مکمل های جلوگیری از ریزش مو

مکمل های جلوگیری از ریزش مو

بعضی از علت های ریزش مو در خانمها و آقایان ممکن است.

از کمبود ویتامین باشد که گاهی رژیم های غذایی که میگیرید.

نمی‌تواند نیاز بدن را در رفع بعضی از ویتامین ها انجام دهد. که باید مکمل های جلوگیری از ریزش مو را به صورت خوراکی مصرف نمایید،تا کمبود ویتامین ها در بدن از بین برود.

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد-کلینیک آراد

علت ریزش مو چیست و چه مکمل هایی میتوان برای ریزش مو مصرف نمود؟

عللی که باعث ریزش مو می شود می تواند بالا رفتن سن عوامل ژنتیکی و ارثی و وجود بیماریها و کمبود ویتامین برای بدن باشد که مهم ترین مکمل جلوگیری ریزش مو که می توانید از داروخانه ها تهیه کنید، شامل قرص زینک پلاس قرص بیوتین قرص پرفکتیل پلاتینیوم قرص فولیکوژن قرص اکولایف می باشد.

باید قبل از استفاده از این ها با پزشک متخصص مشورت کنید و بهترین قرص ریزش مو را با توجه به کمبود های ویتامین در بدنتان استفاده کنید.

چه درمان هایی میتوان برای ریزش مو استفاده کرد؟

شما می توانید، برای درمان ریزش موی خود از مکمل های جلوگیری ریزش مو که در داروخانه ها موجود می باشد طبق نظر پزشک متخصص خودتان استفاده کنید و در کنار این مکمل ها می توانید از روش های پزشکی نظیره مزوتراپی prp و لیزر ترابی برای جلوگیری از ریزش مو بهره ببرید.

استفاده از مزوتراپی برای ریزش مو می‌تواند یک راه حل باشد.

پزشک متخصص، در این روش با استفاده از املاح و ویتامین‌های مورد نیاز که بعداً برای رشد و جلوگیری از ریزش مو نیاز دارد را به لایه میانی پوست تزریق می‌کند که باعث تقویت فولیکول های مو شده و از ریزش مو جلوگیری می کند و باعث رشد مجدد موها میشود.

چه کسانی می توانند کاندیدای مناسبی برای انجام روش مزوتراپی باشند؟

شما اگر با مصرف مکمل جلوگیری ریزش مو با توجه به نظر پزشک متخصص خود روش مزوتراپی را برای جلوگیری از ریزش مو استفاده کرده‌اید بهترین گزینه برای انتخاب این روش می باشید.

زیرا هر فردی که از نظر جسمی و سلامتی سالم باشد می تواند این روش را انجام دهد ولی خانم های باردار و شیرده و همچنین کسانی که داروهای رقیق کننده خون می خورند نمی توانند از این روش استفاده کنند و قبل از انجام این روش حتماً باید با پزشک متخصص خود مشورت نمایند.

مکمل – کلینیک بین المللی پوست ، مو و زیبایی آراد

انجام روش مزوتراپی چه کاربردی دارد؟

یکی از مزیت های استفاده از روش مزوتراپی برای جلوگیری از ریزش مو می توان به کوتاه بودن مدت زمانی است که برای این روش استفاده می‌شود و همچنین بدون عارضه بودن این روش و بدون درد بودن مزوتراپی برای مشتریان یکی از مزیت های استفاده از این روش می باشد .

کسانی که استفاده از مکمل‌های جلوگیری ریزش مو را جهت ریزش مو استفاده می‌کنند و از روش مزوتراپی نیز برای رفع ریزش مو استفاده می‌کنند میتوانند از مزیت استفاده از روش مزوتراپی نیز برخوردار باشد.

مراقبت های قبل از انجام مزوتراپی:

شما قبل از انجام مزوتراپی اگر مکمل جلوگیری ریزش مو مصرف می کنید باید با پزشک متخصص خود مشورت نمایید و از خوردن داروهای رقیق کننده خون و آسپرین خودداری کنید و قبل از انجام روش مزوتراپی نظافت شخصی خود را رعایت کنید و حتماً موهای خود را بشویید.

