کاشت مو به روش sut

کاشت مو به روش SUT یکی از جدیدترین روش های کاشت و ترمیم مو است.کاشت مو امروزه بسیار مورد توجه افراد مختلف بخصوص جوانان قرار گرفته است؛ بسیاری از افراد امروزه به دلیل حجم بالایی از استرس با ریزش مو مواجه می شوند. بعد از اینکه ریزش موها به اتمام رسید، مشاهده خواهید کرد که دیگر موهای پرپشت و زیبای خود را از دست داده اید.

بنابراین با ما همراه باشید تا شما را با روش پیوند موی SUT آشنا کنیم.

کاشت مو به روش sut چیست ؟

پیوند مو به روش SUT روشی مدرن است. این روش از کاشت و ترمیم مو یکی از روش های کاشت مو از طریق میکرو پیوند است. کاشت مو به این روش مشابه کاشت مو طبیعی به روش FUE است. در این روش هیچگونه جراحی وجود ندارد؛ در واقع به جای پیوند فولیکول ها، استخراج فولیکول ها انجام می شود.

این روش از کاشت مو کاملا بدون استفاده از تیغ جراحی انجام می شود.

در این روش از کاشت مو فولیکول های مو بدون اینکه جراحی انجام شود به درون محل پیوند مو منتقل می شوند. در این روش، متخصصان کاشت مو بدون اینکه از تیغ جراحی استفاده کنند، فقط فولیکول های مو را به کمک ابزار و تکنیک مخصوص جدا کرده و به محل گیرنده مو منتقل می کنند.

کاشت مو طبیعی به این روش باعث می شود که احتمال گیرایی کاشت و ترمیم مو بسیار بالا برود، چون فولیکول های مو به تنهایی و بدون بافت مو گرفته می شوند.

شما می توانید تقریبا مطمئن باشید که موهای جدید در محل پیوند مو به خوبی رشد خواهند کرد. در سایر روش های کاشت مو طبیعی فولیکول ها به همراه بافتی از پوست پشت سر برداشته می شوند، به همین دلیل ممکن است بافتی که برداشته شده حاوی فولیکول های کمی باشد.

اما در پیوند مو به روش SUT خود فولیکول ها به محل گیرنده منتقل می شوند؛ بنابراین در این روش تمام فولیکول هایی که به محل کاشت و ترمیم مو منتقل می شوند رشد کرده و شما موهای پرپشت تری را نسبت به برخی دیگر از روش های کاشت مو طبیعی شاهد خواهید بود. همچنین در این روش از کاشت مو هیچ گونه ردی از جای زخم در پشت سر که فولیکول ها از آنجا گرفته شده است باقی نخواهد ماند.

مراحل کاشت مو به روش sut

این روش شباهت بسیار زیادی به سایر روش‌های کاشت مو دارد. تنها تفاوت آن در شیوه برداشتن فولیکول‌های مو به منظور قرار دادن آن‌ها در مکان مناسب است. در سایر روش‌ها نظیر FIT پزشک از هولدرهای دستی برای برداشتن فولیکول‌ها استفاده می‌کند؛ این در حالی است که در کاشت مو به روش اس یو تی از دستگاه‌های مخصوصی استفاده می‌شود.

در نتیجه احتمال وارد شدن آسیب به گرافت‌های مو تا حد بسیار زیادی کاهش می‌یابد. زیرا در روش‌های دستی امکان خطا وجود دارد اما به کمک دستگاه‌ها ریسک خطا کاهش یافته و نتیجه کار بسیار ایده‌آل خواهد بود.

بعد از برداشت فولیکول‌ها نوبت به قرار دادن آن‌ها در ناحیه مناسب می‌رسد. در این مرحله نحوه کاشت مو به روش اس یو تی sut به این صورت است که پزشک با کمک گرفتن از هولدرهای مخصوصی گرافت‌های مو را درون برش‌هایی در ابعاد میکرو قرار می‌دهد.

از آنجایی که در حین استخراج فولیکول‌ها و قرار دادن آن‌ها در لایه درم پوست آسیب زیادی وارد نمی‌شود میزان موفقیت و عوارض جانبی بعد از درمان نیز تا حد قابل توجهی کاهش می‌یابد. موفقیت‌آمیز بودن تمامی این مراحل باعث شده تا نظرات مراجعه کننده گان در مورد کاشت مو به روش sut کاملا مثبت بوده و به یکی از بهترین روش‌های کاشت مو در دنیا تبدیل شود.

