جوانسازی

هزینه روش ها و مزایای لیفت چشم بدون جراحی

چشم ها یکی از مهم ترین و حساس ترین اجزاء بدن محسوب می شوند. زیرا پوست پیرامون چشم بسیار نازک تر از  قسمت های دیگر بدن می باشد و هدف آن ها محافظت از چشم می باشد که با افزایش سن، قرار گرفتن در معرض نور خورشید و آلودگی های محیطی تاثیرات مخربی بر زیبایی پلک های چشم خواهد داشت. که معمولاً به صورت افتادگی پلک یا پف چشم  نمایان می شوند و همین موضوع عامل خستگی و حالت افسردگی چشم ها می شود. خوشبختانه امروزه می‌ توان با کمک گرفتن از روش های نوین و به روز لیفت چشم این مشکلات را در کوتاه ترین زمان بر طرف کرد و طراوت و شادابی را به چشمان خود باز گرداند.

کسانی که با این مشکلات مواجه هستند گمان می کنند که تنها راه درمان افتادگی پلک ها و یا پف چشم عمل جراحی است. این افراد به دلیل ترس از جراحی و تجربه نکردن عوارض پس از آن به درمان مشکلات خود نمی پردازند و هیچ اقدامی نمی کنند. حتی برخی افراد تصور می کنند روش های لیفت چشم سلامتی چشم های آن ها را به خطر می اندازد و بینایی آن ها دچار اختلال می شود. البته دلایل بیشتری وجود دارد که ما در این مقاله سعی می کنیم به سوالات شما در باره لیفت چشم پاسخ دهیم و نگرانی های شما را در مورد این موضوع بر طرف کنیم.

لیفت چشم چیست؟

لیفت چشم به نام های دیگری از قبیل لیفت پلک یا بلفاروپلاستی شناخته می شوند، این روش برای زیبایی و جوانی چشم ها به کار می رود که با کمک آن می توان علائم پیری و خستگی چشم ها را از چهره بر طرف کرد. این روش اغلب برای درمان افتادگی پلک ها و پف چشم و حذف پوست های اضافه پیرامون چشم مورد استفاده قرار می‌ گیرد .همچنین این عمل برای از بین بردن افتادگی گوشه چشم کاربرد دارد. لیفت چشم شما را چندین سال جوان تر می کند و شادابی از به چهره شما باز می گرداند.

البته باید در نظر داشت این روش فقط با هدف زیبایی انجام نمی شود و لیفت چشم جنبه درمانی نیز دارد . مثلاً در افراد سالخورده با ترمیم و بازسازی پوست پلک میدان دید افزایش می یابد و دید بهتری خواهند داشت.

لیفت چشم به روش های مختلفی انجام می شود. این عمل در انواع لیفت دور چشم، گوشه چشم، زیر چشم، فرورفتگی زیر چشم، افتادگی چشم وجود دارد. برای لیفت چشم روش های مختلفی مورد استفاده قرار می گیرد که در ادامه مقاله آن ها را به شما معرفی می کنیم .

لیفت چشم

دلیل افتادگی پلک یا پف زیر چشم چیست؟

با افزایش سن و کاهش تولید کلاژن پوست پوست به تدریج چربی و رطوبت خود را از دست می دهد و قابلیت انعطافی ندارد. همین موضوع باعث می شود کم کم پوست پلک افتاده شود و چشم از حالت طبیعی خود را از دست بدهد. در پلک فوقانی افتادگی پلک سبب به وجود آمدن پوست اضافه می شود و حتی بر روی مژه ها نیز بیفتد. بنابراین در افراد مسن دید آنها دچار اختلال می شود. در پلک تحتانی نیز کیسه های چربی تجمع می یابد و پف زیر چشم ایجاد می شود. این عارضه به دلیل ضعیف شدن غشای نگه دارنده چربی اطراف چشم و ضعیف شدن عضلات و ماهیچه ها ایجاد می شود. هردو عارضه رامی توان با کمک لیفت چشم درمان کرد. این روش ها علائم افتادگی پلک و پف چشم را برطرف می کند و چشم ها به حالت طبیعی خود باز می گردند.

