هزینه عمل بینی با لیزر در تهران

امروزه درمان زیبایی بینی از درمانهای زیبایی دیگر صورت نقش مهم‌تری دارد. چون بینی یکی از عناصر اصلی زیبایی در صورت است. که یکی از روش های رسیدن به زیبایی بینی انجام عمل بینی با لیزر روشی مناسب برای خوش فرم شدن بینی است.

علائم و دلایل استفاده از عمل بینی با لیزر:

خوش فرم شدن و زیبا شدن بینی علاوه بر زیبایی صورت باعث افزایش اعتماد به نفس در فرد نیز می شود. پس باید همیشه به دنبال راهکار مناسب برای خوش فرم و زیبا کردن بینی باشید. امروزه با پیشرفت علم روش های زیادی وجود دارد. که فرد بتواند بدون نیاز به انجام عمل های سخت و سنگین به فرم بینی دلخواه خود برسد. که یکی از این روش های درمانی عمل بینی با لیزر است که طرفداران زیادی دارد.

انواع درمان عمل بینی:

عمل بینی بالیزر یکی از جراحی های بینی است که در این روش تغییرات مورد نیاز بر روی بینی انجام می شود این روش درمانی برای از بین بردن ضخامت بیش از حد پوست بینی و رفع ناهنجاری های بینی استفاده می شود روش های دیگری نیز برای درمان بینی وجود دارند مانند لیفت بینی با نخ یا استفاده از فیلترهای دائمی و نیمه دائمی شما می توانید با مراجعه به کلینیک های معتبر این درمان ها را با توجه به نیاز خود انجام دهید.

چه کسانی برای انجام عمل بینی با لیزر مناسب هستند:

افرادی که به زیبایی صورت و بینی خود اهمیت می دهند و افرادی که دچار مشکلات بینی ازجمله تنفس ضعیف یا انحراف بینی و افتادگی نوک بینی هستند و یا می‌خواهند فرم بینی خود را استخوانی کنند می‌توانند از عمل بینی بالیزر استفاده کنند و نتیجه دلخواه خود را به دست آورند.

عمل بینی با لیزر چه کاربردی دارد:

در عمل بینی با لیزر تغییراتی بر روی بینی صورت می‌گیرد در لیزر با استفاده از اشعه پوست ضخیم بینی سوخته و از بین می رود و روش لیزر بیشتر برای بینی های گوشتی مورد استفاده قرار می گیرد و اگر می‌خواهید بینی استخوانی داشته باشید می توانید از این روش استفاده کنید.

مراقبت های قبل از انجام عمل بینی با لیزر:

از مصرف خودسرانه دارو پرهیز کنید، قبل از انجام عمل پزشک را در مورد فرم دلخواه خود مطلع کنید و از خوردن داروهای منعقد کننده خون پرهیز کنید تا بتوانید بهترین عمل بینی با لیزر انجام دهید.

مراقبت های پس از انجام عمل بینی با لیزر:

از وارد کردن فشار و یا ماساژ روی بینی خودداری کنید، از کرم های موضعی و مرطوب کننده و آبرسان ها استفاده کنید و در معرض نور مستقیم خورشید قرار نگیرید چون باعث حساس شدن پوست می شود با رعایت این نکات می توانید بهترین نتیجه را از عمل بینی با لیزر به دست آورید.

هزینه:

هزینه انجام عمل بینی با لیزر برای هر فرد متفاوت است چون با توجه به نوع و فرم بینی و همچنین نتیجه دلخواه حق الزحمه کادر پزشکی و مدت زمان انجام عمل مشخص می شود و شما می توانید با انجام مشاوره در مراکز زیبایی معتبر از هزینه این درمان مطلع شوید.

نتیجه:

اگر دچار بینی گوشتی هستید می توانید از درمان عمل بینی بالیزر استفاده کنید و به فرم و حالت دلخواه بینی خود برسید و این درمان نیازی به گذراندن دوره نقاهت طولانی مدت ندارد و شما می توانید با رعایت نکات قبل و پس از انجام درمان بهترین نتیجه را از درمان به دست آورید.
شما میتوانید با مراجعه به کلینیک بین المللی آراد عمل بینی با لیزر را تحت نظر پزشک متخصص و با تجربه کلینیک جناب دکتر علیزاده انجام دهید همچنین می توانید از امکان مشاوره رایگان برای مراجعه‌کنندگان استفاده کرده و اطلاعات کافی از این درمان به دست آورید و تخفیفات روزانه کلینیک بهره مند شوید.
شعبه مرکزی تهران سعادت آباد:
09128809963
شعبه اصفهان:
09130323292
دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 1 به سامانه 10005848
آیدی اینستاگرام:
@clinic.arad
آدرس سایت:
Clinicarad.com
لینک کوتاه: https://clinicarad.com/2gqc

ashkan300

پست‌های اخیر

در کلینیک تخصصی زیبایی آراد چه خدماتی انجام می‌شود؟

در کلینیک تخصصی زیبایی آراد چه خدماتی انجام می‌شود؟ همه خانم‌ها و آقایان دنبال راهی…

4 روز پیش

بهترین دکتر برای لیفت صورت

بهترین دکتر برای لیفت صورت لیفت صورت یکی از روش محبوب برای بازگرداندن جوانی و…

1 هفته پیش

ماسک صورت برای لکه‌ های قهوه ای

ماسک صورت برای لکه‌ های قهوه ای شاید شما هم از وجود لکه‌ های قهوه…

2 هفته پیش

چرا منافذ صورت باز می‌شود؟

چرا منافذ صورت باز می‌شود؟ باز بودن منافذ صورت یکی از دغدغه‌های پوستی برای بسیاری…

2 ماه پیش

جوانسازی گردن با پروفایلو در اصفهان

جوانسازی گردن با پروفایلو در اصفهان بالارفتن سن و عوامل دیگر ممکن است باعث ایجاد…

2 ماه پیش

اوزون تراپی زخم دیابتی در اصفهان

اوزون تراپی زخم دیابتی در اصفهان زخم پای دیابتی (DFU) یکی از مشکلات شایع افراد…

2 ماه پیش