خدمات مو

هزینه و مزایای استفاده از فیلر مو

هزینه و مزایای استفاده از فیلر مو

ریزش مو یکی از مشکلاتی است که بخش های مختلف سر را در گیر می ‌کند و در نواحی جلو،  کناری و وسط سر دیده می شود و همیشه افراد برای پیشگیری از گسترش این مشکل در بخش های دیگر سر به دنبال روشی موثر و قطعی می باشند.  اگر شما نیز در مدت زمان کوتاهی است با ریزش مو مواجه شده‌ اید می‌ توانید با انجام این فرآیند درمانی و زیبایی مشکل خود را برطرف کنید  چون اگر در بخشی از سر خود با ریزش مواجه شده اید کاشت مو زمان  هزینه زیادی را صرف خواهد کرد و نیاز به این عمل نمی باشد و می توانید بدون مصرف دارو روشی درمانی سریع را برای ریزش خفیف مو های خود به کار بگیرید پس نیاز نیست که هزینه ها و وقت زیادی را صرف کنید.  هیر فیلر یا فیلر مو به عنوان روش های درمانی مناسب ارزان قیمت و کاملا مطمئن می باشد و جزء بهترین پیشنهادات متخصصان زیبایی برای افزایش تراکم مو ها و همچنین داشتن مو های سالم و با کیفیت خواهد بود.

عوامل مختلفی باعث ضعیف شدن ریشه مو ها و ریزش آن ها خواهد شد که شامل استفاده بیش از حد از دستگاه های گرما زا مانند سشوار یا اتوی مو،  استفاده از مواد شیمیایی رنگ کردن مکرر مو ها  مانند مش و محصولات دیگر قرار ، گرفتن در معرض نور خورشید و آلودگی های محیطی ، استعمال دخانیات،  قرارگرفتن  در شرایط استرس زا به مدت طولانی و عوامل مختلف دیگری ریزش و ضعیف شدن تار های مو را به همراه خواهد داشت و شما به مرور زمان متوجه خواهید شد که مو های شما ضعیف و شکننده شده اند و اگر برای پیشگیری و درمان روش درمانی موثری را به کار نگیرید.  در مدت زمان کوتاهی با ریزش شدید مو های خود مواجه خواهید شد و حتی با طاسی منطقه ای جزئی و یا کلی پوست سر مواجه خواهید شد.

اگر سبک صحیحی در زندگی در پیش نگیرید و مثلاً مصرف دخانیات را ترک نکنید رژیم های غیر اصولی و نا مناسب را در پیش بگیرید و همچنین دائماً مو های خود را در در برابر حرارت بالای دستگاه گرما زا قرار دهید و یا از محصولات نا سازگار و بی کیفیت برای مو های خود استفاده کنید و موارد دیگر کار های مو های شما کم کم نازک و حساس خواهند شد و با ضعیف شدن ریشه مو ها ریزش شدید مو ها را مشاهده خواهید کرد.  در این شرایط باید به فکر درمانی موثر باشید.  فیلر همانند یک پزشک متخصص به درمان ریزش مو های شما خواهد پرداخت و با تقویت ریشه و ساقه مو ریشه ها را در برابر عوامل مختلف مقاوم خواهد کرد.  ترکیباتی که فیلر را تشکیل می‌ دهد با جذب توسط فولیکول های مو سبب تقویت و تغذیه این جزئ  از مو خواهد شد و شاهد افزایش حجم مو ها در نواحی کم پشت خواهید بود همچنین به تدریج تار های مو های شما ضخیم خواهد شد و موها  از کیفیت بالایی برخوردار می‌ شوند.

فیلر هایی که برای زیبایی و پر پشت کردن مو ها مورد استفاده قرار می گیرند از نظر ظاهری شبیه به ژل هستند و ترکیبات آن مواد مورد نیاز فولیکول های مو ها را برای رشد سریع و رویش مجدد تامین می کند . ترکیبات فیلر شامل انواع آنزیم ها انواع ویتامین ها،  مواد معدنی ‏ بیومیمتیک می باشد که پس از تزریق ترکیبات آن ها فعال شده و با جذب توسط فولیکول های مو سبب تقویت و تقویت ریشه و ساقه مو ها خواهد شد. ترکیبات هیر فلر برای انواع الگو های ریزش مو مردانه و زنانه و حتی ریزش موی که به علت ژنتیک اتفاق افتاده موثر می باشد.

فیلر هایی که به پوست سر تزریق می ‌شوند در مدت زمان کوتاهی باعث ضخامت تار های مو خواهد شد و از شکنندگی و آسیب دیدگی آن ها پیشگیری خواهد کرد و در مدت زمان کوتاهی شاهد مو های ضخیم و پر پشت خواهید بود.  با تزریق فیلر به پوست سر لایه های محافظ فولیکول های مو را در بر می گیرد که از فولیکول ها در برابر عواملی مانند اشعه ماوراء بنفش،  نور خورشید،  آلودگی ‌های محیطی محافظت خواهد کرد.

