زیبا جوی عزیز به مجموعه ی زیبایی آراد خوش آمدید

آدرس:

اصفهان خیابان توحید میانی

تلفن تماس:

09130323292 09130041218

ایمیل:

info@clinicarad.ir

بهترین دکتر برای چشم روباهی در اصفهان

بهترین دکتر برای چشم روباهی در اصفهان

بهترین دکتر برای چشم روباهی در اصفهان

چشم ها یکی از اعضای مهم صورت است که از حساسیت بالایی برخوردار است این عضو منحصر به فرد می تواند به ما کمک کند که دنیای پیرامون خود را مشاهده کنیم و  در کنار بهره مند شدن از حس بینایی توسط چشم ها ، نقش مهمی در زیبایی و جذابیت چهره ایفا خواهد کرد . متأسفانه برخی از مشکلات و عیب های ظاهری در حالت چشم ها باعث می شود که زیبایی چشم ها کاهش یابد حتی می تواند اعضای دیگر صورت را نیز تحت تاثیر قرار دهد .

با افتادگی گوشه چشم‌ ها چهره حالتی پیر و افسرده به خود می گیرد  و حتی زمانی که شما استراحت کافی داشته اید به نظر خسته و غمگین می رسید.  مسئله دیگر نازکی و حساس بودن پوست اطراف چشم است که به مرور زمان تحت تاثیر عوامل مختلف قرار می گیرد و اولین علائم پیری در اطراف چشم مشاهده می شود.  با افزایش سن،  نور خورشید، استعمال دخانیات،  استرس و ….

سرعت افتادگی و چین و چروک ها در پوست اطراف چشم افزایش می یابد.  پس باید مراقبت بیشتری از این ناحیه انجام شود.  ژنتیک یکی  از موارد دیگری است که باعث می شود که برخی افراد  از بد  تولد چشم هایی با حالتی افتاده و خمار داشته باشند.  پس با توجه به دلایل ذکر شده باید راهی را انتخاب کرد که فرم چشم ها را به شکل مطلوبی تغییر داد.

امروز داشتن چشم روباهی یکی از مزیت های زیبایی محسوب می شود که با کمک روش های مختلفی به صورت جراحی و غیر جراحی دست یافتنی خواهد بود.  در این روش ها با بالا کشیدن گوشه چشم و تغییراتی در پلک پایینی،  چشم ها حالتی کشیده و نافذ پیدا می کند.

روش هایی که امروزه در کلینیک های زیبایی ارائه می شود پیشرفته و به روز می باشد پس می توانند جوانی و شادابی را در زمان کوتاهی به چهره هدیه دهند .  اگر شما می خواهید در این زمینه اطلاعاتی حاصل کنید پیشنهاد می کنیم در وب سایت کلینیک زیبایی آراد اصفهان با ما همراه باشید.

کلینیک آراد
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد-کلینیک آراد

داشتن چشم روباهی چه تاثیری بر چهره دارد ؟

با استفاده از روش های به روز و مدرن امروزی می توان تغییراتی در ساختار گوشه خارجی چشم ها حاصل کرد تا فرم چشم ها به شکل مطلوب تغییر کند.  برای  انجام این تکنیک های زیبایی چهره حالتی جذاب و هوشیار به خود می‌ گیرد و از حالت کسلی و افسردگی خارج می شود.  با انجام این روش ها می توان مشکلاتی از قبیل افتادگی پلک ها و پف چشم را درمان کرد.  بنابراین میدان دید افزایش می یابد.

پس این تکنیک زیبایی در کنار جذابیت چهره سلامتی چشم ها را نیز تضمین خواهد کرد.  یکی از مشکلات دیگری که بینایی افراد را تحت تاثیر قرار می دهد پلک های افتاده و پف چشم می باشد . زیرا اگر شدت آن افزایش یابد با مماس شدن پلک در برابر قرنیه چشم ، میدان دید کاهش می یابد و یا این که سنگینی و خستگی چشم ها مشکلات زیادی را به دنبال دارد .

متخصصین حرفه ای و با تجربه بر اساس انتظارات و اهداف افراد همچنین شرایط بدنی آن ها بهترین تکنیک زیبایی را ارائه خواهند داد.  برای آگاهی بیشتر شما در این زمینه انواع روش های داشتن چشم روباهی را به شما معرفی خواهیم کرد.

از چه روش هایی می توان برای داشتن چشم روباهی استفاده کرد ؟

با پیشرفت علم و تکنولوژی در زمینه زیبایی می‌ توان از روش‌ های مختلفی برای تغییر مدل چشم ها و درمان افتادگی چشم بهره مند شد.  در  هر کدام از این روش ها می توان به نحوی اشکالات ظاهری در نقاط مشخص شده چشم را از سر راه برداشت.

متخصصین زیبایی هر کدام از این روش ها را بر اساس شرایط افراد انتخاب خواهند کرد . متخصصین قبل از ارائه هر یک از تکنیک های زیبایی به بررسی آناتومی بدن و شرایط فیزیولوژیکی آن می پردازند و بر اساس انتظارات و اهداف متقاضیان یکی از روش های زیر را پیشنهاد خواهند داد.

  • چشم روباهی با نخ

این فرایند زیبایی همانند تکنیک های دیگر لیفت با نخ با استفاده از نخ های مخصوص بخیه به نام PDO انجام می شود.  نخ های بخیه به مرور زمان در بدن جذب می شوند و با پوست سازگاری کامل دارند .

پوست اطراف چشم بسیار حساس است بنابراین باید از نخ‌ های ظریف استفاده شود تا چشم حالتی کشیده و زیبا پیدا کنند.  لیفت با نخ بدون نیاز به بی هوشی، تیغ جراحی،  برش و بخیه انجام می شود و در حین انجام جای گذاری نخ های بخیه با بی حسی موضعی کنترل خواهد شد.

جای گذاری نخ ها در این ناحیه در حدود ۳۰ تا ۶۰ دقیقه طول می کشد.  در این تکنیک زیبایی نخ های pdo با استفاده از سوزن های ظریف و تو خالی در زیر پوست جایگذاری می شوند و با کشیدگی نخ به سمت بالا گوشه چشم و دم ابرو ها کشیده و جذاب خواهد شد.  پس از انجام لیفت با نخ  شاهد هیچ زخمی بر پوست نخواهید بود و بینایی شما نیز دچار آسیب نمی شود.

