زیبا جوی عزیز به مجموعه ی زیبایی آراد خوش آمدید

آدرس:

اصفهان خیابان توحید میانی

تلفن تماس:

09130323292 09130041218

ایمیل:

info@clinicarad.ir

 آیا خود ارضایی عوارض وحشتناک و جبران ناپذیری دارد؟

 آیا خود ارضایی عوارض وحشتناک و جبران ناپذیری دارد؟

آیا خود ارضایی عوارض وحشتناک و جبران ناپذیری دارد؟

رابطه جنسی یکی از موضوعات مورد نیاز و ضروری همه انسان هاست که به روش های مختلفی تامین می شود . یکی از راه های برطرف کردن نیاز جنسی خود ارضایی است که تاثیرات نا خوشایندی بر جسم و روح افراد خواهد داشت و به عنوان روابط جنسی نا معقول  و غیر طبیعی شناخته می شود.  این عمل در همه دین ها و فرهنگ ها مورد تایید نمی باشد و به عنوان رفتار های نا خوشایند شناخته می شود.  متخصصین و روانشناسان نیز این رفتار را نوعی بیماری تلقی می کنند که عوارض وحشتناکی به همراه خواهد داشت.  وقتی که صحبت هایی در مورد خودارضایی پیش می آید معمولاً افراد فکر می کنند که این عمل فقط در بین جوانان مجرد اتفاق می افتد و به دلیل نداشتن شریک جنسی مناسب می باشد.  در صورتی که امروزه این بیماری در بین اکثر افرادی که متاهل هستند رایج است و دلایل مختلفی سبب می شود تا این افراد با این عمل نیاز های جنسی خود را برطرف کنند. نحوه انجام  عمل هر به هر گونه ای باشد  فرقی نمی کند و انجام آن به مدت طولانی و مداوم عوارض خطرناکی به همراه دارد و باید سریعاً به دنبال راهکاری برای ترک آن باشند.

افرادی که به خود ارضایی روی می ‌آورند از نظر روحی و جسمی دچار آسیب زیادی می شوند و این موضوع به مرور زمان باعث کاهش اعتماد به نفس آن ها خواهد شد.  با ضعیف شدن قدرت جسمانی افراد کم کم زیبایی و طراوت ظاهری آن ها از بین می ‌رود و باعث تغییر در خلق و خوی آن ها خواهد شد.  این افراد به مرور زمان افسرده و پر خاشگر می شوند و از نظر موقعیت اجتماعی نا موفق خواهند بود.

ممکن است برخی افراد چندین سال به طور مداوم این عمل را تکرار ‌کنند اما هنوز متوجه عوارض خطرناک این عمل نا خوشایند نشده‌اند اما مطمئناً به مرور زمان شاهد عوارض آن  خواهند بود.   ما در طی این مطلب می خواهیم علت های اصلی این عمل را مورد بررسی قرار دهیم و به تاثیرات و عوارض خطرناک آن بر جسم و روح افراد بپردازیم.  زیرا این عمل غیرطبیعی است و می ‌تواند شرایط روحی و جسمی،  موقعیت اجتماعی و سلامتی افراد را دچار آسیب کند. پس  هر چه زودتر برای ترک آن اقدام کنند سریعتر به سلامتی جسمی و روانی خود دست خواهند یافت.

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان

خود ارضایی چیست؟

شاید برخی افراد نمی دانند که خود  ارضایی چیست اما سالیان طولانی است که  این عمل را به طور مداوم تکرار می کنند.  مطمئناً این بیماری رفتاری همراه با آسیب های جدی به جسم و روح آن ها خواهد بود.  از نظر روانشناسان هر عملی که بتواند حالت برانگیختگی جنسی را در دستگاه تناسلی برای رفع نیاز های جنسی و رسیدن به ارگاسم ایجاد کند خود ارضایی نامیده می شود که این عمل به روش های متفاوتی انجام می شود.  حتی برخی افراد عادت دارند که این عمل را با استفاده از اشیا یا افراد دیگر انجام دهند  و در هنگام رابطه جنسی هیچ دخولی ایجاد نشود.

 خود ارضایی
خود ارضایی

چه کسانی به خود ارضایی گرایش دارند؟

این بیماری رفتاری در همه سنین و بدون محدودیت جنسی انجام می شود و فقط مختص افرادی که شریک جنسی ندارند و مجرد هستند نیست.  در صورتی که حتی افراد متاهل که شریک جنسی دارند این عمل انجام می شود.

کسانی که  رابطه جنسی طبیعی و سالمی دارند هرگز این عمل  را انجام نمی دهند .

افرادی که از رابطه جنسی خود لذت نمی برند.

افرادی که به دیدن فیلم های پورنو ، مستهجن و عکس مربوط به مسائل جنسی می پردازند بیشتر به این عمل روی می آورند.

افراد دیگری که موقعیت مناسب برای ازدواج ندارند  و یا در مورد برقراری رابطه جنسی مهارت و آگاهی کافی ندارند معمولاً با این عمل نیاز های جنسی خود را بر طرف می کند.

وقتی کودکان به طور نا خواسته شاهد فیلم های نا مناسب باشند و یا مورد آزار جنسی قرار گیرند ممکن است این بیماری رفتاری را ادامه دهند.

افرادی که در دوران مجردی نیاز های جنسی خود را با این عمل تکرار می ‌کردند پس از ازدواج دیگر تمایلی به روابط جنسی با شریک خود ندارند و نمی توانند به لذت مطلوب و مورد نظر خود دست یابند در نتیجه این  عمل را ادامه خواهند داد.

