هایفو وی مکس :

دستگاه هایفو وی مکس یکی از جدید ترین و پیشرفته ترین تکنولوژی و فناوری است که این دستگاه کاربردی غیر تهاجمی دارد.‌ نتایجی که از این دستگاه حاصل می شود همانند چاقوی جراحی تاثیر گذار است که می تواند تاثیرات رضایت بخشی بر زیبایی و جوان سازی پوست و هم چنین لاغری داشته باشد که پس از مشاهده  نتایج آن همه متقاضیان را به وجد می آورد.   اساس اعتماد به فرایند زیبایی پیشرفته بودن این دستگاه و نتایج عالی و تاثیر گذار آن خواهد بود.‌

در کلینیک های تخصصی این دستگاه با برند های جهانی و معتبر مورد استفاده قرار می گیرد و احساس مثبت متقاضیان را نسبت به خود برانگیخته است . در طی این مطلب ما قصد داریم در مورد نتایج درمانی و زیبایی فرایند هایفوتراپی و چگونگی استفاده از دستگاه ، کاربرد ها مزایا و مراقبت هایی که باید انجام شود گفت و گو کنیم.  پس اگر شما نیز به دنبال راهی مناسب برای برطرف کردن علائم پیری و یا پیشگیری از آن ها هستید در ادامه مطلب ما را همراهی کنید.

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی کلینیک آراد

هایفو چیست ؟

هایفوتراپی یکی از بهترین راه کار های زیبایی و جوان سازی پوست است که می‌ تواند سریعاً با لیفت کردن پوست چین و چروک ها ، خطوط و شلی پوست را مورد درمان قرار دهد. همچنین این فرایند سبب سفت شدن پوست و شکستن چربی های بدن می شود.‌ به دلیل نتایج بی نظیر این فرآیند روز به روز طرفداران افزایش می یابد.  با انجام این عمل دیگر نیاز به عمل های جراحی پوست برای جوان سازی نیست و شما در مدت زمان کوتاهی بدون پشت سر گذاشتن دوره نقاهت شاهد تاثیرات آن می باشید. پس به طور قطع می توان گفت که این دستگاه جایگزینی مناسب برای جراحی های لیفت صورت می باشد و تاثیرات شگفت انگیزی بر بخش های مختلف بدن و صورت خواهد داشت.  از جوان سازی و لیفت صورت گرفته تا لیفت و شکل گیری بازو ها و ران‌ ها .

به علت ایمنی بالا در این فرایند زیبایی حتی در جهت جوان سازی بخش های حساس صورت مانند پلک و دور لب نیز کاربرد دارد.  نتایج حاصل از این دستگاه را مدیون تأثیر گذاری امواج الکترو سوند می‌ باشیم که می تواند لایه های عمیق پوست به نام SMAS را تحت تاثیر قرار دهد و بدون آسیب به بافت های مجاور و کناری خود به تولید کاملا ایمن تولید کلاژن را در پوست افزایش می دهد بنابراین دیگر نیاز نیست که شما هزینه های بالای جراحی را پرداخت کنید و با کمک این فرآیند می توانید به جوان سازی و لیفت پوست خود بپردازید.

مراحل انجام هایفو چگونه است؟

فرایند زیبایی و درمانی هایفوتراپی جز روش های درمانی و زیبایی پیشرفته است که کسب نتایج مطلوب آن مستلزم مهارت و تخصص پزشک می باشد . بنابراین این فرآیند باید در کلینیک های معتبر و تخصصی انجام شود. زیرا در کلینیک ها از دستگاه های پیشرفته و مدرن استفاده می شود و شما پس از پایان جلسه درمانی شاهد عوارض خاصی نخواهید بود.‌ متخصصین قبل از آغاز جلسه درمان ابتدا وضعیت شما را مورد بررسی قرار می دهند.‌ پس از اطمینان از سلامتی کامل شما طول موج دستگاه هایفوتراپی بر حسب میزان چین و چروک ها و افتادگی پوست تعیین خواهد شد . عمق های مختلف نفوذ این دستگاه به شرح زیر می باشد.

  • عمق ۱.۵ میلیمتری

درمان با استفاده از این عمق در جهت روشن کردن پیگمانتاسیون یا همان جمع شدن رنگدانه ها بر سطح پوست می باشد که سبب روشن شدن آن خواهد شد.‌ با استفاده از  این دستگاه می توان در طی ۳ تا ۴ جلسه با عمق ۱.۵ میلی متری کاهش یابد.

