بلفاروپلاستی

هزینه جراحی پلک در کلینیک بین المللی آراد :

هزینه جراحی پلک در کلینیک بین المللی آراد :

عمل جراحی پلک یا بلفاروپلاستی یکی از جراحی های زیبایی است که در این روش پوست اضافه در بالا یا پایین پلک در جهت جوان سازی و باز گرداندن  شادابی به چهره انجام می شود و با اصلاح فرم پلک ها حالت افتادگی و تورم آن از بین خواهد رفت.

این فرایند زیبایی به روش های مختلفی انجام می شود و بر اساس شرایط و ویژگی های متقاضیان ممکن است  بافت ها و چربی هایی که افتادگی پلک را حاصل کرده از بین می رود.  این جراحی به عنوان جراحی های زیبایی شناخته می شوند . البته،  این عمل جنبه درمانی نیز دارد که در طی مطلب در مورد آن توضیحاتی ارائه خواهیم داد.

 جراحی پلک ها معمولاً در بین خانم ها رایج در است و برای زیبایی و جوان سازی چشم ها و شادابی چهره انجام خواهد شد . این فرایند زیبایی معمولا تحت پوشش هیچ کدام از بیمه ها قرار ندارد و نباید انتظار داشته باشید که با هزینه ارزان قیمتی بتوانید این عمل را انجام دهید .

در طی مطلب پیش رو داریم توضیحات کاملی در مورد نحوه انجام عمل،  کاربرد ها و مزایا و عوارض احتمالی همچنین  مراقبت هایی که باید انجام شود و تاثیرات آن بر چهره از همه مهم تر هزینه های درمان توضیحاتی برای شما ارائه دهیم.  پس در ادامه مطلب در وب سایت کلینیک زیبایی آراد اصفهان با ما همراه باشید تا بتوانید اطلاعات دقیقی در این زمینه حاصل کنید .

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد-کلینیک آراد

جراحی پلک چیست ؟

قبل از این که بخواهیم به مبحث هزینه ها و موارد مربوط به این جراحی بپردازیم بهتر است اطلاعات دقیقی در مورد عمل زیبایی و درمانی بلفاروپلاستی حاصل کنید تا بتوانید درک واقع بینانه ای نسبت به این عمل پیدا کنید.

بلفاروپلاستی با هدف بهبود یافتن ظاهر پلک ها انجام می شود که می‌ تواند هر دو پلک بالا و پایین را تحت تاثیر قرار دهد . با این روش زیبایی پوست اطراف چشم زیبا و جوان می شود و مشکلات مربوط به عملکرد پلک ها   از سر راه برداشته خواهد شد.

در این روش متخصصین با حذف پوست افتاده و شل شده و همچنین چربی های جمع شده  در زیر پلک ها اختلالات  پلک ها را درمان می‌ کند . همچنین،  چین و چروک‌ ها و خطوط ایجاد شده بر این ناحیه از بین می رود.

 همه ما می دانیم که چشم ها یکی از اجزاء حساس و ضروری بدن است که باید مراقبت از آن به طور جدی انجام شود.  عمل بلفاروپلاستی جزو عمل های سرپایی است و مراحل آن با بی حسی موضعی سپری می شود.

 عوارض حاصل از این فرایند با انتخاب پزشک ماهر و با تجربه بسیار خفیف است و در طی چند روز برطرف می شود.

 اگر شما قصد دارید که این عمل زیبایی و را بدون خطر تجربه کنید پیشنهاد می کنیم به کلینیک زیبایی آراد اصفهان مراجعه کنید تا بتوانید نتایج عالی و رضایت بخش حاصل کنید.  در این کلینیک هزینه ها معقول و با تعرفه استاندارد محاسبه می شود.

انواع عمل جراحی پلک

هدف اصلی از انجام فرآیند بلفاروپلاستی درمان افتادگی پلک و بهبود عملکرد آن ها خواهد بود.  در این روش پوست اطراف چشم کشیده و سفت می شود تا چهره از حالت خستگی و افسردگی خارج شده و حالتی هوشیار و جذاب پیدا کند . البته ،  این عمل جراحی در برخی مواقع در جهت زیبایی نمی باشد و متخصصین این عمل را برای بر طرف کردن اختلالات بینایی انجام می دهند و جزو عمل های ضروری و مورد نیاز محسوب می شود .

در این روش متخصصین با برداشتن پوست افتاده و شل شده و محکم کردن عضلات چشم اختلالات بینایی را برطرف می کنند البته،  برخی از متقاضیان عمل جراحی بلفاروپلاستی را با عمل پتوز اشتباه می گیرند.  در صورتی که عمل پتوز در جهت سفت کردن عضلات ، تاندون ها و بافت های  انجام می شود تا بتوان مشکل افتادگی چشم را برطرف کرد .

در صورتی که بلفاروپلاستی برای حذف پوست اضافه و بافت های چربی انجام می شود.  اگر چه در طی هر دو جراحی افتادگی پلک مورد درمان قرار می گیرد.

 عمل بلفاروپلاستی با دو هدف مهم انجام می شود که شامل بلفاروپلاستی زیبایی و درمانی خواهد بود که در ادامه مطلب ب توضیحاتی در این زمینه ارائه خواهیم داد.

کلینیک بین المللی پوست موزیبایی آراد-جراحی پلک

جراحی پلک زیبایی

عمل بلفاروپلاستی با هدف زیبایی پلک ها از نظر متخصصین ضرورتی بر انجام آن نمی باشد و در جهت حفظ جوانی و شادابی چهره انجام می شود . متاسفانه پلک بالا و پایین بر اثر عوامل مختلفی مانند افزایش سن،  استعمال دخانیات،  بیماری ها،  و …..موارد بی شمار دیگر دچار تغییر می شود و با جمع شدن چربی ها در زیر پلک حالت چشم ها افتاده و متورم خواهد شد که به مرور زمان شدت می یابد و به افتادگی پلک ها منجر می شود.

