زیبا جوی عزیز به مجموعه ی زیبایی آراد خوش آمدید

آدرس:

اصفهان خیابان توحید میانی

تلفن تماس:

09130323292 09130041218

ایمیل:

info@clinicarad.ir

درمان خانگی برای افزایش طول آلت تناسلی

درمان خانگی برای افزایش طول آلت تناسلی

درمان خانگی برای افزایش طول آلت تناسلی

بیشتر روش ها برای افزایش سایز آلت تناسلی دارای عوارض جبران ناپذیر است مانند:

شل شدن و یا مواردی از این دست می‌باشد.

قبل از بکار گرفتن هر کدام از آن‌ها با متخصص اورولوژی  مشورت کنید.

مردان خیلی بیشتر از همسرشان به اندازه آلت تناسلی خود فکر می‌کنند و نگران آن هستند.

85 درصد از زنان از اندازه آلت تناسلی شریک جنسی خود رضایت دارند و تنها 15درصد از آن‌ها تمایل دارند آلت تناسلی همسرشان بزرگتر باشد، افرادی که از اندازه ی آلت خود رضایت نداشته و این امر برای آن‌ها مشکل ساز شده وجود دارند.

اکثر روش های بیان شده در فضای مجازی عوارض جبران ناپذیری دارند، بهترین راه مشورت با متخصص اورولوژی با تجربه است.

اگر شما عزیزان به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در خصوص درمان های خانگی برای افزایش آلت تناسلی آقایان می‌باشید، بهتر است که تا پایان این مقاله با ما همراه شوید.

طول آلت تناسلی
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد-کلینیک آراد

فرآیند بزرگ شدن آلت تناسلی در دوران بلوغ

بخش زیادی از فرآیند رشد آلت تناسلی در بلوغ اتفاق می‌افتد  پس از آن نیز تا اوایل دهه سوم زندگی ادامه می‌یابد.

بلوغ بین ۹ تا ۱۴ سالگی شروع و تا ۵ سال ادامه دارد.

این که فرآیند بلوغ و رشد آلت تناسلی تا کی ادامه پیدا می‌کند بستگی به این دارد که کی شروع شده است.

هنگامی که به ۱۸ یا ۱۹ سالگی می‌رسید احتمال افزایش طول یا قطر آلت کم می‌شود.

سرعت رشد آلت تناسلی در بلوغ در افراد، متفاوت خواهد بود، سرعت متوسط رشد آلت تناسلی در پسران 11 تا 15 ساله کمتر از نیم اینچ در سال می‌باشد، پس از آن رشد آلت تا 19 سالگی ادامه دارد اما با سرعتی آهسته تر، تولید مایع منی، نعوظ و انزال در این دوره شروع می شود.

اندازه متوسط آلت تناسلی چقدر است؟

اندازه آلت تناسلی بر اساس قرار گیری در معرض هورمون های جنسی، مشخص می‌شود و در افراد تفاوت زیادی دارد، بطور متوسط می توان گفت:

۱- در حالت شل بین ۳.۴ تا ۳.۷ اینچ

۲- در حالت نعوظ بین ۵.۱ تا ۵.۷ اینچ

متوسط قطر آلت تناسلی در حالت نعوظ بین ۳.۵ تا ۳.۹ اینج است.

آیا اندازه ی آلتم کوچک است؟

بسیاری از مردان از اندازه آلت خود راضی نیستند و تصور می‌کنند آلتشان کوچک است.

تحقیقات نشان می‌دهد بیشتر کسانی که فکر می‌کنند آلت تناسلی کوچک دارند نیاز به درمان ندارند و اندازه آلت شان نرمال می‌باشد. مراجعه به متخصص اورولوژی مجرب و رفع ابهامات پیرامون اندازه آلت نتیجه خوبی دارد.

گاهی فرد به روانشناس ارجاع داده می‌شود تا روی اعتماد به نفس او کار شود، قبل از آن که به فکر بزرگ کردن آلت باشید برای مدتی روال زیر را در پیش گرفته تا علت اصلی این احساس مشخص شود:

۱_ موی ناحیه شرمگاهی خود را بتراشید: مو ناحیه شرمگاهی جلو آمده و باعث می شود آلت تناسلی کوچکتر از چیزی که هست به نظر رسد.