افرادی که نیاز های جنسی خود را به طور طبیعی و با سلامتی کامل بر طرف می کنند نیاز ندارند که دست به خود ارضایی بزنند .  وقتی که یک رابطه سالم و با کیفیت انجام شود سیگنال های عصبی در بدن کاهش می یابد و میزان هورمون های جنسی به طور متعادل ترشح  خواهد شد.  با ترشح هورمون های موثر و مفیدی مانند پرولاکتین و کورتیزول با هورمون های جنسی که باعث اختلال در عملکرد بدن می شود مبارزه می کنند  و در نتیجه هورمون های بدن متعادل می ‌شود .

افراد از نظر جسمی و روحی در شرایط مساعدی قرار دارند می ‌توانند مراحل زندگی خود را با موفقیت و انگیزه کامل ادامه دهند.

افرادی که از رابطه جنسی سالم برخوردارند نیاز ندارند که به طور دائمی رابطه جنسی خود را چندین بار تکرار کنند و در نتیجه بدن آن ها چرخه سالمی در زندگی خواهد داشت.

افرادی که سعی می ‌کنند با خود ارضایی نیاز های جنسی خود را رفع کنند فقط می ‌توانند از نظر جسمی نیاز خود را برطرف کنند اما کماکان از نظر روحی روابط جنسی دچار کمبود و خلا خواهد ماند.   پس در نتیجه برای به دست آوردن رضایت کامل این عمل را پشت سر هم تکرار می کنند.

با تکرار مداوم این عمل افراد به خود  ارضایی اعتیاد پیدا می کند و در همه امور زندگی  ان ها دچار مشکل و سردرگمی خواهند شد.

تکرار این عمل به طور دائم و مکرر عوارض خطرناکی به همراه خواهد داشت و باعث لاغر شدن افراد ، ریزش مو،  آسیب دیدگی اندام تناسلی،  کم شدن اشتها،  پر خاشگری،  افسردگی و موارد دیگر می شود متخصصین حرفه ای  ما در کلینیک زیبایی آراد اصفهان می‌ توانند بهترین راهکار های درمانی موثر را برای درمان ریزش مو برای شما عزیزان ارائه دهند  و شما می توانید پس از ترک خود  ارضایی آسیب هایی که در دوران بیماری به  بدن و اندام تناسلی خود وارد کرده ‌اید مورد درمان قرار دهید.  تزریق ژل و چربی دو فرآیند درمانی و زیبایی است که می تواند آثار خود ارضایی را از اندام تناسلی شما بر طرف کنند چون با تکرار این عمل زیبایی این ناحیه از بین می ‌رود و پوست در این  افتاده و شل خواهد شد

عوارض جسمی خود ارضایی در خانم ها و آقایان

افرادی که به خود  ارضایی اعتیاد پیدا کرده ‌اند سعی می‌ کنند با روش‌ های مختلفی نیاز جنسی خود را رفع کنند و آسیب زیادی که  به اجزاء داخلی و جنسی خود وارد می کنند همراه با آسیب های جسمی و تاثیرات نا خوشایند ی در سلامتی روح و روان آن ها خواهد داشت و معمولاً افراد در سنین ۲۵ سالگی بیشتر به این عمل گرایش دارند.  اگرچه این موضوع در همه سنین اتفاق می افتد و محدودیت جنسی ندارد و در  همه جوامع و سر تا سر دنیا وجود دارد .  از عوارض اصلی این بیماری نا خوشایند و رفتاری می توان به ریزش مو اشاره کرد که البته تکرار این عمل عوارضی مانند :

  • افسردگی
  • پرخاشگری
  • عدم تمرکز
  • آسیب به اندام‌ تناسلی
  • تضعیف شدن قوای جنسی و جسمی

و موارد دیگر  را به همراه خواهد داشت.  که در ادامه مطلب توضیحاتی در مورد آن ها ارائه خواهیم داد.

  • افزایش عطش جنسی

اگر رابطه جنسی سالم و  با کیفیت با شریک جنسی انجام شود نیاز جنسی تعیین می ‌شود.  و دیگر عطش جنسی وجود نخواهد داشت.  اما اگر افراد برای دست یافتن به ارگاسم و رفع نیاز جنسی خود روش های غیر طبیعی را به کار گیرند تا  بتواند به اوج ارگاسم برسند این عمل را چندین بار ادامه خواهند داد.  وقتی افراد برای اولین بار خود  رضایی را انجام می دهند به اوج  میل جنسی می رسند و با هر بار تکرار فکر می کنند همان حس را تجربه خواهند کرد در صورتی که با تکرار این عمل نمی ‌توانند تجربه اول را حاصل کند و در نتیجه به بدن خود آسیب زیادی وارد کرده و به این عمل اعتیاد پیدا می کند.

  • ارضا نشدن در روابط جنسی طبیعی

وقتی افراد به خود ارضایی اعتیاد پیدا می کنند دیگر نمی توانند در رابطه طبیعی و  سالم رضایتی حاصل کنند چون در هنگامی که به خود  ارضایی می پردازند هیجان بیشتری را تجربه خواهند کرد و لذت زیادی تجربه می کنند پس  با تکرار این عمل می‌ خواهند لذت آن را افزایش دهند در صورتی که با تکرار مکرر این عمل لذت آن کاهش می یابد حتی برخی افراد برای لذت بیشتر از اشیا و وسایل دیگر استفاده می کنند که میزان آسیب به اندام تناسلی خود را افزایش می دهند.  با هر بار که دست  به خود ارضایی می ‌زنند احساس می ‌کنند که نیاز بیشتری به رابطه جنسی دارند.

  • شرطی شدن ارضای جنسی

افرادی که به این رفتار عادت می کنند با استفاده از وسایل خاص و دستگاه ها مختلف سعی می کنند نیاز جنسی خود را برطرف کنند  اما با تکرار آن نیز دیگر رضایتی در این روابط نخواهند داشت و نسبت به رابطه جنسی شرطی می شوند و در هیچ رابطه ای احساس رضایت نخواهند کرد.

