تزریق ژل

تزریق ژل دائمی به بینی

تزریق ژل دائمی به بینی :

عمل جراحی بینی یکی از پر طرفدار ترین عمل های زیبایی در چند سال اخیر می باشد که در جهت زیبا شدن چهره و رفع مشکلات و عیب های بینی و همچنین مشکلات تنفسی مورد استفاده قرار می گیرد .‌مطمئنا همه شما از عوارض و خطرات این عمل با خبر هستید و حتی ممکن است با قبول کردن انجام این عمل و پذیرفتن ریسک خطرات نتوانید به نتایج دلخواه خود دست یابید.  بنابراین ما می خواهیم یکی از روش های غیر جراحی را به شما معرفی کنیم . نتایج این عمل کمتر از جراحی بینی نیست و بدون درد سر می توانید عیوب و نواقص بینی خود را از بین ببرید .‌در طی این مطلب ما می خواهیم در مورد تزریق ژل دائمی به بینی گفت و گو کنیم.

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان

منظور از تزریق ژل دائمی به بینی چیست ؟

یکی از سوالات پر تکرار متقاضیان که به کلینیک های زیبایی مراجعه می‌کنند این است که آیا می توان از ژل های دائمی برای رفع نواقص بینی برای همیشه استفاده کرد.  پاسخ باید گفت که تا کنون هیچ کمپانی در سر تا سر دنیا نتوانسته که ادعا کند که می تواند ژل های دائمی را برای تزریق به بدن انسان تولید کنند.  ژل هایی که در کمپانی های اروپا و آمریکا تولید شده است حداکثر در حدود دو سال دوام خواهد داشت و نسبت به برند های دیگر فیلر ها ماندگاری بالاتری خواهد داشت.‌ برند را دیس،  رستیلین و اسکالپترا جزء این فیلر ها خواهند بود که نسبت به ژل های دیگر ماندگاری بیشتری دارند.‌

ژل هایی که برای از بین بردن مشکلات ظاهری بینی مورد استفاده قرار می گیرد دارای ترکیباتی سازگار و مناسب با ساختار پوست می باشند.  یکی از ترکیبات خاص آن ها هیالورونیک اسید است. هیالورونیک اسید ماده ای است که به طور طبیعی در بدن انسان تولید می شود و به مرور زمان میزان آن کاهش می یابد.  نقش مهم این ترکیب حفظ رطوبت و افزایش حالت کشسانی پوست خواهد بود . این ژل ها هیچ خطری برای زیبا جویان عزیز نخواهد داشت و به مرور زمان در پوست جذب می شوند.  ژل های تزریقی به دو دسته تقسیم بندی خواهند شد که شامل ژل های موقتی و ژل های دائمی خواهند بود.

ژل های موقتی سه تا چهار ماه ماندگاری دارد و به دلیل دوره ماندگاری کوتاه مدت چندان جذاب نیستند. ژل های دائمی همان ژل های حاوی هیالورونیک اسید می باشد که با پوست انسان سازگاری دارند و به مرور در پوست جذب خواهند شد . مدت ماندگاری این ژل ها در حدود ۹ تا ۱۸ ماه خواهد بود البته برخی از ژل ها تا دو سال نیز ماندگاری دارند.

برای رفع مشکلات ظاهری بینی،  تزریق ژل به عنوان نوعی پر کننده مورد استفاده قرار می گیرد و جایگزین مناسبی برای عمل های جراحی غیر ضروری می باشد .‌با تزریق ژل دیگر نیاز به ایجاد برش و بخیه نیست و بدون تغییر در ساختار داخلی بینی به صورت غیر تهاجمی مشکلات ظاهری آن از قبیل قوز، برآمدگی ها ، فرو رفتگی ها ، انحراف و آسیب های ناشی از حوادث رفع می شود.  بنابراین با این عمل فقط شکل ظاهری بینی تغییر می کند و ساختار داخلی آن هیچ تغییری نخواهد کرد . بر عکس روش جراحی متقاضیان می توانند پس از تزریق ژل فعالیت های روزانه خود را آغاز کنند در صورتی که پس از جراحی بینی تا دو هفته باید در منزل دوره بهبودی را پشت سر بگذارند . کاربرد دیگر تزریق ژل به بینی در جهت رفع مشکلات تنفسی خواهد بود متخصصین با تزریق ژل به این ناحیه پولیپ بینی را برطرف کرده و فرایند تنفس راحت تر انجام می شود.

