کانتوپلاستی

کشیدن چشم به سمت بالا در کلینیک زیبایی آراد

محتوا پنهان

کشیدن چشم به سمت بالا در کلینیک زیبایی آراد

بدون شک چشم ها را می توان یکی از اعضای مهم و حساس بدن معرفی کرد و این موضوع به دلیل ظرافت و نازکی پوست اطراف چشم مورد توجه می باشد. ظرافت و نازکی پوست اطراف چشم باعث شده که همراه با افزایش سن و تابش نور خورشید همچنین سبک نا درست زندگی بیشترین تاثیرات بر پلک ها و چشم ها نمایان شود و حالت چشم ها افتاده و خسته به نظر برسد.

حتی برخی افراد به طور ژنتیکی با چشم های افتاده متولد می شوند و همیشه چشم های خمار آن ها چهره را  خسته نشان می دهد.  خوشبختانه این مشکل قابل حل است  و می توان با روش های مختلف جراحی و غیر جراحی فرم چشم ها را تغییر داد.

بالا کشیدن گوشه چشم جزء روش های نوین و پیشرفته است که جوانی و شادابی را به چهره هدیه می دهد .‌اگر شما می خواهید با این تکنیک های زیبایی آشنا شوید پیشنهاد می کنیم در وب سایت کلینیک زیبایی آراد اصفهان با ما همراه باشید تا شما را با روش های غیر جراحی و جراحی آشنا کنیم.

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد-کلینیک آراد

بالا کشیدن چشم چه تاثیری بر چهره دارد

با تغییرات و بازسازی گوشه خارجی چشم ها،  می توان حالت چشم ها را تغییر داد.  در این روش چهره از حالت کسلی و افسردگی خارج می شود و به چهره ای هوشیار و جذاب تبدیل خواهد شد.  در این روش متخصصین بر اساس شرایط و انتظارات افراد روش مناسبی را انتخاب می کنند .

برخی افراد فکر می‌ کنند که تنها روش برای باز سازی و بالا کشیدن گوشه چشم ، عمل جراحی است  در صورتی که امروزه می توان با تکنیک های مختلفی بدون جراحی،  زیبایی و جذابیت را به چشم ها هدیه کرد.  در این تکنیک های زیبایی علاوه بر تغییر و مدل چشم ها میدان دید نیز افزایش می یابد و حتی مشکلاتی از قبیل پف چشم و افتادگی پلک مورد درمان قرار خواهد گرفت.

 همه ما می دانیم که با افتادگی پلک ها و همچنین پف چشم میدان دید ضعیف می شود و همیشه چشم ها سنگین و خسته خواهند بود در نتیجه با رفع این مشکلات سلامتی چشم ها نیز  حفظ می شود .‌

البته،  مشکلاتی از قبیل گودی زیر چشم و پوست افتاده اطراف آن نیز درمان خواهد شد.  در ادامه مطلب شما را با انواع روش های بالا کشیدن چشم آشنا خواهیم کرد.

روش های مختلف بالا کشیدن چشم چیست ؟

در حال حاضر روش های متنوعی برای بالا کشیدن و لیفت چشم ها ابداع شده است که هر کدام از این تکنیک ها در جهت رفع اشکالات و نقاط مشخصی از چشم مورد استفاده قرار می گیرند.  انتخاب هر کدام از این روش ها بر عهده پزشک می باشد .  متخصصین پس از بررسی آناتومی بدن افراد، انتظارات و اهداف آن ها بهترین روش را برای زیبا جویان عزیز در نظر می گیرند.

  • بالا کشیدن چشم با نخ

این تکنیک زیبایی همانند روش‌ های دیگر لیفت با نخ،  با کمک نخ های PDO انجام می شود.  این نخ ها  با بدن سازگاری دارند و به مرور زمان جذب پوست خواهند شد. معمولاً به دلیل حساس بودن پوست اطراف چشم ، متخصصین از نخ‌ های ظریف تری برای لیفت و کشیدگی چشم  ها استفاده می کنند.

این تکنیک زیبایی بدون نیاز به بی هوشی انجام می‌ شود و متخصصین در جهت کاهش درد در هنگام جای گذاری نخ ها از بی حسی موضعی استفاده می کنند.  جایگذاری نخ ها در این عمل به ۳۰ تا ۶۰ دقیقه زمان نیاز دارد.  متخصصین نخ های PDO را با استفاده از سوزن های بسیار ظریفی در زیر پوست قرار می دهند و با کشیدن آن ها چشم به سمت بالا کشیده خواهد شد.

این تکنیک زیبایی سبب سفتی و جوان سازی پوست اطراف چشم نیز می شود.  در حین انجام لیفت با نخ زخمی در پوست ایجاد نخواهد شد و به چشم ها آسیبی وارد نمی شود . متخصصین،  با تجربه و مهارت کافی محل ورود و خروج سوزن ها را مشخص خواهند کرد و هنگام عبور سوزن هیچ آسیبی به بافت اطراف چشم وارد نمی شود.