متخصصین حرفه ای و با تجربه قبل از انجام این تکنیک محل دقیق عبور نخ ها را  مشخص می کنند تا هیچ آسیبی به بافت اطراف چشم وارد نشود. لیفت با نخ جزء روش‌ های موقتی است و دائمی نمی باشد.  نخ های PDO به مرور زمان و در طی یک تا دو سال در پوست جذب می شوند و کم کم حالت چشم به روز  جوانی  باز می گردد.

  لیفت نخ جزء روش هایی است که پس از پایان دوره ماندگاری امکان انجام مجدد آن وجود دارد.  پس شما می توانید قبل از این که مدل چشم‌ ها به حالت قبل باز گردد  برای تمدید مجدد اقدام کنید.

لیفت با نخ جزء روش های کم تهاجم است . بنابراین عوارض خاصی به دنبال ندارد.  پس از انجام این تکنیک زیبایی مشکلاتی از قبیل تورم،  التهاب و کبودی در اطراف چشم کاملا طبیعی می باشد که در طی ۳ تا ۵ روز از بین می رود .

اگر شما برای انجام این عمل به مراکز نا معتبر مراجعه کنید با عوارضی از قبیل عفونت،  تغییر حالت چشم ها ، نا متقارن شدن صورت،  پارگی و  جا به جایی نخ ها  مواجه خواهید شد.

 لیفت با نخ نیاز به دقت و مهارت بالایی دارد.  بنابراین قبل از انجام آن  باید در مورد مهارت پزشک و معتبر بودن کلینیک اطمینان کامل حاصل کنید.  لیفت با نخ  نیاز به دوره نقاهت طولانی مدت ندارد.  معمولاً متقاضیان می توانند یک تا دو روز پس از پس از انجام لیفت،  فعالیت های روزانه خود را آغاز کنند حتی در برخی مواقع بدون استراحت می توان به محل کار بازگشت.

  پس از انجام این تکنیک زیبایی نتایج اولیه قابل مشاهده خواهد بود اما برای مشاهده نتایج قطعی باید یک تا دو هفته صبور باشید.  یکی از تاثیرات بی نظیر دیگر لیفت با نخ جوان سازی پوست اطراف چشم و ابرو ها می باشد. زیرا،  نخ های PDO باعث افزایش کلاژن در پوست  شما به مرور زمان خواهد شد و شما  شاهد سفتی  و کشیدگی پوست همچنین از بین رفتن چین و چروک ها خواهید بود.

  • چشم روباهی با دستگاه پلکسر

دستگاه پلکسر یکی از دستگاه های پیشرفته است که می‌ تواند به صورت غیر جراحی فرم چشم ها را زیبا و اصلاح کند . در این روش با کمک انرژی پلاسما لایه ها و چربی ها سوزانده می شوند و پوست حالت کشیده و سفت پیدا می کند.  برای انجام این روش نیازی به بی هوشی،  تیغ جراحی و بخیه نیست بلکه لایه های اضافه و شل شده با کمک گاز پلاسما از بین می رود.

در این روش گرمای حاصل از انرژی پلاسما باعث تحریک پوست برای تولید کلاژن بیشتر خواهد شد.  لیفت چشم روباهی با دستگاه پلکسر ماندگاری ۵ سال خواهد داشت.  یکی از دغدغه های متقاضیان در مورد استفاده از این دستگاه سوختگی پوست اطراف چشم می باشد . در صورتی که انرژی پلاسما با استفاده از جرقه هایی بر سطح پوست انجام می شود.

بنابراین آسیبی جدی به پوست اطراف چشم وارد نخواهد کرد.  لیفت چشم با پلاسما برای برخی افراد پیشنهاد نمی شود که عبارتند از :

  • افرادی که دارای پروتز های فلزی و باطری قلبی هستند.
  • مبتلایان به صرع
  • خانم هایی که در دوران بارداری و شیردهی قرار دارند.
  • مبتلایان به سرطان ، بیماری های استخوانی و واریس

پس قبل از این که لیفت چشم با دستگاه پلکسر برای شما انجام شود حضور شما در جلسه مشاوره ضروری می باشد . شما در این جلسه در مورد بیماری های خود و یا دارو هایی که مصرف می‌ کنید باید پزشک را در جریان قرار دهید.

  • چشم روباهی با تزریق بوتاکس

لیفت و کشیدگی گوشه چشم ها با بوتاکس  جزء ساده ترین و سریعترین روش های زیبایی می باشد.  مراحل انجام این روش غیر جراحی است و روز به روز طرفداران آن افزایش می یابد.  شاید به نظر شما تزریق بوتاکس،  فقط در جهت از بین بردن چین و چروک ها و خطوط در اطراف چشم باشد در صورتی که برای لیفت و کشیدگی چشم ها نیز کاربرد دارد .

در این روش متخصصین با استفاده از سم بوتولونیوم عضلات اطراف چشم را فلج می کنند تا با جلوگیری از انقباض ماهیچه ها در این ناحیه افتادگی چشم از بین برود . این عمل زیبایی در جهت درشت تر شدن،  کشیدگی،  درمان پف چشم و افتادگی پلک ها موثر خواهد بود . علت گرایش افراد به تزریق بوتاکس هزینه بالای جراحی و همچنین دوره نقاهت پس از آن می باشد.

تزریق بوتاکس در طی ۱۵ تا ۲۰ دقیقه انجام می شود و عوارض خاصی به همراه ندارد.  زیبا جویان عزیز می‌ توانند در کوتاه‌ ترین زمان چشمانی جذاب و هوشیار حاصل کنند.  در حین انجام تزریق بوتاکس برش و بخیه بر سطح  پوست ایجاد نمی شود و سم بوتولونیوم با استفاده از سرنگ های ظریفی به این ناحیه تزریق خواهد شد.