مراحل انجام تزریق ژل دائمی به بینی :

اگر شما می خواهید روش های غیر جراحی را جایگزین عمل جراحی بینی قرار دهید باید به کلینیک های تخصصی و زیبایی پوست و مو مراجعه کنید . کلینیک زیبایی آراد اصفهان یکی از معتبر ترین کلینیک ها در زمینه پوست و مو می باشد .‌در این کلینیک تزریق ژل با بهترین برند ها و مارک های جهانی انجام می‌ شود و متخصصین با تجربه ما در این زمینه مهارت و تخصص کافی خواهند داشت.

پس از انتخاب کلینیک معتبر و متخصصین با تجربه،  شرایط جسمانی و بدنی شما مورد ارزیابی قرار می گیرد. همچنین متخصصین در مورد انتظارات و اهداف شما گفت‌ و گو خواهند کرد ، سپس مشکلات ظاهری بینی مورد بررسی قرار می گیرد و نوع ژل و میزان مصرف آن تعیین می شود.

پس از پشت سر گذاشتن مرحله اولیه،  بینی توسط پماد های بی حسی و یا با تزریق دارو های حاوی لیدوکائین بی حس می شود.  سپس دوز مناسبی از ژل انتخاب شده توسط سوزن های مخصوص به زیر پوست بافت بینی تزریق می شود .‌فیلر هایی که برای باز سازی و ترمیم شکل ظاهری بینی مورد استفاده قرار می گیرد حاوی هیالورونیک اسید می باشد .‌فرایند تزریق ژل در زیر پوست در طی یک مرحله به پایان نمی رسد بلکه پزشک بخش های مختلف بینی را شناسایی می کند و با استفاده از فیلر ها به داخل و خارج بافت تزریق خواهد کرد .‌پس از پایان مرحله تزریق پزشک برای حسب شکل طبیعی بینی ماساژ هایی در این ناحیه انجام می دهد تا ظاهر بینی به شکل مناسب تغییر کند . تزریق ژل به بینی در حدود ۲۰ تا ۳۰ دقیقه زمان نیاز دارد و پس از پایان مراحل انجام آن متقاضیان بدون بستری در بیمارستان می توانند به منزل باز گردند و یا فعالیت های روزانه خود را آغاز کنند.

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد ژل دائمی

کاندیدای مناسب تزریق ژل به دائمی ببینی چه کسانی هستند ؟

همه ی کسانی که بینی طبیعی دارند یا قبلاً عمل جراحی بینی انجام دادند و نتوانسته اند به فرم مورد نظر خود دست یابند می توانند برای رفع نقایص و عیوب ظاهری بینی خود از تزریق ژل استفاده کنند بنابراین کاندیدای مناسب این عمل به شرح زیر خواهند بود.

  • کسانی که بر سطح بینی با برجستگی های کوچک مواجه هستند و می خواهند برجستگی ها را برطرف کنند .
  • کسانی که دارای نا هموار ی،  گودی و یا فرورفتگی بر روی بینی خود هستند .
  • کسانی که ظاهر بینی آن ها نا متقارن است.
  • کسانی که بینی تخت دارند و تصمیم دارند پل یا بر جستگی بر روی بینی خود به وجود بیاورند.
  • کسانی که نوک بینی آن ها افتاده است و به دنبال روشی مناسب برای لیفت و بالا بردن نوک بینی خود هستند.
  • کسانی که قوز بینی دارند .
  • کسانی که از انحراف و قوس بینی خود رنج می برند.
  • کسانی که نمی خواهند از عمل جراحی استفاده کنند.
  • کسانی که می خواهند نتایج درمان را در مدت زمان کوتاهی مشاهده کنند.
  • افرادی که نسبت به ژل های حاوی هیالورونیک اسید و مواد بی حسی حساسیت ندارند و از نظر سلامتی در شرایط مساعدی قرار دارند.

شما می توانید با مراجعه به کلینیک زیبایی آراد اصفهان از انواع خدمات زیبایی و درمانی بهره مند شوید.  در این کلینیک تزریق ژل ، تزریق چربی،  پلاسما جت،  لیفت با نخ و انواع خدمات زیبایی دیگر برای بر طرف کردن عیب های ظاهری بینی ارائه می شود . شما می توانید با مراجعه به کلینیک ما با متخصصین با تجربه مشورت کنید تا بر اساس اهداف و نیاز های شما بهترین راه کار درمانی و زیبایی برای شما ارائه شود.