  • عمق ۳ میلیمتری

با انتخاب این عمق برای گرم کردن بافت ها  و معمولاً در جهت کشیدن و سفت کردن پوست مورد استفاده قرار می گیرد .‌در این فرایند پرتو های متمرکز الکترو سوند عمق ناحیه ای را تحت تاثیر قرار می دهد تا بتواند تولید کلاژن را افزایش دهد و باعث کشیدگی و سفت شدن پوست شود.

  • عمق ۴.۵ میلی متری

در این عمق پوست،  ما می توانیم تاثیرات لیفتینگ را حاصل کنیم که لایه های SMSA را که جراح در عمل جراحی لیفت محکم می کند  تحت تأثیر قرار می‌ دهد.  پس در نتیجه پوست در اثر تحریک و کشیدگی این لایه در عمق چهار و نیم میلیمتری از همان نتایج لیفت بهره مند خواهد شد.

پس از این که پزشک بر اساس میزان آسیب ها و مشکلات پوستی عمق دستگاه را انتخاب کرد بی حسی پوست انجام می شود و از ژل مخصوصی که در هنگام سونوگرافی نیز استفاده می شود بر سطح پوست مالیده خواهد شد و در نهایت پرتو های متمرکز الکترو سوند به قسمت زیرین پوست هدایت می شوند.  فرایند زیبایی هایفوتراپی  روشی کاملا موثر است که در طی چند جلسه انجام می‌ شود که البته تعداد جلسات بر حسب میزان شرایط پوستی توسط پزشک تعیین خواهد شد.  برخلاف جراحی لیفت صورت متقاضیان پس از پایان جلسه هایفوتراپی می‌ توانند کلینیک را ترک کنند و مجدداً فعالیت های روزانه خود را آغاز کنند.

مزایا و کاربرد های هایفو

فرایند زیبایی هایفوتراپی سه مزیت بسیار قابل توجه دارد. اول اینکه بلافاصله پس از پایان جلسات شاهد تاثیرات اولیه آن بر پوست خواهید بود .دوم اینکه دیگر نیاز به عمل جراحی نیست و درد سر هایی از قبیل بیهوشی، درد و بخیه را تجربه نخواهید کرد . سومین مزیت برتر این فرایند عوارض خفیف و ایمنی بسیار بالای این دستگاه خواهد بود. بنابراین پس از انجام این عمل نیاز به استراحت و دوره نقاهت نمی باشد و می توانید بدون اتلاف وقت فعالیت های روزانه خود را آغاز کنید.  همچنین این عمل هزینه مناسب تری نسبت به عمل جراحی خواهد داشت و نتایج حاصل از آن ماندگار و طولانی مدت می باشد.

کاربرد های فرایند هایفو :

  • از بین بردن انواع لکه های پوستی
  • حذف رنگدانه های تجمع یافته بر سطح پوست
  • از بین بردن چین و چروک ها و خطوط ایجاد شده بر بخش های مختلف صورت حتی قسمت های حساس مانند پلک و دور دهان
  • لیفتینگ و کشیدگی پوست

درمان غبغب

  • زاویه سازی صورت
  • حذف چربی های تجمع یافته در بخش های مختلف صورت و بدن
  • بهبود و کیفیت رنگ پوست
  • بستن منافذ باز پوست
  • استحکام و قوام پوست

چه کسانی کاندیدای مناسبی برای فرایند هایفو خواهند بود؟

فرایند زیبایی و درمانی هایفوتراپی در جهت زیبایی و جوان سازی پوست کاربرد بی نظیری دارد. همه افراد پس از سن ۳۰ سالگی کم کم شاهده علائم ناشی از افزایش سن بر سطح پوست خواهند بود  و  این سن بهترین زمان برای استفاده از این فرایند زیبایی می باشد.‌ زیرا در کنار حذف چین و چروک ها و خطوط ریز  ایجاد شده از گسترش آن ها نیز پیشگیری خواهد کرد . بنابراین چین و چروک ها و خطوط عمیق نمی شوند همچنین همزمان با حذف چین و چروک ها سبب لیفت و کشیدگی پوست خواهد شد.‌ افرادی که از چاقی موضعی در بخش های مختلف صورت و بدن خود رنج می برند می توانند به صورت غیر تهاجمی چربی ها را از بین ببرند. این فرایند برای افرادی که می خواهند همزمان انواع آسیب های پوستی را برطرف کنند مناسب خواهد بود.