مدت ماندگاری این تکنیک زیبایی برای همه افراد متفاوت است و در حدود یک تا دو سال ماندگار است.  البته،  مدت ماندگاری آن به عواملی از قبیل جذب نخ ها  در پوست و نوع نخ بستگی دارد.  به هر حال این روش نتایج دائمی به دنبال ندارد و پس از جذب نخ ها چشم ها به حالت طبیعی خود باز می گردد . پس از پایان دوره ماندگاری این تکنیک مجدداً باید برای باز سازی گوشه چشم و بالا کشیدن آن اقدام کنید.

 معمولاً این تکنیک زیبایی عوارض خاصی به همراه ندارد. کمی کبودی،  تورم و التهاب در اطراف چشم کاملاً طبیعی است که در طی ۳ تا ۵ روز برطرف می شود . در صورت تغییر حالت چشم ها، جابجایی و پارگی نخ ها  باید سریعاً به پزشک اطلاع دهید تا اقدامات لازم برای شما انجام شود.

پس از لیفت با نخ شما به دو تا سه روز استراحت نیاز دارید سپس می توانید فعالیت های روزانه خود را ادامه دهید.  پس از جای گذاری نخ ها  در زیر پوست اطراف چشم شما می توانید شاهد تاثیرات اولیه آن باشید و به مرور زمان پس از طی دو هفته نتایج قطعی آن قابل مشاهده می باشد.

به دلیل کشیدگی پوست در اطراف چشم توسط نخ ها،  تولید کلاژن نیز در پوست افزایش می یابد و در این فاصله زمانی پوستی سفت و زیبا خواهید داشت.

  • بالا کشیدن چشم با دستگاه پلکسر

استفاده از دستگاه پلکسر نیز یکی از روش های غیر جراحی برای بالا کشیدن و لیفت گوشه چشم می باشد . در این روش مراحل درمان با کمک انرژی پلاسما انجام خواهد شد . در این روش انرژی پلاسما لایه های پوست اطراف چشم را تبخیر می کند و سبب سفتی و کشیدگی پوست در این ناحیه خواهد شد .

برای انجام این تکنیک  نیاز به هیچ گونه برش و بخیه ای بر پوست نمی باشد و با سوزاندن چربی ها و لایه های اضافه توسط گاز پلاسما،  نتایج مطلوبی حاصل خواهد شد.

در این تکنیک زیبایی با افزایش گرما در لایه های زیرین پوست ،تولید کلاژن نیز افزایش می‌ یابد.  مدت ماندگاری لیفت چشم با دستگاه پلکسر  در حدود پنج سال می باشد .

شاید به نظر شما استفاده از این دستگاه سبب سوختگی پوست اطراف چشم  شود در صورتی که این تکنیک با استفاده از جرقه هایی بر سطح پوست انجام می شود و هیچ ضرر و آسیبی به پوست شما وارد نمی کنند.

کلینیک بین المللی پوست موزیبایی آراد-کشیدن چشم

متخصصین این تکنیک زیبایی را برای افراد خاصی مناسب نمی دانند که عبارتند از :

  • افراد مبتلا به صرع
  • افرادی که دارای پروتز های فلزی و باطری قلبی هستند.
  • خانم های باردار و شیرده
  • مبتلایان به واریس،  بیماری های استخوانی و سرطان

پس در جلسه مشاوره اگر با بیماری خاصی مبتلا هستید پزشک را در جریان قرار دهید.

بالا کشیدن چشم با تزریق بوتاکس

بالا کشیدن گوشه چشم با تزریق بوتاکس جزء راه کار های غیر تهاجمی است که امروزه طرفداران زیادی به سمت خود جذب کرده است.  معمولاً تزریق بوتاکس برای از بین بردن چین و چروک و جوان سازی پوست صورت مورد استفاده قرار می گیرد اما در برخی مواقع در جهت بالا کشیدن گوشه چشم نیز کاربرد دارد.

در این روش با فلج کردن عضلات اطراف چشم ، افتادگی چشم از بین می رود با این عمل چشم ها درشت تر و کشیده خواهد شد هم چنین مشکلاتی از قبیل افتادگی پلک و پف چشم درمان می شود.

 برخی افراد به دلیل هزینه بالای جراحی و همچنین ترس از آن روش های سریع  و بدون جراحی را انتخاب می کنند تا با کمترین عوارض چشمانی زیبا و هوشیار حاصل کنند .

در این روش دیگر خبری از برش،  خونریزی و بخیه نمی باشد و ماده بوتاکس با استفاده از سوزن ظریفی به ناحیه اطراف چشم تزریق خواهد شد.  این فرایند زیبایی برای درمان افتادگی گوشه چشم و دم ابرو،  از بین بردن چین چروک ها و درمان پف چشم مورد استفاده قرار می گیرد .

در این روش متخصصین قبل از تزریق بوتاکس تست آن را انجام می دهند تا از بروز عوارض و حساسیت های نا خوشایند جلوگیری شود.  پس از اطمینان کامل از عدم حساسیت مراحل تزریق بوتاکس با بی حسی موضعی انجام خواهد شد.

مدت ماندگاری تزریق بوتاکس در حدود ۴ تا ۶ ماه خواهد بود البته،  عوامل مختلفی از قبیل برند ماده بوتاکس،  مهارت پزشک و سوخت و ساز بدن در این موضوع تاثیر گذار است. شما پس از پایان دوره ماندگاری می توانید برای تزریق مجدد به کلینیک مراجعه کنید.