کاربرد های تزریق ژل دائمی به بینی :

همان طور که می دانید تزریق ژل جایگزین مناسبی برای عمل جراحی بینی می باشد.  اگر چه این موضوع در مورد همه عیب ظاهری بینی صدق نمی کند بنابراین شما باید با مراجعه به کلینیک های زیبایی در مورد انتظارات و اهداف خود با متخصصین گفت و گو کنید .‌متخصصین در صورت مساعد بودن شرایط شما این روش زیبایی را ارائه می دهند.  متاسفانه زمانی که نقص های ظاهری بینی شدید باشد با تزریق ژل رفع  نمی شود و تنها راه از بین بردن مشکلات آن عمل جراحی خواهد بود.  در ادامه مطلب ما برخی از کاربرد های تزریق ژل به بینی را معرفی خواهیم کرد.

  • از بین بردن مشکلات انحرافی بینی
  • تجدید و باز سازی ساختار بینی های کوچک
  • صاف کردن بینی های قلابی شکل و اصلاح شکل ظاهری بینی
  • رفع قوز های خفیف و متوسط
  • درمان افتادگی های خفیف و یا متوسط در نوک بینی
  • رفع و اصلاح مشکلات ناشی از جراحی رینوپلاستی
  • اصلاح و تغییر شکل ظاهری نوک بینی
  • رفع مشکلات بینی‌ های سر بالایی
  • از بین رفتن فرورفتگی ها و برآمدگی های پره های بینی
  • برطرف کردن شکل ظاهری بینی های پهن و کوبیده

اگر مشکلات متقاضیان در استخوان و تیغه بینی های گوشتی باشد با تزریق ژل نمی توان آن ها را بر طرف کرد و تنها راه درمان عمل جراحی می باشد.

مزایای تزریق ژل دائمی به بینی :

تزریق ژل به بینی یکی از پیشنهادات موثر برای کسانی است که برای جراحی بینی دچار شک و تردید شده اند و یا به دلیل مشکلات مالی نمی تواند از عمل جراحی استفاده کنند بنابراین ما در این بخش از مطلب مزایای این فرایند زیبایی را معرفی خواهیم کرد.

  • کسب نتایج سریع و نیمه ماندگار از مزایای بی نظیر تزریق ژل به بینی این است که پس از تزریق ژل می توان بلافاصله شاهد نتایج و تاثیرات آن بر فرم بینی باشیم. البته این نتایج نهایی نیست پس از یک تا دو هفته قابل مشاهده خواهد بود اما می توانید تغییراتی در چهره خود مشاهده کنید.
  • نتایج حاصل از تزریق ژل به این ناحیه ماندگاری نسبتا خوبی دارد و پس از پایان دوره ماندگاری می توان به سادگی این عمل را مجدداً تکرار کرد .
  • عوارض ناشی از این فرایند نسبت به عوارض خطرناک و سختی هایی که پس از جراحی تجربه می‌ کنید بسیار نا چیز است و شما دیگر نگرانی از بابت خونریزی عفونت و جای بخیه ها نخواهید داشت نتایج حاصل از تزریق ژل شبیه جراحی خواهد بود.
  • با انجام این فرایند زیبایی می توان مشکلاتی از قبیل پولیپ بینی را نیز برطرف کرد البته اگر شدت آن زیاد باشد تنها راه درمان جراحی می باشد.
  • هزینه این فرایند نسبت به عمل جراحی بسیار نا چیز است پس اگر شما نمی توانید به دلیل مشکلات مالی از جراحی استفاده کنید با تزریق ژل و پرداخت هزینه کمتر می توانید به نتایجی موثر دست یابید.

پس از تزریق ژل نیاز نیست که شما از محل کار خود مرخصی بگیرید در صورتی که پس از جراحی بینی تا دو هفته استراحت مطلق نیاز خواهید داشت . پس از پایان جلسه تزریق ژل شما می توانید فعالیت های روزانه خود را آغاز کنید.

