تزریق چربی

چاق کردن صورت در کلینیک بین المللی آراد :

چاق کردن صورت در کلینیک بین المللی آراد :

برای برطرف کردن شلی و افتادگی پوست داشتن صورتی چاق و تو پر گزینه‌ ی مناسبی خواهد بود و می تواند به شکل مطلوبی چهره شما را  جوان و شاداب نمایان کند . همه ما می‌ دانیم که در سنین جوانی به دلیل حجم مناسب چربی ها در بخش های مختلف صورت حس سر زندگی و شادابی در افراد وجود دارد اما با افزایش سن و تغییراتی که در در بدن ایجاد می شود کم کم زیبایی چهره کم رنگ تر خواهد شد .

یکی از دلایل مهم پیری کاهش تولید کلاژن و الاستین در پوست می باشد و با تحلیل رفتن چربی ها در صورت استخوان ها بیشتر نمایان خواهد شد.  موارد ذکر شده باعث می شود که اعتماد به نفس افراد به شدت کاهش یابد و تاثیرات نا خوشایند ی در زیبایی چهره ایجاد کند.  با شل  شدن پوست ، چین و چروک ها و خطوط در اطراف چشم،  اطراف دهان،  سطح پیشانی و  ….خود نمایی می کند .

برخی افراد سعی می کنند با مصرف مواد خوراکی و پر خوری از لاغر شدن صورت خود جلوگیری کنند در صورتی که آن ها به طور کامل بدن خود را چاق خواهند کرد و ترکیب و اجزاء بدن نیز به هم می خورد.  بنابراین پر خوری راه کار موثری نمی باشد و حتی ممکن است با بیماری های زیادی همراه باشد . به همین دلیل امروزه در کلینیک های زیبایی با استفاده از روش‌ های مدرن و پیشرفته به طور کاملا ایمن زیبایی و شادابی را به چهره باز می گردانند.

با داشتن حجم مناسب  صورت،  برجستگی های مدور و پوستی صاف و محکم جوانی چهره حفظ خواهد شد.  شما عزیزان می توانید برای به دست آوردن مجدد زیبایی چهره خود به کلینیک زیبایی و بین‌المللی آراد اصفهان مراجعه کنید . در این کلینیک تزریق ژل و چربی به صورت کاملا حرفه ای برای شما عزیزان انجام می شود.

تزریق ژل و چربی دو تکنیک مدرن و به روز دنیا است که در سر تا سر جهان محبوبیت زیادی پیدا کرده است و می‌ توانند به شکل مطلوبی حجم از دست رفته بخش‌ های مختلف صورت را جبران کند.  پس اگر قصد دارید یکی از این روش های زیبایی را انتخاب کنید پیشنهاد می کنیم در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد-کلینیک آراد

چاق کردن صورت با تزریق ژل و چربی :

بدون شک برای داشتن صورت جذاب و جوان ، گونه هایی برجسته  و پوستی محکم و صورتی با زاویه  مناسب نیاز خواهید داشت.  متاسفانه عوامل محیطی و افزایش سن باعث می شود که کم کم چربی ها در بخش های مختلف صورت از بین برود و پوست حالتی شل و افتاده داشته باشد.  همچنین بخش تحتانی صورت بسته می شود و با افتادگی پوست در این ناحیه شاهد غبغب و بد فرمی صورت خواهید بود.

یکی از علائم دیگر افزایش سن و پیری بروز چین و چروک ها در سطح پوست خواهد بود.  کم کم گوشه لب ها به سمت پایین کشیده می شود و چهره حالتی ناراحت و نگران پیدا می کند.  دلایل مختلفی از  قبیل افزایش سن،  ژنتیک،  بیماری ها،  استرس و … باعث می‌ شود که چهره به مرور زمان شادابی و جوانی خود را از دست بدهد.

این تغییرات بیشتر در اطراف چشم،  گونه ها لب ها ، بالای لب و اطراف چشم ایجاد خواهد شد و با تحلیل رفتن چربی ها مشکلات زیادی در چهره ایجاد می شود.  تزریق ژل و چربی دو راه کار موثر و کم تهاجم برای باز گرداندن جوانی و شادابی به چهره می باشد که در ادامه شرح مختصری در مورد هر کدام خواهیم داد.

;کلینیک بین المللی پوست موزیبایی آراد-چاق

چاق کردن صورت با تزریق ژل :

تزریق ژل یکی از روش‌های غیر تهاجمی برای باز گرداندن جوانی و حجم از دست رفته چهره می باشد.  با کمک این فرایند زیبایی می توان زیبایی صورت را چندین برابر کرد . تزریق ژل را می توان برای بخش های مختلف صورت از قبیل

  • گودی زیر چشم
  • گونه ها
  • خطوط خنده
  • خطوط اطراف دهان چین و چروک های بخش های مختلف صورت
  • بینی و چانه

مورد استفاده قرار داد.  ژل های تزریقی از  ماده‌ای به نام هیالورونیک اسید ساخته شده اند. هیالورونیک  اسید ماده ای است که به طور طبیعی در بدن یافت می شود و بدن نسبت به آن واکنش های آلرژیک نشان نخواهد داد.  یکی از خاصیت های بی نظیر هیالورونیک اسید جذب مولکول های آب به سمت خود می باشد و پس از تزریق باعث فرم دهی،  شادابی و حجم دهی صورت خواهد شد .

