زیبا جوی عزیز به مجموعه ی زیبایی آراد خوش آمدید

آدرس:

اصفهان خیابان توحید میانی

تلفن تماس:

09130323292 09130041218

ایمیل:

info@clinicarad.ir

بهترین دکتر برای فیلر لب در اصفهان

بهترین دکتر برای فیلر لب در اصفهان

بهترین دکتر برای فیلر لب در اصفهان

اگر شما احساس می کنید که لب های تان باید برجسته تر باشد و یا از فرم لب ها و حجم فعلی آن ها رضایت ندارید و یا این که می خواهید تغییرات قابل توجهی در چهره خود ایجاد کنید بهترین راه کار این است که برای تزریق فیلر لب به سراغ بهترین دکتر و متخصص در این زمینه بروید.  با افزایش زیبایی و بهبود شکل ظاهری لب ها زیبایی چهره چند برابر خواهد شد.

در واقع با استفاده از فیلر های پرکننده می توانید شکل حجم و ظاهری عالی در زمان بسیار کوتاهی در لب های خود ایجاد کنید و دیگر دغدغه آرایش کردن لب  و پاک شدن آرایش را نداشته باشید.

 زمانی می توانید از نتایج بی نظیر این تکنیک زیبایی بهره ببرید که قبل از انجام تزریق فیلر از مهارت و تخصص پزشک خود اطمینان کامل حاصل کنید.  به دلیل اهمیت تاثیرات تزریق فیلر به لب و حساس بودن لب ها ما این مطلب را به این موضوع اختصاص داده ایم.

پس اگر به دنبال کلینیکی معتبر و پزشکان با تجربه هستید پیشنهاد می کنیم در ادامه این مطلب در وب سایت کلینیک زیبایی آراد اصفهان ما را همراهی کنید.

کلینیک آراد
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد-کلینیک آراد

چگونه بهترین دکتر فیلر لب را انتخاب کنیم ؟

برای این که خیالتان را از هر جهت راحت کنید و بتوانید از نتایج بی نظیر تزریق فیلر بهره مند شوید باید مطمئن شوید که دکتری که به آن مراجعه می کنید در این زمینه تخصص، سابقه و مهارت کافی دارد.  پس پیشنهاد های مناسبی که در این زمینه می‌ توان داد.

پس باید از میان متخصصین پوست، جراحان پلاستیک و زیبایی که در زمینه برجسته سازی لب ها مهارت و تخصص بالا دارند پزشک مورد نظر خود را انتخاب کنید. زیرا ، هر عمل زیبایی در کنار  داشتن علم کافی  به هنر و ظرافت نیز نیاز دارد.  پس باید اطمینان کامل حاصل کنید که پزشک شما تجربه،  سابقه و مهارت کافی دارد و برای دستیابی به اهداف زیبایی می تواند به شما کمک کند.

در هنگام حضور در جلسه مشاوره انتظارات و اهداف خود را بدون تعارف بیان کنید. نمونه کار های پزشک را مشاهده کنید و در مورد عوارض احتمالی پس از تزریق فیلر با پزشک گفت و گو کنید. هر چه شما بتوانید در این زمینه اطلاعات بیشتری حاصل کنید قطعاً نتایج بهتری حاصل خواهید کرد و می‌ توانید در انتخاب پزشک موفق تر باشید.

برای انتخاب مدل لب با پزشک مشورت کنید. در برخی مواقع مراجعه‌ کنند گان مدل خاصی را برای لب های  خود انتخاب می کنند در صورتی که اجزاء صورت خود را در نظر نمی گیرند و پس از تزریق فیلر به نتایجی دلخواه دست نمی یابند.

بنابراین یک  متخصص با تجربه می‌ تواند تلاش کند که نظر آن ها را در این زمینه تغییر دهد و بر اساس تناسب اجزا صورت و حالت لب ها بهترین مدل را انتخاب کنند.  همچنین با مشاوره های لازم توضیحات کاملی در مورد ارتفاع عمودی لب ها،  حالت لب  و تناسب اجزای برای آن ها ارائه دهند.

ممکن است مدل لبی که شما انتخاب می کنید در چهره ای که مشاهده کرده اید زیبا به نظر برسد اما با در نظر گرفتن اجزاء صورت شما نتایج رضایت بخشی به همراه نداشته باشد.  در این شرایط متخصصین با تجربه و حرفه ای تزریق فیلر را با دوز بسیار کم آغاز می کنند و طی  جلسات بعدی برای نتایج مطلوب میزان آن افزایش می یابد تا حالت لب ها از فرم طبیعی خارج نشود.

بهترین متخصصین در زمینه تزریق فیلر معمولاً عکس های واقعی قبل و بعد از تزریق فیلر را به مراجعه کنند گان نشان می دهند و با توضیحات کامل سعی می کنند زیبا جویان عزیز انتظارات واقع بینانه ای نسبت به نتایج و بر جسته سازی لب ها پیدا کنند.

چگونه برای تزریق فیلر لب کلینیک مناسب انتخاب کنیم؟

یکی از موضوعات مهم برای تزریق فیلر به لب ها در کنار انتخاب پزشک ماهر و با تجربه مراجعه به کلینیک های مستقل می باشد منظورمان از این صحبت این است که کلینیک هایی را انتخاب کنید که به آرایشگاه ها وابسته نباشند. زمانی که برای تزریق فیلر به لب به کلینیک مراجعه می کنید با پزشک در مورد برند ها و نوع فیلر های تزریقی مشورت کنید و حتماً اطمینان کامل حاصل کنید که از برند های مرغوب و با کیفیت استفاده شود.

  در کلینیک زیبایی آراد اصفهان متخصصین از بهترین برند ها و مارک های جهانی برای افزایش حجم لب ها و بخش های دیگر صورت استفاده می کنند.  برای کسب اطلاعات بیشتر شما در این زمینه پیشنهاد می کنیم در ادامه مطلب با این تکنیک زیبایی مراحل انجام و تاثیرات آن بر لب ها بیشتر آشنا شوید.

فیلر لب
کلینیک بین المللی پوست موزیبایی آراد-فیلر لب

فیلر لب چیست ؟

فیلر ها نوعی حجم دهنده و پر کننده پوستی هستند که شکل ظاهری آن ها ژله ای مانند است و بافتی نرم دارند.  این فیلر ها بر پایه ماده ای به نام هیالورونیک اسید ساخته شده اند بنابراین پس از تزریق به افزایش آب رسانی و کلاژن سازی پوست کمک می کند و در پایان دوره ماندگاری فیلر ها،  لب ها حالتی جذاب و برجسته خواهند داشت.  همان طور که می دانید تزریق فیلر به لب روشی موقتی است اما ماندگاری آن ها تقریباً طولانی مدت است.

