ژل لب رووفیل

در سال های گذشته برند های ژل هایی که مورد استفاده قرار می گرفت بسیار محدود بود اما امروزه ژل های متنوعی در بازار وجود دارد که کسانی که قصد دارند از آن ها استفاده کنند باید اطلاعات کافی در مورد آن ها کسب کنند.

ژل  رووفیل یکی از فیلر های مرغوب و با کیفیت است که کاربرد های بی نظیری دارد و می تواند تاثیرات بسیار شگفت انگیز ی در جذابیت چهره داشته باشد. زمانی که شما به کلینیک های زیبایی مراجعه می کنید خرید ژل بر عهده شما نخواهد بود و پزشک بهترین فیلر را به شما معرفی خواهد کرد.

اما شما حق دارید که در مورد برند و مارک ژلی که قرار است برای شما مورد استفاده قرار گیرد سوال کنید .اگر شما در این زمینه اطلاعات کافی داشته باشید می توانید با خیال راحت در مورد نوع و برند ژل تصمیم بگیرید . ژل رووفیل برای زیبا کردن چهره و برطرف شدن عیب های صورت مورد استفاده قرار می گیرد که بعد از تزریق ژل لب رووفیل مطمئناً از نتایج آن ذوق زده خواهید شد و احساس رضایت در چهره شما نمایان می شود.

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد-کلینیک آراد

نکات کلیدی در مورد  ژل لب رووفیل :

ژل رووفیل نوعی فیلر مرغوب و با کیفیت است که از جنس هیالورونیک اسید می باشد. البته ، بیشتر ژل هایی که امروزه در بازار مورد استفاده قرار می گیرد حاوی هیالورونیک اسید است. با استفاده از این ژل ها میزان عوارض به کمترین حد خود می رسد و می توان نتیجه بهتری در چهره و بخش‌ های دیگر بدن حاصل کرد و دقیقا نتیجه ای به دست می‌ آید که انتظار آن را دارید.

ژله رو فیل ظاهری طبیعی و جذاب به لب ها می بخشد و ماندگاری بالایی خواهد داشت . این ژل ریشه در آزمایشگاه های کره جنوبی دارد  قطعاً کسانی که از این ژل استفاده می‌ کنند نتایج مطلوب و ماندنی حاصل خواهند کرد . در حدود ۱۰ سال طول کشیده است تا بتوان به محلولی با این ویژگی های خاص دست یافت.

پس به این نتیجه می رسیم که  ساختن این نوع فیلر با حساسیت های زیادی ساخته شده تا ما بتوانیم مورد استفاده قرار دهیم . با این تاریخچه درخشان زیبا جویان عزیز با خیالی راحت و آسوده می توانند زیبایی و جذابیت را به چهره خود هدیه دهند.

مزایا و کاربرد های تزریق ژل لب رووفیل :

در حال حاضر برند ژل رووفیل یکی از معروف ترین ژل های تزریقی است که از محبوبیت بالایی در بین طرفداران خود برخوردار است تعریف هایی که از ویژگی های آن دهن به دهن می چرخد محبوبیت آن را در بین زیبا جویان افزایش می دهد .‌پس بهتر است به این نکته واقف شوید که مهم ترین تبلیغ برای یک برند ژل رضایت زیبا جویان عزیز می باشد.

بنابراین ما در ادامه مطلب مزایای بی نظیر این ژل را به شما معرفی خواهیم کرد.

این نوع برند ژل در جهت جوان سازی پوست  و افزایش کیفیت آن مورد استفاده قرار می گیرد . ترکیبات این ژل امن و با کیفیت هستند که نتایج عالی به دنبال دارد. ژل رووفیل یکی از برند های معتبر جهانی است که برای زیبایی و برجسته سازی لب ها مورد استفاده قرار می گیرد و نتایج آن طبیعی است و حجم یکسان به لب ها می بخشد .

مدت ماندگاری این برند قطعاً باعث رضایت زیبا جویان خواهد شد. زیرا نسبت به ژل های دیگر دوام بیشتری دارد با استفاده از ژله رو فیل می‌ توان به راحتی چین و چروک های عمیق پوست را از بین برد تا چهره ظاهری جوان و شاداب پیدا کند. به دلیل وجود هیالورونیک اسید در این ژل می توان از حساسیت ها و واکنش های آلرژیک در امان بود.

