مهمترین علت ریزش موها

عوامل زیادی باعث می‌شود تا موهای افراد بریزد. که بیشتر در بین خانم‌ها باعث مضطرب شده اند. و ناراحت شدن می‌شود و به دنبال راهی برای درمان این مشکل می باشد. که مهمترین علت ریزش موها می تواند افزایش سن باشد.

علت های ریزش مو:

برای درمان موها اول باید مهمترین علت ریزش موها را پیدا کنیم. که علت ریزش مو می‌تواند افزایش از وجود بیماری ها و ژنتیک و تغییرات هورمونی باشد.

چه درمان هایی میتوان برای ریزش مو استفاده کرد:

از نظر علم پزشکی برای ریزش مو به عنوان مهمترین علت ریزش موها می توان از درمان های نظیر حملات را پی پی آر پی و لیزر درمانی استفاده کرد که می توان گفت مزوتراپی به عنوان یکی از روش ها برای جلوگیری از ریزش موها می باشد که در آن پزشک متخصص با استفاده از املاح و ویتامین ها و آنزیم هایی که مورد نیاز ریشه مو می باشد با استفاده از سرنگ هایی که به سوزن های خیلی ریزی دارد .این مواد را نزدیکه پلیکل های مو تزریق می‌کند و باعث جلوگیری و رشد مجدد موها می شوند.

چه کسانی کاندیدای مناسبی برای انجام این روش می باشد:

همه افرادی که از ریزش مو رنگ می برم و به دنبال مهمترین علت ریزش موها هستند می توانند از این روش استفاده کنند ولی قبل از انجام این روش حتماً باید با پزشک متخصص خود مراجعه کنید تا مشخص کند که شما کاندیدای مناسبی برای انجام این روش هستید یا خیر.

مزیت های استفاده از مزوتراپی:

به عنوان مهمترین علت ریزش موها می توان گفت که مزوتراپی دارای مزیت های بیشماری از گرم علت اینکه از زنهای خیلی ریز استفاده می‌شوند بدون درد است و برای همه افراد مناسب میباشد و به گونه حساسیت برای افراد و ماندگاری طولانی و هزینه کمتری نسبت به انجام روش های دیگر می توان گفت از مزیت های این روش می باشد.

مراقبت های قبل از انجام مزوتراپی:

مزوتراپی به عنوان مهمترین علت ریزش موها نیاز به مراقبت های قبلی برای انجام این روش دارد که می‌توان شامل موارد زیر باشند.
• قبل از انجام مزوتراپی حتماً حمام کرده باشید.
• از یک هفته قبل از انجام مزوتراپی هیچگونه مواد و داروهایی که باعث رقیق شدن خون میشود را مصرف نکرده باشید.

مراقبت های بعد از انجام مزوتراپی

بعد از انجام مزوتراپی به عنوان مهمترین علت ریزش موها باید به مدت ۸ ساعت پس از انجام این روش از شستن موهای خودتان جلوگیری کنیم و هیچ گونه مواد آرایشی بر روی موهای خود استفاده نکنیم اگر در محله انجام هر روز احساس کردید می توانید از کمپرس یخ برای کاهش درد ها استفاده کنید.

هزینه:

هزینه های مربوط به انجام مزوتراپی بسته به تعداد جلساتی می باشد که پزشک معالج برای ما علت ریزش مو به عنوان مهمترین علت ریزش موها برای شما در نظر گرفته است.
شما می توانیم برای اطلاع گرفتن از هزینه ها با کلینیک بین المللی آرا تماس گرفته و از کلیه هزینه های مربوط به انجام این روش اطلاع به دست آورد.

نتیجه :

به دنباله مهمترین علت ریزش موها و درمان ان از مزوتراپی استفاده کرد که باعث جلوگیری از ریزش موها و رشد مجدد موها می‌شود شما می‌توانید تمام خدمات مربوط به انجام روش مربوط برای جلوگیری از ریزش موها را توسطه جناب دکتر علیزاده در کلینیک بین المللی آراد تجربه کنید و از خدمات مربوط به انجام این روش نیز نتیجه مطلوب به دست آورید.
شما می توانید جهت گرفتن مشاوره با مشاوران تخصصی کلینیک بین المللی آراد با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید همچنین می توانید نسبت به رزرو نوبت با این شماره ها تماس بگیرید.
شعبه مرکزی تهران سعادت آباد:
09128809963
شعبه اصفهان:
09130323292
دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 1 به سامانه 10005848
آیدی اینستاگرام:
@clinic.arad
آدرس سایت:
Clinicarad.com
لینک کوتاه: https://clinicarad.com/bovf

ashkan300

پست‌های اخیر

در کلینیک تخصصی زیبایی آراد چه خدماتی انجام می‌شود؟

در کلینیک تخصصی زیبایی آراد چه خدماتی انجام می‌شود؟ همه خانم‌ها و آقایان دنبال راهی…

4 روز پیش

بهترین دکتر برای لیفت صورت

بهترین دکتر برای لیفت صورت لیفت صورت یکی از روش محبوب برای بازگرداندن جوانی و…

1 هفته پیش

ماسک صورت برای لکه‌ های قهوه ای

ماسک صورت برای لکه‌ های قهوه ای شاید شما هم از وجود لکه‌ های قهوه…

2 هفته پیش

چرا منافذ صورت باز می‌شود؟

چرا منافذ صورت باز می‌شود؟ باز بودن منافذ صورت یکی از دغدغه‌های پوستی برای بسیاری…

2 ماه پیش

جوانسازی گردن با پروفایلو در اصفهان

جوانسازی گردن با پروفایلو در اصفهان بالارفتن سن و عوامل دیگر ممکن است باعث ایجاد…

2 ماه پیش

اوزون تراپی زخم دیابتی در اصفهان

اوزون تراپی زخم دیابتی در اصفهان زخم پای دیابتی (DFU) یکی از مشکلات شایع افراد…

2 ماه پیش