نوع برند ژل ،  میزان غلظت آن ، مهارت پزشک و همچنین اعمال مراقبت ها پس از تزریق میزان  ماندگاری را تحت تاثیر قرار می دهد.  فیلر های حاوی هیالورونیک اسید در حدود ۹ تا ۱۸ ماه دوام دارند و تاثیرات بی نظیری بر فرم ظاهری لب ها خواهند داشت.  پس اگر می خواهید پس از تزریق فیلر به نتایج مورد نظر خود دست یابید باید مراقبت های توصیه شده را به خوبی انجام دهید.

فیلر هایی که برای زیبا سازی و فرم دهی  به لب ها مورد استفاده قرار می گیرد از برند ها و مارک های متنوعی ساخته شده اند . هر کدام از این فیلر ها ویژگی ها و ماندگاری متفاوتی دارند.  مهم ترین خاصیتی که می توان برای فیلر ها در نظر گرفت کسب رضایت پس از تزریق  می باشد.  ویژگی های بی نظیر فیلر های تزریقی به شرح زیر می باشد :

  • فیلر های مرغوب در زیر پوست گلوله گلوله نمی شوند.
  • فیلر پس از تزریق به صورت یکنواخت در ناحیه مورد نظر پراکنده می شود.
  • غلظت و سفتی مناسبی دارد .
  • چسبندگی کافی دارد.
  • ژل های مرغوب دارای زنجیره های متصل به هم می باشند.

فیلر های تزریقی به سه دسته تقسیم می شوند که شامل دائمی،  نیمه دائمی و موقتی می باشد.  معمولاً متخصصین به دلیل عوارض نا خوشایند و احتمالی پس از تزریق فیلر های دائمی از مصرف آن ها خودداری می کنند.  همچنین  فیلر های نیمه موقتی دوام بسیار کمی دارند و تاثیرات آن پس از ۳ تا ۴ ماه از بین می رود. این فیلر ها حاوی کلاژن می باشند و سریعاً در پوست جذب می شوند.

فیلر های موقتی که حاوی هیالورونیک اسید است نتایجی طبیعی و بی نظیر به همراه خواهد داشت همچنین در صورت عدم رضایت متقاضیان و یا بروز واکنش ها و عوارض احتمالی امکان استخراج آن ها با استفاده از آنزیم های مناسب وجود دارد و مدل لب ها به حالت قبل باز می گردد.

انواع مدل برای تزریق فیلر لب

همان طور که در بخش های قبلی به عنوان بهترین ویژگی پزشک بیان کردیم  بر اساس اجزاء صورت زیبا جویان و اهداف آن ها بهترین مدل لب را پیشنهاد می شود.  پس شما نیز باید در جلسه مشاوره در مورد اهداف و نظرات خود با پزشک بدون تعارف گفت و گو کنید.

برخی افراد ترجیح می‌ دهند که لب بالای آن ها کمی برجسته تر از لب پایینی باشد و یا برخی دیگر دوست دارند که اندازه لب بالا و پایین برابر باشد.  به دلیل آشنایی بیشتر شما با انواع مدل های لب برخی از آن ها را معرفی می کنیم.

  • مدل لب روسی

مدل لب روسی جزء پر طرفدار ترین مدل های زیبایی برای لب ها می باشد که متخصصین فیلر را از داخل لب به بیرون  و در حاشیه لب ها به طور عمودی تزریق می کنند.  مدل لب روسی برای افرادی که لب های قیطانی،  باریک و کم حجم دارند پیشنهاد می شود و نتایج بی نظیر و مثبتی به دنبال دارد.

  • مدل لب عروسکی

برای مدل لب عروسکی به تزریق دوز بیشتری فیلر در لب  پایین نیاز است.  پس با افزایش و حجم لب پایینی لب ها حالتی باربی و عروسکی به خود می گیرند.

  • مدل لب طبیعی

در این مدل لب،  فرم لب ها حالت طبیعی خود را حفظ می کنند و  به صورت نا محسوس و کاملاً طبیعی برجسته،  خوش فرم  و حجیم می شوند.

  • مدل لب قلبی

کسانی که فرم صورتشان بیضی شکل است برای مدل لب قلبی گزینه مناسبی خواهند بود . در این روش با برجسته کردن حاشیه لب ها فاصله بین دو لب افزایش می یابد و  فرم لب به حالت قلب تبدیل می شود.

متقاضیان تزریق فیلر لب چه کسانی هستند ؟

 برجسته کردن و حجم دهی به لب ها روشی کاملا سلیقه ای و شخصی می باشد.  پس این تکنیک زیبایی برای افرادی که دوست دارند لب های خود را خوش فرم و برجسته تر کنند و یا از مدل لب های خود رضایت ندارند  مناسب می باشد.

  البته،  متقاضیان باید قبل از انجام این تکنیک زیبایی درک واقع بینانه ای نسبت به نتایج داشته باشند. تزریق فیلر در عین سادگی و راحتی که به نظر می رسد  با محدودیت هایی همراه می باشد.  برخی افراد از نظر پزشکان کاندیدای مناسبی برای تزریق فیلر به لب نخواهند بود که عبارتند از :

  • افراد مبتلا به عفونت های فعال پوستی از قبیل تبخال
  • افراد مبتلا به بیماری های خود ایمنی مانند دیابت
  • افراد مبتلا به بیماری های پوستی و خاص مانند لوپوس
  • افرادی که در سیستم انعقاد خون دچار اختلال شده اند.
  • افرادی که درگیر بیماری های ویروسی مانند سرماخوردگی، آنفولانزا یا کرونا هستند.
  • کسانی که پس از تزریق فیلر ها دچار حساسیت و واکنش می شوند .
  • خانم هایی که در دوران بارداری و شیردهی قرار دارند.