زیرا در بدن هیالورونیک اسید به طور طبیعی تولید می شود و بدن با ترکیباتی ژل آشنایی دارد.  ژل رووفیل یکی از بهترین برند های به روز تکنولوژی جهان می باشد و مطمئنا یکی از انتخاب های متخصصین با تجربه و حرفه ای خواهد بود.

کاربرد ها :

  • برجستگی و حجم دهی به لب‌ها
  • ایجاد تقارن در دو طرف لب
  • درمان خط خنده
  • کاهش فاصله بین لب تا بینی
  • ایجاد تناسب بین اجزای صورت
  • تغییر فرم لب ها به شکل دلخواه
  • درمان لبخند لثه ای
  • آب رسانی به لب ها

البته ژل رووفیل را می توان برای بخش های مختلف صورت از قبیل بینی،  چانه،  اطراف چشم ، گونه ها  و ….مورد استفاده قرار می گیرد و می تواند به شکل مطلوبی چین و چروک ها  و خطوط ایجاد شده بر سطح پوست را از بین ببرد .همان طور که می‌ دانید با نمایان شدن چین و چروک ها و شادابی و زیبایی چهره از بین می رود و اعتماد به نفس را کاهش خواهد داد.

کلینیک بین المللی پوست موزیبایی آراد-ژل لب

عوارض و معایب ژل لب رووفیل :

تا کنون در مراکز تخصصی و معتبر عوارض خاص و عجیبی از تزریق ژل رووفیل گزارش نشده است .برخی از عوارض از قبیل قرمزی ، تورم ، کبودی،  سوزش و ورم خفیف کاملاً طبیعی و نا چیز هستند که در طی چند روز برطرف می شود اما با استفاده از ژل های نا مرغوب و کیفی کیفیت مطمئنا آسیب زیادی به لب ها و پوست وارد خواهد کرد و درد سر های بی شماری به همراه دارد.

ژل لب رووفیل یکی از برند های مرغوب و با کیفیت است که مطمئنا سلامتی و زیبایی را به شما هدیه خواهد داد .کیفیت این ژل ها از اهمیت زیادی برخوردار است البته متخصصین باید در تزریق این ژل مهارت کافی داشته باشند زیرا ، ژل رووفیل نباید در رگ های خونی تزریق شود.

از تزریق این ژل در پلک چشم خود داری کنید. ژل رووفیل در موارد زیر مورد استفاده قرار نمی گیرد.

  • رفع چین و چروک های سطحی
  • تزریق ژل به غیر از تزریقات درون پوستی
  • استفاده به دنبال پیلینگ پوست، لیزر درمانی یا سونوگرافی
  • در صورت ابتلا به بیماری های پوستی
  • التهاب و عفونت در ناحیه تزریق
  • در صورت واکنش نشان دادن به ژل های تزریقی حاوی هیالورونیک اسید
  • سابقه آلرژی شدید یا شوک آنافیلاکتیک
  • ابتلا به برخی از بیماری های خود ایمنی
  • به دلیل واکنش های حساسیت زا پس از تزریق فیلر های مصنوعی در صورت واکنش بدن نسبت به ژل های دیگر باید از تزریق ژل رو وفیل، فاین پلاس،  اولترا را نیز خودداری کرد.

در دوران بارداری و یا شیردهی باید از تزریق این فرایند خودداری شود. تزریق ژل برای افراد زیر ۱۸ سال  نیز ممنوع می باشد . بی خطر بودن ژل رووفیل بر اساس استاندارد های تجهیزات پزشکی مورد بررسی قرار گرفته است و نتایج آن از نظر بالینی  اثبات شده می باشد .

تا کنون عوارض احتمالی و خطرناک پس از تزریق ژل رووفیل گزارش نشده است  و عوارض جانبی آن نیز در طی یک تا دو روز برطرف می شود. میزان واکنش ها در زیبا جویان عزیز بر اساس حساسیت پوستی آن ها تعیین می شود.

مراحل تزریق ژل لب رووفیل :

پس از حضور شما در کلینیک زیبایی آراد اصفهان ابتدا متخصصین شرایط جسمانی شما را مورد بررسی قرار می دهند سپس در مورد انتظارات و اهداف شما در مورد فرم لب ها گفت و گو خواهد شد. متخصصین فرم لب را بر اساس اجزای صورت تعیین می‌ کنند، سپس توضیحاتی در مورد انواع برند ژل های تزریقی برای شما ارائه می دهند .

انتخاب ژل بر عهده پزشک است اما شما حق دارید که در مورد برند ژل از پزشک سوال بپرسید . پس از پشت سر گذاشتن مراحل اولیه مراحل تزریق ژل به لب آغاز می شود.