  • پس از جراحی بینی تا مدتی با کبودی و تورم گسترده در اطراف بینی و چشم های خود مواجه می شوید در صورتی که پس از تزریق ژل هیچ یک از این عوارض را تجربه نخواهید کرد و حتی نیاز به پانسمان نمی باشد.
  • مراحل تزریق ژل به صورت سر پایی و با بی حسی موضعی می شود در در صورتی که جراحی بینی با بیهوشی انجام خواهد شد و تا مدتی درد شدید در ناحیه بینی احساس خواهید کرد.
  • ژل های تزریقی با استفاده از سرنگ های ظریف به ناحیه بینی تزریق می شود پس بنابراین نیاز به برش و بخیه و خونریزی نیست و دیگر شما نگران جای بخیه بر سطح پوست خود نخواهید بود.

عوارض جانبی تزریق ژل دائمی به بینی :

پس از تزریق ژل به ناحیه بینی عوارض خاصی را تجربه نخواهید کرد زیرا اصلاً این فرآیند با عمل جراحی قابل مقایسه نمی باشد . پس از تزریق ژل با کمی تورم خفیف در ناحیه تزریق مواجه می شوید.‌ کبودی و قرمزی پوست نیز کاملاً طبیعی است که جزء عوارض جانبی و موقتی محسوب می شود.‌ عوارض ذکر شده در طی یک تا دو روز به طور کامل از بین می رود.

مراحل تزریق ژل با بی حسی موضعی طی می شود بنابراین شما در حین تزریق ژل احساس درد نخواهید داشت.

احساس سفتی یا بر آمد گی بر روی بینی ممکن است تا دو هفته با شما همراه باشد اگر احساس کردید که ژل ها در یک ناحیه از بینی جمع شده می توانید به پزشک خود مراجعه کنید تا با ماساژ ها به تدریج ژل به صورت یکنواخت در زیر پوست پراکنده کند.

میزان عوارض ذکر شده به مهارت و تخصص پزشک شما بستگی دارد هر چه پزشک در این زمینه مهارت و تخصص بالاتری داشته باشد مطمئناً میزان عوارض شما کاهش می یابد . در صورت عدم توجه به این مسئله و مراجعه به پزشکان کم تجربه غیر حرفه‌ ای با مشکلاتی از قبیل نا متقارن شدن بینی،  عفونت،  جمع شدن ژل در زیر پوست،  تورم و کبودی گسترده ، درد شدید و مشکلات تنفسی مواجه خواهید شد و شریان های زیر پوست شما دچار فشار می شود.  در صورت بروز این عوارض حتماً پزشک را در جریان قرار دهید تا راه کار های درمانی موثر برای شما ارائه شود. تا کنون در کلینیک زیبایی آراد اصفهان گزارشی مبنی بر عوارض خطرناک و نا خوشایند ارائه نشده است . هدف کادر درمانی در این کلینیک جلب رضایت زیبا جویان عزیز و کسب این بهترین نتایج ممکن با حداقل عوارض خواهد بود.

چه کسانی کاندیدای مناسبی برای تزریق ژل دائمی ببینی نخواهند بود ؟

اگر چه فرایند زیبایی تزریق ژل به بینی روشی کاملاً غیر جراحی است اما باید برخی افراد از انجام این عمل خود داری کنند که شامل موارد زیر می باشند :

  • خانم هایی که در دوران بارداری و شیردهی قرار دارند.
  • کسانی که به سن ۱۸ سالگی نرسیده اند.
  • کسانی که در بیماری خود ایمنی و دیابت مبتلا هستند.
  • کسانی که تصمیم دارند از اقدامات زیبایی دیگر مانند لایه برداری و لیزر استفاده کنند .این افراد باید این عمل را به سه هفته پس از تزریق ژل موکول کنند.
  • کسانی که نسبت به ژل های حاوی هیالورونیک اسید حساسیت دارند کاندیدای مناسبی برای این فرایند نخواهند بود.
  • کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد ژل دائمی

هزینه تزریق ژل  دائمی به بینی چقدر است ؟

مطمئناً هزینه ها  در این روش نسبت به عمل جراحی زیبایی بینی بسیار نا چیز می باشد زیرا در این روش نیاز به هیچ برش و بخیه ای بر سطح پوست نمی باشد و مراحل انجام آن با بی حسی موضعی و به صورت سر پایی طی خواهد شد.  البته عواملی از قبیل مشکلات ظاهری بینی،  نوع فیلر مورد استفاده،  میزان تزریق ژل،  مهارت و تخصص پزشک و تعرفه کلینیک تعیین کننده هزینه ها خواهد بود.  در کلینیک زیبایی آراد اصفهان تخفیفات ویژه‌ ای برای زیبا جویان عزیز در نظر گرفته شده است . شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر درباره هزینه ها و تخفیفات در این کلینیک با کارشناسان و مشاوران با تجربه ما تماس حاصل فرمایید.