افرادی که در شرایط ذکر شده قرار دارند نمی توانند تزریق فیلر را انجام دهند و باید شرایط خود را با پزشک در میان بگذارند.  به طور کلی کاندیدای مناسب تزریق فیلر به لب عبارتند از :

  • افرادی که از بدو تولد لب های باریک و قیطانی دارند.
  • افرادی که به دلیل استعمال دخانیات زیبایی و فرم لب های خود را از دست داده اند.
  • کسانی که به دلیل افزایش سن و کاهش حجم چربی ها لب هایی صاف و بی حالت دارند.
  • کسانی که فاصله بین لب ها تا بینی آن ها بسیار زیاد است.
  • کسانی که لب های نا متقارن دارند .
  • کسانی که از مدل لب های خود رضایت ندارند.
  • کسانی که با مشکل لبخند لثه ای مواجه هستند.
  • افراد بالای ۱۸ سال

 در کلینیک زیبایی آراد اصفهان متخصصین قبل از ارائه خدمات زیبایی همچنین تزریق فیلر به لب به بررسی شرایط جسمانی متقاضیان می پردازند.  در صورت مناسب بودن شرایط تزریق فیلر انجام می شود.  همچنین متخصصین در انتخاب مدل لب به زیبا جویان عزیز کمک خواهند کرد و قطعاً مدلی را پیشنهاد می‌ دهند که با اجزاء دیگر صورت تناسب داشته باشد.

مراحل تزریق فیلر لب

مهم ترین اقدام قبل از تزریق فیلر به لب ها انتخاب پزشک ماهر و با تجربه همچنین کلینیک معتبر و تخصصی می باشد.  همچنین باید اطلاعات دقیقی در مورد نوع فیلر ها و برند های مرغوب حاصل کنید.  انتخاب برند و مارک با کیفیت شما را به نتایج مورد نظر تان نزدیک تر خواهد کرد زیرا ، در صورت عدم توجه به این مسئله عوارض نا خوشایند و جبران نا پذیری را مشاهده خواهید کرد.

موارد خاصی از قبیل فرم لب،  سن افراد و انتظارات آن ها در مورد مدل لب در انتخاب فیلر تاثیر گذار خواهد بود.  در کنار بهره مند شدن از فیلر مرغوب و با کیفیت نحوه تزریق نیز جایگاه خاصی دارد.  فیلر هایی که برای حجم دهی و برجسته سازی لب ها مورد استفاده قرار می گیرند عبارتند از :

  • ژل لب رستلین

ژل رستلین از برند های معروف و شناخته شده است که نسبت به ژل های دیگر غلظت بالاتری دارد و از ماده‌ ای به نام هیالورونیک اسید ساخته شده است.  قیمت ژل رستلین نسبت به برند های دیگر بیشتر است و مورد تاییدیه سازمان غذا و داروی آمریکا قرار گرفته است. مدت ماندگاری این فیلر  در حدود ۶ ماه می باشد.

  • ژل لب تئوسیال

این ژل  تولید کشور سوئیس است که مانند ژل رستلین از هیالورونیک اسید ساخته شده است و منشاء غیر حیوانی دارد.  مدت ماندگاری ژل بر لب ها در حدود یک سال است اگر چه نوع سبک زندگی و شرایط پوستی بر مدت دوام  و تاثیر گذاری آن موثر است.

  • ژل لب استایلج

ژل استایلج ساخت کشور فرانسه است که حاوی هیالورونیک اسید و لیدوکائین است.  لیدوکائین ماده ای است که برای کاهش درد در حین تزریق ژل کاربرد دارد و حجمی طبیعی و زیبا به لب ها می بخشد.

دوام و ماندگاری ژل استایلج تقریباً ۶ تا ۲۴ ماه می باشد و پس از تزریق آن زیبا جویان شاهد عوارض خاصی نخواهند بود.  پس از تزریق این ژل به طور جدی توصیه می شود هیچ فشاری به لب های خود وارد نکنید.

  • ژل لب بلوتروو

بلوترو در کمپانی Merz آلمان ساخته شده است و دارای هیالورونیک اسید می باشد.  همچنین این برند دارای لیدوکایین است تا هنگام تزریق ژل ، شدت درد  کاهش یابد.  ژل بلوتروو  مورد تایید سازمان غذا و داروی آمریکا قرار گرفته و تاثیرات آن بر لب ها تقریباً ۶ تا ۱۲ ماه می باشد.

  • ژل لب پرفکتا

ژل پرفکتا در کشور فرانسه تولید می شود و پس از تزریق آن به لب ها اثرات آن بلافاصله قابل مشاهده خواهد بود همچنین  تاثیرات مثبتی بر فرم لب ایجاد می کند.  پس از تزریق ژل پرفکتا به لب عارضه خاصی مشاهده نمی شود.

  • ژل لب رووفیل

ژل رووفیل ساخت کشور کره است و حاوی هیالورونیک اسید می باشد.  مدت ماندگاری این فیلر بالا تر از فیلر های دیگر است و  شما می توانید تا ۱۲ ماه اثرات آن را بر لب ها مشاهده کنید.

مدت ماندگاری فیلر رووفیل به عواملی از قبیل جنس پوست ، نحوه تزریق و دوز تزریق بستگی دارد . این فیلر  می تواند به صورت کاملا محسوس حجم لب ها را افزایش دهد  و برای لب های باریک و نازک استفاده می شود.  همچنین در لیفت و بالا کشیدن لب ها موثر خواهد بود.

اکثر فیلر هایی که از هیالورونیک اسید ساخته شده اند ساختاری یکسان دارند و تفاوت آن ها در قوام و غلظت آن ها  خواهد بود و حتی  می توانند تاثیرات متفاوتی در مدل و فرم لب ها داشته باشند.  پس باید در هنگام انتخاب فیلر دقت کنید و بر اساس مدل لب و محل تزریق نوع فیلر را انتخاب کنید.

معمولاً ژل هایی که میزان غلظت آن ها کمتر است در لایه های سطحی تر لب تزریق می شوند و باعث برجستگی و حجم دهی بیشتر لب ها خواهند شد. یکی از موضوعات مهم در هنگام تزریق ژل به لب این است که فقط حجم لب ها را نباید در نظر گرفت بلکه میزان تزریق ژل و مدل لب ها نیز اهمیت زیادی دارد .

متخصصین با تجربه و حرفه ای به موارد ذکر شده در حین تزریق توجه می کنند . بنابراین برای دست یافتن به نتایج مثبت و رضایت بخش عواملی از قبیل

  • فرم اولیه لب ها
  • سن متقاضیان
  • هدف از تزریق فیلر به لب
  • انحنا و شکل هندسی لب ها
  • مارک و برند ژل

 اهمیت زیادی دارد.  پس بهتر است که در ادامه مطلب با نحوه تزریق فیلر به لب آشنا شوید.

