گریم پف زیرچشم

چطور می توانیم با استفاده از لوازم ارایشی پف زیرچشم خود را محو کنیم به طوری مشخص نباشد؟
اکثر مردم یا به صورت طبیعی داری پف زیرچشم هستند. که دائمیست بعضی دیگر هم وقتی از خواب بیدار میشوند. بعضی دیگر‌به خاطر غم و ناراحتی که دارند گریه میکنند. و این گریه موجب پف زیرچشم میشود. که موجب از بین رفتن بخشی از زیبایی چشم و صورت فرد میشود. در این مقاله میخواهیم به شما بگوییم که چگونه با گریم صورت با لوازم آرایشی پف زیر چشم خود را بپوشانید.

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد-کلینیک آراد

عواملی که پف زیرچشم را تشدید میکند:

  • خواب کم
  • تغذیه نامناسب
  • گریه کردن
  • مصرف مشروبات الکی مضر
  • آسیب رساندن به چشم مثل مالیدن چشم با دست
  • و…..

اینها چند نمونه از عواملی هستند که باعث میشوند شما دچار پف زیرچشم شوید یا اگر پف زیر چشم را دارا هستید، باعث تشدید ان میشود.

چگونه پف زیرچشم را درمان کنیم؟

شما میتوانید برای از بین بردن پف زیرچشم یا به حداقل رساندن پف زیر چشم خود کار هایی از قبیل گذاشتن قالب یا کمپرس یخ بر روی چشمان و اطراف ان استفاده کنید یا از کرم های معتبر و مناسب صورت خود خریداری کرده و استفاده کنید.
یک روش ساده دیگر این است که چای کیسه ای که مصرف کرده اید را بگذارید تا خنک شود و روی پل زیر چشم خود قرار دهید.

گریم پف زیر چشم:

شما میتوانید برای پوشاندن پف زیر چشم خود از کانسیلر ها استفاده کنید که انواع مختلفی دارند و شما طبق پوست خود میتوانید کانسیلر مخصوص پف زیر چشم را تهیه کرده و از ان استفاده نمایید.
موقع استفاده از کانسیلر مقدار مناسبی از ان را زیر چشم خود بزنید و با استفاده از براش مخصوص یا با انگشت حلقه آن رو زیر چشم محو کنید.

این کار باعث میشود تیرگی پف زیرچشم از بین برود و ظاهر شما را زیباتر کند.

شما میتوانید برای بهتر شدن این گریم پف زیرچشم قبل از زدن کانسیلر از کرم پودر استفاده کنید و مطمئن شود که کرم پودر به خوبی روی پوست شما خوابیده است و سطح مناسبی ایجاد شده و بعد از ان از کانسیلر استفاده کنید.

بعد از کانسیلر برای از بین رفتن بهتر پف زیرچشم از پنکک استفاده کنید. و بعد از پنکک زدن دوباره از کانسیلر خود استفاده کنید،اما برای بار دوم شما باید از کانسیلری استفاده کنید که دقیقا رنگ پوست شما باشد ولی در استفاده اول باید رنگ کانسیلر شما از رنگ پوستتان روشن تر لاشد تا پف زیرچشم را به خوبی مخفی کند.
توجه داشته باشید که کانسیلر و مهم تر از آن کرم پودر شما به خوبی محو شود تا باعث کم شدن کیفیت ارایش صورت شما نشود و به خوبی پف زیر چشم شما را تا حد امکان کمتر کند.

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد-پف زیر چشم

خط چشم برای پف زیرچشم:

کسانی که دچار پف زیر چشم هستند نباید خط چشم هایی بکشند که باعث شوند پف زیرچشم انها ببشتر در معرض دید قرار بگیرد. به طور مثال نباید دور تا دور چشم خود را خط چشم بکشید چون باعث توجه بیشتر به پف زیرچشم میشود میتوانید به جای ان از سایه قهوه ای رنگ در اطراف چشمتان استفاده کنید تا ایراد های اطراف چشم شما را پوشش دهد.
در این مقاله در مورد گریم پف زیرچشم توضیح دادیم اما این پف زیر چشم را می توان با رپش های بروز و مدرن برای همیشه از بین برد به طور مثال با انجام بلفاروپلاستی میتوانید برای همیشه از شر پف زیرچشم خلاص شوید و زیبایی همیشگی را به ظاهر خود ببخشید.

درمان پف زیرچشم با استفاده از روش بلفاروپلاستی:

با بالارفتن سن اطراف چشم شروع به چروک شدن میکند که این یک عارضه طبیعیست اما بسیاری از افراد که داری پف زیرچشم هستند بیشتر از این موضوع رنج میبرد چون دو مشکل هم زمان با هم اتفاق می افتد.
با جراحی بلفارو پلاستی شما میتوانید پف زیرچشم خود را برای همیشه از بین ببرید.
بعد از انجام این جراحی دو هفته طول میکشد تا تورم زیر چشم شما از بین برود و بعد از ان میتوانید به راحتی در مکان هایی مثل محل کار یا خیابان حاظر شوید ولی برخی به علت حساسیت های سلیقه ای خود تا سه هفته در منزل میمانند.
این عمل می تواند به دو صورت بیهوشی و بی حسی موضعی انجام شود که بسته به درخواست خود فرد انجام میشود.

