لیفت با نخ

هزینه عمل کشیدن چشم

از نظر زیبایی چشم مهمترین بخش صورت است چشم ها نشان دهنده خلق و خوی فرد و حالت روحی و روانی آن است که متاسفانه چشم ها زودتر از دیگر اعضای بدن دچار مشکلات پوستی و پیری می‌شوند اما شما می‌توانید با روش‌های کشیدن چشم این مشکلات را برطرف کنید.

علائم و دلایل کشیدن چشم:

با افتادگی پوست چشم ها دچار مشکلاتی از قبیل چین و چروک و افتادگی پلک می شوند که باعث به هم خوردن حالت طبیعی چشمها شده و ظاهری خسته به فرد می دهد اما شما می توانید با کشیدن چشم این مشکلات را برطرف کرده و چشمانی درشت تر داشته باشید.

انواع درمان کشیدن چشم:

کشیدن چشم و درمان های متعددی دارد مانند لیفت نخ یا لیفت شقیقه که شما میتوانید با این روشها نه تنها چشم‌های خود را بکشید بلکه چین و چروک و افتادگی های پوست را نیز برطرف کنید لیفت نخ یکی از پرطرفدار ترین روش های درمانی است که از نخ های مخصوص استفاده می‌شود و این نخ ها توسط سوزن به نقاط مشخص شده وارد شده و به بافت پوست می چسبند و با کشیدن آنها چین و چروک ها از بین رفته و برای بالا بردن ابروها نیز کاربرد دارد که دوره ماندگاری نسبتا طولانی داشته و شما می توانید در کلینیک های معتبر این درمان را انجام دهید به نتیجه دلخواه خود برسید.

چه کسانی گزینه مناسبی برای کشیدن چشم به روش لیفت نخ هستند:

انجام روش لیفت نخ برای کشیدن چشم برای افرادی که می خواهند مشکلات چشم های خود مانند چین و چروک و افتادگی پلک را برطرف کنند گزینه مناسبی است که می توانند در هر سنی این درمان را انجام دهند و نتیجه فوق‌العاده آن را مشاهده کنند.

لیفت نخ چه کاربرد و مزایایی دارد:

از مزایای این روش می‌توان به کشیدن چشم ،برطرف کردن افتادگی پوست و لیفت بینی اشاره کرد که هزینه مناسبی داشته و شما می توانید بدون گذراندن دوره نقاهت این درمان را بدون انجام عمل جراحی و بیهوشی کامل انجام دهید و هیچ برشی بر روی پوست صورت شما زده نمی‌شود و عوارضی در پی نخواهد داشت.

مراقبت های قبل از انجام لیفت نخ:

قبل از انجام لیفت نخ برای کشیدن چشم از هیچگونه مواد آرایشی استفاده نکنید و آب فراوان بنوشید تا پوست و بدن شما دچار خشکی و کمبود آب نشود همچنین از داروهایی که موجب انعقاد خون می‌شود مانند مصرف آسپیرین پرهیز کنید.

مراقبتهای پس از انجام لیفت نخ:

پس از انجام لیفت نخ برای دریافت نتیجه مناسب از کشیدن چشم داروهای تجویز شده توسط پزشک را به طور مرتب مصرف کنید و در نور مستقیم خورشید قرار نگیرید همچنین از رفتن به استخر و سونا پرهیز کنید چون ممکن است باعث بروز عوارض برای شما شود.

هزینه:

هزینه انجام لیفت نخ برای کشیدن چشم و با توجه به موارد زیادی مشخص می شود مانند:
∆نوع کلینیک
∆مقدار مشکلات چشم
∆برند نخ
∆تعداد نخ استفاده شده
∆مدت زمان انجام درمان
∆حق الزحمه کادر پزشکی
و….
که شما می توانید با مشاوره در کلینیک های زیبایی از هزینه و خدمات این درمان مطلع شود.

نتیجه:

بر اثر عوامل مختلفی مانند افزایش سن و عوامل ژنتیکی پوست دچار افتادگی میشود که اولین نشانه های این مشکل در چشم ها ظاهر می شوند اما شما می توانید با کشیدن چشم به روش لیفت نخ این مشکل را برطرف کنید و علاوه بر کشیدن چشم ها افتادگی پوست و چین و چروک اطراف چشم را از بین ببرید و ظاهری جوان و شاداب را به دست آورید.
اگر می‌خواهید عمل کشیدن چشم را با هزینه مناسب در کلینیک معتبر انجام دهید
ما به شما کلینیک بین المللی آراد را پیشنهاد می کنید شما می توانید این درمان را تحت نظر پزشک متخصص زیبایی و باتجربه جناب دکتر علیزاده انجام دهید و به نتیجه دلخواه خود برسید همچنین از امکانات و فرصت های استثنایی کلینیک مانند تخفیفات ویژه و مشاوره رایگان بهره مند شوید و اطلاعات کافی را از این درمان به دست آورید.
شعبه مرکزی تهران سعادت آباد:
09128809963
شعبه اصفهان:
09130323292
دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 1 به سامانه 10005848
آیدی اینستاگرام:
@clinic.arad
آدرس سایت:
Clinicarad.com
لینک کوتاه: https://clinicarad.com/ee47

ashkan300

پست‌های اخیر

در کلینیک تخصصی زیبایی آراد چه خدماتی انجام می‌شود؟

در کلینیک تخصصی زیبایی آراد چه خدماتی انجام می‌شود؟ همه خانم‌ها و آقایان دنبال راهی…

2 روز پیش

بهترین دکتر برای لیفت صورت

بهترین دکتر برای لیفت صورت لیفت صورت یکی از روش محبوب برای بازگرداندن جوانی و…

4 روز پیش

ماسک صورت برای لکه‌ های قهوه ای

ماسک صورت برای لکه‌ های قهوه ای شاید شما هم از وجود لکه‌ های قهوه…

1 هفته پیش

چرا منافذ صورت باز می‌شود؟

چرا منافذ صورت باز می‌شود؟ باز بودن منافذ صورت یکی از دغدغه‌های پوستی برای بسیاری…

1 ماه پیش

جوانسازی گردن با پروفایلو در اصفهان

جوانسازی گردن با پروفایلو در اصفهان بالارفتن سن و عوامل دیگر ممکن است باعث ایجاد…

2 ماه پیش

اوزون تراپی زخم دیابتی در اصفهان

اوزون تراپی زخم دیابتی در اصفهان زخم پای دیابتی (DFU) یکی از مشکلات شایع افراد…

2 ماه پیش