کاشت مو برای زنان

کاشت مو برای زنان : امروزه برای زنان به دلایل مختلف مشکلات ریزش موی شدید بوجود آمده که راه های درمانی زیادی برای این مشکل نیز تعریف شده است. از جمله راه های درمانی که در گفت و گو با دیگران به شما پیشنهاد می شود کاشت مو است که از راه کارهای مناسب می باشد که باید اطلاعات کافی را داشته باشید.

از جمله دلایلی که باعث ریزش مو در زنان می شودمی توانیم به احساس استرس، یائسگی و دیگر موارد اشاره کنیم این موارد به زنان خیلی آسیب رسانده و از جمله مشکلات ریزش مو هستند که به هر زنی در هر سنی آسیب روحی روانی بسیاری می رساند که باید در توجه به این نکات بسیار هوشیار بود.

مراحل کاشت مو برای زنان

کاشت مو و مراحل انجام آن معمولا سه تا پنج ساعت زمان نیاز دارد. این عدد با توجه به پیازهای مورد نیاز برای کاشت در ناحیه سر متغیر است. در ادامه همراه ما باشید تا مراحل را بررسی کنیم:

  • آماده سازی بیمار
  • بی حسی و برداشتن مو از بانک مو
  • جداسازی پیازهای مو
  • کاشت مو در ناحیه دریافت کننده

چه کسانی بهترین کاندید برای کاشت مو زنان هستند؟

  • زنان با الگوی ریزش موی مردانه:عقب نشینی خط رویش مو و نازک شدن مو
  • بالابودن خط رویش به صورت مادرزادی که سبب می شود چهره شان کمتر زنانه به نظر برسد
  • زنانی که به علت زخم، سوختگی، تصادف موهای خود را از دست داده اند.
  • زنانی که به علت آلوپسی موهای خود را از دست داده اند.
  • زنانی که جراحی زیبایی و یا هر نوع جراحی دیگری داشته و نگران ریزش مو در ناحیه جراحی می باشند.

کاشت مو به روش سلول های بنیادی و عوارض آن

کاشت مو در زنان، مانند هر درمان دیگر عوارضی دارد که در زیر به آنها اشاره می شود.

  1. عفونت ها
  2. سر درد، تورم،خارش، درد در ناحیه کاشته شده
  3. خون ریزی: در مطالعه ای که قبلا به آن اشاره شد، ۳۷/۱درصد بیماران در حین عمل جراحی به شدت خونریزی می‌کنند. خونریزی های شدید در طول کاشت مو شایع نیست و اغلب در نتیجه اشتباه جراح یابی تجربگی او صورت می گیرد.
  1. از دست دادن حس در محل جراحی یکی از عوارضی می باشد که در زنان ایجاد می شود . بعد از ۱۸ هفته اصولا از بین می رود ولی بعد از ایجاد شدن این عارضه می توانید با پزشک خود مشورت کنید تا شما را برای کاهش این عارضه یاری نماید.
  2. از دست دادن موهای کاشته شده
  3. تحریک شدن پوست سربه هنگام کاشت مو، شکاف های بسیار ریزی در پوست سر ایجاد می‌شود، به همین علت صدها یا بعضاً هزاران فولیکول مو جراحت بر می‌دارند که این امر به نوبه خود موجب می شود ناحیه تحت جراحی خارش داشته باشد.
  4. سرگیجه
  5. ضربان نامنظم قلب
  6. اختلال در عملکرد جنسی نیز یکی از عوارض کاشت مو در زنان می باشد.
  7. تورم در دست، پا و سینه

هزینه کاشت مو:

هزینه کاشت مو با توجه به مدت زمان انجام کاشت، مهارت پزشک و همچنین تعرفه کلینیک محاسبه خواهد شد.
شما می‌توانید برای دریافت هزینه ها و تخفیفات ویژه و فوق العاده کلینیک بین المللی و تخصصی آراد با مشاوران حرفه ای و با تجربه این کلینیک تماس حاصل فرمایید.
لازم به ذکر است در کلینیک بین المللی و تخصصی آراد انجام مشاوره پوست، مو و زیبایی کاملاً رایگان است.

