کاشت ابرو مردانه

کاشت ابرو مردانه از مواردی است که شاید تا بحال کمتر در مورد آن شنیده یا خوانده باشید. ابروها شاید بیشتر از آن که فکر کنید در زیبایی چهره نقش دارند. عوامل مختلفی ممکن است سبب تغییر در ظاهر ابروهای مردان شود و آنها این تمایل را پیدا کنند که ابروی خود را ترمیم کنند و یا تغییر دهند. عمل کاشت و پیوند ابرو معمولاً در مراکزی مانند کلینیک کاشت مو زیر نظر پزشک متخصص انجام می‌گردد.

تصمیم گیری در مورد کاشت و پیوند ابرو، یک تصمیم کاملاً شخصی است و باید توجه کرد که انتخاب برای ترمیم ابرو به این معنی نیست که در نهایت با ابروهای پهن و بسیار پرپشت، مواجه خواهید شد. نتیجه نهایی همان چیزی است که شما انتخاب می‌کنید. درواقع ابروهای شما ظاهری زیبا و بدون لکه خالی یا طاسی خواهند داشت.

مراحل کاشت ابرو مردانه

جدیدترین و بهترین روش‌های کاشت ابرو آقایان SUT و FUE است. کاشت ابرو به این روش‌ها نیازی به جراحی ندارد و مشکلاتی مانند درد و خونریزی به وجود نمی‌آورد. در این روش‌ها ابتدا طرح ابروی موردنظر فرد روی صورتش کشیده می‌شود.، در مرحله بعد که مرحله برداشت است حدود ۱۰۰ تا ۳۵۰ گرافت (بسته به وسعت ناحیه ابرو) برای هر ابرو از بانک مو برداشته شده و زیر میکروسکوپ آماده‌سازی می‌شود.

در مرحله سوم پزشک با مهارت و هنر خود فولیکول‌های جداشده را هم‌جهت با ابروهای اصلی شخص و با زاویه مناسب پیوند می‌دهد. کل مراحل کاشت ابرو بعد از تقریبا ۴ تا ۵ ساعت به اتمام می رسد. مزیت روش‌های SUT و FUE نسبت به کاشت ابرو به روش FIT و FUT، عدم نیاز به بیهوشی و بخیه است.

چه کسانی بهترین کاندید برای کاشت ابرو مردانه هستند؟

به طور کلی، اکثر افراد کاندید مناسبی برای کاشت ابرو هستند. برخورداری از سطح سلامتی مناسب برای به حداقل رساندن عوارض مهم است. بیمارانی که به دلیل ژنتیک، ریزش بیش از حد یا آسیب دیدگی، موهای ابروی خود را از دست داده اند، بهترین کاندید کاشت ابرو هستند.

افرادی که آئوپسی آرئاتا، آلوپسی فرونتال یا چنین بیماری‌هایی دارند که منجر به ریزش ابرو می‌شود، به دلیل خطر عدم رشد مجدد موها ممکن است کاندید خوبی نباشند. مناسب بودن این عمل برای شما توسط پزشک مشخص می شود که ممکن است بر اساس بیوپسی یا داده‌های درماتولوژی نظر خود را بیان کند.

داشتن انتظارات واقع گرایانه بسیار مهم است و اگرچه هدف از کاشت ابرو بهبودی چشمگیر ابروها و ایجاد بهترین نتیجه ممکن است، اما واقع گرا بودن بهتر از کمال گرایی است.

 

کاشت ابرو مردانه و عوارض آن

خطرات و عوارض کاشت ابرو مردانه تنها درصورتی بروز پیدا می کند که کاشت ابرو توسط کلینیک غیرمعتبر و عدم رعایت اصول و استانداردهای بهداشتی انجام می شود. در این صورت عدم قرینگی ابروها، رشد موهای ابرو در جهت‌های نامناسب، خونریزی، عفونت، ماندن جای زخم، کبودی و تورم از جمله عوارض کاشت ابرو مردانه است.