بهترین کاندیدای لیفت چشم چه کسانی هستند؟

همانطور که در طول مقاله بیان شد لیفت چشم روشی مناسب برای برطرف کردن پف چشم و یا افتادگی پلک می باشد. بنابراین هر فردی بدون محدودیت سنی که با این مشکلات و مسائل مواجه هستند می توانند از مزایای لیفت چشم بهره مند شوند. با این روش به غیر از زیبایی چهره می توان وسعت دید را افزایش داد و احساسات درونی را راحت تر بروز دهید. اگر شما نیز جزء این افراد هستید و در هنگام نگاه کردن به آینه و کشیدن پلک هایتان به سمت بالا فکر می کنید به لیفت چشم احتیاج دارید بهتر است به فکر زیبایی چشم ها و جوانی خود باشید .

اگر تصمیم دارید لیفت چشم را به روش های مختلف (جراحی یا غیر جراحی ) انجام دهید  ابتدا باید از سلامتی کامل برخوردار باشید. همچنین باید درک واقع بینانه ای نسبت به نتایج این عمل داشته باشید. مطمئناً پزشک برای زیبایی شما و رفع مشکلات تلاش بسیاری خواهد کرد اما نباید انتظار معجزه داشته باشید و بدانید که چهره شما مانند روزهای جوانی خواهد شد.

وراثت یکی از دلایل مهم در به وجود آمدن افتادگی پلک یا پف چشم می باشد. پس اگر در اعضای خانواده شما افرادی با این عارضه ها درگیرند،  شما باید سریع تر به فکر لیفت چشم باشید. از نظر متخصصان لیفت چشم برای افراد بالای ۲۲ تا ۲۳ سال مناسب است. زیرا قبل از این سنین ماهیچه ها و عضلات در حال رشد کردن هستند. اگرچه در برخی مواقع با صلاحدید پزشک این عمل برای سنین پایین تر انجام می شود.

لیفت چشم

انواع روش های لیفت چشم

امروزه روش های مختلفی برای لیفت چشم ابداع شده است. هر کدام از این روش ها راهکار های خود را دارد و برای قسمت های مختلف پلک یا چشم مورد استفاده قرار می گیرد. متخصصان زیبایی بر اساس ساختار بدن فرد، اهداف و انتظارات آن، روش مناسب را برای لیفت چشم انتخاب می کنند و بهترین روش درمانی را ارائه می دهند.

  • لیفت چشم با نخ

در لیفت با نخ مانند روش های دیگر از نخ PDO استفاده می شود که این نخ ها قابل جذب هستند. به دلیل حساسیت و ظرافت پوست اطراف چشم هنگام لیفت چشم از نخ های ظریف تری استفاده می شود. لیفت چشم با نخ، با بی حسی موضعی انجام می شود و نیازی به بیهوشی ندارد. متخصصان برای به حداقل رساندن احساس‌درد از بی حسی موضعی استفاده می کنند. در این عمل که تقریباً یک ساعت طول می کشد، متخصص نخ های PDO را با کمک سوزن های بسیار ظریفی از زیر پوست می گذرانند و آن را می کشند. کشیدن نخ ها باعث می‌ شود پوست کشیده شود و لیفت صورت گیرد.

باید در نظر داشته باشید که این فرایند زیبایی هیچ زخمی بر سطح پوست ایجاد نمی کند و آسیبی به چشم های شما وارد نمی شود. پزشک محل دقیق ورود و خروج سوزن و نخ را به طور دقیق مشخص می کند و عبور سوزن هیچ آسیبی به چشم ها نمی‌رساند. ماندگاری این فرایند زیبایی و درمانی تقریباً ۱۲ تا ۱۸ ماه می باشد. البته میزان ماندگاری بر اساس نوع نخ و جذب آن در پوست بستگی دارد . بنابراین لیفت چشم با نخ روشی موقتی است و پس از جذب نخ ها حالت چشم ها به حالت قبل باز می گردد . لیفت با نخ پس از پایان دوره ماندگاری نیاز به ترمیم دارد.

