زیبا جوی عزیز به مجموعه ی زیبایی آراد خوش آمدید

آدرس:

اصفهان خیابان توحید میانی

تلفن تماس:

09130323292 09130041218

ایمیل:

info@clinicarad.ir

تاتو روی ابرو

تاتو روی ابرو

 تاتو روی ابرو :

آیا شما می خواهید ابرو های خوش فرم و پرپشت داشته باشید ؟ به نظر شما کدام روش برای افزایش تراکم ابرو ها مناسب تر است؟  آیا روش های طبیعی و آرایشگاهی را می شناسید؟  آیا با تاثیرات آن بر ابرو ها آشنایی دارید؟

روش های مختلف تاتو روی ابرو به روش های مختلفی انجام می شود اما کاشت ابرو نیز یکی از راه های افزایش تراکم ابرو ها است. به دلیل اینکه شما بتوانید با این دو فرایند زیبایی آشنا شوید و بتوانید تصمیم درست بگیرید در مورد هر یک از این روش ها توضیحاتی ارائه می دهیم.

در دنیای امروز ما بر عکس گذشته انسان ها به سادگی و چهره های طبیعی گرایش بیشتری پیدا کرده اند  و هر چه فردی ابرو های زیبا و پرپشت تری داشته باشد  مطمئنا چهره ای جذاب و زیباتر خواهد داشت . عوامل مختلفی باعث می شود که ابرو ها دچار ریزش شوند و به مرور زمان شاهد نازکی و کم پشتی آن ها خواهیم بود. عواملی از قبیل افزایش سن ، بیماری ها ، ژنتیک و موارد بی شماره دیگر تاثیر زیادی در حجم و حالت ابرو ها ایجاد می کند.  بنابراین اگر قصد دارید که با راه های مناسب برای پر پشت شدن ابرو های آشنا شوید در ادامه مطلب همراه ما در کلینیک زیبایی آراد اصفهان باشید تا بتوانید با کسب اطلاعات جامعی در جهت ترمیم مجدد ابرو ها و کاشت ابرو حاصل کنید.

کلینیک آراد
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد کلینیک آراد

تاتو روی ابرو چیست ؟

تاتو ابرو یکی از راه کار های قدیمی برای پر پشت نشان دادن تراکم ابرو ها خواهد بود. این فرایند زیبایی و آرایشگاهی نوعی خالکوبی می باشد که در این روش با تزریق جوهر و یا رنگدانه ها به زیر پوست جا های خالی و کم‌ پشت ابرو ها پررنگ تر به نظر می رسد و دیگر فضای خالی در بین تار های ابرو به نظر نمی رسد تا پهنای ابرو افزایش یابد .لازم است بگویم که با تیره کردن ابرو ها با تاتو ابرو ها حالتی تیره و یک دست پیدا می‌ کنند اما نتایج آن طبیعی به نظر نمی رسد حتی ممکن است به دلیل خراش هایی که بر سطح ابرو ایجاد می شود فولیکول ها در این ناحیه دچار آسیب شود و دیگر رشد نکنند.

امروزه  تاتو های قدیمی جای خود را به روش های جدید و امروزی داده‌ اند .‌روش هایی مانند میکروبلدینگ  یا فیبروز جزء روش های پرطرفدار  است و تاتو با ظرافت و مهارت بالاتری انجام خواهد شد.  این روش ها با ابزار های متفاوتی انجام می شود و رنگدانه هایی که مورد استفاده قرار می گیرد همرنگ تار های ابرو خواهد بود. خراش هایی که در روش های جدید ایجاد می شود سطحی تر از تاتو است و دیگر مانند تاتو نیاز به تراشیدن ابرو ها نخواهد بود .

به دلیل خراش‌ های سطحی فولیکول ها در ناحیه ابرو دچار آسیب نمی شوند.  در روش های جدید امروزی رنگدانه ها در لا به لای تار های ابرو نفوذ می‌ کنند و هم جهت و  همسو با تار های ابرو ایجاد خواهند شد.  یکی از معایب دیگر تاتو های قدیمی این است که پس از مدتی رنگ آن ها تغییر کرده و به رنگ سبز یا آبی تبدیل می شوند و ماندگاری بسیار طولانی و چند ساله خواهند داشت در نتیجه در صورت عدم رضایت از نتایج آن امکان پاک کردن آن ها بسیار سخت خواهد بود. روش های جدید و مدرن امروزی به راحتی با فرایند لیزر  می توانند تاتو پاک کرد.