هزینه

هزینه درمان ریزش مو و ابرو بستگی به نوع روش مورد استفاده برای هر فرد دارد
اگر می خواهید از هزینه ها و تخفیفات روزانه کلینیک بین المللی و تخصصی آراد مطلع شوید می‌توانید با مشاوران و کارشناسان با تجربه ما تماس حاصل فرمایید مشاوره و ارائه خدمات در این کلینیک کاملاً رایگان می‌باشد

مراقبت قبل از کاشت ابرو مردانه

  • توصیه می شود تا سه روز قبل از جراحی از مصرف داروهای ضدالتهابی نظیر ایبوپروفن خودداری شود.
  • بهتر است از مصرف دخانیات و الکل اجتناب نمایند.
  • بهتر است قبل از جراحی از مصرف آسپرین یا قرص های مولتی ویتامین نظیر ویتاین E اجتناب کنید.
  • مصرف قرص ویتامین c یک هفته قبل از جراحی، به روند بهبودکمک شایانی می کند.
  • قبل از عمل کاشت ابرو بهتر است در معرض مستقیم نور خورشید قرار نگیرید.

مراقبت های بعد از کاشت ابرو مردانه

همانطور که عواملی مانند پزشک و مرکز زیبایی و بانک مو در ماندگاری پس از کاشت ابرو آقایان موثر است، مراقبت های شما نیز از اهمیت بالایی برخوردار است. بنابراین لازم است که در اینجا برخی نکات را در رابطه با مراقبت های بعد از پیوند ابرو یادآور شویم.

ابتدا باید بدانید که پس از کاشت ابرو در آقایان ممکن است که عوارضی چون کبودی تورم و خون مردگی در اطراف چشم ها در قسمت ابرو نمایان شود که این عوارض جانبی ماندگار نیستند و با گذشت تقریبا یک هفته همه ی این عوارض محو خواهند شد. از طرفی لازم است که فرد بعد از عمل زیبایی کاشت ابرو طبیعی بهداشت را در این ناحیه رعایت نموده و از آلوده شدن آن جلوگیری نماید چرا که در غیر اینصورت ممکن است که پس از کاشت ابرو فرد دچار عفونت شده و مسائل بعدی را در پی خواهد داشت.

همچنین شما باید بدانید پس از عمل زیبایی کاشت ابرو طبیعی در طی روند بهبود رشد موها که معمولا شش ماه الی یک سال به طول می انجامد، از به کار بردن موچین و همچنین اصلاح ابرو به وسیله ی وکس خودداری شود، چرا که هر یک از موارد ذکر شده آسیب های جبران ناپذیری به فولیکول های تازه کاشته شده می رساند.

اثرات و نتایج کاشت ابرو مردانه

کاشت ابرو در افراد مختلف به دلیل اینکه مو و پوست و همچنین سیستم ایمنی متفاوتی از هم دارند، نتایج گوناگونی نیز به دنبال خواهد داشت. در حقیقت ماندگاری موهای تازه کاشته شده بعد از کاشت ابرو در افراد بستگی به مراقبت های آنان دارد.

بنابراین به طور دقیق می توانیم بگوییم که کاشت ابرو در یک فرد چقدر دوام خواهد داشت، ممکن نیست اما با توجه به تحقیقات حاصله می توان گفت که به طور متوسط میزان ماندگاری موها بعد از کاشت ابرو معمولا بین 2 تا 5 سال است.

در طی این دوره لازم است که شخص مراجعه کننده به فولیکول های تازه کاشته شده آسیبی نرساند و به دلیل اینکه رشد این موها نسبت به ابروهای طبیعی بیشتر است، به طور منظم آنها را مرتب کند. ماندگاری موها پس از عمل زیبایی کاشت ابرو طبیعی به عواملی مانند انتظارات شخص از عمل زیبایی کاشت ابرو طبیعی و مهارت پزشک معالج نیز بستگی دارد.

در ضمن می توان این مورد را نیز اضافه کرد که رژیم غذایی فرد پس از کاشت ابرو در ماندگاری فولیکول های تازه کاشته شده بی تاثیر نیست.

کاشت ابرو مردانه برای درمان ریزش ابرو – کلینیک بین المللی پوست ، مو و زیبایی آراد

دوره نقاهت و ریکاوری

دوره نقاهت کاشت ابرو مردان کوتاه و حدودا یک هفته است. مراقبت صحیح از ابروهای کاشته و شستشو بعد از کاشت ابرو روزانه می‌تواند در بهبود سریع‌تر آن‌ها نقش داشته باشد. بعد از کاشت نقاط قرمزرنگ در ناحیه ابروها مشاهده می‌گردد. به مرور زمان و با گذشت تقریبا ۷ روز از کاشت، زخم‌ها و پوسته‌های ناحیه کاشته شده می‌ریزند و ترمیم می شوند.