در این روش همزمان با بالا کشیدن گوشه چشم،  لیفت دم ابرو نیز حاصل می‌ شود و چین و چروک های اطراف چشم و ابرو ها بر طرف خواهد شد.  برخی افراد نسبت به سم بوتولینوم دچار حساسیت و واکنش خواهند شد بنابراین متخصصین قبل از تزریق بوتاکس تست حساسیت را انجام می دهند.  در صورت مساعد بودن شرایط افراد،  این تکنیک زیبایی انجام می شود. نتایج تزریق  بوتاکس  موقتی است و تاثیرات آن بر اطراف چشم چشم چهار تا شش ماه ماندگار  می باشد.

عوامل مختلفی از قبیل میزان مهارت و تخصص پزشک،  نوع بوتاکس و اعمال مراقبت ها در مدت ماندگاری تاثیر گذار می باشد.  شما پس از پایان این دوره می توانید برای تمدید مجدد اقدام کنید.  متخصصین توصیه می کنند قبل از این که تاثیرات بوتاکس به طور کامل از بین برود برای تمدید مجدد اقدام کنید تا مدت ماندگاری آن در دفعات بعد افزایش یابد.

 عوارض ناشی از تزریق بوتاکس در صورت مراجعه به مراکز تخصصی و انتخاب پزشکان ماهر نا چیز می باشد و با کمی کبودی،  سوزش و التهاب همراه خواهد بود.  متخصصین برای کاهش این عوارض استفاده از کمپرس سرد را پیشنهاد می کنند.  در صورت مراجعه به مراکز غیر تخصصی  و استفاده از مارک های نا مرغوب عوارضی مانند

  • افتادگی پلک
  • عفونت
  • نا متقارن شدن صورت
  • پرش پلک

 و مشکلات بی شمار دیگر

 حاصل خواهد شد.  بنابراین قبل از مراجعه به کلینیک در مورد مهارت پزشک و انواع برند مرغوب بوتاکس  تحقیق کنید تا از شر عوارض نا خوشایند ی آن در امان بمانید.  پس از تزریق بوتاکس توصیه می شود که تا چهار ساعت از خوابیدن و یا دراز کشیدن خودداری کنید .

ماده بوتاکس ممکن است در زیر پوست حرکت کند و مشکلاتی از قبیل افتادگی پلک ها را به همراه داشته باشد.  پس برای دست یافتن به نتایج مورد نظر مراقبت های توصیه شده را به خوبی اعمال کنید.

  • چشم روباهی با جراحی (کانتوپلاستی)

عمل چشم روباهی یا کانتوپلاستی امروزه یکی از روش های پر طرفدار برای داشتن چشم های نافذ و جذاب می باشد . با توجه به این که این جراحی چند سالی است در کلینیک های زیبایی انجام می شود اما همچنان نگرانی‌ هایی برای زیبا جویان به همراه دارد.  در این روش متخصصین با ایجاد تغییراتی  در گوشه چشم و پلک پایینی فرم چشم ها را کشیده و جذاب خواهند کرد.

کسانی که در این زمینه اطلاعاتی ندارند  و یا این که با نحوه انجام این جراحی آشنا نیستند همچنان نگران هستند که بینایی و چشم های آن ها در حین جراحی دچار آسیب شود.  بنابراین ما در طی این مطلب می خواهیم توضیحاتی در این زمینه برای شما ارائه دهیم تا ترس و تردید های  شما را در مورد عمل جراحی کانتوپلاستی از بین ببریم.

 چشم روباهی
کلینیک بین المللی پوست موزیبایی آراد- چشم روباهی

 کانتوپلاستی چیست؟

کانتوپلاستی یکی از عمل های زیبایی و جراحی است که در جهت اصلاح و باز سازی گوشه چشم انجام می شود.  این عمل جراحی به عمل چشم روباهی یا گربه ای معروف است.  در این تکنیک زیبایی مدل و حالت چشم ها به شکل مطلوبی تغییر می کند .

هدف متخصصین در این جراحی درشت شدن و بازسازی گوشه چشم خواهد بود تا جذابیت چهره چندین برابر شود و حالت خماری و خستگی از چشم ها از بین برود.  هدف از انجام این جراحی تغییراتی در پلک پایینی و بالا کشیدن گوشه چشم خواهد بود که به همراه آن مشکلاتی از قبیل پف زیر چشم و افتادگی پلک نیز درمان می شود.

به طور کلی می توان عمل کانتوپلاستی را زیر مجموعه ای از عمل جراحی  بلفاروپلاستی معرفی کرد.  در این تکنیک زیبایی حتی پوست افتاده و شل شده در اطراف چشم و چین و چروک ها همچنین خطوط پنجه کلاغی مورد درمان قرار می گیرد . خطوط پنجه کلاغی به مرور زمان و افزایش سن در اطراف چشم ها مشاهده می شود که باعث ریز شدن چشم ها،  همچنین پیری چهره خواهد شد.  چند با جوان سازی پوست اطراف چشم مجدداً شما می توانید احساس جوانی و سر زندگی داشته باشید.

کاندیدای عمل چشم روباهی چه کسانی هستند ؟

مهم ترین اولویت برای متقاضیان عمل کانتوپلاستی کسانی هستند که از سلامتی کامل برخوردار  هستند زیرا،  ممکن است برای برخی افراد این جراحی با بی هوشی عمومی انجام شود . بنابراین باید بدن از هر نظر آمادگی کامل داشته باشد.  پس در جلسات مشاوره متخصصین شرایط جسمانی و بدنی شما را مورد بررسی قرار می دهند.

اگر شما درگیر بیماری خاصی هستید باید حتما پزشک خود را مطلع کنید.  اگر شما در عمل کانتوپلاستی فقط می خواهید به چشمانی کشیده دست یابید نباید پلک های افتاده و  پف دار  داشته باشید.  البته ، این جراحی برای افرادی که با این مشکلات مواجه هستند انجام می شود.  اما باید همزمان با عمل های زیبایی دیگر انجام شود تا بتوان به زیبایی مدنظر دست یافت . در برخی مواقع متخصصین برای کسب نتایج مطلوب،  لیفت ابرو را همزمان با عمل کانتوپلاستی انجام می دهند.

افرادی که قصد دارند عمل کانتوپلاستی را انجام دهند باید در جلسات مشاوره حضور داشته باشند تا بتوانند به راحتی انتظارات و اهداف خود را از انجام این جراحی بیان کنند.