با بازگرداندن حجم مورد نیاز صورت،  پوست کشیده و لیفت می شود و چین و چروک ها و خطوط از سطح پوست محو  خواهند شد.  با این روش زیبایی دیگر زیبا جویان عزیز نیاز به پر خوری و مصرف غذا های پر کالری برای چاق کردن صورت خود نمی باشند.

مراحل چاق کردن صورت با تزریق ژل :

حجم دهی به بخش های مختلف صورت با تزریق ژل  روشی کاملا ایمن ساده و بی خطر است.  تزریق ژل به صورت در حدود ۳۰ تا ۴۰ دقیقه زمان نیاز دارد البته این بازه زمانی به دوز تزریق و ناحیه آن بستگی خواهد داشت.

متخصصین پس از بی حسی پوست ژل انتخابی را به آرامی و با سرنگ های ظریفی در زیر بافت پوست تزریق خواهند کرد تا بتوانند به شکل مطلوبی فرم صورت را تغییر دهند. پس از تزریق با ماساژ های ملایم ژل به صورت یکنواخت در زیر پوست پخش می شود.

 مراحل تزریق ژل کاملاً سر پایی و نیاز به بیهوشی نمی باشد بنابراین متقاضیان پس از پایان جلسه تزریق می توانند کلینیک را ترک کنند و فعالیت های روزانه خود را آغاز کنند.  شما می توانید در جلسه مشاوره با  پزشک در مورد برند و مارک ژل گفت و گو کنید و هر سوالی که در ذهن دارید  از پزشک خود بپرسید تا ابتدا ابهامات و تردید های شما در این زمینه بر طرف شود.

اثرات و نتایج :

یکی از موارد مهمی که باید در مورد تزریق ژل مد نظر قرار دهید این است که چاق کردن صورت با این تکنیک زیبایی ماندگاری موقتی دارد و شما می توانید بلافاصله شاهد تاثیرات تزریق باشید. در محلی که تزریق ژل انجام می شود با کمی تورم و کبودی مواجه خواهید شد که در طی دو تا سه روز بر طرف می شود.

نتایج حاصل از این عمل در حدود ۹ تا ۱۸ ماه خواهد بود و پس از پایان این دوره شما می توانید مجددا برای تزریق ژل اقدام کنید.  پس از تزریق ژل یک هفته طول می‌ کشد که فیلر های تزریقی با بافت بدن یکی شود و شما شاهد نتایج قطعی و نهایی تزریق باشید.  ژل ها پس از تزریق با جذب مولکول های آب به سمت خود،  سبب فرم دهی و حجم دهی و جوان سازی پوست خواهد شد و می تواند تاثیرات بی نظیری بر زیبایی چهره و اعتماد به‌ نفس متقاضیان داشته باشد.

چاق کردن صورت با تزریق چربی :

امروزه باز یابی جوانی و شادابی چهره با تزریق چربی بهترین گزینه زیبایی  معرفی می‌ شود . در این روش برای جوان سازی و حجم دهی به بخش های مختلف صورت از چربی های نواحی دیگر بدن مانند پهلو ، شکم و ران استفاده خواهد شد که نتایج حاصل از تزریق چربی کاملاً طبیعی،  تاثیر گذار و ماندگار می باشد و زیبا جویان عزیز می توانند تا سالیان طولانی از شادابی و جوانی چهره خود لذت ببرند.

سلول های چربی پس از تزریق به پوست به ترمیم و باز سازی پوست می پردازند و به مرور زمان شما شاهد درخشندگی و شفافیت پوست خود خواهید بود . متخصصین در این روش برای درمان فرو رفتگی های شقیقه و زیر چشم از این فرایند زیبایی استفاده می‌ کنند.  البته مشکلات دیگری از قبیل افتادگی پلک،  افتادگی گونه ها را نیز بر طرف خواهد کرد . تزریق چربی روشی موثر برای زاویه سازی صورت نیز  خواهد بود .

در این روش چربی ها با استفاده از دستگاه های به روز و تکنولوژی پیشرفته از بخش های مختلف بدن استخراج می شوند . همه مراحل تزریق چربی با بی حسی موضعی و به صورت سر پایی خواهد بود.  متخصصين برای برخی افراد که بدنشان آستانه  درد پایینی دارد تخلیه چربی را با بی هوشی انجام خواهند داد.

مراحل چاق کردن صورت با تزریق چربی :

نحوه تزریق ژل و چربی کاملاً متفاوت است.  تزریق ژل بسیار ساده و راحت خواهد بود و با استفاده از فیلر های مصنوعی انجام می شود در صورتی که تزریق چربی روشی طبیعی است زیرا سلول های چربی از بدن خود شخص تهیه خواهد شد.

تزریق چربی نسبت به تزریق ژل تهاجم بیشتری دارد در این روش مراحلی مانند تخلیه چربی، فیلتر کردن سلول‌ های چربی و تزریق را پشت‌ سر خواهید گذاشت.  در هر کدام از این مراحل دستگاه ها و تجهیزاتی که مورد استفاده قرار می‌گیرد کاملا متفاوت خواهد بود.

متخصصین زیبایی قبل از انجام تزریق چربی به بررسی شرایط جسمانی افراد خواهند پرداخت و با همفکری متقاضیان یکی از اندامدهای مناسب را برای تخلیه چربی انتخاب می کنند .  پس از انتخاب محل مناسب با ایجاد برش ظریفی،  کانولا ی دستگاه لیپوساکشن در بین بافت چربی قرار می‌گیرد. کانولا با ایجاد حرارت و حرکات چرخشی چربی ها را خورد کرده و از بدن تخلیه می شود.