  • لیفت چشم با دستگاه پلکسر

استفاده از دستگاه پلکسر یکی از روش های غیر جراحی برای لیفت چشم است، که با کمک پلاسما انجام می شود. در این عمل با کمک پلاسما لایه های سطحی  پوست تصعید می شود و همین مسئله باعث جمع شدن پوست خواهد شد. در لیفت چشم با دستگاه پلکسر نیاز به تیغ جراحی نیست. فقط چربی ها و لایه های اضافه پوست بر اثر گرما به گاز تبدیل می شود. با حرارت بالا تولید کلاژن در سطح پوست افزایش می یابد. ماندگاری این روش تقریباً پنج سال می باشد.

شاید شما فکر می کنید که پوست شما بر اثر حرارت دستگاه پلکسر می سوزد. اما باید گفت که این گونه نیست. در طی این فرایند که تقریباً ۴۰ دقیقه طول می کشد جرقه های الکتریکی به سطح پوست منتقل می شود که تولید کلاژن را افزایش خواهد داد.

جرقه های منتقل شده به پوست، هیچ آسیبی به پوست شما نمی رساند و فقط لایه سطحی پوست را کمی گرم تر می کند. باید در نظر داشته باشید این عمل برای خانم هایی که در دوره بارداری قرار دارند،  افراد مبتلا به صرع و کسانی که باطری قلبی و یا پروتز های فلزی دارند همچنین مبتلایان به سرطان، واریس و بیماری های استخوانی انجام نمی شود.

  • لیفت چشم با جراحی

لیفت چشم با جراحی برای کسانی که افتادگی پلک آن ها شدید است و با روش های غیر جراحی قابل درمان نمی باشد استفاده می شود. این عمل برای برطرف کردن افتادگی پلک بالا در افراد سالخورده،  درمان پف چشم و حذف پوست اضافه پیرامون چشم و پلک ها مورد استفاده قرار می گیرد. متخصصان لیفت چشم با جراحی را،  برای کسانی که قصد دارند افتادگی پوست پیرامون چشم خود را رفع کنند و چین و چروک های ریز این نواحی را برطرف کنند توصیه می کنند. این فرایند زیبایی و درمانی برای رفع سیاهی زیر چشم و خطوط پنجه کلاغی تاثیر گذار نخواهد بود. همچنین این عمل چین و چروک های قسمت های دیگر صورت را بر طرف نمی‌ کند. عمل لیفت چشم یک ساعت طول می کشد اما اگر در جهت درمان افتادگی پلک و پف هر دو پلک انجام شود زمان آن دو برابر می شود. این عمل در بیمارستان های تخصصی و با بی حسی موضعی صورت می گیرد. اگر جراحی برای هر دو پلک انجام شود متخصص،  جراحی را از پلک بالا آغاز می کند. در این عمل متخصص شکاف کوچکی بر روی پلک بالا ایجاد می کند و چربی های تجمع یافته و پوست آویزان شده را حذف می کند. بخیه ها پلک بالا پس از ۳ تا ۶ روز برداشته می شود. عمل پلک پایین در این روش نیازی به بخیه ندارد.

لیفت چشم معمولاً ماندگاری طولانی مدت  دارد و نیاز به ترمیم نخواهد داشت. البته در صورتی که سبک صحیحی در زندگی به کار گیرید و به خوبی از پوست خود مواظبت کنید،ماندگاری آن ۵ تا ۷ سال خواهد بود. هر چند با بالا رفتن سن نمی توانید روند پیری را متوقف کنید. و باید عمل ترمیمی و بازسازی را مجدداً بر پلک های بالا انجام دهید اما پلک پایین آنچنان نیاز به ترمیم پیدا نمی کند.

برخی افراد به دلیل مشخص کردن و افزایش تاثیرات جراحی لیفت چشم از عمل های دیگر زیبایی بهره مند می شوند. این عمل ها شامل لایه برداری لیزری، لیفت اجزاء دیگر صورت مانند ابرو، پیشانی و یا تزریق ژل همراه لیفت چشم سبب می شود که نشانه های جوانی در چهره شما واضح تر باشد. لیفت چشم با جراحی در روش های مختلفی انجام می شود که در ادامه مقاله شما را با آن ها آشنا می کنیم.