در این شرایط چشم ها حالتی خسته پیدا می کنند که با انجام عمل بلفاروپلاستی مجدداً چشم ها به حالت جوانی و شادابی باز می‌ گردد.

 عمل زیبایی بلفاروپلاستی توسط متخصصین گوش، حلق و بینی جراحان پلاستیک و متخصصین چشم قابل انجام می باشد .

جراحی پلک درمانی

منظور از بلفاروپلاستی درمانی عمل جراحی است که می‌ تواند عیب های  ایجاد شده در ساختار پلک را از بین ببرد که از نظر متخصصین انجام این جراحی برای حفظ سلامتی چشم ها ضروری می باشد.  با افزایش سن و جمع شدن چربی ها در زیر پلک ها و شل شدگی پوست،  دید افراد دچار اختلال خواهد شد و با مماس شدن پوست با مردمک چشم ، میدان دید کاهش می یابد.

همچنین استفاده از عینک و لنز های چشمی برای این افراد سخت تر خواهد شد در نتیجه متخصصین برای از بین بردن اختلالات بینایی عمل بلفاروپلاستی را پیشنهاد می‌ دهند.  در برخی مواقع با افتاده شدن پلک ها ،  پف  چشم  صل می‌ شود که با برداشتن پوست اضافه این مشکل نیز برطرف خواهد شد.

 کسانی که با افتادگی شدید پلک مواجه هستند برای نگاه کردن به مسیر های طولانی باید به عضلات پیشانی و گردن خود فشار زیادی وارد کنند  و به مرور زمان مشکلات بیشتری به دنبال خواهد داشت. بنابراین ، با عمل بلفاروپلاستی می توان سلامتی و شادابی را به چشم ها و چهره باز گرداند.  هزینه هر دو عامل جراحی متفاوت است . اگر این عمل با هدف زیبایی انجام شود به دلیل تغییراتی که در پلک ها ایجاد می شود هزینه بیشتری به دنبال دارد.

کاندیدای مناسب جراحی پلک چه کسانی هستند ؟

این موضوع که چه کسی کاندیدای عمل زیبایی و درمانی بلفاروپلاستی است به نظر پزشک و شرایط شما  دارد.  متخصصین ما در کلینیک زیبایی آراد اصفهان قبل از مشخص کردن کاندیدای مناسب ابتدا شرایط جسمانی و بدنی افراد را مورد بررسی قرار می دهند . شما عزیزان می توانید در این زمینه از کارشناسان و مشاوران ما کمک بگیرید و با گرفتن وقت حضوری و معاینه توسط پزشک مطمئن شوید که این عمل برای شما موثر هست یا خیر !!

اگر پوست اطراف چشم های شما  شل و  افتاده شده است عمل بلفاروپلاستی پیشنهاد خوبی خواهد بود تا بتوانید زیبایی و شادابی را مجدداً به چهره خود باز گردانید اما در برخی مواقع تورم و پف چشم ها به دلیل ایجاد حساسیت و واکنش های آلرژیک می باشد.

در این شرایط متخصصین پس از معاینه و بررسی شما دارو های ضد حساسیت را تجویز می کنند و نیاز به عمل جراحی و یا درمان های دیگر نخواهید داشت . پس با حضور شما در کلینیک های تخصصی مطمئن می شوید که پف چشم هایتان به دلیل افزایش سن و پیری پوست اطراف چشم اتفاق افتاده است . کسانی که کاندیدای مناسبی برای عمل بلفاروپلاستی می باشند باید نسبت به نتایج عمل درک واقع‌بینانه پیدا کنید .

البته،  با اصلاح عملکرد ساختار پلک ها همچنین برداشتن پوست اضافه و چربی ها زیبایی چشم ها چندین برابر خواهد شد.  اما نباید به عنوان نوعی اکسیر جوانی به این عمل فکر کنید زیرا روند پیری همچنان ادامه دارد و به مرور زمان پلک ها مجدداً زیبایی خود را از دست می دهند.  ممکن است شما به عمل‌ های ترمیمی پس از چند سال نیاز داشته باشید مهمترین موضوع در انجام این فرایند زیبایی برخوردار بودن از سلامتی کامل می باشد.

 کسانی که قصد دارند این عمل جراحی را انجام دهند باید مراقبت های توصیه شده در این زمینه را جدی بگیرند تا بتوانند تا سالیان طولانی از نتایج ماندگار و بی نظیر این عمل بهره مند شوند.

 موضوع مهم دیگری قبل از انجام عمل بلفاروپلاستی باید مورد توجه قرار گیرد بررسی شرایط سلامتی بیماران می باشد.

 کسانی که درگیر بیماری های خاص مانند اختلالات انعقادی،  مشکل سیستم ایمنی،  بیماری های ویروسی مانند هپاتیت،  دیابت و فشار خون کنترل نشده هستند.

 بیماری هایی با این موارد مواجه هستند کاندیدای مناسبی برای عمل جراحی بلفاروپلاستی نخواهند بود.

 و در صورت درمان بیماری می توانند برای رفع افتادگی پلک خود اقدام کنند.

کسانی که اهل دخانیات هستند نیز کاندیدای مناسبی برای این فرایند زیبایی محسوب نمی شود زیرا مصرف دخانیات سرعت بهبودی را کاهش می دهد به همین دلیل متخصصین توصیه می کنند  چند هفته قبل از انجام عمل جراحی بلفاروپلاستی مصرف انواع دخانیات را کنار بگذارید.