 عوارض ناشی از تزریق بوتاکس شامل سوزش،  کبودی و کمی التهاب است که با استفاده از کمپرس سرد بر طرف می شود.  نتایج حاصل از تزریق بوتاکس پس از یک تا دو هفته قابل مشاهده خواهد بود .

برای انجام این تکنیک زیبایی از رفتن به مراکز غیر تخصصی خودداری کنید زیرا ممکن است عوارض نا خوشایند ی را تجربه کنید.

 یکی از توصیه های مهم متخصصین پس از تزریق بوتاکس به گوشه چشم،  پرهیز از خوابیدن و دراز کشیدن به مدت ۴ ساعت خواهد بود .زیرا ، ممکن است در هنگام استراحت ماده بوتاکس مهاجرت کند و مشکلاتی از قبیل افتادگی پلک را به همراه داشته باشد.  پس برای کمک به نتایج مطلوب به همه توصیه متخصصین دقت کنید.

  • بالا کشیدن چشم با جراحی (کانتوپلاستی)

بالا کشیدن چشم با عمل جراحی امروزه به عمل چشم گربه ای معروف است که به عنوان عمل های زیبایی چشم شناخته می شود.  این جراحی در چند سال اخیر طرفداران زیادی به سمت خود جذب کرده است.  در این تکنیک متخصصین با تغییراتی در پلک پایینی چشم ها را درشت و کشیده کرد خواهند کرد.

علاوه بر آن با استفاده از این عمل فرم چشم ها زیبا و جذاب خواهد شد. اگر چه این عمل امروزه در اکثر کلینیک های زیبایی انجام می‌ شود اما همچنان با نگرانی متقاضیان همراه است و اکثر افراد فکر می کنند که ممکن است در حین جراحی چشم ها و بینایی آن ها دچار آسیب شود.

به دلیل اهمیت این موضوع ادامه مطلب را به این عمل جراحی اختصاص می دهیم تا شما در این زمینه اطلاعات بیشتری حاصل کنید همچنین ترس و ابهامات شما در مورد عمل کانتوپلاستی یا بالا کشیدن چشم برطرف کنیم.

بالا کشیدن چشم یا کانتوپلاستی چیست ؟

بالا کشیدن  گوشه چشم با عمل کانتوپلاستی معمولاً در بین افراد،  به عمل چشم گربه ای معروف است .  متخصصین در این روش حالت چشم ها را تغییر می دهند.

هدف اصلی در این تکنیک زیبایی بالا کشیدن و درشت کردن چشم ها خواهد بود . در این جراحی می‌ توان جذابیت چهره را چندین برابر کرد و حالت پیری و خستگی را از چهره رفع کرد. در حین انجام  عمل کانتوپلاستی تغییرات بر روی پلک پایین ایجاد می شود و با بازسازی گوشه خارجی چشم ختم می شود.

همراه با بالا کشیدن گوشه چشم و جراحی کانتوپلاستی پف زیر چشم و افتادگی پلک بالا  نیز  مورد درمان قرار می گیرد.  به طور کلی می توان این عمل را بخشی از عمل بلفاروپلاستی معرفی کرد . پس شما علاوه بر کشیدگی و زیبایی چشم های خود مشکلاتی از قبیل چین و چروک ها،  افتادگی پوست و پف چشم را از بین خواهید برد .

نکته جالب تر در این تکنیک این است که با یک تیر دو نشان می زنید  و همزمان لیفت ابرو نیز انجام می شود.  شما با تقویت و بازسازی گوشه خارجی چشم ها پوست اطراف چشم را کشیده خواهید کرد و همه چین و چروک های اطراف چشم و ابرو ها از بین می رود.

بالا کشیدن چشم با کانتوپلاستی برای چه کسانی مناسب است ؟

اولین موضوعی که باید برای داوطلبان عمل کانتوپلاستی مورد توجه قرار دهید داشتن سلامتی عمومی می باشد. زیرا ، مراحل این عمل معمولاً با بی هوشی عمومی انجام می شود.  پس نباید مشکلی در این زمینه داشته باشید.  در صورتی که به بیماری خاصی مبتلا هستید باید در جلسه مشاوره پزشک خود را در جریان قرار دهید .

اگر قصد شما فقط بالا کشیدن و لیفت چشم باشد پلک های شما نباید افتاده یا پف کرده باشد البته،  نظر ما این نیست که این افراد با این مشکلات مواجه نباشد بلکه منظور این است که در برخی مواقع باید عمل کانتوپلاستی با عمل های زیبایی دیگر مانند لیفت ابرو همزمان انجام شود تا به نتایج مورد نظر دست یابند.

 توصیه متخصصین در این موضوع این است که همیشه قبل از انجام این جراحی در جلسات مشاوره شرکت کنید و با مشاهده نمونه کار های پزشک و نتایج جراحی  درک واقع بینانه ای نسبت به این جراحی پیدا کنید .

همچنین متخصصین در جلسات مشاوره توضیحات کاملی در مورد نحوه انجام عمل،  مراقبت ها و محدودیت ها برای شما شرح می دهند. پس از انجام مشاوره های لازم،  زمان مناسبی را برای انجام جراحی برای زیبا جویان عزیز در نظر گرفته می شود.