مراقبت های بعد از انجام مزوتراپی:

بعد از انجام مزوتراپی، با توجه به نظر پزشک متخصص می توانید از کمپرس سرد بر روی مناطق که تزریق انجام داده اید استفاده کنید و از شستن موهای خود تا ۱۲ ساعت بعد از انجام روش مزوتراپی خودداری کنید و اگر می خواهید مکمل جلوگیری ریزش مو استفاده کنید با توجه به نظر پزشک متخصص مانعی ندارد.

ولی از مصرف داروهای رقیق کننده خون و آسپرین خودداری کنید و اگر می خواهید برای تسکین دردهای خودتان داروی مصرف کنید می‌توانید از استامینوفن استفاده کنید.

هزینه:

هزینه های مربوط به انجام روش مزوتراپی برای جلوگیری از ریزش مو بسته به تعداد جلساتی می باشد که پزشک متخصص با توجه به ریزش موی شما برای شما در نظر گرفته است.

همچنین دوز دارویی که برای این روش استفاده می کنند می تواند بر هزینه های این روش تاثیر گذار باشد.

شاید این مطلب هم برای شما جذاب باشد:

نتیجه:

مکمل جلوگیری ریزش مو بهترین گزینه برای جلوگیری از ریزش مو می باشد که می توانید با توجه به مصرف مکمل ها با نظر پزشک متخصص خود از روشهایی نظیره مزوتراپی نیز برای جلوگیری از ریزش موهای خود بهره ببرید .
تمام خدمات مربوط به انجام مزوتراپی را می توانید توسط جناب دکتر علیزاده در کلینیک بین المللی اراد انجام دهید و از خدمات فوق العاده بعد از انجام این روش بر روی مو های خود بهره مند شوید .

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد-کلینیک آراد

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان با کسب برترین رتبه رضایتمندی مرجع جهانی گوگل 5 ستاره درخدمت زیباجویان عزیز  می باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره رایگان و واتساپ می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:

09130323292

دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 2 به سامانه 10005848

جهت دریافت کد تخفیف و هدایای ویژه کلینیک ، حتما پیج ما را فالو کنید و علاوه بر دریافت کد های تخفیف در قرعه کشی یک عدد 206 هم شرکت کنید:

آیدی اینستاگرام:

https://instagram.com/clinicarad

ارائه مراقبت های مربوط به خدمات زیبایی در کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان توسط کادرحرفه ای انجام می‌شود که میتوانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر از طریق لینک زیر استفاده کنید:

clinicarad.com/#

سایت تخفیفات پزشکی جهت دریافت تخفیف:

 https://takhfifannet.com

سایت انجمن جهت پاسخ به سوالات زیبایی شما توسط برترین متخصصین زیبایی کشور:

 https://harfhayetazeh.com

تلگرام

https://t.me/clinic_arad

گپ

https://gap.im/join/Nzg0Nzk2ODU5NDcwNTQ2Nzk0NzY1NjIwNTg3NjY2MzQ0NTYxMDI4OTE5NTE2NjE1NjI1Mjc3OTgzMTYyNjI3MDYyNTAyNjA3MTA1NTG

سروش

https://splus.ir/clinicarad

ایتا

https://eitaa.com/clinicarad

روبیکا

https://eitaa.com/clinicarad

ashkan300

پست‌های اخیر

در کلینیک تخصصی زیبایی آراد چه خدماتی انجام می‌شود؟

در کلینیک تخصصی زیبایی آراد چه خدماتی انجام می‌شود؟ همه خانم‌ها و آقایان دنبال راهی…

4 روز پیش

بهترین دکتر برای لیفت صورت

بهترین دکتر برای لیفت صورت لیفت صورت یکی از روش محبوب برای بازگرداندن جوانی و…

1 هفته پیش

ماسک صورت برای لکه‌ های قهوه ای

ماسک صورت برای لکه‌ های قهوه ای شاید شما هم از وجود لکه‌ های قهوه…

2 هفته پیش

چرا منافذ صورت باز می‌شود؟

چرا منافذ صورت باز می‌شود؟ باز بودن منافذ صورت یکی از دغدغه‌های پوستی برای بسیاری…

2 ماه پیش

جوانسازی گردن با پروفایلو در اصفهان

جوانسازی گردن با پروفایلو در اصفهان بالارفتن سن و عوامل دیگر ممکن است باعث ایجاد…

2 ماه پیش

اوزون تراپی زخم دیابتی در اصفهان

اوزون تراپی زخم دیابتی در اصفهان زخم پای دیابتی (DFU) یکی از مشکلات شایع افراد…

2 ماه پیش