  • لیفت چشم با جراحی پلک بالا

ایجاد افتادگی پلک در پلک بالایی سبب حالت افسردگی و خستگی در چهره ما می شود. افتادگی پلک بالا به معنی این است که پلک حالت طبیعی خود را از دست می دهد و به سمت پایین حرکت می کند. این عارضه معمولاً در افراد مسن رایج‌ تر است و حتی بینایی آن ها را را تحت تاثیر قرار می دهد. برای برطرف کردن این عارضه و جوان شدن چهره با جراحی پلک بالا پوست شل شده و افتاده برداشته می شود و چشم ها مجدداً به حالت طبیعی خود باز می گردند.

جراحی در پلک بالا با ایجاد شکاف کوچک در چین های طبیعی پلک انجام می شود و بر اساس میزان افتادگی مقدار معینی از چربی ها و پوست اضافه حذف می شود. به همراه آن عضلات اطراف چشم نیز دچار تغییراتی می شود تا چشم ها حالت طبیعی خود را پیدا کنند. در پایان عمل ناحیه برش داده شده با بخیه بسته می شود و پس از مدتی هیچ اثری از اسکار، جای زخم یا بخیه در پلک ها مشاهده نمی شود.

  • لیفت چشم با جراحی پلک پایین

رایج ترین مشکل در پلک تحتانی پف چشم می باشد. اغلب این عارضه در افراد مسن بیشتر رویت می‌شود. اما برخی از جوان‌ها نیز با مشکل پف زیر چشم مواجه هستند . این مسئله باعث می شود که چهره این افراد همیشه خواب آلوده نمایان شود و سبب آزردگی خاطر آن ها می باشد. متخصصان علت اصلی پف زیر چشم را جمع شدن کیسه های چربی در این نواحی می دانند. و حتی جوانان را نیز دچار این مشکل کرده است. البته کسانی که در سنین پایین با پف زیر چشم دست و پنجه نرم می کنند. به مرور زمان و با کاهش حالت کششی و ارتجاعی پوست میزان این عارضه شدید تر می شود.

متخصصان ما در کلینیک زیبایی آراد اصفهان این مشکلات را با جراحی به طور کامل برطرف می‌ کند.

در این روش نیز مانند جراحی قبل،  برش در پلک پایین ایجاد می شود.

در پلک پایین برش ها از بیرون چشم، یا زیر خط مژه و یا در داخل پلک ایجاد می شود. اگر برش در داخل چشم ایجاد شود، در پایان برش با لیزر فرکشنال ‏co۲ بسته می شود.

متخصصان بر اساس میزان شدت پف زیر چشم،  سن و وضعیت بدنی فرد محل برش و نوع آن را دقیقا مشخص می کنند. پس از ایجاد برش چربی های تجمع یافته از زیر چشم استخراج و یا جابه جا می شوند و پلک پایین به حالت طبیعی خود باز می گردد.

در این نوع جراحی پوست های اضافه حتماً باید برداشته شود تا ماهیچه ها تقویت و کشیده شوند و این عمل باعث می شود تا نتایج جراحی طبیعی تر به نظر برسد.

لیفت چشم

لیفت چشم با روش های خانگی

روش های خانگی لیفت چشم در جهت کند کردن روند پیری و پیشگیری از افتادگی پلک در سنین جوانی می باشد. ای روش ها برای افرادی که سن بالایی دارند موثر و مفید نیست. چون روش های خانگی درمان کننده پف چشم یا افتادگی پلک نمی باشد. در هر صورت شما می‌ توانید برای سفت کردن پوست پیرامون چشم خود از ماسک هایی که به شما معرفی می کنیم استفاده کنید.

  • ماسک سیب و عسل

تکه های کوچک سیب را پوره کرده و با مقداری عسل مخلوط کنید. ماسک تهیه شده را به مدت ۲۰ تا ۳۰ دقیقه بر روی پلک های خود بگذارید و در پایان با آب ولرم شستشو دهید.

  • چای کیسه ای بابونه

چای کیسه ای را به مدت ۱۲ ساعت در داخل فریزر قرار دهید سپس آن را به مدت ۱۵ تا ۲۰ دقیقه بر روی پلک های خود بگذارید.

  • ماسک بابونه و خیار

ابتدا گل های بابونه را بجوشانید. وقتی خنک شد آن را با نصف خیار رنده شده مخلوط کنید و سه ساعت در داخل یخچال قرار دهید .این ماسک را روزانه دو بار به مدت ۲۰ تا ۳۰ دقیقه بر روی پلک های خود قرار دهید.