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد-هایفو

کسانی که نمی توانند از تاثیرات این عمل بهره مند شوند به شرح زیر می باشند.

  • خانم های باردار و شیرده
  • افرادی که از فرایند لیزر و یا روش های دیگر جوان سازی در سه ماه اخیر استفاده کرده اند .
  • افرادی که پوست خود را برنزه کرده اند.
  • افرادی که از بیماری های فعال پوستی رنج می برند.
  • افرادی که دندان فلزی و یا ایمپلنت دارند.
  • افرادی که درگیر بیماری های قلبی عروقی و خود ایمنی هستند.

به طور کلی متخصصین فرایند زیبایی را برای افرادی که از سلامتی کامل برخوردارند و به دنبال روشی ایمن در جهت زیبایی و بازگرداندن جوانی خود هستند مناسب می‌ دانند. شما می توانید با مراجعه به کلینیک زیبایی آراد اصفهان از خدمات بی نظیر این عمل بهره مند شوید .دستگاه هایی که در این کلینیک وجود دارند کاملا ایمن و مطمئن هستند و شما می توانید به نتایج عالی دست یابید.

عوارض هایفو چیست ؟

پرتو های های متمرکز الکترو سوند به طور کاملا ایمن و موثر سبب جوان سازی و لیفتینگ پوست خواهد شد بنابراین این روش جزء کم عارضه ترین روش های زیبایی معرفی می شود اما باید در نظر داشته باشید که هر روشی درمانی و زیبایی تهاجم یا غیر تهاجمی با عوارض احتمالی و رایجی  همراه است  و فرایند زیبایی هایفوتراپی نیز از این مقوله مستثنی نیست .‌بنابراین احتمال بروز برخی عوارض وجود دارد که ما در ادامه مطلب عوارض شایع و جانبی این عمل را به شما معرفی خواهیم کرد.

  • احساس درد

احتمالاً در هنگام انجام فرایند زیبایی هایفوتراپی ممکن است متقاضیان احساس گز گز شدن خفیفی در پوست خود داشته باشند که این احساس بسیار خفیف است و در پایان جلسه درمان از بین می رود .

  • قرمزی پوست

رایج ترین عارضه پس از انجام این عمل قرمزی پوست می باشد که البته این عارضه جزء واکنش های طبیعی پوست خواهد بود و در مدت زمان کوتاهی برطرف می شود. قرمزی پوست در طی چند ساعت بر طرف خواهد شد در برخی افراد البته بسیار نادر قرمزی پوست تا دو روز ادامه دار خواهد بود.

  • تورم

تورم پس از انجام این عمل به ندرت اتفاق می افتد و در واقع جزء عوارض رایج این عمل نیست. تورم نیز همانند قرمزی پوست زود گذر و موقتی می باشد.

  • بی حسی پوست

با نفوذ امواج پر قدرت الکترو سوند بر لایه های زیرین پوست ممکن است بخشی از پوست پس از پایان جلسه درمان بی حس شود البته این عارضه نادر و موقتی است و در طی یک تا دو هفته از بین می رود.

  • تیره شدن رنگ پوست

هایپرپیگمنتیشن یا تیرگی پوست یکی از عوارض دیگر این فرآیند است که البته بسیار نادر می باشد و هنوز دلیلی بر علت آن یافت نشده است. متخصصین برای پیشگیری از این عارضه معمولاً تست پچ را انجام می دهند یعنی قبل از انجام  این فرآیند را بر بخش کوچکی از پوست انجام خواهند داد تا متوجه شوند بدن و پوست چه واکنشی نسبت به این عمل نشان می دهد.

  • بی اثر بودن درمان

حتی اگر شما جزء کاندیدای مناسب این فرایند زیبایی هم باشید ممکن است که به طور احتمالی این فرآیند تاثیری بر پوست شما نداشته باشد. متاسفانه در برخی مواقع تاثیرات کلاژن سازی در لایه های عمیق پوست بر لایه های سطحی مشاهده نخواهد شد.

کلینیک زیبایی آراد اصفهان یکی از معتبر ترین کلینیک های زیبایی در کشور عزیزمان ایران شناخته می شود که انواع خدمات زیبایی و درمانی پوست و مو در این کلینیک با دستگاه های پیشرفته و مجهز ارائه می ‌شود . همه خدمات این کلینیک مورد تایید سازمان وزارت بهداشت و اتحادیه اروپا قرار گرفته است و شما عزیزان می توانید بدون نگرانی از عوارض احتمالی و خطرناک فرایند های زیبایی و درمانی پوست و مو بهره مند شوید . متخصصین ما نسبت انواع روش های زیبایی آگاهی و شناخت کافی دارد و می توانند بهترین خدمات را برای شما ارائه دهند.