  • سرد مزاجی

با انجام خود  ارضایی به طور مکرر افراد دیگر تمایلی به برقراری رابطه جنسی طبیعی ندارند  و کم کم از شریک جنسی خود فاصله می گیرند و روابط جنسی آن ها دچار مشکل می شود.  این افراد با تکرار خود  رضائی چندین بار در طول روز می خواهند که نیاز های جنسی خود را بر طرف کنند و اگر مجبور شوند که به طور طبیعی رابطه جنسی داشته باشند هیچ احساس لذتی در این روابط نخواهند داشت و باعث مشکلات در روابط زناشویی و سرد مزاجی خواهد شد.

  • تحلیل رفتن انرژی و ضعف در میل جنسی

با برقراری یک رابطه جنسی سالم،  طبیعی و با کیفیت و رسیدن به ارگاسم در هر دو شریک جنسی احساس  رضایت کامل حاصل خواهند کرد و با استراحت کردن می توانند خستگی بدن خود را از بین ببرند.  زیرا در روابط جنسی سالم نیاز به تکرار چند بار نیست و در فاصله بین هر رابطه بدن با استراحت کافی قوای از دست رفته بدن خود را مجددا به دست می ‌آورند.  اما با تکرار پشت سر هم خود  ارضایی و دست یافتن به اوج لذت جنسی انرژی زیادی از دست می رود و برای به دست آوردن انرژی زمان کافی ندارند.  در نتیجه بدن آن ها دچار آسیب ‌های جدی خواهد شد و این افراد در طول روز خسته  به نظر می ‌رسند.

  • لاغری

یکی از عوارض رایج دیگر خود  ارضایی لاغری بدن است که این افراد به دلیل تکرار این عمل در مدت زمان طولانی به آن اعتیاد پیدا خواهند کرد و با  کاهش قوای بدن و انرژی تاثیرات نا خوشایند ی به همراه خواهد داشت و به تدریج بدن ضعیف می شود و نیاز آن به مواد مغذی تامین نمی شود.  با انجام خودارضایی به طور مکرر انرژی بدن تحلیل می رود و افراد روز به روز لاغر تر خواهند شد.

  • احساس سوزش در ناحیه تناسلی

با تکرار خود  ارضایی پشت سر هم پوست اندام تناسلی حساس کشیده و حتی زخم خواهد شد و با مشکلاتی مانند سوزش،  خارش و التهاب همراه می باشد.  البته در برخی مواقع این افراد شاهد انواع قارچ های پوستی و عفونت در این ناحیه خواهند بود و معمولاً افرادی که برای بر طرف کردن نیاز جنسی خود از دستگاه‌ ها و اشیای مخصوص استفاده می کنند ایجاد می شود.  زیرا در هنگام استفاده از این اشیا اصول بهداشتی را به خوبی رعایت نکرده و با تحریک شدن اندام تناسلی با اشیای آلوده این مشکلات پوستی حاصل خواهد شد.  در کلینیک زیبایی آراد اصفهان متخصصین حرفه ای و با تجربه ما بهترین راهکار های درمانی را برای مشکلات پوستی در اختیار شما قرار خواهند داد تا شما عزیزان بتوانید پوستی سالم و زیبا داشته باشید.

  • ریزش مو ها

یکی از عوارض رایج و مهم خود ارضایی ریزش و کاهش حجم مو ها می ‌باشد که معمولاً الگوی ریزش این عمل در قسمت های کناری سر ریزش مو بسیار شدید خواهد بود و به مرور زمان شاهد ریزش بخش های مختلف سر را درگیر خواهد کرد .  علت اصلی ریزش مو ها با این عمل اختلال در تغییرات هورمونی بدن می باشد . زیرا میزان هورمون های جنسی در بدن افزایش می یابد و در نتیجه این هورمون ها از تغذیه و تقویت فولیکول ها پیشگیری خواهد کرد.

وقتی در طول این عمل  چندین بار افراد به ارگاسم برسند و منی استخراج شود بدن با کمبود مواد مغذی و معدنی مواجه خواهد شد و نیاز مو به مواد مغذی و معدنی تامین می‌شود و باعث ضعیف شدن ریشه ها و ساقه مو خواهد شد.  وقتی هورمون های جنسی در بدن نا متعادل شوند شاهد ریزش مو ها خواهند بود.

آقایان در هنگام خود ارضایی از بدن آن ها منی  استخراج می شود و سطح هورمون تستسترون در بدن افزایش می یابد . یکی از هورمون هایی که که از تقویت و تغذیه مو ها جلوگیری می ‌کنند هورمون تستسترون می باشد و با کاهش مواد مغذی و معدنی ریشه و ساقه مو ها ضعیف می شود و در مدت زمان کوتاهی حجم زیادی از مو ها از دست خواهد رفت و ریزش موی شدید را به همراه خواهد داشت.  مواد مغذی مورد نیاز مو های پر پشت و ضخیم موادی  از قبیل سلنیوم،  منیزیم،  روی،  مس،  آهن،  آنتی اکسیدان ها و ….می باشد . که این مواد را می توانید از طریق مواد غذایی و مکمل ها دریافت کنید.

افرادی که به خود ارضایی عادت کرده‌ اند کم اشتها هستند و نمی توانند  با مصرف مواد غذایی مواد مغذی بدن خود را تامین کنند.

 خود ارضایی
خود ارضایی

عوارض جسمی خود ارضایی آقایان

نحوه انجام خود ارضایی در خانم ها و آقایان متفاوت است و در نتیجه عوارضی که آن ها تجربه می ‌کنند نیز با یکدیگر فرق دارد که ما در مطلب به بررسی عوارضی که برای خانم ها و آقایان ایجاد می شود را به طور جداگانه بررسی خواهیم کرد.