مراحل انجام جراحی پلک :

عمل زیبایی جراحی بلفاروپلاستی برای هر دو پلک انجام می شود و در طی این جراحی برش هایی همسو با خطوط طبیعی پلک در زیر شکاف پلک بالایی و یا زیر خط مژه پلک پایین ایجاد خواهد شد . این برش ها به نحوی زده می شود که پس از بهبودی اثری از آن ها بر سطح پلک مشاهده نشود.

متخصصین قبل از این که بخواهند مراحل جراحی را آغاز کنند در جلسه معاینه محل دقیق برش ها را تعیین می کنند تا بتوانند پوست اضافه و بافت های چربی را با دقت بیشتر بردارند.  برش هایی که بر سطح پلک ایجاد می شود با استفاده از ابزار های مخصوص ایجاد می‌ شود و برش های ایجاد شده در پایان با کمک بخیه های ظریف و یا چسب های بخیه  بسته می شود که هیچ نشانه ای از برش ها مشاهده نشود .

در طی انجام این عمل جراحی عضلات پیرامون چشم ،پوست اضافه و  چربی ها برداشته می شود  پس   نتیجه جراحی به معاینات قبل از آن بستگی دارد.  متخصصین در طی این عمل عوامل مهمی از قبیل ساختار صورت، تقارن بین ابرو ها و ساختار عضلانی صورت را در نظر می‌ گیرند.

متخصصین در برخی مواقع از لیزر دی اکسید کربن برای بهبود یافتن پوست اطراف چشم استفاده می کنند تا مشکلات دیگر این ناحیه برطرف شود.

 نحوه انجام عمل هزینه های درمان را تحت تاثیر قرار می دهد در برخی از کلینیک های تخصصی ایجاد برش و یا بستن آن ها توسط دستگاه های پر قدرت لیزر انجام می شود.  در این روش میزان عوارض به حداقل می‌ رسد و خونریزی جراحی را کاهش خواهد داد.  بنابراین باید هزینه بیشتری پرداخت کنید.

مزایا و کاربرد های جراحی پلک :

عمل زیبایی و درمانی بلفاروپلاستی با اهداف مشخص شده ای انجام می‌ شود و متخصصین بر اساس نیازوها و انتظارات آن ها مراحل درمان را پیش می برند.  این عمل جراحی نیاز به بی هوشی ندارد و معمولاً با بی حسی موضعی انجام می شود. البته،  در موارد خاص متخصصین این عمل را با بی هوشی انجام می دهند.

در طی انجام این جراحی مشکلات و اختلالات پلک  بالا و پایین در زمان بسیار محدودی رفع می شود تا بتوان زیبایی و جذابیت چشم ها را چندین برابر کرد و باعث افزایش میدان دید می شود.

هزینه های جراحی نسبت به نتایج بی نظیر و سلامتی چشم ها بسیار مناسب است و دیگر شما نیاز به تمدید مجدد ندارید و می توانید برای همیشه سلامتی و شادابی چهره خود را حفظ کنید .

اگر برای انجام این عمل  مراکز معتبر و تخصصی را انتخاب کنید هیچ عارضه‌ ی خاصی را تجربه نمی کنید با پشت سر گذاشتن دوره نقاهت کوتاه مدتی می‌ توانید نتایجی عالی حاصل کنید.

عمل بلفاروپلاستی نیاز به ماندن در بیمارستان ندارد و می توانید پس از پایان جراحی دوره نقاهت را در منزل پشت سر بگذارید.

برش هایی که در ناحیه پلک ها ایجاد می شود به گونه ای است که پس از بهبودی هیچ جای اسکار و زخمی بر سطح  پلک ها باقی نمی ماند.

کلینیک بین المللی پوست موزیبایی آراد-جراحی پلک

کاربرد ها :

فرایند زیبایی و جراحی بلفاروپلاستی با دو هدف مهم زیبایی چشم ها و برطرف کردن مشکلات بینایی انجام می شود. اگر چه متخصصین کاربرد زیبایی این جراحی را ضروری نمی دانند اما اگر این مشکل به دلیل اختلالات بینایی وجود داشته باشد باید در کوتاه ترین زمان عمل جراحی انجام شود.

 از کاربرد های بلفاروپلاستی می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • از بین بردن افتادگی پلک
  • برطرف کردن پف پلک بالا و پایین چشم ها
  • درشت شدن چشم ها
  • افزایش وسعت دید
  • افزایش یافتن اعتماد به نفس افراد
  • برطرف کردن چین هایی که باعث التهاب پوست پیرامون چشم می شود.
  • بازگرداندن چهره به حالت هوشیار و جذاب
  • بازسازی گوشه چشم
  • تغییر در فرم چشم ها
  • رفع خستگی و سنگینی پلک ها

عوارض و خطرات جراحی پلک چیست ؟

یکی از سوالات مهم در ذهن زیبا جویان،  عوارض پس  از عمل بلفاروپلاستی می باشد. اگر عمل جراحی توسط افراد متخصص و کار بلد انجام شود شما شاهد عارضه خاصی نخواهید بود . یکی از اصلی ترین عوارض پس از این جراحی،  ناتوانی در بستن چشم ها در طی چند روز می باشد.

اما این مشکل به تدریج بر  طرف می شود و می توانید به راحتی پلک های خود را ببندید.  متخصصین برای رفع این عارضه قطره های چشمی،  بخور و پانسمان در طول شب را پیشنهاد می کنند .

