جراحی ها

هزینه عمل چشم گربه ای

عمل چشم گربه ای یکی از روش های جراحی برای زیباتر شدن و کشیده تر شدن چشم هاست.عمل چشم گربه ای طرفداران زیادی را پیدا کرده است.این عمل معمولا دوره ی نقاهت طولانی دارد.هزینه ی عمل چشم گربه ای بستگی به جراح و کیلینک کربوطه دارد.

دلایل انجام عمل چشم گربه ای

انجام دادن این عمل دلیل نمیخواهد.بعضی از افراد از فرم چشمانشان راضی نیستند.انجام دادن اینعمل برای افرادی که چشمانی کوچک دارند و در رویای چشمانی بزرگ به سر میبرند مناسب است.

هزینه ی عمل چشم گربه ای و چگونه ای انجام ان

انجام دادن عمل چشم گربه ای به این صورت است که گوشه های داخلی چشم را بازسازی میکنند.برای انجام دادن این روش از دوروش استفاده میشود:روش کانتوپلاستی و کانتوپکسی.برای هرکردام از این روش ها از بیهوشی کامل استفاده میگردد.

چه افرادی کاندید مناسبی برای عمل چشم گربه ای هستند؟

کاندید های مناسب این عمل افرادی هستند که چشمانی نزدیک به هم را دارند.همچنین افرادی که بیماری زمینه ای ندارند و عمل جراحی هیچ مشکلی رابرای انها ایجاد نیمکند نیز میتوانند از این روش استفاده کنند.

مزایا و کاربرد های عمل چشم گربه ای

عمل چشم گربه ای دوره ی نقاهت کوتاهی را دارد.مزایای ان زیباتر شدن چشم ها و همچنین کشیده تر شدن انها.مشکل فاصله ی بین چشم هم را نیز حل میکند و فرد چشمانی زیبا و کشیده را تجربه میکند.

مراقبت های قبل ازانجام عمل چشم گربه ای

قبل از انجام عمل درصورتی که پزشک ازمایشاتی را برای شما تجویز کرد انهارا انجام دهید.در روز عمل ارایش نکنید.درصورتی که از داروهای خاصی استفاده میکنید پزشک را در جریان بگذارید.از داروهای رقیق کننده خون نیز استفاده نکنید.

مراقبت های بعد از انجام عمل چشم گربه ای

به چشمان خود دست نزنید.درصورتی که پزشک برای شما انتی بیوتیک تجویز کرد انها را مصرف کنید.تا زمان برداشتن بخیه ها از ارایش کردن خودداری کنید.در برابر نور مستیقیم خورشید قرار نگیرید.از چشمانتان زیاد کار نکشید.از تلویزیون و کامپیوتر تا چند روز استفاده نکنید.

هزینه عمل چشم گربه ایی

هزینه ی عمل چشم گربه ای همانگونه که گفته شد بستگی به جراح و همچنین کلینک مربوطه دارد.با انتخاب کردن کلینیک اراد علاوه بر مشاوره ی رایگان از طرح های تخفیفاتی نیز بهرمند میشوید.

نتیجه

در ابتدا بایدبگوییم که هزینه ی عمل چشم گربه ای بستگی جراح و کیلینک مربوطه دارد.انجام دادن این عمل به دو روش امکان پذیر است. دوره ی نقاهت ان نیز کوتاه است.بعد از عمل فرد چشمانی زیبا و کشیده را تجربه میکند.درصورتی که مراقبت ها قبل و بعد از عمل را به خوبی انجام دهید سریعتر بهبود میابید.
در کلینیک بین المللی اراد تمامی کارهای زیبایی تحت نظر دکتر علیزاده صورت میگیرد.این کلینیک مراجعین بسیاری را در تهران و اصفهان دارد که همگی از عملکرد ان رضایت تام را داشته اند.
شعبه مرکزی تهران سعادت آباد:
09128809963
شعبه اصفهان:
09130323292
دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 1 به سامانه 10005848
آیدی اینستاگرام:
@clinic.arad
آدرس سایت:
Clinicarad.com
لینک کوتاه: https://clinicarad.com/20dn

ashkan300

اشتراک گذاری
منتشر شده توسط
ashkan300

پست‌های اخیر

بهترین دکتر برای لیفت صورت

بهترین دکتر برای لیفت صورت لیفت صورت یکی از روش محبوب برای بازگرداندن جوانی و…

2 روز پیش

ماسک صورت برای لکه‌ های قهوه ای

ماسک صورت برای لکه‌ های قهوه ای شاید شما هم از وجود لکه‌ های قهوه…

6 روز پیش

چرا منافذ صورت باز می‌شود؟

چرا منافذ صورت باز می‌شود؟ باز بودن منافذ صورت یکی از دغدغه‌های پوستی برای بسیاری…

1 ماه پیش

جوانسازی گردن با پروفایلو در اصفهان

جوانسازی گردن با پروفایلو در اصفهان بالارفتن سن و عوامل دیگر ممکن است باعث ایجاد…

1 ماه پیش

اوزون تراپی زخم دیابتی در اصفهان

اوزون تراپی زخم دیابتی در اصفهان زخم پای دیابتی (DFU) یکی از مشکلات شایع افراد…

2 ماه پیش

قرص راکوتان برای جوش صورت

قرص راکوتان برای جوش صورت قرص راکوتان، یکی از داروهای بسیار موثر برای درمان جوش‌های…

2 ماه پیش