جراحی ها

هزینه جراحی پلک چقدر است ؟

هزینه جراحی پلک چقدر است ؟

بلفاروپلاستی یا جراحی پلک به عنوان روشی موثر در ترمیم و بازسازی پلک ها مورد استفاده قرار می گیرد و امروزه جزء پر طرفدار ترین عمل های زیبایی محسوب می شود.  در هنگام انجام این فرایند زیبایی پوستی که از بالای چشم شل و آویزان شده است رفع  می‌ شود تا علائم ناشی از افزایش سن از چهره بر طرف شود.‌ عمل بلفاروپلاستی را می توان به روش های مختلفی مورد استفاده قرار داد که بر اساس انواع آسیب های پوستی در پوست اطراف چشم مشخص می شود.  این عمل زیبایی و درمانی با لیفت چشم متفاوت است و معمولاً خانم ها در جهت زیبایی از این عمل استفاده می کنند.‌ این جراحی  می‌ تواند به شکل مطلوبی زیبایی چهره را تضمین کند.  بلفاروپلاستی  نوعی عمل  جراحی محسوب می شود و اگر با جنبه زیبایی مورد استفاده قرار گیرد هزینه های آن بر عهده متقاضی است و نباید انتظار داشته باشید که برای انجام این عمل هزینه کمی پرداخت کنید . عوامل مختلفی هزینه های این جراحی را تحت تاثیر قرار می دهد که بر اساس میزان آسیب های پوستی در ناحیه پلک ها و همچنین مراحل درمان محاسبه می شود.  هزینه این عمل جراحی در پلک بالا و پایین کاملاً متفاوت می باشد.

افتادگی پلک ها و پف بالا و پایین چشم  با عمل بلفاروپلاستی قابل درمان هستند اما هزینه هر کدام است آن ها متفاوت است که در ادامه مطلب در مورد عوامل تاثیر گذار بر هزینه ها توضیحاتی ارائه خواهیم داد.

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان

نوع جراحی پلک

عمل زیبایی و درمانی بلفاروپلاستی را می توان با روش های مختلف انجام داد و هزینه های آن ها بر حسب این که عمل بر روی کدام پلک انجام می شود متفاوت است.  همچنین ویژگی های فردی ، تکنیک عمل نیز هزینه ها را تغییر خواهد داد.  اگر این عمل جراحی با هدف زیبایی چشم ها انجام شود باید با دقت بالا تری صورت گیرد در نتیجه مدت زمان جراحی بیشتر است و مراحل درمان سخت تر خواهد بود.

عمل بلفاروپلاستی بر روی پلک بالا و پایین انجام می شود و در بعضی مواقع جراحی به طور همزمان بر روی هر دو پلک انجام خواهد شد.  در این عمل می توان انواع آسیب های پوست پلک در بالا و پایین چشم را بر طرف کرد و به اصلاح فرم چشم ها پرداخت.  این عمل یکی از گزینه های مناسب برای درمان افتادگی پلک ها می باشد که به طور کلی هزینه پلک پایین نسبت به پلک بالا بیشتر خواهد بود.

مراحل انجام جراحی پلک

برای داشتن چشمانی زیبا و عملی موفق،  باید به کلینیک های تخصصی مراجعه کنید و به مهارت و تخصص پزشک خود اطمینان کامل داشته باشید.  پزشکان در این زمینه قبل از آغاز روند درمان معاینات چشمی و آزمایش‌ های لازم را انجام می دهند.  برای کاهش درد در حین جراحی، از  بی حسی موضعی استفاده می‌شود متخصصین در بعضی مواقع  در شرایط خاص متقاضیان،  این عمل را با بیهوشی انجام می دهند.  بنابراین بیهوشی هزینه بیشتری را به همراه دارد.

پس از بی حسی پلک ها برش های ظریفی همسو با چین های طبیعی پلک زده می شود و با حذف مایعات،  چربی ها و پوست اضافه در این ناحیه به ترمیم و بازسازی پلک ها می پردازد.  برای بستن برش ها از لیزر و یا بخیه های غیر جذبی استفاده می شود.