فیلر مو با پر کردن شیار های بین فولیکول ها به درمان از بین بردن عوامل ریزش مو می ‌پردازد که این عمل با تزریق توسط سرنگ های بسیار ظریفی در پوست سر انجام خواهد شد. پس از تزریق و فعال شدن ترکیبات آن توسط ریشه مو جذب خواهد شد و در مدت زمان کوتاهی به تقویت و تغذیه ریشه و ساقه مو خواهد پرداخت در نتیجه شما شاهد رویش مجدد و از سرعت رشد آن ها خواهد بود.

هیالورونیک اسید یکی از ترکیبات مهم فیلر است که باعث حفظ رطوبت مو ها و آب رسانی به ریشه مو خواهد شد.  با تزریق آن به پوست سر میزان تولید سلول های فیبروبلاست افزایش می یابد، همچنین با افزایش کلاژن سازی میزان انعطاف پذیری پوست سر و مو ها افزایش خواهد یافت این عمل سرعت جریان خون رسانی را افزایش می دهد و تغذیه مو ها به شکل مطلوبی انجام خواهد شد پس از تزریق عملکرد فولیکول ها سرعت می ‌گیرد و شما می توانید در مدت زمان کوتاهی شاهد قطع ریزش مو ها و رویش مجدد و سرعت رشد آن ها خواهید بود.

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان

مراحل درمان ریزش مو با فیلر مو

پس از انتخاب کلینیک معتبر و تخصصی پزشکان با تجربه و حرفه ‌ای باید علت ریزش مو ها و شدت آن ها مورد بررسی قرار گیرند تا بتوان تزریق فیلر را انجام داد. پس از تزریق فیلر بخش های مختلف پوست سر ترکیبات آن در پوست منتشر می شود و ترکیبات توسط فولیکول ها جذب خواهد شد.  ترکیبات فیلر به مدت ۲۴ ساعت مواد مورد نیاز فولیکول ها از قبیل ویتامین ها،  پروتئین ها ، آنزیم ها و فاکتور های رشد و را تامین خواهند کرد.  پس از تزریق فیلر تاثیرات آن  تا دو هفته ماندگاری خواهد داشت.   اگر این عمل را به در مدت طولانی و در طی چند جلسه انجام دهید ریشه مو ها را ترمیم و بازسازی خواهند شد و  ضخامت و کیفیت مو ها افزایش می ‌یابد و شما دیگر شاهد مو های آسیب دیده و ضعیف نخواهید بود . با این عمل می توانید عوامل اصلی ایجاد ریزش مو را از سر راه بردارید و راه حل مناسبی برای درمان شکستگی و نازکی تار های مو می باشد.

ترکیبات اصلی فیلر که برای درمان ریزش مو مورد استفاده قرار می گیرد هفت عنصر اصلی می باشد که شامل موارد زیر می باشد:

۱. هیالورونیک اسید

هیالورونیک اسید یکی از ترکیبات اصلی هیر فیلر می باشد که وظیفه اصلی آن آب رسانی فولیکول های مو می باشد. این عنصر با تامین رطوبت مو ها از خشکی و زبری و شکنندگی مو ها در هنگام ماساژ دادن و یا شانه کردن مو ها پیشگیری خواهد کرد.   یکی از وظایف دیگر هیالورونیک اسید تحریک سلول های فیبروبلاست می باشد که نتیجه آن داشتن مو هایی ابریشمی و نرم خواهد بود.

۲.  الیگو پپتید ۵۴

الیگو پپتید ۵۴ در جهت قطع  ریزش مو ها عمل می ‌کند و دلایل اصلی ریزش مو ها و کم پشتی آن ها را از سر راه بر می دارد.  همچنین از شکنندگی و نازکی و زبری مو ها جلوگیری خواهد کرد و وظیفه اصلی آن درمان کاهش کم پشتی و افزایش حجم مو ها خواهد بود

۳. دکا پپتید ۱۰

دکا پپتید ۱۰ به تغذیه و تقویت پوست سر و فولیکول مو می ‌پردازد.‌ همچنین از خشکی پوست سر پیشگیری می کند.  این عنصر با افزایش حالت ارتجاعی و انعطاف پذیری مو ها و پوست سر باعث خوش حالتی مو ها خواهد شد.

۴. دکا پپتید ۱۸

این عنصر در ترکیبات هیر فیلر برای تولید سلول های فولیکول ای بسیار موثر می باشد و با افزایش ضخامت تار های مو مو هایی زیبا و محکم خواهید داشت.  این ترکیب همچنین سرعت رشد مو ها را افزایش می دهد و در مدت زمان کوتاهی بخش‌ های مختلف خالی و کم پشت سر پر تراکم خواهد شد .

۵. اکتا پپتید ۲

اکتا پپتید ۲ از مو ها در برابر عوامل مختلفی مانند نور خورشید، استرس و عوامل محیطی دیگر محافظت خواهد کرد.  این ترکیب مانند لایه ای اطراف فولیکول و ساقه مو قرار می گیرد که هنگامی که از دستگاه‌ های گرما زا استفاده می کنید میزان آسیب دیدگی آن را کاهش دهد.

