زیبا جوی عزیز به مجموعه ی زیبایی آراد خوش آمدید

آدرس:

اصفهان خیابان توحید میانی

تلفن تماس:

09130323292 09130041218

ایمیل:

info@clinicarad.ir

اموزش ارایش ابرو

اموزش ارایش ابرو

اموزش ارایش ابرو

آموزش، آرایش ابرو یکی از مهم‌ ترین بخش های آرایش صورت است. هرچند که بیشتر خانم ها به صورت ابتدایی می‌توانند ابروهای خود را آرایش کنند .ومیتوانند برخی تکنیک های ساده اما موثر را یاد بگیرند . لطفا ادامه مقاله را مطالعه فرمایید

 

میتوان گفت ، که ابروها قاب چشم ها هستند ،که تاثیر زیادی در زیبایی چشم ها دارند، در آرایش صورت نباید ابروها را دست کم گرفت چون در نگاه اول این ابروها هستند که جلب توجه میکنند. شاید شما هم دیده باشید خانم هایی که ابروهایشان را بصورت حرفه ای آرایش میکنند بسیار جذاب هستند .

داشتن ابروهایی خوش حالت و زیبا سن شما را کمتر از آنچه هست نشان میدهد پس هنگام آرایش ابروها نهایت دقت را به کار بگیرید .تا تعادل در قوس و کمان ابروها حفظ شود.

مراحل انجام کار

یکی از موارد مهم در ارایش ابرو شانه کردن ابرو هاست به این ترتیب که ابروها را رو به بالا شانه کنید تا یکدست شوند. قسمت هایی از ابرو که حس میکنید رنگ بیشتری نیاز دارد با ریمل ابرو اضافه کنید و دوباره با برس مخصوص شانه کنید. دومین مرحله از ارایش ابرو استفاده از سایه ابرو است.

بهترین کار استفاده از سایه های روشن است .حالا وقت آن است که زیر ابروها را روشن تر کنید تا چشم ها مشخص تر شوند .برای این کار میتوانید از کرم پودر یا سایه چشم روشن استفاده کنید. البته به مقدار کم و به صورت محو

کاربردها یا مزایا

هرفردی می‌تواند تنها  با چند وسیله کوچک و ابتدایی آرایش، صورت وابرو را انجام دهد . هیچ شکی نیست که اغلب خانم ها می توانند دست کم با تکنیک های ساده و پیش پا افتاده خودشان را آرایش کنند. اما قطعا برای خلق بهترین حالت های آرایشی باید دانش و مهارت کافی داشته باشند.

بهترین کاندیدا

بهترین کاندید اموزش ارایش ابروکسانی هستند که اموزش های لازم در این زمینه را دیده باشند و مدارک لازم جهت ارائه اموزش به هنر جویان را داشته باشند .

معایب یا عوارض

اکنون به معایب کار در ارایش ابرو میپردازیم بند انداختن شیوه مناسبی برای از بین بردن موهای صورت است . اما برای برداشتن موهای اطراف ابرومناسب نیست در واقع این کار موجب می شود که مسن تر به نظر آیید.

اگر به صورت مدام اطراف ابرویتان را وکس یا بند بیاندازید، به مرور پوست دور چشم شما شل و چروک می شود .استفاده از مواد نامرغوب ارایشی میتواند اسیب جدی به اطراف چشم وارد کند کلینیک بین المللی پوست و مو آراد اماده ارائه خدمات به زیبا جویان عزیز میباشد. لازم به ذکر است ،که ارائه  مشاوره به صورت رایگان است همچنین میتوانید از تخفیفات ویژه کلینیک استفاده فرمایید .

اموزش ارایش ابرو
بهترین اموزش ارایش ابرو – کلینیک بین المللی پوست ، مو و زیبایی آراد

هزینه

هزینه  با توجه به مقدار مواد مورد نیاز تعیین می‌شود ،شما می‌توانید برای دریافت هزینه ها و تخفیفات ویژه و فوق العاده کلینیک بین المللی و تخصصی پوست و مو آراد با مشاوران حرفه ای کلینیک تماس حاصل فرمایید

لازم به ذکر است در کلینیک بین المللی پوست و مو آراد انجام مشاوره پوست، مو و زیبایی کاملا رایگان است.

مراقبت قبل از عمل

هر پروسه آرایشی نیازمند وجود لوازم آرایشی و اموزش صحیح ارایش است .برای اینکه بتوانید ابروهای خود را آرایش کنید لازم است مواد و ابزار اولیه زیر را تهیه فرمایید

ریمل (ابرو)

براش یا قلموی مخصوص ابرو

برس ظریف ابرو

مراقبت بعد از عمل

بعد از ارایش ابرو  نیاز به مراقبت نیست .

