زیبا جوی عزیز به مجموعه ی زیبایی آراد خوش آمدید

آدرس:

اصفهان خیابان توحید میانی

تلفن تماس:

09130323292 09130041218

ایمیل:

info@clinicarad.ir

 بهترین و پیشرفته ترین مرکز کاشت مو در اصفهان

 بهترین و پیشرفته ترین مرکز کاشت مو در اصفهان

 بهترین و پیشرفته ترین مرکز کاشت مو در اصفهان :

در حال حاضر و با پیشرفته انواع تکنیک های مدرن کاشت مو متقاضیان این عمل زیبایی به شدت افزایش یافته  و در کشور عزیزمان ایران نیز متخصصانی با تجربه در کلینیک های زیبایی ارائه خدمت می کنند.  اما متاسفانه برخی از متقاضیان به علت مراجعه به کلینیک های نا معتبر و پزشکان کم‌ تجربه نمی توانند به نتایج مد نظر و مورد قبولی دست یابند.

  معمولاً این افراد ، افرادی  هستند که فریب زرق و برق ظاهری یا موقعیت جغرافیایی این مراکز را می خوردند و حتی با پرداخت هزینه‌ های  گزاف و بسیار سنگین نتوانستند به نتایج مورد نظر خود برسند.  شکل ظاهری  یک کلینیک درمانی تضمین کیفیت بالای آن نخواهد بود و زیبا جویان باید به برخی از نکات و ویژگی‌ های مهم  انتخابی درست داشته باشند.

برای بدست آوردن اطلاعات از این خصوصیات این کلینیک ها ها باید بدانید که بهترین کلینیک درمانی کدام است و چه  ویژگی ‌هایی دارد ؟ در طی مطلب  پیش رو ما تصمیم داریم اطلاعات دقیقی در مورد بهترین و پیشرفته ترین مرکز  کاشت مو و مراحل انجام آن در اختیار شما قرار دهیم تا شما عزیزان بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید.

کلینیک آراد
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد-کلینیک آراد

بهترین  و پیشرفته ترین مرکز کاشت مو چه ویژگی هایی دارد ؟

یکی از مهم ترین ویژگی که باید در مورد انواع خدمات درمانی بیان کرد کیفیت خدمات یک مرکز درمانی می باشد. کیفیت  خدمات یکی از ویژگی های کلی محسوب می شود و به فاکتور های مختلفی تقسیم می شود. پس لازم   است قبل از این که کلینیک یا مرکز درمانی را انتخاب کنید ابتدا باید عملکرد این مرکز را مورد بررسی قرار دهید .

آیا شما تا کنون به این مسئله فکر کرده اید که یک مرکز درمانی چه خصوصیات متمایزی باید داشته باشد ؟  با توجه به اهمیت این موضوع ما قصد داریم در طی این مطلب ویژگی های مهم مراکز پیوند مو را به شما معرفی کنیم تا شما متوجه شوید که کدام کلینیک ایده آل تر است و چه ویژگی هایی دارد ؟

  • داشتن مجوز رسمی از وزارت بهداشت

یکی از مهم ترین و ساده ترین ویژگی های مراکز درمانی داشتن مجوز رسمی از وزارت بهداشت است. در این مراکز مجوز را در محلی نصب می کنند که همه مراجعه کنند گان بتوانند به راحتی آن را مشاهده کنند.  همانطور که همه مراکز تجاری نیز، با نصب کردن مجوز کسب و کار خود کیفیت کار خود را تضمین می کنند.  در کلینیک های زیبایی و درمان نیز باید این اعتماد حاصل شود.

وزارت بهداشت برای حمایت از سلامتی  و حقوق متقاضیان قوانین محکم  و منسجمی را وضع کرده است . در کلینیک های زیبایی و درمانی پوست و مو باید همه این قوانین به خوبی اجرا شود.  مثلاً همه کادر پزشکی این مراکز ،  باید از مدرک تحصیلی معتبر و مجوز پوست و مو برخوردار باشند همچنین همه استاندارد ها و قوانین تعیین شده از سمت وزارت بهداشت اجرا شود.  این استاندارد های مشخص شده به شرح زیر است:

  • سیستم تهویه و ایمنی در مرکز
  • اتاق جراحی و معاینه مجهز
  • سالن انتظار مناسب برای متقاضیان

 می باشد.

در کلینیک زیبایی آراد اصفهان علاوه بر نصب مجوز در محل مناسب، این مجوز در وبسایت کلینیک نیز قابل مشاهده می باشد.

  • تجهیزات پیشرفته و امکانات مناسب

در بهترین و پیشرفته ترین مرکز ، در صورت داشتن مجوز باید از تجهیزات تخصصی و مدرن برخوردار باشد و گر نه نمی‌توانند نتایج رضایت بخشی برای متقاضیان ارائه دهند.  اگر که یک مرکز ادعا می کند که بهترین مرکز پیوند مو است باید از امکانات و تجهیزات مدرن بهره مند باشد.