پس از استخراج چربی‌ ها مرحله فیلتر کردن سلول های چربی از ترکیبات دیگر انجام می‌ شود . در این مرحله ترکیبات استخراج شده از بدن در دستگاه سانتریفیوژ قرار می‌گیرد.  این دستگاه با حرکات چرخشی سلول‌ های چربی را برای تزریق آماده خواهد کرد.

پس از مرحله فیلتر کردن چربی ها به مرحله تزریق می می رسیم.  در این مرحله  پزشک ناحیه مورد نظر را بی‌ حس می‌ کند و چربی ها با استفاده از سرنگ های ظریفی در زیر بافت پوست تزریق خواهد شد . متخصصین چندین بار سرنگ را داخل پوست می کنند و چربی ها را به صورت شبکه ای منظم در زیر بافت پوست ایجاد خواهند کرد .

پس از پایان تزریق با ماساژ های ملایم و اصولی چربی ها در زیر پوست به طور یکنواخت پخش می شود . چربی ها پس از تزریق به بافت های دیگر متصل می‌ شود و امکان جا به جایی آن ها در زیر پوست وجود نخواهد داشت.

 تزریق چربی به صورت در حدود  یک تا دو ساعت طول می کشد که به میزان تخلیه چربی و مرحله آماده سازی آن بستگی دارد.

کاربرد ها و مزایای تزریق چربی به صورت :

  • جوان سازی پوست
  • از بین بردن چین و چروک ها و خطوط سطح پوست
  • چاق کردن صورت
  • ایجاد زاویه در صورت
  • فرم دهی به لب ها
  • بر جسته کردن گونه‌ ها و چانه
  • درمان فرو رفتگی شقیقه ها، ناحیه گیجگاهی و گودی زیر چشم
  • هموار کردن سطح پوست پوست ناشی از ایجاد جوش ها ، آکنه ها و زخم های پوستی
  • رفع شلی و افتادگی پوست در سنین بالا
  • کاهش فاصله لب تا بینی
  • درمان افتادگی پلک
  • لیفت ابرو ها

تزریق چربی به بخش های مختلف صورت باید توسط متخصصین حرفه ای و با تجربه انجام شود . شما قبل از تزریق چربی باید در این زمینه با متخصصین مربوطه مشورت کنید.  متخصصین در صورت نا مناسب بودن شرایط افراد برای تزریق چربی،  تزریق ژل را پیشنهاد می کنند .

مزایای چاق کردن صورت با تزریق چربی

با تزریق چربی به صورت مشکلات زیادی از قبیل چین و چروک و افتادگی پوست به بهترین نحوه بر طرف می شود .این فرایند زیبایی مزایا و فواید زیادی به دنبال دارد که شامل موارد زیر می باشد.

  • نتایج طبیعی ، ماندگار و طولانی مدت
  • فرم دهی و حجم دهی به اجزاء مختلف صورت و جوان سازی پوست
  • درمان انواع آسیب های پوستی شامل زخم ها و نا همواری های سطح پوست
  • بهبود یافتن بافت پوست
  • بدون نیاز به تکرار جلسات مجدد
  • انجام تزریق چربی در طی یک جلسه
  • هزینه مناسب
  • درمان انواع لکه های پوستی
  • جوان سازی و فرم دهی به صورت
  • بدون نیاز به فیلر های مصنوعی
  • با حداقل عوارض واکنش ها و حساسیت زا
  • مورد استفاده برای بخش های مختلف صورت و بدن
  • نتایجی عالی طبیعی و موثر

همان طور که در بخش های قبلی بیان کردیم در این روش نیاز به فیلر های مصنوعی نمی باشد و سلول های چربی از بدن خود شخص استخراج و  تهیه می شود . بنابراین پس از تزریق ، نتایجی ماندگار و طبیعی به همراه خواهد داشت.

سلول های چربی پس از تزریق سریعاً با بافت های دیگر بدن پیوند می خورند و دیگر در زیر پوست جا به جا نخواهند شد.

کاندیدای مناسب چاق کردن صورت با تزریق چربی چه کسانی هستند ؟

تزریق چربی به عنوان بهترین و موثرترین روش برای جوان سازی و حفظ فرم صورت معرفی می شود.  بنابراین افرادی که به دلیل افزایش سن و به مرور زمان صورتی لاغر و استخوانی دارند و چربی های بخش های مختلف صورت آن ها مانند پیشانی،  چانه،  گونه ها و …. تحلیل رفته است می توانند با انجام این تکنیک زیبایی مجدداً چهره ای جوان و شاداب را حاصل کنند .

برخی افراد به دلیل کاهش و نوسانات وزنی همچنین استفاده از رژیم های غذایی غیر اصولی زیبایی چهره خود را از دست داده اند و چین و چروک ها بر سطح پوستشان نمایان شده است پس  با تزریق چربی می توان این مشکلات را بر طرف کرد و مجدداً جوانی و شادابی به چهره باز گرداند.

 با انجام این فرایند دیگر شما نیاز به انجام ورزش های سخت  و تکراری نخواهید داشت چون می توانید با استخراج چربی ها از پهلو و شکم و انتقال آن ها به صورت اندامی زیبا و صورتی خوش فرم را تجربه کنید.