۶. اکتا پپتید ۱۱

این عنصر از ترکیبات هیر فیلر برای تقویت ریشه مو ها موثر می باشد و با تحریک فولیکول ها میزان تولید کلاژن افزایش می یابد . در نتیجه مو ها لطیف نرم و خوش حالت خواهند شد. وقتی میزان کلاژن در پوست سر افزایش یابد در مدت زمان کوتاهی شاهد ضخامت و کیفیت تار های مو نیز خواهید بود و رویش و رشد آن ها مجددا افزایش می یابد.

۷. الیگو پپتید ۷۱

برای پیشگیری از سفیدی زود رس مو ها مهم ترین عامل در ترکیب  هیر فیلر الیگو پپتید ۷۱ می باشد. این ماده از رنگدانه های مو در برابر عوامل مختلف محافظت می کند و آن ها را مقوی و محکم خواهد کرد.  پس تزریق فیلر یکی از راهکار های موثر برای پیشگیری از سفیدی مو می باشد . سفیدی  مو هم عارضه ای است که همه افراد آن را تجربه می کنند که البته این مشکل در سنین مختلفی رخ خواهد داد و جوانی چهره را تحت تاثیر قرار می دهد . یکی از کاربرد های دیگر الیگو پپتید ۷۱ درمان ریزش مو می باشد.

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان – فیلر مو

کاربرد ها و مزایای تزریق فیلر مو

با تزریق فیلر به پوست سر می ‌توان مشکلات زیادی را در مورد مو ها و پوست سر برطرف کرد. چون با ریزش و کاهش حجم مو ها اعتماد به نفس افراد نیز کاهش می یابد و زیبایی و جوانی چهره را تحت تاثیر قرار می دهد.  برای کاربرد های تزریق هیر فیلر می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • تغذیه و تقویت مو ها در جهت مراقبت از ریشه ها

عوامل مختلفی از قبیل اختلالات هورمونی و افزایش سن مشکلات زیادی در زیبایی و سلامتی مو ها به همراه خواهد داشت که سبب می شود استحکام مو ها از بین برود و در نتیجه مو ها در مدت زمان کوتاهی نازک و آسیب دیده شوند.  با تزریق هیر فیلر می توان در مدت زمان بسیار کوتاهی مواد مغذی و معدنی مورد نیاز فولیکول های مو را تامین کرد.  ترکیبات هیر فیلر به ترمیم و بازسازی فولیکول های مو خواهد پرداخت و در نتیجه مو های ضخیم و قوی خواهید داشت.  همچنین با درمان ریزش مو با افزایش تراکم مو ها مواجه خواهید شد . داشتن مو های زیبا و پر پشت باعث جذابیت و جوانی چهره می ‌شود . ترکیبات فیلر پس از تزریق با رادیکال های آزاد موجود در پوست سر مبارزه خواهد کرد و با مهار کردن آن ها مقاومت مو ها در برابر عوامل مختلف از قبیل آلودگی های محیطی، نور خورشید و هورمون های جنسی افزایش می یابد.

  • رشد مجدد مو ها

یکی از کاربرد های مهم و خاص هر فیلر افزایش تراکم مو ها در بخش های کم حجم و تراکم پوست سر می باشد. با ترکیبات موجود در این فیلر ها ریشه مو ها تقویت و تغذیه می شود و فولیکول ها مجدداً احیا و بازسازی خواهند شد.  با تزریق فیلر خط رویش مو ها مجدداً طبیعی می شود و الگوی نا هموار و نا متقارن مو ها از بین خواهد رفت .  با رشد سریع مو ها که توسط ترکیبات فیلر حاصل می ‌شود می‌ توانید مو هایی پر پشت و زیبا داشته باشید.

  • پیشگیری از ریزش دوباره مو ها و ماندگاری طولانی مدت تاثیرات هیر فیلر

با تزریق ترکیبات هیر فیلر به بخش های کم حجم پوست سر می توانید تا مدت های طولانی از نتایج بی نظیر آن بهره مند شوید و حتی پس از پایان دوره درمان ریشه مو های شما تا مدت های طولانی قوی و محکم خواهند بود و شما تا مدت ها می ‌توانید از داشتن مو های زیبا و جذاب خود نهایت لذت را ببرید و نباید دیگر نگران ریزش مجدد مو های خود باشید.

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان – فیلر مو

مزایای تزریق فیلر مو

این فرایند زیبایی و درمانی با نتایج طولانی مدت و همیشگی همراه خواهد بود و برای مدت ها شما با ریزش مو مواجه نخواهید شد . ترکیبات فیلر با تقویت و تغذیه ریشه مو ها سبب  رشد سریع آن ها خواهد شد.  در نتیجه شما می توانید در مدت زمان کوتاهی به نتایج درمان دست یابید به طور کلی مزایای تزریق  فیلر شامل موارد زیر می باشد.