کسانی که به دنبال نتایج طبیعی هستند نمی توانند از هیچ کدام از این روش ها نتایج مطلوبی حاصل کنند و بهتر است عمل کاشت ابرو را انجام دهند در کاشت ابرو برای افزایش تراکم ابر ها از گرافت های پشت سر خود شخص (بانک مو) استفاده خواهد شد و گرافت هایی که در ناحیه ابرو کاشته می شود پس از مدتی رشد می کنند و زیبایی و جلوه ای طبیعی و خاص به چهره شما هدیه می دهد.  نتایج حاصل از کاشت ابرو دائمی و طبیعی است  و تا آخر عمر با شما همراه می باشد.  پس اگر شما شرایط کاشت ابرو را  دارید بهتر است برای به دست آوردن نتایج قطعی این عمل را انجام دهید.‌ در کلینیک زیبایی آراد اصفهان انواع روش های زیبایی و پر پشت کردن ابرو ها با استفاده از روش های مدرن و پیشرفته انجام خواهد شد.

مراحل انجام تاتو روی ابرو :

قبل از این که بخواهید مراحل تاتو را آغاز کنید باید در مورد این فرایند زیبایی و آرایشی اطلاعاتی کاملی حاصل کنید و به فرم ابروی  مورد نظرتان فکر کنید.  همچنین از کسانی که قبلا این عمل را انجام دهند پرس وجو کنید که آیا از نتایج که به دست آوردن رضایت دارند ؟  در صورت تصمیم قطعی باید به دنبال مراکز تخصصی باشید تا بتوانید این عمل زیبایی را انجام دهید . فرایند تاتو روشی غیر جراحی است و حتی در سالن های آرایشگاه انجام می شود اما شما بهتر از این عمل در مکان های تخصصی مانند کلینیک ها انجام دهید زیرا متخصصین نسبت به لایه ها و جنس پوست آگاهی و شناخت کافی دارد و آسیب کمتری به پوست شما وارد می شود .

قبل از آغاز مراحل انجام تاتو باید در مورد فرم ابرو تصمیم بگیرید شما باید فرمی را انتخاب کنید که با اجزای دیگر صورتتان همخوانی داشته باشد . متخصصان می‌ توانند در این زمینه به شما کمک کنند. پس از طراحی مدل ابرو ناحیه ابرو ها بی حس خواهد شد و جوهر دستگاه لیزر تاتو با همراه با ضربه های پشت سر هم دستگاه به زیر پوست نفوذ می کند . خوشبختانه امروزه روش های مدرن مانند  میکروبیلدینگ یا فیبروز جایگزین روش های قدیمی مانند تاتو شده است دستگاه هایی که در این روش استفاده می شود دارای تیغه های مخصوص خواهند بود که رنگدانه ها را با ایجاد خراش هایی در لایه سطح پوست وارد می‌ کنند میزان آسیب دیدگی در این روش ها بسیار کم است و با زخم و خراش کمتری همراه می باشد .

امروزه فرایند تاتو طرفداران زیادی ندارد و معمولا کسانی که فقط به دنبال نتایج طولانی مدت هستند این روش را می پسندند. حتی کسانی که قبلاً بر روی ابرو های خود تاتو انجام داده اند  اما از نتایج آن راضی نیستند می توانند از فریند کاشت مو استفاده کنند.  در این روش به دلیل سایه کمرنگی که بر روی ابرو ها قرار دارند فرایند  کاشت بسیار زیبا و یکدست به نظر می رسد. برای انجام کاشت ابرو بر روی تاتو نیاز به پاک کردن تاتو  نمی باشد و شما می توانید نتایجی عالی حاصل کنید و دیگر هیچ جای خالی در بین ابرو ها وجود ندارد.

برای کاشت ابرو متخصصین با استفاده از ابزار های مناسب گرافت ها را از پشت سر استخراج می کنند و در ناحیه ابرو جایگذاری خواهند کرد.  گرافت هایی که در این ناحیه کاشته می شوند رشد می کنند و زیبایی چهره شما را طبیعی و جذاب خواهند کرد.  در کلینیک زیبایی آراد اصفهان انواع روش های زیبایی برای پر پشت کردن ابرو ها از قبیل میکروبیلدینگ،  فیبروز ،کاشت ابرو و مزوتراپی ابرو و تجویز دارو های تقویت کننده ابرو انجام خواهد شد.