هزینه هایفو چقدر است ؟

مطمئنا هزینه‌ های هایفو تراپی نسبت به جراحی لیفت مقرون به صرفه تر خواهد بود زیرا در این روش نیاز به اتاق عمل و پرداخت هزینه بیهوشی نمی باشد.  بلکه این فرآیند زیبایی به صورت کاملا غیر تهاجمی انجام می شود. البته عواملی از قبیل میزان آسیب های پوستی،  تعداد جلساتی که پزشک تعیین می کند ، میزان مهارت بر تخصص پزشک،  نوع دستگاه ناحیه درمان هدف از انجام فرایند زیبایی هایفوتراپی و موقعیت جغرافیایی کلینیک هزینه ها را تحت تاثیر قرار می دهد.‌

بنابراین نمی‌ توان هزینه ثابتی را برای این فرایند اعلام کرد.  شما می توانید برای کسب اطلاع از هزینه ها با کارشناسان و مشاوران ما در کلینیک زیبایی آراداصفهان تماس حاصل فرمایید و یا با دریافت وقت حضوری و معاینه شما توسط پزشک اطلاعات دقیق تری در این زمینه حاصل کنید.

مراقبت های قبل از انجام هایفو :

مهمترین مراقبت قبل از انجام این عمل زیبایی مراجعه به کلینیک های تخصصی و معتبر می باشد.‌ زیرا در صورت عدم مهارت و تخصص پزشک و بی کیفیت بودن دستگاه ها ممکن است دچار عوارض جبران‌ نا پذیری شوید.  شما با شرکت در جلسات مشاوره می توانید نسبت به مراحل انجام درمان،  عوارض و نتایج این عمل اطلاعات کاملی حاصل کنید و متخصصین توضیحات کاملی در مورد مراقبت های قبل و بعد از آن ارائه خواهند داد .

قبل از آغاز جلسات این فرایند باید دو هفته قبل از درمان از مصرف انواع دارو های رقیق کننده خون و همچنین ضد التهابی بپرهیزید .مصرف این دارو ها باعث افزایش عوارض پس از درمان خواهد شد.

  • مصرف انواع دخانیات مانند سیگار و مشروبات الکلی دو هفته قبل از انجام این عمل ممنوع می باشد.‌
  • هنگامی که به کلینیک مراجعه می کنید آرایش نداشته باشید .
  • اگر به بیماری خاصی ابتلا دارید و یا مجبور ید داروی خاصی را مصرف کنید به پزشک اطلاع دهید.
  • اگر دندان فلزی و یا ایمپلنت دارید به پزشک اطلاع دهید.
  • اگر در ۳ ماهه اخیر روش های دیگر جوان سازی از قبیل تزریق ژل،  تزریق بوتاکس و یا لیزر انجام داده اید به پزشک اطلاع دهید.
  • از برنزه کردن،  لایه برداری و اپیلاسیون پوست قبل از اغاز جلسات درمان بپرهیزید.

مراقبت های پس از انجام هایفو :

پس از مرخص شدن از کلینیک شما نیاز به مراقبت دشواری نخواهید داشت و می توانید فعالیت های روزانه خود را آغاز کنید . بهتر است تا سه روز از لمس کردن،  خاراندن و ماساژ دادن پوست خودداری کنید.

  • از قرار دادن کمپرس سرد و گرم بر ناحیه درمان بپرهیزید .
  • در مجاورت هوای گرم و سرد قرار نگیرید.
  • از قرار گرفتن در معرض نور خورشید خود داری کنید و حتماً هنگام خارج شدن از خانه از ضد آفتاب استفاده کنید.
  • برای شست و شوی پوست از آب ولرم و شوینده‌ های بسیار ملایم استفاده کنید.
  • در صورت احساس درد می توانید از مسکن های تجویز شده استفاده کنید.
  • تا سه روز از انجام فعالیت های سنگین و شدید بدنی خود داری کنید.
  • تا ۳ روز از آرایش کردن پوست بپرهیزید زیرا ممکن است باعث حساسیت پوست شود.
  • در صورت ادامه دار شدن عوارض ذکر شده پزشک خود را در جریان قرار دهید.

