ویروس کرونا در ایران

ویروس کرونا نوعی ویروس است که باعث مشکلات تنفسی در فرد می شود و به سرعت می تواند از فردی به فرد دیگر از طریق عطسه و سرفه منتقل شود و می‌توان گفت ویروس کرونا در ایران و جهان مردم را درگیر کرده است و تاکنون هیچ دارو یا واکسن خاصی برای آن کشف نشده است.

علائم و نشانه های ویروس کرونا:

از علائم ویروس کرونا در ایران و جهان میتوان به عطسه ،سرفه، گلودرد، بی حالی و درد عضلات اشاره کرد. که فرد مبتلا به آن باید بعد از بروز علائم به بهداشت فردی خود و دوری کردن از دیگران برای انتقال ندادن ویروس اقدام کند.

ویروس کرونا در ایران:

ویروس کرونا به سرعت در همه جهان پخش شده است. از جمله در ایران ،ویروس‌کرونا در ایران نیز جان تعداد زیادی از هم وطنان عزیزمان را می گیرد. و تعداد زیادی را مبتلا کرده است به گزارش سخنگوی بهداشت ایران ویروس کرونا در ایران حدود ۳۳ هزار و ۷۱۴ نفر اعلام کرده که برخی مسئولان آمار واقعی را چند برابر این آمار رسمی اعلام کرده‌اند وضعیت ۲۷ استان ایران قرمز اعلام شده و از مردم می خواهند که در خانه‌ها بمانند و از رفت و آمدهای غیرضروری پرهیز کند تا منجر به مرگ بیشتر از هم وطنان عزیزمان نشود.

ویروس کرونا در ایران برای چه کسانی خطرناک است:

ویروس کرونا در ایران و جهان به سرعت از فردی به فرد دیگر منتقل می‌شود و می‌تواند به سرعت در جامعه پخش شود برای افرادی که سن بالا و افرادی که دچار بیماری‌های زمینه‌ای از جمله فشار خون بالا، دیابت، مشکلات قلبی و عروقی، سرطان، دارند بسیار خطرناک بوده و ممکن است جان خود را از دست بدهند.

راه های جلوگیری از مبتلا شدن به ویروس کرونا در ایران:

برای جلوگیری از ابتلا به ویروس کرونا در ایران و جهان تا حد ممکن در خانه بمانید و در مکانهای شلوغ و پر رفت و آمد تردد نکنید، از رفتن به میهمانی ها و جشن ها پرهیز کنید ،از مواد ضدعفونی کننده بر روی سطوح استفاده کنید ،دست ها را با آب و صابون مکرر بشویید.

نتیجه:

ویروس کرونا در ایران و جهان شیوع پیدا کرده و روزانه جان هزاران نفر را می‌گیرد این ویروس برای اولین بار در ووهان چین به وجود آمد و به سرعت به سرتاسر جهان منتشر شد و این بیماری برای افرادی که مشکلاتی مانند دیابت، فشار خون بالا یا مشکلات قلبی دارند بسیار خطرناک است و ممکن است منجر به مرگ آنها شود.
شما می توانید برای انجام درمانهای زیبایی برای افزایش زیبایی صورت خود و بدن به کلینیک بین المللی آراد مراجعه کنید و درمان های زیبایی را تحت نظر جناب دکتر علیزاده در این کلینیک انجام دهید و به نتیجه دلخواه خود برسید و همچنین کلینیک امکان مشاوره رایگان و تخفیفات ویژه‌ای را برای مراجعه کنندگان در نظر گرفته که می توانید از آنها استفاده کنید.
شعبه مرکزی تهران سعادت آباد:
09128809963
شعبه اصفهان:
09130323292
دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 1 به سامانه 10005848
آیدی اینستاگرام:
@clinic.arad
آدرس سایت:
Clinicarad.com
لینک کوتاه: https://clinicarad.com/j8f3
برای دریافت مشاوره آنلاین و نیمه رایگان درمورد ویروس کرونا در ایران  با اپ دکتر جان در خدمت همه ملت شریف ایران هستیم:http://doctorjaan.com
برای تخفیف ۳۰ درصدی درمان برای سیاهی دور چشم در کلینیک بین المللی آراد توسط جناب دکتر علیزاده از لینک زیر استفاده کنید :
https://clinicarad.com/zxoz
بالا بردن سیستم ایمنی بدن با مکمل کلسیم، روی و منیزیم سوپریور فورتین خرید از سایت داروجان با لینک زیر:
https://drdehghanipharmacy.com/xj8d

ashkan300

پست‌های اخیر

در کلینیک تخصصی زیبایی آراد چه خدماتی انجام می‌شود؟

در کلینیک تخصصی زیبایی آراد چه خدماتی انجام می‌شود؟ همه خانم‌ها و آقایان دنبال راهی…

4 روز پیش

بهترین دکتر برای لیفت صورت

بهترین دکتر برای لیفت صورت لیفت صورت یکی از روش محبوب برای بازگرداندن جوانی و…

1 هفته پیش

ماسک صورت برای لکه‌ های قهوه ای

ماسک صورت برای لکه‌ های قهوه ای شاید شما هم از وجود لکه‌ های قهوه…

2 هفته پیش

چرا منافذ صورت باز می‌شود؟

چرا منافذ صورت باز می‌شود؟ باز بودن منافذ صورت یکی از دغدغه‌های پوستی برای بسیاری…

2 ماه پیش

جوانسازی گردن با پروفایلو در اصفهان

جوانسازی گردن با پروفایلو در اصفهان بالارفتن سن و عوامل دیگر ممکن است باعث ایجاد…

2 ماه پیش

اوزون تراپی زخم دیابتی در اصفهان

اوزون تراپی زخم دیابتی در اصفهان زخم پای دیابتی (DFU) یکی از مشکلات شایع افراد…

2 ماه پیش