معمولاً عمل کانتوپلاستی برای کسانی که چشم هایی با حالت افتاده و خمار دارند پیشنهاد می شود.

 کسانی که چشمانی ریز و باریک دارند با این عمل می‌ تواند چشمان خود را درشت  باز تر کنند.

 افرادی که با پف زیر چشم و افتادگی بالای پلک مواجه هستند کاندیدای مناسبی برای عمل کانتوپلاستی خواهند بود.

 کسانی که به بیماری های خاصی از قبیل بیماری های خود ایمنی،  عفونی،  بیماری های قلبی و عروقی، فشار خون کنترل نشده و … مبتلا هستند کاندیدای مناسبی برای این جراحی نخواهند بود.

متخصصین ما قبل از ارائه هر گونه خدمات زیبایی و درمانی به صورت جراحی و غیر جراحی شرایط جسمانی و بدنی متقاضیان را می سنجد و بر اساس شرایط آن ها بهترین راه کار را ارائه خواهند داد.

مراحل انجام بالا کشیدن چشم با کانتوپلاستی

پس از پشت سر گذاشتن جلسات مشاوره و اعمال مراقبت های قبل از جراحی زمان مشخصی برای عمل جراحی کانتوپلاستی تعیین می شود.

مراحل انجام کانتوپلاستی با بی حسی موضعی سپری خواهد شد و زمانی که باید برای آن در نظر بگیرید  در حدود دو تا چهار ساعت می باشد . البته،  در برخی مواقع پزشک بر اساس شرایط بدنی افراد مراحل جراحی را با بی هوشی انجام می دهند.

 در ابتدا جراحی متخصصین برش کوچکی در عضله حلقوی گوشه چشم ایجاد می کنند سپس تاندون کانتال خارجی را ، که در کنار کاسه چشم قرار گرفته است از استخوان جدا می کنند در طی عمل تغییراتی در ساختمان پلک پایین ایجاد می کنند.  بنابرین پلک پایین را به محل برش تاندون ها متصل می کنند.

  با این عمل پک بالایی به سمت بالا کشیده خواهد شد تا به استخوان کاسه چشم  برسد پس از متصل شدن این دو بخش پوست اضافه حذف خواهد شد و برش های ایجاد شده با کمک بخیه بسته می شوند.  اگر برش ها در داخل چشم ایجاد شود پزشک از بخیه های جذبی استفاده می کند.

در غیر این صورت بخیه ها غیر جذبی خواهند بود. معمولاً در صورت غیر جذبی بودن بخیه ها پس از پنج تا هفت روز باید برای برداشتن بخیه ها اقدام کنید.

 با عمل کانتوپلاستی و کشیدگی چشم ها به سمت بالا حالت خماری و خستگی چشم ها از بین می رود و چشم حالتی هوشیار و جذاب پیدا می کنند.  نتایج حاصل از کانتوپلاستی طولانی مدت می باشد اما ممکن است همچنان روند پیری پوست و افزایش سن همچنین عوامل محیطی مجدداً سبب کشیدن چشم ها به سمت پایین شود.

در این شرایط متخصصین روش های ترمیمی را پس از چندین سال انجام می دهند. در برخی شرایط متخصصین این جراحی را به روش کانتو پکسی انجام خواهند داد. معمولاً زمانی که مشکلاتی در ساختار پلک وجود داشته باشد متخصصین جراحی های ترمیمی را انجام خواهند داد.  عمل کانتوپلاستی در چهار نوع مختلف انجام می‌ شود که در ادامه توضیحاتی در مورد آن ارائه خواهیم داد.

  • بالا کشیدن گوشه خارجی چشم (لترال کانتوپلاستی)

این جراحی برای درمان افتادگی پلک و کشیدگی چشم ها انجام می شود حتی می تواند افتادگی پلک زیرین را نیز با این روش از بین ببرد. معمولاً مدل های کره ای بیشتر به این عمل جراحی گرایش دارند و با این عمل چشم های خود را درشت تر می کنند.

همچنین همراه با بالا کشیدن پلک و صاف کردن پوست اطراف آن،  گوشه خارجی چشم به سمت بالا کشیده خواهد شد تا چشم ها حالتی نافذ و کشیده پیدا کند.

  • اپی کانتوپلاستی یا کشیدن گوشه داخل چشم

شما می توانید با عمل جراحی اپی کانتوپلاستی چشمان جذاب و کشیده تری داشته باشید. اما اگر قصد دارید که تنها گوشه داخلی چشم های خود را بکشید استفاده از فرآیند جراحی اپی کانتوپلاستی کفایت می کند .

البته ، در این تکنیک زیبایی مهارت و دقت پزشک بسیار اهمیت دارد.  این عمل را می توان با بالا کشیدن چشم در گوشه خارجی نیز ترکیب کرد تا نتایج عالی حاصل شود.

  • کانتو پکسی

کانتو پکسی در برخی مواقع با عمل کانتوپلاستی اشتباه گرفته می‌ شود در صورتی که این دو روش کاملاً با هم متفاوت هستند.  در این روش هیچ برشی در عضلات حلقه چشم ایجاد نمی شود بلکه با استفاده از بخیه،  عضلات حلقوی و تاندون‌ ها در گوشه خارجی چشم به یکدیگر متصل خواهند شد.