همچنین با مشاهده نمونه کار های پزشک نسبت به نتایج عمل درک واقع بینانه داشته باشند،  همچنین متخصصین در این جلسه در باره چگونگی انجام عمل جراحی،  محدودیت ها،  مراقبت ها و عوارض گفت و گو خواهند کرد . در صورت مساعد بودن شرایط افراد و انجام معاینات و آزمایش های لازم زمان مشخصی برای عمل کانتوپلاستی تعیین می شود.

این جراحی برای افرادی که دارای چشمانی خمار با حالت افتاده دارند مناسب خواهد بود تا چهره آن ها هوشیار و سر حال شود.

 افرادی که  از چشمان ریز و باریک برخوردارند با این عمل جراحی می تواند چشم های خود را باز و درشت تر کنند.

 افرادی که درگیر مشکلاتی از قبیل افتادگی پلک یا پف زیر چشم هستند برای انجام کانتوپلاستی گزینه مناسبی می باشند .

متاسفانه این جراحی برای افرادی که به بیماری های خاص مانند بیماری های عفونی،  بیماری های قلبی و عروقی، فشار خون بالا و …. مبتلا هستند انجام نمی شود.  زیرا ، ممکن است سلامتی آن ها به خطر بیفتد و با عوارض نا خوشایند ی پس از جراحی مواجه شوند.

  متخصصین ما در کلینیک زیبایی آراد اصفهان قبل از ارائه انواع خدمات زیبایی به صورت جراحی و غیر جراحی به بررسی شرایط جسمانی متقاضیان می پردازند و با در نظر گرفتن اهداف و نظرات آن‌ ها بهترین تکنیک زیبایی ارائه خواهند داد.

مراحل انجام عمل چشم روباهی با کانتوپلاستی

پس از حضور شما در جلسه مشاوره آزمایش ها و معاینات لازم انجام می شود.  شما برای تست بینا سنجی  باید به چشم پزشک مراجعه کنید.  متخصصین در صورت مساعد بودن شرایط زمان مناسبی را برای جراحی در نظر می گیرند.  عمل کانتوپلاستی نیاز به بی هوشی ندارد و معمولاً متخصصین از بی حسی موضعی استفاده می کنند .

در برخی از شرایط خاص با صلاحدید پزشکی جراحی با بی هوشی عمومی انجام خواهد شد.  بنابراین شما باید از هر نظر آمادگی کامل داشته باشید . این جراحی به ۲ تا ۴ ساعت زمان نیاز دارد که بر اساس اهداف و نظرات متقاضیان و نوع جراحی مدت زمان آن متغیر خواهد بود.  در این جراحی متخصصین پس از بی حسی یا بی هوشی برش کوچکی در عضلات حلقوی گوشه چشم ایجاد خواهند کرد تا تاندون های کانتال خارجی  که در کنار کاسه چشم قرار گرفته است را از استخوان جدا کنند.

سپس با ایجاد تغییراتی در پلک پایین این جراحی انجام می شود.  در این جراحی پلک پایینی به تاندون های بالایی متصل می شود تا پلک پایینی به سمت بالا کشیده شود و به استخوان کاسه چشم اتصال پیدا کند . پس از اتصال این دو بخش پوست اضافه در این ناحیه برداشته خواهد شد .سپس،  پس از برش های ایجاد شده با استفاده از بخیه های جذبی بسته می شود .

اگر برش ها در داخل چشم نیز ایجاد شود بخیه جذبی می شود و در غیر این صورت از بخیه های غیر جذبی استفاده می شود که پس از  ۵ تا ۷ روز باید برداشته شوند .

با کمک عمل جراحی کانتوپلاستی حالت چشم ها از خماری و خستگی خارج می شود و چهره ای بسیار جذاب خواهید داشت.  نتایج حاصل از این جراحی دائمی است اما متاسفانه روند پیری پوست و افزایش سن امری اجتناب نا پذیر است و  ممکن است  به مرور زمان مجدداً گوشه چشم به سمت پایین حرکت کند پس شما مجددأ پس از ۱۰ تا ۱۵ سال به عمل ترمیمی  نیاز  پیدا خواهید کرد.

در این شرایط متخصصین عمل کانتو پکسی را پیشنهاد می‌ کنند.  زمانی که پلک پایینی با مشکلاتی همراه باشد عمل جراحی ترمیمی  انجام می شود. این  جراحی با چهار نوع تکنیک متفاوت انجام می شود که شامل موارد زیر می باشد.

  • لترال کانتوپلاستی

این جراحی در جهت برداشتن پف چشم بعد از درمان افتادگی پلک ها انجام می شود  که به کشیدگی و درشت شدن چشم ها منجر خواهد شد.  اگر شما به مدل های کرهای نگاهی بیندازید متوجه تغییرات این عمل جراحی خواهید شد.  با این عمل جراحی،  چشم ها درشت و کشیده می شوند و همراه کشیدگی گوشه چشم پوست اطراف چشم  کشیده و صاف خواهد شد تا چشم حالتی جذاب و نافذ پیدا کند.

  • اپی کانتوپلاستی (کشیدگی گوشه داخلی چشم)

این جراحی برای کشیدگی بیشتر چشم ها انجام می شود.  اگر شما می خواهید گوشه داخلی چشم های خود را تغییر دهید این جراحی برای شما مناسب است.  در برخی مواقع این جراحی با کانتوپلاستی ترکیب می شود و نتایج عالی به همراه دارد.  انجام این دو تکنیک زیبایی به طور همزمان نیاز به مهارت و تخصص بالایی خواهد داشت.

  • کانتو پکسی

اکثر افراد  عمل کانتو پکسی  را با عمل جراحی کانتوپلاستی اشتباه می گیرند.  در صورتی که مراحل انجام این دو جراحی با یکدیگر متفاوت می باشد.  برای انجام عمل کانتو پکسی نیاز به برشی در عضلات حلقوی چشم نمی باشد بلکه متخصصین با کمک بخیه عضلات و  تاندون ها را در گوشه چشم  به یکدیگر متصل می کنند .

بنابراین کمی پوست اضافه در پلک پایینی حاصل می شود که در  طی  مراحل  بعدی عمل برداشته خواهد شد تا از افتادگی و شل شدگی پلک پایین جلوگیری شود.  این جراحی برای کسانی که با افتادگی پلک پایین مواجه هستند مناسب می باشد.