مزایای تاتو روی ابرو چیست ؟

تاتوی ابرو جزء روش های غیر جراحی است که نیاز به هیچ گونه برش و بخیه ای بر سطح پوست نمی باشد.

ماندگاری این روش طولانی مدت است و دیگر شما نگران پاک شدن آرایش و کم پشتی ابرو های خود نخواهید بود.

شما می توانید با این روش فرم مدل ابروی خود را بر حسب سلیقه و نظر خود تغییر دهید.

با این روش تقارن و فاصله در بین دو ابرو مناسب خواهد شد و ایرادات جزئی در این ناحیه را می توان برطرف کرد.

هزینه تاتو نسبت به عمل جراحی کاشت ابرو مقرون به صرفه تر خواهد بود اگر چه این روش نمی تواند نتایج طبیعی کاشت مو را به همراه داشته باشد.

پس از انجام تاتو شما نیاز به استراحت در منزل نخواهید داشت و می توانید فعالیت های روزانه خود را آغاز کنید.

اگر برای انجام این عمل به مکان های تخصصی مراجعه کنید و پزشک یا متخصص زیبایی شما مهارت کافی در این زمینه داشته باشد شما شاهد عوارض خطرناکی نخواهید بود.

پس از پایان جلسه تاتو نتایج اولیه این عمل بلافاصله قابل مشاهده است و پس از دو هفته می توانید نتایج قطعی آن را مشاهده کنید .

در صورت عدم رضایت از نتایج تاتو می توان با استفاده از روش ریموو تاتو و یا دستگاه های پیشرفته لیزر در جهت پاک کردن آن اقدام کنید.

در کلینیک زیبایی آراد اصفهان پاک کردن تاتو با دستگاه های پیشرفته لیزر امکان پذیر خواهد بود. متخصصین ما در این کلینیک بهترین خدمات زیبایی و درمانی  در زمینه پوست و مو را برای شما عزیزان ارائه خواهند داد.

تاتو
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد تاتو

بهترین کاندیدای تاتو روی ابرو چه کسانی هستند ؟

معمولاً طرفداران تاتو و افزایش حجم ابرو ها خانم هایی هستند که علاقه‌ای به آرایش ابرو ندارند و یا به دلیل کاهش حجم ابرو های خود مجبورند  دائماً از محصولات آرایشی مانند مداد ابرو استفاده کنند. این افراد می‌ توانند با تاتو ابرو  برای همیشه ابروهایی پر پشت و تیره داشته باشند. با این روش دیگر نیاز به آرایش روزانه ابرو ها نمی باشد .

کسانی که دوست دارند همیشه ظاهری آراسته و زیبا داشته باشند کاندیدای دیگر این فرایند زیبایی خواهند بود. مرتب کردن ابرو ها در طول روز وقت گیر است و حتی برخی افراد در این زمینه مهارت ندارد و ترجیح می دهند با انجام تاتو در وقت خود صرفه جویی کنند.

افرادی که ابرو های نامتقارن دارند می توانند با این روش تقارن خاصی بین ابرو های خود ایجاد کنند.

کسانی که به دلیل عوامل مختلفی مانند سوختگی،  بخیه یا جراحت حجم ابرو های خود را از دست داده اند.

افرادی که به دلیل عوامل ژنتیکی و مادر زادی ابرو هایی نازک و کم پشت دارند.

اگر چه طرفداران فرایند تاتو امروزه کاهش یافته است و روش های جدید تر مانند فیبروز یا میکروبلیدینگ جایگزین‌ آن ها شده است اما هم اکنون نیز برخی افراد به این روش گرایش دارند.

افرادی که درگیر بیماری های خاص  هستند و یا از بیماریهای پوستی رنج می برند نمی توانند این عمل زیبایی را انجام دهند .

شما می توانید با مراجعه به کلینیک های زیبایی با پزشک در مورد شرایط پوستی خود گفت و گو کنید .متخصصین پوست نسبت به آناتومی و بافت پوست علم و آگاهی کافی دارند بنابراین می توانند در این زمینه شما را کمک کنند.