برای جراحی در پلک پایین برش ها در داخل چشم و یا زیر خط مژه ایجاد می شود.‌ ناحیه برش ها بر اساس میزان آسیب های پوستی مشخص خواهد شد.  چربی هایی که در زیر پلک تجمع یافته اند برداشته و یا جابجا می شود.  اگر برش ها در داخل چشم زده شود بخیه ها به صورت جذبی و در زیر خط مژه با نخ هایی غیر جذبی بسته خواهد شد . در کلینیک زیبایی آراد اصفهان از دستگاه های پیشرفته و مدرن برای زیبا سازی پوست پلک استفاده می شود این موضوع یکی از عوامل تاثیر گذار بر هزینه های جراحی می باشد.  عواملی مانند ناحیه درمان و نوع جراحی در هزینه ها موثر خواهد بود با توجه به تغییراتی که در پلک ها ایجاد می شود مدت زمان جراحی برای همه افراد متفاوت است.

مزایای جراحی پلک چیست؟

در صورت مناسب بودن شرایط متقاضی مراحل جراحی به صورت سر پایی و با بی حسی  موضعی انجام می شود و شما می توانید شاهد تاثیرات بی نظیر این عمل باشید.  عمل بلفاروپلاستی با دو هدف درمان و زیبایی مورد استفاده قرار می گیرد که با زیبا شدن چشم ها،  میدان دید نیز وسعت می یابد.  در طی این جراحی پلک پایین و بالای چشم چین و چروک ها و خطوط از بین می رود تا حالت چشم ها از حالت غمگینی به حالت هوشیار تبدیل شود.  یکی از عواملی که هزینه عمل را کاهش می‌ دهد استفاده از تکنیک های زیبایی مختلف می باشد.  برخی افراد برای این که هزینه کمتری پرداخت کنند به طور همزمان از عمل های جراحی زیبایی دیگر نیز بهره مند می شوند .  اگر هم آن با این عمل  لیفت ابرو  نیز انجام  شود  در یک جلسه هزینه های اتاق عمل یک بار پرداخت می‌ شود و برای بهبودی یک بار دوره نقاهت را سپری خواهید کرد.

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان – جراحی پلک

کاربرد های جراحی پلک

عمل جراحی  بلفاروپلاستی را می توان به عنوان روش درمانی و زیبایی مورد استفاده قرار داد.

معمولاً جنبه زیبایی  جراحی برای کسانی که می خواهند فرم ظاهری پلک ها و حالت چشم های خود را تغییر دهند پیشنهاد می شود و هدف درمانی آن برای افرادی که با افزایش سن میدان دید شان کاهش یافته است انجام می شود.  به طور کلی کاربرد های این عمل شامل موارد زیر می باشد:

  • درمان افتادگی پلک ها
  • درمان پف بالا و پایین چشم ها
  • حذف چین و چروک ها و خطوط سطح پلک
  • زیبا شدن و درشتی چشم ها
  • افزایش اعتماد به نفس و افزایش میدان دید
  • رفع سنگینی و خستگی چشم ها
  • باز سازی گوشه چشم

مزایای جراحی پلک

عمل بلفاروپلاستی در طی یک جلسه و به مدت یک ساعت انجام می شود.  با انتخاب پزشک ماهر و با تجربه و مراجعه به کلینیک های تخصصی شما نیاز به گذراندن دوره نقاهت طولانی مدت ندارید و عوارض نا چیزی را تجربه خواهید کرد.

مراحل انجام عمل بلفاروپلاستی به صورت سرپایی و بی حسی موضعی انجام می شود و پس از پایان عمل جراحی شما از بیمارستان مرخص می شوید و نیاز نیست که هزینه ای برای بستری شدن در بیمارستان پرداخت کنید .

متخصصین برای بستن برش ها بخیه های ظریفی در این ناحیه می زنند و پس از بهبودی هیچ اثری از آن ها بر سطح پلک مشاهده نمی‌ شود.

