جوانسازی

مزوژل چیست؟ با کاربردها و مزایای آن آشنا شوید

مزوژل چیست؟ با کاربردها و مزایای آن آشنا شوید

داشتن چهره جذاب و جوان عاری از چین و چروک و خطوط یکی از آرزو های همه افراد است که خوشبختانه امروزه این آرزو دست یافتنی می باشد با مشاهده چین و چروک ها و خطوط ریز در کنار چشمدها و یا اطراف دهان زیبایی و جوانی تحت تاثیر قرار می گیرد و تاثیرات نا خوشایندی بر چهره و اعتماد به نفس افراد به دنبال دارد. مزوژل یکی است سریع ترین روش های زیبایی برای از بین بردن چین و چروک ها و خطوط سطح پوست است که می‌ توان با آن ظاهری جوان و زیبا داشت. این عمل زیبایی در کنار جوان سازی پوست لکه ها و تیرگی های پوست را از بین می برد. در طی این نوشتار ما قصد داریم در مورد این فرآیند زیبایی مزایا و عوارض آن ها توضیحاتی برای شما ارائه دهیم.

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان

مزوژل چیست؟

یکی از روش های درمانی مناسب و سریع برای حذف چین و چروک ها و از بین بردن خطوط سطحی پوست می باشد که تاثیر بی نظیری در درمان انواع آسیب های پوستی خواهد داشت . این فرایند زیبایی را می‌ توان برای نواحی مختلف صورت حتی در اطراف چشم که پوست نازک و حساسی دارد مورد استفاده قرار داد .در طی این فرایند زیبایی و درمانی ماده‌ ای به نام هیالورونیک اسید به درمان انواع آسیب های پوستی می پردازد و شما به مرور زمان شاهد بازسازی پوست و شادابی چهره خود خواهید بود.

هیالورونیک اسید ماده ای است که به طور طبیعی در بدن انسان ها وجود دارد و پوست را برای تولید کلاژن بیشتر تحریک می کند و در نتایج حالت انعطافی و ارتجاعی پوست افزایش می یابد. همچنین این ماده با تحریک سلول های تولید کننده کلاژن و افزایش میزان خون رسانی در بافت های پوست، انواع آسیب های پوستی را درمان می کند. ترکیبات دیگر مزو ژل علاوه بر هیالورونیک اسید شامل آنتی اکسیدان ها، ویتامین ها ، مواد معدنی و مغذی می باشد که هر کدام به نحوی به ترمیم و بازسازی پوست می پردازند و انواع آسیب های پوستی مانند تیرگی ها ،لکه ها، ترک های پوستی و.. بر طرف می کند .

با تزریق این ژل به پوست رطوبت پوست افزایش می‌ یابد و هیچ اثری از نشانه های پیری در سطح پوست مشاهده نخواهد شد و ماندگاری طولانی مدتی خواهد داشت.

مراحل انجام مزوژل چیست؟

این فرآیند زیبایی در طی یک جلسه انجام نمی شود و ارائه مراقبت ها قبل و بعد از آن نقش مهمی در نتایج درمان خواهد داشت. اگر مراقبت های توصیه شده را جزء مراحل درمان قرار دهید می توانید به مهم بودن این موضوع پی ببرید. چون با سپری کردن این مراحل می توانید مراحل درمان را راحت تر پیش ببرید و به نتایج مورد نظر خود دست یابید.

مراقبت های قبل از مزوژل

قبل از اقدام به هر روش درمانی و زیبایی باید در مورد معتبر بودن کلینیک و مهارت پزشک خود اطمینان کامل حاصل کنید. چون با انتخاب پزشک ماهر و با تجربه می توانید نتایج بی نظیری در این زمینه حاصل کنید. در کلینیک زیبایی آراد اصفهان شما می توانید از مهارت متخصصین حرفه ای و با تجربه بهره مند شوید. زیرا در این کلینیک تخصصی متخصصان با بهترین تکنیک های زیبایی و درمانی در زمینه پوست و مو آگاهی کامل دارد و می توانند بهترین روش های درمانی را برای شما ارائه دهند. در این کلینیک زیبایی فرآیند زیبایی این فرایند زیبایی با بهترین برند ها و مارک ها انجام می شود تا شما بتوانید از ماندگاری طولانی مدت آن لذت ببرید و در طی درمان حداقل عوارض را تجربه کنید.