چه کسانی بهترین کاندید برای کاشت مو به روش sut هستند؟

 کاشت مو به روش SUT می تواند در موارد زیر استفاده شود:

  1. ریزش آندروژنیک مو در مردان
  2. ریزش مو در اثر عواملی مانند سوختگی، ضربه، شیمی درمانی و غیره
  3. ریزش مو حاصل از التهابات پوستی
  4. ریزش مو ناشی از جراحی و اسکار حاصل از آن
  5. کاشت مو در ریش، سیبیل، ابرو، مژه

کاشت مو به روش SUT و عوارض آن

کاشت مو به هر روشی که باشد دارای برخی عوارض جانبی احتمالی می باشد، بنابراین ممکن است که پیوند مو به روش SUT نیز عوارضی را به دنبال داشته باشد. اما شما با رعایت برخی نکات می توانید این عوارض را به حداقل و حتی به صفر برسانید. یکی از مهم ترین نکاتی که جهت به حداقل رساندن عوارض کاشت مو طبیعی باید مورد توجه قرار دهید، انتخاب کلینیک مناسب است.

کلینیکی که شما برای کاشت مو انتخاب می کنید، باید یک کلینیک کاملا پیشرفته باشد، کلینیک کاشت مو طبیعی باید مجهز به ابزار به روز بوده و همچنین تیم پزشکی بسیار متخصصی را داشته باشد. لازم است که تیم پزشکی حتما تخصص پیوند مو را داشته باشند.

یکی دیگر از نکاتی که به کاهش عوارض ناشی از کاشت و ترمیم مو کمک می کند، انتخاب روش مناسب پیوند مو است. این عمل به دلیل اینکه بدون جراحی و درد و خونریزی انجام می شود، حداقل عوارض را به جای می گذارد. همچنین در پیوند مو به روش SUT جای هیچگونه زخم روی پوست سر باقی نمی ماند، با این وجود لازم است که حتما از پزشک متخصص پیوند مو راجع به عوارض کاشت مو سوال کنید.

در کلینیک بین ‌المللی و تخصصی آراد  خدمات مربوط به انجام  کاشت مو به روش stu  توسط جناب دکتر محمد علیزاده انجام می‌گیرد.

نتیجه و تاثیر انجام کاشت مو به روش sut – کلینیک بین المللی پوست ، مو و زیبایی آراد

هزینه های کاشت مو به روش SUT

کاشت مو به روش SUT یکی از جدید ترین روش های کاشت مو است، بنابراین متخصصان در این روش از کاشت مو از ابزارهای جدیدی استفاده می کنند. این ابزارهای جدید هزینه های بسیار بیشتری نسبت به سایر روش ها به خود اختصاص می دهند.

همچنین در این روش از کاشت مو، به دلیل اینکه از دقت بالایی برخوردار است، نیاز به یک تیم پزشکی حداقل 6 نفره دارد که بتواند کاشت و ترمیم مو به این روش را به خوبی انجام دهند. بنابراین هزینه کاشت مو به روش SUT نسبت به سایر روش های پیوند مو که با جراحی همراه هستند بیشتر می باشد.

اما بهتر است بدانید مزیت هایی که این روش از کاشت مو طبیعی دارد بسیار بیشتر از هزینه ای است که جهت کاشت مو به این روش می پردازید. شما با این روش از کاشت و ترمیم مو مطمئن خواهید شد که موهای جدید و پرپشتی را به دشت خواهید آورد.

مراقبت قبل از کاشت مو به روش SUT

  1. حدود یک هفته قبل از انجام عمل کاشت مو، تست های آزمایشگاهی زیر را انجام دهید: CBC، FBS، PTو PTT، U/A، HBsAg، HbsAbو HIV
  2. پرهیز از مصرف دخانیات حداقل تا 24 ساعت قبل از عمل
  3. عدم مصرف داروهای ضدالتهابی و آسپرین تا 10 روز قبل از عمل
  4. از مصرف داروهای دارای ماینوکسیدیل حداقل 3 هفته قبل از عمل خودداری کنید.
  5. در صورت مصرف داروهای رقیق کننده خون مثل وارفارین، قبل از عمل حتما به پزشک خود اطلاع دهید.