بهترین کاندیدای جراحی پلک چه کسانی هستند؟

عمل جراحی بلفاروپلاستی را به عنوان روشی زیبایی و درمانی مورد استفاده قرار می دهند.  افرادی که به علت وراثت و یا افزایش سن با مشکل افتادگی پلک مواجه شده اند می توانند در سنین مختلف به جراحی پلک بپردازند . خانم ها بیشتر طرفدار  جراحی زیبایی پلک هستند.‌ متخصصین بهترین سن را برای جراحی ۲۲ سالگی می دانند چون در این سنین ماهیچه ها و عضلات اطراف چشم رشد کافی داشته‌ اند و برای کسانی که از حالت خستگی چشم های خود ناراحت هستند و یا دچار پف و افتادگی پلک شده اند مناسب می باشد.

نتایج عمل بلفاروپلاستی دائمی است و برای کسانی که از نظر جسمانی بدن سالمی دارند انجام می شود.  متقاضیان این عمل باید نسبت به نتایج جراحی درک واقع بینانه داشته باشند.

با انجام عمل بلفاروپلاستی  و جوان شدن چهره اعتماد به نفس متقاضیان افزایش می‌ یابد و شما باید قبل از اقدام به جراحی اطلاعات کافی در مورد این عمل حاصل کنید و حتماً برای جراحی به کلینیک های معتبر تخصصی مراجعه کنید.

عوارض جراحی پلک چیست؟

عمل زیبایی و درمانی بلفاروپلاستی باید در کلینیک های معتبر تخصصی انجام شود تا عوارض خطرناکی به همراه نداشته باشد و مراحل درمان به صورت کاملا ایمن انجام شود.  در غیر این صورت ممکن است بافت و اعصاب پلک دچار آسیب شود و عوارض خطرناکی به همراه داشته باشد.  اگر شما دوست دارید که این عمل جراحی را بدون عوارض خطرناک و احتمالی تجربه کنید باید قبل از انجام عمل از مهارت و تخصصی پزشک خود اطمینان کامل حاصل کنید و به علت پرداخت هزینه کم تر به مکان هایی که نا معتبر هستند مراجعه نکنید.  عوارض خطرناکی که ممکن است پس  از عمل بلفاروپلاستی تجربه کنید شامل:

  • کوتاه شدن پلک ها
  • خونریزی کره چشم
  • نا متقارن شدن پلک ها
  • عفونت شدید
  • آسیب دیدن بافت های عصبی
  • برجای ماندن پوست اضافه
  • برش های عمیق و برجای ماندن جای زخم و بخیه ها

می باشد.  پس  باید قبل از جراحی در مورد عوارض خطرناک حین عمل اطلاعات کافی حاصل کنید چون یکی از اعضای مهم صورت چشم ها هستند که اگر دچار آسیب شود همه امور زندگی را تحت تاثیر قرار می دهد. پس باید  جراحی  با دقت و مهارت بالا انجام شود تا بتوانید به بهترین نتایج ممکن دست یابید.

با انتخاب به پزشک کم تجربه که در این فرآیند زیبایی مهارت کافی ندارد شما به جراحی های ترمیمی و اصلاحی نیاز پیدا خواهید کرد و این موضوع در کنار هزینه بیشتر ممکن است حتی سلامتی شما را به خطر بیندازد.  برای به دست آوردن نتایج رضایت بخش و داشتن چهره ای زیبا باید به کلینیک‌ های تخصصی و متخصصین با تجربه مراجعه کنید و قبل از آغاز درمان نمونه کار های پزشک را مشاهده کنید تا درک واقع بینانه ای نسبت به نتایج جراحی داشته باشید.

در کلینیک زیبایی آراد اصفهان جراحی زیبایی چشم با تکنیک های مختلف انجام می شود.  این عمل ها به صورت جراحی و غیر جراحی برای متقاضیان عزیز ارائه خواهد شد.  در این کلینیک زیبایی متخصصین با مهارت بالا عمل زیبایی پلک را با حداقل عوارض انجام خواهند داد.