عکس کاشت مو برای زنان – کلینیک بین المللی پوست ، مو و زیبایی آراد

مراقبت قبل از کاشت مو به روش سلول های بنیادی

  • توصیه می شود که بیمار در انتخاب کلینیک درمانی دقت و حساسیت داشته باشد. نتیجه کاشت مو به تجهیرات مورد استفاده، تصمیم گیری و عملکرد پزشک بستگی دارد.
  • بیمار در جلسات مشاوره انتظارات خود از درمان را صادقانه به پزشک اعلام کند. پزشک با تشریح روش درمان، مزایا و معایب آن به بیمار کمک می کند تا انتظارات واقع بینانه ای از کاشت مو داشته باشد. در صورتی که توقعات بیمار از کاشت مو واقعی باشد، بعد از درمان احساس رضایت بیشتری خواهد داشت.
  • در صورتی که بیمار به دلیل بیماری از داروهای خاصی استفاده می کند، لازم است که اطلاعات دقیق و کاملی در این رابطه در اختیار پزشک قرار دهد. با توجه به تداخل های دارویی، لازم است مصرف برخی از این داروها قطع شود یا به صلاحدید پزشک، این داروها توسط داروهای دیگری جایگزین شوند
  • در صورتی که بیمار از انواع مکمل های دارویی، ویتامین ها یا داروهای گیاهی استفاده می کند، ضروری است به پزشک اطلاع دهد
  • به مدت ۱۰ روز الی ۲ هفته قبل از کاشت مو، استفاده از داروهای ضد انعقاد خون مانند وارفارین، آسپیرین و سایر داروهایی از این قبیل متوقف شود.

مراقبت های بعد از کاشت مو به روش سلول های بنیادی

  • داروهای مسکن و آنتی بیوتیک تجویز شده طبق دستورالعمل پزشک مصرف شود.
  • خارش یکی از عوارض کاشت مو است و بیمار تا چند روز بعد از جراحی با آن مواجه خواهد شد. باید از خاراندن محل درمان جلوگیری شود. زیرا احتمال آسیب رسیدن به فولیکول های تازه کاشته شده وجود دارد
  • از ورزش و فعالیت های فیزیکی شدید، به مدت ۲ هفته خودداری شود. فعالیت های شدید ممکن است به گرافت های تازه کاشته شده، آسیب برسانند. علاوه بر این، با انجام ورزش، تعریق بیشتر می گردد و تعریق احتمال عفونت را زیاد می کند.
  • در رابطه با شروع زمان شستشوی موها با پزشک مشورت شود. معمولا از روز سوم بعد از کاشت مو، بیمار اجازه استحمام دارد. استفاده از مواد شوینده و شامپوهای تجویز شده توسط پزشک مجاز است. به طور کلی ۲ هفته بعد از کاشت، شستشوی موها به روش همیشگی امکان پذیر است.
  • کمپرس سرد در کاهش التهابات تاثیر بسیار زیادی دارد.
  • در زمان مشخص شده برای معاینات بعدی به پزشک مراجعه شود.
  • از قرار گرفتن در معرض نور شدید خورشید اجتناب شود. در شرایطی که بیمار بیشتر از نیم ساعت در روز در معرض تابش مستقیم خورشید قرار دارد، توصیه می شود که از کلاه استفاده نماید.

اثرات و نتایج کاشت مو به روش سلول های بنیادی

این جراحی دائمی است و پس از کاشت که روند کامل آن تا شش ماه به طول می انجامد و موها در فاز خواب قرار می‌گیرند، سپس شروع به رشد می‌کنند و دائمی می‌شوند.

با توجه به اینکه پیازهای موی مورد نیاز برای کاشت از ناحیه پشت سر بیمار گرفته شده است و این ناحیه به تغییرات فیزیولوژیک، ژنتیک و متابولیک حساس نیست، پیوند مو از این ناحیه سر می‌تواند برای تمام طول مدت عمر دوام و ماندگاری داشته باشد و دستیابی به بهترین نتایج بعد از این درمان امکان‌پذیر باشد.

دوره نقاهت و ریکاوری

مدت زمان بهبودی از این عمل نسبتا کوتاه بوده و از یک تا هفت روز ادامه خواهد داشت. معمولا ظاهر بانوان بعد از عمل کاشت مو برای چند روز اول بعد از درمان طبیعی است و به مقدار کافی مو در ناحیه سر وجود دارد تا از دید پنهان شود.

در روزهای اول پس از جراحی، بیمار ممکن است مقداری بی‌حسی، احساس آفتاب سوختگی و یا احساس خارش در نواحی تحت درمان داشته باشد، که این شرایط نشان‎‌دهنده شروع فرآیند بهبود است.

مزایای کاشت مو برای بانوان

1- نتیجه‌ی دائمی عمل زیبایی کاشت مو، ویژگی منحصر به فرد آن است، اگر شما نیز از بسیاری از درمان‌های موقتی که برای پرپشتی مو از طرف افراد زیادی پیشنهاد می‌شود نا امید شده‌اید، بهتر است بدانید که عمل زیبایی پیوند مو با اینکه پروسه‌ای زمان بر می‌باشد، اما تاثیرات دائمی و ماندگار آن، چیزی است که شما را برای انتخاب این روش مصمم می‌کند.