به این ترتیب در پلک پایین کمی پوست اضافه ایجاد خواهد شد در این جراحی پوست اضافه نیز برداشته می شود تا پلک شما حالت افتاده و شل پیدا نکند.  این جراحی برای درمان افتادگی پلک پایین نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

  • اکتروپیون

همراه با افزایش سن ، افتادگی پلک و کاهش کلاژن های پوستی اتفاق می افتد.  در این شرایط چشم حالتی افتاده پیدا خواهند کرد همچنین پوست اطراف چشم بسیار حساس است.

اگر شما با افتادگی پلک شدید مواجه نشده اید  بهتر است برای بالا کشیدن چشم و رفع افتادگی آن از این تکنیک استفاده کنید.  اگر پلک پایین چشم شما به سمت خارج برگشته اکتروپیون گزینه مناسبی برای رفع مشکلات شما خواهد بود.

مزایا و کاربرد های بالا کشیدن چشم

 باز سازی گوشه چشم ها تاثیرات بی نظیری بر چهره و اجزای مختلف صورت خواهد داشت.  در این عمل افتادگی پلک و پف زیر چشم درمان خواهد شد و قطعاً میدان دید افزایش می یابد.

 مراحل انجام جراحی به صورت سر پایی و با بی حسی موضعی انجام می شود البته در برخی مواقع با صلاحدید پزشک این جراحی به صورت بی هوشی عمومی انجام خواهد شد .

دوره نقاهت پس از این عمل در حدود ۵ تا ۷ روز می باشد در صورت انتخاب پزشک ماهر و مراجعه به مراکز تخصصی شاهد عوارض خاصی نخواهید بود و در طی یک تا دو هفته عوارض ناشی از آن کم کم برطرف می شود .

از کاربرد های عمل کانتوپلاستی می توان به موارد زیر اشاره کرد :

  • درمان افتادگی پلک
  • رفع خماری و خستگی چشم ها
  • لیفت ابرو
  • جوان سازی پوست اطراف چشم
  • بازسازی و اصلاح گوشه چشم
  • افزایش میدان دید
  • افزایش اعتماد به نفس
  • از بین بردن پف زیر چشم

عوارض بالا کشیدن چشم با جراحی چیست ؟

عوارض روش های غیر جراحی نسبت به عمل‌ های جراحی بسیار خفیف تر است اما اگر شما به مراکز معتبر و کلینیک های تخصصی مراجعه کنید میزان عوارض را تا ۹۵ درصد کاهش خواهید داد.

همچنین در صورتی که شما به توصیه پزشکان عمل کنید این جراحی برای شما عارضه خاصی به همراه ندارد.

ممکن است پس از، از بین رفتن اثرات بی هوشی و بی حسی شما احساس درد در چشم‌ های خود خواهید داشت و همچنین پوست اطراف چشم های شما متورم و کبود می شود.

متخصصین در این شرایط برای کاهش این عوارض توصیه می‌ کنند که به خوبی استراحت کنید و از فشار آوردن به چشم ها خودداری کنید. عوارض ناشی از این جراحی در طی یک تا دو هفته از بین می رود.

  در صورت طولانی شدن عوارض باید حتما پزشک خود را در جریان قرار دهید ممکن است پس از جراحی مشکلاتی در دید و بینایی شما ایجاد شود که در طی چند روز برطرف می شود.

 برخی افراد پس از جراحی نگران باقی ماندن جای زخم و بخیه ها می باشند در صورتی که متخصصین با تجربه و حرفه ای برش ها را به گونه ای ایجاد می کنند که پس از بهبودی هیچ اثری از آن ها دیده نشود حتی کسی متوجه محل جراحی شما نمی شود.

اگر زخم های شما برای مدت طولانی بر سطح پوست باقی ماند و جای آن محو نشد پزشک خود را از این موضوع مطلع کنید.

 عمل بالا کشیدن و لیفت چشم ها بسیار حساس است بنابراین باید قبل از جراحی از معتبر بودن کلینیک و مهارت پزشک اطمینان کامل حاصل کنید. زیرا،  در صورت عدم مهارت پزشک شما عوارض نا خوشایند ی را تجربه خواهید کرد که شامل

  • خونریزی
  • قرمزی بیش از حد چشم ها
  • کبودی و تورم گسترده و طولانی مدت
  • اختلال در بینایی
  • عفونت و ….

مواجه خواهید شد

 برخی افراد نیز  پس از این جراحی نسبت به مواد بی هوشی دچار حساسیت می شوند که با عوارضی مانند حالت تهوع و  سر درد مواجه خواهند شد.  این عارضه ها دوام چندانی ندارد و پس  از، از بین رفتن اثرات داروی بی هوشی بر طرف می شود.

 در کلینیک زیبایی آراد اصفهان انواع عمل های جراحی و غیر جراحی با هدف زیبایی چشم ها از قبیل بلفاروپلاستی،  کانتوپلاستی،  اپی کانتوپلاستی،  لیفت با نخ، تزریق بوتاکس،  پلکسر و … انجام خواهد شد.

متخصصین ما در این کلینیک نسبت به انواع خدمات زیبایی آشنایی کامل دارند و قطعاً بهترین نتایج را برای زیبا جویان عزیز  حاصل خواهند کرد.