 کسانی که به دلیل وراثت صورتی کوچک،  لاغر و ضعیف دارند با تزریق چربی می توانند به فرم مورد نظر خود برسند.

کسانی که به دلیل افتادگی و شلی پوست چهره ای پیر،  خسته و فرسوده دارند می توانند با کمک این فرایند زیبایی مجددأ  احساس جوانی و شادابی کنند و تا مدت های طولانی از نتایج آن لذت ببرند.

تزریق چربی گزینه مناسبی است تا بتوان فرو رفتگی های زیر چشم و گودی شقیقه ها را مورد درمان قرار داد.

افرادی که صورتی بسیار لاغر دارند اما بدنشان  توانایی تخلیه چربی را ندارد باید به جای تزریق چربی،  تزریق ژل را انجام دهند.

به طور کلی کاندیدای مناسب تزریق چربی  کسانی هستند که از نظر سلامتی بدنی سالم دارند و درگیر بیماری های خاص مانند سیستم انعقادی خون،  دیابت،  خود ایمنی بیماری های عفونی و ویروسی و ….. نیستند.

متخصصین با تجربه و حرفه ای ما در کلینیک زیبایی آراد اصفهان قبل از ارائه خدمات درمانی و زیبایی شرایط جسمانی افراد را می سنجند و بر حسب شرایط آن ها یکی از روش های زیبایی مانند ژل و چربی را پیشنهاد خواهند داد.

عوارض و معایب چاق کردن صورت با تزریق چربی :

تزریق چربی به دلیل فرآیند لیپو ساکشن روش ای نیمه تهاجمی شناخته می شود قطعاً این فرایند زیبایی همانند هر روش دیگری با عوارض رایجی همراه است. البته ، شما می توانید با مراجعه به مراکز تخصصی و معتبر و همچنین  متخصصین با تجربه میزان عوارض را تا ۹۰ درصد کاهش دهید و نتایجی مطلوب،  طبیعی و ماندگار حاصل کنید.  از معایب  تزریق چربی می توان  به موارد زیر اشاره کرد.

همان طور که گفته شد این فرآیند به صورت روشی نیمه تهاجمی انجام می شود. پس از تزریق  کبودی و تورم تا مدتی با شما همراه خواهد بود و به دوره نقاهت کوتاه مدتی نیاز دارید.  برخی افراد پس از تزریق چربی با مشکلاتی از قبیل حساسیت و واکنش های آلرژیک مواجه می شوند.

آسیب زدن به بافت های اصلی بدن از عوارض دیگر تزریق چربی است که به دلیل عدم تجربه و مهارت پزشک اتفاق می افتد.

برجای ماندن جای زخم بر پوست نیز جزء عوارضی است که مهارت پزشک در این موضوع تاثیر گذار است.  اگر پزشک شما در این زمینه تجربه و مهارت کافی نداشته باشد ممکن است با این عارضه مواجه شوید.

 مرحله فیلتر کردن چربی ها جزء مراحل مهم تزریق چربی خواهد بود که در صورت عدم رعایت نکات بهداشتی با عوارضی مانند عفونت و یا پس زدن چربی ها مواجه خواهید شد.

سروما یا هماتوم از عوارض دیگر تزریق چربی است که قابل درمان خواهد بود.

برخی افراد به دلیل جذب سریع چربی ها و عدم مهارت پزشک ممکن است به جلسات بیشتری نیاز داشته باشند افرادی که برای تزریق چربی اقدام می کنند باید نسبت به عوارض این عمل اطلاعات و آگاهی کاملی داشته باشند و با انتخاب پزشکی ماهر و با تجربه و شدت آن را به حداقل برسانند.

همچنین متقاضیان تزریق چربی باید نسبت به نتایج آن درک واقع بینانه ای پیدا کنند . در برخی از مراکز با دریافت هزینه های پایین تزریق چربی را انجام می دهند . دستگاه هایی که در این مراکز مورد استفاده قرار می گیرد استاندارد و با کیفیت نخواهند بود و به  احتمال زیاد سلامتی شما را به خطر می اندازند . در کلینیک زیبایی آراد اصفهان بهترین خدمات زیبایی و جوان سازی پوست توسط متخصصین حرفه ای و با تجربه انجام می‌شود.

در این کلینیک با استفاده از تجهیزات مدرن و به روز دنیا انواع خدمات ارائه خواهد شد و شما عزیزان می توانید با حداقل میزان عوارض نتایج عالی و رضایت بخش حاصل کنید.

هزینه تزریق چربی برای چاق کردن صورت چقدر است ؟

به دلیل نوسان مربوط به قیمت ها و ارز ها ، دارو ها و تجهیزات پزشکی برای هیچ یک از روش های درمانی و زیبایی نمی توان قیمت مشخصی اعلام کرد.  اگر شما برای تزریق چربی به مراکز متفاوتی مراجعه کنید متوجه تفاوت قیمت‌ ها در هر کلینیک خواهید شد.  در هر کلینیک و مرکز زیبایی هزینه ها بر اساس مهارت و تخصص پزشک،  موقعیت جغرافیایی کلینیک و  دستگاه هایی که مورد استفاده قرار می گیرد محاسبه می شود.