  • درد های استخوانی

وقتی آقایان به ارگاسم می رسند با استخراج منی در هنگام ارضا شدن کلسیم زیادی از بدن آن ها استخراج می شود درصورت که رابطه جنسی سالم و با کیفیتی داشته باشند می ‌توانند با استراحت کافی و مصرف مواد مغذی حاوی کلسیم این ماده مغذی را جبران کنند  در غیر این صورت با از دست زدن به خود ارضایی به طور مداوم بدن با کمبود  کلسیم مواجه خواهد شد.  بنابراین این افراد درد استخوان های خود را تجربه خواهند کرد همه ما می ‌دانیم که کلسیم یکی از مهم ترین مواد مغذی مورد نیاز استخوان های محکم و سالم می باشد که با کمبود آن در بدن مشکلاتی از قبیل درد استخوان،  کمر درد و ضعف بدنی همراه خواهد شد.

  • بی اختیاری ادراری

انجام خود ارضایی به طور دائم و پشت سر هم باعث اختلال در عملکرد غده پروستات می شود.  و این غدد حساسیت زیادی پیدا خواهد کرد با بزرگ شدن پروستات به مرور زمان شاهد  عارضه ای به نام بی اختیاری ادراری خواهند بود و مشکلات زیادی بر سر راه آقایان قرار می گیرد.  اگر پروستات مورد درمان قرار نگیرد در نهایت به سرطان پروستات منجر می شود.

  • شکستگی آلت

یکی از عوارضی که به ندرت اتفاق می ‌افتد و مربوط به خود ارضایی آقایان می باشد.  شکستگی آلت است که بر اثر با برخورد با اشیا  بسیار سفت و محکم و یا مالش های شدید و غیر طبیعی ایجاد می ‌شود و باعث پارگی تونیکا آلبوژینا خواهد شد که در این صورت باید توسط جراحان ماهر مورد درمان قرار گیرد.

  • بیماری پیرونی

بیماری پیرونی یکی از عوارض نادر است که ممکن است در آقایان به علت انجام خود ارضایی اتفاق بیفتد که با ایجاد پلاک و یا کوتاه شدن آلت همراه می باشد.  علت اصلی این عارضه ماساژ هایی است که در حین این عمل انجام می شود و باعث کوچک شدن آلت به مرور زمان خواهد شد.

 خود ارضایی
خود ارضایی

عوارض جسمی خود ارضایی در زنان

آنور گاسمی به معنی عدم رسیدن به ارگاسم یا  نرسیدن به اوج لذت جنسی می باشد که  علت اصلی گرایش خانم ها به خود ارضایی می باشد . برخی مواقع خانم ها برای تامین نیاز های جنسی خود از ابزار و دستگاه های مختلفی استفاده می کنند تا بتوانند به اوج میل جنسی خود برسد با تحریک  کردن عمیق دستگاه تناسلی سریع ‌تر و با لذت بیشتری حاصل خواهد شد که در روابط جنسی طبیعی چنین لذتی را به همراه نخواهد داشت.  معمولا خانم هایی که در دوران مجردی خود ارضایی می کنند بیشتر به این عمل گرایش دارند.

  • آسیب رسیدن به اندام تناسلی

اندام تناسلی خانم ها آن ها به دو بخشی خارجی و داخلی تقسیم می ‌شود که اگر در هنگام خود ارضایی قسمت های خارجی آن تحریک شود آسیب جدی در اندام تناسلی وارد نمی شود.  اما اگر برای رسیدن به ارگاسم اوج لذت جنسی از ابزار و دستگاه های مختلف استفاده شود میزان حساسی و تحریک بیشتری را تجربه می کنند.  در نهایت به دلیل فشار های غیر طبیعی،  رگ  های داخلی واژن دچار آسیب و حتی آوارگی خواهد شد و با درد شدید همراه می باشد.

  • نا منظم شدن دوره عادت ماهیانه و افزایش خونریزی و درد

با انجام خودارضایی به مدت طولانی و مداوم سبب می شود که هورمون های جنسی وزن بدن  دچار‌ اختلال شود و و با افزایش هورمون جنسی در بدن آن ها شاهد تغییرات نا خوشایند ی خواهید بود .‌و دوران قاعدگی آن ها با درد شدید و خونریزی همراه می باشد.  که مشکلاتی مانند تنبلی تخمدان و کیست را ایجاد خواهد کرد.

  • آسیب زدن به جنین

به دلیل تغییرات هورمونی در دوران بارداری خانم نیاز جنسی بیشتری خواهند داشت و به دلیل ترس از برقراری رابطه جنسی نیاز های جنسی خود را توسط خود   ارضایی تامین می کنند.  ممکن است با تکرار این عمل به  لگن آن ها فشار وارد شده و سلامتی جنین آن ها به خطر بیفتد.  در این دوره انجام رابطه جنسی سالم هیچ ضرری به همراه ندارد و فقط می توان با انجام مراقبت های توصیه شده نیاز خانم های باردار توسط شریک جنسی خود بر طرف شود.

عوارض روحی خود ارضایی در مردان و زنان

  • بی حوصلگی

وقتی افراد به طور دائمی در مدت زمان طولانی خود ارضایی کنند با تکرار این عمل باید  انرژی بدن خود را از دست خواهند داد و با خستگی شدید در طول روز حوصله پرداختن به دیگر امور زندگی را نخواهند داشت.  افرادی که به این عمل اعتیاد پیدا کرده اند با هر بار تکرار آن نمی‌ توانند به موضوع دیگری فکر کنند و در نتیجه زمان کافی و حوصله ای برای انجام کار های دیگر نخواهند داشت.