عوارض و معایب تاتو روی ابرو چیست ؟

افراد زیادی فکر می کنند که می توانند با تاتو یا روش های دیگر آرایشگاهی ابروهای با ظاهری طبیعی و دائمی داشته باشند اما در واقعیت این تصور کاملا اشتباه است زیرا نه به ظاهری طبیعی دست می یابند و نه نتایج حاصل شده دائمی است.  بلکه با ایجاد خراش هایی که در ناحیه ابرو ایجاد می شود به فولیکول های دیگر ابرو نیز آسیب زیادی وارد می کند و دیگر در این ناحیه مویی رشد نخواهد کرد.

رنگ هایی که در این روش مورد استفاده قرار می گیرند رنگدانه های شیمیایی است که به مرور زمان باعث ریزش ابرو ها خواهد شد و حتی پس از مدتی رنگ آن ها تغییر می کند و تاثیرات نا خوشایند ی در فرم ابرو و حالت چهره خواهد داشت . با انجام تاتو ابرو باید برخی از ریسک ها از قبیل درد ،عفونت و واکنش های آلرژیک را پذیرا باشید. زیرا رنگدانه ها به زیر لایه های پوست نفوذ می کنند و جریان خون رسانی در این ناحیه کاهش خواهد یافت.

پس بهتر است که قبل از اینکه این عمل را انجام دهید در مورد این روش تحقیق کنید و تصمیمی درست و عاقلانه بگیرید . در حال حاضر کاشت ابرو بهترین روش برای افزایش حجم ابرو ها خواهد بود . در این روش نتایج طبیعی و دائمی می باشد.  شاید به نظر شما کاشت ابرو روشی تهاجمی است اما با انتخاب پزشک ماهر وکلینیک معتبر می توانید با حداقل عوارض نتایجی دائمی و طبیعی حاصل کنید و دیگر نگران ریسک های پس از تاتو نباشید .

حتی اگر شما قبلاً  تاتو ابرو را انجام داده اید و اکنون ترمیم به کاشت ابرو دارید می‌ توانید از نتایج بی نظیر پیوند ابرو بهره مند شوید و نتایج عالی و بینظیر حاصل کنید. حتی ممکن است که با انجام کاشت ابرو در بین تار های ابرو های شما و فاصله خالی دیده شود و با روش تاتو بر روی کاشت مطمئناً جاهای خالی پر می شود و نتایج کاشت ابرو را مطلوب تر خواهد کرد . در کلینیک زیبایی آراد اصفهان کارشناسان و مشاوران ما به صورت رایگان توضیحات کاملی در اختیار شما قرار خواهند داد تا شما عزیزان بتوانید تصمیمی درست و عاقلانه بگیرید.

هزینه تاتو روی ابرو چقدر است ؟

هزینه تاتوی ابرو در هر کلینیک و مرکز زیبایی متفاوت خواهد بود . هزینه بالا و یا پایین این روش دلیل بر کیفیت خدمات نیست بلکه شما باید در این زمینه تحقیق لازم را داشته باشید چون ممکن است در صورت عدم توجه به این موضوع عوارض خطرناکی را تجربه کنید. ما به شما پیشنهاد می کنیم که برای انجام این عمل کلینیک های زیبایی و تخصصی را انتخاب کنید زیرا متخصصین با نوع بافت و ساختار پوست شما آشنایی دارند و حتی در این مکان ها از رنگ های مرغوب استفاده می شود در نتیجه میزان آسیب دیدگی پوست شما کاهش خواهد یافت .

یکی از دلایل گرایش متقاضیان به روش های تاتو و زیرمجموعه آن بالا بودن هزینه کاشت ابرو خواهد بود. در صورتی که شما باید هر چند وقت یک بار برای تمدید تاتو اقدام کنید یا رنگ تاتو تغییر می‌ کند و شما نتایج مطلوبی حاصل نمی کنید. پس اگر بخواهید به طوری منطقی و عاقلانه به این موضوع فکر کنید به این نتیجه می رسید که کاشت ابرو روشی مناسب تر خواهد بود . هزینه های تاتو ابرو بر حسب عوامل مختلفی تعیین می شود که شامل  :

  • میزان مهارت و تخصص پزشک
  • فرم ابرو
  • نوع تاتو
  • موقعیت جغرافیایی کلینیک و سالن زیبایی

خواهد بود . در کلینیک زیبایی آراد اصفهان بهترین و روش های پر پشت کردن ابرو توسط متخصصین زیبایی ارائه خواهد شد.  پس اگر می خواهید در مورد هزینه ها در این کلینیک اطلاعاتی حاصل کنید می توانید با کارشناسان و مشاوران ما تماس حاصل فرمایید.

