پف بالای چشم ها را چگونه درمان کنیم؟

افتادگی و شلی پلک ها اغلب به دلیل افزایش سن به وجود می آید و بر ظاهر و زیبایی صورت تأثیر می گذارد البته دلایل دیگری نیز برای مشکلات چشم وجود دارد به عنوان مثال پف بالای چشم ها به دلیل تجمع چربی و مایعات بر اثر افزایش سن و عوامل ژنتیکی به وجود می‌آید که می‌توان با انتخاب بهترین راه درمان این مشکل را برای همیشه برطرف کرد.

علائم و دلایل رفع پف بالای چشم ها:

اگر از پف بالای چشم ها و یا افتادگی پلک ها و سیاهی و چین و چروک های اطراف چشم رنج میبرید باید به دنبال راه مناسب برای رهایی از این مشکل باشید چون باعث اختلال در زیبایی ظاهر و پوست شما می شود.

انواع درمان برای رفع پف بالای چشم ها:

شما می توانید با انجام روش های سنتی و درمان های خانگی پس از گذراندن دوره درمان طولانی مدت تا حدودی این مشکل را کنترل کنید اما به طور قطعی و صد در صد جواب ندارد شما می توانید با انجام روش های درمانی جدید مانند پلاسما جت این مشکل را برای مدت طولانی و همیشه برطرف کنید از پلاسماجت برای لیفت پلک و درمان چین و چروک اطراف چشم رفع پف بالای چشم ها استفاده میشود،
پلاسما جت به متخصص این امکان را میدهد تا پلک های بالایی و پایینی را جوانسازی کند که توسط یک دستگاه مخصوص انجام می‌شود و باعث رفع مشکلات چشم میشود این روش درمانی در سفت کردن پوست و پف چشمها بسیار موثر بوده و پس از گذشت یک هفته بهبودی کامل پیدا میکنید و این درمان باعث افزایش تولید کلاژن نیز می شود.

چه کسانی بهترین کاندید برای انجام پلاسما جت هستند:

انجام روش درمانی پلاسما جت برای رفع پف بالای چشم، پف زیر چشم، تجمع مایعات ،سیاهی و چین و چروک اطراف چشم روش مناسبی است که افراد می‌توانند از آن برای افزایش زیبایی صورت و خود و رفع این مشکلات استفاده کنند.

پلاسماجت چه مزایا و کاربردی دارد دارد:

از مزایای پلاسما جت می توان به:
∆رفع پف بالای چشم ها
∆سفت کردن پوست
∆بهبود بافت پوست
∆دوره درمان یک یا دو جلسه
∆افزایش شادابی و جوانی پوست
∆تحریک پوست به افزایش تولید کلاژن
اشاره کرد.

مراقبت های قبل از انجام پلاسما جت :

قبل از انجام درمان پلاسما جت برای رفع پف بالای چشم و مشکلات چشم حتما با پزشک متخصص مشورت کنید و اطلاعات کافی را از این درمان به دست آورید و از داروهای منعقد کننده خون مانند ایبوپروفن استفاده نکنید.

مراقبت های پس از انجام پلاسما جت:

برای دریافت بهترین نتیجه از درمان پلاسما جت برای رفع پف بالای چشم ها تا یک هفته استراحت کنید و از قرار گرفتن در معرض نور مستقیم خورشید دوری کنید و به نکات ارائه شده توسط پزشک توجه کنید و داروهای تجویز شده را به طور مرتب مصرف کنید.

هزینه:

هزینه انجام پلاسما جت برای رفع پف بالای چشم و مشکلات چشمی با توجه به مقدار مشکل شما و همچنین مدت زمان انجام درمان و نوع کلینیک بستگی دارد و شما می توانید با انجام مشاوره در مراکز زیبایی از هزینه این درمان مطلع شوید.

نتیجه:

بسیاری از افراد به دلایلی مانند افزایش سن یا عوامل ژنتیکی دچار پف بالای چشم ها می شوند که می توانند با انجام پلاسما جت این مشکل را برای همیشه برطرف کنند و نیازی به گذراندن دوره درمان طولانی مدت ندارد و دوره نقاهت آن نیز ۷ روز است.
شما میتوانید درمان پلاسما جت را برای رفع پف بالای چشم در کلینیک بین المللی آراد تحت نظر پزشک متخصص زیبایی جناب دکتر علیزاده انجام دهید همچنین از تخفیفات روزانه کلینیک و امکان مشاوره رایگان برای مراجعه‌کنندگان استفاده کنید تا بتوانید به بهترین نتیجه برسید.
شعبه مرکزی تهران سعادت آباد:
09128809963
شعبه اصفهان:
09130323292
دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 1 به سامانه 10005848
آیدی اینستاگرام:
@clinic.arad
آدرس سایت:
Clinicarad.com
لینک کوتاه: https://clinicarad.com/pexw

ashkan300

پست‌های اخیر

در کلینیک تخصصی زیبایی آراد چه خدماتی انجام می‌شود؟

در کلینیک تخصصی زیبایی آراد چه خدماتی انجام می‌شود؟ همه خانم‌ها و آقایان دنبال راهی…

2 روز پیش

بهترین دکتر برای لیفت صورت

بهترین دکتر برای لیفت صورت لیفت صورت یکی از روش محبوب برای بازگرداندن جوانی و…

4 روز پیش

ماسک صورت برای لکه‌ های قهوه ای

ماسک صورت برای لکه‌ های قهوه ای شاید شما هم از وجود لکه‌ های قهوه…

1 هفته پیش

چرا منافذ صورت باز می‌شود؟

چرا منافذ صورت باز می‌شود؟ باز بودن منافذ صورت یکی از دغدغه‌های پوستی برای بسیاری…

1 ماه پیش

جوانسازی گردن با پروفایلو در اصفهان

جوانسازی گردن با پروفایلو در اصفهان بالارفتن سن و عوامل دیگر ممکن است باعث ایجاد…

2 ماه پیش

اوزون تراپی زخم دیابتی در اصفهان

اوزون تراپی زخم دیابتی در اصفهان زخم پای دیابتی (DFU) یکی از مشکلات شایع افراد…

2 ماه پیش