  • عدم تمرکز

با پرداختن به خود ارضایی به مدت طولانی و و پشت سر هم باعث افت تمرکز می شود  و این افراد دیگر نمی ‌توانند فکر خود را به غیر از موارد جنسی به موضوع دیگری درگیر کنند و تمرکز کردن برای امور دیگر زندگی برای آن ها دشوار است  و این موضوع تاثیرات نا خوشایندی در زندگی آن ها خواهد داشت.

  • اضطراب شدید و طولانی مدت

افرادی که به دلایل مختلفی به خود ارضایی گرایش دارند معمولا افرادی بی قرار و آشوب هستند و به غیر از مسائل جنسی نمی توانند فکر خود را درگیر موضوعات دیگری بکنند و در نتیجه در امور زندگی نا موفق هستند و دائماً شرایط استرس زایی را تحمل می کنند  و همیشه نگران این موضوع هستند که در هنگام خود ارضایی کسی از راه برسد و این استرس به طور دائم می تواند روحیه و اعتماد به نفس آن ها را از بین ببرد.

  • شرطی شدن روابط جنسی با تکرار دائمی

با عادت کردن به خود ارضایی این افراد نمی توانند از راه دیگری نیاز جنسی خود را تامین کنند و با شریک جنسی خود رابطه مطلوبی نخواهند داشت حتی اگر شریک جنسی آن ها سعی کنند که نیاز های جنسی این افراد را به شکل مطلوب بر طرف کنند  نا راضی هستند و احساس خلا می کنند و به دنبال راهی برای انجام خود ارضایی هستند.

  • ضعف اعصاب

با اعتیاد به خود ارضایی به طور دائمی و پشت سر هم روحیه افراد بسیار حساس و شکننده خواهد شد و حتی امور عادی زندگی مانند سر و صدای کوچک و نور شدت حساسیت آن ها را افزایش می دهد و بسیار عصبی می ‌شوند و بلافاصله پرخاشگری می کنند. حتی مواردی که خاطرات خود ارضایی آن ها را در ذهن شان تکرار می ‌کنند آن ها را عصبی می ‌کند و شروع به پرخاشگری خواهند کرد.

  • افسردگی

خانم هایی که برای تامین کردن نیاز های جنسی خود از روش های مختلف خود ارضایی استفاده می کنند در هنگامی که ذهن خود را  حین عمل کرده ‌اند به دخول  فکر می‌ کنند  و می توانند از نظر جسمی ارضا شوند اما دائماً با خلاء عاطفی مواجه هستند و این موضوع به تدریج باعث گوشه گیر شدن و افسردگی آن ها خواهد شد.

  • احساس گناه

با تکرار خود ارضایی هر بار افراد پس از انجام این عمل احساس گناه می کنند  زیرا می دانند که این عمل بسیار ناپسند و غیر طبیعی است و آسیب زیادی به بدن آن ها وارد می کنند با پنهانی انجام دادن این عمل احساس گناه آن ها نیز افزایش می یابد و پس از هر بار خود ارضایی این حس ذهن آن ها را را درگیر می کنند این عمل به مرور زمان باعث از بین رفتن اعتماد به نفس آن ها خواهد شد .

 خود ارضایی
خود ارضایی

عوارض اجتماعی خود ارضایی

با ضعیف شدن روحیه افرادی که دائماً عمل خود  ارضایی را تکرار می کنند.  آسیب زیادی به روح و جسم آن ها وارد خواهد شد و نمی توانند در امور اجتماعی و موقعیت های شغلی موفق باشند. با اعتیاد به این عمل آن ها در موقعیت شغلی خود را به مرور زمان از  دست می ‌دهند و وقت کافی برای انجام فعالیت های روزانه ندارند و با تعویق انداختن کار های خود حتی مجبورند که آن ها را لغو می کنند.  این افراد به مرور زمان با از دست دادن موقعیت شغلی و اجتماعی خود شرایط زندگی برای آن ها بسیار دشوار خواهد شد و در این دوره همه دوستان خود را از دست می دهند و به باعث می شود که آدم های گوشه گیر و منزوی شوند.

برای خود ارضایی چه مراحلی را باید طی کرد؟

برخی افراد پس از مدتی که به این عمل نا پسند می پردازند خسته می شوند و از عوارض و خطرات پس از آن دچار ترس و اضطراب می شوند و تصمیم می گیرند که این عادت غیر طبیعی و نا معقول را کنار بگذارند.  به همین جهت به دنبال راهکاری موثر و مناسب می گردند تا بتوانند از شر این بیماری راحت شوند.  برای ترک این عمل باید پشتکاری مصمم و اراده قوی داشته باشید و شرایطی که عمل خود ارضایی را به یاد شما  می آورد را از خود دور کنید.  بهترین روش برای ترک این عمل مراجعه به روانشناسان و روان پزشکان  می باشد.  این متخصصین با گفت و گو و ارائه مشاوره می توانند راهکار های درمانی مناسبی را برای افراد ارائه دهند.

متخصصین در طی چند جلسه در مورد عوارض این عمل گفت و گو می کنند و راهکار های مناسبی را در اختیار افراد قرار می دهند که شامل موارد زیر می باشد:

  • ورزش کردن

همراه با فعالیت های ورزشی بدن قوا و انرژی از دست رفته خود را مجدداً باز می گرداند و افرادی که از بدن قوی برخوردار باشند می تواند بهتر مسائل جنسی را از ذهن خود دور کنند. و فعالیت های ورزشی را جایگزین فعالیت های جنسی قرار دهند.  با انجام فعالیت های ورزشی روح و جسم این افراد تسلی می گیرد و می توانند در مدت زمان کوتاهی آسیب های روحی وارد شده در این دوران را جبران کنند.