در این بخش از مطلب باید این نکته را مورد  توجه قرار دهید که هدف ما از تجهیزات پیشرفته و مدرن شکل ظاهری دستگاه ها نیست بلکه کیفیت بالا و تأثیر گذاری آن ها مورد توجه است . متاسفانه به دلیل عدم آگاهی برخی از زیبا جویان از کیفیت دستگاه های پزشکی به  کلینیک هایی مراجعه می کنند که دارای دستگاه های شیک و در عین حال نا مرغوب می باشند.

کلینیک زیبایی آراد اصفهان با داشتن پیشرفته ترین تجهیزات به روز دنیا که در سال های ۲۰۱۷ و ۲۰۱۸ تولید و ساخته شده است برای متقاضیان عزیز ارائه خدمت خواهند کرد. به عنوان مثال دستگاه‌ هایی که در جهت از بین بردن مو های زائد در این کلینیک مورد استفاده قرار می گیرد بسیار مدرن و هوشمند می باشند.

  • پشتیبانی و حمایت از متقاضیان

احترام گذاشتن به حق و حقوق زیبا جویان که با اهداف متفاوت به کلینیک مراجعه می کنند یکی از مهم ترین ویژگی های مرکز کاشت مو می باشد.  منظور  از احترام به معنای لغوی این کلمه نیست بلکه ما این عنوان را با هدف ارائه خدمات عالی و با کیفیت، را  به نوعی احترام معرفی می‌ کنیم . در یک مرکز معتبر و پیشرفته  کادر درمانی با نهایت احترام به همه خواسته های بیماران گوش فرا می دهند تا بتوانند  بهترین خدمات خود را  ارائه دهند.

یکی از  اهداف مهم ما در کلینیک زیبایی آراد اصفهان حمایت و پشتیبانی از زیبا جویانی است که به این کلینیک مراجعه می‌ کنند .‌کادر درمانی ما با ارائه بهترین خدمات درمانی توانسته اند که رضایت متقاضیان را به بهترین جلب کنند.  حمایت از متقاضیان یکی از موضوعات اصلی است که در احکام الهی و مقدس دینی نیز مورد تاکید قرار گرفته است.  همه متخصصان در انواع زمینه های پزشکی  قبل از اغاز فعالیت خود سوگند یاد می کنند که وظیفه خود را با خلوص نیت و به بهترین نحو ارائه دهند.

  • پزشکان و متخصصین زبر دست

یکی از فاکتور های اصلی در یک مرکز درمانی میزان مهارت و تخصص پزشکان می باشد. علاوه بر داشتن دانش کافی و تخصص پزشکان،  تجربه بالا نیز اهمیت زیادی دارد و با نداشتن تجربه،  مراجعه‌کنند گان نمی توانند به نتایج مد نظر خود برسند و حتی عوارض جبران نا پذیری را تجربه می کنند.  پس ، با استفاده از تجهیزات مدرن و پیشرفته در کلینیک،  بهره بردن از پزشکان متخصص و با تجربه نیز حائز اهمیت است.

متخصصین با تجربه و حرفه ای می توانند به بهترین شکل از دستگاه ها و تجهیزات مدرن پزشکی استفاده کنند و با عملکرد این دستگاه ها آشنایی کامل دارند. در نتیجه  تاثیرات  و نتایج به بهترین نحو رقم خواهد خورد. در کلینیک زیبایی آراد اصفهان انواع خدمات زیبایی و درمانی پوست و مو توسط متخصصین با تجربه و حرفه ای ارائه می شود.

  • تنوع خدمات درمانی

یکی از ویژگی های دیگری که می توان از بهترین و پیشرفته ترین مراکز کاشت مو معرفی کرد تنوع در خدمات درمانی می باشد.  هم اکنون به دلیل پیشرفت علم و تکنولوژی در حوزه های زیبایی می توان از روش‌ های مختلفی بهره مند شد.

مثلاً برای انجام عمل پیوند مو باید متخصصی نسبت به انواع تکنیک ها آشنایی و آگاهی کامل داشته باشند. پیوند مو به روش sut  یکی از مدرن ترین تکنیک های زیبایی و پیوند مو در کشور ایران است و مطمئناً میزان عوارض در این روش نسبت به برداشت نواری بسیار کمتر خواهد بود.  برای انجام تکنیک sut نیاز به برش و بخیه بر پوست سر نمی باشد و همه مراحل انجام عمل با استفاده از تجهیزات مدرن و پیشرفته انجام می شود.

به دلیل موفقیت در این روش در سرعت عمل بالا بهره گیری از دستگاه های پیشرفته و به حداقل رساندن عوارض می باشد.  در کلینیک های تخصصی و حرفه ای تکنیک های دیگر کاشت مو از قبیل FIT و BHT  نیز انجام می شود.  در کلینیک زیبایی آراد اصفهان هر یک از تکنیک ها بر اساس شرایط متقاضیان میزان طاسی و کم پشتی سر و انتظارات آن ها انتخاب می شود.

