نحوه درمان چین و چروک دور چشم

تا حالا برای خیلی از افراد پیش آمده جلوی آینه ظاهر خودشان را نگاه کنند. و باعث غمگین شدن خودشان شود. ابروها پلک ها و گوشه های بیرونی چشم های آنها به پایین متمایل شده. و چین و چروک های کوچکی بر روی صورت آنها ظاهر شده است. که باعث شده تا ظاهر آنها کمی پیرتر از سن شان به نظر برسد. اما در دنیای امروزی با استفاده از تکنولوژی های زیاد می توان به نحوه درمان چین و چروک دور چشم پرداخت.

علتهای شایع به وجود آمدن چین و چروک دور چشم:

یکی از علت های به وجود آمدن تیم و چروک دور چشم می‌تواند بالا رفتن سن باشد. در سنین جوانی که چین و چروک دور چشم اتفاق می‌افتد. می‌تواند علتهایی نظیر ه قرار گرفتن بیش از اندازه در معرض نور خورشید سیگار کشیدن عوامل ارثی و ژنتیکی و همچنین به دلیل پلک زدن زیاد ممکن است. باعث شود تا چین و چروک هایی در اطراف چشم ها به وجود آید. که برای نحوه درمان چین و چروک دور چشم میتوان از روشهای درمانی پزشکی نظیره بلفاروپلاستی لیزر تراپی پوست prp پلاسما جت و انواع روشهای دیگر را نام برد. که باعث رفع چین و چروک پوست برای افراد با رده سنی مختلف می شود..

بلفاروپلاستی چیست و چگونه باعث درمان چین و چروک میشود:

نحوه درمان چین و چروک دور چشم با استفاده از بلفاروپلاستی این گونه است. که پزشک متخصص برای از بین بردن چین و چروک و بهبود افتادگی پلک ها این عمل جراحی را انجام می‌دهد. و به دنباله این روش می‌توان بافت و پوست اضافی و همچنین چربی‌های زیرپوست که تجمع کرده و باعث چین و چروک دورچشم می‌شود. را برداشته و با این روش باعث رفع چین و چروک دور چشم می شود. و همچنین باعث می‌شود. تا چروکهای پنجه کلاغی و یا سایر چروک هایی که در صورت هستند. با این تکنیک از بین برود و باعث می شود صورت جوان تر زیبا تر و شاداب تر شود..

چه کسانی می توانند این روش را انجام دهند:

کسانی که به طور کلی سن آنها از ۳۰ سال به بالا باشد. و همچنین از نظر سلامت جسمی در وضعیت خوبی قرار داشته باشند. و دچار مشکلات چشم نباشند. میتوانند از این روش برای نحوه درمان چین و چروک دور چشم استفاده کنم. ولی کسانی که مشکلات بیماری چشم مثل گلوکوم و خشکی چشم شبکه دارن حتما پزشک متخصص را قبل از انجام این روش در جریان قرار دهند. همچنین افرادی که اختلالات تیروئید و یا دیابت و بیماری‌های عروقی و فشار خون بالا دارند. حتماً قبل از انجام این روش پزشک متخصص را در جریان قرار دهند. تا پزشک متخصص با شرایط در نظر گرفته مشخص کند. که این روش برای انجام عمل بلفاروپلاستی برای چشمان ها مفید است یا خیر..

چه مراقبت های قبل از انجام روش بلفاروپلاستی انجام دهیم:

قبل از انجام هر روش بلفاروپلاستی برای نحوه درمان چین و چروک دور چشم باید مراقبت‌های قبل از این عمل را انجام دهید که عبارت است از:
• قبل از انجام هر روش بلفاروپلاستی اول باید پزشک متخصص خود را در جریان این روش قرار دهید. و از نگرانی های خود در مورد عمل از ۲۰ سوال بپرسیم. و نتیجه های احتمالی عمل و همچنین تخصص و تجربه او و عکس های قبل و بعد ا تخصص و تجربه او و عکس های قبل و بعد از انجام هر روش بلفاروپلاستی را برای شما در نظر بگیرد
• باید قبل از انجام روش بلفاروپلاستی از بینایی چشم های خود اطمینان داشته باشیم بیماریهایی نظیره خشکی چشم و یا حساسیت گلوکوم و غیره نداشته باشید و اگر هم چنین شرایطی را داشتید حتماً پزشک متخصص را قبل از انجام این روش در جریان قرار دهید
• اگر داروهای ضدبارداری و یا داروهایی که پزشک دیگری برای شما تجویز کرده و یا مکمل های گیاهی و ویتامین های خاصی را مصرف می کنید حتماً قبل از انجام این روش پزشک متخصص را در جریان قرار دهیم
• همچنین مصرف سیگار و مواد الکلی و همچنین دخانیات را قبل از انجام این روش باید ترک کنیم و یا اگر مصرف مواد دخانیات و الکل دیداری تحت نظر پزشک متخصص خود را قبل از انجام روش در جریان قرار دهید.