  • اکتروپیون

کلاژن یکی از پروتئین های ضروری پوست است که با افزایش سن ، تولید آن در بدن کاهش می یابد.  بنابراین،  پوست اطراف چشم حالت شل و افتاده پیدا می کند.

به دلیل حساسیت پوست اطراف چشم این عارضه باید سریع مورد درمان قرار گیرد.  پس اگر شما تا کنون با افتادگی پلک شدید مواجه نشده اید بهتر است از این تکنیک استفاده کنید.  همچنین عمل اکتروپیون برای افرادی که پلک پایین ها به سمت خارج برگشته است مناسب می باشد و می تواند این مشکل را به خوبی بر طرف کنند .

مزایا و کاربرد های کانتوپلاستی :

با اصلاح و بازسازی گوشه خارجی چشم ها می توانید تاثیرات آن را در  زمان بسیار کوتاهی در چهره خود مشاهده کنید .

در این عمل با از بین بردن افتادگی پلک و پف زیر چشم مشکلات بینایی درمان می‌ شود و وسعت دید افزایش پیدا خواهد کرد .

مراحل انجام عمل چشم روباهی به صورت سر پایی و بدون نیاز به بی هوشی انجام می شود .

در برخی مواقع با صلاحدید پزشک این جراحی با بی هوشی نیز انجام خواهد شد.

 دوره استراحت در این عمل جراحی پنج تا هفت روز خواهد بود و با انتخاب پزشک ماهر و کلینیک های معتبر شما می‌ توانید عوارض جراحی را تا ۹۵ درصد افزایش دهید .

 عوارض ناشی از جراحی در طی  ۲ تا ۳ هفته از بین خواهد رفت و کم کم اثرات جراحی بر چشم ها مشاهده خواهد شد.

 این عمل جراحی کاربرد های بی‌ نظیری دارد که شامل موارد زیر می باشد.

  • خارج شدن چشم ها از حالت خماری و خستگی
  • درمان افتادگی پلک
  • درمان پف زیر چشم
  • لیفت و کشیده شدن  ابرو ها
  • جوان سازی پوست اطراف چشم
  • اصلاح و بازسازی گوشه چشم ها
  • افزایش وسعت دید
  • افزایش اعتماد به نفس
  • درمان  التهاب پوست اطراف چشم

عمل چشم روباهی چه عوارضی به همراه دارد ؟

با انتخاب روش های غیر جراحی شما عوارض کمتری را تجربه خواهید کرد زیرا ، در این روش ها نیاز به ایجاد برش و بخیه در سطح پوست اطراف چشم نمی باشد.  در صورت انتخاب عمل کانتوپلاستی به صورت جراحی باید به مراکز معتبر و  تخصصی مراجعه کنید تا بتوانید درصد بالایی از عوارض را کاهش دهید.  اعمال مراقبت ها نیز پس از جراحی تاثیر بی نظیری بر کاهش عوارض خواهد داشت.

پس از انجام عمل کانتوپلاستی و از بین رفتن تاثیرات بی هوشی و بی حسی شما احساس در خواهید داشت در این شرایط متخصصین مصرف مسکن های مناسب را توصیه می کنند.  پوست اطراف چشم پس از جراحی متورم و کبود خواهد شد.  استراحت کافی و  فشار نیاوردن به چشم ها می تواند شدت عوارض را کاهش دهد.  عوارض حاصل شده پس از این  عمل در طی دو هفته از بین خواهد رفت.  در صورت طولانی شدن عوارض و یا شدت یافتن آن حتما پزشک خود را در جریان قرار دهید.

ممکن است پس از جراحی با مشکلات بینایی مانند تاری دید  و دو بینی مواجه شوید که پس از دو روز رفع می شود.  برخی افراد قبل از انجام این جراحی نگران بر جای ماندن بخیه ها بر سطح پوست خود خواهند بود.  در صورتی که این بخیه ها بسیار ظریف ایجاد می‌ شود و پس از بهبودی هیچ اثری از آن ها مشاهده نخواهد شد.  حتی کمتر کسی متوجه جای عمل جراحی می شود . در صورت طولانی شدن عوارض و برش ها باید پزشک خود را در جریان قرار دهید.

انجام این  جراحی مستلزم دقت و حساسیت بالایی خواهد بود  پس باید قبل از جراحی از مهارت پزشک خود اطمینان کامل حاصل کنید در صورت عدم توجه به این موضوع،  عوارض نا مطلوبی را تجربه خواهید کرد که عبارتند  از  :

  • عفونت
  • اختلال در بینایی
  • تورم و کبودی بیش از حد
  • نا متقارن شدن چشم ها
  • قرمزی بیش از حد  چشم
  • خشکی چشم
  • کوتاهی پلک

 می باشد . کسانی که این عمل جراحی را با بی هوشی انجام می دهند پس از به هوش آمدن با مشکلاتی از قبیل تهوع و سر درد همراه خواهند بود که پس از بین رفتن اثرات بی هوشی بر طرف می شود.  نگران کننده نمی باشد.

کلینیک زیبایی آراد اصفهان یکی از کلینیک های معتبر و  تخصصی برای انجام عمل های زیبایی چشم از قبیل بلفارو پلاستی،  کانتوپلاستی و اپی کانتوپلاستی می باشد. در این کلینیک انواع عمل های لیفت چشم به صورت غیر جراحی با تزریق بوتاکس،  لیفت با نخ ، دستگاه پلکسر انجام می شود.

  متخصصین ما در مورد هر کدام از روش های جراحی و غیر جراحی تجربه و مهارت بالایی کسب کرده اند و زیبا جویان عزیز می توانند به نتایج عالی و رضایت بخش دست یابند.

