جوانسازی

کشیدن گوشه چشم بدون جراحی

با افزایش سن اولین تاثیرات بر روی چشم ها نمایان می شود. اما شما می توانید با بالا کشیدن گوشه چشم بدون جراحی این مشکل را ازبین ببرید. و باعث افزایش زیبایی و جذابیت خود شوید.

علائم و دلایل معمول کشیدن گوشه چشم:

یکی از دلایل و علائم معمول کشیدن گوشه‌چشم این است که افتادگی پوست موجب به هم خوردن تعادل و زیبایی صورت می شود که شما می توانید با این روش چشمانی درشت تر و زیبا تر به دست آورید و جذابیت خود را چند برابر کنید.

انواع درمان کشیدن گوشه چشم:

کشیدن گوشه چشم بدون جراحی روشهای متعددی دارد مانند انجام بوتاکس ،پلاسماجت و پلکسر که در چند جلسه می‌تواند شما را چندین سال جوانتر و زیباتر کند که در این روش افتادگی پلک ها و چین و چروک از بین میرود یکی از این روش ها انجام لیفت با نخ است از نخ برای از بین بردن پف و افتادگی پلک ها استفاده می شود لیفت چشم با نخ بدون درد و خونریزی انجام می‌شود و این درمان برشی بر روی پوست ایجاد نمی کند استفاده از نخ هیچگونه عوارضی را برای فرد در پی نخواهد داشت اما ممکن است کمی کبودی و تورم داشته باشد که پس از گذشت دوره نقاهت هفت روزه برطرف می‌شود.

چه کسانی بهترین کاندید برای انجام لیفت نخ هستند:

کسانی که می‌خواهند کشیدن گوشه چشم را بدون انجام عمل جراحی انجام دهند و چشمانی درشت و بدون چین و چروک داشته باشند می توانند از روش لیفت نخ استفاده کنند که کاملا ایمن بوده و در کلینیکهای زیبایی انجام میشود.

مزایای لیفت نخ چیست:

از مزایای لیفت نخ به عنوان روشی برای کشیدن گوشه چشم می توان به هزینه مناسب آن و دوره نقاهت کوتاه مدت که بین ۷ تا ۱۰ روز است اشاره کرد همچنین این درمان نیازی به عمل‌های سنگین جراحی و بیهوشی و گذراندن دوره بستری ندارد و شما پس از انجام لیفت می‌توانید به فعالیت‌های خود ادامه دهید.

مراقبت های قبل از انجام لیفت نخ:

قبل از انجام لیفت نخ برای کشیدن گوشه چشم از هیچگونه مواد آرایشی استفاده نکنید و پوست خود را تمیز کنید چون ممکن است تا چند روز نتوانید حمام کنید همچنین از مصرف داروهایی که موجب رقیق شدن خون میشود دوری کنید و اگر دچار بیماری خاصی هستید با پزشک در میان بگذارید.

مراقبتهای پس از انجام لیفت نخ:

پس از انجام لیفت نخ برای کشیدن گوشه چشم از مواد آرایشی تا ۴۸ ساعت استفاده نکنید و از رفتن به استخر و سونا بپرهیزید چون ممکن است موجب بروز عفونت و حساسیت شود همچنین داروهای تجویز شده توسط پزشک را به طور مرتب مصرف کنید و برای کاهش کبودی و تورم ها از کمپرس سرد استفاده کنید.

هزینه:

هزینه انجام کشیدن گوشه چشم به روش لیفت نخ برای هر فرد متفاوت است و شما می توانید با مراجعه به مراکز و کلینیک های زیبایی معتبر از هزینه‌های درمان مطلع شوید چون با توجه به برند نه و تعداد نخ ها هزینه مشخص می‌شود.

نتیجه:

بر اثر عوامل مختلف چشم ها دچار افتادگی می‌شوند و این چین و چروک باعث به هم خوردن تعادل و زیبایی صورت می شود شما می توانید با انجام کشیدن گوشه چشم به روش لیفت نخ این مشکل را برطرف کنید و چشمانی درشت تر به دست آورید این درمان هزینه مناسبی داشته و بدون بیهوشی انجام می‌شود.
شما می توانید لیفت نخ را برای کشیدن گوشه چشم در کلینیک بین المللی آراد انجام دهید شما می توانید با استفاده از امکان مشاوره رایگان اطلاعات کافی را قبل از درمان به دست آورید و درمان را تحت نظر پزشک متخصص جناب دکتر علیزاده انجام دهید و با دستان ماهر و با تجربه این پزشک زیبایی صورت خود را چند برابر کنید و از تخفیفات روزانه کلینیک نیز بهره مند شوید.
شعبه مرکزی تهران سعادت آباد:
09128809963
شعبه اصفهان:
09130323292
دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 1 به سامانه 10005848
آیدی اینستاگرام:
@clinic.arad
آدرس سایت:
Clinicarad.com
لینک کوتاه: https://clinicarad.com/w8k4

ashkan300

پست‌های اخیر

در کلینیک تخصصی زیبایی آراد چه خدماتی انجام می‌شود؟

در کلینیک تخصصی زیبایی آراد چه خدماتی انجام می‌شود؟ همه خانم‌ها و آقایان دنبال راهی…

1 روز پیش

بهترین دکتر برای لیفت صورت

بهترین دکتر برای لیفت صورت لیفت صورت یکی از روش محبوب برای بازگرداندن جوانی و…

4 روز پیش

ماسک صورت برای لکه‌ های قهوه ای

ماسک صورت برای لکه‌ های قهوه ای شاید شما هم از وجود لکه‌ های قهوه…

1 هفته پیش

چرا منافذ صورت باز می‌شود؟

چرا منافذ صورت باز می‌شود؟ باز بودن منافذ صورت یکی از دغدغه‌های پوستی برای بسیاری…

1 ماه پیش

جوانسازی گردن با پروفایلو در اصفهان

جوانسازی گردن با پروفایلو در اصفهان بالارفتن سن و عوامل دیگر ممکن است باعث ایجاد…

2 ماه پیش

اوزون تراپی زخم دیابتی در اصفهان

اوزون تراپی زخم دیابتی در اصفهان زخم پای دیابتی (DFU) یکی از مشکلات شایع افراد…

2 ماه پیش