اثرات ونتایج

ابروها بیشترین تاثیر را در زیبایی چشم ها دارند. هرچقدر هم که چشم های زیبایی داشته باشید و آن ها را حرفه ای آرایش کرده باشید باز هم اگر فرم ابروهایتان زیبا نباشد زیبایی چشم ها را هم تحت تاثیر قرار میدهد, آرایش ابروها به این منظور صورت میگیرد که شما اگر ابروهای پهن و پر ندارید بتوانید به ابروهای دلخواه تان برسید.

دوره نقاهت

بعد از ارایش ابرو  دوره نقاهت یا ریکاوری ندارد .

جلسات

تعداد جلسات با توجه به نظر مشاور و  مرکز ارایشی تعیین میشود تا زمانی که به نتیجه دلخواه برسید.

در کلینیک بین المللی و تخصصی پوست و مو آراد انجام مشاوره پوست و زیبایی توسط بهترین و باتجربه ترین متخصصان روز در دنیا صورت می گیرد، که این مشاوره برای شما دوستان و همراهان عزیز به صورت کاملا رایگان انجام می پذیرد.

همچنین در ان مرکز هاشور بارو انجام می شود که برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به مقاله پف چشم بعد از هاشور مراجعه کنید.

برای دریافت اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید:

شعبه مرکزی تهران سعادت آباد:

09120043630

شعبه اصفهان:

09130323292

دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 1 به سامانه 10005848

آیدی اینستاگرام:

https://www.instagram.com/clinic.arad

آدرس سایت:

https://Clinicarad.com

لینک کوتاه :

https://clinicarad.com/9nkg

ارائه خدمات زیبایی در کلینیک بین المللی الهیه توسط کادر مجرب انجام می‌شود که میتوانید برای دریافت اطلاعات بیشتر از طریق لینک زیر استفاده کنید :

https://Clinicelahieh.com

همچنین شما میتوانید برای دریافت اطلاعات بیشتر درمورد ماسک لیمو برای پوست در کلینیک بین المللی الهیه به لینک زیر مراجعه کنید:

 

لینک اپارات : http://m.aparat.com/v/

لینک یوتیوب : https://youtu.be/51bWFWKqa30

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین مقالات

دسته‌ها

آخرین پروژه ها

ماسک صورت برای لکه‌ های قهوه ای
چرا منافذ صورت باز می‌شود؟
جوانسازی گردن با پروفایلو در اصفهان
اوزون تراپی زخم دیابتی در اصفهان
قرص راکوتان برای جوش صورت
انواع دستگاه های لاغری موضعی

برچسب‌ها

اطلاعات تماس

  • اصفهان خیابان توحید میانی
  • 09130323292
  • info@clinicarad.com

خدمات پزشکی آراد

کلینیک  زیبایی آراد با تجربه چندین ساله خود در خصوص جوانسازی، لیفت با نخ ، برداشتن پف چشم ، کاشت مو،هایفو ،برداشتن تاتو ،زیبا سازی چشم و ابرو ،درمان قطعی ریزش مو ، تزریق ژل و چربی به کلیه اندام های بدن ،بوتاکس و…به هزاران زیبا جو خدمات ارزنده ای ارائه کرده است .بطوریکه سطح رضایت این کلینیک در گوگل به پنج ستاره رسیده است و این حاصل تلاش همه پرسنل زحمت کش کلینیک آراد و همراهی شما زیبا جویان عزیز است.

آخرین خدمات کلینیک

ماسک صورت برای لکه‌ های قهوه ای
چرا منافذ صورت باز می‌شود؟
جوانسازی گردن با پروفایلو در اصفهان
اوزون تراپی زخم دیابتی در اصفهان
قرص راکوتان برای جوش صورت
انواع دستگاه های لاغری موضعی
درمان قطعی  پسوریا زیس
بهترین زمان کشیدن بخیه بلفاروپلاستی
دستگاه لیفت صورت
  • 09130041218-09130323292
  • اصفهان خیابان توحید میانی
  • info@clinicarad.ir

شروع مکالمه

یکی از اعضا را انتخاب و در واتساپ گفتگو کنید

نازینین بیاتی

مدیریت کلینیک

نازینین بیاتی

تمامی حقوق این سایت متعلق به شرکت کو آراد می باشد.