 عوارض  دیگر بلفاروپلاستی عبارتند از :

  • اختلال در قرار گیری پلک ها
  • ایجاد زخم یا اسکار بر سطح پلک ها
  • دو بینی
  • کوتاه شدن پلک ها
  • بی حسی در پلک ها
  • باقی ماندن پوست اضافه در پیرامون چشم
  • تاری دید و خشکی چشم

عمل زیبایی و درمانی بلفاروپلاستی در کلینیک زیبایی آراد اصفهان با بهترین تکنیک ها و روش های مدرن امروزی ارائه می شود.  این کلینیک یکی از با سابقه ترین کلینیک های زیبایی پوست و مو در سر تا سر کشور معرفی می شود.  سابقه درخشان این کلینیک،  محیط آرام و کادر درمانی حرفه ای از بهترین خدمات این کلینیک می باشد.

در این کلینیک متخصصین با مهارت و تجربه بالا انواع خدمات درمانی و زیبایی پوست و مو را ارائه می دهند و شما عزیزان می توانید با خیال راحت از نتایج بی نظیر آن لذت ببرید.  در صورت عدم توجه به معتبر بودن کلینیک و انجام جراحی در مراکز نا معتبر قطعاً به نتایج مورد نظر خود دست نمی یابید.

به دلیل رضایت بالای متقاضیان و نتایج عالی از  کلینیک زیبایی آراد اصفهان،  روز به‌ روز متقاضیان آن افزایش یافته است.  رضایت متقاضیان، کیفیت خدمات و سابقه درخشان این کلینیک زبان زده همه متقاضیان خواهد بود.  اگر شما نیز می خواهید در مورد خدمات ما در کلینیک زیبایی آراد اصفهان اطلاعاتی حاصل کنید می توانید با مشاوران و کارشناسان با تجربه ما تماس حاصل فرمایید.

عوامل تاثیر گذار بر جراحی پلک چیست ؟

به طور کلی چند موضوع مهم هزینه های کلی عمل بلفاروپلاستی را تحت تاثیر قرار می دهد . از نحوه انجام عمل گرفته تا هزینه های جانبی بعد از جراحی همه این عوامل مشخص کننده برآورد هزینه ها خواهند بود.  به طور مثال یکی از مهم ترین عوامل ، نوع جراحی بلفاروپلاستی می باشد یا اینکه  عمل جراحی قرار است بر کدام پلک انجام شود.

موضوع دیگر که  در تعیین هزینه ها موثر است هدف از انجام این جراحی خواهد بود . مثلاً اگر جراحی برای رفع افتادگی پلک انجام می شود و یا این که می خواهید پف چشم های خود را درمان کنید .

عامل موثر دیگر ی در میزان مهارت و تخصص پزشک و موقعیت جغرافیایی کلینیک خواهد بود که در ادامه مطلب در مورد این عوامل توضیحات بیشتری ارائه می دهیم.

نوع جراحی

همانطور که در بخش قبلی بیان کردیم عمل بلفاروپلاستی با تکنیک های مختلفی انجام می شود و بر اساس این که این عمل پلک بالا یا پایین را تحت تاثیر قرار می دهد هزینه ها متفاوت خواهد بود و سلم برای برخی افراد نیاز است که با فا بر چربی های بیشتری استخراج شود و مراحل عمل سخت تر و پیچیده تر خواهد بود  به طور خلاصه جراحی پلک بالا پلک پایین و هر دو پلک جزء موضوعات مهم در اصلاح افتادگی پلک ها درمان پف چشم اصلاح فرم چشم و یا دلایل دیگر انجام می شود قطعاً هزینه های جراحی پیک پایین نسبت به پل که بالا کمی بیشتر است

هزینه و دستمزد جراح

دستمزد پزشک بر اساس میزان مهارت،  تخصص و تجربه او در زمینه انجام عمل جراحی تعیین می شود.  قطعاً انتخاب یک پزشک با تجربه بهترین تصمیمی است که شما می توانید داشته باشید.  با انتخاب یک جراح کار بلد سلامتی و زیبایی چشم های شما در مسیری درست قرار می گیرد .

اگر پزشک شما در این زمینه تجربه و تسلط کافی داشته باشد احتمال بروز عوارض و آسیب ها به ناحیه درمان به حداقل خواهد رسید و شما می توانید در مدت زمان کوتاهی بهبودی کامل و قطعی دست یابید.  هم چنین عوارضی مانند التهاب و ناراحتی را به کمترین حد می رسانید . بنابراین توصیه می شود برای انجام این جراحی بهترین پزشک را انتخاب کنید و در تصمیم گیری هزینه ها را مد نظر قرار ندهید چون،  مهمترین موضوع سلامتی شما خواهد بود و نباید هزینه ها را در اولویت قرار دهید.

هزینه های مربوط به کلینیک یا مرکز تخصصی

اگر بر اساس شرایط شما عمل جراحی با بی هوشی طی شود هزینه بی هوشی نیز به سایر هزینه ها اضافه می شود در غیر این صورت و با انجام بی حسی شما این هزینه را پرداخت نخواهید کرد. وسایل و تجهیزاتی که در اتاق عمل مورد استفاده قرار می گیرد ،  مهارت و تخصص کارکنان  در مرکز جراحی تعیین کننده هزینه ها خواهد .

  نوع جراحی برای همه افراد کاملاً متفاوت است و هزینه ها را تحت تاثیر قرار می دهد . پس هزینه ها برای همه افراد کاملاً متفاوت است چون در برخی افراد در کنار دستکاری مستقیم بافت های زیرین پوست تغییراتی در چشم ها ایجاد می شود که ریسک عمل را بالا تر می برد.

اهمیت انتخاب جراح خوب در بهترین مراکز زیبایی :

قطعاً یکی از از موضوعاتی که باید در هنگام انتخاب جراح به آن توجه کنید کلینیک و مرکز جراحی است زیرا  کلینیک های تخصصی از کادر درمانی و حرفه ای برخوردار است اگر چه این جراحی نیاز به زمان زیادی ندارد اما یکی از اعضای حساس بدن را دچار تغییر خواهد کرد بنابراین اعمال مراقبت ها پس از جراحی اهمیت زیادی دارد.  پس مهم است که شما این عمل جراحی را حتماً توسط افراد متخصص و کار بلد انجام دهید.