هزینه جراحی پلک چقدر است؟

هزینه های جراحی به  عوامل مختلفی بستگی دارد که بر اساس نوع عمل،  ناحیه عمل ، مهارت و تخصص پزشک و موقعیت جغرافیایی کلینیک  و همچنین تجهیزات پزشک مورد محاسبه قرار می‌ گیرد.

برای جراحی باید هزینه های جانبی را نیز در نظر گرفت که شامل آزمایش ها و معاینات چشمی و دارو هایی و تجهیزات پزشکی که در طول درمان استفاده می شود،  می باشد.  اگر جراحی در جهت درمان افتادگی پلک و افزایش میدان دید ناشی از افزایش سن و یا عوامل ژنتیکی باشد بیمه بخشی از هزینه‌ ها را پرداخت خواهد کرد در غیر این صورت و با هدف زیبایی همه هزینه ها بر عهده متقاضی می باشد.  برای آگاهی بیشتر از هزینه ها در کلینیک زیبایی آراد اصفهان با مشاوران و کارشناسان با تجربه کلینیک تماس حاصل فرمایید.

مراقبت های قبل از جراحی پلک

  • اگر می خواهید عمل زیبایی و درمانی بلفاروپلاستی را انجام دهید باید به مکان های تخصصی و معتبر مراجعه کنید و همچنین از مهارت پزشک خود مطمئن شوید.
  • در جلسه مشاوره متخصصین دارو های مناسبی را برای شما تجویز می کند که قبل از آغاز جلسه جراحی مورد استفاده قرار دهید.
  • در جلسه مشاوره بدون تعارف و خجالت با پزشک در مورد جراحی گفت و گو کنید و انتظارات خود را از انجام عمل بیان کنید.
  • متخصصین با آزمایش های لازم و معاینات چشمی شرایط جسمانی شما را می سنجند .
  • دو هفته قبل از عمل جراحی از مصرف انواع دارو های رقیق کننده خون،  ضد التهابی،  ویتامین آ و ویتامین ای،  مکمل ها و دارو های گیاهی بپرهیزید.
  • از مصرف سیگار و قلیان و مشروبات الکلی بپرهیزید زیرا این مواد  روند بهبودی را کند تر می کند.
  • قبل از جراحی سعی کنید استرس خود را کنترل کنید و به پزشک خود اعتماد کنید .
  • شب قبل از جراحی غذای سبک بخورید و تا چند ساعت قبل از عمل از مصرف نوشیدنی ها و خوردن غذا بپرهیزید.
  • از قرار دادن لنز در چشم خودداری کنید و تا مدتی از عینک استفاده کنید.
  • ۳ تا ۵ روز پس از جراحی برای برداشتن بخیه ها به کلینیک مراجعه کنید.
  • سه روز اول استفاده از کمپرس سرد و ۳ روز دوم استفاده از کمپرس گرم پیشنهاد می شود.  در هنگام استراحت زیر سرتان را مقداری بلند تر نگه دارید تا میزان تورم و کبودی را کاهش دهید.
  • شما پس از ۴ تا ۶ هفته  به بهبودی کامل  دست خواهید یافت و می‌ توانید فعالیت‌ های ورزشی خود را انجام دهید.  تا بهبودی کامل از لوازم آرایشی استفاده نکنید چون ممکن است باعث التهاب و عفونت در ناحیه پلک شود.  قبل از انجام آرایش در مورد این موضوع با پزشک خود گفت و گو کنید.
  • از قرار گرفتن در معرض نور خورشید،  گرد و غبار آلودگی  های محیطی خودداری کنید و قبل از خارج شدن از خانه از عینک آفتابی استفاده کنید.
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان – جراحی پلک

اثرات و نتایج

یکی از اقدامات مهم قبل از انجام عمل جراحی پلک انتخاب کلینیک معتبر و پزشک ماهر می باشد تا بتوانید به نتایج بی نظیری دست یابید.  با انتخاب پزشک با تجربه و اعمال مراقبت ها و پس از ۳ تا ۶ ماه می توانید نتایج قطعی درمان را مشاهده کنید.  پس از جراحی شما با در پیش گرفتن سبک صحیح زندگی و مراقبت از پوست پلک ها تا آخر عمر نتایج عمل برای شما ماندگار خواهد بود.  این عمل زیبایی و درمانی برای از بین بردن افتادگی پلک بالا و پایین چشم و برطرف کردن نشانه های پیری در چهره مورد استفاده قرار می گیرد.