  • افزایش حجم مو ها
  • ضخامت و درمان شکنندگی و نازکی تار های مو
  • استحکام و تقویت ریشه و ساقه مو ها
  • افزایش مقاومت مو ها در برابر عوامل محیطی مانند گرد و غبار، نور خورشید و آلودگی ها
  • افزایش یافتن ، تکثیر و گسترش سلول های فیبروبلاست و بنیادی در پوست سر
  • افزایش حجم مو ها
  • افزایش ضخامت و کیفیت تار های مو نسبت به قبل از تزریق فیلر
  • روش درمانی مطمئن و پر کاربرد در درمان ریزش مو ها بدون عوارض احتمالی و خطرناک بدون آسیب به پوست سر
  • افزایش حالت ارتجاعی پوست سر و تار های مو
  • مشاهده نتایج و تاثیرات روند درمان در مدت زمان کوتاه
  • نتایج طولانی مدت و تاثیرات هیر فیلر بر درمان ریزش مو
  • تعداد جلسات کوتاه و محدود
  • افزایش سرعت رشد مو ها
  • مورد استفاده برای خانم هایی که متقاضی مو های پر پشت و بلند هستند.
  • تنظیم چربی پوست سر
  • درمان خشکی و آسیب دیدگی مو ها
  • مهار کردن رادیکال های آزاد و هورمون های جنسی و ژن های های ریزش مو

بهترین کاندیدای تزریق فیلر مو چه کسانی هستند؟

بهترین متقاضیان تزریق هیر فیلر افرادی هستند که مو های ضعیف و نازک و آسیب دیده دارند.

افرادی که به ریزش موی آلوپسی آندروژنیک و به دنبال روش درمانی موثر با هزینه مناسب می باشند و می خواهند در مدت زمان کوتاهی مشکلات مو های خود را بر طرف کنند.

کاشت موی یکی از روش های درمانی موثر با نتایج طبیعی است که برای افرادی که به دلایل مختلفی مو های خود را از دست داده اند پیشنهاد می شود.  اما این فرایند زیبایی برای خانم ها با الگوی ریزش زنانه چندان موثر نیست چون مو های آن ها در بخش‌ های مختلف به طور پراکنده دچار ریزش شده است و از بانک مو ی قوی برخوردار نیستند.  بنابراین تزریق یکی از روش های موثر برای جلوگیری از ریزش مو ها و رویش مجدد آن ها خواهد بود.  تزریق فیلر بدون محدودیت جنسی انجام می ‌شود و برای انواع الگو های ریزش مو کاربرد دارد این فرایند زیبایی و درمانی از نظر متخصصین بهترین روش درمانی کاملا ایمن و مطمئن می باشد.

تزریق فیلر برای افرادی که به دلایل مختلفی از قبیل زخم ناشی از جراحت،  بخیه و  سوختگی دچار ریزش مو شده اند مناسب نمی باشد زیرا در نواحی که پوست سر آن ها دچار آسیب های عمیق شده است فولیکول مویی وجود ندارد که ما بتوانیم با تزریق هیر فیلر آن ها را تقویت کنید و در این شرایط کاشت مو برای متقاضیان پیشنهاد خواهد شد.

پس از انجام کاشت مو تزریق فیلر برای محکم کردن گرافت های کاشته شده مورد استفاده قرار می گیرد و فولیکول های ضعیف را تقویت و تغذیه خواهد کرد و نتایج درمان کاشت مو را موفق تر می کند. ترکیبات موجود در فیلر مو باعث افزایش فولیکول های جدید خواهد شد و رشد آن ها را سرعت می بخشد ، همچنین باعث افزایش ضخامت و کیفیت تار های مو می ‌شود و درصد احتمال شکست کاشت مو را به کمترین حد خود می رساند.

تزریق فیلر برای افرادی که مو هایشان کم پشت است و به دنبال روش درمانی موثر برای افزایش تراکم مو های خود هستند مناسب می باشد.

یکی از کاربرد های مهم تزریق هیر فیلر درمان ریزش مو برای افرادی است که از بیماری آلوپسی آندروژنیک رنج می ‌برند و مو های خود را به این علت از دست داده ‌اند.

کسانی که با ریزش مو در بخش ‌های مختلف سرد از قبیل وسط شقیقه و جلوی سر مواجه شده ‌اند مناسب می باشد.

افرادی که به دنبال رشد سریع مو های خود هستند می ‌توانند برای تزریق هیر فیلر به کلینیک های زیبایی پوست و مو مراجعه کنند.

افرادی که به دنبال روش درمانی موثر برای افزایش ضخامت و کیفیت مو های شکننده و آسیب دیده خود هستند.

افرادی که به دلیل قرار دادن مو های خود در برابر مواد شیمیایی از قبیل رنگ ها و یا دستگاه های گرما زا زیبایی و کیفیت مو های خود را از دست داده اند.

افرادی که کاشت مو انجام داده ‌اند و می ‌خواهند نتایج درمان را با موفقیت بهتری پیش ببرند و گرافت های کاشته شده را تقویت و تغذیه کنند‌.

کسانی که به دنبال روش درمانی هستند تا بتوانند تأثیرات روش‌ های درمانی دیگر را که برای ریزش مو انجام داده اند را افزایش دهند.

کسانی که با  تغییرات هورمونی مواجه شده‌ اند و یا به دلیل استرس زیاد و یا رژیم غذایی غیر اصولی با ریزش مو مواجه شده اند.

کسانی که از سلامتی کامل برخوردارند و درگیر بیماری های خاص نیستند.

