هزینه عمل بزرگ کردن چشم

داشتن صورتی زیبا و چشمان شاداب و جوان آرزوی هر فردی است. که بروز بعضی مشکلات چشمی از جمله پف،تیرگی اطراف چشم، افتادگی پلک و چین و چروک ها باعث از بین رفتن این حس می شود. خیلی از افراد به دنبال بزرگ کردن چشمان خود به روش های مختلف هستند. اما گزینه اصلی برای هر فرد هزینه عمل بزرگ کردن چشم است.

علائم و دلایل بزرگ کردن چشم:

یکی از دلایل انجام عمل بزرگ کردن چشم داشتن چشمانی درشت و زیبا است. که می تواند در ظاهر فرد نقش چشمگیری داشته باشد. و شما می توانید برای اطلاع از هزینه عمل بزرگ کردن چشم به مراکز و کلینیک های زیبایی معتبر مراجعه کنید. یا با آنها تماس بگیرید.

انواع عمل بزرگ کردن چشم:

انجام عمل های مختلف برای چشم ها هزینه عمل بزرگ کردن چشم متفاوتی دارد. به عنوان مثال درمانهای بلفاروپلاستی پلاسما جت و لیفت نخ شما می توانید از آنها استفاده کنید. هزینه مخصوص خود را دارند اما بهترین روش انجام بلفاروپلاستی است. در این درمان که به دو نوع انجام می شود بلفاروپلاستی با تیغ جراحی و بلفاروپلاستی با لیزر که روش لیزر به روز تر بوده و خونریزی کم تری نیز دارد چون به محض ایجاد برش رگهای خونی بسته می شوند
در این روش درمانی به پس از ایجاد برش بر روی خطوط طبیعی چشم پوست اضافه و مایعات تجمع یافته از سطح صورت حذف می‌شود و ماندگاری آن بسیار طولانی بوده و تا پایان عمر نیاز به ترمیم دوباره نخواهد چه کسانی بهترین کاندید برای انجام بلفاروپلاستی هستند:
کسانی که سن بالای ۳۰ سال دارند و می‌خواهند هزینه عمل بزرگ کردن چشم مناسبی پرداخت کند و برای همیشه این مشکل را حذف کنند گزینه مناسبی هستند تا از بلفاروپلاستی برای بزرگ کردن چشم های خود و از بین بردن مشکلات اطراف چشم استفاده کنند.

بلفاروپلاستی چه مزایایی دارد:

یکی از مزایای این درمان هزینه عمل بزرگ کردن چشم مناسب است که شما می توانید برای همیشه مشکلات چشم خود را برطرف کنید و ماندگاری طولانی دارد این درمان عوارضی در پی نخواهد داشت و دوره نقاهت کوتاه یک‌هفته‌ای دارد.

مراقبت های قبل از انجام بلفاروپلاستی:

قبل از انجام درمان بلفاروپلاستی از دخانیات و مشروبات الکلی از یک هفته قبل از استفاده نکنید چون باعث خشکی پوست میشود، رژیم غذایی مناسبی داشته باشید و نمک را از رژیم خود حذف کنید و یا آن را به حداقل ترین حالت ممکن برسانید چون باعث تورم پوست میشود.

مراقبت های پس از انجام بلفاروپلاستی:

یکی از نکات مهم پس از انجام درمان رعایت توصیه های ارائه شده توسط پزشک است که با توجه به درمان شما و همچنین ویژگیهای بدن شما به شما ارائه می شود و همچنین مصرف داروهای تجویز شده به طور مرتب با رعایت این دو نکته می توانید بهترین نتیجه را از درمان به دست آورید.

هزینه:

هزینه عمل بزرگ کردن چشم به روش بلفاروپلاستی با توجه به مقدار مشکلات چشم شما و همچنین چین و چروک و تیرگی های اطراف چشم است که شما می توانید با انجام معاینه در کلینیک های زیبایی از این هزینه مطلع شوید.

نتیجه:

بر اثر عوامل مختلف مانند افزایش سن یا رژیم غذایی نامناسب چشم ها دچار افتادگی و مشکلاتی مانند چین و چروک و تیرگی می شوند که شما می توانید با استفاده از روش‌های درمانی جدید و اطلاع از هزینه عمل بزرگ کردن چشم این مشکلات را برطرف کنید که یکی از این روش های مفید و پرکاربرد انجام درمان بلفاروپلاستی است.
شما میتوانید درمان بلفاروپلاستی را با هزینه عمل بزرگ کردن چشم مناسب در کلینیک بین المللی آراد انجام دهید چون می توانید از تخفیفات ویژه و روزانه کلینیک بهره مند شوید همچنین این درمان را تحت نظر پزشک متخصص زیبایی جناب دکتر علیزاده انجام دهید و از مشاوره رایگان کلینیک استفاده کرده و اطلاعات کافی را از درمان به دست آورید.
شعبه مرکزی تهران سعادت آباد:
09128809963
شعبه اصفهان:
09130323292
دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 1 به سامانه 10005848
آیدی اینستاگرام:
@clinic.arad
آدرس سایت:
Clinicarad.com
لینک کوتاه: https://clinicarad.com/5ukb

ashkan300

پست‌های اخیر

در کلینیک تخصصی زیبایی آراد چه خدماتی انجام می‌شود؟

در کلینیک تخصصی زیبایی آراد چه خدماتی انجام می‌شود؟ همه خانم‌ها و آقایان دنبال راهی…

2 روز پیش

بهترین دکتر برای لیفت صورت

بهترین دکتر برای لیفت صورت لیفت صورت یکی از روش محبوب برای بازگرداندن جوانی و…

5 روز پیش

ماسک صورت برای لکه‌ های قهوه ای

ماسک صورت برای لکه‌ های قهوه ای شاید شما هم از وجود لکه‌ های قهوه…

1 هفته پیش

چرا منافذ صورت باز می‌شود؟

چرا منافذ صورت باز می‌شود؟ باز بودن منافذ صورت یکی از دغدغه‌های پوستی برای بسیاری…

1 ماه پیش

جوانسازی گردن با پروفایلو در اصفهان

جوانسازی گردن با پروفایلو در اصفهان بالارفتن سن و عوامل دیگر ممکن است باعث ایجاد…

2 ماه پیش

اوزون تراپی زخم دیابتی در اصفهان

اوزون تراپی زخم دیابتی در اصفهان زخم پای دیابتی (DFU) یکی از مشکلات شایع افراد…

2 ماه پیش