  • نپوشیدن لباس های تنگ و جلوگیری از تحریک شدن

معمولاً یکی از دلایل تحریک شدن افراد برای انجام این عمل پوشیدن لباس های تنگ است.  بنابراین متخصصین برای دوری از این عمل پیشنهاد می کنند که لباس های راحت و گشاد را به جای لباس های تنگ و چسبان آن استفاده کنند  تا از تحریک  شدن به این عمل جلوگیری شود.

  • مطالعه کردن

با مطالعه و خواندن کتاب ها می توانید مسائل مربوط به خود ارضایی و امور جنسی را از ذهن خود دور کنید و فکر خود را به سمت مسائل دیگر سوق دهید.  مطالعه کردن یکی از بهترین راه کار های درمان برای ترک این عمل ناپسند می باشد.

  • کوتاه کردن مدت حمام رفتن

معمولاً کسانی که خود ارضایی می کنند مدت طولانی در حمام می مانند و در این مکان شرایط برای برای آن ها  مهیا است.   کسانی که تصمیم دارند  این عمل را کنار بگذارند باید محیطی که ذهن آن ها را درگیر این موضوع می کند را تغییر دهند  مثلاً مدت زمان انجام حمام کردن را به حداقل برساند تا از درگیر شدن ذهن خود به این موضوع جلوگیری کنند.

  • پرهیز از پر خوری

طبق تحقیقات و نتایج حاصل شده یکی  از علت های انجام خود ارضایی پر خوری افراد است که بهتر است برای پیشگیری از این عمل حجم غذای مصرفی خود را کاهش دهید و قبل از سیر شدن از غذا خوردن دست بکشید.

مزایای ترک خودارضایی

یکی از عوارض انجام این عمل نا پسند و غیر طبیعی ریزش شدید مو ها می باشد.  افراد زیادی پس از مشاهده کاهش حجم مو های خود به فکر ترک این عمل خواهند افتاد که خوشبختانه پس از ترک این عمل،  مجدد مو ها رویش خواهند  کرد و به حجم قبلی خود باز می گردد.  شما می توانید با مراجعه به کلینیک زیبایی آراد اصفهان از روش های درمانی مناسب برای قطع ریزش مو ها و افزایش تراکم آن ها بهره مند شوید.  در این کلینیک زیبایی و تخصصی می ‌توان روش های درمانی موثری را به کار گرفت تا در مدت زمان کوتاهی به توان حجم از دست رفته مو ها را مجدداً باز گردانید.

مزوتراپی یکی از روش های درمانی موثر است که همراه با رویش مجدد مو ها باعث ضخامت و کیفیت تار های مو خواهد شد.

پس از ترک این عمل سطح هورمون های بدن متعادل خواهد شد و اضطراب ناشی از آن کاهش می یابد.  بنابراین می ‌توان با بازگرداندن قوای جنسی و جسمی اعتماد به نفس افراد را مجدداً افزایش داد.

یکی از مزایای بی نظیر  ترک این عمل ناپسند موفقیت در امور زندگی می باشد و می توانید مجددا با برنامه ریزی های موثر و هدفمند و  موقعیت شغلی خود را باز گردید  و و از نظر اجتماعی پیشرفت های بی نظیری داشته باشید.

با ترک این عمل نا پسند سلامتی جنسی افراد نیز حاصل می شود و برخی از مشکلات مانند سرد مزاجی و زود انزالی درمان خواهد شد و افراد می توانند در کنار شریک جنسی خود لحظات بی نظیری را طی کنند.

شما پس از ترک این عمل نا خوشایند سلامتی و شادابی خود را مجدد به دست می آورید و از نظر روحی در شرایط مساعدی قرار خواهید گرفت و افسردگی و حالت پرخاشگری از شما دور خواهد شد.

مراقبت های قبل از ترک خود ارضایی

  • سعی کنید برای ترک این عمل از مشاوران و متخصصین مربوطه کمک بگیرید.
  •  متخصصین جلسات مشاوره را برای شما در نظر می گیرند تا در طی جلسات راه ‌حل‌ های درمانی موثر به شما ارائه شود.
  • راهکارهای درمانی که توسط متخصصین ارائه می ‌شود را به خوبی اعمال کنید زیرا پس از ترک این عمل می توانید به تدریج شاهد تاثیرات بی نظیر آن  باشید و زیبایی و اعتماد به نفس از دست رفته خود را مجدداً حاصل کنید.  این موضوع با  احساس رضایت  شما همراه می باشد.
  •  ذهن خود را از مسائل مربوط به رابطه جنسی دور کنید و دوره ترک این عمل را با موفقیت پشت سر بگذارید.
  • شما با ترک این عمل کم کم شاهد  کاهش عوارض ایجاد شده خواهید بود  و همه آسیب هایی که در این دوران به بدن شما وارد شده از بین می رود.
  • یکی از عوارض ناخوشایند که روحیه و زیبایی افراد را تحت تاثیر قرار می دهد ریزش مو هاست که پس از ترک این عمل شاهد رویش مجدد آن ها خواهید بود و همراه با زیبایی اعتماد به نفس از دست رفته مجددا باز می گردد .
  • با مراجعه به کلینیک زیبایی آراد اصفهان می توانید برای داشتن مو هایی زیبا و پر پشت اقدام کنید.