این جراحی تقریباً هزینه ارزانی ندارد و اگر شما به مراکزی مراجعه کنید که به صورت غیر استاندارد و غیر تخصصی این جراحی را با هزینه پایین تر انجام دهد عوارض وحشتناک و جبران نا پذیری را تجربه خواهید کرد. زیرا،  چشم ها یکی از اعضای حساس است و مراحل جراحی باید با دقت و تمرکز بالا انجام شود . هر گونه اشتباه و یا نقص در حین جراحی با عوارضی از قبیل عدم تقارن چشم ها و از دست رفتن زیبایی و سلامتی آندها همراه خواهد بود.

در صورت  بی احتیاطی پزشک مشکلات زیادی ایجاد می شود و ممکن است شما به جراحی اصلاحی نیاز پیدا کنید و این مسئله برای شما آزار دهنده است و قطعاً هزینه های جراحی را افزایش می دهد . پس پیشنهاد می کنیم که قبل از انتخاب کلینیک و پزشک در این زمینه تحقیق کنید و با مراجعه به وب سایت های مختلف و مشاهده نمونه کار های پزشک از مهارت و تخصص متخصصین مطمئن شوید.

هزینه های جانبی

زمانی که هزینه های جراحی پلک برای شما محاسبه می شود باید هزینه های جانبی را نیز در نظر بگیرید.  آزمایش‌ ها و معایناتی که انجام می دهید ، دارو های تجویز شده،  لوازم جانبی در طی جراحی و  ویزیت قبل و پس از جراحی در نظر گرفته می شود که قطعاً مبلغ قابل توجهی خواهد بود . پس باید قبل از انجام جراحی به این موارد توجه کنید.

کاهش هزینه

همان طور که می دانید با هر یک از جراحی هایی که شما انجام می دهید هزینه ایی پرداخت می کنید و یا ریسک جراحی را بیشتر خواهد کرد بنابراین شما می ‌توانید برای کاهش هزینه ها تصمیم بگیرید که در طی یک عمل چند هدف را دنبال کنید به این ترتیب در جلسه مشاوره و مشورت با پزشک می توانید همراه با جراحی پلک لیفت ابرو را نیز انجام دهید .

در این شرایط هزینه ها برای شما مناسب تر خواهد بود و یک بار هزینه اتاق عمل،  بستری شدن و موارد دیگر را پرداخت خواهید کرد . البته،  ممکن است دوره نقاهت شما را کمی طولانی تر کند اما آن قدر ارزش دارد که شما بخواهید هر جراحی را به صورت جداگانه انجام دهید و دوره بهبودی را پس از آن سپری کنید.

سرمایه گذاری بر زیبایی و جوان سازی چهره :

جراحی پلک با هدف افزایش میدان دید انجام می شود و قطعاً تمایل به زیبایی به صورت فطری در همه افراد وجود دارد.  البته،  فقط افزایش سن باعث نمی شود که افراد نسبت به این جراحی گرایش پیدا کنند بلکه عواملی مانند چشم های پف دار،  تغییر فرم پلک ها و چشم ها از عوامل دیگر محسوب می شوند .

انواع عمل های جراحی مخصوصاً عمل بلفاروپلاستی در جهت افزایش زیبایی چهره و اعتماد به نفس،  نقش مهمی ایفا می کند بنابراین اگر می خواهید زیبایی و عزت نفس خود را افزایش دهید حتماً به مکان های تخصصی و معتبر مراجعه کنید و از میزان مهارت و تخصص پزشک خود مطمئن شوید .

پس حتما مکان هایی را انتخاب کنید که همه قوانین وزارت بهداشت را رعایت کرده و از تجهیزات با کیفیت و استاندارد استفاده می کنند. هزینه جراحی پلک در کلینیک زیبایی آراد اصفهان با تعرفه های معقول و استاندارد ارائه می شود و شما می توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر در این زمینه با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید و با گرفتن وقت حضوری و گفت و گو با پزشک اطلاعات دقیقی در مورد هزینه ها دریافت کنید.

مراقبت های قبل از جراحی پلک :

قبل از انجام عمل بلفاروپلاستی حضور شما در جلسه مشاوره اهمیت زیادی دارد.  در این جلسه متخصصین معاینات چشمی را انجام می‌ دهند و آزمایش های مورد نیاز را تجویز خواهند کرد . همچنین هزینه های دقیق جراحی برای شما اعلام می شود.

مراحل انجام عمل بلفاروپلاستی با بی حسی موضعی و به صورت سر پایی  سپری می شود البته در برخی افراد این جراحی با بی هوشی عمومی انجام خواهد شد.

 متخصصین در مورد مراقبت هایی که باید انجام دهید قطعا اطلاعات کاملی در اختیار شما قرار می دهند.

دو هفته قبل از انجام عمل بلفاروپلاستی باید مصرف انواع دارو های ضد التهابی،  رقیق کننده خون،  آنتی بیوتیک ها ، مسکن ها ،  مکمل ها و  ویتامین ها  همچنین دارو های گیاهی و هر موادی که باعث رقیق شدن خون می شود را کنار بگذارید .تا از ایجاد خونریزی در حین جراحی پیشگیری کنید.

 هنگام مراجعه به کلینیک از آرایش کردن چشم ها خودداری کنید و همچنین از محصولات مراقبتی پوست استفاده نکنید.

هنگام مراجعه به کلینیک یکی از اعضای خانواده را به همراه داشته باشید تا هنگام بازگشت به خانه  و شب اول پس از جراحی شما را همراهی کند.