عوامل مختلفی مانند میزان تخلیه و تزریق چربی،  تعداد جلسات،  ناحیه تزریق و مدت زمان آن هزینه ها را تحت تاثیر قرار می دهد . در برخی از مراکز به دلیل بی کیفیت بودن دستگاه ها و یا عدم مهارت پزشک تزریق چربی با هزینه پایین تری انجام می شود اما باید بدانیم مهمترین مسئله سلامتی و کسب نتایج رضایت بخش می باشد. پس نباید سلامتی خود را فدای پرداخت هزینه کم بکنید.  چون هیچ چیزی گران بها تر از سلامتی شما نخواهد بود.

انواع خدمات زیبایی و درمانی در کلینیک زیبایی آراد اصفهان با استفاده از تجهیزات مدرن و به روز دنیا انجام می شود . دستگاه هایی که در این کلینیک مورد استفاده قرار می گیرد مورد تایید سازمان غذا و دارو ی آمریکا قرار گرفته است همچنین در این کلینیک هزینه ها با تعرفه مناسب  و استاندارد ارائه می شود. اگر می خواهید در این زمینه اطلاعات دقیق‌ تری حاصل کنید با کارشناسان و مشاوران ما در کلینیک زیبایی آراد اصفهان تماس حاصل فرمایید.

مراقبت های قبل از چاق کردن صورت با تزریق چربی

پس از شرکت در جلسه مشاوره متخصصین توضیحات کاملی  در مورد انجام مراقبت ها قبل  از تزریق چربی برای  شما ارائه خواهند داد . برای به دست آوردن نتایج مطلوب و رضایت بخش باید این توصیه‌ ها را به خوبی انجام  دهید.

مهم نیست که فرآیند تزریق برای چه بخشی از صورت شما انجام می شود مهم این است که شما چند روز قبل از تزریق، با نوشیدن مایعات زیاد پوست و بدن خود را به خوبی هیدراته کنید.   هیدراته کردن و آب رسانی بدن قبل از  تزریق ،  تاثیرات تزریق چربی را افزایش خواهد داد.

متخصصین تاکید می کنند برنامه های خود را قبل از تزریق به گونه ای تنظیم  کنید که تا چند روز پس از تزریق چربی در منزل به استراحت بپردازید تا بتوانید سرعت بهبودی را افزایش دهید.

هنگام مراجعه به کلینیک از یکی از اعضای خانواده بخواهید شما را تا بیمارستان همراهی کند و شب اول  پس از تزریق مواظب شما باشد.

مصرف انواع دخانیات مانند سیگار و قلیان ۲ تا ۴ هفته قبل از تزریق ممنوع می باشد  تا بتوان عوارض پس از تزریق را به حداقل برساند.

 اگر دائما برای کنترل بیماری  دارو های ضد التهابی یا آسپرین مصرف کنید باید  پزشک  خود را در جریان  قرار دهید زیرا مصرف این دارو ها چند روز قبل از تزریق چربی میزان خون رسانی در بدن را افزایش داده و ممکن است در حین تزریق چربی شرایط برای پزشک دشوار تر شود.

 شاید شرایطی که در بیمارستان برای شما پیش می آید نا خوشایند باشد مثلاً زمانی که برای شما در نظر گرفته شده است طولانی شود پس بهتر است که  آرامش خود را حفظ کنید و خونسرد باشید.

همان طور که گفته شد تزریق چربی یکی از  روش های سر پایی است  و مراحل آن با بی حسی موضعی سپری می شود . در برخی شرایط خاص به دلیل میزان بالای تخلیه چربی  با صلاحدید پزشک فرایند بی هوشی انجام می شود . پس شما باید آمادگی هر شرایطی را داشته باشید.  حتی در برخی مواقع متخصصین همراه با تزریق چربی برخی از روش های زیبایی دیگر را برای اثر بخشی بیشتر انجام می دهند .

هنگام مراجعه به کلینیک هیچ گونه آرایشی بر صورت خود  نداشته باشید و صورت خود را از هر نوع آلودگی پاک سازی کنید.

 چند روز قبل از تزریق چربی از قرار گرفتن در برابر  نور خورشید خود داری کنید .

مراقبت های پس از چاق کردن صورت با تزریق چربی :

 پوست خود را تمیز نگه دارید و تا سه هفته از آرایش کردن صورت خودداری کنید.

با کمک دو بالش برای کاهش تورم و کبودی در ناحیه صورت،  زیر سر خود را مقداری بلند تر از بدن قرار دهید .

در دوره بهبودی  لباس های یقه گشاد و دکمه دار بپوشید تا در حین تعویض لباس به  صورت و محل تزریق فشاری وارد نشود.

 تا سه روز از رفتن به حمام خودداری کنید و مدت  ماندن در حمام را در چند دقیقه محدود کنید.

 هنگام استراحت طاق باز بخوابید از خوابیدن به روی صورت خود داری کنید.

پس از تزریق چربی از ماساژ دادن،  لمس کردن و خاراندن محل تزریق بپرهیزید.

 دارو های تجویز شده را به موقع و با دوز معین مصرف کنید .

تا چند روز از خم شدن و  انجام فعالیت های شدید بدنی و ورزش کردن خودداری کنید.

برای کاهش تورم و کبودی از کمپرس سرد استفاده کنید .

اثرات و نتایج :

زمانی متقاضیان برای انجام فرآیند تزریق چربی در جهت چاق کردن صورت اقدام  می کنند  که چین و چروک ها بر سطح پوست به وضوح قابل مشاهده  است و نمی توان با استفاده از راه کار های کلینیکی دیگر این مشکلات را از بین برد . در این موقعیت متخصصین پیشنهاد  می دهند که با تزریق چربی می توانید نتایج  رضایت بخشی حاصل کنید .