مراقبت های قبل از تاتو روی ابرو :

قبل از اینکه بخواهید تاتو ابرو انجام دهید در مورد این روش زیبایی و آرایش گاهی اطلاعات دقیقی حاصل کنید و در مورد نتایج آن با افرادی که این کار را انجام داده اند گفت و گو کنید.  برای انجام این عمل به مکان های تخصصی و کلینیک ها مراجعه کنید تا بتوانید نتایج مطلوبی حاصل کنید.

چند روز قبل از انجام تاتو از مصرف غذا ها و دارو هایی که باعث رقیق شدن خون می شود بپرهیزید زیرا ممکن است در حین تاتو میزان خونریزی را افزایش دهد.

اگر درگیر بیماری های پوستی یا عصبی هستید و یا مجبور ید که دارو های خاصی مصرف کنید به پزشک خود اطلاع دهید .

اگر به رنگ ها و یا مواد بی حسی حساسیت دارید پزشک خود را در جریان قرار دهید .

برای انتخاب طرح ابرو دقت کامل داشته باشید زیرا ممکن است پس از از مدتی باعث دلزدگی و خستگی شما شود و برای پاک کردن آن باید مراحل سختی را پشت سر بگذارید.

اگر یک ماه قبل از انجام تاتو فعالیت های جوان سازی مانند تزریق بوتاکس،  تزریق ژل و یا چربی را انجام داده اید به پزشک خود اطلاع دهید.

استفاده از روش های پاک سازی،  لایه برداری،  مزونیدلینگ،  میکرودرم آبریژن و لیزر یک ماه قبل از انجام تاتو توصیه نمی شود.

اگر پوست شما  با آفتاب سوختگی مواجه شده است تا بهبودی کامل پوست از انجام این عمل خودداری کنید.

خانم ها باید  انجام این عمل را به دوران پس از سیکل ماهیانه موکول کنند زیرا در این دوران احساس درد زیادی خواهند داشت.

هنگام مراجعه به کلینیک یا سالن های آرایش گاهی ابرو های خود را به خوبی تمیز کنید و آرایش نداشته باشید . توجه داشته باشید که سوزن سر دستگاه و یا تیغه دستگاه  برای انجام این فرآیند تعویض یا ضد عفونی شود تا از ابتلا به بیماری های عفونی و پوستی جلوگیری کنید.

تاتو
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد تاتو

مراقبت های پس از تاتو روی ابرو :

پس از انجام تاتو ابرو تا مدتی پوست اطراف این ناحیه قرمز و ملتهب است و شاهد  زخم‌ هایی بر ناحیه ابرو خواهید بود. پس تا بهبودی کامل از دستکاری کردن و اصلاح ابرو ها بپرهیزید.

زخم های ایجاد شده بر ناحیه ابرو پس از چند روز التیام می یابد در این فاصله به زخم های ایجاد شده دست نزنید تا از عفونت و بر جای ماندن زخم جلوگیری کنید .

ممکن است متخصصین برای ترمیم ابرو جلسه‌ای را برای شما در نظر بگیرند تا شما به فرم ثابتی برسید.

در چند روز اول ممکن است ابرو ها حالت تیره ای پیدا کنند و پس از بهبود یافتن زخم ها حالت طبیعی ایجاد می شود.

پس از چهار روز با پوسته پوسته شدن ناحیه ابرو همراه خواهید بود و خارش شدید دارد پس باید پماد ها و دارو های تجویز شده را حتماً مصرف کنید تا بتوانید عوارض ایجاد شده را کاهش دهید .

استفاده از کمپرس سرد می‌ تواند در کاهش التهاب و قرمزی پوست شما را کمک کنند.

تا ۳ روز از خیس کردن ناحیه تاتو بپرهیزید .

برای شست و شوی صورت از آب ولرم و شوینده های ملایم استفاده کنید.

هنگام تمیز کردن ابرو ها از دستمال تمیز و استریل شده استفاده کنید تا از ایجاد عفونت جلوگیری شود.

لایه برداری ، لیزر و آرایش ابرو ها تا ۱۰ روز پس از انجام تاتو امکان پذیر نمی باشد.