هزینه عمل چشم روباهی با کانتوپلاستی چقدر است ؟

در هر کدام از تکنیک های زیبایی به صورت جراحی و غیر جراحی هزینه ها کاملا متفاوت است.  قطعاً روش های غیر جراحی هزینه کمتری به همراه دارد زیرا ، در این روش ها نیاز به بستری شدن،  اتاق جراحی و حتی مراقبت های ویژه نمی باشد.  عوامل مختلفی هزینه های این تکنیک زیبایی را تحت تاثیر قرار می دهد

  • نوع عمل
  • میزان مهارت و تخصص پزشک
  • تجهیزات و وسایل مورد استفاده
  • مدت زمان انجام تکنیک زیبایی
  • انتظارات متقاضیان

 هزینه ها را تعیین خواهد شد. البته شما باید به  لیست هزینه های خود هزینه آزمایش ها،  معاینات عکسبرداری های لازم را اضافه کنید.

 در کلینیک زیبایی آراد اصفهان انواع خدمات زیبایی جراحی و غیر جراحی با تعرفه استاندارد و معقول ارائه می شود.  اگر می خواهید در این زمینه اطلاعات کاملی حاصل کنید می توانید با مشاوران و کارشناسان با تجربه ما تماس حاصل فرمایید.

مراقبت های قبل از انجام عمل چشم روباهی :

قبل از این که تصمیم بگیرید این عمل را به صورت جراحی یا غیر جراحی انجام دهید باید با متخصصین زیبایی مشورت داشته باشید . در جلسه مشاوره پزشک خود را در جریان بیماری های خود و یا دارو هایی که مجبور ید مصرف کنید قرار دهید تا در صورت نیاز به دارو های دیگر جایگزین آن ها شود.

 شما می توانید در این جلسه نمونه کار های پزشک را مشاهده کنید تا بتوانید از مهارت پزشک خود اطمینان کامل حاصل کنید و همچنین درک واقع‌ بینانه ای  نسبت به نتایج جراحی داشته باشید.

 دو هفته قبل از جراحی به طور جدی توصیه می شود مصرف انواع غذا ها و یا دارو هایی که سیستم گردش خون را دچار اختلال می کند از قبیل آسپیرین ، پرو فن،  ویتامین ها،  روغن ماهی و مکمل ها خودداری کنید زیرا،  ممکن است در حین جراحی خونریزی را افزایش دهد .

دو هفته قبل از جراحی مصرف سیگار و قلیان و مشروبات الکلی را متوقف کنید در غیر این صورت عوارض پس از جراحی افزایش می یابد و شما دوره نقاهت طولانی مدتی  را باید  برای به دست آوردن بهبودی پشت سر بگذارید .

چند ساعت قبل از جراحی توصیه می شود از مصرف خوراکی ها و یا نوشیدن مایعات بپرهیزید.

هنگام مراجعه به کلینیک از آرایش کردن صورت و چشم های خود خود داری کنید.

خونسردی خود  را حفظ کنید و به پزشک خود اعتماد کنید.

 هنگام مراجعه به کلینیک یکی از اعضای خانواده را به همراه داشته باشید تا هنگام بازگشت به خانه و پس از جراحی از شما مراقبت کند.

 هنگام مراجعه به کلینیک  از لنز های طبی  و آرایشی استفاده نکنید و عینک را جایگزین آن قرار دهید.

 چشم روباهی
کلینیک بین المللی پوست موزیبایی آراد- چشم روباهی

مراقبت های پس از عمل چشم روباهی :

پس از انجام عمل جراحی تا چند روزی استراحت کامل داشته باشید.

 برای کاهش درد پس از جراحی مسکن های تجویز شده را مصرف کنید و از مصرف دارو های خود سرانه بپرهیزید.  قطره های چشمی،  آنتی بیوتیک ها و پماد های تجویز شده را به اندازه کافی و به موقع مصرف کنید.

 در هنگام استراحت کردن زیر سر خود را کمی بلند تر از بدن قرار دهید تا از کبودی و تورم ایجاد شده در اطراف چشم بکاهید.

 تا یک هفته از نگاه کردن به تلویزیون،  صفحه موبایل ،  لب تاب خودداری کنید همچنین از مطالعه کردن بپرهیزید.

 پس از انجام عمل جراحی در  معرض نور خورشید و آلودگی‌ های محیطی ،  گرد و غبار قرار نگیرید و هنگام خارج شدن از خانه حتماً از عینک آفتابی استفاده کنید .

تا دو هفته از قرار دادن لنز در چشم ها بپرهیزید و به جای آن عینک استفاده کنید.

 هنگام استفاده از عینک با ملایمت رفتار کنید.

 تا بهبودی کامل از رفتن به استخر،  جکوزی  و رفتن به زیر دوش پر فشار خودداری کنید.

 تا دو روز پس از جراحی ، از رفتن به حمام بپرهیزید.

 سه روز اول پس از جراحی توصیه می شود روزی چند بار از کمپرس سرد استفاده کنید سپس سه روز دوم با استفاده از کمپرس گرم جریان خون رسانی را افزایش دهید تا سرعت بهبودی تند تر شود.

 پس از انجام عمل جراحی تا یک هفته مصرف غذا های حساسیت زا ، شور و تند را کنار بگذارید زیرا باعث افزایش تورم در اطراف چشم ها خواهد شد.

 لباس های یقه گشاد و دکمه دار پوشید تا  هنگام عوض کردن لباس آسیبی به ناحیه درمان وارد نشود.

تا بهبودی کامل از انجام فعالیت های شدید بدنی، ورزش کردن،  خم شدن و جا به جا کردن اشیا سنگین خود داری کنید زیرا با ایجاد فشار باعث باز شدن بخیه ها و خونریزی خواهد شد.

اثرات و نتایج :

کسانی که قصد دارند عمل چشم روباهی انجام دهند باید نسبت به انواع تکنیک های زیبایی آشنا باشند و اطلاعات دقیقی در این زمینه حاصل کنند.  سپس بر اساس اهداف و نظرات خود یکی از روش های مناسب را با کمک پزشک انتخاب نمایند.  هر کدام از این تکنیک ها می توانند تاثیرات بی نظیری بر چشم ها ایجاد کنند معمولاً روش های غیر جراحی ماندگاری دائمی ندارد و  مدت زمان تاثیر گذاری هر کدام متفاوت است.