 پس از پاک سازی و بی حسی لب ژل رووفیل در نواحی مختلف لب بر اساس فرم انتخابی تزریق خواهد شد سپس پزشک با ماساژ های مناسب ژل را به طور یکنواخت از زیر پوست پخش می کند . پس از پایان تزریق با قرار دادن کمپرس سرد میزان تورم و کبودی کاهش می یابد .

پس از تزریق ژل شما می توانید کلینیک را ترک کنید و فعالیت های روزانه خود را ادامه دهید. البته ، متخصصین توضیحات کاملی در مورد اعمال مراقبت ها برای شما ارائه خواهند داد جلسه تزریق ژل به لب در حدود ۳۰ تا ۶۰ دقیقه طول می کشد.

اثرات و نتایج :

با تزریق ژل لب رووفیل می توان فرمی زیبا و برجسته در لب ها ایجاد کرد. البته، این ژل برای بخش های مختلف دیگر صورت نیز مورد استفاده قرار می ‌گیرد مثلاً می‌ تواند در جهت ایجاد تقارن  در چانه و بهبود زاویه سازی فک مورد استفاده قرار گیرد.  باعث برجسته سازی گونه ها خواهد شد و خط گونه بی‌ نظیری ایجاد می‌ کند.

با تزریق ژل به بینی نواقص آن از بین خواهد رفت  و پوستی صاف و یکدست پس از بین بردن چین و چروک ها به شما هدیه می دهد .

مدت ماندگاری این ژل اهمیت زیادی دارد زیرا اگر مدت ماندگاری کم باشد باید مجدداً برای تزریق به کلینیک مراجعه کنید. معمولاً ماندگاری انواع ژل ها در حدود ۶ ماه است اما برتری ژل این است که نسبت به ژل های دیگر دوام بیشتری دارد و در حدود ۱۲ ماه تاثیرات آن ماندگار خواهد بود.

پس اگر شما به این موضوع اهمیت می دهید ویژه رووفیل گزینه بسیار مناسبی خواهد بود. البته،  عوامل مختلفی نیز ماندگاری این فرایند زیبایی را تحت تاثیر قرار می دهد که شامل

  • تجربه پزشک
  • محل دقیق تزریق ژل
  • سوخت و ساز بدن
  • اعمال مراقبت ها

ماندگاری این فرآیند را تحت تاثیر قرار می دهد.  آن قدر که به حساسیت انتخاب ژل اهمیت می‌ دهید باید از مهارت پزشک خود نیز مطمئن شوید و نسبت به انتخاب پزشک نیز حساس باشید و این موضوع را دست کم نگیرید.

با مراجعه به کلینیک های معتبر و تخصصی و انتخاب پزشکان با تجربه با خیال آسوده می توانید نتایج عالی حاصل کنید.  کلینیک زیبایی آراد اصفهان انتخابی درست و معقول است و در ارائه خدمات زبان زده اکثر زیبا جویان خواهد بود.

هزینه تزریق ژل لب رووفیل چقدر است ؟

یکی از موضوعات مهم دیگر برای زیبا جویان هزینه های تزریق ژل لب می باشد اما بهتر است اگر یک بار هم قصد دارید فرم لب های خود را با تزریق ژل تغییر دهید بهتر است از ژل های مرغوب و با کیفیت استفاده کنید و قیمت آن را در نظر نگیرید .

ژل لب رووفیل جزء ژل های تقریباً گران قیمت است زیرا دارای کیفیت و ماندگاری بالا نسبت به ژل های دیگر می باشد و با در نظر گرفتن مزایا و نتایج بی نظیر آن هزینه معقول و به صرفه ای دارد .عوامل مختلفی هزینه های تزریق ژل لب را تحت تاثیر قرار می دهد که شامل

  • مقدار تزریق ژل
  • فرم لب انتخابی
  • مهارت و تخصص پزشک
  • موقعیت جغرافیایی

کلینیک می باشد . برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد انواع خدمات زیبایی و درمانی پوست و مو در کلینیک زیبایی آراد اصفهان می توانید با کارشناسان و مشاوران ما تماس حاصل فرمایید. مشاوره و ارائه خدمات در این کلینیک زیبایی کاملاً رایگان می باشد.