اثرات و نتایج :

متقاضیان پس از انجام این فرایند زیبایی تا ۲۰ درصد شاهد نتایج اولیه این فرایند خواهند بود و پس از ۶ تا ۱۲ هفته می توانند شاهد تاثیرات فوق العاده فرایند زیبایی هایفوتراپی باشند . در برخی از متقاضیان حتی ممکن است شش ماه پس از درمان روند بهبودی ادامه دار باشد همچنین این عمل در کنار بازسازی و افزایش رشته های کلاژن ساز نتایجی بسیار عالی و طبیعی حاصل می کند.

ماندگاری و اثر بخشی فرآیند زیبایی هایفوتراپی به عوامل مختلفی بستگی دارد. عواملی از قبیل سن افراد،  شدت افتادگی و شلی پوست ، سلامتی عمومی،  سبک زندگی،  رژیم غذایی و مقدار کلاژن تولید شده،  شدت ماندگاری و اثرات درمان را تحت تاثیر قرار می دهد . نتایج حاصل از این فرایند ۶ ماه تا ۳ سال باقی می ماند که در صورتی که افراد سبک صحیحی در زندگی به کار گیرند و از قرار گرفتن در معرض نور خورشید خود داری کنند همچنین روش های مراقبتی از پوست را به خوبی انجام دهند می تواند نتایج این فرایند را ماندگار تر کنند. متخصصین توصیه می کنند برای ماندگار شدن اثرات درمان بهتر است این فرآیند را به طور سالیانه انجام دهید.

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آرادهایفو

دوره نقاهت پس از هایفو چقدر است ؟

همانطور که می دانید فرایند زیبایی و درمانی هایفوتراپی روشی کاملاً غیر جراحی است و در حین درمان هیچ برش و بخیه ای بر سطح پوست ایجاد نمی شود و فقط لایه های زیرین پوست با تاثیر پذیری از پرتو های الکترو سوند کشیده و سفت خواهند شد که سبب لیفت لایه‌ های سطحی پوست می شود.  بنابراین پس از انجام این عمل زیبایی نیاز به گذراندن دوره نقاهت نمی باشد و متقاضیان می توانند پس از ترک کلینیک فعالیت های روزانه خود را آغاز کنند.  اگر چه مراقبت های توصیه شده پس از این عمل تاثیرات درمان را افزایش می دهد و شما می توانید به نتایج مثبت و فوق‌العاده‌ای دست یابید.  متخصصین ما در کلینیک زیبایی آراد اصفهان توضیحات کاملی در مورد  مراقبت های این فرایند زیبایی ارائه خواهند تا شما عزیزان بتوانید به نتایج موفقیت آمیز دست یابید.

تعداد جلسات هایفو چقدر است ؟

تعداد جلسات برای همه متقاضیان کاملاً متفاوت است.  این فرآیند زیبایی و درمانی با اهداف متفاوتی ارائه می شود.  مثلاً تعداد جلسات جوان سازی و افتادگی پوست با جلسات لاغری و حذف  چربی های اضافه کاملاً متفاوت خواهد بود و توسط پزشک تعیین می شود.  افرادی که با افتادگی خفیف و متوسط پوست مواجه هستند می توانند در طی یک تا دو جلسه به نتایج عالی دست یابند اما برای افتادگی های شدید جلسات بیشتری نیاز می باشد.  هر جلسه فرایند زیبایی در حدود ۴۵ تا ۹۰ دقیقه طول می کشد.  متخصصین برای افزایش ماندگاری نتایج آن انجام این عمل را به طور سالیان توصیه می کنند.

شاید این مطلب هم برای شما جذاب باشد:

https://clinicarad.com/%d9%87%d8%a7%db%8c%d9%81%d9%88%d8%aa%d8%b1%d8%a7%d9%be%db%8c-%d8%b5%d9%88%d8%b1%d8%aa-%d8%af%d8%b1-%d8%a7%d8%b5%d9%81%d9%87%d8%a7%d9%86/

https://clinicarad.com/%d8%a7%d9%86%d8%ac%d8%a7%d9%85-%d9%87%d8%a7%db%8c%d9%81%d9%88%d8%aa%d8%b1%d8%a7%d9%be%db%8c-%d8%b5%d9%88%d8%b1%d8%aa-%d8%aa%d9%88%d8%b3%d8%b7-%d8%a8%d9%87%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%d9%be%d8%b2%d8%b4/

https://clinicarad.com/%d9%85%d8%b1%d8%a7%d9%82%d8%a8%d8%aa-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d8%a8%d8%b9%d8%af-%d8%a7%d8%b2-%d9%87%d8%a7%db%8c%d9%81%d9%88-%d8%aa%d8%b1%d8%a7%d9%be%db%8c/