اثرات و نتایج :

شما بلافاصله پس از این که تاتو روی ابرو را انجام دادید می توانید شاهد نتایج و اثرات اولیه آن باشید و نتایج قطعی آن را می توانید پس از دو هفته به خوبی مشاهده کنید.  پس از انجام تاتو تا مدتی از فرم و حالت ابرو های خود راضی نخواهید بود تا زخم های ایجاد شده بر سطح ابرو ها بهبود یابد . سوزش و قرمزی پوست تا مدتی با شما همراه است و پس از رفع این مشکلات می توانید کم کم شاهد نتایج آن باشید .

ممکن است پس از چهار تا شش هفته برای ترمیم تاتو به کلینیک مراجعه کنید . مدت ماندگاری تاتو ابرو طولانی مدت است و به عمق نفوذ رنگدانه ها به پوست بستگی دارد . هر چه رنگدانه ها در عمق بیشتری نفوذ کنند مطمئناً مدت ماندگاری آن ها طولانی مدت خواهد شد که در حدود ۳ تا ۵ سال می باشد . ممکن است در این فاصله زمانی رنگدانه که بر پوست نفوذ کرده تغییر رنگ دهند و شما به نتایج مطلوبی دست نیابید.

امروزه به دلیل مشکلات و معایب تاتو ابرو روش های پیشرفته تر از قبیل میکروبیلدینگ ،شیدینگ ابرو و   فیبروز استفاده می شود در این روش ها رنگدانه ها در عمق کمتری از پوست نفوذ خواهند کرد و خراش های ایجاد شده بر سطح ابرو بسیار خفیف است که در طی دو تا سه روز برطرف خواهد شد. مدت ماندگاری این روش ها  نسبت به تاتو کمتر است و در حدود یک تا سه سال دوام خواهد داشت.

کاشت ابرو یکی از روش های کلینیکی برای افزایش تراکم ابروها می باشد که مطمئنا بهترین روش برای زیبایی و جذابیت ابرو ها خواهد بود زیرا ،  نتایج حاصل از این عمل طبیعی و دائمی است  و گرافت هایی که در ناحیه ابرو کاشته می شوند قابل رشد خواهند بود .‌نتایج قطعی کاشت ابرو پس از ۶ تا ۹ ماه قابل مشاهده می باشد و تا آخر عمر با شما همراه می باشد . در کلینیک زیبایی آراد اصفهان انواع خدمات زیبایی پوست و مو توسط بهترین متخصصان زیبایی با استفاده از تجهیزات مدرن و پیشرفته انجام می شود .شما می توانید در مورد هر یک از روش ها اطلاعات کاملی حاصل کنید مشاوران ما در این کلینیک به صورت رایگان به سوالات شما پاسخ خواهند داد.

دوره نقاهت پس از تاتو روی ابرو چقدر است ؟

درست است که تاتو ابرو روشی غیر جراحی است اما زخم هایی که در سطح ابرو ایجاد می شود رنگدانه ها را به عمق پوست انتقال می دهند و ممکن است پوست شما دچار آسیب  و  خونریزی شود . پس برای به دست آوردن نتایج مطلوب باید به مکان های تخصصی و معتبر مراجعه کنید و از انجام این عمل در سالن های آرایشی خودداری کنید . زیرا متخصصین زیبایی در کلینیک ها نسبت به نوع پوست و بافت و ساختار آن آگاهی کامل دارند و می توانند بهترین نتایج را برای شما به ارمغان بیاورند. پس از انجام تاتو ابرو می توانید کلینیک را ترک کنید و فعالیت های روزانه خود را آغاز کنید البته مراقبت ها پس از انجام این عمل بسیار قابل اهمیت می باشد .

با لمس کردن و دست زدن به زخم های ایجاد شده ممکن است باکتری ها و میکروب ها به پوست نفوذ کنند  و باعث بروز عفونت شود و دوره بهبودی طولانی مدتی را سپری کنید. تا بهبود یافتن زخم ها قرار گرفتن در معرض نور خورشید ، رفتن به استخر و سونا  و انجام فعالیت های شدید بدنی توصیه نمی شود زیرا روند بهبودی را کند تر خواهد کرد.  با خراش هایی که در ناحیه ابرو ایجاد می شود فولیکول ها دچار آسیب خواهند شد و دیگر مویی در این ناحیه رشد نمی کند . برای انجام تاتو باید ابرو های خود را بتراشید و مطمئناً ظاهری نا خوشایند خواهید داشت پس بهتر است که روش های مدرن امروزی مانند میکروبیلدینگ و فیبروز را جایگزین تاتو ابرو انجام دهید تا آسیب کمتری به ناحیه ابرو وارد کنید.