در کلینیک زیبایی آراد اصفهان متخصصین همه شرایط بدنی شما را ارزیابی می کند تا مطمئن شوند که فرآیند زیبایی برای شما کاملاً موثر است و شما می توانید از نتایج بی نظیر آن بهره مند شوید . پس از تشخیص و تایید پزشک جلسه درمان این فرایند زیبایی آغاز خواهد شد و پزشک در این زمینه توضیحات مناسب را برای مراقبت های قبل از درمان برای شما ارائه خواهد داد.

• هفته قبل از آغاز درمان مصرف دخانیات و مشروبات الکلی را کنار بگذارید.
• از مصرف آسپرین، پروفن، ناپروکسن، وا فارین ، هپارین، دارو های گیاهی، زعفران، روغن ماهی، مکمل ها و ویتامین ها بپرهیزید.
• اگر شما باید این دارو ها را به طور ضروری مصرف کنید حتماً به پزشک اطلاع دهید .
•اگر درگیر بیماری خاصی هستید و یا دارو مصرف می کنید به پزشک اطلاع دهید.
• در جلسه مشاوره سوالات خود را از پزشک بپرسید و انتظارات و اهداف خود را در این زمینه بیان کنید .
• سعی کنید استرس خود را کنترل کنید تا بتوانید مراحل درمان را به خوبی طی کنید .
•در هنگام مراجعه به کلینیک آرایش نداشته باشید.

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان – مزوژل

مراحل جلسه درمان

در روز انجام این فرایند زیبایی بدون آرایش در کلینیک حضور داشته باشید و بهتر است قبل از درمان دوش بگیرید تا همه سطح پوست شما به خوبی پاکسازی شود. درد ناشی از تزریق را می‌ توان به خوبی تحمل کرد اما اگر شما آستانه درد پایینی دارید متخصصین از بی حسی موضعی استفاده خواهند کرد. پس از بی حسی پوست ، دوز تعیین شده مزوژل در نواحی که نیاز به جوانسازی و زیبایی دارد به آرامی تزریق خواهد شد. پس از تزریق می توانید کلینیک را ترک کنید و فعالیت‌ های روزانه خود را از سر بگیرید .متخصصین بر اساس شرایط پوستی و میزان آسیب‌ ها این عمل را در چند جلسه انجام خواهند داد. هرچه میزان آسیب های پوستی بیشتر باشد جلسات بیشتری نیاز است. معمولاً این فرآیند زیبایی در طی ۳ تا ۴ جلسه انجام خواهد شد فاصله بین جلسات به مدت یک ماه می باشد.

مراقبت های پس از تزریق مزوژل

مراقبت هایی که پس از انجام این فرایند زیبایی انجام دهید باید مورد توجه می باشد زیرا می تواند تاثیرات نتایج آن را تحت تاثیر قرار دهد.

متخصصین در طی جلسه مشاوره توضیحات مناسب در مورد اهمیت مراقبت ها ارائه می دهند تا شما بتوانید به بهترین نتایج دست یابید.

• تا یک هفته پس از تزریق از مصرف غذا های شور و چرب و با کالری زیاد بپرهیزید.
•تا سه روز به هیچ وجه در معرض گرد و غبار، نور خورشید، هوای گرم شدید و آلودگی‌ های محیطی قرار نگیرید و هنگام خارج شدن از خانه مصرف ضد آفتاب را در اولویت قرار دهید.
• از دست زدن، ماساژ دادن و لمس کردن ناحیه تزریق خودداری کنید تا دو روز از انجام فعالیت های ورزشی و سنگین بپرهیزید.
• از کمپرس سرد استفاده کنید تا میزان تورم و کبودی در ناحیه تزریق را کاهش دهید .
• در صورت احساس درد با پزشک خود در تماس باشید و دارو های مسکن تجویز شده را مصرف کنید.
• با اعمال مراقبت های توصیه شده پس از تزریق می توانید سطح عوارض را به کمترین حد خود برسانید و دوره ماندگاری ژل تزریقی را افزایش دهید.

با رعایت این نکات هیچ نگرانی پس از درمان وجود ندارد چون این فرآیند زیبایی جزء روش های غیر تهاجمی است و میزان عوارض آن بسیار نا چیز خواهد بود . ممکن است پس از تزریق مقداری سوزش، قرمزی و تورم مشاهده شود که پس از چند ساعت هیچ اثری از آن ها باقی نخواهد.

