کاشت ابرو

کاشت ابرو بازیگران در کلینیک زیبایی آراد

کاشت ابرو بازیگران در کلینیک زیبایی آراد

کاشت ابرو بازیگران در کلینیک زیبایی آراد  : کاشت ابروی بازیگران یکی از عمل های زیبایی می باشد که امروزه به سوی آن کشیده شده اند و توجه بسیاری از افراد را به خود جلب کرده است

بازیگران به دلیل شهرتی که در بین سایر مردم دارند بیشتر در چشم بوده و اگر نقص یا نواقصی داشته باشند،باید آن را حل کنند همچنین باید گفت آنان همانند بسیاری از افراد دیگر  قرار نیست فقط دارای ویژگی های خوب و کاملی باشند و بدون نقص و ایراد باشند ،ممکن است آنها هم نیز دارای مشکلاتی باشد یکی از مشکلاتی که ممکن است برای آنان وجود داشته باشد مشکلاتی است که برای ابرو وجود دارد که در نهایت می‌توانند با استفاده از عمل زیبایی کاشت ابرو آن را به راحتی حل نمایند.

کاشت ابرو بازیگران در چند مرحله انجام میشود؟

به طور کلی باید گفت مراحل کاشت ابرو بازیگران در سه مرحله می باشد که عبارت است از:
برداشت مو از قسمت پشت سر دلیل اینکه گفته می‌شود پشت سر این است که غالباً از قسمت پشت سر مو را برداشت می‌کنند اما محدودیتی وجود ندارد و از برخی قسمت‌های دیگر نیز می‌توان مو را برداشت پس از اینکه مو را از قسمت مورد نظر برداشتند آن را در زیر میکروسکوپ و دستگاه‌های پیشرفته گذاشته و ساختار آن را بررسی می نمایند تا مساعد برای کاشت باشد و پس از آنکه درجه آماده بودن آن را سنجیدند در قسمت ابرو کاشت می کنند.

نکته‌ای که در اینجا لازم به ذکر است و ممکن است موجب نگرانی شما باشد این است که در قسمت پشت سر شما فقط یک خط باریکی ایجاد می‌کند که حدفاصل گوش راست تا گوش چپ می باشد و از ایجاد زخم های عمیق و بزرگ جلوگیری می شود اما شما نباید نگران جای اسکار پس از برداشت کاشت ابرو باشید.

کاشت ابرو بازیگران چه مزایایی دارد؟

  • زیبایی بیشتر
  • رفع نقص و مشکلات
  • بدون درد و سوزش
  • انجام توسط پزشکان خبره و ماهر
  • بدون نیاز به مراقبت های سنگین
  • بدون نیاز به جراحی و بیهوشی
  • نتیجه دهی تضمینی و قطعی
  • دارای دوام بالا
  • طبیعی بودن این عمل زیبایی

آیا کاشت ابرو بازیگران دائمی میباشد؟

هنگامی که شما قصد انجام یک عمل زیبایی را دارید ممکن است عده‌ای از افراد به شما بگویند که آثار این عمل ها موقتی است و پس از آن مجدداً آن را از دست خواهید داد مثلاً به شما گفته شود پس از آنکه ابروها را کاشتید ممکن است مجدداً دچار ریزش ابروشوید.

در ابتدا باید گفته شود که این یک ادعای دروغین می‌باشد و خلاف این امر ثابت شده است چراکه کاشت ابرو مطابق آمارهای به دست آمده دارای اثر دائمی بوده و پس از آن ریزشی دیده نشده است.

تنها طی چند روز پس از عمل ریزشی اتفاق افتاده است که این یک امر طبیعی بوده و باید اتفاق بیفتد دلیل اینکه گفته میشود ابرو یک عمل دائمی می باشد این است که به دلیل این که در آن از موی طبیعی خود فرد استفاده می‌شود، از مواد مضر و شیمیایی استفاده نمی‌شود

لذا نه تنها امکان از دست دادن نتایج آن اصلاً وجود ندارد بلکه نتایج آن دائمی خواهد بود و اگر قصد کاشت ابرو را دارید نباید نگران دوام آن باشید چرا که طبق تحقیقات به دست آمده نتایج آن ماندگار است و از بین نخواهد رفت.