کاشت ابرو نیز گزینه بسیار عالی و مورد قبولی خواهد بود که شما می توانید در با یک دوره نقاهت ۳ تا ۴ روزه به بهبودی کامل دست یابید . پس از انجام تاتو در صورت عدم رضایت از نتایج آن می توانید  با استفاده از روش های کلینیکی مانند ریمو تاتو و یا لیزر رنگدانه ها را از پوست خارج کنید . در کلینیک زیبایی آراد اصفهان پاک کردن خالکوبی و تاتو با استفاده از دستگاه های مدرن و پیشرفته انجام می‌ شود و متخصصین در این زمینه مهارت و تخصص بالایی خواهند داشت.

تاتو
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد تاتو

تعداد جلسات تاتو روی ابرو چقدر است ؟

قبل از اینکه بخواهید تاتو ابرو انجام دهید بهتر است که در جلسه مشاوره شرکت کنید و در مورد انواع روش های تاتو و نتایج آن با پزشک گفت و گو کنید.  در این جلسات فرم ابرو و اهداف و نظرات شما مورد بررسی قرار می‌ گیرد تا شما بتوانید تصمیمی درست و عالی بگیرید.  تاتو ی ابرو در طی یک جلسه انجام خواهد شد و مدت زمان انجام آن یک تا دو ساعت زمان نیاز دارد.  البته این فاصله زمانی به مهارت و تخصص پزشک،  نوع تاتو و مدل ابرو ها بستگی دارد. پس از ۴ تا ۶ هفته شما می توانید برای ترمیم و تثبیت و ماندگاری این فرآیند مجدداً به کلینیک مراجعه کنید.

شاید این مطلب هم برای شما جذاب باشد

https://clinicarad.com/%d9%87%d8%b2%db%8c%d9%86%d9%87-%d9%84%db%8c%d8%b2%d8%b1-%d9%87%d8%a7%d8%b4%d9%88%d8%b1-%d8%a7%d8%a8%d8%b1%d9%88-%da%86%d9%82%d8%af%d8%b1-%d8%a7%d8%b3%d8%aa%d8%9f/

https://clinicarad.com/%da%a9%d8%a7%d8%b4%d8%aa-%d8%a7%d8%a8%d8%b1%d9%88-%d8%a8%d8%b1%d8%a7%db%8c-%d8%af%d8%b1%d9%85%d8%a7%d9%86-%d8%b1%db%8c%d8%b2%d8%b4-%d8%a7%d8%a8%d8%b1%d9%88/

https://clinicarad.com/%d8%a8%d9%87%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%d8%b2%d9%85%d8%a7%d9%86-%d8%a7%d8%b5%d9%84%d8%a7%d8%ad-%d8%a8%d8%b9%d8%af-%d8%a7%d8%b2-%da%a9%d8%a7%d8%b4%d8%aa-%d8%a7%d8%a8%d8%b1%d9%88/

نتیجه گیری :

داشتن ابرو های زیبا و خوش فرم یکی از ارکان مهم زیبایی محسوب می شود که امروزه می توان با روش های مختلفی به این زیبایی دست یافت .‌تاتو روی ابرو ، میکروبلیدینگ ، هاشور، فیبروز و کاشت ابرو روش هایی هستند که هر فرد بر اساس انتظارات و اهداف خود انتخاب می کند.  در طی این مطلب شما را با مزایا و معایب تاتو ابرو آشنا کردیم اما شما باید برای به دست آوردن نتایج مطلوب تحقیقات کامل انجام دهید تا بتوانید انتخابی درست داشته باشید .

زمانی که شما تاتویی بر روی ابرو های خود انجام می دهید پس از مدتی ممکن است باعث دلزدگی و سردی شما شود و راه هایی که برای پاک کردن تاتو انجام می‌ شود طاقت‌ فرسا و ناراحت کننده خواهد بود.‌ بنابراین قبل از اقدام به این عمل تصمیمی درست و عاقلانه داشته باشید ، زیرا ماندگاری تاتو ابرو بسیار طولانی مدت می باشد و رنگدانه ها در عمق زیادی از پوست قرار می گیرند.

