زیبا جوی عزیز به مجموعه ی زیبایی آراد خوش آمدید

آدرس:

اصفهان خیابان توحید میانی

تلفن تماس:

09130323292 09130041218

ایمیل:

info@clinicarad.ir

کشیدن گوشه چشم ها بدون جراحی

کشیدن گوشه چشم ها بدون جراحی

کشیدن گوشه چشم ها بدون جراحی و میتواند استفاده از روش‌های بوتاکس و پلاسما باشد. که طی چند جلسه میتواند باعث زیبایی و کشیده شدن گوشه چشم بدون جراحی باشد.

دلایل افتادگی پلک چه چیزهایی میتواند باشد:

کشیدن گوشه چشم ها می تواند بسته به دلایلی از جمله افزایش سن که باعث افتادگی پلک میشود باشد. از جمله عوامل دیگری که می تواند باعث شود تا افتادگی پلک صورت گیرد. می تواند دلایل مادرزادی نیز باشد. که اگر دلایل مادرزادی را به موقع درمان نکنید ممکن است. کودک دچار تنبلی چشم یا آمبولی و یا مشکلات اختلال در بینایی شود.

راه های درمانی برای از بین رفتن این مشکلات وجود دارد:

برای از بین بردن مشکلات چین و چروک و همچنین مشکلات دیگر بدون استفاده از روش جراحی و کشیدن گوشه چشم ها برای داشتن چشمانی زیبا و کشیده می توانی از شیوه هایی مثل روش بلفاروپلاستی و کشیدن گوشه چشم با نخ استفاده کنیم که استفاده از نخ یکی از روش‌های مناسب برای از بین بردن چین و چروک و افتادگی پلک می باشد که با استفاده از نخ هیچ دردی را احساس نمی کنیم و با کمترین درد می توانی بدون انجام عمل جراحی گوشه ی چشم خود را کشیده و باعث زیباتر شدن و جذاب در شدن چهره‌تان بشوید.
استفاده از نخ برای کشیدن گوشه چشم ها برای چه کسانی مناسب می باشد استفاده از نخ برای کشیدن گوشه چشم ها برای افرادی که از عمل جراحی و روش‌های این دوره این جراحی ها می ترسند و هراس دارند می تواند بهترین گزینه باشد که بدون درد و با استفاده از بی حسی های موضعی تنها در چند دقیقه انجام می گیرد

مزیت های استفاده از لیفت نخ :

از مهمترین مزیت استفاده از لیفت نخ برای کشیدن گوشه چشم ها می تواند این باشد که در این روش هیچ گونه برش و یا جای زخم بر روی پوست باقی نمی ماند و عوارض خیلی کمتری نسبت به جراحی دارد و می‌توان در دوره نقاهت خیلی کمتری برای این روش در نظر گرفت.

مراقبت های قبل از انجام لیفت نخ:

برای کشیدن گوشه چشم از دو هفته قبل از مصرف دخانیات همچنین مصرف الکل خودداری کنید و سعی کن از مواد خوراکی نظیره روغن با ماهی سیر و ویتامین e خودداری کنید زیرا باعث رقیق شدن خون میشود و اگر قبل از تزریق بوتاکس انجام داده اید اطمن پزشک معالج خود را در جریان قرار دهید.

مراقبت های بعد از انجام لیفت نخ:

برای کشیدن گوشه چشم بعد از کشیدن گوشه چشم ها با استفاده از نخ باید به ۲۴ ساعت می توانید برای کاهش تورم و کبودی از کمپرس یخ استفاده کنید و به مدت حداکثر دو ما از ماساژ دادن مناطقی که برای کشیدن گوشه چشم از نخ استفاده کرده اید خودداری کنید. اگر آقایان انجام لیفت نخ برای کشیدن گوشه چشم را انجام دادند تا یک هفته حداکثر از تراشیدن ریش و سبیل خود خودداری کنند.