مزایای لیفت چشم

  • افزایش اعتماد به نفس: با لیفت کردن چشم‌ ها شما چهره ای جوان و شاداب خواهید داشت و چشم های شما جوان تر و هوشیارتر به نظر می‌رسد. پس مطمئناً شما اعتماد به نفس بیشتری خواهید داشت و در محل‌های مختلف حضور پیدا می کنید.
  • عوارض خفیف: لیفت چشم یکی از ایمن ترین روش های اصلاح و بالا کشیدن پلک ها است. حتی اگر با عمل جراحی انجام شود عوارض جانبی این عمل در مدت زمان کوتاهی و پس از چند روز برطرف می شود و شما می توانید به فعالیت های روزمره خود بپردازید.
  • افزایش میدان دید: این مسئله بیشتر برای افرادی که در سنین بالا دچار افتادگی پلک می شوند قابل اهمیت می باشد. پلک های افتاده بر روی مژه ها و یا پف شدید زیر چشم،  میدان دید را کاهش می دهد که با برطرف کردن این مشکلات وسعت دید این افراد به حد چشمگیری افزایش می یابد.
  • ماندگاری طولانی مدت: ماندگاری لیفت چشم دست کم ۱۲ ماه باقی می ماند و نیاز به ترمیم در زمان کوتاه و زیر یک سال نمی باشد. اگرچه برخی از روش ها دیگر لیفت چشم چندین سال ماندگاری دارد.
لیفت چشم

عوارض و معایب لیفت چشم

روش های لیفت چشم مخصوصاً روش های غیرجراحی عوارض و معایب بسیار خفیفی دارد . در کلینیک آراد اصفهان حتی عوارض‌ جانبی و اندک بسیار کمتر است.

مهم ترین موضوع در این زمینه این است که شما می توانید در جلسه مشاوره انتظارات و اهداف خود را از نتایج عمل با پزشک در میان بگذارید و مراقبت های توصیه شده را به خوبی گوش دهید و انجام دهید.

یکی از عوارض رایج لیفت چشم عدم رضایت  از نتایج عمل می باشد که در کلینیک ما هیچ گاه رخ نمی دهد .اگرچه شما باید در نظر داشته باشید که پزشک نمی‌تواند همه انتظارات شما را برآورده کند و نباید انتظار معجزه داشته باشید . در جلسه مشاوره بهتر است شما با مشاهده عکس ها و فیلم های لیفت‌ با جراحی انتظارات واقع بینانه ای نسبت به عمل داشته باشید.

خشکی چشم یکی از عوارض رایج پس از لیفت چشم مخصوصاً جراحی می باشد. متخصصان برای رفع این عارضه قطره های اشک مصنوعی را تجویز می کنند تا شما چشمان خود را با کمک آن مرطوب نگه دارید. قطره های چشمی باید  طبق تجویز پزشک و به اندازه معین استفاده شود . پس از مصرف خودسرانه آن ها خودداری کنید.

پس از جراحی،  پلک های شما مقداری متورم و کبود می شود . این عارضه ها کاملاً طبیعی هستند و اغلب پس از دو هفته از بین می روند. پس از انجام لیفت چشم،  چشمان شما تا مدتی خسته می شود باید توجه داشته باشید که از خسته کردن و فشار آوردن به چشم های خود بپرهیزید . پس هر وقت احساس خستگی داشتید مقداری به چشم هایتان استراحت دهید.

عوارض نادر لیفت چشم شامل خونریزی،  عفونت،  تغییر حالت رنگ پلک ها،  برآمدگی و فرورفتگی های سطح پلک،  جابه جایی محل خط پلک،  مشکل در بستن چشم ها و اختلال در بینایی می باشد . البته این عوارض نادر است و برای افراد کمی رخ می دهد. در صورت مشاهده هر کدام از این عوارض باید سریعاً به پزشک خود مراجعه کنید.