کاربرد ها و مزایای تزریق مزوژل

این فرایند زیبایی با هدف از بین بردن چین و چروک های عمیق و سطحی پوست در قسمت های مختلف صورت مانند اطراف لب ها و چشم ها می باشد .

این عمل زیبایی نقش مهمی در از بین بردن خط خنده عمیق و خط اخم ایفا می کند.

با انجام این فرایند چهره شما جوانی و شادابی گذشته را به دست می‌ آورد.

همچنین می توان با تزریق، زاویه صورت را اصلاح و متقارن کرد.
چون با تزریق ژل به چانه و گونه ها می توانید زیبایی چهره را چندین برابر کنید.

با کمک این فرآیند زیبایی ناهنجاری های ایجاد شده در چهره مورد درمان قرار می‌گیرد.

کسانی که به دلایل مختلفی پوست صورتشان افتاده و شل شده است می‌ توانند از این عمل نتایج بی نظیری حاصل کنند. اگرچه این عمل زیبایی در جهت حجم دهی و زیبایی چهره های استخوانی و لاغری بسیار موثر است .

با تزریق مزو ژل می توانید تیرگی ها گودی ها و نا همواری های سطح پوست را برطرف کنید. بنابراین با این روش تیرگی و گودی زیر چشم نیز به شکل مطلوبی برطرف خواهد شد و شاهد روشن شدن و شفافیت پوست خواهید بود .

اگر شما پوست خشکی دارید و نمی توانید به راحتی رطوبت پوست خود را حفظ کنید این فرآیند گزینه مناسبی برای تامین رطوبت می باشد.

با تزریق مزو ژل و افزایش کلاژن سازی بافت های پوست مجددا ترمیم و بازسازی خواهد شد و شما پوستی جوان و شاداب خواهید داشت.

این عمل برای برخی از آسیب های پوستی مانند جای جوش، جای آکنه، لکه های پوستی و ترک ها مورد استفاده قرار می گیرد و به شما کمک خواهد کرد تا پوستی یکدست و شفاف داشته باشید.

درمان غبغب با تزریق مزو ژل امکان پذیر است و برای حذف خط های ایجاد شده بر پشت دست ها ،خطوط سطح گردن، فرورفتگی ها و برآمدگی های سطح پوست، ترک های پوستی و لکه های تیره قهوه ای رنگ موثر می باشد.

این عمل برای درمان ریزش مو نیز کارایی دارد.

با این عمل می توان به اصلاح فرم بینی بدون جراحی پرداخت و می تواند انواع مشکلات پوستی را بر طرف کرد.

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان – مزوژل

کاربرد ها

• از بین بردن خطوط عمیق و سطحی پوست
• حذف چین و چروک ها در اجزاء مختلف صورت
• مورد استفاده بدون محدودیت جنسی و سنی
• شادابی پوست
• درمان تیرگی ها و شفافیت پوست
• از بین بردن نا همواری ها، فرورفتگی ها و برآمدگی های اجزاء مختلف صورت
• افزایش خاصیت انعطاف پذیری و درمان افتادگی و شلی پوست
• تقویت و تغذیه بافت های پوست
• ترمیم و بازسازی بافت های پوست

بهترین کاندیدای تزریق مزوژل کسانی هستند؟

این فرایند زیبایی را می‌ توان بدون در نظر گرفتن سن و جنسیت انجام داد و معمولاً برای همه افرادی که از انواع مشکلات پوستی رنج می برند مناسب می باشد. این فرایند زیبایی جزء روش غیر تهاجمی است و انواع نواقص ظاهری چهره و پوست را درمان می کند با این عمل چهره جوان و زیبا به نظر می رسد. با انجام این عمل اعتماد به نفس افزایش یافته و به زیبایی از دست رفته خود را به دست می آورد. این فرایند زیبایی برای برخی افراد امکان پذیر نیست که موارد زیر می باشد.

