پاک کردن ابرو با ریموور

بسیاری از افراد برای برطرف کردن نواقص صورت مانند عدم قرینه ابروها و کشیدن خط لب دائمی از تاتو استفاده می‌کنند که ممکن است پس از گذشت مدتی از نتیجه کار خسته شوند یا پشیمان شوند که می‌توانند از پاک کردن ابرو با ریموور استفاده کنند.

پاک کردن ابرو با ریموور

دلایل استفاده از ریموور:

تاتو ابرو یکی از پرطرفدار ترین روش ها برای از بین بردن نواقص ابروها است. که ممکن است به هر دلیلی فرد از نتیجه کار راضی نباشد. یا پس از گذشت مدتی بخواهد طرح ابروهای خود را تغییر دهد. که می تواند از ریموور ا برای پاک‌کردن ابرو استفاده کند.

روش پاک کردن ابرو با ریموور:

دو روش برای پاک‌کردن ابرو وجود دارد در روش اول محلول ریموور با اسید میوه که می‌توان از بازار خریداری کرد و برای ابروها استفاده کرد و اگر تاتو های بسیار قدیمی و پر رنگ و داشته باشید پس از پاک شدن قسمتهای ابرو خاکستری می ماند که می تواند در ترمیم های بعدی از بین برود در روش دوم پس از آماده سازی پوست و تمیز کردن آن از هرگونه آلودگی و مواد آرایشی مواد بی حسی در محل تزریق می‌شود و پاک کردن تاتو بطور صحیح انجام می‌شود اگر کار تمامی مراحل ریمو تاتو ابرو به درستی انجام گیرد آسیبی به بافت پوست وارد نمی‌شود و رنگ ها به خوبی از سطح پوست خارج می شوند.

انجام ریموور ابرو برای چه افرادی مناسب است:

استفاده از ریموورابرو برای پاک کردن ابرو برای همه افرادی که از تاتو استفاده کردن مناسب است تا بتوانند تاتو ابرو خود را از بین ببرند.

مزیت های پاک‌کردن ابرو با ریموور:

از مزیتهای پاک کردن ابرو با ریموبه می‌تواند به از بین بردن همیشگی تاتو اشاره کرد که می‌تواند حتی عمیق ترین تاتوها را نیز از سطح پوست پاک کند.

مراقبت های قبل از ریمو تاتو ابرو:

سطح پوست صورت خود را کاملاً تمیز کنید و از هیچ گونه مواد آرایشی و کرم ها استفاده نکنید تا پاک کردن ابرو با ریموور به راحتی انجام شود.

مراقبت های بعد از ریمو تاتو ابرو:

پس از پاک کردن ابرو با ریموور تا ۴ روز نباید آب به سطح پوست برسد و از پماد های ترمیمی و پر کننده پوست مانند بتامتازون استفاده کنید و در معرض نور مستقیم خورشید قرار نگیرید تا پوست دچار حساسیت و آلرژی نشود.

هزینه:

هزینه پاک کردن ابروبا ریموور بستگی به مقدار تاتو ابروی شما دارد که برای هر فرد متفاوت است و می توانید با مراجعه به مراکز زیبایی از هزینه آن مطلع شوید.

نتیجه:

بسیاری از افراد پس از گذشته مدتی از تاتوی ابروی خود خسته می شوند یا به هر دلیلی پس از انجام تاتو از نتیجه آن راضی نیستند که می‌توانند با پاک کردن ابرو با ریموور این مشکل را برطرف کنند.
شما میتوانید برای پاک کردن‌ابرو با ریموور به کلینیک بین المللی آراد مراجعه کنید و تحت نظر جناب دکتر علیزاده این درمان را انجام دهید همچنین می توانید از تخفیفات کلینیک و مشاوره رایگان بهره مند شوید.
شعبه مرکزی تهران سعادت آباد:
09128809963
شعبه اصفهان:
09130323292
آیدی اینستاگرام:
@clinic.arad
آدرس سایت:
clinicarad.com
لینک کوتاه: https://clinicarad.com/kjde

برای اطلاعات بیشتر درمورد خدمات کلینیک بین المللی آراد از لینک زیر استفاده کنید:

https://clinicarad.com/hhtq

ashkan300

پست‌های اخیر

در کلینیک تخصصی زیبایی آراد چه خدماتی انجام می‌شود؟

در کلینیک تخصصی زیبایی آراد چه خدماتی انجام می‌شود؟ همه خانم‌ها و آقایان دنبال راهی…

4 روز پیش

بهترین دکتر برای لیفت صورت

بهترین دکتر برای لیفت صورت لیفت صورت یکی از روش محبوب برای بازگرداندن جوانی و…

1 هفته پیش

ماسک صورت برای لکه‌ های قهوه ای

ماسک صورت برای لکه‌ های قهوه ای شاید شما هم از وجود لکه‌ های قهوه…

2 هفته پیش

چرا منافذ صورت باز می‌شود؟

چرا منافذ صورت باز می‌شود؟ باز بودن منافذ صورت یکی از دغدغه‌های پوستی برای بسیاری…

2 ماه پیش

جوانسازی گردن با پروفایلو در اصفهان

جوانسازی گردن با پروفایلو در اصفهان بالارفتن سن و عوامل دیگر ممکن است باعث ایجاد…

2 ماه پیش

اوزون تراپی زخم دیابتی در اصفهان

اوزون تراپی زخم دیابتی در اصفهان زخم پای دیابتی (DFU) یکی از مشکلات شایع افراد…

2 ماه پیش