نحوه رفع چین و چروک صورت چیست؟

با افزایش سن پوست دچار چین و چروک می‌شود دیدن این علائم پیری فرد را ناراحت و عصبی می کند پس برای از بین بردن علائم پیری پوست باید به دنبال نحوه رفع چین و چروک صورت باشید.

علائم و دلایل رفع چین و چروک صورت:

هنگامی که سن فرد بالا می رود پوست شروع به تحلیل رفتن و افتادگی می کند چون کلاژن کمتری در پوست تولید می‌شود این کاهش کلاژن باعث بروز چین و چروک می شود که فرد به دنبال نحوه رفع چین و چروک صورت می رود روش های زیادی برای جلوگیری از روند پیری پوست و کند شدن این روند وجود دارد.

انواع درمان برای رفع چین و چروک صورت:

∆استفاده از نرم کننده های طبیعی و آبرسانی به پوست
∆دوری از نور مستقیم خورشید
∆استفاده از ضد آفتاب
∆استفاده از مواد حاوی انواع پروتئین ها و ویتامین ها
∆استفاده از ماسکهای خانگی و گیاهان دارویی
می‌تواند در روند پیری پوست موثر باشد اما جوابدهی بالایی ندارد و در طولانی مدت باید استفاده شود ،روش های آسان تر و راحت تری نیز وجود دارد که امروزه طرفداران زیادی دارد و

شما می توانید برای درمان چین و چروک از آنها استفاده کنید مانند:

∆تزریق فیلر
∆تزریق ژل
∆تزریق چربی
∆پلاسما جت
∆بوتاکس
∆لیفت نخ
که روش های مناسبی برای از بین بردن چین و چروک صورت و افتادگی پوست هستند لیفت صورت با نخ با استفاده از نخ های مخصوص در زیر پوست انجام می گیرد که باعث کشیده شدن پوست و از بین رفتن چین و چروک در صورت میشود و باعث افزایش تولید کلاژن نیز می‌شود چون کلاژن عامل اصلی جوانسازی پوست است این روش درمانی سالم و مطمئن به‌عنوان یکی از بهترین نحوه رفع‌چین و چروک صورت شناخته می‌شود که می‌توانید با استفاده از این روش مشکلات پوست خود را برطرف کنید.

چه کسانی بهترین کاندید برای انجام لیفت نخ هستند:

انجام روش لیفت نخ برای افرادی که پوست آنها دچار افتادگی شده و افرادی که به دنبال یک درمان خوب برای نحوه رفع چین و چروک صورت مانند اطراف چشم، خط خنده ،خط اخم و خطوط اطراف لب هستند بهترین گزینه است تا شادابی پوست خود را دوباره به دست آورند.

لیفت نخ چه مزایایی دارد:

از مزایای لیفت نخ به عنوان بهترین نحوه رفع چین و چروک صورت می‌توان به عدم نیاز به عمل جراحی سنگین، بیهوشی کامل ،عدم بستری اشاره کرد چون این عمل بدون درد و خون ریزی انجام شده و نیاز به گذراندن دوره نقاهت ندارد و هزینه مناسب‌تری دارد تا شما بتوانید به رفع چین و چروک صورت خود بپردازید.

مراقبت های قبل از انجام لیفت نخ:

قبل از انجام لیفت نخ به عنوان بهترین نحوه رفع چین و چروک صورت پوست صورت خود را تمیز کنید چون ممکن است تا چند روز نتوانید حمام کنید آب فراوان بنوشید تا بدن و پوست دچار خشکی نشود.

مراقبتهای پس از انجام لیفت نخ:

پس از انجام لیفت نخ به عنوان بهترین نحوه رفع چین و چروک صورت از فشار آوردن و ماساژصورت پرهیز کنید، از رفتن به استخر و سونا و گرفتن دوش آب گرم دوری کنید، نکات ارائه شده توسط پزشک را به درستی انجام دهید و داروهای تجویز شده توسط پزشک را مرتب مصرف کنید تا بتوانید بهترین نتیجه را از درمان به دست آورید.

هزینه:

هزینه انجام درمان لیفت نخ به عنوان بهترین نحوه رفع چین و چروک صورت برای هر فرد متفاوت است چون با توجه به مشخصات فردی هزینه تعیین می‌شود مانند حجم چین و چروک صورت که شما می توانید با انجام معاینه و مشاوره در کلینیک های معتبر زیبایی از هزینه این درمان اطلاعات کافی را به دست آورید.

نتیجه:

در اثر عواملی مانند ژنتیک و افزایش سن پوست دچار چین و چروک می شود که باعث به هم خوردن زیبایی ظاهر و شادابی پوست می شود شما می توانید با انجام لیفت نخ در کمترین زمان به نتیجه دلخواه خود برسید لیفت نخ یکی از بهترین نحوه رفع چین و چروک صورت است که توسط پزشک متخصص در کلینیک ها انجام می شود و شما می توانید به نتیجه دلخواه خود برسید.
شما میتوانید درمان لیفت نخ را به عنوان بهترین نحوه رفع چین و چروک صورت در کلینیک بین المللی آراد و تحت نظر پزشک متخصص جناب دکتر علیزاده انجام دهید و در کمترین زمان به بهترین پوست و ظاهر دست یابید همچنین می توانید از امکان مشاوره رایگان کلینیک استفاده کرده و اطلاعات کافی را از درمان به دست آورید و با استفاده از تخفیفات ویژه کلینیک با هزینه مناسبی این درمان را انجام دهید.
شعبه مرکزی تهران سعادت آباد:
09128809963
شعبه اصفهان:
09130323292
دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 1 به سامانه 10005848
آیدی اینستاگرام:
@clinic.arad
آدرس سایت:
Clinicarad.com
لینک کوتاه: https://clinicarad.com/kun8

ashkan300

پست‌های اخیر

بهترین دکتر برای لیفت صورت

بهترین دکتر برای لیفت صورت لیفت صورت یکی از روش محبوب برای بازگرداندن جوانی و…

2 روز پیش

ماسک صورت برای لکه‌ های قهوه ای

ماسک صورت برای لکه‌ های قهوه ای شاید شما هم از وجود لکه‌ های قهوه…

6 روز پیش

چرا منافذ صورت باز می‌شود؟

چرا منافذ صورت باز می‌شود؟ باز بودن منافذ صورت یکی از دغدغه‌های پوستی برای بسیاری…

1 ماه پیش

جوانسازی گردن با پروفایلو در اصفهان

جوانسازی گردن با پروفایلو در اصفهان بالارفتن سن و عوامل دیگر ممکن است باعث ایجاد…

1 ماه پیش

اوزون تراپی زخم دیابتی در اصفهان

اوزون تراپی زخم دیابتی در اصفهان زخم پای دیابتی (DFU) یکی از مشکلات شایع افراد…

2 ماه پیش

قرص راکوتان برای جوش صورت

قرص راکوتان برای جوش صورت قرص راکوتان، یکی از داروهای بسیار موثر برای درمان جوش‌های…

2 ماه پیش