۲_ وزن اضافی را کم کنید: چربی اضافه پایین شکم بر روی ناحیه تناسلی می‌افتد آلت تناسلی کوچکتر به نظر می‌رسد.

۳_ سعی کنید اندام خود را متناسب کنید: تناسب اندام و خوش فرم شدن بدن، زندگی جنسی تان را بهبود می‌بخشد.

بسیاری از روش های افزایش سایز آلت جنبه تبلیغاتی داشته و تاثیر مثبتی بر بدن نمی‌گذارد.

طول آلت تناسلی
طول آلت تناسلی

روش بزرگ کردن آلت تناسلی مردان

بزرگ کردن آلت تناسلی روش های مختلف دارد که می‌توان آن‌ها را به دو بخش تهاجمی و غیر تهاجمی تقسیم کرد:

۱_ افزایش طول اندام تناسلی با طب سنتی

در بیشتر مواقع این روش ها اثر مثبتی نداشته و فقط جنبه تبلیغاتی دارد.

محصولات گیاهی به دلیل این که نیاز به مجوز نداشته به راحتی با تبلیغات دروغ، درآمد کلان برای خود ایجاد و زیان بزرگ به جسم و روح افراد وارد می‌کنند.

۲_ افزایش قطر آلت تناسلی بدون جراحی (تزریق ژل، چربی و فیلر)

کسانی که به دنبال بزرگ کردن آلت تناسلی خود هستند پیش از انجام درمان های پر هزینه ابتدا باید نزد متخصص رفته تا مطمئن شوند نیاز به انجام چنین کاری دارند.

بیشتر این درمان‌هایی که ادعا می کنند اندازه آلت تناسلی را بزرگ می‌کنند گران و بی تاثیر هستند و عوارض جدی بر جای می‌گذارند.

برای افزایش کلفتی و ضخامت آلت برخی از پزشکان از فیلر استفاده می‌کنند.

مشابه مصرف فیلر در تزریق ژل لب، گونه، برای مثال ژل ژوویدرم یا رستیلن که جزو ژل، بر پایه اسید هیالورونیک است را برای کلفت کردن آلت استفاده می‌کنند.

از این روش به عنوان آمپول بزرگ کننده سایز آلت یا ژل بزرگ کننده آلت  یاد می‌شود، این مواد حدود ۶ ماه باقی می‌مانند و پس از آن جذب بدن می شود.

۳_ وزنه های بزرگ کننده آلت

چنین درمان‌هایی را نباید بدون نظارت پزشک انجام داد، می تواند آسیب جبران ناپذیری به همراه داشته باشد، این تکنیک شامل قرار دادن وزنه و یا یک چارچوب کوچک باز شونده بر روی آلت در حالت شل است.

۴- استفاده از ورزش جلکینگ

یک ورزش است که در آن به طور مکرر آلت تناسلی که در حالت شل قرار دارد با استفاده از انگشت شست و اشاره کشیده می‌شود تا اندازه آن در حالت نعوظ افزایش یابد.

ورزش های کشیدنی باعث افزایش ظرفیت خون رسانی به بافت های آلت تناسلی می‌شود که این به نظر می‌رسد منجر به افزایش طول و قطر آلت می‌شود.

جلکینگ همانند کرم ها و لوسیون های بزرگ کننده آلت باعث می‌شود برخی مردان با آلت تناسلی خود بیشتر آشنایی پیدا کنند و از تفاوت اندازه بین حالت شل و نعوظ رضایت پیدا کنند.

۵- آمپول بزرگ کننده آلت تناسلی

بیشترین رشد الت در ۲ تا ۵ سالگی و ۱۵ تا ۱۷ سالگی است و پس از ۲۰ سالگی امکان رشد آلت توسط دارو یا هورمون وجود ندارد.