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان – فیلر مو

تزریق فیلر مو برای چه کسانی مناسب نیست؟

  • همه افرادی که به دارو های بی حسی و یا انواع دارو ها دچار حساسیت می‌ شوند و درگیر بیماری های خاص هستند.
  • افرادی که در سنین حساس قرار دارند و باید برای انجام این فرایند درمانی احتیاط بیشتری به کار بگیرند و حتی توصیه می‌ شود که از انجام این عمل خودداری کنند. این افراد شامل گروه های زیر می باشند.
  • افرادی که به بیماری های مربوط به سیستم ایمنی مبتلا شدند که دارای بیماری های فعال پوستی هستند.
  • خانم هایی که دوران بارداری و شیردهی را پشت سر می‌ گذارند.
  • افرادی که پوست ملتهب و بسیار حساسی دارند.
  • افرادی که مجبورند دائماً دارو های رقیق کننده و یا ضد التهابی مصرف کنند.

در کلینیک زیبایی آراد اصفهان متخصصین قبل از ارائه روش‌ های درمانی شرایط جسمانی و علت ریزش مو ها و همچنین میزان تراکم مو ها را مورد بررسی قرار می ‌دهند و با تشخیص و مصلحت مورد اهمیت تزریق فیلر را انجام خواهند داد. تعداد جلسات و میزان تزریق هیر فیلر   بر اساس نظر و تشخیص پزشک مشخص خواهد شد.

عوارض تزریق فیلر مو چیست؟

تزریق هیر فیلر جزء روش های بی دغدغه،  بدون درد سر و ساده می باشد که برای تزریق از تکنیک میکرو استفاده می شود.  این فرآیند زیبایی مزایای بی نظیری دارد و حتی هنگام تزریق نیاز نیست که پوست سر بی حس شود.  این فرایند زیبایی و درمانی حتی برای کسانی که به مواد بی حسی حساسیت دارند مناسب می باشد.

پس از تزریق فیلر با عوارض رایج و خفیفی مانند مقداری التهاب و قرمزی در محل نفوذ سرنگ مواجه خواهید شد.  این عوارض کاملاً طبیعی هستند و پس از چند ساعت از بین می رود . کسانی که نسبت به انواع دارو ها حساسیت دارند باید در جلسات مشاوره پزشک خود را در جریان قرار دهند . پس از تزریق اگر با حساسیت مواجه شدید باید سریعاً پزشک خود را مطلع کنید تا راهکار های درمانی موثر برای شما به کار گرفته شود.

متخصصین تعداد جلسات و میزان تزریق این فیلر را برحسب تراکم مو ها و شدت ریزش آن ها تعیین خواهد کرد.  متخصصین در ابتدای جلسات آغاز درمان با بررسی شرایط جسمانی شما مشخص می کنند که آیا شما برای تزریق هیر فیلر کاندیدای مناسبی هستید یا خیر !!

تزریق فیلر جزء روش های درمانی تخصصی است و باید توسط متخصصین حرفه ای و کار آزموده انجام شود.  سرنگ هایی که برای تزریق هیر فیلر تهیه شده‌ اند بسیار ظریف است که اگر پزشک تخصص و مهارت کافی در زمینه تزریق آن نداشته باشد ممکن است بافت پوست سر و اعصاب آن دچار آسیب وارد کند و مشکلات زیادی به همراه داشته باشد.  میزان تزریق و چگونگی تزریق آن اهمیت بسیار زیادی خواهد داشت و باید در این زمینه با پزشک خود مشورت داشته باشید.

تزریق فیلر مو جزء روش های غیر تهاجمی و کاملاً بی خطر است و به عنوان موثرترین روش های درمان ریزش مو معرفی می شود.  شما می توانید در مدت زمان کوتاهی به نتایج درمان دست یابید.  اگر تزریق هیر فیلر در مکان های نا معتبر و غیر تخصصی انجام شود و یا پزشک شما در این زمینه مهارت کافی نداشته باشد ممکن است با خطرات زیادی پس از تزریق مواجه شوید.

متخصصین حرفه ای ما در کلینیک زیبایی آراد اصفهان انواع روش های درمانی و زیبایی مو از قبیل مزوتراپی،  پی ار پی،  تزریق فیلر مو ، کاشت مو و تجویز دارو ها را به بهترین نحو برای شما عزیزان ارائه خواهند داد تا شما با حداقل عوارض بتوانید به بهترین نتایج ممکن دست یابید.  در کلینیک زیبایی آراد اصفهان از بهترین برند های فیلر استفاده خواهد شد در نتیجه شما عزیزان می توانید بهترین نتایج ممکن را در مدت زمان کوتاهی حاصل کنید و برای همیشه از مو های زیبا و پر پشت خود لذت ببرید.