• کسانی که به بیماری های خاص و زمینه‌ای مانند سرطان، دیابت، بیماری های سیستم گردش خون مبتلا هستند.
• کسانی که از اختلال سیستم ایمنی رنج می برند.
• کسانی که دوران بارداری و شیردهی را طی می‌کنند.
• کسانی که افتادگی و شلی پوست آن ها به قدری شدید است که حالت ارتجاعی خود را از دست داده ند. این افراد باید لیفت صورت با جراحی را انجام دهد تا بتوانند به نتایج مورد نظر خود دست یابید.
• کسانی که به بیماری‌ های قلبی و عروقی و صفراوی مبتلا هستند.

به طور کلی این فرایند را می توان برای کسانی که از نظر جسمانی در شرایط مساعدی قرار دارند انجام داد و جزء بهترین روش ها برای درمان چین و چروک و افتادگی و خطوط عمیق و سطحی پوست می باشد.

به طوری که این عمل برای افراد مسن نیز مورد استفاده قرار می گیرد. البته این افراد باید حالت انعطاف پذیری پوستشان حفظ شده باشد.

کسانی که میزان شل شدگی پوست آن ها شدید است باید از تزریق ژل و یا به صورت با جراحی به جوان سازی پوست بپردازند.

در کلینیک زیبایی آراد اصفهان انواع روش های زیبایی و جوان سازی پوست توسط متخصصین حرفه ای و با تجربه انجام می شود البته در این کلینیک روش های درمانی مناسب دیگری برای کسانی که نمی توانند جوانسازی پوست خود را با مزو ژل انجام دهند ارائه خواهد شد این روش ها شامل:
• هایفوتراپی
• تزریق‌ ژل
• تزریق بوتاکس
• میکرونیدلینگ
•لیفت با نخ
• رادیو فرکانسی و….
می باشد. همه این روش ها با تکنیک های خاص و مهارت بالا انجام می‌ شود.

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان – مزوژل

عوارض مزوژل چیست؟

این پروسه زیبایی و درمانی یکی از امن ‌ترین، بی خطر ترین و پر طرفدار ترین روش های زیبایی معرفی می‌ شود که ترکیبات موجود در آن با بدن انسان ها سازگاری کامل دارد. از عوارض جانبی این عمل می توان به موارد زیر اشاره کرد.

کبودی:
میزان کبودی که پس از تزریق حاصل می ‌شود بسیار خفیف است. پس از دو تا سه روز هیچ اثری از آن بر سطح پوست مشاهده نمی شود. با طولانی شدن این عارضه پزشک را در جریان قرار دهید و تا شرایط شما را مورد ارزیابی قرار دهد.

تورم :
میزان تورم در این روش خفیف است پس از دو روز رفع می ‌شود.

قرمزی و حساسیت پوست:
با ماساژ دادن و گرم کردن ناحیه تزریق شاهد عوارضی مانند قرمزی و حساسیت پوست خواهید شد. حساسیت ایجاد شده پس از دو روز به طور کامل از بین می‌ رود.

بی حس شدن ناحیه تزریق:
یکی از ترکیبات آن مواد بی حسی است که برای کنترل درد در حین تزریق موثر می باشد. دو تا سه روز پس از تزریق شاهد بی حسی در این ناحیه خواهید بود که به مرور زمان این عارضه بر طرف می‌ شود.

آسیب به بافت ‌های پوست

این عارضه برای هر کسی اتفاق نمی ‌افتد و شاید به ندرت شاهد این عارضه باشید البته در صورتی که توسط متخصصین غیر حرفه ای تزریق انجام شود شاهد خواهید بود.

تاکنون در کلینیک زیبایی آراد اصفهان هیچ عارضه خطرناکی اتفاق نیفتاده و همه متقاضیان از انجام این فرایند رضایت کامل حاصل کرده اند.

هزینه تزریق مزو ژل چقدر است؟

یکی از ارکان مهم که هزینه این فرآیند زیبایی را تحت تأثیر قرار می ‌دهد میزان دوز تزریق می باشد . با توجه به این موضوع که مزو ژل ساخت کشور ما نیست و جزء محصولات وارداتی محسوب می شود و امروزه با نوسانات قیمت مواجه هستیم بنابراین نمی‌ توان هزینه ‌های ثابت برای درمان اعلام کرد. هزینه ها در فرآیند زیبایی بر اساس شدت آسیب های پوستی، میزان برند و مارک ماده به توجه تعداد جلسات و شرایط هر فرد تعیین می شود. تعداد جلسات بر اساس مشکلات و آسیب های پوست نیز متفاوت خواهد بود و هزینه ها را تحت تاثیر قرار می ‌دهد . موقعیت جغرافیایی کلینیک، مهارت و تخصص پزشک و ویژگی های فردی باعث می ‌شود که هزینه‌ ها برای همه افراد متفاوت باشد . برای آگاهی بیشتر از هزینه ها و تخفیفات در کلینیک زیبایی اصفهان با مشاوران و کارشناسان با تجربه ما تماس حاصل فرمایید.