روش های غیر جراحی را می توان پس از پایان دوره ماندگاری مجددأ تمدید کرد . بنابراین پس از انجام لیفت با نخ شما یک تا سه سال می توانید از نتایج بی نظیر آن بهره مند شوید.  ماندگاری تزریق بوتاکس ۴ تا ۶ ماه خواهد بود و  استفاده از دستگاه پلکسر ماندگاری نسبتا طولانی تری نسبت به روش های دیگر غیر جراحی خواهد داشت که در حدود ۵ سال ماندگار می باشد.  روش های جراحی نتایج طولانی مدت و تقریباً دائمی خواهد داشت.

  این تکنیک ها می توانند شما را در درمان افتادگی پلک ها و همچنین برداشتن پف چشم کمک کند تا چشم ها درشت،  کشیده و جذاب تر به نظر برسد.  نتایج حاصل از لیفت با جراحی بلافاصله قابل مشاهده نخواهد بود و شما برای دست یابی به نتایج باید دو تا سه ماه منتظر بمانید.  همان طور که می دانید افزایش سن و پیری پوست امری  اجتناب نا پذیر می باشد.

بنابراین با کاهش کلاژن در پوست مجدداً پوست  دچار افتادگی و شل شدگی خواهد شد.  ممکن است شما پس از جراحی در  طی  چند سال به عمل ترمیمی نیاز پیدا کنید همچنین با اعمال برخی از مراقبت ها مانند دوری از نور خورشید،  ورزش منظم ، سبک صحیح در زندگی،  تغذیه مناسب و مراقبت صحیح از پوست اطراف چشم  تا آخر عمر از نتایج بی نظیر آن بهره مند می شوید.

دوره نقاهت پس از عمل چشم روباهی چقدر است ؟

معمولاً پس از انجام روش های غیر جراحی شما نیاز به دوره نقاهت خاصی نخواهید داشت . پس از انجام لیفت با نخ کمی کبودی و تورم در اطراف چشم مشاهده می شود که در طی یک تا دو روز برطرف می شود.  زخم های ظریفی که به دلیل استفاده از دستگاه  پلکسر ایجاد می شود در طی چند روز از بین می رود و هیچ اثری از آن ها مشاهده نخواهد شد .

عوارض ناشی از تزریق بوتاکس نیز بسیار کم است و پس از دو روز رفع خواهد شد. پس از انجام عمل کانتوپلاستی با تکنیک های مختلف بهتر است به مدت پنج تا هفت روز در منزل استراحت کنید عوامل مختلفی از قبیل انجام مراقبت ها،  مهارت پزشک و شرایط بدنی مدت ماندگاری را تحت تاثیر قرار می دهد.

پس از جراحی پوست اطراف چشم متورم و کبود خواهد شد که می توانید با استفاده از کمپرس سرد شدت آن را کاهش دهید.  در صورت طولانی شدن عوارض باید پزشک خود را در جریان قرار دهید.  دارو هایی که پزشک در این دوره تجویز می‌ کند شامل قطره های چشمی،  ژل های مخصوص و پماد های موضعی همچنین آنتی بیوتیک ها خواهد بود.

 این دارو ها باید سر وقت و به اندازه کافی مصرف شود تا سرعت بهبودی افزایش یابد. پس از یک هفته شما به کلینیک مراجعه می کنید تا پزشک شرایط عمل را مورد بررسی قرار دهد و در صورت نیاز به دارو های مناسب دیگر تجویز می شود.

در دوره بهبودی بهتر است تا چند روز از آرایش کردن خود داری کنید . حداقل باید تا زمان برداشتن بخیه ها صبور باشید.  قبل از آرایش کردن و استفاده از محصولات آرایشی باید پزشک خود را در جریان قرار دهید.

تعداد جلسات عمل چشم روباهی چقدر است ؟

لیفت با نخ و تزریق بوتاکس جزء روش های موقتی و غیر جراحی است که در طی یک جلسه انجام می شود و پس از دوره ماندگاری آن ها،  تمدید مجدد امکان پذیر خواهد بود.  لیفت چشم ها با دستگاه پلکسر به دو تا سه جلسه نیاز خواهد داشت البته به میزان افتادگی و شل شدگی پوست اطراف چشم بستگی دارد .

این جلسات با فواصل یک تا دو ماهه برگزار می شود.  تعداد جلسات توسط پزشک تعیین می شود پس  حضور شما در جلسه مشاوره اهمیت زیادی دارد شما در این جلسه می توانید با انواع تکنیک های زیبایی آشنا شوید.  در صورت مساعد بودن شرایط شما و تشخیص پزشک عمل جراحی انجام می شود.

این جراحی در طی یک جلسه به مدت ۲ تا ۴ ساعت انجام خواهد شد. پس از پشت سر گذاشتن دوره نقاهت به مدت ۵ تا ۷ روز باید مجددا به کلینیک مراجعه کنید تا بخیه ها برداشته شود همچنین،  نتایج جراحی مورد بررسی قرار گیرد.

برای عمل چشم روباهی کدام تکنیک زیبایی بهتر است ؟

این که کدام تکنیک زیبایی برای شما راه کار بهتر است به نظر پزشک شما بستگی دارد متخصصین بر اساس اهداف و نظرات شما همچنین میزان افتادگی گوشه چشم و شرایط جسمانی روش مناسب را ارائه خواهند داد.  متخصصین برای انجام  هر کدام از روش ها  به آناتومی چهره،  وضعیت سلامتی،  نوع پوست و سبک زندگی همچنین بیماری های افراد تعیین خواهند کرد.

متخصصین در جلسه مشاوره سوابق پزشکی، علت افتادگی پلک ها و همچنین مشکلات پوست اطراف چشم را بررسی خواهند کرد چون با بررسی دلایل می توان نتایج بهتری از درمان حاصل کرد و در این شرایط روشی انتخاب می شود که با اهداف شما مطابقت بیشتری داشته باشد.