هزینه:

هزینه های مربوط به انجام روش لیفت نخ بسته به تعداد نهایی دارد که پزشک معالج برای کشیدن گوشه چشم به کار می برد شما می توانید جهت اطلاع رفتن از هزینه های مربوط به انجام لیفت نقد برای کشیدن گوجه چشم با کلینیک بین المللی آراد تماس گرفته و از هزینه‌های مربوط به انجام لیفت نخ مربوط به کشیدن گوشه چشم ها اطلاع کامل را به دست آورید.

نتیجه:

برای کشیدن گوشه چشم ها میتوانید از روشهای نظیره لیفت نخ استفاده کنیم که به دلیل اینکه در این روش درد کمتری نسبت به روشهای دیگر دارد و هیچ گونه ضعف و یا برشی ایجاد نمی‌شود خواهانه بیشتری برای انجام این روش دارد شما میتوانید اگر قصد کشیدن گوشه چشم را دارید و به دنبال راه زیبایی برای خود هستی و روش‌های پزشکی برای انجام این روش می ترسید می‌توانید این راه را که بدون درد و با کمترین عوارض می باشد را برای کشیدن گوشه چشم خود توسط یک پزشک ماهر و چیره دست و همچنین سوابق کاری بالا انتخاب کنیم
که پیشنهاد ما به شما برای انجام این روش جناب دکتر محمد علیزاده در کلینیک بین المللی و ایراد می باشد که با توجه به سوابق کاری بالایی که دارد تجربه فراوانی در انجام این روش دارند و نتایج فوق‌العاده بعد از انجام این روش برای شما به همراه خواهد داشت اما می توانید جهت رزرو نوبت و همچنین مشاوره شدند توسط کارشناسان کلینیک با شماره های زیر تماس حاصل بفرمایید:
شعبه مرکزی تهران سعادت آباد:
09128809963
شعبه اصفهان:
09130323292
دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 1 به سامانه 10005848
آیدی اینستاگرام:
@clinic.arad
آدرس سایت:
Clinicarad.com
لینک کوتاه: https://clinicarad.com/ck50

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین مقالات

دسته‌ها

آخرین پروژه ها

در کلینیک تخصصی زیبایی آراد چه خدماتی انجام می‌شود؟
بهترین دکتر برای لیفت صورت
ماسک صورت برای لکه‌ های قهوه ای
چرا منافذ صورت باز می‌شود؟
جوانسازی گردن با پروفایلو در اصفهان
اوزون تراپی زخم دیابتی در اصفهان

برچسب‌ها

اطلاعات تماس

  • اصفهان خیابان توحید میانی
  • 09130323292
  • info@clinicarad.com

خدمات پزشکی آراد

کلینیک  زیبایی آراد با تجربه چندین ساله خود در خصوص جوانسازی، لیفت با نخ ، برداشتن پف چشم ، کاشت مو،هایفو ،برداشتن تاتو ،زیبا سازی چشم و ابرو ،درمان قطعی ریزش مو ، تزریق ژل و چربی به کلیه اندام های بدن ،بوتاکس و…به هزاران زیبا جو خدمات ارزنده ای ارائه کرده است .بطوریکه سطح رضایت این کلینیک در گوگل به پنج ستاره رسیده است و این حاصل تلاش همه پرسنل زحمت کش کلینیک آراد و همراهی شما زیبا جویان عزیز است.

آخرین خدمات کلینیک

در کلینیک تخصصی زیبایی آراد چه خدماتی انجام می‌شود؟
بهترین دکتر برای لیفت صورت
ماسک صورت برای لکه‌ های قهوه ای
چرا منافذ صورت باز می‌شود؟
جوانسازی گردن با پروفایلو در اصفهان
اوزون تراپی زخم دیابتی در اصفهان
قرص راکوتان برای جوش صورت
انواع دستگاه های لاغری موضعی
درمان قطعی  پسوریا زیس
  • 09130041218-09130323292
  • اصفهان خیابان توحید میانی
  • info@clinicarad.ir

شروع مکالمه

یکی از اعضا را انتخاب و در واتساپ گفتگو کنید

نازینین بیاتی

مدیریت کلینیک

نازینین بیاتی

تمامی حقوق این سایت متعلق به شرکت کو آراد می باشد.