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان – فیلر مو

هزینه تزریق فیلر مو در کلینیک زیبایی آراد اصفهان چقدر است؟

ترکیبات هیر فیلر بر اساس شرایط مو ها،  شدت ریزش و انتظارات متقاضیان انتخاب می‌ شود و از مارک ها و برند های متنوعی استفاده می شود.  بنابراین قیمت هر مارک و برند متفاوت می باشد و ترکیبات آن ها با هم کاملاً فرق دارند.  پس نمی توان برای این فرآیند زیبایی و درمانی هزینه ثابتی اعلام کرد. عوامل تاثیر گذار بر این روش درمانی به عوامل مختلفی بستگی دارد که شامل میزان مهارت و تخصص پزشک،  موقعیت جغرافیایی کلینیک،  تعداد جلسات،  حجم مو ها و میزان تزریق مارک فیلر می باشد.

اما شما در جلسات مشاوره می توانید اطلاعات دقیق‌ تری در مورد هزینه درمان حاصل کنید.  به طور کلی تزریق فیلر جزء پر کاربرد ترین و ارزان ترین روش های درمانی ریزش مو محسوب می شود.  برای کسب آگاهی و اطلاعات بیشتر در مورد تخفیفات و هزینه ها در کلینیک زیبایی آراد اصفهان با کارشناسان و مشاوران حرفه ای و با تجربه ما تماس حاصل فرمایید. کارشناسان ما در این کلینیک با صبر و حوصله بالا پاسخگوی  همه سوالات شما عزیزان خواهند بود تا شما اطلاعات دقیقی در این زمینه حاصل کنید.

مراقبت های قبل از تزریق فیلر مو

  • قبل از مراجعه به کلینیک در مورد معتبر بودن کلینیک و حتی مهارت و تخصص پزشک خود اطلاعات کافی حاصل کنید.
  • در جلسات مشاوره درمورد مارک ها و برند های مختلف و همچنین ترکیبات هیر فیلر با پزشک گفت و گو کنید.
  • قبل از مراجعه به کلینیک مو های خود را به خوبی بشویید و از مصرف محصولات آرایشی و بهداشتی مو مانند ژل، اسپری،  تافت و… خودداری کنید.
  • اگر پس از مصرف دارو ها با آلرژی و حساسیت مواجه می شوید در جلسات مشاوره پزشک خود را در جریان قرار دهید.
  • یک هفته قبل از آغاز جلسات درمان ریزش مو مصرف دارو های رقیق کننده خون، ضد التهابی،  انواع ویتامین ها و مکمل ها را کنار بگذارید.
  • از مصرف انواع دخانیات مانند سیگارو قلیان و مشروبات الکلی بپرهیزید.
  • پزشک را در جریان بیماری های خود و دارو ها یی که مصرف می کنید قرار دهید.

مراقبت های پس از تزریق فیلر مو

  • پس از انجام این فرایند درمانی و زیبایی باید همگی مراقبت های توصیه شده توسط پزشک را جدی بگیرید تا از عوارض پس از تزریق فیلر در امان بمانید و بتوانید نتایج موفقیت‌ آمیزی حاصل کنید.
  • جلسات در نظر گرفته شده برای باز گرداندن زیبایی و پر پشت شدن مو های خود را به طور کامل انجام دهید.
  • پس از تزریق هیر فیلر به پوست سر سعی کنید تا دو روز از منزل خارج نشوید و حتما مو ها را در برابر نور خورشید،  گرد و غبار و عوامل محیطی به خوبی محافظت کنید .
  • تا دو روز پس از تزریق متخصصان توصیه می ‌کنند که از شستشو ی مو های خود خودداری کنید.
  • پس از تزریق سعی کنید از قرار دادن روسری یا کلاه بر سطح مو ها بپرهیزید.
  • استفاده از دستگاه‌ های گرما زا را به حداقل برسانید تا مدتی از رنگ کردن مو های خود بپرهیزید و به مو ها فرصت دهید که پس از تزریق هیر فیلر مو ها ترمیم و بازسازی شوند.
  • اگر پس از تزریق دچار حساسیت شدید سریعاً پزشک خود را در جریان قرار دهید.
  • برای مصرف دارو های تقویت کننده با پزشک گفت و گو کنید.
  • پس از انجام تزریق تا دو روز از انجام فعالیت های ورزشی و سنگین بپرهیزید تا از تعرق پوست سر جلوگیری کنید و ترکیبات فیلر از پوست استخراج نشود.
  • از دست زدن،  لمس کردن،  ماساژ دادن و فشار دادن محل تزریق بپرهیزید.
  • تا سه روز پس از تزریق از رفتن به استخر ، سونا و جکوزی خودداری کنید.
  • مایعات زیاد بنوشید.
  • از شوینده های مناسب و سازگار استفاده کنید.
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان – فیلر مو

اثرات و نتایج

یکی از موثرترین و بهترین روش های درمان ریزش مو ها و تقویت ریشه و ساقه مو،  تزریق فیلر می باشد که به عنوان بی درد سر ترین،  ارزان ترین و موثرترین روش درمانی محسوب می شود.  شما می توانید با تکمیل دوره درمان به نتایج طولانی مدت و موثر دست یابید.  در طی این فرآیند  درمانی و زیبایی ترکیبات هیر فیلر به پوست سر تزریق می شود و پس از فعال شدن ترکیبات آن توسط فولیکول ها جذب خواهد شد.  با این عمل تغذیه و تقویت فولیکول ها ساقه مو انجام می‌ شود و در مدت زمان کوتاهی شاهد استحکام مو های خود در برابر عوامل مختلف خواهید بود.  شما می توانید با تزریق فیلر به نتایج طولانی مدت دست یابید و دیگر نگران ریزش مجدد مو ها نباشید.