کلینیک بین المللی پوست موزیبایی آراد-ژل لب

مراقبت های قبل از تزریق ژل لب رووفیل :

قبل از این که تزریق ژل به لب های شما انجام شود بهتر است با این ژل بیشتر آشنا شوید و اطلاعات دقیقی در مورد ترکیبات و تاثیرات آن حاصل کنید.  در جلسه مشاوره حضور داشته باشید و دقیقاً انتظارات و اهداف خود را بیان کنید و حتماً نظر پزشک را نیز مورد توجه قرار دهید با انتخاب ژل مرغوب و فرم لب مناسب می‌ توانید تناسب خاصی بین اجزاء صورت خود ایجاد کنید.

 ۲۴ ساعت قبل از تزریق ژل از مصرف انواع دارو های رقیق کننده خون و ضد التهابی مانند آسپرین،  پروفن،  ویتامین ها مکمل ها و هر دارویی که سیستم گردش خون را دچار اختلال می کند خودداری کنید. زیرا لب ها پوشیده از عروق خونی است و ممکن است در حین تزریق باعث خونریزی شدید شود .

۲۴ ساعت قبل از تزریق ژل از مصرف نوشیدنی های الکلی و مصرف دخانیات خودداری کنید زیرا،  سبب خونریزی و افزایش عوارض پس از تزریق خواهد شد.

 زمانی که به کلینیک مراجعه می کنید از آرایش کردن لب ها خود داری کنید.

 دو هفته قبل از تزریق ژل از رفتن به دندانپزشکی بپرهیزید و کار هایی از قبیل جرم گیری ،عصب کشی و …را انجام دهید.

اگر مستعد تبخال هستید چند روز قبل از تزریق ژل مصرف قرص های ضد ویروسی آسیکلوویر را آغاز کنید.

 چند روز قبل از تزریق ژل با مصرف مایعات زیاد خود را هیدراته کنید تا تاثیرات بهتری پس از تزریق حاصل کنید.

 البته متخصصین در جلسه مشاوره توضیحات کاملی در این زمینه برای شما ارائه خواهند داد .در کلینیک زیبایی آراد اصفهان متخصصین از بهترین برند های مرغوب و با کیفیت استفاده می‌ کنند و شما می توانید با اطمینان کامل نتایجی عالی حاصل کنید .

مراقبت های پس از تزریق ژل لب رووفیل :

پس از تزریق ژل لب ممکن است در ناحیه تزریق با کمی التهاب و قرمزی مواجه شوید. البته این عارضه کاملاً طبیعی است و در مدت زمان کوتاهی برطرف می شود. می‌ توانید با استفاده از کمپرس سرد میزان التهاب و سوزش کاهش دهید.

 پس از تزریق ژل به لب ها فشاری به لب ها وارد نکنید زیرا باعث حرکت ژل در زیر پوست خواهد شد و مشکلات زیادی به همراه دارد با مصرف مایعات زیاد می توانید عوارض ناشی از تزریق را کاهش دهید اما دقت کنید که از نوشیدن مایعات داغ و یا خیلی سرد بپرهیزید.

زیرا ممکن است بافت لب شما آسیب وارد کند اگر پس از تزریق احساسی درد داشتید می توانید با استفاده از مسکن های تجویز شده در خود را کاهش دهید استفاده از کمپرس سرد در کاهش درد تاثیر گذار خواهد بود از قرار دادن مداوم کمپرس بر سطح لب و فشار دادن آن خودداری کنید.

تا سه روز پس از تزریق ژل از آرایش کردن لب ها خودداری کنید زیرا باعث خشک شدن لب ها و افزایش حساسیت می شود و ممکن است باعث حساسیت و تورم شود.

تا دو روز از حرف زدن زیاد و یا جویدن غذا های سفت خود داری کنید.

 تا ۳ روز از انجام فعالیت های شدید بدنی و ورزشی بپرهیزید.

 تا یک هفته از رفتن به سونا ، حمام داغ ، سولاریوم،  جکوزی و سونا بپرهیزید.

بهترین کاندیدای ژل لب چه کسانی هستند ؟

امروزه متقاضیان فرایند زیبایی تزریق ژل به لب،  خانم های جوانی هستند که دوست دارند با تغییر دادن فرم لب های خود زیبایی چهره خود را چند برابر کنند.

البته،  قبل از این که تزریق ژل انجام شود باید توسط متخصصین با تجربه مورد معاینه قرار گیرید تا پزشک تشخیص دهد که تزریق ژل برای شما خطرناک نمی باشد. تزریق ژل امروزه جزء پرطرفدار ترین روش های زیبایی محسوب می ‌شود و طرفداران این تکنیک زیبایی شامل موارد زیر می باشند.