کلینیک زیبایی آراد اصفهان به عنوان بهترین و معتبر ترین کلینیک زیبایی پوست و مو شناخته شده است که شما می توانید از مهارت متخصصین حرفه ای و با تجربه بهره‌مند شوید.  همچنین کادر مجرب و دلسوز در این کلینیک برای شما ارائه خدمت خواهند کرد.  عمل بلفاروپلاستی با هزینه مناسب در این کلینیک برای شما انجام می‌ شود.  همچنین انواع عمل های زیبایی چشم به صورت جراحی و غیر جراحی در این کلینیک انجام می شود.

دوره نقاهت پس از جراحی پلک چقدر است؟

اگر شما به کلینیک های معتبر و تخصصی مراجعه کنید و پزشک شما مهارت کافی در زمینه جراحی داشته باشد با عوارض خفیفی مانند مقداری تورم،  کبودی و قرمزی مواجه می‌ شوید که این عوارض در مدت زمان کوتاهی بر طرف می شود.  عوارض ناشی از جراحی پس از ۳ تا ۴ هفته به طور کامل از بین می‌ رود و شما به بهبودی کامل دست خواهید یافت.  در دوره بهبودی از آرایش کردن چشم ها خودداری کنید تا از تحریک شدن آن ها پیشگیری شود.  پس از جراحی استفاده از لنز های آرایشی و طبی توصیه نمی‌ شود و استفاده از عینک جایگزین مناسبی است.  شما باید در هنگام استفاده از عینک مراقب باشید تا ضربه‌ ای به چشم‌ های شما وارد نشود.

بخیه های ایجاد شده در ناحیه پلک و پس  ۵  تا ۷ روز برداشته می‌ شود و متخصصین پس از بررسی نتایج عمل در صورت نیاز دارو های مناسبی را برای عمل تجویز خواهند کرد.

تعداد جلسات جراحی پلک چقدر است؟

عمل جراحی بلفاروپلاستی را می توان به عنوان بهترین روش های زیبایی و درمانی مورد استفاده قرار داد.  مدت زمان عمل جراحی با هدف زیبایی زمان بیشتری نیاز دارد.  متخصصان در جلسه مشاوره در مورد مراقبت ها ، هزینه ها و عوارض عمل توضیحاتی برای شما ارائه خواهند داد تا شما قبل از جراحی ذهن آماده ای برای جراحی داشته باشید.  پس از پایان عمل جراحی بدون نیاز به بستری شدن در بیمارستان مرخص می‌ شوید و دوره نقاهت را در منزل سپری خواهید کرد و هیچ هزینه ای برای بستری شدن پرداخت نخواهید کرد

شاید این مطلب هم برای شما جذاب باشد:

https://clinicarad.com/%d8%ac%d8%b1%d8%a7%d8%ad%db%8c-%d9%be%d9%84%da%a9-%db%8c%d8%a7-%d8%a8%d9%84%d9%81%d8%a7%d8%b1%d9%88%d9%be%d9%84%d8%a7%d8%b3%d8%aa%db%8c_-%d9%87%d8%b2%db%8c%d9%86%d9%87-%d9%88-%d8%aa%d9%88%d8%b5/

https://clinicarad.com/%d8%b9%d9%88%d8%a7%d8%b1%d8%b6-%d8%ac%d8%b1%d8%a7%d8%ad%db%8c-%d9%be%d9%84%da%a9/

https://clinicarad.com/%d8%aa%d8%b2%d8%b1%db%8c%d9%82-%d8%a8%d9%88%d8%aa%d8%a7%da%a9%d8%b3-%d8%af%d9%88%d8%b1-%da%86%d8%b4%d9%85-%d9%87%d8%b2%db%8c%d9%86%d9%87%d8%8c-%d8%b9%d9%88%d8%a7%d8%b1%d8%b6%d8%8c-%d9%85%d8%b2%d8%a7/