افرادی که به دلایل مختلفی مانند رژیم های غذایی غیر اصولی،  افزایش سن،  اختلالات هورمونی،  استرس،  آلوپسی آندروژنیک و عوامل دیگر دچار ریزش مو شده اند  می توانند با انجام این عمل درمانی مجدد مو هایی پر پشت و زیبا داشته باشند.  پس از تزریق هیر فیلر مواد مغذی و معدنی موجود در ترکیبات آن تا دو هفته ریشه مو ها را تغذیه و تقویت خواهند کرد و تا مدت های طولانی و تاثیرات آن ها بر ریشه و ساقه مو باقی خواهد ماند.  پس از تزریق فیلر می توانید به تدریج شاهد ضخامت و کیفیت تار های موی خود باشید.  نتایج و تاثیرات تزریق فیلر در طی جلسات قابل مشاهده می باشد با افزایش سلول های فیبروبلاست و کلاژن سازی در پوست سر ترمیم و بازسازی مو ها انجام می‌ شود و مشکلاتی از قبیل آسیب دیدگی،  خشکی و شکنندگی مو ها از بین می رود.  با تزریق هیر فیلر به سرعت رویش مو ها به حد چشمگیری افزایش خواهد یافت و برای کسانی که عاشق مو های بلند و پر پشت هستند بسیار مناسب می باشد.  همچنین این روش درمانی برای تقویت گرافت های مو ها در عمل پیوند مو گزینه مناسبی می باشد.

دوره نقاهت پس از تزریق فیلر مو چقدر است؟

متخصصین پس از تزریق هیر فیلر به پوست سر توصیه می کنند که تا می توانید تا ۲۴ ساعت از منزل خارج نشوید و در صورت ضروری بودن خارج شدن از منزل در معرض آلودگی های محیطی مانند  گرد و غبار و اشعه ماوراء بنفش خورشید و باد  قرار نگیرید.  استفاده از کلاه و روسری پس از تزریق توصیه نمی شود همچنین از دست دادن و فشار دادن محل تزریق بپرهیزید.  با نوشیدن مایعات زیاد می توانید نتایج بهتری حاصل کنید.  عوارض ناشی از نفوذ سرنگ به پوست سر از قبیل قرمزی،  التهاب و کبودی نهایتاً تا ۲۴ ساعت بر طرف می شود.

شما می توانید پس از دو روز به شستشوی مو های خود بپردازید.  سعی کنید از شوینده های ملایم و سازگار با مو های خود استفاده کنید.  پس دو روز از انجام فعالیت‌ های سنگین که تعرق شما را به همراه دارد بپرهیزید تا ترکیبات فیلر به خوبی توسط ریشه مو ها جذب شود . این روش به عنوان روش های غیر جراحی و سر پایی معرفی می‌ شود و مراحل انجام  آن نیاز به برش،  بخیه و خونریزی ندارد در نتیجه شما نیاز نیست که دوره نقاهت و استراحتی را در منزل سپری کنید.

تعداد جلسات تزریق فیلر مو چقدر است؟

متخصصین تعداد جلسات و دوره درمان را بر حسب شدت ریزش مو ها علت و ویژگی‌ های فردی و شرایط سنی متقاضیان تعیین خواهند کرد.  تزریق فیلر معمولاً در طی سه جلسه انجام می شود . این جلسات با فواصل ۱۵ روزه برگزار خواهد شد. اگر چه برای برخی از متقاضیان جلسات بیشتری در نظر گرفته می‌ شود و حتی این جلسات ممکن است ۲ تا ۴ ماه به طول بیانجامد. تا متقاضیان بتوانند به تراکم موی مد نظر خود دست یابند.  بر حسب گزارشات حاصل شده از این روند درمانی در هفته اول پس از تزریق تاثیرات درمان قابل مشاهده می باشد و با ضخامت و کیفیت تار های مو مواجه خواهید شد.

شاید این مطلب هم برای شما جذاب باشد:

https://clinicarad.com/%d8%af%d9%84%d8%a7%db%8c%d9%84-%d8%a8%d8%b1%d9%88%d8%b2-%d9%85%d9%88%d8%ae%d9%88%d8%b1%d9%87-%d9%88-%d8%b1%d8%a7%d9%87-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d9%be%db%8c%d8%b4%da%af%db%8c%d8%b1%db%8c-%d8%a7%d8%b2/

https://clinicarad.com/%d8%af%d9%84%d8%a7%db%8c%d9%84-%d8%b1%db%8c%d8%b2%d8%b4-%d9%85%d9%88-%d8%ac%d9%84%d9%88%db%8c-%d8%b3%d8%b1-%d9%88-%d8%b1%d8%a7%d9%87%da%a9%d8%a7%d8%b1-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d8%af%d8%b1%d9%85%d8%a7%d9%86/

https://clinicarad.com/%d8%af%d9%84%d8%a7%db%8c%d9%84-%d8%a8%d8%b1%d9%88%d8%b2-%d9%85%d9%88%d8%ae%d9%88%d8%b1%d9%87-%d9%88-%d8%b1%d8%a7%d9%87-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d9%be%db%8c%d8%b4%da%af%db%8c%d8%b1%db%8c-%d8%a7%d8%b2-%d8%a2/