در صورت تشخیص میکروپنیس تا قبل از ۲۰ سالگی فرد نیازمند درمان هورمونی می‌باشد، تزریق آمپول بزرگ کننده آلت باید تحت نظارت و طبق تشخیص متخصص انجام شود.

اندازه نرمال آلت در جامعه ایرانی از استخوان پوبیس در حالت کشیده و نه حالت نعوظ تا نوک الت ۱۳ سانتی متر است و در صورتی که زیر این عدد باشد کوچک می‌باشد، درمان هورمونی، شامل هورمون هایی مانند تستوسترون، ناندرولون و آمپول HCG می باشد.

۶_کرم، لوسیون و قرص های حجم دهنده آلت

این محصولات حاوی ویتامین ها، مواد معدنی، گیاهان دارویی و یا هورمون می‌باشند، هیچ شواهد بالینی وجود ندارد که نشان دهد این باشد که این محصولات موثر هستند، حتی برخی از این محصولات زیان آور می باشند.

استفاده از کرم و لوسیون بزرگ کننده آلت به فرد کمک می‌کند با آلت تناسلی خود آشنا شود که باعث می شود خجالت کشیدن بی مورد از بین رود، اما به جز این تاثیر دیگری ندارد و نقشی در بزرگ کردن آلت ایفا نمی کند.

۷_ دستگاههای وکیوم

دستگاه های پمپ آلت تناسلی یا وکیوم با استفاده از لوله ای که روی آلت قرار می گیرد هوا را به بیرون پمپ می کند تا حالت مکش ایجاد شود. مکش باعث می شود خون به داخل آلت کشیده و آلت متورم و بزرگ شود.

دستگاه های مکش در درمان ناتوانی جنسی موثر است اما کوتاه مدت، استفاده زیاد از این دستگاه به بافت های آلت تناسلی صدمه وارد کرده و منجر به ضعیف شدن نعوظ می‌شود، شواهد اندکی از تاثیر گذاری این دستگاه بر اندازه ی آلت تناسلی وجود دارد.

۸- عمل افزایش سایز اندام تناسلی

جراحی بزرگ کردن آلت تناسلی در آقایان بسته به خواسته و نیاز به دو صورت انجام می‌شود:

۱_ بزرگ کردن قطر آلت تناسلی

افزایش قطر آلت تناسلی با استفاده از تزریق چربی گرفته شده از دیگر نقاط بدن به آلت انجام می‌شود، ۱.۵ تا ۴ سانتیمتر با این روش می توان آلت تناسلی را بزرگتر کرد،

امکان ایجاد عوارضی مانند بدشکلی، تشکیل بافت جوشگاه، برآمدگی و توده و عفونت در برخی افراد وجود دارد.

۲_ عمل جراحی بلندتر کردن آلت تناسلی

متداول‌ترین تکنیک برای بلند کردن آلت تناسلی بریدن رباطی است که آلت را به استخوان شرمگاه وصل می‌کند سپس پیوند پوست در قاعده آلت باعث افزایش طول آن خواهد شد، این عمل جراحی باعث افزایش ۲ تا ۴ سانتیمتری طول آلت می‌شود.

۹_ ابدومینوپلاستی

چربی اضافه شکم روی ناحیه تناسلی می‌افتد و باعث می‌شود، آلت تناسلی کوچکتر بنظر برسد.

هم زمان با خارج کردن چربی اضافه از شکم آن را به آلت تزریق کرده و باعث افزایش سایز و افزایش قطر آلت تناسلی می‌شود.

این روش یکی از بی عارضه ترین روش های افزایش سایز آلت در افراد با اضافه وزن بالا می‌باشد، این روش به افرادی توصیه می‌شود که اضافه وزن بالا داشته و می‌خواهند از شر پوست اضافه شکم پس از جراحی راحت شوند.

تفاوت لیپوساکشن و ابدومینوپلاستی در این است که پس از لیپوساکشن پوست اضافه شکم به حالت قبل باقی خواهد ماند اما در ابدومینوپلاستی جراح پوست اضافه شکم را جمع می‌کند و بدن فرم مناسب به خود می‌گیرد.