مراقبت های قبل از تزریق ژل دائمی به بینی :

یکی از مهم ترین توصیه متخصصین قبل از تزریق ژل عدم مصرف مشروبات الکلی و انواع دخانیات از قبیل سیگار و قلیان می باشد.

مصرف انواع دارو های رقیق کننده خون و ضد التهابی از قبیل آسپیرین،  پرو فن،  مکمل ها و ویتامین ها ممنوع می باشد زیرا سبب افزایش عوارض پس از تزریق خواهد شد.

هنگامی که به کلینیک مراجعه می کنید باید پوست تان کاملاً تمیز باشد و از هیچ گونه مواد آرایشی و مراقبتی پوست استفاده نکنید .

اگر نسبت به دارو ها و ژل های حاوی هیالورونیک اسید حساسیت دارید به پزشک اطلاع دهید .

اگر در گیر بیماری های خاصی هستید و یا مجبور ید  دارو مصرف کنید پزشک را در جریان قرار دهید .

چند روز قبل از جلسه تزریق ژل مایعات زیاد بنوشید تا اثرات درمان را افزایش دهید.

مراقبت های پس از تزریق ژله دائمی به بینی :

پس از انجام فرآیند تزریق ژل به ناحیه بینی تا دو هفته از انجام فعالیت های ورزشی و شدید بدنی خودداری کنید. زیرا با انجام این فعالیت ها جریان خون در بدن شما افزایش می‌ یابد و شدت قرمزی و کبودی پوست را افزایش خواهد داد.

تا رفع کامل عوارض ناشی از تزریق ژل مانند قرمزی و تورم از رفتن به جکوزی،  سونا و استخر خود داری کنید .

آناناس میوه مناسبی است که سرشار از انواع ویتامین ها و مواد مفیدی از قبیل آرنیکا و برو ملین می باشد و می تواند سرعت بهبودی تزریق ژل را افزایش دهد.

تا ۶ ساعت پس از تزریق ژل از کمپرس سرد استفاده کنید تا بتوانید کبودی حاصل از تزریق را به حداقل برسانید.

تا ۷۲ ساعت پس از تزریق برای پیشگیری از عفونت از کپسول سفالکسین استفاده کنید .

تا ۳ روز از آرایش کردن پوست خودداری کرده و هنگام خارج شدن از خانه از ضد آفتاب استفاده کنید.

از ایجاد هر گونه فشار ، لمس کردن و دستکاری بینی خود داری کنید.

اثرات و نتایج :

همان طور که در بخش های قبلی بیان کردیم ژل های  تزریقی در دو نوع موقت و دائمی تولید  می‌ شوند که ژل های موقتی به دلیل ماندگاری کوتاه مدت در حدود ۳ تا ۴ ماه طرفداران چندانی ندارند.‌ ژل های دائمی همان ژل های حاوی هیالورونیک اسید می باشد که در برند ها و مارک های مختلفی در بازار ارائه می شوند.  مدت ماندگاری این ژل ها در حدود ۹ تا ۱۸ ماه می باشد که برند های مرغوب آن ممکن است تا دو سال نیز ماندگاری داشته باشد.  اثرات اولیه تزریق ژل بلافاصله پس از تزریق قابل مشاهده می باشد اما شما برای مشاهده نتایج قطعی باید دو هفته صبر کنید . زیرا در این فاصله زمانی ژل های تزریق شده با بافت پوست یکی شده و شما شاهد نتایج عالی و قطعی خواهید بود.  با انتخاب پزشک ماهر و باذتجربه و کلینیک های معتبر می توانید مشکلات ظاهری بینی خود را از قبیل

  • قوز
  • انحراف
  • بر آمد گی و فرورفتگی ها
  • پهنی حفره های بینی

را  بر طرف کنید.  برای ماندگاری تاثیرات ژل های تزریقی پس از پایان دوره تأثیر گذاری  می توانید برای تزریق مجدد ژل اقدام کنید.  ژل های حاوی هیالورونیک اسید به مرور زمان در پوست جذب می شوند و تاثیرات آن از بین می برد البته عوامل مختلفی از قبیل نوع ژل، میزان مهارت و تخصص پزشک،  بافت پوست و همچنین متابولیسم بدن در میزان ماندگاری موثر می باشد.  در کلینیک زیبایی آراد اصفهان انواع خدمات زیبایی و درمانی پوست و مو توسط بهترین متخصصین زیبایی ارائه می شود.