قبل از این که شما بخواهید تزریق فیلر به لب را انجام دهید باید توسط پزشکان ماهر و با تجربه مورد معاینه قرار بگیرید.  متخصصین در جلسه مشاوره به بررسی بافت لب،  مدل لب و اهداف شما برای تزریق فیلر توجه خواهند کرد.  حضور در جلسه مشاوره به شما کمک می کند که به راحتی بتوانید اهداف و نظرات خود را بدون تعارف و ترس از پزشک بیان کنید .

در این جلسه همچنین متخصصین بر اساس تناسب اجزاء صورت و فرم لب ها مدل مناسبی را برای شما پیشنهاد خواهند داد.  پس از پشت سر گذاشتن اقدامات اولیه مراحل تزریق فیلر به لب آغاز می شود.

ابتدا متخصصین برای پیشگیری از بروز عفونت و نفوذ میکروب ها به لب از مواد ضد عفونی کننده استفاده می کنند.  سپس فرایند بی حسی لب ها انجام می شود.  فیلر لب با دوز معین در بخش های مختلف لب  از قبیل بخش میانی و  حاشیه های کناری تزریق می شود.

این تزریق تقریباً به ۱۵ تا ۳۰ دقیقه زمان نیاز دارد. میزان تزریق ژل و مدل لب باعث تغییر مدت زمان تزریق ژل خواهد شد.  پس از پایان مراحل تزریق پزشک توضیحاتی در مورد چگونگی انجام مراقبت ها پس از تزریق برای شما ارائه می دهند سپس بلافاصله از کلینیک مرخص می شوید و حتی می توانید به محل کار خود باز گردید.

فیلر لب
کلینیک بین المللی پوست موزیبایی الهیه-فیلر لب

کاربرد ها و مزایای تزریق فیلر لب

  • برجسته کردن و حجیم کردن لب ها
  • درمان و بالا کشیدن گوشه لب ها
  • خوش رنگ شدن و آب رسانی به لب ها
  • تغییر مدل لب به فرم دلخواه
  • متقارن کردن هر دو طرف لب
  • تنظیم فاصله بین لب تا بینی
  • از بین بردن چین و چروک ها و خطوط اطراف لب
  • درمان لبخند لثه ای
  • افزایش یافتن اعتماد به نفس
  • ایجاد تناسب بین اجزاء صورت

مزایا :

تزریق فیلر لب یکی از راه کار های موثر و سریع برای برجسته سازی و تغییر مدل لب ها می باشد.

 مدت ماندگاری فیلر های پوستی نسبتاً طولانی مدت است و می توان پس از پایان دوره ماندگاری برای حفظ نتایج مجدداً این عمل را تکرار کرد.

 پس از تزریق فیلر به لب ها با انتخاب پزشک با تجربه و حرفه ای شاهد عوارض خاصی نخواهید بود .

هزینه تزریق فیلر به لب مقرون به صرفه می باشد و یکی از دلایل گرایش متقاضیان به این تکنیک زیبایی هزینه مناسب آن نسبت به روش های دیگر می باشد.

 تاثیرات اولیه تزریق بلافاصله قابل مشاهده است و نتایج قطعی  آن پس از ۷ تا ۱۰ روز به وضوح قابل مشاهده خواهد بود.

  پس از تزریق فیلر به لب ها نیاز نیست که در منزل به استراحت بپردازید و به راحتی می توانید  به محل کار خود باز گردید .

اگر زیبا جویان پس از تزریق فیلر از نتایج آن رضایت حاصل نداشته باشند  و یا اینکه با عوارض احتمالی مانند حساسیت و آلرژی مواجه شوند  می‌ توانند با کمک آنزیم های مخصوص فیلر تزریق شده را تخلیه کنند و لب ها به حالت قبل باز می گردد.

معایب و عوارض تزریق فیلر لب چیست ؟

یکی از ویژگی های تزریق فیلر به لب این است که می‌ توان در زمان کوتاهی این تکنیک زیبایی را انجام داد.   حتی در کشور های اروپایی این روش را درمان «وقت ناهار» معرفی می کنند.

زیرا به قدری عوارض پس از آن نا چیز است و زمان کوتاهی نیاز دارد که می توان در زمان استراحت و ناهار برای تزریق فیلر به لب اقدام کرد سپس به محل کار بازگشت.  تزریق فیلر به لب ها جزء روش های آسان و بی دردسر است  البته اگر توسط پزشکان مجرب و حرفه ای انجام شود.

 البته  در صورت عدم توجه به مهارت پزشک ممکن است با عوارض نا خوشایند ی همراه باشد.  در برخی مواقع به دلیل عدم تجربه و مهارت پزشک متقاضیان با خطر انسداد عروق مواجه می شوند و با عدم خون رسانی به بافت لب بخشی از لب ها از دست می دهند.  پس قبل از این که بخواهید این تکنیک زیبایی را تجربه کنید در مورد مهارت و تجربه پزشک خود به‌خوبی تحقیق کنید تا از عوارض پس از تزریق در امان بمانید.

 در صورت مراجعه به مراکز تخصصی پس از تزریق فیلر با کمی سوزش، التهاب،  تورم و کبودی در محل تزریق مواجه خواهید شد که در طی دو تا سه روز برطرف می شود .

برند های مرغوب و با کیفیت فیلر حاوی هیالورونیک اسید و ماده بی حس کننده می باشد که در حین تزریق درد را به حداقل می رساند.  متخصصین نیز در حین تزریق فیلر به لب از بی حسی استفاده می کنند که به دو روش بی حسی موضعی و تزریق بلوک کننده عصبی انجام می شود.

در این شرایط شما در حین تزریق هیچ دردی احساس نخواهید کرد.  معمولاً متخصصین بی حسی موضعی را گزینه ی بهتری می دانند زیرا ، با تزریق بلوک عصبی فرم لب ها تغییر می کند و پس از تزریق، فرم لب ها تا از بین رفتن تاثیرات آن مشخص نمی باشد اما با استفاده از کرم های بی حسی بلافاصله تاثیرات اولیه تزریق فیلر قابل رویت خواهد بود.