کلینیک بین المللی پوست موزیبایی آراد-کشیدن چشم

هزینه بالا کشیدن چشم با جراحی چقدر است ؟

هزینه هر کدام از تکنیک های جراحی کاملا متفاوت است همچنین در برخی مواقع از عمل های ترکیبی استفاده می شود.  در نتیجه هزینه متقاضیان افزایش می یابد.  عوامل مختلفی از قبیل

  • مهارت و تخصص پزشک
  • موقعیت جغرافیایی کلینیک
  • ابزار ها و تجهیزات مورد استفاده
  • انتظارات متقاضیان از انجام عمل جراحی

 هزینه ها را تحت تاثیر قرار می دهد.  البته،  باید هزینه دارو ها عکسبرداری و آزمایش ها را نیز به لیست هزینه های خود اضافه کنید.

در کلینیک زیبایی آراد اصفهان انواع خدمات زیبایی و درمانی با تعرفه استاندارد ارائه  می‌ شود . شما عزیزان می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد هزینه ها در این کلینیک با مشاوران و کارشناسان با تجربه ما تماس حاصل فرمایید.

مراقبت های قبل از بالا کشیدن چشم با جراحی

قبل از این که بخواهید برای انجام این جراحی تصمیم قطعی بگیرید در جلسات مشاوره حضور داشته باشید.

 اگر درگیر بیماری خاصی هستید و یا دارو مصرف می کنید پزشک خود را مطلع کنید.

 با مشاهده نمونه کار های پزشک نسبت به نتایج جراحی درک واقع‌ بینانه ای پیدا کنید.

 دو هفته قبل از جراحی مصرف انواع دارو ها و غذا های رقیق کننده خون از قبیل آسپرین،  پرو فن،  مکمل ها ویتامین ها،  زعفران روغن ماهی و را کنار بگذارید زیرا،  ممکن است در حین جراحی سبب افزایش خونریزی شود.

 دو هفته قبل از انجام جراحی از مصرف انواع دخانیات و مشروبات الکلی بپرهیزید زیرا باعث افزایش غلظت خون و همچنین عوارض پس از جراحی خواهد شد.

 چند ساعت قبل از جراحی از خوردن غذا و نوشیدنی مایعات خود داری کنید.

هنگام مراجعه به کلینیک هیچ گونه آرایشی نداشته باشید.

 استرس خود را کنترل کنید و به پزشک خود اعتماد کنید.

 از لنز های چشمی و آرایشی استفاده نکنید و عینک را جایگزین آن قرار دهید.

 از یکی از اعضای خانواده بخواهید که هنگام مراجعه به کلینیک و بازگشت به خانه شما را همراهی کند.

مراقبت های پس از،  بالا کشیدن چشم با جراحی

پس از انجام عمل جراحی به خوبی استراحت کنید و دارو های تجویز شده را سر وقت و به اندازه کافی مصرف کنید.

 در هنگام خوابیدن زیر سر خود را بلند تر از بدن قرار دهید تا تورم و کبودی ایجاد شده را کاهش دهید.

 تا یک هفته از نگاه کردن به تلویزیون،  صفحه موبایل،  لب تاب و کامپیوتر خود داری کنید.

 پس از انجام جراحی از قرار گرفتن در معرض نور خورشید، باد،  آلودگی های محیطی و گرد و غبار خود داری کنید و حتماً هنگام خارج شدن از خانه از عینک آفتابی استفاده کنید.

 از قرار دادن لنز در چشم ها تا بهبودی کامل بپرهیزید و حتماً عینک را جایگزین آن قرار دهید.

 تا دو روز پس از جراحی از رفتن به حمام خودداری کنید.

 تا بهبودی کامل از رفتن به سونا،  دوش گرفتن با آب پر فشار ، جکوزی و استخر بپرهیزید.

 از خسته کردن چشم ها خودداری کنید .

 برای کاهش تورم و کبودی اطراف چشم در سه روز اول  از کمپرس سرد استفاده کنید. البته،  در سه روز دوم پس از جراحی استفاده از کمپرس گرم سرعت بهبودی را افزایش می دهد.

 از مصرف غذا های شور،  چرب و تند که باعث افزایش حساسیت می شود خودداری کنید.

 لباس های راحت،  یقه گشاد و دکمه دار بپوشید تا هنگام تعویض لباس به چشم های شما فشاری وارد نشود.

اثرات و نتایج :

در طی این مطلب شما را با انواع روش های بالا کشیدن چشم به صورت جراحی و غیر جراحی آشنا کردیم.  هر کدام از این روش ها تاثیرات بی نظیری بر چشم ها خواهد داشت و مدت ماندگاری یکسانی نخواهند داشت .

روش های غیر جراحی نتایج موقتی دارند و پس از پایان دوره ماندگاری آن ها می توان مجدداً برای تمدید اقدام کرد مدت ماندگاری روش های غیر جراحی به شرح زیر است :

  • لیفت با نخ ۱ تا ۲ سال
  • دستگاه پلکسر ۵ سال
  • تزریق بوتاکس ۴ تا ۶ ماه

 اما در مقابل عمل جراحی نتایج دائمی به دنبال دارد و باعث از بین رفتن پف چشم،  افتادگی پلک،  افتادگی گوشه چشم برای همیشه  خواهد شد پس از این جراحی شما چشمانی درشت و زیبا حاصل می کنید.  نتایج حاصل از جراحی پس از دو تا سه ماه به طور قطعی قابل مشاهده خواهد بود و تا آخر عمر تاثیرات آن ادامه دار می باشد.