شاید این مطلب هم برای شما جذاب باشد:

https://clinicarad.com/%d8%ac%d8%b1%d8%a7%d8%ad%db%8c-%da%86%d8%b4%d9%85-%d8%b1%d9%88%d8%a8%d8%a7%d9%87%db%8c-%d8%af%d8%b1-%da%a9%d9%84%db%8c%d9%86%db%8c%da%a9-%d8%a8%db%8c%d9%86-%d8%a7%d9%84%d9%85%d9%84%db%8c-%d8%a7%d9%84/

https://clinicarad.com/%d9%82%db%8c%d9%85%d8%aa-%d8%b9%d9%85%d9%84-%da%86%d8%b4%d9%85-%da%af%d8%b1%d8%a8%d9%87-%d8%a7%db%8c-%d9%88-%d8%b1%d9%88%d8%a8%d8%a7%d9%87%db%8c-%da%86%d9%82%d8%af-%d8%b1%d8%a7%d8%b3%d8%aa%d8%9f/

https://clinicarad.com/%d8%b9%d9%85%d9%84-%da%86%d8%b4%d9%85-%d8%b1%d9%88%d8%a8%d8%a7%d9%87%db%8c-%d8%aa%d9%88%d8%b3%d8%b7-%d8%af%da%a9%d8%aa%d8%b1-%d8%b9%d9%84%db%8c%d8%b2%d8%a7%d8%af%d9%87/

نتیجه گیری:

همان طور که می دانید چشم ها یکی از اجزا حساس و مهم صورت است که باید از آن مراقبت ویژه ای انجام شود.  وظیفه اصلی پلک های ما محافظت از چشم می باشد و بینایی ما را تحت تاثیر قرار می دهد . متاسفانه در طول دوران زندگی عوامل مختلفی زیبایی و شادابی چشم ها را تحت تاثیر قرار خواهد داد برخی افراد نیز از زمان تولد با مشکل افتادگی چشم مواجه می باشند .

در حال حاضر به دلیل پیشرفت علم و تکنولوژی در حوزه زیبایی می توان از روش های مختلفی استفاده کرد تا مدل چشم ها را به شکل مورد نظر تبدیل کرد . معمولاً متخصصین برای کسانی که گرایشی به عمل جراحی ندارند و یا از دوره نقاهت و عوارض پس از آن می هراسند روش های غیر جراحی از قبیل  لیفت با نخ،  دستگاه پلکسر و یا تزریق بوتاکس را پیشنهاد می کنند.

برخی افراد نیز برای دستیابی به نتایج دائمی عمل جراحی را انتخاب خواهند کرد.  هر کدام از روش های لیفت و جراحی زیبایی چشم  مستلزم مهارت و تخصص بالای پزشکان خواهد بود بنابراین نمی توان سلامتی و زیبایی چشم ها را به دست هر فردی سپرد. پس  قبل از انجام این روش ها باید در این زمینه تحقیق کنید و با مشاهده نمونه کار های پزشک درک واقع بینانه ای نسبت به نتایج پیدا کنید .

در کلینیک زیبایی آراد اصفهان انواع خدمات زیبایی و درمانی به صورت جراحی و غیر جراحی انجام می شود.  شما عزیزان می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد انواع خدمات در این کلینیک و همچنین هزینه ها با کارشناسان و مشاوران ما تماس حاصل فرمایید.

کلینیک آراد
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد-کلینیک آراد

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان با کسب برترین رتبه رضایتمندی مرجع جهانی گوگل 5 ستاره درخدمت زیباجویان عزیزمی باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره رایگان و واتساپ می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:

09130323292

دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 1 به سامانه 10005848

جهت دریافت کد تخفیف و هدایای ویژه کلینیک ، حتما پیج ما را فالو کنید و علاوه بر دریافت کد های تخفیف در قرعه کشی یک عدد 206 هم شرکت کنید:

آیدی اینستاگرام:

https://instagram.com/clinic.arad

ارائه مراقبت های مربوط به خدمات  زیبایی در کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان توسط کادرحرفه ای انجام می‌شود که میتوانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر از طریق لینک زیر استفاده کنید :

clinicarad.com/مراقبت-ها/

سایت تخفیفات پزشکی جهت دریافت تخفیف:

 https://takhfifannet.com

سایت انجمن جهت پاسخ به سوالات زیبایی شما توسط برترین متخصصین زیبایی کشور:

 https://harfhayetazeh.com

لینک کوتاه:https://clinicarad.com/htd0

لینک آپارات:

لینک نماشا:

ویکی پدیا: https://fa.wikipedia.org

فیسبوک:  https://www.facebook.com

تویتر: https://twitter.com

لینک یوتیوب: https://www.youtube.com

تلگرام: https://telegram.org

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین مقالات

دسته‌ها

آخرین پروژه ها

دستگاه لیفت صورت
لیزر کم توان برای جوانسازی
عمل درشت کردن چشم
استاندارد زیبایی در ایران
آیا ژل کوچک کننده بینی تاثیر دارد؟
برگشت گوش بعد از اتوپلاستی

برچسب‌ها

اطلاعات تماس

  • اصفهان خیابان توحید میانی
  • 09130323292
  • info@clinicarad.com

خدمات پزشکی آراد

کلینیک  زیبایی آراد با تجربه چندین ساله خود در خصوص جوانسازی، لیفت با نخ ، برداشتن پف چشم ، کاشت مو،هایفو ،برداشتن تاتو ،زیبا سازی چشم و ابرو ،درمان قطعی ریزش مو ، تزریق ژل و چربی به کلیه اندام های بدن ،بوتاکس و…به هزاران زیبا جو خدمات ارزنده ای ارائه کرده است .بطوریکه سطح رضایت این کلینیک در گوگل به پنج ستاره رسیده است و این حاصل تلاش همه پرسنل زحمت کش کلینیک آراد و همراهی شما زیبا جویان عزیز است.

آخرین مقالات

آخرین خدمات کلینیک

دستگاه لیفت صورت
لیزر کم توان برای جوانسازی
عمل درشت کردن چشم
استاندارد زیبایی در ایران
آیا ژل کوچک کننده بینی تاثیر دارد؟
برگشت گوش بعد از اتوپلاستی
جراحی منتوپلاستی
برای ماندگاری فیبروز چه کنیم؟
آموزش شیدینگ ابرو
  • 09130041218-09130323292
  • اصفهان خیابان توحید میانی
  • info@clinicarad.ir

شروع مکالمه

یکی از اعضا را انتخاب و در واتساپ گفتگو کنید

نازینین بیاتی

مدیریت کلینیک

نازینین بیاتی

تمامی حقوق این سایت متعلق به شرکت کو آراد می باشد.