همه چیز در مورد ریزش مو ها

یکی از دغدغه های خانم ها و آقایان ریزش موها می باشد. که علت ریزش مو ها می تواند بسته به عوامل مختلف زیادی باشد. که اول باید علت ریزش موها را تشخیص دهیم و بعد به دنباله درمان آن باشیم.

علائم و دلایل ریزش موها:

ریزش مو در افراد می تواند به شکل های پراکنده و یا کم پشتی در خانمها ظاهر شود. که علت های مختلفی از جمله بالا رفتن سن عوامل ارثی تغییرات هورمونی علت‌های بی شماره دیگر که باعث ریزش موها می شود می باشد. که به دنبال درمان این علت ها می توان از درمان های خانگی و پزشکی استفاده کرد.

چه درمان هایی برای ریزش مو میتوان استفاده کرد:

برای ریزش موها در علم پزشکی می توان از درمان‌هایی نظیر ه مزوتراپی لیزرتراپی و بیار بی استفاده کرد. که برای ریزش مو ها می‌توان از مزوتراپی نیز می توان بهره برد که در این روش پزشک متخصص با استفاده از ویتامین ها و املاح مورد نیاز ای که برای ریشه مو طبق نیاز بدن شما مورد استفاده قرار می‌گیرد را آماده کرده و آنها را با استفاده از سرنگ های خیلی ریز به لایه ی میانی پوست سر نزدیک فولیکول های مو تزریق می‌کند و با این کار باعث می شود تا باعث جلوگیری از ریزش مو ها و رشد مجدد مو ها شود.

چه کسانی می توانند این درمان را برای ریزش مو ها انجام دهند:

همه افرادی که به دنبال علت ریزش مو هستند و به دنبال راه درمان برای ریزش موها هستند می‌توانند از روش مزوتراپی بهره ببرند که باید قبل از انجام این روش با پزشک متخصص خود در مورد انجام این روش مشورت کنند زنان باردار و شیرده نمی‌توانند از این روش برای جلوگیری از ریزش مو های خود استفاده کند و انجام این روش را باید به زمان دیگر موکول کنند.

چه مزیت هایی می‌توانند مزوتراپی برای افراد داشته باشند:

استفاده از مزوتراپی برای ریزش موها می‌تواند مزایایی از جمله اینکه نتیجه سریع و موثری از این روش می گیریم و همچنین مقرون و به صرفه بودن این روش و بهبود بخشیدن به درمان و بدون درد بودنی روش می تواند باشد.

مراقبت های قبل از انجام مزوتراپی:

مراقبت های قبل از انجام مزوتراپی برای درمان ریزش موها می تواند این باشد که از یک هفته قبل از درمان سعی کنید از مصرف آسپرین ها مثل ایبوپروفن و رقیق کننده خون اجتناب کنید.
و خانم ها اگر در دوران قاعدگی هستند صبر کنند تا این دوره تمام شود زیرا احتمال خونمردگی را افزایش می دهد.

مراقبت های پس از مزوتراپی:

از ماساژ دادن محله مورد نظر که در آن مزوتراپی برای ریزش مو ها صورت گرفته است تا ۴۸ ساعت اجتناب کنید پس از یک ماه از برنزه کردن پوست خود خودداری کنید از ۱۲ ساعت بعد از انجام این روش سعی کنید که حمام نروید و پس از ۲۴ سال می توانیم موهای خود را بشویید.

هزینه:

هزینه های مربوط به انجام روش مزوتراپی بسته به پزشک معالج و برای ناحیه مورد نظر که تزریق انجام می‌شود در نظر گرفته است بنابراین نمی توان هزینه های مزوتراپی را بیان کرد زیرا که هزینه های مربوط به مزوتراپی بسته به تعداد جلسات برای هر شخص متفاوت میباشد .

نتیجه:

برای جلوگیری از ریزش مو ها می توانید از روش های پزشکی نظیره مزوتراپی بهره ببریم که علاوه بر جلوگیری از ریزش موها باعث رشد مجدد مو ها در افراد متفاوت با درد کم و حساسیت نسبتاً کمتری نسبت به انجام روش های دیگر را دارد شما اگر قطعه انجام روش مزوتراپی برای موهای خود را داری می توانی این روش را تحت درمان جناب دکتر علیزاده در
کلینیک بین المللی آراد با کادر پرسنلی جناب دکتر انجام دهید شما میتوانید جهت مشاوره شدن توسط مشاوران حرفه ای کلینیک بین المللی آراد با شماره های زیر تماس حاصل بفرمایید علاوه بر مشاوره شدن میتوانید جهت رزرو نوبت نیز با این شماره ها تماس حاصل بفرمایید:
شعبه مرکزی تهران سعادت آباد:
09128809963
شعبه اصفهان:
09130323292
دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 1 به سامانه 10005848
آیدی اینستاگرام:
@clinic.arad
آدرس سایت:
Clinicarad.com
لینک کوتاه: https://clinicarad.com/y3fq

ashkan300

پست‌های اخیر

در کلینیک تخصصی زیبایی آراد چه خدماتی انجام می‌شود؟

در کلینیک تخصصی زیبایی آراد چه خدماتی انجام می‌شود؟ همه خانم‌ها و آقایان دنبال راهی…

2 روز پیش

بهترین دکتر برای لیفت صورت

بهترین دکتر برای لیفت صورت لیفت صورت یکی از روش محبوب برای بازگرداندن جوانی و…

4 روز پیش

ماسک صورت برای لکه‌ های قهوه ای

ماسک صورت برای لکه‌ های قهوه ای شاید شما هم از وجود لکه‌ های قهوه…

1 هفته پیش

چرا منافذ صورت باز می‌شود؟

چرا منافذ صورت باز می‌شود؟ باز بودن منافذ صورت یکی از دغدغه‌های پوستی برای بسیاری…

1 ماه پیش

جوانسازی گردن با پروفایلو در اصفهان

جوانسازی گردن با پروفایلو در اصفهان بالارفتن سن و عوامل دیگر ممکن است باعث ایجاد…

2 ماه پیش

اوزون تراپی زخم دیابتی در اصفهان

اوزون تراپی زخم دیابتی در اصفهان زخم پای دیابتی (DFU) یکی از مشکلات شایع افراد…

2 ماه پیش