چین و چروک صورت و رفع در چند دقیقه

یکی از علت‌هایی که باعث ایجاد چین و چروک های روی صورت می شود می توان بالا رفتن سن باشد. که با بالا رفتن سن این عوامل ناخوشایند بر روی صورت افراد ایجاد می‌شود. که باعث حس نارضایتی در آنها می‌شود. که یکی از بهترین راه برای رفع این مشکل می توان به درمان های خانگی اشاره کرد که باعث رفع چین و چروک صورت در چند دقیقه می شوند.

رفع چین و چروک صورت در چند دقیقه

راه های خانگی برای رفع چین و چروک:

برای رفع چین و چروک و صاف شدن پوست می توانید از روشهای خانگی نیز بهره ببرید. وبا وسایلی که می توانید تهیه کنید یک ماسک برای رفع چین و چروک تهیه کنید. و آن را بر روی پوست صورت خود قرار دهید. که یکی از ماسک هایی که می توان نام برد ماسک سفیده تخم مرغ و عسل می باشد. که شما برای درست کردن این ماسک می‌توانید مواد را با هم مخلوط کرده. و برای صاف شدن پوست می توانید از چند قطرهروغن رازیانه نیز برای حالت ارتجاعی شدن پوست نیز استفاده کنید
این مواد را با هم ترکیب کرده و آن را به مدت ۲۰ دقیقه بر روی پوست صورت خود قرار دهید و بعد از این مدت می توانید ماسک را از روی پوست صورت خود بشویید ملاحظه می‌کنید که پوست صورتتان به علت سفیده تخم مرغ سفت شده و باعث از بین رفتن چین وچروک و روی پوست تان شده است.در کنار استفاده از روشهای خانگی می‌توانید برای از بین بردن چین و چروک صورت از مزوتراپی استفاده کنید.

روش مزوتراپی برای رفع چین و چروک صورت:

در روش استفاده از مزوتراپی برای درمان چین و چروک صورت پزشک متخصص با استفاده از ترکیبی از ویتامین ها اسید آمینه و مواد معدنی را به پوست تزریق می کند که باعث می شود تا چین وچروک از بین برود . در هنگامی که با استفاده از سوزن هایی مواد را تزریق می کنند باعث می شود سوراخ هایی در پوست ایجاد شود که پوست برای بازسازی خود تلاش میکند که کلاژن و الاستین بیشتری تولید کند که این عامل خود باعث رفع چروک های پوستی میشود .

هزینه:

هزینه های مربوط به انجام روش مزوتراپی برای رفع چین و چروک صورت بسته به تعداد جلساتی که پزشک متخصص برای شما در نظر می‌گیرد متفاوت می باشد.
با این حال شما اگر قصد گرفتن اطلاعات مربوط به این روش را دارید می‌توانید با کلینیک بین المللی آراد تماس گرفته و ضمن مشاوره شدن توسط کارشناسان کلینیک از هزینه‌ها نیز با خبر شوید.

نتیجه :

رفع چین و چروک صورت در چند دقیقه با استفاده از روشهای خانگی مقدور می باشد ولی باید به دنبال روشی باشید که دائمی بتواند این چین و چروک و روی پوست صورت شما را از بین ببرد که یکی از روش‌هایی که می‌تواند باعث از بین رفتن چین و چروک شود استفاده از روش مزوتراپی میباشد.
تمامی خدمات مربوط به انجام مزوتراپی را می‌توانید در کلینیک بین المللی اراد تحت درمان جناب دکتر محمد علیزاده انجام دهیم و نتایج فوق‌العاده این روش بر روی پوست صورت تان کاملا رضایت کافی را خواهید داشت .
شماره های زیر برای شما عزیزان در نظر گرفته شده است تا بتوانید با کلینیک بین المللی آرا تماس حاصل بفرمایید:
شعبه مرکزی تهران سعادت آباد:
09128809963
شعبه اصفهان:
09130323292
آیدی اینستاگرام:
@clinic.arad
آدرس سایت:
Clinicarad.com
لینک کوتاه : https://clinicarad.com/226s

ashkan300

پست‌های اخیر

در کلینیک تخصصی زیبایی آراد چه خدماتی انجام می‌شود؟

در کلینیک تخصصی زیبایی آراد چه خدماتی انجام می‌شود؟ همه خانم‌ها و آقایان دنبال راهی…

2 روز پیش

بهترین دکتر برای لیفت صورت

بهترین دکتر برای لیفت صورت لیفت صورت یکی از روش محبوب برای بازگرداندن جوانی و…

4 روز پیش

ماسک صورت برای لکه‌ های قهوه ای

ماسک صورت برای لکه‌ های قهوه ای شاید شما هم از وجود لکه‌ های قهوه…

1 هفته پیش

چرا منافذ صورت باز می‌شود؟

چرا منافذ صورت باز می‌شود؟ باز بودن منافذ صورت یکی از دغدغه‌های پوستی برای بسیاری…

1 ماه پیش

جوانسازی گردن با پروفایلو در اصفهان

جوانسازی گردن با پروفایلو در اصفهان بالارفتن سن و عوامل دیگر ممکن است باعث ایجاد…

2 ماه پیش

اوزون تراپی زخم دیابتی در اصفهان

اوزون تراپی زخم دیابتی در اصفهان زخم پای دیابتی (DFU) یکی از مشکلات شایع افراد…

2 ماه پیش