بهترین برند مزوژل کدام است؟

همان طور که می دانید مزوژل مانند انواع ژل های تزریق در مارک ها و برند های متفاوتی در بازار وجود دارد که بر اساس مدت ماندگاری و اثر بخشی آن ها متفاوت خواهد بود . در حال حاضر محدود ترین مارک مزوژل جالپرو می باشد که در سراسر دنیا مورد استفاده قرار می گیرد. این ماده را سازمان غذا و داروی اروپا مورد تایید قرار داده است و پس از تزریق هیچ آسیبی به بافت های طبیعی بدن وارد نمی‌کند و با بافت های بدن سازگاری کامل دارد. پس از تزریق این ماده پوست برای تولید کلاژن بیشتر تحریک شده و سبب ترمیم و بازسازی پوست خواهد شد .با این عملکرد خاصیت ارتجاعی پوست را حفظ می شود میزان ماندگاری مارک جالپرو برای همه افراد ۶ تا ۹ ماه است و عوارض خاصی به دنبال ندارد.

در کلینیک زیبایی آراد اصفهان از برند های معتبر و مرغوب استفاده می‌ شود تا متقاضیان بتوانند بهترین نتایج را حاصل کنند. در این کلینیک در کنار مارک جالپرو از مارک رویتاکر نیز استفاده می شود چون این مارک با پوست های ایرانی سازگارتر است. ماندگاری این فرایند ۶ ماه است و باعث حفظ رطوبت و شادابی پوست خواهد شد و تاثیر بی نظیری در جوانسازی و شادابی چهره خواهد داشت. از برند های دیگر می ‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

• پراویج
• پروستین
نچرال بی
• سیتوکر ۷۱۵
• سیتوکر ۵۳۲
• جالپرو آبی
• جالپرو صورتی
این مارک ها در کلینیک های زیبایی سرتا سر دنیا استفاده می شود.

اثرات و نتایج

اثرات این فرآیند زیبایی را می توانید پس از تزریق بلافاصله مشاهده کنید و متوجه تاثیرات درمان خواهید شد و همه نا همواری های سطح پوست به شکل مطلوبی برطرف می‌ شود و شما مجدداً شاهد جوانی و شادابی چهره خود خواهید بود. اما نتایج قطعی پس دو تا سه روز قابل مشاهده است. تا عوارضی ایجاد شده به طور کامل برطرف شود . مدت ماندگاری هر نوع برند متفاوت است که به طور کلی می توان ۶ تا ۹ ماه ماندگاری آن را اعلام کرد که به مرور زمان و با جذب آن اثرات درمان نیز از بین می‌ رود. این فرایند زیبایی نوعی مزوتراپی پوست محسوب می ‌شود که با تزریق مواد معدنی و مغذی سبب تقویت و از بین. بردن پیری پوست می شود و شما در مدتی تقریبا طولانی می توانید به نتایج عالی این فرایند دست یابید. یکی از ویژگی ‌های این عمل موقتی بودن این روش است که اگر از نتایج و تاثیرات آن رضایت کافی نداشتید تاثیرات آن پس از پایان دوره ماندگاری از بین می‌ رود و پوست شما به حالت قبل باز می‌ گردد. هیالورونیک اسید موجود مزو ژل ۱۵ درصد بیشتر از مزوتراپی است و با افزایش غلظت این ماده میزان کلاژن سازی نیز افزایش خواهد یافت و شما پوستی جوان را شفاف خواهید داشت.

همچنین این فرآیند زیبایی با تزریق ژل شباهت هایی خواهد داشت چون هر دو باعث جوان سازی و حذف نا همواری های سطح پوست خواهد شد و تفاوت آن ها در نوع ترکیبات می باشد . برای کسانی که میزان افتادگی و شلی پوستشان شدید تر است و حالت ارتجاعی خود را از دست داده‌ اند تزریق ژل گزینه بهتری می باشد.