مراقبت های بعد از کاشت مو به روش sut

به منظور اینکه افراد بتوانند به بهترین نتایج بعد از طی شدن پروسه کاشت مو برسند توصیه می‌شود حتما یکسری از موارد ضروری بعد از پیوند مو به روش SUT را انجام دهند. اصلی‌ترین مراقبتهای بعد از کاشت مو به روش sut که انجام آن‌ها توسط تمامی پزشکان توصیه می‌شود در زیر آورده شده‌اند:

  1. بعد از عمل، استفاده از کلاه توصیه می شود.
  2. ساعات ابتدایی بعد از عمل را به استراحت بپردازید
  3. برای چند روز هنگام خوابیدن، سر شما باید به حالت 45 درجه باشد.
  4. درصورت داشتن درد، از داروهای مسکن استفاده نمایید.
  5. استفاده از کمپرس آب سرد نیز می تواند به کاهش درد و عوارض عمل کمک نماید.
  6. احساس خارش و قرمزی پوست ناحیه کاشت، تا سه روز بعد از عمل طبیعی است.
  7. اگر قصد استحمام دارید، موهای خود را برای 3 تا 5 دقیقه زیر آب گرم می توانید قرار دهید اما از لمس و مالش ناحیه کاشت خودداری نمایید. پس از استحمام نیز نباید از حوله و لوازم خشک کن دیگر استفاده کنید.
  8. تورم پیشانی تا 3 روز بعد از عمل طبیعی است، در صورت تداوم تورم با پزشک خود تماس بگیرید.
  9. از انجام فعالیت های سنگین فیزیکی و نور آفتاب تا چند هفته بعد از عمل خودداری فرمایید.
  10. توصیه می‌شود تا یک هفته بعد از انجامکاشت مو به روش اس یو تی دخانیات و مشروبات الکلی مصرف نکنید.
  11. داروها و پمادهایی که توسط پزشک تجویز شده باید به طور کامل و به درستی مصرف شوند.
  12. در هفته اول باید مدل خوابیدن خود را تغییر داده و با زاویه تقریبا ۴۵ درجه بخوابید.
  13. در صورت احساس خارش در نواحی کاشت مو به هیچ وجه نباید به آن‌ها دست زده و آن را تحریک کنید.
  14. حتما در مورد نحوه شست و شوی سر با پزشک خود صحبت کرده و گرفته‌های او را به طور دقیق عملی کنید.
  15. از انجام فعالیت‌های ورزشی و رفتن به استخر تا سه هفته بعد از کاشت مو خودداری کنید.
  16. تا ۶ هفته بعد از انجام کاشت مو به روش sut نباید در معرض تابش مستقیم آفتاب قرار بگیرید.

اثرات و نتایج کاشت مو به روش sut

پیاز های مو کاشته شده، 1 تا 3 روز بعد، شروع به ریشه دار شدن می کنند. پس از 5 روز، شما می توانید با استفاده از شوینده های ضعیف مانند شامپو بچه، موهای خود را به آرامی بشویید.

حدود 2 هفته بعد از کاشت مو، زخم های پوستی شروع به ریزش می کنند. در این حالت شما نباید نگران پیاز های کاشت شده باشید زیرا آنها تا زمانی که خونریزی شدیدی ایجاد نشده، دچار ریزش نمی شوند، پس نگران رد پیوند و از دست دادن موهایتان نباشید.

رشد کامل مو بسته به شرایط شما، ممکن است تا یک سال نیز طول بکشد. در طول مرحله رشد، به دلیل رشد موهای جدید از پوست ناحیه کاشت شده، ممکن است تاول های التهابی بسیار ریزی در ناحیه پوست ایجاد شوند که با کمپرس آب گرم به راحتی قابل حل هستند.

موهای پیوند شده به روش SUT معمولا تا آخر عمر در سر شما باقی می مانند و دائمی هستند. مشاوره و معاینات دوره ای برای پیگیری و بررسی موهای کاشت شده، ضروری می باشد.

دوره نقاهت و ریکاوری

در عمل کاشت مو دوران نقاهت مانند عمل‌های دیگر نمی باشد و خوشبختانه بسیار کمتر بوده، فرد به سرعت می‌تواند به فعالیت‌های روزانه‌ی خود بازگردد.

باید گفت که دوران نقاهت هر فرد با توجه به نظر پزشک متخصص و شرایط جسمانی افراد ممکن است متفاوت باشد اما عموما، بعد از ۱ یا دو روز، می‌توان به روال زندگی عادی برگشت.

