a7%d8%ad%d9%84-%da%a9%d8%a7%d8%b4%d8%aa-%d9%85%d9%88-%d8%a8%d9%87-%d8%b1%d9%88%d8%b4-%d9%85%db%8c/

نتیجه گیری :

کاشت مو یکی از بهترین روش ها برای افزایش تراکم و پر پشت شدن مو ها می باشد.‌ در این روش از گرافت های قوی و محکم در بانک مو استفاده می‌ شود و به نواحی کم پشت و طاس سر انتقال پیدا می کنند . گرافت هایی که در ناحیه کم پشت کاشت می شوند نسبت به عوامل مختلف ریزش مو مقاوم می باشند البته باید پس از انجام این عمل مراقبت ها به طور جدی اعمال شود . یکی از مراقبت هایی که متخصصین توصیه می کنند ترک خود ارضایی و برقراری رابطه جنسی تا ۱۵  می باشد .‌

خود ارضایی در کنار آسیب زدن به گرافت های کاشته شده آسیب های دیگری به اجزاء مختلف بدن وارد می کند و حتی از نظر روحی و اجتماعی افراد را در شرایط نامناسبی قرار خواهند داد .‌مطمئناً افراد با ضعیف شدن روحیه خود گرایش بیشتری به خود ارضایی خواهند داشت و نمی توانند در امور مختلف زندگی موفق شوند .‌ پس بهتر است که هر چه سریع تر برای ترک این عمل نا پسند راه کاری مناسب را انتخاب کنید.  پس اگر می خواهید بدنی سالم داشته باشید و از نظر موقعیت اجتماعی و شغلی موفقیت های زیادی کسب کنید باید سبک زندگی خود را تغییر دهید و برای رفع نیاز های جنسی خود روش های معقول و اصولی را انتخاب کنید.

کلینیک آراد
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد-کلینیک آراد

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان با کسب برترین رتبه رضایتمندی مرجع جهانی گوگل 5 ستاره درخدمت زیباجویان عزیزمی باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره رایگان و واتساپ می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:

09130323292

دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 1 به سامانه 10005848

جهت دریافت کد تخفیف و هدایای ویژه کلینیک ، حتما پیج ما را فالو کنید و علاوه بر دریافت کد های تخفیف در قرعه کشی یک عدد 206 هم شرکت کنید:

آیدی اینستاگرام:

https://instagram.com/clinic.arad

ارائه خدمات زیبایی در کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان توسط کادرحرفه ای انجام می‌شود که میتوانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر از طریق لینک زیر استفاده کنید :

clinicarad.com

سایت تخفیفات پزشکی جهت دریافت تخفیف:

 https://takhfifannet.com

سایت انجمن جهت پاسخ به سوالات زیبایی شما توسط برترین متخصصین زیبایی کشور:

 https://harfhayetazeh.com

لینک کوتاه:

لینک آپارات: https://www.aparat.com/clinic.arad

لینک نماشا: https://www.namasha.com/clinic.arad

ویکی پدیا: https://fa.wikipedia.org

فیسبوک:  https://www.facebook.com

تویتر: https://twitter.com

لینک یوتیوب: https://www.youtube.com

تلگرام: https://telegram.org

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین مقالات

دسته‌ها

آخرین پروژه ها

استاندارد زیبایی در ایران
آیا ژل کوچک کننده بینی تاثیر دارد؟
برگشت گوش بعد از اتوپلاستی
جراحی منتوپلاستی
برای ماندگاری فیبروز چه کنیم؟
آموزش شیدینگ ابرو

برچسب‌ها

اطلاعات تماس

  • اصفهان خیابان توحید میانی
  • 09130323292
  • info@clinicarad.com

خدمات پزشکی آراد

کلینیک  زیبایی آراد با تجربه چندین ساله خود در خصوص جوانسازی، لیفت با نخ ، برداشتن پف چشم ، کاشت مو،هایفو ،برداشتن تاتو ،زیبا سازی چشم و ابرو ،درمان قطعی ریزش مو ، تزریق ژل و چربی به کلیه اندام های بدن ،بوتاکس و…به هزاران زیبا جو خدمات ارزنده ای ارائه کرده است .بطوریکه سطح رضایت این کلینیک در گوگل به پنج ستاره رسیده است و این حاصل تلاش همه پرسنل زحمت کش کلینیک آراد و همراهی شما زیبا جویان عزیز است.

آخرین خدمات کلینیک

استاندارد زیبایی در ایران
آیا ژل کوچک کننده بینی تاثیر دارد؟
برگشت گوش بعد از اتوپلاستی
جراحی منتوپلاستی
برای ماندگاری فیبروز چه کنیم؟
آموزش شیدینگ ابرو
فیبروز ابرو چقدر ماندگاری دارد؟
مرکز تخصصی افزایش قطر اندام خصوصی در اصفهان
ماندگاری ژل خط خنده
  • 09130041218-09130323292
  • اصفهان خیابان توحید میانی
  • info@clinicarad.ir

شروع مکالمه

یکی از اعضا را انتخاب و در واتساپ گفتگو کنید

نازینین بیاتی

مدیریت کلینیک

نازینین بیاتی

تمامی حقوق این سایت متعلق به شرکت کو آراد می باشد.