  • کادر اداری و خدمات مناسب

یک مرکز مدرن و پیشرفته در کنار بهره گیری از پزشک متخصص و با تجربه باید از پرستاران مدیران و کادر درمانی معتبر و حرفه ای برخوردار باشد . در کلینیک های زیبایی و تخصصی کارشناسان پوست و مو اطلاعات کامل و جامعی در مورد هر یک از تکنیک های درمانی و زیبایی برای زیبا جویان عزیز ارائه می دهند .

کادر خدماتی و اداری در کلینیک های تخصصی و پیشرفته که مانند زنجیر به یکدیگر متصل هستند و در کنار همدیگر می توانند وظایف خود را به خوبی اجرا کنند و با اختلال در عملکرد یکی از اعضای گروه مطمئناً همه خدمات دچار مشکل خواهند شد.

مثلا اگر در بخش اداری مرکز به خوبی پاسخگوی مناسبی برای سازمان باشد کلینیک نظم منسجمی  خواهد داشت و هیچ اختلالی در روند درمان ایجاد نخواهد شد.  نوبت دهی در برخی از مراکز یکی از دغدغه‌ های مهم زیباجویان عزیز محسوب می شود . در کلینیک زیبایی آراد اصفهان نوبت دهی برای متقاضیان به شکلی مطلوب ارائه می‌ شود و مطمئناً رضایت متقاضیان را به همراه دارد.

نوع برخورد پرسنل و پرستاران نیز بازی با زیبا جویان عزیز یکی از موضوعات بسیار مهم است.  در کلینیک زیبایی آراد اصفهان پرستاران و کادر درمانی با رفتاری مودبانه به همه سوالات زیباجویان عزیز پاسخ می دهند و برای متقاضیان احترام زیادی قائل هستند.

شما می توانید حتی برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد انواع تکنیک های کاشت مو با کارشناسان و متخصصین ما گفت و گو کنید و با کسب اطلاعات کافی در این زمینه،  نیاز نیست که وقت زیادی را صرف روش های اینترنتی کنید.  مشاوران ما این شرایط را برای شما به بهترین نحو محیا خواهند کرد تا شما بتوانید با خیال راحت این روش زیبایی را انجام دهید.

کاشت مو
کلینیک بین المللی پوست موزیبایی آراد-کاشت مو

مراحل انتخاب بهترین مرکز کاشت مو :

با اطلاعات کافی در مورد انواع خدمات زیبایی و درمانی در یک مرکز تخصصی و آشنایی با ویژگی های متمایز آن ها می توانید بهترین انتخاب را داشته باشید.  اگر شما به کلینیکی مراجعه کردید و ویژگی های ذکر شده را در آن ها احساس نکردید بهتر است که در انتخاب خود تجدید نظر کنید.

حتی در برخی از وبسایت ها تبلیغات به قدری گسترده و پر ابهام است که زیبا جویان عزیز را دچار سردرگمی و گیجی خواهد کرد و انتخاب یک مرکز مناسب و پیشرفته را سخت تر می کند.  پس برای این که بتوانید مراحل انتخاب بهترین مرکز پیوند مو را پشت سر بگذارید در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

  • بررسی سوابق کاری

قبل از این که بخواهید کلینیکی را انتخاب کنید بهتر است به دنبال یک مرکز مناسب با سابقه بالا باشید . مثلاً در برخی از کلینیک ها تصاویری از متقاضیان قرار داده اند تا زیبا جویان عزیز بتوانند با مقایسه نتایج قبل و بعد از پیوند مو بتوانند تصمیمی درست بگیرد و نسبت به نتایج درکی آگاهانه داشته باشند.  همچنین در وب سایت های مختلف انواع خدمات متخصصین معرفی می شود و شما می توانید از کیفیت و توانایی پزشک اطمینان کامل حاصل کنید .

به زمان تاسیس کلینیک دقت کنید شما می توانید با مراجعه به این کلینیک ها از متخصصین با تجربه و حرفه ای بهره مند شوید.

  • بررسی دیدگاه بیماران

یکی دیگر از موضوعات مهم در انتخاب بهترین مرکز پیوند مو بررسی نظر متقاضیانی است که در وبسایت ها و دنیای مجازی نظر خود را اعلام کرده اند با پیشرفت علم و تکنولوژی و تخصصی می‌ توانند خدمات خود را در وبسایت ها معرفی کنند و زیبا جویان عزیز می توانند پس از مطالعه دیدگاه‌ ها و نظرات خود را اعلام کنند . شما با بررسی نظرات کاربران می توانید انتخابی درست و معقول داشته باشید.