نتیجه گیری :

فرایند زیبایی و درمانی هایفوتراپی یکی از بهترین جایگزین ها برای جراحی زیبایی مخصوصاً لیفت صورت می باشد. با انجام این عمل می‌ توانید به تاثیرات شگفت انگیزی دست یابید و در جهت جوان سازی بخش های مختلف صورت و بدن کاربرد دارد.  ایمنی بالا در این روش خطرات پس از آن را به حداقل رسانده است .

نتایج حاصل از این فرایند را مدیون تاثیرات امواج الکترو سوند  بر لایه های عمیق پوست خواهیم بود.  در این روش با مقایسه با فرایند های زیبایی دیگر از قبیل لیزر یا آر اف در امواج این دستگاه می باشد که می تواند با نفوذ به اعماق پوست بدون آسیب به بافت های دیگر به طور کاملا ایمن به تولید کلاژن بیشتر بپردازد و شما دقیقا همان نتایج لیفت صورت را حاصل کنید بدون این که بخواهید درد سر ها و عوارض پس از جراحی را تجربه کنید.

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آرادکلینیک آراد

در کلینیک زیبایی آراد اصفهان بهترین دستگاه های هایفو برای انجام این عمل مورد استفاده قرار می گیرند. کیفیت بالای دستگاه ها ، مهارت و تخصص پزشکان و وجدان کاری کادری درمانی ما بالاترین سطح خدمات را برای شما ارائه خواهند داد تا شما عزیزان مجدداً جوانی و زیبایی خود را حاصل کنید.

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان با کسب برترین رتبه رضایتمندی مرجع جهانی گوگل 5 ستاره درخدمت زیباجویان عزیزمی باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره رایگان و واتساپ می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:

09130323292

دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 1 به سامانه 10005848

جهت دریافت کد تخفیف و هدایای ویژه کلینیک ، حتما پیج ما را فالو کنید و علاوه بر دریافت کد های تخفیف در قرعه کشی یک عدد 206 هم شرکت کنید:

آیدی اینستاگرام:

https://instagram.com/clinic.arad

ارائه خدمات زیبایی در کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان توسط کادرحرفه ای انجام می‌شود که میتوانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر از طریق لینک زیر استفاده کنید :

clinicarad.com

سایت تخفیفات پزشکی جهت دریافت تخفیف:

 https://takhfifannet.com

سایت انجمن جهت پاسخ به سوالات زیبایی شما توسط برترین متخصصین زیبایی کشور:

 https://harfhayetazeh.com

لینک کوتاه:https://clinicarad.com/uk9l

لینک آپارات: https://www.aparat.com/clinic.arad

لینک نماشا: https://www.namasha.com/clinic.arad

ویکی پدیا: https://fa.wikipedia.org

فیسبوک:  https://www.facebook.com

تویتر: https://twitter.com

لینک یوتیوب: https://www.youtube.com

تلگرام: https://telegram.org

ashkan300

پست‌های اخیر

بهترین دکتر برای لیفت صورت

بهترین دکتر برای لیفت صورت لیفت صورت یکی از روش محبوب برای بازگرداندن جوانی و…

2 روز پیش

ماسک صورت برای لکه‌ های قهوه ای

ماسک صورت برای لکه‌ های قهوه ای شاید شما هم از وجود لکه‌ های قهوه…

6 روز پیش

چرا منافذ صورت باز می‌شود؟

چرا منافذ صورت باز می‌شود؟ باز بودن منافذ صورت یکی از دغدغه‌های پوستی برای بسیاری…

1 ماه پیش

جوانسازی گردن با پروفایلو در اصفهان

جوانسازی گردن با پروفایلو در اصفهان بالارفتن سن و عوامل دیگر ممکن است باعث ایجاد…

1 ماه پیش

اوزون تراپی زخم دیابتی در اصفهان

اوزون تراپی زخم دیابتی در اصفهان زخم پای دیابتی (DFU) یکی از مشکلات شایع افراد…

2 ماه پیش

قرص راکوتان برای جوش صورت

قرص راکوتان برای جوش صورت قرص راکوتان، یکی از داروهای بسیار موثر برای درمان جوش‌های…

2 ماه پیش