دسته‌بندی‌ها: بلفاروپلاستی

پف زیر چشم و کبد 1

پف زیر چشم و کبد

پف زیر چشم می تواند مشکل جدی را برای ما به وجود آورد.

ولی در ظاهر و اعتماد به نفسمان می تواند تاثیر بسیار بالایی داشته باشد ولی ممکن است در بعضی از موارد تغییر در ظاهر چهره ما نشانه‌ای از یک بیماری باشد و پف زیر چشم و کبد می توانند با یکدیگر ارتباط داشته باشند.

در این مقاله می‌خواهیم در مورد این مسئله صحبت کنیم.

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد-کلینیک آراد

ارتباط پف زیر چشم و کبد چگونه است؟

برای اینکه ارتباط بین پف زیر چشم و کبد را بتوانیم درک کنی باید ابتدا کاربرد کبد و کاری که در بدن انجام می دهد را مورد بررسی قرار دهیم که در ادامه به این موضوع می پردازیم‌.

وظیفه کبد چیست؟

کبد یک عضو بسیار مهم و حیاتی برای سلامتی در بدن ماست که بدون وجود کبد ادامه زندگی برای ما امکان پذیر نمی باشد.

کبد با تولید سلول‌های محافظ می‌تواند میکروب‌های خون را شناسایی کرد و آنها را از بین ببرد البته کبد می تواند وظایف و کاربردهای دیگری نیز در بدن داشته باشد که شامل:
ذخیره چربی ها و ویتامین های مختلف،

تولید یک پروتئین خاص به نام آلبومین که می‌تواند آب را بین خون و دیگر بافت های بدن تنظیم کند و همچنین ذخیره سازی چربی ها و پروتئین ها و کربوهیدرات ها می باشد.
پس از اینکه این موارد را توضیح دادیم به سراغ تورم های ناشی از کبد می رویم مانند پف زیر چشم و کبد که به دو دسته گذرا و غیر گذرا تقسیم می‌شود.
تورم های گذرا به گونه ای هستند که وقتی قسمتی از پوست را فشار میدهیم زمانی که انگشت را برمی‌داریم این جای انگشت بر روی پوست باقی نمی‌ماند و ورم های غیر گذرا به شکلی می باشد که بعد از فشار انگشتان زمانی که انگشت را برمیداریم جای آن باقی نمی ماند.

پف زیر چشم و کبد چه ارتباطی با هم دارند؟

اکثر ما برای مان پیش آمده زمانی که از خواب بیدار می شویم دچار پف زیر چشم شده باشیم.

در صورتی که فقط یکبار دچار چنین مشکلی شویم ممکن است شب قبل از خواب آب زیادی نوشیده باشیم و یا اینکه بر روی صورت خوابیده باشیم.
ولی اگر این پف چشم همیشگی باشد و بعد از گذشت چند ساعت که از خواب بیدار می شویم برطرف نشود یا هر روز ادامه داشته باشد می‌تواند نشانگر مشکلی مانند کلیوی، کبدی و یا قلبی باشد.
افزایش فشار داخل رگ ها نیز می تواند باعث ایجاد پف زیر چشم در افراد شود که نشانه از کمبود پروتئین آلبومین در بدن است.

البومین:

همانطور که در قسمت بالا توضیح دادیم وظیفه پروتئین آلبومین تبادل آب میانه رگها و بافت آن می‌باشد.

اگر فشار داخل رنگ زیاد باشد نمی‌تواند این وظیفه را به خوبی انجام دهد و همین مسئله باعث ایجاد پف زیر چشم میشود.

بنابراین ارتباط بین پف زیر چشم و کبد را می‌توانیم در کاهش تولید پروتئین آلبومین بنامیم یا این که می‌تواند نشانه‌ای از کمبود یکی از ویتامین های مختلفی که بدن به آن نیاز دارد باشد.
بنابراین شما می توانید از طریق نشانه هایی که در صورت ایجاد می شود بیماری های خود را شناسایی کرده و بسیار مهم است که به پزشک مراجعه کنید و با انجام آزمایشات دلیل اصلی آن را پیدا کنید.

البته ممکن است دلیل پف زیر چشم انباشتگی چربی باشد و ربطی به کبد نداشته باشد در این صورت اگر پف چشم شما دائمی می باشد بهتر است از روش های جدید برای رفع دائمی آن استفاده کنید مانند بلفاروپلاستی

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی اراد- پف زیر چشم

جراحی بلفاروپلاستی و رفع پف زیر چشم:

ممکن است بین پف زیر چشم و بلفاروپلاستی ارتباطی وجود نداشته باشد و به دلایل دیگری مانند انباشته شدن چربی که در اثر افزایش سن رخ می دهد ایجاد شده باشد.