زمانی که سرنگ برای تزریق فیلر به بافت لب نفوذ می کند شما ممکن است سوزش خفیفی را احساس کنید حتی اگر بی حسی لب ها به خوبی انجام نشود شما شاهد درد زیادی نخواهید بود و سوزش ایجاد شده را می توانید تحمل کنید.

هزینه تزریق فیلر لب چقدر است ؟

یکی از موضوعات مهم در هزینه های تزریق فیلر به لب میزان مهارت و تخصص پزشک می باشد . اگر شما بخواهید از مهارت و تخصص پزشکان حرفه ای و با تجربه بهره مند شوید قطعاً باید دستمزد بیشتری پرداخت کنید.

در هر کلینیک و مرکز تخصصی هزینه ها با تعرفه  متفاوتی ارائه می شود. موارد ی از قبیل برند و مارک فیلر ، دوز تزریق و مدل لب هزینه ها را تحت تاثیر قرار خواهد داد.  پس برای این تکنیک زیبایی نمی توان هزینه قطعی و مشخصی را تعیین کرد.

خدمات زیبایی و درمانی در کلینیک هایی که در شهر های بزرگ قرار دارند کمی بیشتر است زیرا این خدمات با تجهیزات مدرن و پیشرفته ارائه می‌ شود و میزان متقاضیان بیشتر از شهر های کوچک تر خواهد بود.

اگر شما می خواهید قبل از تزریق فیلر هزینه های خود را مورد بررسی قرار دهید باید به مدت ماندگاری ژل ها نیز توجه کنید چون فیلر های تزریقی نتایج دائمی ندارند شما پس از پایان دوره ماندگاری باید برای تزریق فیلر مجدد اقدام کنید  پس این موضوع را قبل از در محاسبه هزینه ها مورد توجه قرار دهید.

 اگر شما به مراکزی مراجعه کردید که هزینه ها با قیمت بسیار پایین ارائه می شود باید به کیفیت فیلر ها و یا مهارت پزشک شک کنید پس ممکن است فیلر هایی که برای شما تزریق می شود مرغوبیت و کیفیت کافی نداشته باشد و یا تاریخ آن ها گذشته باشد.

 در برخی از سالن های آرایشی افراد سود جو و بی تجربه  تزریق فیلر می‌ پردازند و قطعاً در این سالن ها از فیلر های بی کیفیت استفاده خواهد شد و متقاضیان با عوارضی مانند نا متقارن شدن لب ها،  عفونت، خونریزی شدید ،از بین رفتن بافت لب و …. مواجه خواهند شد.

پس از مراجعه به این مکان ها به طور جدی خودداری کنید.  کلینیک زیبایی آراد اصفهان یکی از کلینیک های معتبر و شناخته شده می باشد که انواع خدمات زیبایی و درمانی پوست و مو با تجهیزات مدرن و پیشرفته توسط متخصصین حرفه ای و با  هزینه ها معقول و استاندارد ارائه می شود.‌ پس اگر می خواهید از هزینه های این کلینیک مطلع شوید می توانید با کارشناسان و مشاوران ما تماس حاصل فرمایید.

مراقبت های قبل از تزریق فیلر لب

قبل از این که شما بخواهید برای لب های خود فیلر تزریق کنید باید از میزان مهارت و تخصص پزشک خود اطمینان کامل حاصل کنید و به مراکز تخصصی و معتبر مراجعه کنید.  همچنین در جلسه مشاوره در مورد نوع برند ژل، از پزشک سوالات خود را بپرسید در ضمن انتظارات خود را در مورد این تکنیک زیبایی بیان کنید.

 متخصصین  قبل از تزریق فیلر اعمال مراقبت هایی را برای شما ضروری می دانند که شامل موارد زیر می باشد.

 دو هفته قبل از تزریق فیلر باید مصرف دارو های ضد التهابی، رقیق کننده خون، مکمل ها و ویتامین ها را کنار بگذارید زیرا با افزایش  جریان خون رسانی، احتمال خون مردگی و خونریزی را در حین تزریق افزایش خواهد داد.

 دو هفته قبل از تزریق ژل به لب باید از مصرف انواع دخانیات مانند سیگار و قلیان و همچنین مشروبات الکلی خودداری کنید چون با تغییر و اختلال در سیستم گردش خون  عوارض پس از تزریق و دوره نقاهت افزایش می یابد.

 زمانی که برای تزریق فیلر به کلینیک مراجعه می کنید هیچ گونه آرایشی نداشته باشید.

 چند روز قبل از تزریق فیلر توصیه می شود که مصرف مایعات  را افزایش دهید .

اگر دائما تبخال می زنید چند روز قبل از تزریق فیلر مصرف دارو های ضد ویروسی را مانند آسیکلوویر را آغاز کنید.

 اگر نسبت به فیلر ها و دارو های بی حسی حساسیت دارید پزشک خود را مطلع کنید.

 اگر بیمار هستید و یا مجبور ید داروی خاصی مصرف کنید پزشک را در جریان قرار دهید.

 در مورد انتخاب مدل لب خود دقت کنید  تا پس از تزریق ژل  از نتایج تزریق رضایت کامل داشته باشید.

مراقبت های پس از تزریق فیلر :

اکثر افراد پس از تزریق فیلر به لب ها دچار تورم و کبودی خواهند شد.  این عوارض کاملاً طبیعی است و نگران کننده نمی باشد این عوارض در طی دو تا سه روز کاهش می یابد.

 متخصصین مراقبت های زیر را پس از تزریق فیلر توصیه می کنند :

استفاده از کمپرس سرد می‌ تواند در کاهش تورم و کبودی به شما کمک کند.

 تا ۴۸ ساعت پس از تزریق فیلر به لب، مایعات زیاد بنوشید تا پوست و بدن خود را هیدراته کنید همچنین اثرات تزریق را افزایش دهید.

 انجام فعالیت های ورزشی، خم شدن، جا به جایی اشیاء سنگین را پس از تزریق فیلر تا چند روز متوقف کنید زیرا باعث افزایش تورم و کبودی همچنین خون مردگی در لب ها می شود.

 پس از تزریق فیلر از رفتن به محیط های گرم،  جکوزی، استخر و سونا بپرهیزید.

 پس از تزریق فیلر ممکن است تا چند ساعت لب های شما بی حس باشد بنابراین از فشار دادن، لمس کردن و خاراندن لب ها خودداری کنید .

توصیه می شود تا دو روز پس از تزریق فیلر از آرایش کردن لب ها خودداری کنید زیرا باعث افزایش آلرژی و یا خشک شدن پوست لب خواهد شد.