شما پس از پایان جلسه می توانید شاهد تاثیرات درمان باشید و نتایج قطعی پس از ۴۸ ساعت قابل مشاهده می باشد. مدت ماندگاری هر کدام از برند ها با محصولات دیگر متفاوت است البته شرایط پوستی، میزان آسیب ها و متابولیسم بدن در میزان ماندگاری تاثیرگذار خواهد بود که ۶ تا ۹ ماه می باشد.

دوره نقاهت پس از تزریق مزو ژل چقدر است؟

این فرایند زیبایی را می‌ توان برای اجزاء مختلف صورت، گردن و دست ها مورد استفاده قرار داد که با به دست آوردن و حفظ رطوبت می توانید پوستی شاداب و نرم داشته باشید . مراحل انجام تزریق مزو ژل به صورت سر پایی است و حتی نیاز به بی‌ حسی موضعی ندارد چون در ترکیبات آن، مواد بی حس کننده وجود دارد و شما در حین تزریق هیچ دردی احساس نخواهید کرد. پس از پایان جلسه درمانی نیاز نیست که در منزل به استراحت بپردازید و می توانید فعالیت های روزانه خود را آغاز کنید. متخصصین اعمال مراقبت ها را مورد اهمیت می دانند چون بر ماندگاری و اثر بخشی تزریق تاثیر گذار خواهد بود و شما هرچه مراقبت بهتری به کار ببرید می توانید به نتایج بی‌ نظیری دست یابید. دو تا سه روز پس از تزریق به هیچ وجه در معرض نور خورشید قرار نگیرید. همچنین از قرار گرفتن در مجاورت هوای گرم، گرد و غبار و آلودگی های محیطی خودداری کنید. نوشیدن آب زیاد باعث می شود که اثرات درمان افزایش یابد و پوستی زیبا و شاداب داشته باشید.

تعداد جلسات تزریق مزو ژل چقدر است؟

این فرایند زیبایی و درمانی در طی ۳ تا ۴ جلسه با فواصل ۳۰ روزه انجام می شود. البته تعداد جلسات بر اساس میزان آسیب های پوستی و هدف شما تعیین می شود. متخصصین در طی جلسات توضیحات لازم را در این زمینه ارائه می‌ دهند تا شما بتوانید تاثیرات و ماندگاری این فرآیند زیبایی را افزایش دهید. تا جوانسازی و زیبایی پوست به حد مطلوبی حاصل شود با این تکنیک همه چین و چروک ها و خطوط سطحی و عمیق موجود در پوست صورت، گردن و دست ها بر طرف خواهد شد. پس از پایان دوره ماندگاری در صورت رضایت می توانید برای کسب نتایج بهتر، این عمل را مجدداً تکرار کنید . متخصصین توصیه می‌ کنند به‌ طور سالیانه این عمل را ۲ تا ۶ بار تکرار کنید تا به نتایج مطلوب دست یابید.

شاید این مطلب هم برای شما جذاب باشد:

https://clinicarad.com/%d8%b9%d9%88%d8%a7%d8%b1%d8%b6-%d8%a7%d8%ad%d8%aa%d9%85%d8%a7%d9%84%db%8c-%d8%aa%d8%b2%d8%b1%db%8c%d9%82-%da%98%d9%84-%d8%af%d8%b1-%d9%86%d9%88%d8%a7%d8%ad%db%8c-%d9%85%d8%ae%d8%aa%d9%84%d9%81-%d8%b5/

https://clinicarad.com/%d8%a2%d8%b4%d9%86%d8%a7%db%8c%db%8c-%d8%a8%d8%a7-%d8%a7%d9%86%d9%88%d8%a7%d8%b9-%d8%b1%d9%88%d8%b4-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d9%84%db%8c%d9%81%d8%aa-%d8%a8%db%8c%d9%86%db%8c-%d8%a8%d8%af%d9%88%d9%86/

https://clinicarad.com/%d8%b1%d8%a7%d9%87%da%a9%d8%a7%d8%b1-%d9%82%d8%b7%d8%b9%db%8c-%d8%a7%d8%b2-%d8%a8%db%8c%d9%86-%d8%a8%d8%b1%d8%af%d9%86-%d8%ae%d8%b7-%d8%ae%d9%86%d8%af%d9%87-%d8%a8%d8%a7-%d8%aa%d8%b2%d8%b1%db%8c%d9%82/