مشاهده نمونه کاشت مو :

یکی از دلایل نگرانی زیبا جویان در هنگام مراجعه به کلینیک نتایج پس از ج احی پیوند مو می باشد . شما با در نظر گرفتن اطلاعاتی در مورد ویژگی های یک مرکز پیشرفته و مدرن می‌ توانید از کیفیت و خدمات یک کیلینیک بهره مند شوید . شما با بررسی این موضوع می توانید سلامتی خود را که بالاترین و گرانب ها ترین دارایی شماست را به بهترین نحو حفظ کنید.

در طی  این مطلب شما را با ویژگی های متمایز مراکز پیوند مو آشنا کردیم . شما می توانید با مراجعه به کلینیک زیبایی آراد اصفهان بهترین خدمات را دریافت کنید و ویژگی های بیان شده را در این کلینیک به یابید . در این کلینیک با استفاده از تجهیزات مدرن و پیشرفته کادر درمانی دلسوز و محترم و متخصصین حرفه ای و با تجربه بهترین نتایج را حاصل کنید .

کاشت مو جزء پر طرفدار ترین و محبوب ترین روش های زیبایی معرفی می شود که حتی امروزه در برخی از مراکز غیر معتبر و تازه کار با استفاده از تبلیغات گسترده سعی در جلب مشتری دارند.  در صورتی که شما باید در انتخاب دقت بالایی داشته باشید تا از بروز عوارض خطرناک و مشکلات پس از آن در امان بمانید . در ادامه این مطلب ما قصد داریم شما را با نحوه انجام کاشت مو ، عوارض و مراقبت های این عمل آشنا کنیم تا شما بتوانید با کسب اطلاعاتی دقیق تر انتخابی بهتر و درست داشته باشید. پس بهتر است در ادامه مطلب ما را همراهی کنید.

کاشت مو چیست ؟

پیوند موی یکی از روش های قطعی و دائمی برای درمان ریزش مو است ای می تواند مو هایی سالم و زیبا به شما هدیه دهد.  برای انجام این عمل زیبایی مو ها از پشت سر و یا بغل گوش استخراج می شوند به ناحیه های کم پشت و طاسی سر منتقل می شود .

پس از انجام پیوند مو و پشت سر گذاشتن مراحل رشد کمک مشاهده رویش مو ها خواهید بود. شما زمانی که به یک مرکز معتبر و پیشرفته مراجعه می کنید باید متخصصین به بررسی علت ریزش مو های شما بپردازد و بر اساس این موضوع تکنیک پیوندمو انتخاب می شود . پیوند ما جز روش های جراحی معرفی می‌ شود . اما مراحل انجام آن کاملاً سر پایی  است و نیاز به بیهوشی عمومی نخواهد داشت.

 خوشبختانه امروزه با تکیه بر علم و تکنولوژی در زمینه پیوند مو می توان از تکنیک های بی نظیر و خاص استفاده کرد.  هم اکنون در کشور عزیزمان ایران کلینیک های معتبر و پیشرفته ای وجود دارد که تکنیک  را به بهترین نحو انجام می‌دهند تا زیباجویان عزیز بتوانند با حداقل عوارض نتایج عالی حاصل کنند.  در این تکنیک زیبایی در کوتاه ترین زمان بیشترین مقداری فولیکول به ناحیه کم پشت سر انتقال می یابد.

مزایای کاشت مو چیست  ؟

متخصصین حرفه‌ ای در مراکز پیشرفته و مدرن ابتدا شرایط جسمانی و بدنی افراد و میزان طاسی سر  را مورد بررسی قرار می‌دهند  و  با جویان عزیز با حداقل عوارض و کمترین درد به نتایج عالی دست یابند.  مراحل انجام پیوند مو بدون نیاز به بیهوشی و به صورت سرپایی طی می شود و نتایجی که از این روش به دست می‌آید قطعی،  طبیعی و دائمی می باشد .

در زمینه انجام پیوند تکنولوژی پیشرفته زیادی داشته است و متقاضیان پس از ۶ تا ۹ ماه می تواند شاهده نتایج قطعی درمان باشند. در صورتی که در روش های سنتی و قدیمی باید بیشتر از یک سال برای مشاهده نتایج ثبت کنند.  برای انواع تکنیک های پیوند مو  در کلینیک های تخصصی و معتبر از دستگاه‌ های هوشمند و مدرن  استفاده می‌ شود.

بنابراین فولیکول‌ ها بر ناحیه اهدا کننده دچار آسیب نخواهد شد و مطمئناً درصد موفقیت عمل بالاتر خواهد یافت.  در تکنیک های پیشرفته و با استفاده از دستگاه های مدرن در مدت زمان کوتاهی می توان گرافت های زیادی را برداشت کرد و به ناحیه کم پشت انتقال داد. سرعت عمل بالا در این تکنیک های پیشرفته در وقت و زمان متقاضیان عزیز صرفه جویی می شود.