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد ژل دائمی

دوره نقاهت پس از تزریق ژل دائمی به بینی چقدر است ؟

اگر شما به دنبال روشی مناسب برای رفع مشکلات بینی خود هستید و از عمل های جراحی و عوارض پس از آن و دوره نقاهت طولانی مدت آن می ترسید بهتر است تزریق ژل را جایگزین آن کنید . پس از تزریق ژل شما نیاز به گذراندن دوره نقاهت و استراحت ندارید زیرا ژل های حاوی هیالورونیک اسید توسط سرنگ های ظریفی در بخش‌ های مختلف بینی تزریق می شود و شما بدون احساس درد،  عوارض خطرناک و پرداخت هزینه گزاف می توانید بلافاصله فعالیت های روزانه خود را آغاز کنید.  البته در دوره بهبودی ممکن است برای شما محدودیت هایی وجود داشته باشد مثلاً انجام فعالیت های شدید بدنی،  رفتن به استخر و سونا و آرایش کردن تا مدتی توصیه نمی شود تا شما سریع تر بهبودی خود را حاصل کنید و عوارض نا چیز و جزئی آن از بین برود.  برای کاهش تورم و کبودی سطح پوست می توانید از کمپرس سرد استفاده کنید.

تعداد جلسات تزریق ژل دائمی به بینی چقدر است ؟

پس از حضور شما در جلسه مشاوره متخصصین ابتدا مشکلات ظاهری بینی شما را مورد بررسی قرار می‌ دهند در صورت مساعد بودن شرایط و مشکلات نا چیز ظاهری بینی فرایند تزریق ژل در طی یک جلسه به مدت ۲۰ تا ۳۰ دقیقه انجام خواهد شد .‌با انجام این فرآیند نیاز نیست که شما ساعت های طولانی در اتاق عمل بمانید و یا پس از آن در بیمارستان بستری شوید و دوره نقاهت طولانی مدت را در منزل سپری کنید . این فرایند زمان زیادی را صرف نخواهد کرد و شما با یک جلسه نیم یا یک ساعته می توانید به فرم مورد دلخواه بینی خود دست یابید.  متاسفانه تزریق ژل جزء روش های موقتی می باشد بنابراین شما می توانید پس از پایان دوره ماندگاری برای تمدید مجدد تزریق ژل اقدام کنید. در کلینیک زیبایی آراد اصفهان تزریق ژل با برند های معتبر و شناخته شده انجام می‌ شود و شما عزیزان می توانید به نتایج عالی و رضایت بخش دست یابید.

نتیجه گیری :

تزریق ژل یکی از پر کاربرد ترین روش های زیبایی است که امروزه مورد توجه زیبا جویان عزیز قرار گرفته است. با این فرایند زیبایی می توان انواع مشکلات و عیب های صورت را بر طرف کرد.‌ ژل های تزریقی در جهت حذف چین و چروک ها،  خطوط ایجاد شده در بخش های مختلف  صورت ، رفع مشکلات ظاهری بینی ، برجسته سازی لب ها و گونه ها و حتی اندام های دیگر بدن مانند باسن و سینه و اندام تناسلی کاربرد دارد .

در کنار این همه کاربرد تزریق ژل مستلزم مهارت و تخصص پزشکان با تجربه می باشد.  در صورت عدم توجه به این مسئله متقاضیان با عوارض خطرناک و نتایج نا مطلوب مواجه می شوند.  تزریق ژل دائمی به بینی نیز یکی از راه کار های موثر برای زیبایی و جذابیت چهره می باشد.  با تغییر فرم بینی می توان تناسب خاصی بین اجزاء صورت بر قرار کرد.  تزریق ژل به بینی می تواند مشکلات ظاهری و جزئی بینی را بر طرف کند  و البته برای عیب های شدید تزریق ژل کارساز نمی باشد و  باید عمل جراحی بینی انجام شود.  تزریق ژل به بینی نتایج دائمی و همیشگی به همراه ندارد و نهایت مدت ماندگاری آن در حدود دو سال خواهد بود و پس از پایان دوره ماندگاری ژل های تزریقی در پوست جذب شده و فرم بینی به حالت قبل باز می گردد و باید مجددا این عمل تکرار شود.