طول آلت تناسلی
طول آلت تناسلی

۱۰_ اصلاح پرده آلت در آلت تناسلی پرده دار

آلت تناسلی پرده دار یک بیماری مادرزادی است که حدود ۴٪ مردان مبتلا به آن می‌باشند در این بیماری پرده ای پوستی از کیسه بیضه به قسمت تحتانی متصل می‌شود، این پرده سبب کوتاهی و کجی آلت می شود که اصلاح آن با جراحی به افزایش طول آلت و بهتر شدن ظاهر آن کمک می‌کند.

۱۱_ افزایش سایز آلت تناسلی با لیپوساکشن

لیپوساکشن عمل جراحی است که در آن چربی اضافی برداشته می‌شود، با برداشتن چربی پایین شکم آلت تناسلی بزرگتر به نظر خواهد رسید.

برداشتن چربی اضافه اطراف ناحیه تناسلی  باعث می‌شود آلت تناسلی که در شکم فرو رفته بیشتر بیرون بزند و خود را نشان دهد.

نتایج زیبایی لیپوساکشن از نظر بیماران معقول و قابل قبول خواهد بود.

لیپوساکشن می‌تواند تا دو سانتیمتر طول آلت تناسلی را در کوتاه مدت افزایش دهد اگر بیمار دوباره افزایش وزن پیدا کند باز ناحیه تناسلی چربی جمع کرده و وضعیت آلت به حالت قبل باز می‌گردد .

لیپوساکشن اعتماد به نفس را بهبود می‌بخشد اما برای حفظ نتایج آن در بلند مدت افراد باید سبک زندگی خود را اصلاح کنند و با ورزش و برنامه غذایی وزن نرمال داشته باشند.

اندازه آلت تناسلی مردان چقدر باید باشد؟

شایعاتی در مورد طول یا اندازه آلت تناسلی وجود دارد، برای مثال برخی افراد باور دارند که داشتن آلت ۱۲ اینچی طبیعی است.

به طور میانگین اندازه طبیعی آلت تناسلی مرد در حالت نعوظ یا راست شده بین ۵ تا ۶ اینچ  و در حالت شل و خوابیده بین ۴ تا ۵ اینچ است. خیلی از مردان فکر می‌کنند که برای ارضای شریک جنسی نیاز به آلت بزرگ دارند اما از بین ۵۲ هزار خانم بیشتر از ۸۵ درصد از آن‌ها گفتند که با اندازه معمولی آلت تناسلی شریک جنسی ارضا می‌شوند و نیازی به بزرگتر شدن آلت تناسلی شریک شان نیست.

عوارض بزرگ کردن آلت تناسلی:

۱- ایجاد حالت تهوع و استفراغ.

۲- ایجاد خستگی.

۳- ایجاد صدای خشک و خشن.

۴- گیجی.

۵- ایجاد لخته خون در آلت.

۶- ایجاد  اختلال در نعوظ.

امروزه آقایان انتظار غیر معقول از آلت تناسلی خود دارند، که سایز آن بیشتر از حد ممکن باشد، که با روش های درمانی بدون عوارض می توانند به این هدف خود دست یابند.

اگر شما عزیزان هم به دنبال کلینیک معتبر جهت درمان خود زیر نظر متخصصان باتجربه می‌باشید، پیشنهاد ما به شما عزیزان مراجعه به کلینیک تخصصی آراد است.

شاید این مطلب هم برای شما جالب باشد:

روش های کلفت کردن و بزرگ کردن آلت تناسلی چیست؟

بزرگ کردن آلت تناسلی با تزریق ژل

بزرگ کردن آلت تناسلی مردان در اصفهان

آشنایی بیشتر با کلینیک تخصصی آراد

کلینیک تخصصی و فوق تخصصی آراد یکی از معتبرترین کلینیک های زیبایی در سطح جهانی آماده ارائه هرگونه خدمات زیبایی به شما عزیزان می باشد.

شما با مراجعه به کلینیک تخصصی آراد می‌توانید از تخفیفات این کلینیک جهت کاهش هزینه های درمانی خود و دریافت بهترین نوع درمان استفاده نمایید.

