مهمترین علت ریزش موها

مو نیز مانند پوست با افزایش سن دچار مشکل می شوند. از جمله ریزش، نازکی و شکنندگی مو و البته ریزش مو می‌تواند در سنین پایین نیز رخ دهد. که بستگی به عوامل ژنتیکی دارد. اگر فردی در خانواده قبل دچار ریزش مو بوده به شما نیز سرایت می‌کند. که همیشه این سوال پیش آمده که مهمترین علت ریزش موها چیست؟

دلایل و مهمتری علت ریزش موها

از مهمترین علت ریزش موها می توان به افزایش سن، بروز مشکلات خود ایمنی بدن، عوامل ارثی و ژنتیک یا نرسیدن مواد مغذی به ریشه موها اشاره کرد. که می‌توان برای حل این مشکلات از روش‌های جدید درمان های زیبایی استفاده کرد. که جلوی ریزش موها را گرفته و باعث تقویت ریشه مو می‌شود.

انواع درمان ریزش مو با توجه به مهمترین علت ریزش موها:

اگر فرد دچار ریزش مو به هر دلیلی شده باشد باید به دنبال راهکار مناسبی برای درمان و جلوگیری از ریزش باشد مهمترین علت ریزش موها عوامل ژنتیکی است که از خانواده به فرد به ارث می‌رسد انجام بسیاری از کارها می تواند تا حدی جلوی روند ریزش را کم کند مانند تغذیه مناسب که نقش مهمی در ریزش موها دارد یا استفاده از ماسکهای خانگی و داروها که به طور قطعی جوابدهی ندارد اما می‌تواند تا حد کمی از ریزش موها جلوگیری کند
اما شما می توانید با استفاده از درمان های زیبایی جدید مانند مزوتراپی مهمترین علت ریزش موها را نیز از بین ببرید و باعث تقویت موهای خود شوید در این روش مواد مغذی مورد نیاز ریشه مو با استفاده از سوزن های مخصوص با انجام بی حسی موضعی به پوست سر و ریشه مو به طور مستقیم تزریق می‌شود و شما می‌توانید پس از انجام درمان نتیجه فوق‌العاده آن را مشاهده کنید این کار علاوه بر جلوگیری از ریزش مو باعث تحریک پوست و افزایش تولید کلاژن نیز می شود چون کلاژن عامل اصلی جوانسازی پوست است.

چه کسانی بهترین کاندید برای انجام درمان مزوتراپی هستند:

این روش درمانی برای افرادی که دچار ریزش مو سکه ای، ریزش موی ارثی ،ضعیفی و شکنندگی مو هستند و برای افرادی که می‌خواهند موی خود را تقویت و ضخیم کننده روش مناسبی است که می‌تواند مهمترین علت ریزش موها را نیز از بین ببرند و باعث تقویت ریشه مو و پوست سر خود بشوند.

مزوتراپی چه مزایا و کاربردی دارد:

از مزایای درمان مزوتراپی که می تواند مهمترین علت ریزش موها را نیز برطرف کند این است که فرد می‌تواند به راحتی و خیلی سریع مو و پوست سر خود را تقویت کرده و مانع ریزش موی بیشتر شوند و نیاز به عمل جراحی و هزینه های بالا ندارد و شما میتوانید بدون درد و خونریزی و با دوره نقاهت کوتاه مدت این درمان را انجام دهید علاوه بر جلوگیری از ریزش مو این درمان باعث افزایش حجم و ضخامت موها نیز می شود.

مراقبت های قبل از انجام مزوتراپی:

شما می توانید با انجام درمان مزوتراپی مهمترین علت ریزش موها را نیز از بین ببرید اما باید قبل از انجام درمان پوست و موی سر خود را تمیز کنید و دوش بگیرید، از مصرف دخانیات و خوردن مشروبات الکلی پرهیز کنید، از داروهایی که باعث انعقاد خون می شود پرهیز کنید و در صورت استفاده از داروی خاصی آن را با پزشک در میان بگذارید.

مراقبتهای پس از انجام مزوتراپی:

پس از انجام درمان تا ۴۸ ساعت دوش نگیرید، به سونا و استخر نروید ،آب فراوان بنوشید تا بدن شما دچار کمبود آب نشود ،از مصرف مشروبات الکلی تا یک هفته تا ۱۰ روز پرهیز کنید با رعایت این نکات و نکاتی که توسط پزشک به شما ارائه می شود می توانید مهمترین علت ریزش موها را برطرف کرده و از ریزش بیشتر موها جلوگیری کنید و باعث تقویت آنها شوید.

هزینه:

هزینه انجام درمان مزوتراپی برای از بین بردن مهم ترین علت ریزش مو ها به عوامل فردی بستگی دارد چون با توجه به حجم موهای باقیمانده و حجم موهای از دست رفته مشخص می شود و شما می توانید با انجام معاینه و مشاوره از این درمان و هزینه آن مطلع شوید.

نتیجه:

بسیاری از افراد در سن های مختلف دچار ریزش مو می شوند که مهمترین علت ریزش موها عوامل ژنتیکی و افزایش سن است که باعث بروز اختلال در ظاهر فرد می شود اما شما می توانید با استفاده از روش‌های جدید مانند درمان مزوتراپی این مشکل را برطرف کرده و باعث تقویت رشد و حجم مو های خود شوید.
شما میتوانید درمان مزوتراپی را در کلینیک بین المللی آراد تحت نظر پزشک متخصص زیبایی جناب دکتر علیزاده انجام دهید و از مشاوره رایگان و تخفیفات روزانه کلینیک نیز بهره مند شوید و با خیالی آسوده این درمان را انجام داده و به نتیجه دلخواه و مطلوب خود برسید.
شعبه مرکزی تهران سعادت آباد:
09128809963
شعبه اصفهان:
09130323292
دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 1 به سامانه 10005848
آیدی اینستاگرام:
@clinic.arad
آدرس سایت:
Clinicarad.com
لینک کوتاه: https://clinicarad.com/f3al

ashkan300

پست‌های اخیر

در کلینیک تخصصی زیبایی آراد چه خدماتی انجام می‌شود؟

در کلینیک تخصصی زیبایی آراد چه خدماتی انجام می‌شود؟ همه خانم‌ها و آقایان دنبال راهی…

2 روز پیش

بهترین دکتر برای لیفت صورت

بهترین دکتر برای لیفت صورت لیفت صورت یکی از روش محبوب برای بازگرداندن جوانی و…

4 روز پیش

ماسک صورت برای لکه‌ های قهوه ای

ماسک صورت برای لکه‌ های قهوه ای شاید شما هم از وجود لکه‌ های قهوه…

1 هفته پیش

چرا منافذ صورت باز می‌شود؟

چرا منافذ صورت باز می‌شود؟ باز بودن منافذ صورت یکی از دغدغه‌های پوستی برای بسیاری…

1 ماه پیش

جوانسازی گردن با پروفایلو در اصفهان

جوانسازی گردن با پروفایلو در اصفهان بالارفتن سن و عوامل دیگر ممکن است باعث ایجاد…

2 ماه پیش

اوزون تراپی زخم دیابتی در اصفهان

اوزون تراپی زخم دیابتی در اصفهان زخم پای دیابتی (DFU) یکی از مشکلات شایع افراد…

2 ماه پیش