این تکنیک زیبایی با هدف

  • از بین بردن چین و چروک های اطراف دهان و زیر بینی
  • فرم دهی لب ها و بالا کشیدن گوشه لب
  • برجستگی و لیفت گونه ها
  • از بین بردن فرو رفتگی ها و نا هموار ی های سطح پوست ناشی از جوش ها و آکنه های پوستی
  • درمان افتادگی و شلی پوست
  • جوان سازی پوست

 انجام می شود.

یکی از سوالات پر تکرار  مراجعه کنندگان  و متقاضیان تزریق چربی به صورت ، مدت ماندگاری این فرایند خواهد بود. البته پاسخ دادن  به این سوال راحت  نیست زیرا،  میزان ماندگاری تزریق چربی  به چند عوامل مختلفی وابسته است.

 یکی از دلایل مهم در مدت ماندگاری  میزان تخصص و مهارت پزشک می باشد . اگر پزشک مراحل تزریق چربی را با دقت و تجربه بالا انجام دهد و  نحوه تزریق چربی به شکل اصولی  انجام شود بدون شک مدت ماندگاری و تاثیرات افزایش می یابد.

 مسئله  دیگر در مدت  ماندگاری این فرایند،  انجام  مراقبت ها پس از تزریق چربی می باشد.   اگر شما تزریق را توسط متخصصین  حرفه ای  و ماهر نیز انجام دهید و اما مراقبت های توصیه شده را به خوبی انجام ندهید به هیچ  وجه نمی توانید نتایج ماندگاری در این زمینه حاصل کنید .

محل استخراج چربی ها  و میزان متابولیسم بدن نیز از عوامل تاثیر گذار بر ماندگاری تزریق چربی می باشد  هر چه از ناحیه ورزیده تری چربي تخلیه شود ماندگاری بیشتری خواهد داشت.

به هر حال  تزریق چربی نتایجی طبیعی و  ماندگار تر از ژل های مصنوعی  دارد  و نتایجی کاملا طبیعی و موثر  حاصل می شود.

 نتایج حاصل از تزریق چربی برای چاق کردن صورت پس از یک تا دو ماه قابل مشاهده خواهد بود و می توانید به نتایج مورد نظر خود  را به دست آورید .

کلینیک بین المللی پوست موزیبایی آراد-چاق

دوره نقاهت پس از چاق کردن صورت با تزریق چربی چقدر است ؟

پس از تزریق چربی به صورت تا چند  روز صورت شما  متورم و کبود خواهد بود که البته با استراحت کافی و به تدریج بر طرف می شود.  پس متخصصین سه تا پنج روز استراحت پس از تزریق چربی  در منزل را  توصیه می کنند شما می توانید در پس از  یک هفته  به محل کار خود باز گردید.

 کبودی  حاصل از تزریق چربی پس از هفت روز برطرف می شود اما تورم تا مدتی ادامه دار  خواهد  بود.  معمولاً  فاصله بهبودی بین ۷ تا ۱۰ روز  می باشد که البته مدت زمان آن در  همه مراجعه کنند گان متفاوت است.

 استفاده از کمپرس سرد در کاهش  تورم و کبودی  موثر می باشد  . در حدود  سه هفته پس از تزریق چربی هیچ اثری از عوارض تزریق چربی  بر چهره به چشم نمی آید  و حتی شما می توانید صورت خود را آرایش ملایم کنید.  متخصصین توصیه می کنند تا فاصله یک تا دو ماه از آرایش ملایم استفاده کنید تا از بروز  حساسیت و التهاب بر سطح پوست پیشگیری  کنید.

 مصرف مایعات  فراوان ، مراقبت صحیح از  از پوست،  تغذیه اصولی   و  قرار  نگرفتن در معرض نور خورشید می تواند سرعت بهبودی را افزایش دهد همچنین  اثرات و ماندگاری  تزریق چربی را افزایش می  دهد.

 سه روز  پس از تزریق چربی می توانید برای حمام  کردن  اقدام کنید اما تا مدتی باید  از ماندن طولانی مدت در حمام خود داری کنید و  یک شست و شوی  ساده و  از شوینده های  ملایم پوست  استفاده کنید.  در صورت عدم توجه به این مراقبت  در دوره بهبودی  سبب  سوزش و التهاب پوست خواهد شد.

 پس با انجام مراقبت های توصیه شده و نماندن زیاد در حمام می توانید از  التهاب و قرمزی ناحیه تزریق جلوگیری کنید.

البته متخصصین پیشنهاد می کنند که  از انجام فعالیت های سنگین و شدید بدنی  تا چند هفته خودداری کنید.  پیاده روی آهسته از بروز  لخته  خون در پا ها جلوگیری  می کند. پیاده روی آرام و کوتاه مدت برای حفظ سلامتی پوست و بدن ضروری  خواهد بود و سبب کاهش تورم صورت نیز خواهد شد .

پس توصیه می شود  به مدت ۲ تا ۳ روز در هفته به  پیاده روی کنید  اما از خم شدن  و انجام فعالیت شدید بدنی خودداری کنید زیرا، سبب  شدت یافتن  تورم و طولانی شدن دوره بهبودی خواهد شد.