کسانی که از فرم لب های خود رضایت ندارند و خواستار  لب های برجسته و خوش فرم هستند .

  • کسانی که به دلیل افزایش سن، حجم لب های خود را از دست داده اند و چین و چروک ها در اطراف لب هایشان خودنمایی می کند.
  • کسانی که افتادگی گوشه لب دارند.
  • کسانی که فاصله لب تا بینی آن ها زیاد است و می خواهند این فاصله را کاهش دهند.
  • کسانی که لب های نا متقارن دارند.
  • کسانی که در هنگام خندیدن لثه های آن ها نمایان می شود و باعث کاهش اعتماد به نفس آن ها شده است.

 البته تزریق ژل لب برای افراد زیر ۱۸ سال انجام نمی شود. خانم های باردار و شیرده نمی توانند از نتایج تزریق ژل بهره‌مند شوند .

کسانی که درگیر بیماری های خاص هستند کاندیدای مناسبی برای تزریق ژل شناخته نمی شوند.

دوره نقاهت پس از تزریق ژل لب رووفیل چقدر است ؟

میزان عوارض و حساسیت های پس از تزریق ژل لب به عوامل مختلفی بستگی دارد که شامل مهارت و تخصص پزشک،  نوع ژل و میزان حساسیت بدن نسبت به ژل های تزریقی خواهد بود. ژل لب رووفیل جزء برند های معتبر و شناخته شده می باشد و مطمئناً عوارض چندانی به دنبال ندارد.

انتخاب پزشک ماهر و با تجربه نیز به همت شما بستگی دارد .پس قبل از مراجعه به کلینیک باید در این زمینه تحقیق کنید .بر اساس تحقیقات انجام شده و نتایج حاصل شده از تزریق ژل رووفیل همه نگرانی ها برطرف شده است و این ژل به عنوان بدون عارضه ترین ژل ها معرفی می شود. پس شما پس از تزریق ژل می توانید در مدت زمان کوتاهی بدون نیاز به استراحت فعالیت های روزانه خود را آغاز کنید .

قرمزی و التهاب ایجاد شده در این ناحیه با استفاده از کمپرس سرد در مدت زمان کوتاهی برطرف خواهد شد .  در دوره بهبودی به هیچ عنوان به لب های خود فشار نیاورید و با مصرف مایعات زیاد تاثیرات آن را افزایش دهید . درد ناشی از تزریق ژل با مصرف مسکن کنترل خواهد شد پس شما نگرانی در مورد این مسئله نخواهید داشت.

کلینیک بین المللی پوست موزیبایی آراد-ژل لب

تعداد جلسات ژل لب رووفیل چقدر است ؟

تزریق ژل  جزء روش های موقتی است که در یک جلسه انجام می شود .مدت زمان تزریق ژل به لب به فرم لب های شما بستگی دارد و بر اساس میزان تزریق ژل در حدود ۳۰ تا ۶۰ دقیقه طول می کشد. نتایج حاصل از تزریق ژل بلافاصله قابل مشاهده است . شما پس از پایان دوره ماندگاری این فرایند در صورت رضایت می توانید در جلسات دیگر این فرایند زیبایی را مجدد تمدید کنید.

ژل لب رووفیل تک فاز است یا دو فازی؟؟

ژل رووفیل ژلی دو فازی استو در برابر مونوفازیک و فعالیت های هیالورونید دارد. به هر حال پدیدهای بیوتیک در ژل رووفیل با پیوند های یونی ژل هیالورونیک اسید متصل می شود و سبب ایجاد بافتی با نرم  مونوفازیک خواهد شد.

شاید این مطلب هم برای شما جذاب باشد:

https://clinicarad.com/%d8%aa%d8%b2%d8%b1%db%8c%d9%82-%da%98%d9%84-%d9%84%d8%a8-%d8%b7%d8%a8%db%8c%d8%b9%db%8c-%d8%af%d8%b1-%d8%a8%d9%87%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%da%a9%d9%84%db%8c%d9%86%db%8c%da%a9-%d8%a7%d8%b5%d9%81%d9%87/

https://clinicarad.com/%d9%87%d8%b2%db%8c%d9%86%d9%87-%d8%a7%d9%86%d8%ac%d8%a7%d9%85-%d8%aa%d8%b2%d8%b1%db%8c%d9%82-%da%98%d9%84-%d9%84%d8%a8/

https://clinicarad.com/%d8%a8%d9%87%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%da%a9%d9%84%db%8c%d9%86%db%8c%da%a9-%d8%a8%d8%b1%d8%a7%db%8c-%da%98%d9%84-%d9%84%d8%a8/

نتیجه گیری :

اگر قصد دارید بدون انجام عمل جراحی چهره ای زیبا و جوان تر داشته باشید تزریق ژل رووفیل گزینه مناسبی برای شما خواهد بود. این ژل ماده ای بی خطر است که دارای ترکیباتی طبیعی می باشد که به صورت مصنوعی و در خارج از بدن ساخته شده است.