نتیجه گیری

ترکیبات بی نظیر فیلر مو از قبیل انواع پپتید ها و هیالورونیک اسید می تواند به ترمیم و بازسازی پوست سر،  ریشه و ساقه مو بپردازد و یکی از بهترین راهکار های درمانی برای ریزش مو می باشد. شما با تزریق فیلر شاهد ریزش مجدد مو ها نخواهید بود و مو ها در برابر انواع عوامل مختلف محیطی مقاوم خواهند شد.  متخصصین بر اساس معاینات و تحقیقات متوجه شده‌ اند که پپتید ها موجود در هیر فیلر فرمول ثبت شده ای دارند که می توانند در مدت زمان کوتاهی تقویت و تغذیه فولیکول های مو را انجام دهند و هیالورونیک اسید با حفظ رطوبت و آب رسانی فولیکول های مو باعث افزایش حالت ارتجاعی مو ها خواهند شد .

کاربرد دیگر ترکیبات هیر فیلر افزایش ضخامت و کیفیت تار های مو سر می باشد بنابراین می توانید نتایج بی‌ نظیری از این فرایند زیبایی حاصل کنید . در کلینیک زیبایی آراد اصفهان متخصصین حرفه ای و با تجربه ما انواع روش های درمانی برای جلوگیری از ریزش مو ها و داشتن مو های سالم و پر پشت را برای  شما ارائه خواهند داد هر کدام از روش‌ های درمانی موثر توسط دستگاه‌ ها و تجهیزات استاندارد و با کیفیت انجام خواهد شد و شما از مهارت و تخصص؛  متخصصین کار بلد و حرفه‌ ای بهرمند خواهید شد. متخصصین ما در این کلینیک با هدف کسب رضایت شما عزیزان ارائه خدمت خواهند کرد تا شما با حداقل عوارض بتوانید به بهترین نتایج ممکن دست یابید.

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان با کسب برترین رتبه رضایتمندی مرجع جهانی گوگل 5 ستاره درخدمت زیباجویان عزیزمی باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره رایگان و واتساپ می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:

09130323292

دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 1 به سامانه 10005848

جهت دریافت کد تخفیف و هدایای ویژه کلینیک ، حتما پیج ما را فالو کنید و علاوه بر دریافت کد های تخفیف در قرعه کشی یک عدد 206 هم شرکت کنید:

آیدی اینستاگرام:

https://instagram.com/clinic.arad

ارائه خدمات زیبایی در کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان توسط کادرحرفه ای انجام می‌شود که میتوانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر از طریق لینک زیر استفاده کنید :

clinicarad.com/

سایت تخفیفات پزشکی جهت دریافت تخفیف:

 https://takhfifannet.com

سایت انجمن جهت پاسخ به سوالات زیبایی شما توسط برترین متخصصین زیبایی کشور:

 https://harfhayetazeh.com

لینک کوتاه: https://clinicarad.com/n57v

لینک آپارات: https://aparat.com/v/RXUB8

لینک نماشا: https://www.namasha.com/v/i3WBqBtC

ویکی پدیا: https://fa.wikipedia.org

فیسبوک:  https://www.facebook.com

تویتر: https://twitter.com/ClinicaradOffic/status/1488480195359113221?s=20&t=k10aHs4GZqT4BktmABcVXg

لینک یوتیوب: https://youtu.be/li7A2wV3v0Y

تلگرام: https://telegram.org

ashkan300

اشتراک گذاری
منتشر شده توسط
ashkan300

پست‌های اخیر

در کلینیک تخصصی زیبایی آراد چه خدماتی انجام می‌شود؟

در کلینیک تخصصی زیبایی آراد چه خدماتی انجام می‌شود؟ همه خانم‌ها و آقایان دنبال راهی…

2 روز پیش

بهترین دکتر برای لیفت صورت

بهترین دکتر برای لیفت صورت لیفت صورت یکی از روش محبوب برای بازگرداندن جوانی و…

4 روز پیش

ماسک صورت برای لکه‌ های قهوه ای

ماسک صورت برای لکه‌ های قهوه ای شاید شما هم از وجود لکه‌ های قهوه…

1 هفته پیش

چرا منافذ صورت باز می‌شود؟

چرا منافذ صورت باز می‌شود؟ باز بودن منافذ صورت یکی از دغدغه‌های پوستی برای بسیاری…

1 ماه پیش

جوانسازی گردن با پروفایلو در اصفهان

جوانسازی گردن با پروفایلو در اصفهان بالارفتن سن و عوامل دیگر ممکن است باعث ایجاد…

2 ماه پیش

اوزون تراپی زخم دیابتی در اصفهان

اوزون تراپی زخم دیابتی در اصفهان زخم پای دیابتی (DFU) یکی از مشکلات شایع افراد…

2 ماه پیش