مراقبت های پس از ترک خود ارضایی

  • پس از ترک این عمل ورزش و مطالعه را در برنامه‌ روزانه خود قرار دهید.
  •  لباس های نخی و گشاد را جایگزین لباس های تنگ و چسبان کنید.
  •  از موضوعاتی که ذهن شما را به سمت خود ارضایی سوق می دهد دور کنید  و وقت بیشتری را با دوستان و آشنایان خود بگذارانید و سعی کنید از تنها ماندن خودداری کنید.
  • در هنگام حمام کردن  مدت طولانی در حمام نمانید.
  •  برای شستشوی بدن به جای آب داغ از آب ولرم استفاده کنید.
  •  وعده های غذایی خود را به خوبی دریافت کنید و حتماً تغذیه مناسب داشته باشید.
  •  شما می توانید با برنامه خواب مناسب قوای از دست رفته خود را بازگردانید.
  •  فشار های عصبی و استرس را از خود  دور کنید.  تغذیه مناسب داشته باشید تا قوای از دست رفته خود را باز گرداند.
  •  برنامه خواب خود را تنظیم کنید تا با کمبود خواب مواجه نشوید.
  •  از قرار گرفتن در شرایط استرس زا خودداری کنید.

هزینه درمان ریزش مو با مزوتراپی در کلینیک زیبایی آراد اصفهان چقدر است؟

هزینه درمان ریزش مو در هر یک از روش های درمانی متفاوت است و عوامل مختلفی این مسئله را تحت تاثیر قرار می دهد.  برای درمان ریزش مو با مزوتراپی متخصصین هزینه ها را بر حسب شدت ریزش مو ها،  ترکیبات محلول مزوتراپی،  برای هر فرد میزان مهارت و تخصص پزشک،  موقعیت جغرافیایی کلینیک،  تعداد جلسات مزوتراپی شرایط افراد را تعیین می ‌کند. محلول مزوتراپی در برند ها و مارک های متفاوتی وجود دارد بنابراین هزینه درمان برای همه افراد متفاوت است و نمی ‌توان هزینه ثابتی را برای هر فرد اعلام کرد.

برای آگاهی بیشتر از هزینه ها و تخفیفات در کلینیک زیبایی آراد اصفهان  با مشاوران و کارشناسان حرفه‌ ای با تجربه ما تماس حاصل فرمائید. در این کلینیک زیبایی مشاوره و ارائه خدمات به صورت رایگان برای متقاضیان عزیز ارائه خواهد شد.

اثرات و نتایج

افرادی که برای تامین نیاز های جنسی خود عمل خود ارضایی را تکرار می کنند به مرور زمان شاهد عوارض خطرناک و وحشتناکی خواهند بود و باید برای ترک این عمل سریعا اقدام کنند.  این افراد می‌ توانند با مشاوره با روانشناسان و روانپزشکان راهکار های درمانی موثری را به کار بگیرند و رابطه جنسی سالم را  جایگزین این عمل نا معقول و غیر طبیعی کنند.  پشتکار و اراده قوی مهمترین موضوع در ترک این بیماری رفتاری است و پس از ترک در زمان کوتاهی تاثیرات درمان قابل مشاهده خواهد بود.  مو های ریخته مجددا باز شروع به رویش خواهند کرد،  انرژی و قوای جنسی  و جسمی و اعتماد به نفس مجددا افزایش می یابد . مزوتراپی مو یکی از روش های درمانی موثر برای درمان ریزش مو می باشد که پس از ترک این عمل کمک زیادی به ترمیم و بازسازی تار های مو خواهد داشت . شما در طی این جلسات می توانید به خوبی تاثیرات آن را مشاهده کنید.  نتایج قطعی مزوتراپی برای درمان ریزش مو پس از ۳ ماه قابل مشاهده می باشد و نتایج بی نظیری به همراه دارد.

دوره نقاهت پس از ترک خودارضایی چقدر است؟

پس از کنار گذاشتن این عمل نا پسند شما در مدت زمان کوتاهی می توانید نیروی از دست رفته خود  مجددا بازیابی  بیماری های روحی از قبیل افسردگی و پرخاشگری  را کنار خواهید گذاشت و می توانید دوباره به طور عادی به فعالیت‌ های روزانه شغلی و اجتماعی خود بپردازید بهتر است در این دوران فعالیت ‌های ورزشی ذهن خود را از موارد مربوط به این عمل دور کنید و با مصرف  غذا های با کیفیت و مفید کمبود های بدن خود را برای تامین مواد مغذی بر طرف کنید.  شما می توانید مجددا در کنار خانواده حضور داشته باشید و بدون ترس و اضطراب  از مراحل   زندگی خود نهایت لذت را ببرید.

تعداد دفعاتی انجام خودارضایی چقدر است؟

با تکرار و عادت به خود ارضایی در روز های اول نیاز های جنسی افراد لذت جنسی  زیادی  را تجربه خواهند کرد و  هر بار با انجام خود ارضایی می ‌توانند این لذت را مجدداً تجربه کنند.  درصورتی که به مرور زمان این عمل به صورت عادت انجام می شود به غیر از آسیب ‌های خطرناک لذت زیادی به همراه ندارد و در نهایت با بیماری های مختلف مواجه خواهند شد . در این دوران کم کم انرژی و  قوای جنسی افراد از  بین می ‌رود و در مدت زمان کوتاهی اعتماد به نفس خود را  از دست خواهند  داد. تعداد دفعات انجام این عمل بر اساس روحیات افراد و نیاز جنسی آن ها تعیین  خواهد شد و با انجام  پشت سر هم در دفعات بیشتر آسیب بیشتری به بدن  وارد می شود شما می توانید در طی چند جلسه با حضور در جلسات مشاوره با روانشناسان سریع تر به نتایج مد نظر خود برسید و بهتر می توانید مشکل خود را برطرف کنید.