تعداد جلسات چاق کردن صورت با تزریق چربی چقدر است ؟

قبل از این که تصمیم بگیرید در جهت  تزریق چربی اقدام کنید باید در جلسه مشاوره شرکت داشته باشید تا پزشک بر اساس شرایط بدنی شما مشخص کند که چه تکنیکی برای شما ( تزریق چربی یا ژل)  باید انجام شود.  همچنین در  جلسه مشاوره توضیحاتی در باره  چگونگی تزریق و مدت تاثیر گذاری و اعمال مراقبت ها گفت‌ و گو خواهند کرد تا  اطلاعات دقیقی در این زمینه  در اختیار شما قرار گیرد.

 تزریق چربی در طی یک جلسه انجام می شود و مدت زمان آن ها  بر  حسب میزان تخلیه چربی و  ناحیه تزریق  متفاوت خواهد بود.  این راه کار  زیبایی  ۱ تا ۲ ساعت زمان نیاز دارد و می تواند نتایج مطلوبی به دنبال داشته باشد .

برخی افراد به دلیل سوخت و ساز بالای بدن و یا افتادگی شدید پوست ممکن است به دو تا سه جلسه  تزریق نیاز  داشته باشند تا بتوانند به نتایجی ثابت و پایدار دست یابند این جلسات  در طی ۳ تا ۶ ماه انجام می شود.

برای چاق کردن صورت تزریق ژل بهتر است یا چربی ؟

پاسخ این سوال کمی دشوار است زیرا هر یک از این روش ها بر اساس خواسته ها و اهداف متقاضیان متفاوت خواهد بود و بر اساس نوع جنس پوست  و شرایط افراد تعیین می شود.  اگر بخواهیم به مزایای تزریق چربی نسبت به تزریق ژل به پردازیم باید گفت که به دلیل این که چربی ها از بدن خود شخص استخراج و تهیه  می شود نتایج طبیعی تر خواهد بود.

پزشکان می‌ توانند بیش از  نیاز هر کس و دست یافتن نتایج مطلوب به ناحیه مورد نظر چربی تزریق کنند اما در تزریق ژل این شرایط فرق می‌کند و باید ژل های تزریقی در دوز معینی به محل مورد نظر تزریق شود .

چربی ها پس از تزریق به لایه های دیگر می چسبند و امکان جابه جای آن ها وجود ندارد بنابراین ممکن است پس از تزریق ژل با نا همواری هایی بر سطح پوست مواجه شوید. همچنین به دلیل استخراج چربی ها از بدن شخص به ندرت شاهد عوارضی مانند عفونت و پس زدن چربی ها خواهید بود.

 تزریق ژل مراحل ساده تری خواهد داشت که  یکی از مزیت های آن نسبت به تزریق چربی محسوب می شود.  در این روش دیگر نیاز به به فرآیند لیپوساکشن نمی باشد.  نتایج حاصل از تزریق ژل بلافاصله قابل مشاهده است  و تورم و کبودی حاصل شده بسیار کم خواهد بود.  در صورتی که پس از تزریق چربی کبودی و تورم تا دو هفته با متقاضیان همراه است.

 مدت ماندگاری چربی های تزریق شده نسبت به ژل های مصنوعی بیشتر است اما در مقابل متقاضیان می توانند بلافاصله فعالیت های روزانه خود را آغاز کنند در صورتی که پس از تزریق چربی باید چند روزی در منزل استراحت بپردازند.

 به طور کلی متخصصین هر کدام از روش های زیبایی را بر اساس شرایط افراد انتخاب می کنند .

 افرادی که از لاغری بسیار شدیدی رنج می برند و بدنشان توانایی تخلیه چربی را ندارد می تواند از ژل های تزریقی استفاده کنند تا بتوانند جوانی و شادابی را به چهره خود هدیه دهند.

 در کلینیک زیبایی الهیه تهران تزریق چربی به صورت و بدن با استفاده از تجهیزات مدرن پزشکی و مهارت بالای متخصصین انجام می شود و قطعاً زیبا جویان عزیز می توانند نتایجی عالی با حداقل عوارض حاصل کنند.

شاید این مطلب هم برای شما جذاب باشد:

https://clinicarad.com/%d8%af%d8%b1%d9%85%d8%a7%d9%86-%d9%84%d8%a7%d8%ba%d8%b1%db%8c-%d8%b5%d9%88%d8%b1%d8%aa-%d8%af%d8%b1-%da%a9%d9%84%db%8c%d9%86%db%8c%da%a9-%d8%b2%db%8c%d8%a8%d8%a7%db%8c%db%8c-%d8%a2%d8%b1%d8%a7%d8%af/

https://clinicarad.com/%d8%b1%d8%a7%d8%a8%d8%b7%d9%87-%d8%b3%db%8c%da%af%d8%a7%d8%b1-%d9%88-%d9%84%d8%a7%d8%ba%d8%b1%db%8c-%d8%b5%d9%88%d8%b1%d8%aa/

https://clinicarad.com/%d8%aa%d8%b2%d8%b1%db%8c%d9%82-%da%86%d8%b1%d8%a8%db%8c-%d8%a8%d9%87-%da%af%d9%88%d9%86%d9%87/

نتیجه گیری :

همان طور که در طی مطلب بیان کردیم  عوامل مختلفی مانند افزایش سن،  وراثت،  عدم مراقبت صحیح از پوست،  نور خورشید و …. باعث کاهش بالشتک های چربی در بخش های مختلف  صورت می شود و چهره به مرور زمان حالتی استخوانی و لاغر پیدا خواهد  کرد.  در این شرایط علائم پیری در چهره به وضوح نمایان خواهد شد با ایجاد چین و چروک ها در اطراف چشم،  سطح پیشانی،  اطراف دهان و زیبایی و ….. اعتماد به نفس افراد را به شدت کاهش می دهد .