بنابراین شما می‌توانید از جراحی بلفاروپلاستی استفاده کنید. در جراحی بلفاروپلاستی یک برش بسیار کوچک در ناحیه پلک پایین و زیر خط مژه زده می شود و چربی انباشته شده با توجه به نظر پزشک تخلیه می شود همچنین پوست اضافی و قسمتی از عضله پلک پایین نیز برداشته می‌شود و سپس با بخیه های ریز پلک پایین بسته می شود.
لازم است بدانیم که در جراحی بلفاروپلاستی بسیار حساس  به دلیل این که در نزدیکی چشم انجام می شود پس در انتخاب پزشک خود دقت کنید زیرا انجام چنین عملی توسط یک پزشک ماهر و باتجربه می‌تواند عوارض عمل را به شدت کاهش دهد و همین طور باید قبل از انجام این جراحی آزمایشات لازم انجام شود تا در صورت ارتباط بین پف زیر چشم و کبد به روش های درمانی دیگری به شما پیشنهاد داده شود.

هزینه انجام بلفاروپلاستی برای پف زیر چشم چقدر میباشد؟

معمولاً هزینه بلفاروپلاستی با توجه به مهارت پزشک در انجام این کار و همچنین نوع عملی که انجام می‌دهید محاسبه می شود زیرا بلفارو پلاستی می‌تواند با استفاده از تیغ جراحی یا با کمک لیزر انجام شود.

همچنین این عمل جراحی می‌تواند برای پلک بالا و پایین به صورت جداگانه صورت پذیرد.

شما دوستان و همراهان گرامی که می‌خواهید عمل بلفاروپلاستی را برای رفع پف زیر چشم انجام دهید می‌توانید با مشاوران بسیار حرفه‌ای و باتجربه کلینیک بین المللی آراد تماس بگیرید و از هزینه بلفاروپلاستی و همچنین تخفیفات فوق العاده ویژه روزانه ما بهره مند شوید لازم است بدانید که در این کلینیک بین المللی انجام مشاوره پوست و زیبایی به صورت رایگان صورت می‌گیرد.

شاید این مطلب هم برای شما جذاب باشد:

نتیجه:

رابطه بین پف زیر چشم و کبد می تواند بسیار اهمیت داشته باشد در صورتی که پف زیر چشم شما برای مدت طولانی ادامه داشت حتماً به پزشک مراجعه کنید زیرا می‌تواند نشانه‌ای از یک بیماری در کبد شما باشد و همانطور که می‌دانید که به یک عضو بسیار مهم و حیاتی برای زندگی ما می باشد در صورتی که بین کبد و پف زیر چشم شما ارتباطی وجود نداشته باشد و از پف زیر چشم هایتان خسته شده باشید می توانید از روش بلفاروپلاستی برای رفع آن استفاده کنید و یک بار برای همیشه پف زیر چشم تان را درمان کنید.

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد-کلینیک آراد

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان با کسب برترین رتبه رضایتمندی مرجع جهانی گوگل 5 ستاره درخدمت زیباجویان عزیزمی باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره رایگان و واتساپ می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:

09130323292

دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 1 به سامانه 10005848

جهت دریافت کد تخفیف و هدایای ویژه کلینیک ، حتما پیج ما را فالو کنید و علاوه بر دریافت کد های تخفیف در قرعه کشی یک عدد 206 هم شرکت کنید:

آیدی اینستاگرام:

https://instagram.com/clinic.arad

ارائه مراقبت های مربوط به خدمات  زیبایی در کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان توسط کادرحرفه ای انجام می‌شود که میتوانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر از طریق لینک زیر استفاده کنید :

https://clinicarad.com

سایت تخفیفات پزشکی جهت دریافت تخفیف:

https://takhfifannet.com

سایت انجمن جهت پاسخ به سوالات زیبایی شما توسط برترین متخصصین زیبایی کشور:

https://harfhayetazeh.com

لینک کوتاه:https://clinicarad.ir/n9vo

لینک آپارات:

لینک نماشا:

ویکی پدیا: https://fa.wikipedia.org

فیسبوک:  https://www.facebook.com

تویتر: https://twitter.com

لینک یوتیوب: https://www.youtube.com

تلگرام: https://telegram.org

ashkan300

پست‌های اخیر

در کلینیک تخصصی زیبایی آراد چه خدماتی انجام می‌شود؟

در کلینیک تخصصی زیبایی آراد چه خدماتی انجام می‌شود؟ همه خانم‌ها و آقایان دنبال راهی…

1 روز پیش

بهترین دکتر برای لیفت صورت

بهترین دکتر برای لیفت صورت لیفت صورت یکی از روش محبوب برای بازگرداندن جوانی و…

4 روز پیش

ماسک صورت برای لکه‌ های قهوه ای

ماسک صورت برای لکه‌ های قهوه ای شاید شما هم از وجود لکه‌ های قهوه…

1 هفته پیش

چرا منافذ صورت باز می‌شود؟

چرا منافذ صورت باز می‌شود؟ باز بودن منافذ صورت یکی از دغدغه‌های پوستی برای بسیاری…

1 ماه پیش

جوانسازی گردن با پروفایلو در اصفهان

جوانسازی گردن با پروفایلو در اصفهان بالارفتن سن و عوامل دیگر ممکن است باعث ایجاد…

2 ماه پیش

اوزون تراپی زخم دیابتی در اصفهان

اوزون تراپی زخم دیابتی در اصفهان زخم پای دیابتی (DFU) یکی از مشکلات شایع افراد…

2 ماه پیش