مراقبت های بعد از انجام روش بهتر و پلاستی:

نحوه درمان چین و چروک دور چشم با بلفاروپلاستی نیاز به مراقبت های بعد از انجام این روش دارد
برای بعد از انجام روش بلفاروپلاستی بهبودی کامل بین ۲ تا ۴ هفته طول می کشد که در این زمان باید ا اقدامات زیر را حداکثر انجام دهیم
1. تا ۲ هفته پس از این روش برای خود استراحت کامل در نظر بگیرید..
2. برای رفع درد و تورم ناشی از انجام این روش می توانید برای رفع این مشکلات است کمپرسی یخ بر روی پلکای خود استفاده کنید ولی مواظب باشیم که فشار زیادی به چشم های خودتان وارد نکنید.
3. سعی کنین حداقل تا دوره بهبودی از خواندن کتاب و نگاه کردن در تلویزیون و همچنین گوشی‌های هوشمند و استفاده از لنزهای آرایشی برای چشمان خودتان اجتناب کنید.
4. و سعی کنید برای جلوگیری از تحریک چشمی از قرار گرفتن در معرض نور خورشید و گرد و خاک از عینک آفتابی استفاده کنید.
5. بعد از انجام این روش و گذراندن دوره بهبودی برای ارزیابی برداشتن بخیه ها به جراح‌متخصص خودتان مراجعه کنید.

هزینه:

هزینه های مربوط به انجام روش بلفاروپلاستی بسته به نوع عمل حق الزحمه پزشک مورد نظر و کلینیکی که میخواهید این روش‌ها را در آن انجام بدهید متفاوت می باشد.
شما می‌توانید برای دریافت هزینه های مربوط به عمل جراحی بلفاروپلاستی زیر چشم با مشاوران ما تماس گرفته و تخفیفات فوق العاده ویژه ای که به صورت روزانه در نظر گرفته می شود اطلاع بگیریم وره شدن در کلینیک بین المللی آرا توسط مشاوران حرفه‌ای این کلینیک انجام می‌گیرد و به صورت کاملاً رایگان در اختیار شما قرار گرفته می شود.

نتیجه:

نحوه درمان چین و چروک دور چشم می توان روشهای درمانی پزشکی را برای انجام این کار انتخاب کرد. که یکی از این روش‌ها می‌تواند انجام روش بلفاروپلاستی برای رفع چین و چروک دور چشم باشد.
پزشک متخصص با استفاده از برداشتن پوست و چربی چشم باعث می‌شود. تا چین و چروک دور چشم از بین برود و چهره‌ای جوان‌تر و شاداب‌تر برای افراد به دنبال خواهد آورد. شما می توانید. تمام خدمات مربوط به انجام عمل بلفاروپلاستی چشم را برای رفع چین و چروک در کلینیک بین المللی آراد تحت درمان جناب دکتر علیزاده انجام دهید و از خدمات فوق العاده این روش بر روی چشم‌های خود نیز توسط جناب دکتر باتجربه برخوردار شوید .
دوستان عزیز شماره های جهت تماس شما عزیزان با کلینیک بین المللی آراد در نظر گرفته شده است. لطفاً برای رزرو نوبت با این شماره ها تماس حاصل فرمایید:
شعبه مرکزی تهران سعادت آباد:
09128809963
شعبه اصفهان:
09130323292
دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 1 به سامانه 10005848
آیدی اینستاگرام:
@clinic.arad
آدرس سایت:
Clinicarad.com
لینک کوتاه: https://clinicarad.com/a6n4

ashkan300

پست‌های اخیر

در کلینیک تخصصی زیبایی آراد چه خدماتی انجام می‌شود؟

در کلینیک تخصصی زیبایی آراد چه خدماتی انجام می‌شود؟ همه خانم‌ها و آقایان دنبال راهی…

5 روز پیش

بهترین دکتر برای لیفت صورت

بهترین دکتر برای لیفت صورت لیفت صورت یکی از روش محبوب برای بازگرداندن جوانی و…

1 هفته پیش

ماسک صورت برای لکه‌ های قهوه ای

ماسک صورت برای لکه‌ های قهوه ای شاید شما هم از وجود لکه‌ های قهوه…

2 هفته پیش

چرا منافذ صورت باز می‌شود؟

چرا منافذ صورت باز می‌شود؟ باز بودن منافذ صورت یکی از دغدغه‌های پوستی برای بسیاری…

2 ماه پیش

جوانسازی گردن با پروفایلو در اصفهان

جوانسازی گردن با پروفایلو در اصفهان بالارفتن سن و عوامل دیگر ممکن است باعث ایجاد…

2 ماه پیش

اوزون تراپی زخم دیابتی در اصفهان

اوزون تراپی زخم دیابتی در اصفهان زخم پای دیابتی (DFU) یکی از مشکلات شایع افراد…

2 ماه پیش