 هنگام خوابیدن با کمک دو بال زیر سر خود را کمی بلند تر از بدن قرار دهید تا از تورم لب های خود بکاهید.

اثرات و نتایج :

تزریق فیلر لب روشی موقتی است و پس از تزریق به مرور زمان با جذب فیلر ها اثرات آن از بین خواهد رفت.  حتی برخی افراد پس از چند ماه کوتاه باید برای تزریق مجدد فیلر به کلینیک مراجعه کنند تا بتوانند تاثیرات و ماندگاری تزریق را افزایش دهند.

 مدت ماندگاری در این روش برای همه افراد متفاوت است است که عوامل مختلفی این موضوع را تحت تاثیر قرار خواهد داد.

  • نوع فیلر یکی از موضوعات مهم در مدت ماندگاری می باشد. ژل هایی که حاوی هیالورونیک اسید است ۹ تا ۱۸ ماه ماندگار می باشند اما ژل هایی که از کلاژن ساخته شده اند و سه تا چهار ماه تاثیرات آن از بین می رود.  ژل های دائمی نیز به دلیل عوارض نا خوشایند مورد تایید سازمان غذا و دارو قرار نگرفته است که  پس از تزریق تا سالیان طولانی نتایج آن بر لب ها ماندگار می باشد.
  • نوع مارک ژل نیز موضوع دیگری است که بر ماندگاری موثر است.‌ شرکت های تولید کننده فیلر های پوستی از فرمول های مختلفی برای تولید فیلر ها استفاده می کنند حتی برخی از این فیلر ها مخصوص لب ها خواهند بود و برخی دیگر در جهت تزریق به بخش ‌های دیگر صورت و بدن مناسب می باشند.‌ پزشکان ما در کلینیک زیبایی آراد اصفهان توضیحات کاملی در این زمینه برای شما ارائه می دهند.
  • حجم لب ها یکی دیگر از موضوعات تاثیر گذار بر ماندگاری خواهد بود .هر چه حجم بیشتری به لب تزریق شود قطعاً به تمدید دیر تری نیز نیاز پیدا خواهد کرد.
  • متابولیسم بدن و شرایط فیزیولوژیکی پوست مدت ماندگاری فیلر ها را پس از تزریق تحت تاثیر قرار می دهد. پس افرادی که سوخت و ساز بالایی دارند ژل های هیالورونیک اسید در بدن آن سریعتر جذب می شود و حتی برخی افراد پس از ۶ ماه باید برای تمدید مجدد اقدام کنند و برخی دیگر پس از ۹ تا ۱۰ ماه به تزریق فیلر مجدد نیاز پیدا می کنند.  بنابراین مدت ماندگاری برای همه افراد نتایج و ماندگاری متفاوتی خواهد داشت.

ژل های آلیاکسین یکی دیگر از فیلر های تزریق کننده به لب می باشد که در حدود ۹ ماه ماندگاری دارند حتی در برخی افراد مدت ماندگاری آن تا یک سال ادامه دار خواهد بود.

 تزریق ژل الانسه کمی متفاوت تر است ژل الانسه در ۴ نوع وجود دارد که کوتاه ترین دوره ماندگاری برای ژل های الانسه نوع S می باشد و سری E ژل در حدود دو سال ماندگار خواهد بود.

پس از تزریق فیلر به لب شما می توانید بلافاصله تاثیرات اولیه آن را مشاهده کنید اما نتایج قطعی پس از،  از بین رفتن عوارض و در طی ۷ تا ۱۰ روز به وضوح قابل مشاهده می باشد.  تزریق فیلر به لب در کلینیک زیبایی آراد اصفهان با برند های مرغوب و جهانی ارائه می‌ شود و زیبا جویان عزیز می توانند از مدل های انتخاب شده برای لب های خود نهایت لذت را ببرند.

همچنین در این کلینیک تخصصی تزریق فیلر به چانه،  گونه،  چشم،  بینی و بخش های دیگر بدن توسط متخصص  حرفه ای و با تجربه ارائه می شود.  متخصصین ما در این کلینیک مهارت کافی کسب کرده اند و قطعاً شما عزیزان می توانید نتایج عالی و رضایت بخشی حاصل کنید.

دوره نقاهت پس از تزریق فیلر لب چقدر است ؟

تزریق فیلر به لب ها یکی از روش های غیر جراحی است که مراحل انجام آن نیاز به هیچ گونه برش و بخیه ای نخواهد داشت.  ژل های تزریقی با استفاده از سرنگ های ظریفی به بافت لب تزریق خواهند شد و شما می توانید  پس از ترک کلینیک به محل کار خود باز گردید.  پس از تزریق فیلر نیاز به دوره نقاهت ندارد البته متخصصین برای به دست آوردن نتایج و ماندگاری مد نظر اعمال مراقبت ها را جدی می دانند.

پس از تزریق فیلر به لب ممکن است لب های شما تا چند ساعت بی حس باشد و شما به طور نا خودآگاه لب های خود را فشار دهید و یا گاز بگیرید  در این شرایط باید مواظب  بافت لب های خود باشید زیرا بافت لب سرشار از عروق خونی است  و با آسیب دیدگی،  دچار خونریزی و خون مردگی شدید خواهد شد.  عوارض پس از تزریق فیلر مانند کبودی ، خون مردگی و تورم کاملاً طبیعی است که در طی دو تا سه روز برطرف می شود.  همچنین متخصصین توصیه می کنند که از کمپرس سرد استفاده کنید.

 یکی از سوالات رایج  زیبا جویان پس از تزریق فیلر به لب آرایش کردن لب ها می باشد.  استفاده از لوازم آرایشی بلافاصله پس از تزریق باعث ایجاد آلرژی و حتی خشک شدن پوست لب خواهد شد.  بنابراین بهتر است تا دو روز  از آرایش کردن لب ها بپرهیزید.  در صورت بروز حساسیت و آلرژی یا همچنین طولانی شدن عوارض پس از تزریق باید به کلینیک مراجعه کنید تا پزشک برای تخلیه چربی از آنزیم های مناسب استفاده کند.

 روند بهبودی پس از تزریق فیلر در همه افراد کاملاً متفاوت است و به جنس لب ها و مهارت پزشک همچنین مراقبت های انجام شده بستگی دارد.

