هزینه لیفت بینی با نخ چقدر است

یکی از آیه که باعث زیبایی صورت میشود و یک عضو مهم در صورت است. داشتن بینی می باشد. که اگر بینی بزرگ و دارای قوز و افتادگی باشد. هیچ فردی از این ظاهر خوشایند نیست. و زیبایی صورت آن را بسیاری از افراد به عمل می آورد. عمل بیهوشی کامل عوارضی برای بدن انسان به دنبال دارد. اما لیفت بینی علاوه بر اینکه نیازی به جراحی و بیهوشی کامل نیست نسبت به قیمت ها هزینه لیفت بینی با نخ کمتر از روش عمل برای بینی میباشد..

لیفت بینی با نخ چیست و چگونه انجام:

یکی از پرکاربردترین روش های زیبایی بینی بدون نیاز عمل جراحی لیفت بینی با نخ می باشد. که در این روش با استفاده از نخ های پلی دی اکسانون نرخ‌های را از نوک بینی به سمت بالا می‌برند. این روش یک روش تضمینی و طبیعی به شمار می‌رود..
در این روش نقش‌هایی که به کار می‌رود کاملاً جذب می‌شود. و مناسب با ساختار بدن است و اصلاً بدن این نخ ها را پس نمی زند. و هیچگونه آلرژی نسبت به آنها نشان می‌دهد. در استفاده از این روش هیچگونه تیغ جراحی و یا برشی بر روی بینی انجام نمی‌گیرد. و نیاز به مراقبت طولانی و سخت نیست. و هزینه لیفت بینی با نخ نسبت به روش عمل جراحی بسیار پایین‌تر است. و ظاهری کاملاً طبیعی در افراد ایجاد می‌کند. در این روش قادر است تا پرده های بینی را کوچک کند. و نوک بینی را به سمت بالا بکشاند. و اگر قوز بینی دارید. آن را برطرف می کند. این روش به دلیل این که عوارض بعد از انجام عمل بیهوشی را ندارد مخاطبان زیادی را به طرف خود جذب کرده است.

مزیت های استفاده از لیفت بینی با نخ نسبت به روش های دیگر:

از مهمترین مزیت این روش نسبت به روش های دیگر از جمله عمل بینی میتوان گفت که در این روش پزشک متخصص با استفاده از بی حس کننده ها این روش را انجام می‌دهد. و هیچگونه برش و یا زخمی بر روی پوست شما ایجاد نمی کند. ولی در عمل بینی به صورت کاملاً بیهوشی انجام می گیرد. و دوره نقاهت انجام این روش حدود یک سال می باشد.
مدت زمانی که برای انجام این روش اند در نظر گرفته می شود. حدود ۳۰ دقیقه می باشد و نخ هایی که در این روش به کار می رود. پس از دو سال به طور کامل جذب بدن میشود. بعد دوره نقاهت کوتاهی دارد.

چه مراقبت هایی قبل از انجام لیفت بینی باید رعایت کنیم:

قبل از انجام عمل لیفت حتماً باید یک پزشک متخصص و ماهر را برای انجام این روش در نظر بگیرید. و از او در مورد عمل لیفت سوالات‌مربوط را پرس و جو کنید. تا بهتر بتوانید برای انجام این روش تصمیم بگیرید. از او درخواست کنید که قبل و بعد از عمل از بینی شما عکس بگیرد. تا نتایج را بتوانید بعد از انجام روش ملاحظه کنیم.
این تعداد درمانهایی که ایشان انجام داده اند را می توانید از بین به پرسید. و عوارض احتمالی که لیفت بینی دارد. را نیز می‌توانید بپرسیم و تعداد نهایی که در این روش استفاده می‌شود. را نیز بپرسید همچنین می توان این نسبت به هزینه لیفت بینی با نخ نیز از ایشان سوال بپرسید. و از هزینه های مربوط به انجام این روش اطلاعات کامل را به دست آورید. شما قبل از انجام لیفت می‌توانید این اقدامات را انجام دهیم. و اگر عمل لیفت بینی را برای خوش فرم کردن بینی خودتان انتخاب کردید

باید طبق نظر پزشک متخصص قبل از آماده شدن مراقبت هایی را نیز رعایت کنید که می تواند شامل موارد زیر باشد.

• سعی کنه از یک هفته قبل از انجام لیفت بینی هیچگونه مواد مخدر نظیر سیگار و قلیان و همچنین خوردن مواد الکلی خودداری کنید.
• از مصرف خودسرانه داروها قبل از انجام لیفت پرهیز کنید بعد داروهایی نظیره آسپرین و داروهای رقیق کننده خون را قطع کنید و مصرف ننمایید.
• سعی کنیم قبل از انجام لیفت لباس های دکمه دار و گشاد پوشیده باشیم که بعد از انجام لیفت بینی لباسها به بینی شما برخورد نکند.