البته،  روند پیری پوست امری اجتناب نا پذیر است و ممکن است به دلیل سبک نا درست زندگی،  قرار گرفتن در معرض نور خورشید و مشکلات دیگر پس از ۱۰ تا ۱۵ سال به ترمیم مجدد نیاز داشته باشید.

دوره نقاهت پس از بالا کشیدن چشم با جراحی چقدر است ؟

پس از لیفت و کشیدگی چشم ها با روش های غیر جراحی شما نیاز به دوره نقاهت نخواهید داشت و در مدت زمان کوتاهی به بهبودی کامل خواهید رسید اما،  پس از جراحی به دلیل ایجاد برش و بخیه های گوشه چشم باید به مدت ۵ تا ۷ روز در منزل به استراحت بپردازید.

مهارت پزشک،  اعمال مراقبت ها و نوع جراحی در سرعت بهبودی تاثیر گذار است . روند بهبودی برای همه متقاضیان کاملاً متفاوت است و به شرایط بدنی آن ها بستگی دارد.

 تورم و کبودی ایجاد شده در اطراف چشم تا دو هفته ادامه دار خواهد بود و کم کم این عوارض برطرف می‌ شود پس شما می ‌توانید تاثیرات جراحی را بر چشم های خود ببینید. استفاده از کمپرس سرد و گرم سرعت بهبودی را افزایش می دهد.

متخصصین برای کاهش عوارض دارو های مناسبی از قبیل پماد ها،  ژل و قطره های چشمی را تجویز می کنند دارو ها باید به موقع و به اندازه کافی مصرف شود.  یک هفته پس از جراحی باید به کلینیک مراجعه کنید تا پزشک روند بهبودی شما همچنین نتایج جراحی را بررسی کند و در صورت نیاز بخیه ها برداشته خواهد شد.

یکی از سوالات رایج متقاضیان در دوره بهبودی در مورد آرایش کردن پس از جراحی می باشد.  شما باید حداقل تا زمان برداشتن بخیه ها از آرایش کردن چشم ها خود داری کنید .

معمولاً پس از یک هفته پس از جراحی می توان از محصولات آرایشی استفاده کرد اما بهتر است قبل از انجام آرایش با پزشک خود مشورت کنید.

تعداد جلسات بالا کشیدن چشم با جراحی چقدر است ؟

قبل از انجام عمل جراحی متخصصین حضور شما را در جلسه مشاوره بسیار مهم می دانند . در این جلسه توضیحات کاملی در مورد نحوه جراحی، نوع جراحی،  انتظارات شما و نتایج آن بر چشم ارائه می شود.  پس در صورت مساعد بودن شرایط، زمان مناسبی برای برگزاری جلسه جراحی تعیین می‌ شود.

در این فاصله زمانی باید همه مراقبت های قبل از جراحی به خوبی اعمال شود . در روز جراحی شما به مدت ۲ تا ۴ ساعت در کلینیک می مانید پس از پایان عمل جراحی شما بدون نیاز به بستری شدن به منزل باز می گردید و دوره نقاهت را در منزل سپری خواهید کرد.

پس از یک هفته مجدداً برای بررسی نتایج جراحی و برداشتن بخیه ها به کلینیک مراجعه می کنید.

برای بالا کشیدن چشم کدام روش بهتر است ؟

هر کدام از روش هایی که در طی این مطلب به شما معرفی کردیم می توانند مشکلات و افتادگی های پوست اطراف چشم  شما را برطرف کند همچنین به بازسازی گوشه چشم می‌ پردازند.  متخصصین در جلسه مشاوره قبل از انتخاب روش با شما صحبت می‌ کنند و با در نظر گرفتن اهداف و نظرات شما بهترین روش را انتخاب خواهند کرد.

البته،  عوامل مختلفی از قبیل سن افراد، آناتومی چهره ،  وضعیت سلامتی،  نوع پوست ، سبک زندگی همچنین ابتلا بیماری های پوستی در انتخاب نوع عمل دخیل می باشد.

همچنین پزشک پس از بررسی سابقه پزشکی شما علت افتادگی پلک ها و همچنین گوشه چشم را مشخص می کنند زیرا با بررسی علت ، روشی انتخاب می شود که با شرایط شما مطابقت بیشتری دارد و می‌ توانید از ماندگاری طولانی مدت آن بهره مند شوید.