با استفاده از تکنیک‌های پیشرفته میزان عوارض به کمترین میزان خود می رسد.  در نتیجه بهبودی سریع‌ تر حاصل شده و متقاضیان می‌ توانند پس از ۵ تا ۷ روز فعالیت های روزانه خود را آغاز کنند و دیگر نیاز به مراقبت های سخت و دشوار نمی باشد.  خوشبختانه امروزه می‌ توان این عمل زیبایی را برای بخش های مختلف صورت از قبیل ابرو،  ریش و سبیل نیز انجام داد.

بهترین کاندیدای کاشت مو چه کسانی هستند ؟

خوشبختانه امروزه افراد زیادی می توانند با استفاده از تکنیک های پیشرفته و مدرن از خدمات بی نظیر پیوند مو بهره مند شوند و از نتایج عالی و قطعی آن استفاده کنند.  متخصصین ما در کلینیک زیبایی آراد اصفهان قبل از این که تکنیکی را برای انجام پیوند مو انتخاب کنند  به عواملی از قبیل کسب اطلاعات ژنتیکی و سوابق پزشکی متقاضیان،  شرایط جسمانی،  اهداف آن ها انتخاب می کند تا بتوانند بر اساس شرایط فرد تکنیکی مناسب انجام شود تا متقاضیان می‌ توانند به نتایج قطعی و رضایت‌ بخش دست یابند.  از نظر متخصصین زیبایی کاندیدای مناسب پیوند مو عبارتند از :

افرادی که می‌توانند نسبت به نتایج عمل درک واقع بینانه پیدا کنند و تا کنون با استفاده از روش های دارویی و راهکار های درمانی دیگر موفق به  قطع ریزش مو های خود نشده اند و به دنبال نتایج قطعی و دائمی هستند.

 افرادی که با رسیدن به سن مناسب و ثابت شدن الگوی ریزش آن ها دیگر دچار ریزش مو پس از پیوند خواهند شد.

 کسانی که به دلیل عوامل مختلف محیطی مانند سوختگی،  بخیه،  شکستگی و آسیب دید گی پوست سر بخش زیادی از مو های خود را از دست داده اند .

افرادی که به دلیل انجام عمل زیبایی لیفت پوست،  مو های جلو ی آن ها کم پشت و طاس شده است.

 افرادی که از نظر سلامتی در شرایط مساعدی هستند و می‌خواهند نتایج قطعی و دائمی حاصل کنند.

عوارض پس از کاشت مو :

پس از این که شما با توجه به ویژگی های اعلام شده کلینیکی معتبر را انتخاب می کنید می توانید میزان عوارض پس از جراحی را به کمترین میزان خود برسانید .

در این کلینیک ها با استفاده از تجهیزات مدرن و پیشرفته میزان جراحت و عوارض کاهش می یابد در تکنیک های پیشرفته امروزی دیگر نیاز به برش و بخیه در پوست سر نمی باشد و فقط پس از انجام پیوند مو زخم های ظریفی در این ناحیه مشاهده می شود که با اعمال مراقبت های مناسب در مدت زمان کوتاهی التیام خواهد یافت. متخصصین برای بهبودی سریع زخم ها و دارو های مناسبی نیز تجویز می کنند.

پس از انجام پیوند مو کمی تورم و کبودی در ناحیه پیشانی کاملاً طبیعی است که شما می توانید با استفاده از کمپرس سرد میزان آن را کاهش دهید.  از عوارض رایج این عمل می توانید به مواردی از قبیل خارش،  سوزش،  درد خفیف کبودی و تورم اشاره کرد که در زمان بسیار کوتاهی رفع می شود.

کاشت مو
کلینیک بین المللی پوست موزیبایی آراد-کاشت مو

هزینه کاشت مو چقدر است ؟

متخصصین با تجربه و حرفه ای در کلینیک‌ های تخصصی نوع تکنیک پیوند مو را بر اساس شرایط متقاضیان انتخاب خواهند کرد. بنابراین متقاضیان نسبت به تکنیک پیوند مو باید هزینه های متفاوت پرداخت کنند. در هر کلینیک و مرکز زیبایی عواملی از قبیل نوع تکنیک پیوند مو ، دستگاه ها و تجهیزاتی که مورد استفاده قرار می گیرد،  دارو هایی که در حین جراحی و دوران بهبودی تجویز می شود .

میزان تخصص و مهارت پزشک،  شدت طاسی و کم پشتی مو ها، موقعیت جغرافیایی کلینیک و مهارت و تخصص پزشک تعیین خواهد شد. متخصصین ما در کلینیک زیبایی آراد اصفهان در جلسه مشاوره توضیحات کاملی در مورد نوع تکنیک و میزان طاسی سر شما ارائه خواهند داد و بر حسب  گرافت های برداشت شده هزینه شما را اعلام می کنند . شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد هزینه های پیوند مو با کارشناسان و مشاوران ما در تماس باشید.