در این شرایط بهترین گزینه برای باز گرداندن چربی های از دست رفته در این نواحی تزریق چربی به بخش های مختلف صورت خواهد بود. این روش به صورت کم تهاجمی و در یک جلسه درمانی انجام می شود و نتایجی طبیعی و ماندگار به همراه خواهد داشت.  البته ، تزریق ژل نیز جزء روش های پر طرفدار امروزی است که معمولاً در جهت فرم دهی به اجزا  مختلف صورت مانند بینی،  گونه‌ ها  و لب ها مورد استفاده قرار می گیرد .

این ژل ها از ماده ای طبیعی به نام هیالورونیک اسید ساخته می‌ شوند  بنابراین با بدن انسان سازگاری کامل دارند . با این شرایط،  شدت عوارض و حساسیت ها را به حداقل می رساند. متخصصین هر یک از این روش ها را بر اساس شرایط و اهداف متقاضیان انتخاب می کنند.

شلی و افتادگی و علائم پیری بر سطح پوست  به دلایل مختلفی اتفاق می افتد و می تواند تاثیرات منفی در چهره و اعتماد به نفس افراد داشته باشد. به منظور بهبود یافتن شرایط پوست و افزایش استحکام و قوام پوست تزریق ژل و چربی به بخش های مختلف صورت انجام می شود و باعث جوان سازی و شادابی پوست خواهد شد.

قطعاً روش هایی که در کلینیک های تخصصی برای بر طرف کردن چین و چروک های صورت و رفع مشکلات  ارائه می‌ شود متنوع است  و متخصصین هر  یک از این روش ها را نسبت به شرایط افرد پیشنهاد می‌ کنند پس اگر شما می خواهید مجدداً شاهد جوانی و شادابی چهره خود باشید و به دنبال چاق کردن صورت خود هستید  باید به کلینیک ها و مراکز تخصصی و معتبر مراجعه کنید و از رفتن به هرگونه کلینیک که با هزینه کم اقدام به جوان سازی می کند خودداری کنید .

همچنین پیشنهاد می کنیم برای انجام تزریق ژل و چربی به کلینیک زیبایی الهیه تهران مراجعه کنید تا بتوانید زیر نظر متخصصین حرفه ای جوانی و شادابی از دست رفته خود را مجدداً باز گرداندند.

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد-کلینیک آراد

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان با کسب برترین رتبه رضایتمندی مرجع جهانی گوگل 5 ستاره درخدمت زیباجویان عزیزمی باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره رایگان و واتساپ می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:

09130323292

دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 1 به سامانه 10005848

جهت دریافت کد تخفیف و هدایای ویژه کلینیک ، حتما پیج ما را فالو کنید و علاوه بر دریافت کد های تخفیف در قرعه کشی یک عدد 206 هم شرکت کنید:

آیدی اینستاگرام:

https://instagram.com/clinic.arad

ارائه مراقبت های مربوط به خدمات  زیبایی در کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان توسط کادرحرفه ای انجام می‌شود که میتوانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر از طریق لینک زیر استفاده کنید :

clinicarad.com/مراقبت-ها/

سایت تخفیفات پزشکی جهت دریافت تخفیف:

 https://takhfifannet.com

سایت انجمن جهت پاسخ به سوالات زیبایی شما توسط برترین متخصصین زیبایی کشور:

 https://harfhayetazeh.com

لینک کوتاه:https://clinicarad.com/06gq

لینک آپارات:https://aparat.com/v/ZuPVx

لینک نماشا:https://www.namasha.com/v/cN91tJPW

ویکی پدیا: https://fa.wikipedia.org

فیسبوک:  https://www.facebook.com

تویتر: https://twitter.com

لینک یوتیوب: https://www.youtube.com

تلگرام: https://telegram.org

ashkan300

پست‌های اخیر

در کلینیک تخصصی زیبایی آراد چه خدماتی انجام می‌شود؟

در کلینیک تخصصی زیبایی آراد چه خدماتی انجام می‌شود؟ همه خانم‌ها و آقایان دنبال راهی…

4 روز پیش

بهترین دکتر برای لیفت صورت

بهترین دکتر برای لیفت صورت لیفت صورت یکی از روش محبوب برای بازگرداندن جوانی و…

1 هفته پیش

ماسک صورت برای لکه‌ های قهوه ای

ماسک صورت برای لکه‌ های قهوه ای شاید شما هم از وجود لکه‌ های قهوه…

2 هفته پیش

چرا منافذ صورت باز می‌شود؟

چرا منافذ صورت باز می‌شود؟ باز بودن منافذ صورت یکی از دغدغه‌های پوستی برای بسیاری…

2 ماه پیش

جوانسازی گردن با پروفایلو در اصفهان

جوانسازی گردن با پروفایلو در اصفهان بالارفتن سن و عوامل دیگر ممکن است باعث ایجاد…

2 ماه پیش

اوزون تراپی زخم دیابتی در اصفهان

اوزون تراپی زخم دیابتی در اصفهان زخم پای دیابتی (DFU) یکی از مشکلات شایع افراد…

2 ماه پیش