هزینه لیفت چشم چقدر است؟

هزینه ها در این فرایند زیبایی و درمانی به نوع روشی که مورد استفاده قرار می گیرد بستگی دارد. معمولاً هزینه های لیفت چشم جراحی نسبت به روش های غیر جراحی بیشتر است. البته کلینیکی که شما برای درمان مراجعه می کنید یکی از  عوامل تاثیرگذار بر هزینه ها می باشد. همچنین عواملی مانند سن فرد و  میزان افتادگی پلک یا پف زیر چشم بر میزان هزینه ها موثر خواهد بود. استفاده از روش های زیبایی دیگر مانند تزریق ژل، بوتاکس و لیفت کردن پیشانی یا ابرو ها هزینه بیشتری خواهد داشت.

در کلینیک زیبایی آراد اصفهان انواع روش های لیفت چشم و صورت  توسط متخصصان حرفه‌ای و با تجربه انجام می‌شود و شما برای دریافت هزینه ها در این روش باید با مشاوران و کارشناسان دلسوز و باتجربه کلینیک تماس حاصل فرمایید و اطلاعات مورد نیاز خود را حاصل کنید.

مراقبت های قبل از انجام لیفت چشم

  • اگر شما کاندیدا و متقاضی لیفت چشم با جراحی هستید دو هفته قبل از انجام عمل از مصرف دارو هایی که سبب رقیق شدن خون می شود مانند آسپرین، ادویل، موترین و… خودداری کنید.
  • در روز عمل وسایلی مانند کمپرس سرد، اشک مصنوعی، پد های گاز، حوله تمیز و مسکن به همراه خود داشته باشید.

.در روز عمل یکی از اعضای خانواده را همراه داشته باشید تا هنگام بازگشت به خانه از شما مراقبت کند.

  • اگر درگیر بیماری خاصی هستید و یا دارو مصرف می‌کنید پزشکتان را مطلع کنید.
  • استرس نداشته باشید و به پزشک خود اعتماد کنید.
  • دو هفته قبل از عمل جراحی از استعمال دخانیات و مصرف مشروبات الکلی بپرهیزید زیرا روند بهبودی را کاهش می دهد و باعث شدت عوارض پس از عمل خواهد شد.

در کلینیک زیبایی و تخصصی آراد اصفهان انواع روش های لیفت چشم توسط کادر مجرب و حرفه ای صورت می گیرد  و نتایج بی نظیری به همراه دارد.

مراقبت های پس از لیفت چشم

  • استراحت کافی داشته باشید.
  • تا یک ماه از خیره شدن به تلویزیون، تلفن همراه، لپ تاپ و رایانه بپرهیزید.
  • اگر در محل کار خود از وسایل نامبرده شده استفاده می کنید سعی کنید کارتان را آرام آرام شروع کنید و به چشم های خود در فواصل معین استراحت دهید.
  • در معرض نور خورشید قرار نگیرید و حتماً هنگام خارج شدن از خانه از عینک آفتابی استفاده کنید زیرا چشمان شما پس از لیفت چشم بسیار حساس خواهد بود.
  • سه روز اول کمپرس سرد و سه روز دوم کمپرس گرم بر روی پلک ها قرار دهید تا میزان تورم و کبودی را کاهش دهید.
  • تا ۲۴ ساعت از آب زدن به چشم ها خودداری کنید و تا بهبودی کامل از رفتن به سونا، استخر و جکوزی بپرهیزید.
  • تا یک ماه پس از لیفت چشم از انجام فعالیت های ورزشی و جابه جایی وسایل سنگین خودداری کنید.
  • تغذیه مناسب داشته باشید و سبک زندگی خود را به شکل صحیح و مطلوب تغییر دهید تا میزان ماندگاری انواع روش های لیفت چشم را طولانی کنید.
  • حتماً استراحت کافی داشته باشید و فعالیت‌های خود را محدود کنید.
لیفت چشم

اثرات و نتایج

لیفت چشم به صورت غیر جراحی دست کم یک سال ماندگاری دارد و باید پس از مدتی،  برای ترمیم آن مجدداً به کلینیک های تخصصی مراجعه کنید. روش های جراحی ماندگاری بالا و طولانی مدتی خواهد داشت و حداقل ۵ تا ۷ سال ماندگاری دارد. البته ممکن است پس از این مدت طولانی به ترمیم پلک بالا نیاز باشد اما پلک پایین نیاز به ترمیم نداشته باشد. افتادگی در این ناحیه به ندرت اتفاق می افتد که با سبک صحیح زندگی،  تغذیه مناسب و محافظت از پوست می توانید ماندگاری این فرایند زیبایی و درمانی را تا مدت های طولانی افزایش دهید. و همیشه از زیبایی و شادابی چهره خود لذت ببرید. نتایج حاصل از لیفت چشم سریعا قابل مشاهده نیست و باید برای مشاهده  نتایج قطعی جراحی،  سه تا شش ماه صبر کنید.