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد ژل دائمی

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان با کسب برترین رتبه رضایتمندی مرجع جهانی گوگل 5 ستاره درخدمت زیباجویان عزیزمی باشد.

شاید این مطلب هم برای شما جذاب باشد

https://clinicarad.com/%d9%84%db%8c%d9%81%d8%aa-%d8%a8%db%8c%d9%86%db%8c-%d8%a8%d8%a7-%d8%aa%d8%b2%d8%b1%db%8c%d9%82-%da%98%d9%84-3/

https://clinicarad.com/%d8%aa%d8%b2%d8%b1%db%8c%d9%82-%da%98%d9%84-%d8%a8%d9%87-%d8%a8%db%8c%d9%86%db%8c-%d9%82%db%8c%d9%85%d8%aa-%d9%88-%d9%87%d8%b2%db%8c%d9%86%d9%87-%d9%85%d8%b9%d8%a7%db%8c%d8%a8-%d9%88-%d9%85%d8%b2/

https://clinicarad.com/%d8%a7%d8%b2-%d8%a8%db%8c%d9%86-%d8%a8%d8%b1%d8%af%d9%86-%d9%82%d9%88%d8%b2-%d8%a8%db%8c%d9%86%db%8c-%d8%a8%d8%a7-%d8%aa%d8%b2%d8%b1%db%8c%d9%82-%da%98%d9%84-%d9%88-%da%86%d8%b1%d8%a8%db%8c/

جهت کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره رایگان و واتساپ می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:

09130323292

دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 1 به سامانه 10005848

جهت دریافت کد تخفیف و هدایای ویژه کلینیک ، حتما پیج ما را فالو کنید و علاوه بر دریافت کد های تخفیف در قرعه کشی یک عدد 206 هم شرکت کنید:

آیدی اینستاگرام:

https://instagram.com/clinic.arad

ارائه خدمات زیبایی در کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان توسط کادرحرفه ای انجام می‌شود که میتوانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر از طریق لینک زیر استفاده کنید :

clinicarad.com

سایت تخفیفات پزشکی جهت دریافت تخفیف:

https://takhfifannet.com

سایت انجمن جهت پاسخ به سوالات زیبایی شما توسط برترین متخصصین زیبایی کشور:

https://harfhayetazeh.com

لینک کوتاه:https://clinicarad.com/yt8i

لینک آپارات: https://www.aparat.com/clinic.arad

لینک نماشا: https://www.namasha.com/clinic.arad

ویکی پدیا: https://fa.wikipedia.org

فیسبوک:  https://www.facebook.com

تویتر: https://twitter.com

لینک یوتیوب: https://www.youtube.com

تلگرام: https://telegram.org

ashkan300

پست‌های اخیر

در کلینیک تخصصی زیبایی آراد چه خدماتی انجام می‌شود؟

در کلینیک تخصصی زیبایی آراد چه خدماتی انجام می‌شود؟ همه خانم‌ها و آقایان دنبال راهی…

4 روز پیش

بهترین دکتر برای لیفت صورت

بهترین دکتر برای لیفت صورت لیفت صورت یکی از روش محبوب برای بازگرداندن جوانی و…

1 هفته پیش

ماسک صورت برای لکه‌ های قهوه ای

ماسک صورت برای لکه‌ های قهوه ای شاید شما هم از وجود لکه‌ های قهوه…

2 هفته پیش

چرا منافذ صورت باز می‌شود؟

چرا منافذ صورت باز می‌شود؟ باز بودن منافذ صورت یکی از دغدغه‌های پوستی برای بسیاری…

2 ماه پیش

جوانسازی گردن با پروفایلو در اصفهان

جوانسازی گردن با پروفایلو در اصفهان بالارفتن سن و عوامل دیگر ممکن است باعث ایجاد…

2 ماه پیش

اوزون تراپی زخم دیابتی در اصفهان

اوزون تراپی زخم دیابتی در اصفهان زخم پای دیابتی (DFU) یکی از مشکلات شایع افراد…

2 ماه پیش