هزینه لیفت بینی با نخ چقدر است؟1

هزینه لیفت بینی با نخ چقدر است؟

بینی یکی از مهمترین عضو های صورت است که نقش بسیار مهمی را در فرم صورت دارد و کسانی با فرم بینی بد به احتمال خیلی زیاد به طرف عمل جراحی بینی می روند.

اما می‌توان این مشکل را با روش های ایمن تری انجام داد.

به طور مثال لیفت بینی با نخ که در این مقاله ما قصد داریم درباره آن و هزینه لیفت بینی با نخ توضیح دهیم.
انجام عمل جراحی بینی عمل سخت و پرهزینه است که با بیهوشی کامل فرد انجام می شود و خطرات زیادی را برای سلامتی فرد ایجاد می‌کند و همچنین امکان دارد پس از انجام عمل فرد از نتیجه کار رضایت کامل را نداشته باشد. همچنین نیاز به مراقبت های طولانی و سخت دارد اما خوشبختانه امروزه روشی کم هزینه و آسان به وجود آمده که لیفت بینی بانخ نام دارد و هزینه لیفت بینی با نخ بسیار کمتر از عمل جراحی بوده است.

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد-کلینیک آراد

مزیت لیفت بینی با نخ:

همانطور که گفته شد هزینه لیفت بینی با نخ بسیار کمتر از عمل جراحی بینی است و مزیت دیگری که این درمان زیبایی دارد این است که برای از بین بردن قوز بینی و همچنین پره های بزرگ بینی به کار می رود و یکی از روش های زیباسازی بینی است که از طریق نخ پلی دی اکسانون انجام می شودکه پره بینی را کوچک و نوک بینی را به سمت بالا می برند و روشی سالم و تضمینی است که نخ نیز جذب پوست می شود و بدن به آن آلرژی پیدا نمی کند.

عوارض لیفت بینی با نخ:

لیفت بینی با نخ عوارضی ندارد و نیاز به مراقبت های طولانی و هیچگونه جراحی و برش روی پوست بینی نیز ندارد همچنین هزینه لیفت بینی با نخ بسیار مناسب است.

هزینه لیفت بینی با نخ چقدر است؟

هزینه لیفت بینی بانخ بسیار کم و مقرون به صرفه است و روش مناسبی برای خوش فرم کردن بینی می باشد که در دنیا طرفداران زیادی دارد و شما می توانید با کمترین هزینه زیبایی چهره خود را چندین برابر کنید.

هزینه لیفت بینی بانخ بهترین و کم هزینه ترین روش برای زیبایی بینی است که بینی حالت طبیعی خود را حفظ می کند و بدون هیچ درد و بیهوشی انجام می گیرد که شما می توانید با مراجعه به کلینیک های معتبر با مشورت پزشکان و با هزینه کم به لیفت بینی خود دست پیدا کنید.

کلینیک بین المللی پوست موزیبایی آراد- هزینه لیفت بینی

هزینه:

هزینه لیفت بینی با نخ نسبت به انجام جراحی زیبایی بینی بسیار کمتر است چون نیازی به بیهوشی ندارد.

همچنین خطرات کمی را برای سلامتی شما به دنبال دارد و شما می توانید همان لحظه نتیجه کار خود را ببینید و نیازی به گذراندن دوره طولانی درمان ندارید.

پس در نتیجه هزینه کمتری را پرداخت می کنید اما با توجه به نوسانات بازار قیمت دقیقی نمی توان ارائه نمود، اما شما می توانید با مراجعه یا تماس با مراکز زیبایی از هزینه لیفت بینی با نخ اطلاعات کاملی را به دست بیاورید.

نتیجه:

در این مقاله به هزینه لیفت بینی با نخ و همچنین مزیت‌هایی که لیفت بینی با نخ دارد اشاره کردیم و همانطور که گفته شد لیفت بینی با نخ بسیار کم خطر تر از انجام عمل زیبایی جراحی بینی است و نیازی به بیهوشی کامل فرد نیست و با بی حسی موضعی انجام می شود و شما هیچ دردی را احساس نمی کنید.

