پف زیر چشم با پلاسما

با افزایش سن پوست شروع به شل شدن و افتادگی می‌کند. و افتادگی پوست در چشم و اطراف آن نیز قابل مشاهده است. و پف زیر چشم یکی از عوامل افزایش سن است. که درمان پف زیر چشم با پلاسما می تواند به شما برای حل این مشکل کمک کند.

علائم و دلایل درمان پف زیر چشم با پلاسما:

با افزایش سن تجمع مایعات و چربی ها در زیر چشم زیاد شده و باعث از بین رفتن زیبایی و شادابی چشم و ظاهر می‌شود و فرد با دیدن این حالت دچار نگرانی و استرس می‌شود و باید به دنبال راهکاری مناسب برای درمان پف زیر چشم بروید یکی از روش های کارآمد امروزی بردرمان پف ‌زیر چشم با پلاسما است.

انواع درمان رفع پف زیر چشم:

یکی از انواع درمان های رفع پف زیر چشم انجام روش پلاسما جت است که یکی از روش های نوین امروزی بوده که بدون نیاز به عمل جراحی و بیهوشی کامل فرد می‌تواند به از بین بردن و درمان پف زیر چشم خاتمه بدهد با استفاده از دستگاه های مخصوص ،پوست و مایعات اضافی اطراف چشم را از بین می‌برد و باعث جوانسازی و زیبایی پوست می شود استفاده از درمان پلاسما جت علاوه بر لیفت چشم و سفت کردن پوست پلک ها و اطراف چشم باعث تحریک پوست می شود تا کلاژن بیشتری تولید شود چون کلاژن عامل اصلی جوان سازی پوست است و درمان پف زیر‌چشم با پلاسما یکی از محبوب ترین روشها و برای رفع مشکلات چشم است.

چه کسانی بهترین کاندید برای انجام پلاسما جت هستند:

افرادی که دچار افتادگی پلک های بالایی و پایینی پف زیر چشم و چین و چروک اطراف چشم هستند می توانند از این روش درمانی استفاده کنند و بار دیگر چشمانی بدون پف داشته باشند که درمان‌پف زیرچشم باپلاسما برای همه افراد مناسب است.

پلاسما جت چه کاربرد و مزایای دارد:

از مزایا و کاربرد درمان پف زیر‌چشم با پلاسما میتوان به سفت کردن پوست و بافت آن و همچنین تحریک پوست برای افزایش تولید کلاژن و جوانسازی پوست اشاره کرد که می‌توان در دوره کوتاهی به نتیجه قابل قبول رسید.

مراقبت های قبل از انجام پلاسما جت:

قبل از انجام درمان پف زیر چشم با پلاسما از مصرف داروهای منعقد کننده خون دخانیات مشروبات الکلی بپرهیزید چون باعث رقیق شدن خون و کمبود آب در بدن می‌شود همچنین پوست خود را از هر آلودگی تمیز کنید.

مراقبت های پس از انجام پلاسما جت:

برای دریافت بهترین نتیجه از درمان پف‌زیر چشم با پلاسما داروهای تجویز شده توسط پزشک را به طور مرتب مصرف کنید و از قرار گرفتن در معرض نور مستقیم خورشید و مصرف داروها به طور خودسرانه پرهیز کنید.

هزینه:

هزینه انجام درمان پف زیر چشم با پلاسما با توجه به مقدار مشکلات پوست و چشمش و و همچنین مدت زمان انجام درمان مشخص می شود و شما می توانید برای اطلاع از هزینه این درمان به مراکز زیبایی مراجعه کنید یا با آنها در تماس باشید.

نتیجه:

بسیاری از افراد به دلایل مختلفی دچار پف زیر چشم ها می شوند که می‌توان با استفاده از روش درمان پف‎ زیر چشم با پلاسما این مشکل را به طور قطعی برطرف کرد این روش کاملاً ایمن بوده و نیازی به گذراندن دوره نقاهت و انجام عمل‌های سنگین جراحی ندارد.
شما می‌توانید درمان پف زیر چشم با پلاسما را در کلینیک بین المللی آرا تحت نظر پزشک متخصص زیبایی جناب دکتر علیزاده انجام دهید و به نتیجه دلخواه خود برسید همچنین می‌توانید با مشاوره رایگان در کلینیک اطلاعات کافی را از این درمان و مراقبت های قبل و بعد از آن به دست آورید و به نتیجه دلخواه خود برسید.
شعبه مرکزی تهران سعادت آباد:
09128809963
شعبه اصفهان:
09130323292
دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 1 به سامانه 10005848
آیدی اینستاگرام:
@clinic.arad
آدرس سایت:
Clinicarad.com
لینک کوتاه: https://clinicarad.com/7q6c

ashkan300

پست‌های اخیر

در کلینیک تخصصی زیبایی آراد چه خدماتی انجام می‌شود؟

در کلینیک تخصصی زیبایی آراد چه خدماتی انجام می‌شود؟ همه خانم‌ها و آقایان دنبال راهی…

4 روز پیش

بهترین دکتر برای لیفت صورت

بهترین دکتر برای لیفت صورت لیفت صورت یکی از روش محبوب برای بازگرداندن جوانی و…

1 هفته پیش

ماسک صورت برای لکه‌ های قهوه ای

ماسک صورت برای لکه‌ های قهوه ای شاید شما هم از وجود لکه‌ های قهوه…

2 هفته پیش

چرا منافذ صورت باز می‌شود؟

چرا منافذ صورت باز می‌شود؟ باز بودن منافذ صورت یکی از دغدغه‌های پوستی برای بسیاری…

2 ماه پیش

جوانسازی گردن با پروفایلو در اصفهان

جوانسازی گردن با پروفایلو در اصفهان بالارفتن سن و عوامل دیگر ممکن است باعث ایجاد…

2 ماه پیش

اوزون تراپی زخم دیابتی در اصفهان

اوزون تراپی زخم دیابتی در اصفهان زخم پای دیابتی (DFU) یکی از مشکلات شایع افراد…

2 ماه پیش