مراقبت های قبل از کاشت مو :

یکی از موضوعات مهم قبل از مراجعه به کلینیک تحقیق در مورد اعتبار و میزان مهارت متخصصین در کلینیک می باشد . متخصصین در کلینیک های معتبر و تخصصی قبل از ارائه خدمات با انجام آزمایشات و معاینات لازم شرایط جسمانی زیبا جویان عزیز را مورد بررسی قرار می‌دهند تا بر اساس شرایط و اهداف آنها بهترین تکنیک های پیوند مو را ارائه دهند.  همچنین شما در جلسات مشاوره می توانید نمونه کار های پزشک را مشاهده کنید تا بتوانید انتخابی درست داشته باشید. و نسبت به نتایج جراحی ترکیب واقع‌بینانه پیدا کنید.

 متخصصین سوابق پزشکی شما را در حین جلسه مشاوره بررسی می کنند.  همچنین شما اگر به بیماری خاصی مبتلا هستید و یا مجبورید دارو مصرف کنید باید پزشک خود را در جریان قرار دهید.

 هنگامی  مراجعه به کلینیک از مصرف انواع محصولات آرایشی و بهداشتی مو از قبیل شامپو های حاوی الکل ،  اسپری،  محصولات آرایشی و لوسیون ها خود داری کنید.

 یک هفته قبل از انجام پیوند مو توصیه می شود که مصرف انواع دخانیات مانند سیگار و قلیان و مشروبات الکلی را متوقف کنید زیرا باعث اختلال در سیستم گردش خون و روند بهبودی کند تر می‌ شود.

 دو هفته قبل از انجام جراحی پیوند مو از مصرف انواع دارو های رقیق کننده خون ، ضد التهابی،  مکمل ها،  ویتامین ها،  دم نوش ها و غذا هایی که باعث رقیق شدن خون می شود  زیرا ممکن است در حین جراحی خونریزی  و عوارض پس از آن را افزایش می دهند .

شب قبل از مراجعه به کلینیک سعی کنید استرس خود را کنترل و مدیریت کنید.

  سعی کنید مو های خود را کوتاه کنید تا برداشت گرافت ها برای متخصصین راحت تر انجام شود.

مراقبت های پس از کاشت مو :

 پس از انجام پیوند مو متخصصین توضیحات کاملی در مورد مراقبت هایی که باید انجام دهید ارائه خواهند داد.  شما در دوره بهبودی باید با مو های خود با ملایمت رفتار کنید تا هیچ آسیبی به فولیکول‌ ها وارد نشود و دچار خونریزی نشوید.

 زخم های کوچکی که بر ناحیه پیوند مشاهده می شود در مدت زمان کوتاهی بهبود می یابد .

در  دوره  بهبودی از دست زدن به این ناحیه خود داری کنید زیرا با دستکاری زخم ها ممکن است آلودگی را به این ناحیه منتقل کنید و روند بهبودی کندتر تر شود.  حتی ممکن است باعث آسیب دیدگی گرافت های کاشته شده شود.

 دارو هایی که متخصصین برای پیشگیری از درد،  عفونت و خونریزی تجویز می کنند را  سر وقت و به اندازه کافی مصرف کنید. تا بهبودی شما سریعتر اتفاق بیفتد .

تا مدتی پس از جراحی از مصرف انواع نوشیدنی های الکلی و نوشیدنی های کافئین دار ، دمنوش ها و غذا های تند ، چرب و پر کالری و حتی ویتامین ها و مکمل ها خود داری کنید .

برای کاهش تورم و کبودی در ناحیه اهدا کننده و گیرنده از کمپرس سرد استفاده کنید.

 در هنگام استراحت زیر سرتان را بلندتر از بدن نگه دارید. از غلت زدن خودداری کنید . سرتان را در زاویه مناسب قرار دهید.

 پس از انجام پیوند مو از قرار گرفتن در معرض نور خورشید و آلودگی‌ های محیطی گرد و غبار بپرهیزید .

تا ۳ روز پس از انجام پیوند مو می می توانید برای شست و شوی مو های خود اقدام کنید. متخصصین شامپو های مناسب را تجویز می‌ کنند حتی شما می توانید از شامپوی بچه استفاده کنید.

 در هنگام شست و شو از آب ولرم و دوش کم فشار استفاده کنید.

از قرار گرفتن در زیر دوش پر فشار خود داری کنید.  زیرا گرافت های کاشته شده دچار آسیب خواهد شد.

 متخصصين توصیه می‌ کنند در جلسه‌ ای که بررسی نتایج عمل انجام می‌ شود حضور داشته باشید در این جلسات متخصصین برای تقویت و استحکام گرافت ها برخی از راه کار های درمانی مانند پی آر پی یا مزوتراپی را پیشنهاد می کنند .

