زیبا جوی عزیز به مجموعه ی زیبایی آراد خوش آمدید

آدرس:

اصفهان خیابان توحید میانی

تلفن تماس:

09130323292 09130041218

ایمیل:

info@clinicarad.ir

مزوتراپی پف زیر چشم

مزوتراپی پف زیر چشم

یکی از روش‌هایی که می‌توان از آن به عنوان پرکاربردترین روش ها برای درمان پف زیر چشم استفاده کرد. مزوتراپی پف زیر چشم می باشد که باعث می‌شود. به رفع پف زیر چشم و زیبایی شما را چندین برابر می کند.

چه عواملی باعث ایجاد پف زیر چشم میشود:

افزایش سن باعث پف زیر چشم میشود که با استفاده از روش مزوتراپی‌زیر چشم می‌توان باعث از بین رفتن این عارضه می‌شود هنگامی که پف زیر چشم وجود داشته باشد ظاهر افراد مسن تر و خسته تر به نظر می رسد که عوامل دیگری نیز می‌تواند در ایجاد پف زیر چشم دخیل باشد که می توان از بیماری‌های کبدی و فقر آهن اختلالات تیروئید و خستگی و کم خوابی از علت های ایجاد پف زیر چشم باشد که با استفاده از مزوتراپی‌زیر چشم می‌توان این مشکلات را رفع کرد.

چه درمان هایی میتوان برای پف زیر چشم استفاده کرد:

برای درمان پف چشم به دنبال علت های آن میتوان از درمان‌های پزشکی نظیره مزوتراپی‌پف زیر چشم استفاده کرد. همچنین از روشهایی نظیر لیزر درمانی بلفاروپلاستی و تزریق ژل برای رفع پف زیر چشم استفاده کرد. که استفاده از مزوتراپی پف زیر چشم به درمان پف زیر چشم کمک شایانی می‌کند. که در این روش پزشک متخصص با استفاده از املاح و ویتامین هایی که مورد نیاز پوست برای بازسازی می باشد باعث رفع این عارضه می شود.

چه کسانی کاندیدای مناسبی برای انجام مزوتراپی پف زیر چشم می باشند:

افرادی که می خواهند به درمان پف زیر چشم خود کمک کنند می‌توانند از روش مزوتراپی بهره ببرند که برای مزوتراپی‌پف زیر چشم به طور کلی افرادی که از نظر جسمی سلامت هستند می توانند این روش را طبق دستور پزشک متخصص انجام دهند ولی خانم های باردار و خانم هایی که در دوران شیردهی هستند نباید از این روش استفاده کنند.

استفاده از مزوتراپی پف زیر چشم چه مزیت هایی دارد:

استفاده از مزوتراپی پذیر چشم مزیت هایی از جمله رف کردن تیرگی های زیر چشم باعث رفع پف دور چشم و همچنین چین و چروک های دور چشم را از بین می‌برد و باعث می‌شود تا چهره زیبا و شاداب نصیب تان شود و دوره نقاهت ندارد.

مراقبت های قبل از انجام مزوتراپی‌پف زیر چشم:

قبل از انجام مزوتراپی‌پف زیر چشم حتما از یک هفته قبل از انجام این روش از مصرف رقیق کننده و آسپرین خودداری کنید و خانم های که در دوران نه قاعدگی هستند سعی کنن این عمل را به بعد از دوره قاعدگی موکول کنند زیرا باعث خون مردگی در پوست میشود.

مراقبت های بعد از انجام مزوتراپی پف زیر چشم:

مزوتراپی پف زیر چشم باعث رفع سیاهی دور چشم میشود که بعد از انجام این روش از ورزش های سخت و سنگین تا یک هفته خودداری کنید و بعد از انجام مزوتراپی سعی کنید در پوست خود در برابر اشعه های زیان آور نور خورشید مراقبت کنیم و از محصولات باعث نگهداری پوست می‌شود استفاده کنید .