2- عمل زیبایی کاشت مو نیاز به مراقبت‌های عجیب غریب ندارد، پس از انجام مراقبت‌های دوران نقاهت، دیگر نیاز به اقدامات هزینه بر و سنگین برای حفظ موهای کاشته شده وجود نخواهد داشت.

3- شاید به نظر بیاید که عمل زیبایی پیوند مو، به نسبت روش‌هایی که استفاده از محصولات بهداشتی و درمانی را برای ترمیم حجم موی از دست رفته روشی هزینه بر باشد. اما در نظر بگیرید که در صورت انجام عمل زیبایی کاشت موی طبیعی یک بار برای همیشه این مشکل را برطرف کرده‌اید، اما محصولات مراقبتی نیاز به استفاده‌ی طولانی مدت و مداوم گاها مادام العمر دارند و این هزینه‌ها در طول زما‌ن های طولانی نسبت به هزینه‌ی عمل زیبایی کاشت مو، بسیار بیشتر خواهد بود.

4-تاثیر موهای زیبا، پرپشت و سالم در زیبایی و جذابیت بانوان انکار ناپذیر است. عمل زیبایی پیوند مو با ‌پرپشت کردن موی بانوان و بازیابی حجم موهای از دست رفته‌ی آن‌ها، نقش بسیار زیادی در افزایش روحیه و اعتماد به نفس آن‌ها دارد و به افزایش جذابیت ظاهری آن‌ها‌ کمک می‌کند.

تعداد جلسات کاشت مو:

کاشت مو در یک روز به صورت سرپایی انجام می‌شود ولی اگر تعداد موهای مورد نیاز زیاد باشد ممکن است در دو جلسه پشت سر هم انجام شود.
در کلینیک بین المللی و تخصصی آراد انجام کاشت مو توسط پزشک عالی و حرف های جناب دکتر علیزاده صورت می‌گیرد و مشاوره پوست و زیبایی به صورت کاملا رایگان برای شما دوستان و همراهان عزیز در کلینیک بین المللی و تخصصی آراد انجام خواهد شد.

همچنین در کلینیک بین المللی و تخصصی آراد عمل زیبایی واژن نیز انجام می‌شود که شما می‌توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر به مقاله عمل زیبایی واژن مراجعه نمایید.
برای دریافت اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید:
شعبه مرکزی تهران سعادت آباد:
09120043630
شعبه اصفهان:
09130323292
دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 1 به سامانه 10005848
آیدی اینستاگرام:
https://www.instagram.com/clinic.arad
آدرس سایت:
https://Clinicarad.com
لینک کوتاه:

https://clinicarad.com/hbho

ارائه خدمات زیبایی در کلینیک بین المللی الهیه توسط کادر حرفه ایی انجام می‌شود که میتوانید برای دریافت اطلاعات بیشتر از طریق لینک زیر استفاده کنید :
https://Clinicelahieh.com
همچنین شما میتوانید برای دریافت اطلاعات بیشتر درمورد مراقبت های قبل و بعد از کاشت مو در کلینیک بین المللی الهیه به لینک زیر مراجعه کنید:

لینک آپارات : http://m.aparat.com/v/

لینک یوتیوب : https://youtu.be/pNPEYr55xHo

ashkan300

پست‌های اخیر

در کلینیک تخصصی زیبایی آراد چه خدماتی انجام می‌شود؟

در کلینیک تخصصی زیبایی آراد چه خدماتی انجام می‌شود؟ همه خانم‌ها و آقایان دنبال راهی…

1 روز پیش

بهترین دکتر برای لیفت صورت

بهترین دکتر برای لیفت صورت لیفت صورت یکی از روش محبوب برای بازگرداندن جوانی و…

4 روز پیش

ماسک صورت برای لکه‌ های قهوه ای

ماسک صورت برای لکه‌ های قهوه ای شاید شما هم از وجود لکه‌ های قهوه…

1 هفته پیش

چرا منافذ صورت باز می‌شود؟

چرا منافذ صورت باز می‌شود؟ باز بودن منافذ صورت یکی از دغدغه‌های پوستی برای بسیاری…

1 ماه پیش

جوانسازی گردن با پروفایلو در اصفهان

جوانسازی گردن با پروفایلو در اصفهان بالارفتن سن و عوامل دیگر ممکن است باعث ایجاد…

2 ماه پیش

اوزون تراپی زخم دیابتی در اصفهان

اوزون تراپی زخم دیابتی در اصفهان زخم پای دیابتی (DFU) یکی از مشکلات شایع افراد…

2 ماه پیش