پس از پایان جراحی نیاز به بستری شدن در بیمارستان ندارید مگر این که تصمیم داشته باشید عمل های زیبایی دیگری را انجام دهید.

در جلسه مشاوره اگر به بیماری خاصی مبتلا هستید و یا مجبور ید  دارو مصرف کنید به پزشک اطلاع دهید.

 از قرار دادن لنز های آرایشی و طبی در چشم ها بپرهیزید.

 استرس خود را کنترل کنید و به پزشک خود اعتماد کنید.

 چند ساعت قبل از جراحی از خوردن غذا و نوشیدنی مایعات بپرهیزید.

 شب قبل از عمل استراحت کافی داشته باشید.

مراقبت های پس از عمل جراحی پلک :

همان طور که می دانید این عمل جراحی در جهت بر طرف کردن اختلالات بینایی و باز گرداندن زیبایی و جوانی به چشم ها انجام می شود . این عمل با وجود حساسیت بالا به مراقبت های سخت و دشوار نیاز ندارد اما باید مراقبت های توصیه شده را جدی بگیرید تا بتوانید سرعت بهبودی را افزایش دهید.

متخصصین ما در کلینیک زیبایی آراد اصفهان در جلسه مشاوره و پس از جراحی توضیحات کاملی در این زمینه برای شما ارائه می دهند تا بتوانید با سرعت بالایی به بهبودی کامل دست یابید.

ممکن است پس از جراحی دوره نقاهت برای شما خسته کننده باشد اما نباید برای مشاهده نتایج عجولانه رفتار کنید پس صبور باشید و به پلک ‌های خود  زمان دهید تا روند بهبودی را طی کنند.

بخیه هایی که در ناحیه پلک ها ایجاد می شود در طی پنج تا هفت روز باید برداشته می  شود.  سه روز پس از جراحی می توانید چشم های خود را شست و شو دهید و مشکلی ایجاد نخواهد کرد .

اگر احساس می‌ کنید پس از جراحی حالت چشم های شما هماهنگ نیست این موضوع نباید شما را نگران کند بلکه سرعت ترمیم زخم ها در چشم ها متفاوت است و به نحوه جراحی بستگی دارد.  نا متقارن شدن چشم ها پس از جراحی اگر به دلیل نقص در جراحی باشد پس از چند ماه نمایان خواهد شد.

 در طی عمل از جراحی،  پلک های شما دچار تغییر می شود بنابراین برای بهبودی به زمان کافی نیاز دارید تا مجدداً ترمیم و بازسازی شود.  تا مدتی پس از جراحی پلک ها یی سخت و منقبض خواهید داشت و حرکت دادن پلک ها برای شما سخت است البته،  این عارضه در طی چند هفته برطرف می شود.

 پس از انجام جراحی از چشم های خود به خوبی مواظبت کنید و پلک های تان را تمیز نگه دارید تا از نفوذ آلودگی ها و میکروب ها به زخم های ایجاد شده جلوگیری کنید . در صورت عدم توجه به این مسئله باعث عفونت خواهد شد.

تا مدتی از آرایش کردن چشم ها و قرار دادن لنز در چشم بپرهیزید.  اگر مشکل بینایی دارید بهتر است از عینک استفاده کنید و هنگام گذاشتن و برداشتن عینک با ملایمت رفتار کنید .

پس از انجام جراحی از دستکاری کردن پلک ها،  فشار دادن و مالش دادن آن ها بپرهیزید.

 دارو هایی که برای کنترل و روند بهبودی تجویز می‌ شود را سر وقت و به اندازه کافی مصرف کنید و از مصرف دارو های خود سرانه بپرهیزید.

 احساس کشیدگی در پلک ها در روز های اول با سوزش خارش و خشکی چشم همراه است و حتی شاهد ترشحات چشمی  خواهید بود. متخصصین دارو هایی از قبیل اشک های مصنوعی را برای رفع عارضه تجویز می کنند .

در ۷ روز اول پس از جراحی از خسته کردن چشم های خود بپرهیزید و با استفاده از  پماد های مناسب از عفونت چشم ها جلوگیری کنید.

 برای پیشگیری از کشیدگی پلک ها از پماد های چرب کننده که دارای ویتامین E  استفاده کنید و از پلک زدن زیاد چشم ها بپرهیزید .

اگر پس از جراحی با تاری دید مواجه شدید نگران نباشید این عارضه پس از دو روز با مصرف دارو های مناسب بر طرف می شود.

 بی حسی در پلک ها از عوارض نا خوشایند ی است که متخصصین چرب کردن پلک ها را برای رفع این مشکل توصیه می کنند .

از قرار گرفتن در معرض نور خورشید،  آلودگی های محیطی گرد و غبار پس از جراحی خود داری کنید و حتما هنگام بیرون رفتن از خانه از عینک آفتابی استفاده کنید.

 بهتر است تا چند روز پس از جراحی از مصرف غذا های شور،  سفت و تند خود داری کنید زیرا ممکن است حساسیت و تورم چشم ها را افزایش دهد و غذا های آبکی و نرم را جایگزین آن کنید . استفاده از سبزیجات و میوه های تازه سرعت بهبودی را افزایش می دهد.

 با نوشیدن مایعات زیاد روند بهبودی را سرعت بخشید.

 تا دو روز پس از جراحی از کمپرس سرد استفاده کنید . کمپرس سرد را به مدت ۱۰ تا ۱۵ دقیقه هر ساعت یک بار استفاده کنید .

از خسته کردن چشم ها پس از جراحی بپرهیزید.

 استفاده از کمپرس گرم دو روز پس از جراحی سرعت گردش خون را افزایش می دهد و شما می توانید سریع تر شاهد نتایج جراحی باشید.