نتیجه گیری

مزوژل یکی از پر کاربرد ترین روش های زیبایی است که ما بین مزوتراپی پوست و تزریق ژل قرار دارد . این ماده نوعی فیلر پوستی است که میزان غلظت آن کم است و ترکیباتی فعال به آن اضافه شده است. با این فرایند زیبایی می توان حجم از دست رفته اجزای مختلف صورت را جبران کرد. البته برای جوان سازی پوست دست و گردن نیز مورد استفاده قرار می گیرد و تأثیر بی نظیری در بر طرف کردن چین و چروک‌ ها و خطوط سطحی و عمیق پوست دارد. همچنین این تکنیک به ترمیم و بازسازی پوست می پردازد انواع آسیب های پوستی از قبیل لک ها، جای جوش، جای زخم ، انواع ترک های پوستی و نشانه های پیری را از بین می برد. ترکیبات مزو ژل با بدن انسان سازگار است و با افزایش کلاژن سازی و خون رسانی بافت های پوست را بازسازی می کند. متخصصان با تجربه و حرفه ای در کلینیک بر اساس مشکلات پوستی و شرایط بدنی متقاضیان بهترین روش جوان سازی و زیبایی را انتخاب می کنند تزریق‌ مزو ژل در این کلینیک تخصصی با بهترین برند ها انجام می شود تا با حداقل عوارض به نتایج مطلوب دست یافت.

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان با کسب برترین رتبه رضایتمندی مرجع جهانی گوگل 5 ستاره درخدمت زیباجویان عزیزمی باشد.
جهت کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره رایگان و واتساپ می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:
09130323292
دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 1 به سامانه 10005848
جهت دریافت کد تخفیف و هدایای ویژه کلینیک ، حتما پیج ما را فالو کنید و علاوه بر دریافت کد های تخفیف در قرعه کشی یک عدد 206 هم شرکت کنید:
آیدی اینستاگرام:
https://instagram.com/clinic.arad
ارائه خدمات زیبایی در کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان توسط کادرحرفه ای انجام می‌شود که میتوانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر از طریق لینک زیر استفاده کنید :
https://clinicarad.com
سایت تخفیفات پزشکی جهت دریافت تخفیف:
https://takhfifannet.com
سایت انجمن جهت پاسخ به سوالات زیبایی شما توسط برترین متخصصین زیبایی کشور:
https://harfhayetazeh.com
لینک کوتاه: https://clinicarad.com/n0d5
لینک آپارات: https://aparat.com/v/DRIqx


لینک نماشا: https://www.namasha.com/v/JWQ9QyHq
ویکی پدیا: https://fa.wikipedia.org
فیسبوک: https://www.facebook.com
تویتر: https://twitter.com/ClinicaradOffic/status/1481583455943155716?s=20
لینک یوتیوب: https://youtu.be/OCb-xA_K1CQ
تلگرام: https://telegram.org
ashkan300

پست‌های اخیر

بهترین دکتر برای لیفت صورت

بهترین دکتر برای لیفت صورت لیفت صورت یکی از روش محبوب برای بازگرداندن جوانی و…

10 ساعت پیش

ماسک صورت برای لکه‌ های قهوه ای

ماسک صورت برای لکه‌ های قهوه ای شاید شما هم از وجود لکه‌ های قهوه…

4 روز پیش

چرا منافذ صورت باز می‌شود؟

چرا منافذ صورت باز می‌شود؟ باز بودن منافذ صورت یکی از دغدغه‌های پوستی برای بسیاری…

1 ماه پیش

جوانسازی گردن با پروفایلو در اصفهان

جوانسازی گردن با پروفایلو در اصفهان بالارفتن سن و عوامل دیگر ممکن است باعث ایجاد…

1 ماه پیش

اوزون تراپی زخم دیابتی در اصفهان

اوزون تراپی زخم دیابتی در اصفهان زخم پای دیابتی (DFU) یکی از مشکلات شایع افراد…

1 ماه پیش

قرص راکوتان برای جوش صورت

قرص راکوتان برای جوش صورت قرص راکوتان، یکی از داروهای بسیار موثر برای درمان جوش‌های…

2 ماه پیش