اثرات و نتایج :

با حضور شما در مراکز معتبر و تخصصی می توانید به نتایج دائمی و عالی دست یابید . پس از انجام این فرایند فولیکول هایی که در ناحیه طاس و کم پشت سر جایگذاری می شوند نسبت به عوامل مختلف ریزش مو سر سخت و مقاوم می باشند و احتمال ریزش آن ها بسیار کم است .

در مدت سه هفته پس از جراحی ریزش مو ها همراه با زخم ها اتفاق می افتد. این موضوع ممکن است کمی شما را نگران کند اما این یکی از مراحل بهبودی و نتایج حاصل از پیوند مو می باشد . پس از ریزش مو ها کم کم رویش مو ها آغاز می شود و گرافت های کاشته شده رشد خواهند کرد.  نتایج قطعی پیوند مو در فاصله زمانی ۶ تا ۹ ماه قابل مشاهده می باشد.

دوره نقاهت پس از کاشت مو چقدر است؟

همان طور که می‌ دانید پیوند مو را می‌ توان با تکنیک‌ های مختلف انجام داد . هر یک از تکنیک های زیبایی بر اساس اهداف و نظرات متقاضیان،  شرایط مو ها و بانک موی آن ها تعیین خواهد شد . دوره بهبودی برای همه زیباجویان کاملاً متفاوت است. در تکنیک پیشرفته sut  گرافت ها با استفاده از ابزار های مخصوص برداشته می شود و دیگر نیاز به برداشت نواری،  برش و بخیه در این ناحیه نخواهد بود .

در نتیجه شما در مدت زمان کوتاهی به بهبودی کامل دست می یابید . در دوره بهبودی به هیچ وجه در معرض انواع آلودگی های محیطی قرار نگیرید و دارو های تجویز شده را سر وقت و به مقدار کافی مصرف کنید تا بتوانید سریع تر بهبودی خود را حاصل کنید و بتوانید فعالیت های روزانه خود را آغاز کنید.  ۵ تا ۷ روز پس از پیوند مو شما می توانید به محل کار خود باز گردید.  اما از انجام فعالیت های شدید بدنی و جا به جایی اشیا سنگین خودداری کنید.

 تغذیه مناسب،  مصرف به موقع دارو ها،  نوشیدن مایعات و مراقبت از مو ها سرعت بهبودی را افزایش خواهد داد.

 تعداد جلسات کاشت مو چقدر است ؟

 تعداد جلسات در هر یک از تکنیک های پیوند مو کاملاً متفاوت است و به عواملی از قبیل  وسعت طاسی و کم پشتی مو ها و نوع تکنیک و مهارت پزشک بستگی دارد. متخصصین بر اساس تعداد گرافت های مورد نیاز در جلسه مشاوره تعداد جلسات را تعیین خواهند کرد. البته خوشبختانه در کلینیک های پیشرفته و مدرن و با استفاده از تکنیک های نوین کاشت مو برای متقاضیان در یک جلسه انجام می شود .

مدت زمان جراحی ۵ تا ۸ ساعت خواهد بود . مدت زمان این عمل بر اساس تعداد گرافت های مورد نیاز متغیر می باشد .اما یک تا دو هفته پس از انجام پیوند مو باید  مجدداً به کلینیک مراجعه کنید تا نتایج عمل مورد بررسی قرار گیرد. متخصصین در جلسه بررسی  نتایج دارو های مناسب را تجویز خواهند کرد و یا برخی از راه کار های درمانی مانند مزوتراپی و prp را پیشنهاد می‌ دهند.

کلینیک آراد
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد-کلینیک آراد

نتیجه گیری :

در طی این مطلب به این نتیجه رسیدیم که برای دست یابی به نتایج عالی باید در انتخاب مرکز کاشت مو دقت زیادی داشته باشیم. متاسفانه به دلیل تبلیغات گسترده و پر زرق و برق برخی از کلینیک های تازه کار ممکن است شما نتوانید به نتایج مورد نظر خود دست یابید . پس برای جلوگیری از هدر رفتن زمان و هزینه های خود مراحل انتخاب کلینیک معتبر و تخصصی را با دقت بالا طی کنید و در مورد مهارت متخصصین تحقیقات لازم را انجام دهید.

داشتن مو های زیبا و سالم یکی از فاکتور های مهم زیبایی و افزایش اعتماد به نفس هر فردی می باشد و شما می توانید با انتخابی درست و توجه نکردن به زرق و برق تبلیغات برخی از کلینیک ها به نتایجی عالی دست یابید و با پرداخت هزینه های معقول و استاندارد از نتایج عمل پیوند خود لذت ببرید.  در کلینیک های مدرن و پیشرفته برای انجام پیوند مو از دستگاه های پیشرفته استفاده می شود در نتیجه میزان عوارض به حداقل می‌رسد و عزیزان متقاضی می توانند در مدت زمان کوتاهی شاهد نتایج بی نظیر پیوند مو باشید.