پس از انجام لیفت با نخ می توانید نتیجه کار خود را ببینید و نیازی به گذراندن دوره نقاهت طولانی ندارید و لیفت بینی با نخ یکی از محبوبترین درمان های زیبایی است که عوارض را برای شما به همراه ندارد.

اما اگر لیفت بینی با نخ توسط فرد متخصص انجام نشود ممکن است سلامتی شما را به خطر بیندازد.
شما می توانید با مراجعه به کلینیک بین المللی آراد شعبه اصفهان که یکی از معتبرترین مراکز زیبایی است لیفت بینی با نخ و تحت نظر پزشک متخصص جناب آقای دکتر علیزاده انجام دهید و نتیجه مطلوب خود را به دست آورید.

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد-کلینیک آراد

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان با کسب برترین رتبه رضایتمندی مرجع جهانی گوگل 5 ستاره درخدمت زیباجویان عزیز می باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره رایگان و واتساپ می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:

09130323292

دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 1 به سامانه 10005848

جهت دریافت کد تخفیف و هدایای ویژه کلینیک ، حتما پیج ما را فالو کنید و علاوه بر دریافت کد های تخفیف در قرعه کشی یک عدد 206 هم شرکت کنید:

آیدی اینستاگرام:

https://instagram.com/clinic.arad

ارائه مراقبت های مربوط به خدمات زیبایی در کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان توسط کادرحرفه ای انجام می‌شود که میتوانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر از طریق لینک زیر استفاده کنید :

clinicarad.com/مراقبت-ها/

سایت تخفیفات پزشکی جهت دریافت تخفیف:

https://takhfifannet.com

سایت انجمن جهت پاسخ به سوالات زیبایی شما توسط برترین متخصصین زیبایی کشور:

https://harfhayetazeh.com

https://t.me/cliniczibaeiiarad

گپ

https://gap.im/join/OTM4NzkxMjUwNDIzMDU5MDgxMjM4NTI1NDExODY1MjI1NTI5OTM3MDQ1MDIwODY0MzMyNjA3NTMzNjEzMTIyOTU3NTUzMjYyNjA1NTH

سروش

https://splus.ir/cliniczibaiiarad

ایتا

https://eitaa.com/cliniczibaiiarad

روبیکا

https://rubika.ir/clinicarad

لینک کوتاه:https://clinicarad.ir/cutb

ashkan300

پست‌های اخیر

در کلینیک تخصصی زیبایی آراد چه خدماتی انجام می‌شود؟

در کلینیک تخصصی زیبایی آراد چه خدماتی انجام می‌شود؟ همه خانم‌ها و آقایان دنبال راهی…

4 روز پیش

بهترین دکتر برای لیفت صورت

بهترین دکتر برای لیفت صورت لیفت صورت یکی از روش محبوب برای بازگرداندن جوانی و…

1 هفته پیش

ماسک صورت برای لکه‌ های قهوه ای

ماسک صورت برای لکه‌ های قهوه ای شاید شما هم از وجود لکه‌ های قهوه…

2 هفته پیش

چرا منافذ صورت باز می‌شود؟

چرا منافذ صورت باز می‌شود؟ باز بودن منافذ صورت یکی از دغدغه‌های پوستی برای بسیاری…

2 ماه پیش

جوانسازی گردن با پروفایلو در اصفهان

جوانسازی گردن با پروفایلو در اصفهان بالارفتن سن و عوامل دیگر ممکن است باعث ایجاد…

2 ماه پیش

اوزون تراپی زخم دیابتی در اصفهان

اوزون تراپی زخم دیابتی در اصفهان زخم پای دیابتی (DFU) یکی از مشکلات شایع افراد…

2 ماه پیش