پس فرم ابروی خود را طوری را انتخاب کنید که برای شما رضایت بخش باشد و بتواند تغییرات خاصی در چهره شما ایجاد کند.  روش های میکروبلیدینگ و فیبروز در لایه های سطحی ابرو انجام می شود بنابراین میزان آسیب دیدگی در این ناحیه بسیار کمتر خواهد بود. کاشت ابرو نیز جزء روش های پر طرفدار و مدرن کلینیکی است که مطمئناً بهترین روش در جهت افزایش تراکم و پر پشتی ابرو ها خواهد بود. این فرآیند  زیبایی با نتایج دائمی و طبیعی خود امروزه یکی از پرطرفدارترین روش های زیبایی محسوب می شود .

کاشت ابرو به روش ها و تکنیک های مختلفی انجام خواهد شد و در روش های امروزی و پیشرفته حتی میزان تهاجم به ابرو بسیار خفیف می باشد و شما بدون نیاز به مراقبت های دشوار و دوره نقاهت طولانی مدت می توانید فعالیت های روزانه خود را آغاز کنید.

کلینیک آراد
کلینیک بین المللی پوست موزیبایی آراد کلینیک آراد

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان با کسب برترین رتبه رضایتمندی مرجع جهانی گوگل 5 ستاره درخدمت زیباجویان عزیزمی باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره رایگان و واتساپ می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:

09130323292

دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 1 به سامانه 10005848

جهت دریافت کد تخفیف و هدایای ویژه کلینیک ، حتما پیج ما را فالو کنید و علاوه بر دریافت کد های تخفیف در قرعه کشی یک عدد 206 هم شرکت کنید:

آیدی اینستاگرام:

https://instagram.com/clinic.arad

ارائه خدمات زیبایی در کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان توسط کادرحرفه ای انجام می‌شود که میتوانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر از طریق لینک زیر استفاده کنید :

clinicarad.com

سایت تخفیفات پزشکی جهت دریافت تخفیف:

https://takhfifannet.com

سایت انجمن جهت پاسخ به سوالات زیبایی شما توسط برترین متخصصین زیبایی کشور:

https://harfhayetazeh.com

لینک کوتاه:https://clinicarad.com/gxly

لینک آپارات: https://www.aparat.com/clinic.arad

لینک نماشا: https://www.namasha.com/clinic.arad

ویکی پدیا: https://fa.wikipedia.org

فیسبوک:  https://www.facebook.com

تویتر: https://twitter.com

لینک یوتیوب: https://www.youtube.com

تلگرام: https://telegram.org

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین مقالات

دسته‌ها

آخرین پروژه ها

دستگاه لیفت صورت
لیزر کم توان برای جوانسازی
عمل درشت کردن چشم
استاندارد زیبایی در ایران
آیا ژل کوچک کننده بینی تاثیر دارد؟
برگشت گوش بعد از اتوپلاستی

برچسب‌ها

اطلاعات تماس

  • اصفهان خیابان توحید میانی
  • 09130323292
  • info@clinicarad.com

خدمات پزشکی آراد

کلینیک  زیبایی آراد با تجربه چندین ساله خود در خصوص جوانسازی، لیفت با نخ ، برداشتن پف چشم ، کاشت مو،هایفو ،برداشتن تاتو ،زیبا سازی چشم و ابرو ،درمان قطعی ریزش مو ، تزریق ژل و چربی به کلیه اندام های بدن ،بوتاکس و…به هزاران زیبا جو خدمات ارزنده ای ارائه کرده است .بطوریکه سطح رضایت این کلینیک در گوگل به پنج ستاره رسیده است و این حاصل تلاش همه پرسنل زحمت کش کلینیک آراد و همراهی شما زیبا جویان عزیز است.

آخرین مقالات

آخرین خدمات کلینیک

دستگاه لیفت صورت
لیزر کم توان برای جوانسازی
عمل درشت کردن چشم
استاندارد زیبایی در ایران
آیا ژل کوچک کننده بینی تاثیر دارد؟
برگشت گوش بعد از اتوپلاستی
جراحی منتوپلاستی
برای ماندگاری فیبروز چه کنیم؟
آموزش شیدینگ ابرو
  • 09130041218-09130323292
  • اصفهان خیابان توحید میانی
  • info@clinicarad.ir

شروع مکالمه

یکی از اعضا را انتخاب و در واتساپ گفتگو کنید

نازینین بیاتی

مدیریت کلینیک

نازینین بیاتی

تمامی حقوق این سایت متعلق به شرکت کو آراد می باشد.