شاید این مطلب هم برای شما جذاب باشد:

https://clinicarad.com/%da%a9%d8%a7%d8%b4%d8%aa-%d9%85%d9%88-%d8%a8%d8%af%d9%88%d9%86-%d8%a8%d8%a7%d9%86%da%a9-%d9%85%d9%88-%d8%b1%d9%88%d8%b4-%d8%ac%d8%af%db%8c%d8%af-%d8%b3%d9%84%d9%88%d9%84-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d8%a8/

https://clinicarad.com/%d8%a8%d9%87%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%d8%af%da%a9%d8%aa%d8%b1-%d8%a8%d8%b1%d8%a7%db%8c-%da%a9%d8%a7%d8%b4%d8%aa-%d9%85%d9%88-%d8%af%d8%b1-%d8%b2%d9%86%d8%a7%d9%86/

https://clinicarad.com/%da%a9%d8%a7%d8%b4%d8%aa-%d9%85%d9%88-%d8%a7%d9%82%d8%b3%d8%a7%d8%b7%db%8c-%d8%a8%d8%a7-%d9%88%d8%a7%d9%85-%d8%af%d8%b1-%d8%aa%d9%87%d8%b1%d8%a7%d9%86-%d9%88-%d8%a7%d8%b5%d9%81%d9%87%d8%a7%d9%86/

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان با کسب برترین رتبه رضایتمندی مرجع جهانی گوگل 5 ستاره درخدمت زیباجویان عزیزمی باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره رایگان و واتساپ می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:

09130323292

دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 1 به سامانه 10005848

جهت دریافت کد تخفیف و هدایای ویژه کلینیک ، حتما پیج ما را فالو کنید و علاوه بر دریافت کد های تخفیف در قرعه کشی یک عدد 206 هم شرکت کنید:

آیدی اینستاگرام:

https://instagram.com/clinic.arad

ارائه خدمات زیبایی در کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان توسط کادرحرفه ای انجام می‌شود که میتوانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر از طریق لینک زیر استفاده کنید :

clinicarad.com

سایت تخفیفات پزشکی جهت دریافت تخفیف:

 https://takhfifannet.com

سایت انجمن جهت پاسخ به سوالات زیبایی شما توسط برترین متخصصین زیبایی کشور:

 https://harfhayetazeh.com

لینک کوتاه:https://clinicarad.com/lqdg

لینک آپارات: https://www.aparat.com/clinic.arad

لینک نماشا: https://www.namasha.com/clinic.arad

ویکی پدیا: https://fa.wikipedia.org

فیسبوک:  https://www.facebook.com

تویتر: https://twitter.com

لینک یوتیوب: https://www.youtube.com

تلگرام: https://telegram.org

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین مقالات

دسته‌ها

آخرین پروژه ها

استاندارد زیبایی در ایران
آیا ژل کوچک کننده بینی تاثیر دارد؟
برگشت گوش بعد از اتوپلاستی
جراحی منتوپلاستی
برای ماندگاری فیبروز چه کنیم؟
آموزش شیدینگ ابرو

برچسب‌ها

اطلاعات تماس

  • اصفهان خیابان توحید میانی
  • 09130323292
  • info@clinicarad.com

خدمات پزشکی آراد

کلینیک  زیبایی آراد با تجربه چندین ساله خود در خصوص جوانسازی، لیفت با نخ ، برداشتن پف چشم ، کاشت مو،هایفو ،برداشتن تاتو ،زیبا سازی چشم و ابرو ،درمان قطعی ریزش مو ، تزریق ژل و چربی به کلیه اندام های بدن ،بوتاکس و…به هزاران زیبا جو خدمات ارزنده ای ارائه کرده است .بطوریکه سطح رضایت این کلینیک در گوگل به پنج ستاره رسیده است و این حاصل تلاش همه پرسنل زحمت کش کلینیک آراد و همراهی شما زیبا جویان عزیز است.

آخرین خدمات کلینیک

استاندارد زیبایی در ایران
آیا ژل کوچک کننده بینی تاثیر دارد؟
برگشت گوش بعد از اتوپلاستی
جراحی منتوپلاستی
برای ماندگاری فیبروز چه کنیم؟
آموزش شیدینگ ابرو
فیبروز ابرو چقدر ماندگاری دارد؟
مرکز تخصصی افزایش قطر اندام خصوصی در اصفهان
ماندگاری ژل خط خنده
  • 09130041218-09130323292
  • اصفهان خیابان توحید میانی
  • info@clinicarad.ir

شروع مکالمه

یکی از اعضا را انتخاب و در واتساپ گفتگو کنید

نازینین بیاتی

مدیریت کلینیک

نازینین بیاتی

تمامی حقوق این سایت متعلق به شرکت کو آراد می باشد.