 پس از تزریق فیلر به لب با نوشیدن مایعات زیاد تاثیرات تزریق را افزایش دهید همچنین با این عمل می توانید سرعت بهبودی را تند تر کنید.

تعداد جلسات تزریق فیلر لب چقدر است ؟

تزریق فیلر به لب در یک جلسه انجام خواهد شد که البته قبل از  آغاز تزریق توضیحات کاملی در مورد نحوه تزریق،  مدل لب و نوع ژل برای شما ارائه خواهد شد.  این تکنیک زیبایی در حدود ۱۵ تا ۳۰ دقیقه زمان نیاز دارد البته، مدل لب و دوز فیلر در مدت انجام تزریق موثر خواهد بود.

 معمولاً میزان تزریق به وضعیت لب ها و نظر متقاضیان بستگی دارد.  اگر افراد بخواهند لب های طبیعی و نچرال را حاصل کنند به یک سی سی  فیلر نیاز دارند و برای مدل های دیگر دوز تزریق تغییر خواهد کرد.

در صورت تزریق بیش از حد فیلر به لب حالت لب ها نا مطلوب می شود و از فرم طبیعی خود خارج می شود.  معمولاً در دفعات اول متخصصین یک سی سی فیلر به لب تزریق می کنند  تا فرم لب حالت طبیعی خود را حفظ کند و در دفعات بعدی بر اساس انتظارات افراد دوز تزریق افزایش خواهد یافت.

 متخصصین پیشنهاد می کنند که در دفعات اول فرم لب حالت طبیعی خود را حفظ کند و در جلسات دوم و سوم به مرور زمان حجم لب افزایش یابد . در این دوره بافت لب با فیلر های تزریقی یکسان شده و نتایج آن تثبیت و پایدار می شود.

تزریق تدریجی فیلر به لب ها باعث طبیعی شدن لب ها خواهد شد و کمتر کسی متوجه تزریق فیلر  به لب های شما می شود.  پس با تزریق بیش از حد فیلر  مدل لب ها غیرطبیعی خواهد شد . پس در این زمینه میزان تزریق بهتر است به نظر پزشک احترام بگذارید و اعتماد داشته باشید تا در دفعات بعدی به مدل موردنظر خود  برسید .

مسئله دیگر در تزریق فیلر تمدید مجدد آن می باشد . پس اگر شما دوست دارید که کسی متوجه تزریق فیلر به لب های شما  نشود تا زمانی که تاثیرات فیلر ها ۲۵ تا ۳۰ درصد بر لب ها باقی مانده برای تزریق مجدد اقدام کنید .

در این شرایط شما می‌ توانید به نتایج مطلوبی دست یابید زیرا،  مدت ماندگاری و تاثیرات فیلر افزایش می یابد همچنین میزان حساسیت های شما کاهش خواهد یافت.  با این روند موثر می توانید جذب فیلر ها را در بدن کاهش دهید و نتایج بهتری در دفعات بعد حاصل کنید.

 امروزه تزریق فیلر به لب جزء بهترین و سالم ترین روش ها برای افزایش حجم و تغییر مدل لب ها معرفی می‌ شود و تقریباً اکثر زیبا جویان توانسته اند از این تکنیک زیبایی نتایج رضایت بخشی حاصل کنند.

برجسته سازی لب ها با تزریق ژل بهتر است یا چربی ؟

چربی هایی به عنوان فیلر های طبیعی معرفی می شوند که ساخته دست بشر نمی باشند بلکه از بخش های دیگر بدن مانند شکم ، پهلو یا ران تهیه می شوند.  این فیلر ها با استفاده از دستگاه های لیپوساکشن از بدن تخلیه می شوند بنابراین میزان تهاجم در این روش بیشتر از تزریق ژل خواهد بود.

به دلیل طبیعی بودن چربی ها سیستم ایمنی بدن نسبت به این فیلر واکنش کمتری نشان می دهد پس میزان عوارضی از قبیل عفونت، پس زدن چربی ها و آلرژی به حداقل خواهد رسید.  مدت ماندگاری فیلر های طبیعی نسبت به ژل های مصنوعی بیشتر است زیرا چربی ها تزریق شده به ناحیه لب، سریعاً به بافت های دیگر می چسبند و بافتی یکسان و ماندگار را حاصل خواهد کرد.

استفاده از دستگاه های لیپوساکشن جزء روش های نیمه تهاجمی هستند بنابراین پس از تزریق چربی ،دوره نقاهت طولانی مدت خواهد شد.  همچنین پس از تزریق چربی میزان عوارضی مانند کبودی و تورم بیشتر از ژل های مصنوعی خواهد بود.  معمولاً متخصصین زیبایی تزریق چربی را برای جوان سازی و از بین بردن فرو رفتگی های سطح پوست پوست پیشنهاد می کنند ممکن است .

پس از تزریق چربی لب ها حالتی متورم و غیر طبیعی به خود بگیرند و نتوانند رضایت زیبا جویان عزیز را حاصل کنند.  بنابراین با تزریق فیلر های حاوی هیالورونیک اسید متقاضیان می توانند نتایج طبیعی تری کسب کنند.  عوارض پس از تزریق فیلر های مصنوعی کمتر از تزریق چربی می باشد و نیاز به دوری نقاهت پس از تزریق نمی باشد.

شاید این مطلب هم برای شما جذاب باشد:

https://clinicarad.com/%da%98%d9%84-%d9%84%d8%a8-%d9%85%d8%af%d9%84-%d8%b3%d9%87-%d8%af%da%a9%d9%85%d9%87-%d8%a7%db%8c/

https://clinicarad.com/%da%98%d9%84-%d9%84%d8%a8-%d8%b1%d9%88%d9%88%d9%81%db%8c%d9%84/

https://clinicarad.com/%d8%aa%d8%b2%d8%b1%db%8c%d9%82-%da%98%d9%84-%d9%84%d8%a8-%d8%b7%d8%a8%db%8c%d8%b9%db%8c-%d8%af%d8%b1-%d8%a8%d9%87%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%da%a9%d9%84%db%8c%d9%86%db%8c%da%a9-%d8%a7%d8%b5%d9%81%d9%87/

نتیجه گیری :

داشتن لب های زیبا و برجسته می تواند جذابیت چهره را چندین برابر کند.  این جزء از صورت نقش مهمی در زیبایی و اعتماد به نفس افراد ایفا خواهد کرد . اما متاسفانه عوامل محیطی، ژنتیک و افزایش سن باعث می شود که فرم لب ها به مرور زمان تغییر کند و زیبایی خود را از دست بدهد.  مخصوصاً با تحلیل رفتن چربی ها در این ناحیه لب ها حالتی باریک و نازک به خود می گیرند و علائم پیری را در چهره بیشتر نمایان می کنند.