شما می‌ توانید برای افزایش ماندگاری لیفت از روش های کمکی مانند تزریق ژل یا بوتاکس بهره مند شوید. باید توجه داشته باشید که شما پس از لیفت چشم با جراحی از بیمارستان مرخص می شوید و نیاز به بستری شدن ندارید اما باید اعمال مراقبت ها را در خانه جدی بگیرید.

دوره نقاهت پس از لیفت چشم

پس از انجام لیفت چشم،  شما به ۵ تا ۷ روز استراحت نیاز دارید. البته این روند بر اساس شرایط بدنی و توانایی هر فرد متفاوت می باشد .

با مصرف دارو های تجویز شده،  استفاده از کمپرس سرد و اعمال مراقبت های توصیه شده توسط پزشک،  روند بهبودی را سرعت می بخشید.

همانگونه که در طول مقاله بیان شد یکی از عوارض رایج لیفت چشم با جراحی خشکی چشم است باید با مشاهده این عارضه نگران نشوید زیرا این موضوع کاملاً طبیعی است اما اگر بیشتر از دو هفته طول کشید باید سریعاً به پزشک خود اطلاع دهید پس از انجام لیفت شما تا مدتی نباید رانندگی کنید و دوره بهبودی شما تقریباً ۱۲ تا ۱۴ روز زمان نیاز دارید

تعداد جلسات لیفت چشم چقدر است؟

پس از حضور در کلینیک،  سن  هر فرد،  شرایط بدنی، شدت افتادگی پلک و پف چشم توسط متخصصان با تجربه و حرفه‌ای مورد ارزیابی قرار می‌گیرد.

آزمایش خون و معاینه چشم انجام می‌شود و پس از صلاح دید پزشک نوع لیفت چشم انتخاب می شود. مدت زمان لیفت به صورت غیر جراحی،  معمولاً کمتر از جراحی می باشد. لیفت چشم با جراحی در طی یک جلسه به مدت یک ساعت طول می کشد.  پس از پایان جلسه جراحی بیمار از بیمارستان مرخص می‌شود تا دوره نقاهت را در منزل سپری کند.

در صورت غیر جذبی بودن بخیه ها برای برداشتن بخیه ها و بررسی نتایج عمل ۶ روز بعد در کلینیک حضور پیدا خواهید کرد.

در این بخش از مقاله،  ما به پرسش های زیبا جویان عزیز که در کلینیک زیبایی آراد اصفهان می پردازیم تا اطلاعات مورد نیاز خود را در مورد انواع لیفت،  چشم،  بینی یا صورت حاصل کنند.

آیا لیفت چشم تحت پوشش بیمه قرار می گیرد؟

اگر لیفت چشم اهداف درمانی داشته باشد بیمه مقداری از هزینه های شما را پرداخت می کند . در غیر این صورت لیفت چشم به عنوان عمل زیبایی است و تحت  پوشش هیچ بیمه‌ای قرار نمی گیرد. همه هزینه ها ی درمان بر عهده خود شخص می باشد.

چگونه تشخیص دهیم که برای ما لیفت چشم نیاز است یا لیفت ابرو؟

این مسئله معمولاً پس از معاینه توسط متخصصین حرفه ای و مجرب تشخیص داده می شود

در جلسه مشاوره و معاینه پزشک با بررسی پوست پیشانی و کشیدن آن به سمت بالا بهترین روش را به شما توصیه می کند.

اگر بالا کشیدن پیشانی بر پلک های شما تاثیر گذار باشد بهتر است لیفت ابرو انجام دهید.  در در غیر این صورت لیفت چشم به شما پیشنهاد می شود.  برای برخی افراد هر دو لیفت برای نتایج بهتر توصیه می شود.