در این عمل پزشک متخصص با توجه به بافت زیرچشم فرد جراحی را شروع میکند.

پس از انجام جراحی و از بین رفتن بی حسی چشم شما باید از کمپرس یخ استفاده کنید و سر خود را با زاویه مناسب ۴۵درجه بلند کنید و حرکات و فعالیت های خود را به حداقل ممکن برسانید.

ممکن از بعد از جراحی محل آن دچار کبودی یا درد کم بشود که کاملا طبیعی است و ایرادی ندارد.

هزینه بلفاروپلاستی:

برای دریافت هزینه ها ابتدا باید یک مشاوره توسط پزشک مجرب انجام می دهید و بعد با توجه به نظر پزشک هزینه ها تعیین می شود در کلینیک بین المللی آراد پزشکان متخصص و مجربی هستند که شما میتوانید با خیال راحت جراحی بلفاروپلاستی را انجام دهید و همچین دارای مشاورین فوق العاده ای هستند که شما میتوانید با مراجعه یا تماس با کلینیک از مشاوره رایگان آنها برای قبل از حراحی بهره مند شوید و با خیال راحت زیبایی را خودتان هدیه دهید.

نتیجه:

گریم پف زیرچشم یک روش موقتی برای پنهان کردن پف چشم شما می باشد، اما با پنهان کردن آن نمیتوانید اصل موضوع را از بین ببرید برای رفع عالی و همیشگی آن استفاده از بلفاروپلاستی میتواند یک روش فوق العاده باشد.

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد-کلینیک آراد

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی تخصصی آراد با کسب برترین رتبه رضایتمندی مرجع جهانی گوگل 5 ستاره درخدمت زیباجویان عزیز  می باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره رایگان و واتساپ می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:

09130323292

دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 1 به سامانه 10005848

جهت دریافت کد تخفیف و هدایای ویژه کلینیک ، حتما پیج ما را فالو کنید و علاوه بر دریافت کد های تخفیف در قرعه کشی یک عدد 206 هم شرکت کنید:

آیدی اینستاگرام:

https://instagram.com/clinic.arad

ارائه مراقبت های مربوط به خدمات زیبایی در کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان توسط کادرحرفه ای انجام می‌شود که میتوانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر از طریق لینک زیر استفاده کنید :

clinicarad.com/مراقبت-ها/

سایت تخفیفات پزشکی جهت دریافت تخفیف:

https://takhfifannet.com

سایت انجمن جهت پاسخ به سوالات زیبایی شما توسط برترین متخصصین زیبایی کشور:

https://harfhayetazeh.com

تلگرام

https://t.me/cliniczibaeiiarad

گپ

https://gap.im/join/OTM4NzkxMjUwNDIzMDU5MDgxMjM4NTI1NDExODY1MjI1NTI5OTM3MDQ1MDIwODY0MzMyNjA3NTMzNjEzMTIyOTU3NTUzMjYyNjA1NTH

سروش

https://splus.ir/cliniczibaiiarad

ایتا

https://eitaa.com/cliniczibaiiarad

روبیکا

https://rubika.ir/clinicarad

ashkan300

پست‌های اخیر

بهترین دکتر برای لیفت صورت

بهترین دکتر برای لیفت صورت لیفت صورت یکی از روش محبوب برای بازگرداندن جوانی و…

3 روز پیش

ماسک صورت برای لکه‌ های قهوه ای

ماسک صورت برای لکه‌ های قهوه ای شاید شما هم از وجود لکه‌ های قهوه…

7 روز پیش

چرا منافذ صورت باز می‌شود؟

چرا منافذ صورت باز می‌شود؟ باز بودن منافذ صورت یکی از دغدغه‌های پوستی برای بسیاری…

1 ماه پیش

جوانسازی گردن با پروفایلو در اصفهان

جوانسازی گردن با پروفایلو در اصفهان بالارفتن سن و عوامل دیگر ممکن است باعث ایجاد…

1 ماه پیش

اوزون تراپی زخم دیابتی در اصفهان

اوزون تراپی زخم دیابتی در اصفهان زخم پای دیابتی (DFU) یکی از مشکلات شایع افراد…

2 ماه پیش

قرص راکوتان برای جوش صورت

قرص راکوتان برای جوش صورت قرص راکوتان، یکی از داروهای بسیار موثر برای درمان جوش‌های…

2 ماه پیش