  این موضوع می تواند اعتماد به نفس افراد را کاهش دهد.  تزریق فیلر لب یکی از گزینه های مناسب برای بازیابی زیبایی لب ها، برجسته سازی و تغییر مدل لب می باشد.  این روش زیبایی کاملا ایمن و بی خطر خواهد بود و تاثیرات بی نظیری بر چهره خواهد داشت.

پس همه کسانی که به دنبال لب هایی حجیم و برجسته هستند و یا از مدل لب های خود رضایت ندارند می توانند از این تکنیک زیبایی بهره ‌مند شوند همچنین با تزریق فیلر به لب می توان بافت لب ها را تقویت کرد و مشکلاتی از قبیل افتادگی گوشه لب ها نیز برطرف خواهد شد.‌ با تغییر مدل و برجسته سازی لب ها حتی زیبایی  اجزای دیگر صورت بیشتر به چشم می آید و تاثیر بی نظیری بر فرم بینی و گونه و چشم  ها خواهد داشت.

تزریق فیلر به لب در مراکز تخصصی و معتبر توسط متخصصین کار بلد و حرفه ای انجام می شود. در  این مراکز تزریق فیلر با برند ها و مارک های جهانی و مرغوب ارائه خواهد شد پس زیبا جویان عزیز شاهد عوارض نا خوشایند و احتمالی نخواهند بود.  نتایج حاصل از این تکنیک زیبایی طبیعی، ماندگار و رضایت بخش است .

کلینیک زیبایی آراد اصفهان انواع مجوز های لازم را برای تزریق فیلر به بخش های مختلف صورت و بدن دریافت کرده است و همه خدمات زیبایی در این کلینیک با بهترین دستگاه های به روز دنیا ارائه خواهد شد.  کادر مجرب و حرفه ای ، مهارت پزشکان و همچنین تکنولوژی به روز در این کلینیک باعث شده در  کشور و خاورمیانه به عنوان بهترین کلینیک زیبایی معرفی شود.

در این کلینیک هدف کادر درمانی رعایت کامل اصول و استاندارد های وزارت بهداشت، مشتری مداری و رضایت زیبا جویان می باشد به همین دلیل روز به روز تعداد مراجعه کنندگان به این کلینیک افزایش می یابد.  شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد انواع خدمات زیبایی و درمانی پوست و مو با کارشناسان و مشاوران ما تماس حاصل فرمایید.  مشاوره و ارائه خدمات در این کلینیک کاملاً رایگان انجام می شود.

کلینیک آراد
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد-کلینیک آراد

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان با کسب برترین رتبه رضایتمندی مرجع جهانی گوگل 5 ستاره درخدمت زیباجویان عزیزمی باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره رایگان و واتساپ می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:

09130323292

دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 1 به سامانه 10005848

جهت دریافت کد تخفیف و هدایای ویژه کلینیک ، حتما پیج ما را فالو کنید و علاوه بر دریافت کد های تخفیف در قرعه کشی یک عدد 206 هم شرکت کنید:

آیدی اینستاگرام:

https://instagram.com/clinic.arad

ارائه مراقبت های مربوط به خدمات  زیبایی در کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان توسط کادرحرفه ای انجام می‌شود که میتوانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر از طریق لینک زیر استفاده کنید :

clinicarad.com/مراقبت-ها/

سایت تخفیفات پزشکی جهت دریافت تخفیف:

 https://takhfifannet.com

سایت انجمن جهت پاسخ به سوالات زیبایی شما توسط برترین متخصصین زیبایی کشور:

 https://harfhayetazeh.com

لینک کوتاه:https://clinicarad.com/61me

لینک آپارات:https://aparat.com/v/6fCXr

لینک نماشا:https://www.namasha.com/v/w7fmrtz5

ویکی پدیا: https://fa.wikipedia.org

فیسبوک:  https://www.facebook.com

تویتر: https://twitter.com

لینک یوتیوب: https://www.youtube.com

تلگرام: https://telegram.org

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین مقالات

دسته‌ها

آخرین پروژه ها

برگشت گوش بعد از اتوپلاستی
جراحی منتوپلاستی
برای ماندگاری فیبروز چه کنیم؟
آموزش شیدینگ ابرو
فیبروز ابرو چقدر ماندگاری دارد؟
مرکز تخصصی افزایش قطر اندام خصوصی در اصفهان

برچسب‌ها

اطلاعات تماس

  • اصفهان خیابان توحید میانی
  • 09130323292
  • info@clinicarad.com

خدمات پزشکی آراد

کلینیک  زیبایی آراد با تجربه چندین ساله خود در خصوص جوانسازی، لیفت با نخ ، برداشتن پف چشم ، کاشت مو،هایفو ،برداشتن تاتو ،زیبا سازی چشم و ابرو ،درمان قطعی ریزش مو ، تزریق ژل و چربی به کلیه اندام های بدن ،بوتاکس و…به هزاران زیبا جو خدمات ارزنده ای ارائه کرده است .بطوریکه سطح رضایت این کلینیک در گوگل به پنج ستاره رسیده است و این حاصل تلاش همه پرسنل زحمت کش کلینیک آراد و همراهی شما زیبا جویان عزیز است.

آخرین مقالات

آخرین خدمات کلینیک

برگشت گوش بعد از اتوپلاستی
جراحی منتوپلاستی
برای ماندگاری فیبروز چه کنیم؟
آموزش شیدینگ ابرو
فیبروز ابرو چقدر ماندگاری دارد؟
مرکز تخصصی افزایش قطر اندام خصوصی در اصفهان
ماندگاری ژل خط خنده
تبادل نظر در مورد تزریق چربی به صورت
فیشیال صورت در کلینیک پوست،مو و زیبایی اصفهان
  • 09130041218-09130323292
  • اصفهان خیابان توحید میانی
  • info@clinicarad.ir

شروع مکالمه

یکی از اعضا را انتخاب و در واتساپ گفتگو کنید

نازینین بیاتی

مدیریت کلینیک

نازینین بیاتی

تمامی حقوق این سایت متعلق به شرکت کو آراد می باشد.