پف بالای چشم ها نشانه چیست؟

عوامل زیادی در پف بالای چشم ها موثر هستند. اما علت اصلی آن ها تجمع مایعات است. که اطراف چشم و بافت پوست جمع می شوند. که ضرری برای فرد ندارد و مشکل جدی به وجود نمی آورد. ولی زیبایی فرد را مورد تاثیر قرار میدهد. که یکی از دلایل اصلی ایجاد این مشکل افزایش سن است.

علائم و دلایل پف بالای چشم:

عوامل زیادی در ایجاد پف بالای چشم ها تاثیر گذار هستند مانند حساسیت و آلرژی ،گریه کردن و کمبود خواب ولی امروزه برای رفع این مشکل درمان های زیادی به وجود آمده که شما می‌توانید در کوتاهترین زمان این مشکل را برطرف کنید.

انواع درمان برای رفع پف بالای چشم ها:

همان‌طور که دلایل زیادی برای ایجاد پف بالای‌چشم ها وجود دارد درمان های زیادی نیز وجود دارد مانند استفاده از رژیم غذایی نامناسب یا انجام روشهای خانگی که می‌تواند تا حد زیادی تاثیرگذار باشد اما به طور قطعی جوابدهی ندارد شما می توانید با انجام این روش های درمانی جدید مانند درمان بلفاروپلاستی این مشکل را برای همیشه و تا آخر عمر از بین ببرید در این درمان با ایجاد برش ها بر روی خطوط طبیعی چشم، پوست اضافه و مایعات جمع شده زیر پوست تخلیه میشود و نیازی به انجام عمل سنگین جراحی نیز ندارد و به صورت سرپایی انجام می شود.

چه کسانی بهترین کاندید برای انجام درمان بلفاروپلاستی هستند:

بلفاروپلاستی برای افرادی که دوست دارند تا پف بالای چشم ها را برطرف کرده و چشمانی درشت و بدون چین و چروک داشته باشند روشی موثر است که می‌توانند پس از گذشت سن ۳۰ سالگی این درمان را انجام دهند.

بلفاروپلاستی چه مزایا و کاربردی دارد:

از مزایای بلفاروپلاستی می توان به رفع پف بالای چشم ها و زیر چشم و از بین برنده سیاهی و چین و چروک چشم ها اشاره کرد که ماندگاری بسیار بالایی دارد و شما تا آخر عمر نیاز به ترمیم دوباره ی این درمان ندارید.

مراقبت های قبل از انجام بلفاروپلاستی:

قبل از انجام درمان بلفاروپلاستی برای رفع پف بالای‌چشم ها نمک را از رژیم غذایی خود حذف کنید چون باعث تورم پوست می‌شود، آب فراوان بنوشید تا پوست شما دچار خشکی نشود و صورت خود را از هرگونه لوازم آرایشی و آلودگی‌ها و پاک کنید.

مراقبتهای پس از انجام بلفاروپلاستی:

پس از انجام درمان بلفاروپلاستی برای رفع پف بالای‌چشم ها و مشکلات اطراف چشم داروهای تجویز شده توسط پزشک را به طور مرتب مصرف کنید و از رفتن به استخر و سونا و گرفت دوش آب گرم خودداری کنید چون باعث بروز عفونت میشود

هزینه:

شما می توانید برای اطلاع از هزینه درمان بلفاروپلاستی برای رفع پف بالای چشم ها به مراکز زیبایی مراجعه کرده یا با آنها در تماس باشید چون با توجه به نوسانات روزانه بازار نمی‌توان هزینه دقیقه را تعیین نمود.

نتیجه:

بر اثر عوامل مختلفی پوست دچار مشکلاتی می‌شود که یکی از این مشکلات ایجاد پف بالای چشم ها است که می توان با انتخاب روش های مناسب مانند در مورد بلفاروپلاستی این مشکل را برای همیشه و تا آخر عمر از بین برد.
شما می‌توانید درمان بلفاروپلاستی را برای رفع پف بالای چشم ها در کلینیک بین المللی آراد انجام دهید کلیه خدمات زیبایی این کلینیک تحت نظر پزشک متخصص و باتجربه جناب دکتر علیزاده انجام می شود و شما می توانید از مشاوره رایگان و تخفیفات ویژه و روزانه کلینیک نیز بهره مند شوید و درمان های زیبایی را به بهترین نحو انجام دهید.
شعبه مرکزی تهران سعادت آباد:
09128809963
شعبه اصفهان:
09130323292
دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 1 به سامانه 10005848
آیدی اینستاگرام:
@clinic.arad
آدرس سایت:
Clinicarad.com
لینک کوتاه: https://clinicarad.com/bst3

ashkan300

پست‌های اخیر

در کلینیک تخصصی زیبایی آراد چه خدماتی انجام می‌شود؟

در کلینیک تخصصی زیبایی آراد چه خدماتی انجام می‌شود؟ همه خانم‌ها و آقایان دنبال راهی…

2 روز پیش

بهترین دکتر برای لیفت صورت

بهترین دکتر برای لیفت صورت لیفت صورت یکی از روش محبوب برای بازگرداندن جوانی و…

5 روز پیش

ماسک صورت برای لکه‌ های قهوه ای

ماسک صورت برای لکه‌ های قهوه ای شاید شما هم از وجود لکه‌ های قهوه…

1 هفته پیش

چرا منافذ صورت باز می‌شود؟

چرا منافذ صورت باز می‌شود؟ باز بودن منافذ صورت یکی از دغدغه‌های پوستی برای بسیاری…

1 ماه پیش

جوانسازی گردن با پروفایلو در اصفهان

جوانسازی گردن با پروفایلو در اصفهان بالارفتن سن و عوامل دیگر ممکن است باعث ایجاد…

2 ماه پیش

اوزون تراپی زخم دیابتی در اصفهان

اوزون تراپی زخم دیابتی در اصفهان زخم پای دیابتی (DFU) یکی از مشکلات شایع افراد…

2 ماه پیش