در این مدت مرطوب نگه داشتن ابروها امر مهمی است. تا یک هفته بعد از کاشت ابرو، زخم‌های ناحیه اهداکننده نیاز به مراقبت دارند. این زخم‌ها با استفاده از پمادها و کرم‌های ترمیمی در عرض ۶ تا ۱۲ ماه کاملا بهبود می‌یابند.

 

مزایای کاشت ابرو مردانه

کاشت ابرو طبیعی مردانه با پرپشت کردن موهای ابرو، جذابیت چهره فرد و در ادامه اعتماد به نفس او را افزایش می‌دهد. تمام روش‌های آرایشی ابرو مانند تاتو، میکروبلیدینگ و استفاده از لوازم آرایشی روش‌هایی غیردائمی همراه با عوارض و خطرات بسیار و همچنین ظاهری غیرطبیعی می باشند.

تنها راه دائمی درمان ریزش ابرو، کاشت ابرو است که بدون جراحی و درد انجام می‌شود. دوره نقاهت کاشت ابرو ۵ تا ۷ روز طول می‌کشد. با استفاده از این روش جای زخم‌ها، شکستگی‌ها و علائم سوختگی در ناحیه ابرو پنهان شده و فرد می‌تواند ابروهای خود را مطابق با مدل مدنظرش از نظر طول، شکل و تراکم بهبود بخشد.

تعداد جلسات کاشت ابرو

کاشت ابرو در یک روز به صورت سرپایی انجام می‌شود ولی اگر تعداد موهای مورد نیاز زیاد باشد ممکن است در دو جلسه پشت سر هم صورت بگیرد.

در کلینیک بین المللی و تخصصی آراد انجام کاشت ابرو توسط پزشک عالی و حرف های جناب دکتر علیزاده صورت می‌گیرد و مشاوره پوست و زیبایی به صورت کاملا رایگان برای شما دوستان و همراهان عزیز در کلینیک بین المللی و تخصصی آراد انجام خواهد شد.

همچنین در کلینیک بین المللی و تخصصی آراد کاشت ابرو برای بازیگران نیز انجام می‌شود که شما می‌توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر به مقاله کاشت ابرو بازیگران در کلینیک زیبایی آراد مراجعه نمایید.
برای دریافت اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید:
شعبه مرکزی تهران سعادت آباد:
09120043630
شعبه اصفهان:
09130323292
دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 1 به سامانه 10005848
آیدی اینستاگرام:
https://www.instagram.com/clinic.arad
آدرس سایت:
https://Clinicarad.com
لینک کوتاه:

https://clinicarad.com/jpvh

ارائه خدمات زیبایی در کلینیک بین المللی الهیه توسط کادر حرفه ایی انجام می‌شود که میتوانید برای دریافت اطلاعات بیشتر از طریق لینک زیر استفاده کنید :
https://Clinicelahieh.com
همچنین شما میتوانید برای دریافت اطلاعات بیشتر درمورد مراقبت های قبل و بعد از کاشت مو در کلینیک بین المللی الهیه به لینک زیر مراجعه کنید:
لینک اپارات : http://m.aparat.com/v/

لینک یوتیوب : https://youtu.be/EaJxqigf5Zk

 

ashkan300

پست‌های اخیر

در کلینیک تخصصی زیبایی آراد چه خدماتی انجام می‌شود؟

در کلینیک تخصصی زیبایی آراد چه خدماتی انجام می‌شود؟ همه خانم‌ها و آقایان دنبال راهی…

2 روز پیش

بهترین دکتر برای لیفت صورت

بهترین دکتر برای لیفت صورت لیفت صورت یکی از روش محبوب برای بازگرداندن جوانی و…

4 روز پیش

ماسک صورت برای لکه‌ های قهوه ای

ماسک صورت برای لکه‌ های قهوه ای شاید شما هم از وجود لکه‌ های قهوه…

1 هفته پیش

چرا منافذ صورت باز می‌شود؟

چرا منافذ صورت باز می‌شود؟ باز بودن منافذ صورت یکی از دغدغه‌های پوستی برای بسیاری…

1 ماه پیش

جوانسازی گردن با پروفایلو در اصفهان

جوانسازی گردن با پروفایلو در اصفهان بالارفتن سن و عوامل دیگر ممکن است باعث ایجاد…

2 ماه پیش

اوزون تراپی زخم دیابتی در اصفهان

اوزون تراپی زخم دیابتی در اصفهان زخم پای دیابتی (DFU) یکی از مشکلات شایع افراد…

2 ماه پیش