شاید این مطلب هم برای شما جذاب باشد:

https://clinicarad.com/%d8%a8%d8%b2%d8%b1%da%af-%da%a9%d8%b1%d8%af%d9%86-%d8%a2%d9%84%d8%aa-%d8%aa%d9%86%d8%a7%d8%b3%d9%84%db%8c/

https://clinicarad.com/%d8%a8%d9%87%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%d8%b1%d9%88%d8%b4-%d8%a8%d8%b2%d8%b1%da%af-%da%a9%d8%b1%d8%af%d9%86-%d8%a2%d9%84%d8%aa-%d8%aa%d9%86%d8%a7%d8%b3%d9%84%db%8c/

https://clinicarad.com/%d8%a2%db%8c%d8%a7-%d8%a8%d8%b2%d8%b1%da%af-%da%a9%d8%b1%d8%af%d9%86-%d8%a2%d9%84%d8%aa-%d8%aa%d9%86%d8%a7%d8%b3%d9%84%db%8c-%d9%85%d8%b1%d8%af%d8%a7%d9%86-%d8%a7%d9%85%da%a9%d8%a7%d9%86-%d9%be%d8%b0/

نتیجه گیری

برای داشتن یک رابطه جنسی سالم و با کیفیت  باید از هر نظر نظر ذهن شما  آماده باشد و  شرایط جسمی و روحی شما مساعد باشد.  تا بتوانید از رابطه جنسی خود لذت ببرید.  برخی افراد به دلایل مختلفی خودارضایی را جایگزین رابطه جنسی سالم می‌ کنند و با تکرار این عمل نسبت به این عمل اعتیاد پیدا خواهند کرد و روزانه چندین بار این عمل را تکرار می‌ کنند.  تا بتوانید  نیاز های جنسی و عاطفی خود را برطرف کنند. درصورتی که در این بیماری رفتاری فقط از نظر جسمی نیاز جنسی بر طرف می ‌شود این افراد همیشه با خلا عاطفی مواجه هستند و به مرور زمان به  بیماری ‌های روحی مانند افسردگی و پرخاشگری همراه می ‌شوند.  این افراد معمولاً گوشه گیر و منزوی هستند و تنهایی را ترجیح می دهند.  عوامل مختلفی مانند استرس،  مشکلات روحی،  عدم تحرک،  ورزش نکردن و…. شدت این عمل را افزایش می دهد. برای ترک این رفتار نا پسند  می توانید به انجام  فعالیت های ورزشی، مطالعه کردن و  تغذیه مناسب بپردازید تا  از این عمل دوری کنید و حتی مشورت با روان پزشکان  یکی از راهکار های بسیار مناسب برای ترک خود ارضایی می باشد.  متخصصین بر اساس شرایط شما راهکار های موثری را ارائه خواهند داد.

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان با کسب برترین رتبه رضایتمندی مرجع جهانی گوگل 5 ستاره درخدمت زیباجویان عزیزمی باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره رایگان و واتساپ می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:

09130323292

دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 1 به سامانه 10005848

جهت دریافت کد تخفیف و هدایای ویژه کلینیک ، حتما پیج ما را فالو کنید و علاوه بر دریافت کد های تخفیف در قرعه کشی یک عدد 206 هم شرکت کنید:

آیدی اینستاگرام:

https://instagram.com/clinic.arad

ارائه خدمات زیبایی در کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان توسط کادر حرفه ای انجام می‌شود که میتوانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر از طریق لینک زیر استفاده کنید :

سایت تخفیفات پزشکی جهت دریافت تخفیف:

 https://takhfifannet.com

سایت انجمن جهت پاسخ به سوالات زیبایی شما توسط برترین متخصصین زیبایی کشور:

 https://harfhayetazeh.com

لینک کوتاه: https://clinicarad.com/vnbs

لینک آپارات: https://aparat.com/v/EvkLD

لینک نماشا: https://www.namasha.com/v/3tnBKI5j

ویکی پدیا: https://fa.wikipedia.org

فیسبوک:  https://www.facebook.com

تویتر: https://twitter.com

لینک یوتیوب: https://www.youtube.com

تلگرام: https://telegram.org

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین مقالات

دسته‌ها

آخرین پروژه ها

دستگاه لیفت صورت
لیزر کم توان برای جوانسازی
عمل درشت کردن چشم
استاندارد زیبایی در ایران
آیا ژل کوچک کننده بینی تاثیر دارد؟
برگشت گوش بعد از اتوپلاستی

برچسب‌ها

اطلاعات تماس

  • اصفهان خیابان توحید میانی
  • 09130323292
  • info@clinicarad.com

خدمات پزشکی آراد

کلینیک  زیبایی آراد با تجربه چندین ساله خود در خصوص جوانسازی، لیفت با نخ ، برداشتن پف چشم ، کاشت مو،هایفو ،برداشتن تاتو ،زیبا سازی چشم و ابرو ،درمان قطعی ریزش مو ، تزریق ژل و چربی به کلیه اندام های بدن ،بوتاکس و…به هزاران زیبا جو خدمات ارزنده ای ارائه کرده است .بطوریکه سطح رضایت این کلینیک در گوگل به پنج ستاره رسیده است و این حاصل تلاش همه پرسنل زحمت کش کلینیک آراد و همراهی شما زیبا جویان عزیز است.

آخرین مقالات

آخرین خدمات کلینیک

دستگاه لیفت صورت
لیزر کم توان برای جوانسازی
عمل درشت کردن چشم
استاندارد زیبایی در ایران
آیا ژل کوچک کننده بینی تاثیر دارد؟
برگشت گوش بعد از اتوپلاستی
جراحی منتوپلاستی
برای ماندگاری فیبروز چه کنیم؟
آموزش شیدینگ ابرو
  • 09130041218-09130323292
  • اصفهان خیابان توحید میانی
  • info@clinicarad.ir

شروع مکالمه

یکی از اعضا را انتخاب و در واتساپ گفتگو کنید

نازینین بیاتی

مدیریت کلینیک

نازینین بیاتی

تمامی حقوق این سایت متعلق به شرکت کو آراد می باشد.