مزایای کاشت مو به روش sut

  • یک روش جراحی بدون درد و خونریزی است؛
  • در کاشت مو با روش SUT هیچ گونه برش و بخیه ای در سر ایجاد نمی شود و جای اسکارها در منطقه کاشت و برداشت مو به کمترین مقدار ممکن می رسد؛
  • سرعت بسیار بالای استخراج گرافت ها با استفاده از دستگاه در این روش، سبب افزایش سرعت کاشت مو در آن شده است. معمولا کاشت مو در یک جلسه کامل می شود؛ البته میزان طاسی مو و وضعیت بانک مو، در سرعت کاشت موثر است؛
  • تراکم بسیار بالا از دیگر مزایای کاشت مو با روش SUT است. تراکم مو در این روش حدود سه برابرکاشت مو به روش FIT و FUT است؛
  • خط مو در این روش کاملا طبیعی به نظر می رسد؛
  • ضریب حفظ شدگی فولیکول های برداشت شده در این روش زیاد است. تقریبا تمام فولیکول هایی که از منطقه اهدا برداشت شده اند، حفظ می شوند؛
  • دوران نقاهت این جراحی بسیار کوتاه است. فردای روز کاشت مو می توانید به فعالیت های روزانه و سبک خود ادامه دهید؛
  • در این روش امکان برداشت گرافت های مو از سایر نواحی بدن از قبیل سینه و ریش نیز امکان پذیر است.

تعداد و زمان جلسات

لازم به ذکر است که تعداد جلسات و زمان جلسات در عمل کاشت مو روش مورد استفاده، مساحت ناحیه طاسی، وضعیت بانک مو و عوامل دیگر در هر فرد بستگی دارد و می تواند فرد به فرد متفاوت باشد.

در نتیجه شما می توانید در جلسه ی مشاوره در خصوص تعداد جلسات و زمان جلسات در این کاشت اطلاعات لازم در این زمینه را کسب نمایید.
در کلینیک بین ‌المللی و تخصصی آراد  خدمات مربوط به انجام  کاشت مو به روش stu  توسط جناب دکتر محمد علیزاده انجام می‌گیرد.

همچنین در این کلینیک خدمات مربوط به پاک کردن تاتو با لیزر انجام می شود که برای اطلاعات بیشتر می توانید به مقاله پاک کردن تاتو با لیزر مراجعه کنید .
جهت اطلاع گرفتن از خدمات مربوط به این کلینیک با شماره های زیر تماس حاصل بفرمایید:
شعبه مرکزی تهران سعادت آباد:
09120043630
شعبه اصفهان:
09130323292
دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 1 به سامانه 10005848
آیدی اینستاگرام:
https://www.instagram.com/clinic.arad
آدرس سایت:
https://Clinicarad.com
لینک کوتاه:

https://clinicarad.com/vcqh

ارائه خدمات زیبایی در کلینیک بین المللی الهیه توسط کادر حرفه ایی انجام می‌شود که میتوانید برای دریافت اطلاعات بیشتر از طریق لینک زیر استفاده کنید :

https://Clinicelahieh.com

لینک آپارات : http://m.aparat.com/v/

لینک یوتیوب :  https://youtu.be/kkus00pfprM

 

ashkan300

پست‌های اخیر

در کلینیک تخصصی زیبایی آراد چه خدماتی انجام می‌شود؟

در کلینیک تخصصی زیبایی آراد چه خدماتی انجام می‌شود؟ همه خانم‌ها و آقایان دنبال راهی…

2 روز پیش

بهترین دکتر برای لیفت صورت

بهترین دکتر برای لیفت صورت لیفت صورت یکی از روش محبوب برای بازگرداندن جوانی و…

4 روز پیش

ماسک صورت برای لکه‌ های قهوه ای

ماسک صورت برای لکه‌ های قهوه ای شاید شما هم از وجود لکه‌ های قهوه…

1 هفته پیش

چرا منافذ صورت باز می‌شود؟

چرا منافذ صورت باز می‌شود؟ باز بودن منافذ صورت یکی از دغدغه‌های پوستی برای بسیاری…

1 ماه پیش

جوانسازی گردن با پروفایلو در اصفهان

جوانسازی گردن با پروفایلو در اصفهان بالارفتن سن و عوامل دیگر ممکن است باعث ایجاد…

2 ماه پیش

اوزون تراپی زخم دیابتی در اصفهان

اوزون تراپی زخم دیابتی در اصفهان زخم پای دیابتی (DFU) یکی از مشکلات شایع افراد…

2 ماه پیش