مزایای کاشت ابرو بازیگران در کلینیک زیبایی آراد – کلینیک بین المللی پوست ، مو و زیبایی آراد

کاشت ابرو بازیگران چه مدت طول میکشد؟

همانطور که در مطالب قبلی ذکر شد کاشت ابرو یک عمل زیبایی بوده که در مدت زمان کوتاهی صورت می گیرد و نیاز به انجام عمل های سنگین و زمان زیادی نیست اما باید گفت در این بین مقدار مهارت پزشک متخصص شما تاثیر عمده‌ای در این عمل دارد به طوری که اگر پزشک شما ماهر باشد این عمل زیبایی را با سرعت هرچه بهتر و همچنین نتایج عالی انجام خواهد داد و اگر پزشک شما دارای مهارت بالایی نباشد .

علاوه بر این که دارای سرعت کمتری می باشد ممکن است به پیاز موی شما آسیب های جبران ناپذیری وارد نماید. لذا به شما توصیه می‌شود هنگامی که قصد کاشت ابرو را دارید به انتخاب پزشک متخصص تان دقت کافی داشته باشید تا  بعدا خسارت های جبران ناپذیری وارد نشود.

در پایان به عنوان نتیجه گیری باید گفت کاشت ابرو بازیگران یکی از رایج ترین و متداول ترین عمل های زیبایی است که امروزه با توجه به پیشرفت علم و تکنولوژی طرفداران بسیاری را به خود جلب نکرده و با توجه به مزایای که در فوق ذکر نمودیم باعث محبوبیت هرچی بیشتراین عمل زیبایی شده است فلذا توصیه می شود که اگر دارای نواقصی در ابروهای خود هستید با استفاده از کاشت ابرو آن را برطرف نمایید.

تعداد جلسات کاشت ابرو

کاشت ابرو در یک روز به صورت سرپایی انجام می‌شود ولی اگر تعداد موهای مورد نیاز زیاد باشد ممکن است در دو جلسه پشت سر هم صورت بگیرد.

در کلینیک بین المللی و تخصصی آراد انجام کاشت ابرو توسط پزشک عالی و حرف های جناب دکترمحمد علیزاده صورت می‌گیرد و مشاوره پوست و زیبایی به صورت کاملا رایگان برای شما دوستان و همراهان عزیز در کلینیک بین المللی و تخصصی آراد انجام خواهد شد.

همچنین در کلینیک بین المللی و تخصصی آراد کاشت ابرو در آقایان نیز انجام می‌شود که شما می‌توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر به مقاله کاشت ابرو مردانه مراجعه نمایید.

برای دریافت اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید:
شعبه مرکزی تهران سعادت آباد:
09120043630
شعبه اصفهان:
09130323292
دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 1 به سامانه 10005848
آیدی اینستاگرام:
https://www.instagram.com/clinic.arad
آدرس سایت:
https://Clinicarad.com
لینک کوتاه:

https://clinicarad.com/ue21

ارائه خدمات زیبایی در کلینیک بین المللی الهیه توسط کادر حرفه ایی انجام می‌شود که میتوانید برای دریافت اطلاعات بیشتر از طریق لینک زیر استفاده کنید :
https://Clinicelahieh.com
همچنین شما میتوانید برای دریافت اطلاعات بیشتر درمورد مراقبت های قبل و بعد از کاشت مو در کلینیک بین المللی الهیه به لینک زیر مراجعه کنید:
لینک اپارات : http://m.aparat.com/v/

لینک یوتیوب : https://youtu.be/rpLoE1jL8F4

ashkan300

پست‌های اخیر

در کلینیک تخصصی زیبایی آراد چه خدماتی انجام می‌شود؟

در کلینیک تخصصی زیبایی آراد چه خدماتی انجام می‌شود؟ همه خانم‌ها و آقایان دنبال راهی…

4 روز پیش

بهترین دکتر برای لیفت صورت

بهترین دکتر برای لیفت صورت لیفت صورت یکی از روش محبوب برای بازگرداندن جوانی و…

1 هفته پیش

ماسک صورت برای لکه‌ های قهوه ای

ماسک صورت برای لکه‌ های قهوه ای شاید شما هم از وجود لکه‌ های قهوه…

2 هفته پیش

چرا منافذ صورت باز می‌شود؟

چرا منافذ صورت باز می‌شود؟ باز بودن منافذ صورت یکی از دغدغه‌های پوستی برای بسیاری…

2 ماه پیش

جوانسازی گردن با پروفایلو در اصفهان

جوانسازی گردن با پروفایلو در اصفهان بالارفتن سن و عوامل دیگر ممکن است باعث ایجاد…

2 ماه پیش

اوزون تراپی زخم دیابتی در اصفهان

اوزون تراپی زخم دیابتی در اصفهان زخم پای دیابتی (DFU) یکی از مشکلات شایع افراد…

2 ماه پیش