آیا می‌توان لیفت چشم را در خانه انجام داد؟

برخی از روش های خانگی در طول مقاله به شما معرفی شد. البته این روش‌ ها برای پیشگیری از افتادگی پلک یا پف چشم می باشد و نمی توان به عنوان روش درمانی و قطعی مورد استفاده قرار داد.

آیا لیفت چشم با لیفت شقیقه امکان پذیر است؟

لیفت چشم برای بالا کشیدن پلک ها و درمان افتادگی آن انجام می‌شود اما برای لیفت شقیقه گوشه چشم کشیده و تغییر می کند پس این روش را نمی‌توان به عنوان لیفت چشم مورد استفاده قرار داد

آیا لیفت چشم با بوتاکس هم قابل انجام است؟

معمولاً تزریق بوتاکس برای بالا کشیدن ابرو مورد استفاده قرار می گیرد یعنی پزشکان با تزریق بوتاکس در ابرو،  ابروها را به سمت بالا می کشند و به همراه آن افتادگی پلک نیز برطرف می شود بنابراین  نمی‌توان آن را روشی برای لیفت چشم معرفی کرد.

بهترین مکان برای لیفت چشم کجاست؟

در سرتاسر کشور عزیز ما کلینیک های معتبر و تخصصی برای لیفت چشم به صورت جراحی یا غیر جراحی وجود دارد.

در شهر اصفهان شما می توانید با مراجعه به کلینیک زیبایی آراد اصفهان با پرداخت  هزینه مناسب از تخصص و مهارت بالای متخصصان در این کلینیک بهره مند شوید و نتایج مورد نظر خود را حاصل کنید.

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان با کسب برترین رتبه رضایتمندی مرجع جهانی گوگل 5 ستاره درخدمت زیبا جویان عزیز می باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره رایگان و واتساپ می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:

09130323292

دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 1 به سامانه 10005848

جهت دریافت کد تخفیف و هدایای ویژه کلینیک ، حتما پیج ما را فالو کنید و علاوه بر دریافت کد های تخفیف در قرعه کشی یک عدد 206 هم شرکت کنید:

آیدی اینستاگرام:

https://instagram.com/clinic.arad

ارائه خدمات زیبایی در کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان توسط کادر حرفه ای انجام می‌شود که میتوانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر از طریق لینک زیر استفاده کنید :

clinicarad.com

سایت تخفیفات پزشکی جهت دریافت تخفیف:

 https://takhfifannet.com

سایت انجمن جهت پاسخ به سوالات زیبایی شما توسط برترین متخصصین زیبایی کشور:

 https://harfhayetazeh.com

لینک کوتاه:https://clinicarad.com/3mpk

لینک آپارات:

لینک یوتیوب:

لینک نماشا:

فیسبوک:

تویتر:

تلگرام:

ashkan300

پست‌های اخیر

در کلینیک تخصصی زیبایی آراد چه خدماتی انجام می‌شود؟

در کلینیک تخصصی زیبایی آراد چه خدماتی انجام می‌شود؟ همه خانم‌ها و آقایان دنبال راهی…

2 روز پیش

بهترین دکتر برای لیفت صورت

بهترین دکتر برای لیفت صورت لیفت صورت یکی از روش محبوب برای بازگرداندن جوانی و…

4 روز پیش

ماسک صورت برای لکه‌ های قهوه ای

ماسک صورت برای لکه‌ های قهوه ای شاید شما هم از وجود لکه‌ های قهوه…

1 هفته پیش

چرا منافذ صورت باز می‌شود؟

چرا منافذ صورت باز می‌شود؟ باز بودن منافذ صورت یکی از دغدغه‌های پوستی برای بسیاری…

1 ماه پیش

جوانسازی گردن با پروفایلو در اصفهان

جوانسازی گردن با پروفایلو در اصفهان بالارفتن سن و عوامل دیگر ممکن است باعث ایجاد…

2 ماه پیش

اوزون تراپی زخم دیابتی در اصفهان

اوزون تراپی زخم دیابتی در اصفهان زخم پای دیابتی (DFU) یکی از مشکلات شایع افراد…

2 ماه پیش