طبق تحقیقات انجام شده کسانی که می خواهند به صورت طبیعی و موقتی مجدداً زیبایی خود را  باز گردانید با تزریق ژل لب رووفیل نگرانی نخواهندداشت .

تزریق این ژل بدون عارضه است و در مدت زمان کوتاهی شاهد نتایج آن خواهید بود. پس از تزریق این ژل زیبا جویان عزیز می توانند فعالیت های روزانه خود را آغاز کنند.

در آخر باید گفت که زیبایی به انسان حس آرامش می دهد و برای به دست آوردن این نیاز باید زمان زیادی برای تحقیق کردن در نظر بگیرید. با انتخاب بهترین کلینیک می توانید تصمیمی درست بگیرید و از عوارض جبران پذیر آن در امان بمانید .

پس باید سلامتی خود را در اولویت قرار دهید زیرا شما سزاوار بهترین ها خواهید بود. در کلینیک زیبایی آراد اصفهان انواع خدمات زیبایی و درمانی پوست توسط متخصصین مجرب و حرفه ای و با استفاده از دستگاه های پیشرفته و مدرن انجام می شود و قطعاً زیبا جویان عزیز می توانند بهترین نتایج ممکن را با رضایت کامل حاصل کنند.

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد-کلینیک آراد

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان با کسب برترین رتبه رضایتمندی مرجع جهانی گوگل 5 ستاره درخدمت زیباجویان عزیزمی باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره رایگان و واتساپ می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:

09130323292

دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 1 به سامانه 10005848

جهت دریافت کد تخفیف و هدایای ویژه کلینیک ، حتما پیج ما را فالو کنید و علاوه بر دریافت کد های تخفیف در قرعه کشی یک عدد 206 هم شرکت کنید:

آیدی اینستاگرام:

https://instagram.com/clinic.arad

ارائه خدمات زیبایی در کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان توسط کادرحرفه ای انجام می‌شود که میتوانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر از طریق لینک زیر استفاده کنید :

clinicarad.com

سایت تخفیفات پزشکی جهت دریافت تخفیف:

 https://takhfifannet.com

سایت انجمن جهت پاسخ به سوالات زیبایی شما توسط برترین متخصصین زیبایی کشور:

 https://harfhayetazeh.com

لینک کوتاه:https://clinicarad.com/2x6e

لینک آپارات: https://www.aparat.com/clinic.arad

لینک نماشا: https://www.namasha.com/clinic.arad

ویکی پدیا: https://fa.wikipedia.org

فیسبوک:  https://www.facebook.com

تویتر: https://twitter.com

لینک یوتیوب: https://www.youtube.com

تلگرام: https://telegram.org

ashkan300

پست‌های اخیر

بهترین دکتر برای لیفت صورت

بهترین دکتر برای لیفت صورت لیفت صورت یکی از روش محبوب برای بازگرداندن جوانی و…

2 روز پیش

ماسک صورت برای لکه‌ های قهوه ای

ماسک صورت برای لکه‌ های قهوه ای شاید شما هم از وجود لکه‌ های قهوه…

6 روز پیش

چرا منافذ صورت باز می‌شود؟

چرا منافذ صورت باز می‌شود؟ باز بودن منافذ صورت یکی از دغدغه‌های پوستی برای بسیاری…

1 ماه پیش

جوانسازی گردن با پروفایلو در اصفهان

جوانسازی گردن با پروفایلو در اصفهان بالارفتن سن و عوامل دیگر ممکن است باعث ایجاد…

1 ماه پیش

اوزون تراپی زخم دیابتی در اصفهان

اوزون تراپی زخم دیابتی در اصفهان زخم پای دیابتی (DFU) یکی از مشکلات شایع افراد…

2 ماه پیش

قرص راکوتان برای جوش صورت

قرص راکوتان برای جوش صورت قرص راکوتان، یکی از داروهای بسیار موثر برای درمان جوش‌های…

2 ماه پیش