مراقبت های بعد از انجام لیفت بینی با نخ:

افرادی که لیفت بینی را برای زیبایی صورت خود انتخاب کرده‌اند علاوه بر زیبایی از هزینه لیفت بینی با نخ کمتری نسبت به روش عمل جراحی داده اند که باید بعد از انجام این روش مراقبت های خاصی را برای خود مد نظر قرار دهند،
• بعد از انجام روش لیفت تا ۲۴ درصد از آرایش کردن صورت خود.
• داروهایی که پزشک متخصص سرطان برای شما تجویز کرده است را سر وقت میل نمایید و از مصرف داروهای دیگر به صورت خودسرانه پرهیز کنید.
• بعد از انجام لیفت بینی ممکن است فرد دچار کبودی و یا تورم شود که این طبعی کبودی ها طبیعی می‌باشد و شما می توانید برای رفع کبودی است کمپرس یخ بر روی محل استفاده کنیم ولی مواظب باشیم که فشار زیادی به بینی خود نیاورید.

هزینه لیفت بینی با نخ چقدر است؟

هزینه لیفت بینی با نخ نسبت به روش های دیگر برای عمل مناسب تر و مقرون تر می باشد و هزینه های پایین تری برای بیماران به دنبال دارد هزینه لیفت با نخ کاملا منصفانه است.و هر روز مخاطبان زیادی در دنیا متقاضی برای انجام این روش هستند زیرا که باعث می شود تا ببینی خوش فرم و چهره زیبا را بدون انجام عمل بدون بیهوشی و عوارض بعد را برای خود داشته باشید.
ولی باز هم تعداد نخ هایی که در این روش به کار میرود و همچنین انتخاب کلینیک مورد نظر و مهارت پزشک متخصص می‌تواند بر هزینه‌های این روش تاثیر گذار باشد شما می توانید برای اطلاعات کامل نسبت به هزینه های مربوط به انجام این روش با کلینیک بین المللی آرا تماس گرفته و ضمن مشاوره شدن با مشاوران حرف های این کلینیک به صورت رایگان در اختیار شما قرار می‌گیرد از هزینه‌های مربوط به انجام این روش نیز اطلاعات کامل را به دست آورید.

نتیجه:

برای انجام لیفت بینی با نخ علاوه بر اینکه از عوارض بیهوشی کامل نسبت به عمل جراحی بینی به دور از دید از هزینه‌های لیفت بینی پایین تر و مناسب تری نیز نسبت به روش های دیگر برخوردار هستید.
شما می توانید لیفت بینی با نخ را در کلینیک بین المللی آرا تحت درمان جناب دکتر علیزاده و کادر پرسنلی ایشان انجام دهید و از نتایج فوق‌العاده و همچنین تخفیفات فوق‌العاده‌ای که برای هزینه های مربوط به انجام این روش برای شما در نظر گرفته‌اند نیز برخوردار شوید.
شما دوستان عزیز میتوانید جهت رزرو نوبت و همچنین مشاوره قبل از انجام روش لیفت بینی با شماره های زیر تماس حاصل بفرمایید:
شعبه مرکزی تهران سعادت آباد:
09128809963
شعبه اصفهان:
09130323292
دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 1 به سامانه 10005848
آیدی اینستاگرام:
@clinic.arad
آدرس سایت:
Clinicarad.com
لینک کوتاه: https://clinicarad.com/r8uq

ashkan300

پست‌های اخیر

در کلینیک تخصصی زیبایی آراد چه خدماتی انجام می‌شود؟

در کلینیک تخصصی زیبایی آراد چه خدماتی انجام می‌شود؟ همه خانم‌ها و آقایان دنبال راهی…

1 روز پیش

بهترین دکتر برای لیفت صورت

بهترین دکتر برای لیفت صورت لیفت صورت یکی از روش محبوب برای بازگرداندن جوانی و…

4 روز پیش

ماسک صورت برای لکه‌ های قهوه ای

ماسک صورت برای لکه‌ های قهوه ای شاید شما هم از وجود لکه‌ های قهوه…

1 هفته پیش

چرا منافذ صورت باز می‌شود؟

چرا منافذ صورت باز می‌شود؟ باز بودن منافذ صورت یکی از دغدغه‌های پوستی برای بسیاری…

1 ماه پیش

جوانسازی گردن با پروفایلو در اصفهان

جوانسازی گردن با پروفایلو در اصفهان بالارفتن سن و عوامل دیگر ممکن است باعث ایجاد…

2 ماه پیش

اوزون تراپی زخم دیابتی در اصفهان

اوزون تراپی زخم دیابتی در اصفهان زخم پای دیابتی (DFU) یکی از مشکلات شایع افراد…

2 ماه پیش