شاید این مطلب هم برای شما جذاب باشد:

https://clinicarad.com/%d9%87%d8%b2%db%8c%d9%86%d9%87-%d8%ac%d8%b1%d8%a7%d8%ad%db%8c-%d9%be%d9%84%da%a9-%d8%af%d8%b1-%da%a9%d9%84%db%8c%d9%86%db%8c%da%a9-%d8%a8%db%8c%d9%86-%d8%a7%d9%84%d9%85%d9%84%d9%84%db%8c-%d8%a2%d8%b1/

https://clinicarad.com/%d8%a8%d9%84%d9%81%d8%a7%d8%b1%d9%88-%d9%be%d9%84%d8%a7%d8%b3%d8%aa%db%8c-%da%86%db%8c%d8%b3%d8%aa-%d9%87%d8%b2%db%8c%d9%86%d9%87-%d9%85%d8%b1%d8%a7%d8%ad%d9%84-%d9%88-%d8%b9%d9%88%d8%a7%d8%b1%d8%b6/

https://clinicarad.com/%d8%a8%d9%87%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%d8%ac%d8%b1%d8%a7%d8%ad-%d8%a8%d8%b1%d8%a7%db%8c-%d8%a8%d8%b1%d8%af%d8%a7%d8%b4%d8%aa%d9%86-%d9%be%d9%81-%da%86%d8%b4%d9%85-%d8%af%da%a9%d8%aa%d8%b1-%d8%b9%d9%84/

نتیجه گیری :

در طی این مطلب چشم ها را به عنوان حساس ترین عضو معرفی کردیم که باید مراقبت های ویژه ای از پوست اطراف آن انجام شود.  وظیفه پلک ها محافظت از چشم است و حس بینایی ما را تقویت می کند. متاسفانه  در طول زندگی مشکلات و عوامل مختلفی زیبایی چشم‌ ها را تحت تاثیر قرار می دهد حتی ممکن است برخی افراد از بدو  تولد با افتادگی چشم مواجه باشند.

خوشبختانه امروزه می توان با روش های مختلفی زیبایی و جذابیت را به چشم ها باز گرداند.  کسانی که از عمل جراحی می ترسند می توانند  روش های غیر جراحی مانند لیفت با نخ، دستگاه  پلکسر،  تزریق بوتاکس  و …. را انتخاب کنند اما اگر به دنبال نتایج دائمی و قطعی هستید عمل جراحی گزینه مناسبی برای شما می باشد.

مهم ترین موضوع برای انتخاب هر کدام از روش ها مراجعه به مراکز تخصصی و زیبایی می باشد تا بتوانید نتایج عالی و موفقیت آمیز حاصل کنید. کلینیک زیبایی آراد اصفهان دارای متخصصینی حرفه ای و مجرب می باشد متخصصین ما در این کلینیک مهارت زیادی برای انجام عمل های جراحی و زیبایی چشم کسب کرده اند و شما عزیزان می توانید با مراجعه به این کلینیک با قیمت مناسب و مقرون به صرفه زیبایی چشم های خود را حاصل کنید.

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد-کلینیک آراد

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان با کسب برترین رتبه رضایتمندی مرجع جهانی گوگل 5 ستاره درخدمت زیباجویان عزیزمی باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره رایگان و واتساپ می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:

09130323292

دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 1 به سامانه 10005848

جهت دریافت کد تخفیف و هدایای ویژه کلینیک ، حتما پیج ما را فالو کنید و علاوه بر دریافت کد های تخفیف در قرعه کشی یک عدد 206 هم شرکت کنید:

آیدی اینستاگرام:

https://instagram.com/clinic.arad

ارائه مراقبت های مربوط به خدمات  زیبایی در کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان توسط کادرحرفه ای انجام می‌شود که میتوانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر از طریق لینک زیر استفاده کنید :

clinicarad.com/مراقبت-ها/

سایت تخفیفات پزشکی جهت دریافت تخفیف:

 https://takhfifannet.com

سایت انجمن جهت پاسخ به سوالات زیبایی شما توسط برترین متخصصین زیبایی کشور:

 https://harfhayetazeh.com

لینک کوتاه:https://clinicarad.com/f8m8

لینک آپارات:https://aparat.com/v/bDQjT

لینک نماشا:https://www.namasha.com/v/FylHhlNv

ویکی پدیا: https://fa.wikipedia.org

فیسبوک:  https://www.facebook.com

تویتر: https://twitter.com

لینک یوتیوب: https://www.youtube.com

تلگرام: https://telegram.org

ashkan300

اشتراک گذاری
منتشر شده توسط
ashkan300

پست‌های اخیر

در کلینیک تخصصی زیبایی آراد چه خدماتی انجام می‌شود؟

در کلینیک تخصصی زیبایی آراد چه خدماتی انجام می‌شود؟ همه خانم‌ها و آقایان دنبال راهی…

4 روز پیش

بهترین دکتر برای لیفت صورت

بهترین دکتر برای لیفت صورت لیفت صورت یکی از روش محبوب برای بازگرداندن جوانی و…

1 هفته پیش

ماسک صورت برای لکه‌ های قهوه ای

ماسک صورت برای لکه‌ های قهوه ای شاید شما هم از وجود لکه‌ های قهوه…

2 هفته پیش

چرا منافذ صورت باز می‌شود؟

چرا منافذ صورت باز می‌شود؟ باز بودن منافذ صورت یکی از دغدغه‌های پوستی برای بسیاری…

2 ماه پیش

جوانسازی گردن با پروفایلو در اصفهان

جوانسازی گردن با پروفایلو در اصفهان بالارفتن سن و عوامل دیگر ممکن است باعث ایجاد…

2 ماه پیش

اوزون تراپی زخم دیابتی در اصفهان

اوزون تراپی زخم دیابتی در اصفهان زخم پای دیابتی (DFU) یکی از مشکلات شایع افراد…

2 ماه پیش