 هنگام استراحت زیر سر خود را با کمک دو بالش بلند تر از بدن قرار دهید تا از تورم اطراف چشم بکاهید.

 تا یک ماه از انجام فعالیت های شدید بدنی،  جا به جا کردن وسایل سنگین و خم شدن خودداری کنید.

اثرات و نتایج :

جراحی پلک کاربرد های بی نظیری دارد که می‌ تواند با رفع مشکلات بینایی،  زیبایی و جوانی را به چهره شما هدیه دهد.  متقاضیان پس از انجام این جراحی برای مشاهده نتایج عجله می کنند اما نمی توان در مدت زمان کوتاهی شاهد نتایج قطعی بود زیرا ، در طی جراحی ساختار پلک ها دچار تغییر شده و کبودی و تورم در اطراف چشم ها تا چند هفته ادامه دار خواهد بود که به مرور زمان و اعمال مراقبت های مناسب از بین می رود.

  پس از انجام این جراحی می‌ توانید به نتایجی عالی و قابل توجه دست یابید.  البته،  میزان مهارت و تخصص پزشک و  انجام مراقبت ها نتایج جراحی را تحت تاثیر قرار خواهد داد.  پس نباید برای مشاهده نتایج عجول باشید.  متخصصین ما در نوع دوره نقاهت شما را همراهی خواهند کرد و اگر در این زمینه سوالی در ذهن دارید و یا با مشکلی مواجه شدید می توانید با کلینیک تماس حاصل فرمایید تا توضیحات کامل برای شما ارائه شود.

نتایج حاصل از عمل بلفاروپلاستی دائمی می باشد اگر چه پیری پوست امری اجتناب نا پذیر است و به مرور زمان مجددا پوست را تحت تاثیر قرار می دهد. بنابراین پس از جراحی باید برخی از مراقبت ها را جدی بگیرید تا بتوانید تا سالیان طولانی از نتایج بی نظیر بلفاروپلاستی بهره مند شوید.

قرار گرفتن در معرض نور خورشید،  تغذیه مناسب و استراحت کافی مدت ماندگاری این جراحی را افزایش می دهد و شما در حدود ۱۵ سال می توانید از نتایج بی نظیر این عمل لذت ببرید.  نتایج قطعی عمل بلفاروپلاستی پس از ۶ ماه تا یک سال قابل مشاهده خواهد بود.

دوره نقاهت پس از جراحی پلک چقدر است ؟

پس از انجام عمل بلفاروپلاستی شما می توانید بدون نیاز به بستری شدن در بیمارستان به منزل بروید البته،  باید به مدت پنج تا هفت روز در منزل استراحت کنید و مراقبت های توصیه شده را به طور کامل و جدی اعمال کنید . سرعت بهبودی در همه افراد کاملاً متفاوت است و به شرایط بدنی آن ها،  اعمال مراقبت ها و مهارت پزشک در انجام جراحی و  سن افراد بستگی دارد.

استفاده از کمپرس سرد در دو روز اول تورم و کبودی اطراف چشم را کاهش می دهد.  هر چند ساعت یک بار استفاده از کمپرس سرد به مدت ۱۰ تا ۱۵ دقیقه از توصیه های جدی متخصصین خواهد بود و پس از چند روز استفاده از کمپرس گرم و افزایش گردش خون سرعت بهبودی را افزایش می دهد.

بخیه ها پس از جراحی در طی پنج تا هفت روز برداشته می شود.  تا چند روز پس از جراحی با مشکل بینایی مواجه می شوید که استفاده از قطره های چشمی در این زمینه شما را کمک خواهد کرد . اگر پس از جراحی پلک،  با عوارض خطرناکی مانند خونریزی،  درد شدید ، سر گیجه و مشکلات دیگر مواجه شدید به کلینیک مراجعه کنید.  متخصصین ما در کلینیک زیبایی آراد اصفهان تا بهبودی کامل شما عزیزان را همراهی خواهند کرد.  شما باید چند هفته پس از جراحی برای بررسی نتایج و عمل به کلینیک مراجعه کنید.

تعداد جلسات جراحی پلک چقدر است ؟

برای دست یافتن به نتایج عالی و چشمانی زیبا باید در جلسه مشاوره حضور داشته باشید . متخصصین در جلسه مشاوره در مورد نحوه عمل و اعمال مراقبت‌ ها و هزینه هایی که باید پرداخت کنید و ناحیه برش ها توضیحاتی برای شما ارائه می دهند. همچنین در کلینیک با مشاهده نمونه کار های پزشک می توانید درک  واقع بینانه ای نسبت به نتایج داشته باشید .

عمل بلفاروپلاستی در یک جلسه انجام می شود.  مدت زمان این عمل بر اساس مشکلات پوست اطراف چشم تعیین می شود که در حدود ۳۰ تا ۶۰ دقیقه زمان نیاز دارد. اگر بخواهید عمل بلفاروپلاستی را با عمل های زیبایی دیگر همزمان انجام دهید قطعاً زمان بیشتری در کلینیک خواهید ماند.

پس از پایان جراحی شما می توانید دوره نقاهت را در منزل سپری کنید.  پس از ۵ تا ۷ روز توصیه می شود که برای برداشتن بخیه ها اقدام کنید . متخصصین در این جلسه شرایط بهبودی شما را بررسی می‌ کنند و در صورت نیاز به دارو های لازم را تجویز خواهند کرد.