همچنین کلینیک تخصصی آراد دارای محیطی تمیز و آرام می‌باشد تا شما عزیزان در حین درمان و پس از درمان دچار استرس اضطراب و عوارض درمانی نشوید.

با مراجعه حضوری به کلینیک تخصصی آراد از مشاورین این کلینیک در خصوص درمان خود بهره مند شوید.

طول آلت تناسلی
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد-کلینیک آراد

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی تخصصی آراد با کسب برترین رتبه رضایتمندی مرجع جهانی گوگل 5 ستاره درخدمت زیباجویان عزیز  می باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره رایگان و واتساپ می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:

09130323292

دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 1 به سامانه 10005848

جهت دریافت کد تخفیف و هدایای ویژه کلینیک ، حتما پیج ما را فالو کنید و علاوه بر دریافت کد های تخفیف در قرعه کشی یک عدد 206 هم شرکت کنید:

آیدی اینستاگرام:

https://instagram.com/clinic.arad

ارائه مراقبت های مربوط به خدمات زیبایی در کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان توسط کادرحرفه ای انجام می‌شود که میتوانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر از طریق لینک زیر استفاده کنید :

clinicarad.com/مراقبت-ها/

سایت تخفیفات پزشکی جهت دریافت تخفیف:

https://takhfifannet.com

سایت انجمن جهت پاسخ به سوالات زیبایی شما توسط برترین متخصصین زیبایی کشور:

https://harfhayetazeh.com

تلگرام

https://t.me/cliniczibaeiiarad

گپ

https://gap.im/join/OTM4NzkxMjUwNDIzMDU5MDgxMjM4NTI1NDExODY1MjI1NTI5OTM3MDQ1MDIwODY0MzMyNjA3NTMzNjEzMTIyOTU3NTUzMjYyNjA1NTH

سروش

https://splus.ir/cliniczibaiiarad

ایتا

https://eitaa.com/cliniczibaiiarad

روبیکا

https://rubika.ir/clinicarad

آپارات:https://aparat.com/v/PE8K4

نماشا:https://www.namasha.com/v/8BmWFJM

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین مقالات

دسته‌ها

آخرین پروژه ها

دستگاه لیفت صورت
لیزر کم توان برای جوانسازی
عمل درشت کردن چشم
استاندارد زیبایی در ایران
آیا ژل کوچک کننده بینی تاثیر دارد؟
برگشت گوش بعد از اتوپلاستی

برچسب‌ها

اطلاعات تماس

  • اصفهان خیابان توحید میانی
  • 09130323292
  • info@clinicarad.com

خدمات پزشکی آراد

کلینیک  زیبایی آراد با تجربه چندین ساله خود در خصوص جوانسازی، لیفت با نخ ، برداشتن پف چشم ، کاشت مو،هایفو ،برداشتن تاتو ،زیبا سازی چشم و ابرو ،درمان قطعی ریزش مو ، تزریق ژل و چربی به کلیه اندام های بدن ،بوتاکس و…به هزاران زیبا جو خدمات ارزنده ای ارائه کرده است .بطوریکه سطح رضایت این کلینیک در گوگل به پنج ستاره رسیده است و این حاصل تلاش همه پرسنل زحمت کش کلینیک آراد و همراهی شما زیبا جویان عزیز است.

آخرین مقالات

آخرین خدمات کلینیک

دستگاه لیفت صورت
لیزر کم توان برای جوانسازی
عمل درشت کردن چشم
استاندارد زیبایی در ایران
آیا ژل کوچک کننده بینی تاثیر دارد؟
برگشت گوش بعد از اتوپلاستی
جراحی منتوپلاستی
برای ماندگاری فیبروز چه کنیم؟
آموزش شیدینگ ابرو
  • 09130041218-09130323292
  • اصفهان خیابان توحید میانی
  • info@clinicarad.ir

شروع مکالمه

یکی از اعضا را انتخاب و در واتساپ گفتگو کنید

نازینین بیاتی

مدیریت کلینیک

نازینین بیاتی

تمامی حقوق این سایت متعلق به شرکت کو آراد می باشد.