نتیجه گیری

جراحی پلک یکی از پر طرفدار ترین عمل های زیبایی و درمانی در سر تا سر  دنیا می باشد که روز به روز محبوبیت آن افزایش می یابد.  با انجام این عمل،  جوانسازی پوست و  تقویت عضلات پلک ها و زیبایی چشم ها انجام خواهد شد.  در این مطلب شما با عوامل تاثیر گذار بر عمل بلفاروپلاستی آشنا شدید . در صورت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در کلینیک زیبایی آراد اصفهان گفت و گو کنید.  شما می توانید با عمل جراحی پلک به نتایج بی‌ نظیری دست یابید و برای به دست آوردن نتایج مد نظر زیبایی و سلامتی خود را در اولویت قرار دهید و در جهت پرداخت هزینه کمتر از مراجعه به مکان‌ های نا معتبر بپرهیزید.  چون ممکن است بینایی شما  را دچار مشکل کند و مجبور شوید به عمل‌ های ترمیمی بپردازید.  با این شرایط هزینه های شما چندین برابر خواهد شد و دوره نقاهت طولانی مدتی را سپری خواهید کرد.

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان با کسب برترین رتبه رضایتمندی مرجع جهانی گوگل 5 ستاره درخدمت زیباجویان عزیزمی باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره رایگان و واتساپ می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:

09130323292

دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 1 به سامانه 10005848

جهت دریافت کد تخفیف و هدایای ویژه کلینیک ، حتما پیج ما را فالو کنید و علاوه بر دریافت کد های تخفیف در قرعه کشی یک عدد 206 هم شرکت کنید:

آیدی اینستاگرام:

https://instagram.com/clinic.arad

ارائه خدمات زیبایی در کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان توسط کادرحرفه ای انجام می‌شود که میتوانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر از طریق لینک زیر استفاده کنید :

clinicarad.com

سایت تخفیفات پزشکی جهت دریافت تخفیف:

 https://takhfifannet.com

سایت انجمن جهت پاسخ به سوالات زیبایی شما توسط برترین متخصصین زیبایی کشور:

 https://harfhayetazeh.com

لینک کوتاه: https://clinicarad.com/hx1u

لینک آپارات: https://aparat.com/v/1erMz

لینک نماشا: https://www.namasha.com/v/pJDGyTu9

ویکی پدیا: https://fa.wikipedia.org

فیسبوک:  https://www.facebook.com

تویتر: https://twitter.com/ClinicaradOffic/status/1482938193645342722?s=20

لینک یوتیوب: https://youtu.be/zYUHBLbxl1U

تلگرام: https://telegram.org

ashkan300

پست‌های اخیر

بهترین دکتر برای لیفت صورت

بهترین دکتر برای لیفت صورت لیفت صورت یکی از روش محبوب برای بازگرداندن جوانی و…

10 ساعت پیش

ماسک صورت برای لکه‌ های قهوه ای

ماسک صورت برای لکه‌ های قهوه ای شاید شما هم از وجود لکه‌ های قهوه…

4 روز پیش

چرا منافذ صورت باز می‌شود؟

چرا منافذ صورت باز می‌شود؟ باز بودن منافذ صورت یکی از دغدغه‌های پوستی برای بسیاری…

1 ماه پیش

جوانسازی گردن با پروفایلو در اصفهان

جوانسازی گردن با پروفایلو در اصفهان بالارفتن سن و عوامل دیگر ممکن است باعث ایجاد…

1 ماه پیش

اوزون تراپی زخم دیابتی در اصفهان

اوزون تراپی زخم دیابتی در اصفهان زخم پای دیابتی (DFU) یکی از مشکلات شایع افراد…

1 ماه پیش

قرص راکوتان برای جوش صورت

قرص راکوتان برای جوش صورت قرص راکوتان، یکی از داروهای بسیار موثر برای درمان جوش‌های…

2 ماه پیش