شاید این مطلب هم برای شما جذاب باشد:

https://clinicarad.com/%d8%b9%d9%88%d8%a7%d8%b1%d8%b6-%d8%ac%d8%b1%d8%a7%d8%ad%db%8c-%d9%be%d9%84%da%a9/

https://clinicarad.com/%d9%87%d8%b2%db%8c%d9%86%d9%87-%d8%ac%d8%b1%d8%a7%d8%ad%db%8c-%d9%be%d9%84%da%a9-%da%86%d9%82%d8%af%d8%b1-%d8%a7%d8%b3%d8%aa-%d8%9f/

https://clinicarad.com/%d8%ac%d8%b1%d8%a7%d8%ad%db%8c-%d9%be%d9%84%da%a9-%db%8c%d8%a7-%d8%a8%d9%84%d9%81%d8%a7%d8%b1%d9%88%d9%be%d9%84%d8%a7%d8%b3%d8%aa%db%8c_-%d9%87%d8%b2%db%8c%d9%86%d9%87-%d9%88-%d8%aa%d9%88%d8%b5/

نتیجه گیری:

امروزه  عمل جراحی پلک یا همان بلفاروپلاستی جزء پر طرفدار ترین و محبوب ترین جراحی های زیبایی در سر تا سر دنیا شناخته می‌ شود و متقاضیان آن روز به روز افزایش می یابند . عمل بلفاروپلاستی با هدف از بین بردن پوست اضافه در افراد اطراف چشم ، درمان پف بالا و پایین چشم ، درمان افتادگی و موارد بی شمار دیگر انجام می شود و تاثیر بی نظیر ی بر زیبایی و اعتماد به نفس افراد خواهد داشت.

هزینه های این جراحی نسبت به نتایج بی نظیر آن کاملاً استاندارد و معقول می باشد که موارد ی از قبیل میزان مهارت و تخصص پزشک،  موقعیت جغرافیایی و تعرفه کلینیک،  دستگاه ها و تجهیزات پزشکی،  هزینه های جانبی ، هزینه های اتاق عمل و تغییراتی که در چشم ایجاد می شود هزینه ها را تحت تاثیر قرار می دهد.

بنابراین اگر می خواهید این عمل جراحی را انجام دهید نباید انتظار داشته باشید که با پرداخت هزینه کم این عمل را انجام دهید و به هیچ عنوان هزینه ها را در اولویت قرار ندهید. زیرا،  چشم ها یکی از اعضای حساس و حیاتی بدن است که در صورت مراجعه به مکان های غیر تخصصی ممکن است آسیب جدی به آن ها وارد شود و برای همیشه بینایی و زیبایی خود را از دست بدهید .

پس بهتر است نسبت به این موضوع عاقلانه رفتار کنید.  در کلینیک زیبایی آراد اصفهان انواع عمل های زیبایی چشم از قبیل بلفاروپلاستی ، کانتوپلاستی، اپی کانتوپلاستی به صورت جراحی و روش های غیر جراحی مانند پلاسما جت،  لیفت با نخ،  تزریق ژل، تزریق چربی،  تزریق بوتاکس و با مهارت و تخصص بالا ارائه می شود و متخصصین هر کدام از روش ها را بر اساس شرایط افراد و موقعیت مالی آن ها پیشنهاد می کنند .

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد-کلینیک آراد

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان با کسب برترین رتبه رضایتمندی مرجع جهانی گوگل 5 ستاره درخدمت زیباجویان عزیزمی باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره رایگان و واتساپ می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:

09130323292

دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 1 به سامانه 10005848

جهت دریافت کد تخفیف و هدایای ویژه کلینیک ، حتما پیج ما را فالو کنید و علاوه بر دریافت کد های تخفیف در قرعه کشی یک عدد 206 هم شرکت کنید:

آیدی اینستاگرام:

https://instagram.com/clinic.arad

ارائه خدمات زیبایی در کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان توسط کادرحرفه ای انجام می‌شود که میتوانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر از طریق لینک زیر استفاده کنید :

clinicarad.com/مراقبت-ها/

سایت تخفیفات پزشکی جهت دریافت تخفیف:

 https://takhfifannet.com

سایت انجمن جهت پاسخ به سوالات زیبایی شما توسط برترین متخصصین زیبایی کشور:

 https://harfhayetazeh.com

لینک کوتاه:https://clinicarad.com/6orr

لینک آپارات:https://aparat.com/v/SKa6n

لینک نماشا:https://www.namasha.com/v/oRsHPl7t

ویکی پدیا: https://fa.wikipedia.org

فیسبوک:  https://www.facebook.com

تویتر: https://twitter.com

لینک یوتیوب: https://www.youtube.com

تلگرام: https://telegram.org

ashkan300

پست‌های اخیر

بهترین دکتر برای لیفت صورت

بهترین دکتر برای لیفت صورت لیفت صورت یکی از روش محبوب برای بازگرداندن جوانی و…

2 روز پیش

ماسک صورت برای لکه‌ های قهوه ای

ماسک صورت برای لکه‌ های قهوه ای شاید شما هم از وجود لکه‌ های قهوه…

6 روز پیش

چرا منافذ صورت باز می‌شود؟

چرا منافذ صورت باز می‌شود؟ باز بودن منافذ صورت یکی از دغدغه‌های پوستی برای بسیاری…

1 ماه پیش

جوانسازی گردن با پروفایلو در اصفهان

جوانسازی گردن با پروفایلو در اصفهان بالارفتن سن و عوامل دیگر ممکن است باعث ایجاد…

1 ماه پیش

اوزون تراپی زخم دیابتی در اصفهان

اوزون تراپی زخم دیابتی در اصفهان زخم پای دیابتی (DFU) یکی از مشکلات شایع افراد…

2 ماه پیش

قرص راکوتان برای جوش صورت

قرص راکوتان برای جوش صورت قرص راکوتان، یکی از داروهای بسیار موثر برای درمان جوش‌های…

2 ماه پیش