هزینه:

هزینه های مربوط به انجام مزوتراپی پوست زیر چشم و سپس تعداد جلساتی می باشد که پزشک معالج برای شما در نظر گرفته از همچنین مقدار دوز دارویی که برای شما در نظر گرفته می‌شود نیز می‌تواند بر هزینه‌های این روش تاثیر گذار باشد.

نتیجه:

مزوتراپی‌پف زیر چشم برای از بین بردن پف چشم و همچنین چین و چروک دور چشم یک روش شناخته شده در علم پزشکی می باشد که با استفاده از این روش می توان پف زیر چشم را به طور دائمی از بین برد و ما می‌توانیم برای انجام هر روش مزوتراپی پوست زیر چشم توسط پزشک معالج و با تجربه و سوابق کاری بالا جناب دکتر علیزاده در کلینیک بین المللی آرا توسط کارشناسان این کلینیک نسبت به رزرو نوبت بعد اقدام نمایید.
همچنین شما عزیزان می توانید قبل از انجام روش مزوتراپی پف زیر چشم توسط مشاورانه کلینیک بین المللی آراد که به صورت کامل و رایگان برای شما در نظر گرفته می شود نیز مشاوره شوید دوستان عزیز شماره های زیر برای شما عزیزان در نظر گرفته شده است تا علاوه بر رزرو نوبت توسط کارشناسان این کلینیک نیز مشاوره شوید:
شعبه مرکزی تهران سعادت آباد:
09128809963
شعبه اصفهان:
09130323292
دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 1 به سامانه 10005848
آیدی اینستاگرام:
@clinic.arad
آدرس سایت:
Clinicarad.com
لینک کوتاه: https://clinicarad.com/2quk

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین مقالات

دسته‌ها

آخرین پروژه ها

در کلینیک تخصصی زیبایی آراد چه خدماتی انجام می‌شود؟
بهترین دکتر برای لیفت صورت
ماسک صورت برای لکه‌ های قهوه ای
چرا منافذ صورت باز می‌شود؟
جوانسازی گردن با پروفایلو در اصفهان
اوزون تراپی زخم دیابتی در اصفهان

برچسب‌ها

اطلاعات تماس

  • اصفهان خیابان توحید میانی
  • 09130323292
  • info@clinicarad.com

خدمات پزشکی آراد

کلینیک  زیبایی آراد با تجربه چندین ساله خود در خصوص جوانسازی، لیفت با نخ ، برداشتن پف چشم ، کاشت مو،هایفو ،برداشتن تاتو ،زیبا سازی چشم و ابرو ،درمان قطعی ریزش مو ، تزریق ژل و چربی به کلیه اندام های بدن ،بوتاکس و…به هزاران زیبا جو خدمات ارزنده ای ارائه کرده است .بطوریکه سطح رضایت این کلینیک در گوگل به پنج ستاره رسیده است و این حاصل تلاش همه پرسنل زحمت کش کلینیک آراد و همراهی شما زیبا جویان عزیز است.

آخرین خدمات کلینیک

در کلینیک تخصصی زیبایی آراد چه خدماتی انجام می‌شود؟
بهترین دکتر برای لیفت صورت
ماسک صورت برای لکه‌ های قهوه ای
چرا منافذ صورت باز می‌شود؟
جوانسازی گردن با پروفایلو در اصفهان
اوزون تراپی زخم دیابتی در اصفهان
قرص راکوتان برای جوش صورت
انواع دستگاه های لاغری موضعی
درمان قطعی  پسوریا زیس
  • 09130041218-09130323292
  • اصفهان خیابان توحید میانی
  • info@clinicarad.ir

شروع مکالمه

یکی از اعضا را انتخاب و در واتساپ گفتگو کنید

نازینین بیاتی

مدیریت کلینیک

نازینین بیاتی

تمامی حقوق این سایت متعلق به شرکت کو آراد می باشد.